Τα βασικά προβλήματα που απασχολούν τους κατοίκους της πρωτεύουσας καταγράφει η δημοσκόπηση της εταιρίας Opinion Poll για το iefimerida.gr, αξιολογώντας παράλληλα και τις πρώτες 100 ημέρες του Χάρη Δούκα στον Δημαρχιακό θώκο της Αθήνας.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας κοινής γνώμης, στην κορυφή των προβλημάτων που απασχολούν τους δημότες της Αθήνας βρίσκονται η καθαριότητα με 50,6%, το κυκλοφοριακό/στάθμευση με 33,9%, η εγκληματικότητα/παραβατικότητα με 26,3%, η κατάσταση οδικού δικτύου με 15,8%, η συντήρηση-ανάπτυξη πρασίνου με 12,5%, το μεταναστευτικό με 10,3%, η φτώχεια με 10,1%, η κατάσταση των πλατειών/παιδικών χαρών με 7,9% κ.λπ.
Για δε ορισμένα ειδικά προβλήματα και παρεμβάσεις στο Δήμο Της Αθήνας το 49% θεωρεί ότι με τον νέο δήμαρχο θα επιταχυνθεί η Διπλή Ανάπλαση στον Βοτανικό, με το 29% να έχει αντίθετη άποψη και το 22% να μην απαντά. Το 57% πιστεύει ότι θα γίνει πράξη η δέσμευση του δημάρχου για 5.000 φυτεύσεις νέων δένδρων κάθε χρόνο, με το 35% να έχει αντίθετη άποψη και το 9% να μην απαντά.
Το 33% θεωρεί ότι επί νέου δημάρχου Χ. Δούκα έχουν ενταθεί οι έλεγχοι για τα παράνομα τραπεζοκαθίσματα και ότι απελευθερώνεται δημόσιος χώρος για να αποδοθεί στους δημότες, με το 44% να έχει αντίθετη άποψη και το 23% να μην απαντά.
Το 50% θεωρεί ότι επί νέου δημάρχου θα προχωρήσουν οι αναπλάσεις σειράς χώρων, όπως στον λόφο του Στρέφη κ.λπ., με το 35% να έχει αντίθετη άποψη και το 15% να μην απαντά.
Ο Δήμαρχος Κηφισιάς Βασίλης Ξυπολυτάς, στο πλαίσιο του προγράμματος Horizon και του έργου OpenDBL, υπέγραψε προσύμφωνο τεχνολογικής αδελφοποίησης με τον Δήμο Ruvo di Puglia της Ιταλίας και τον Δήμο Mislata της Ισπανίας για την από κοινού υιοθέτηση και προώθηση της ψηφιοποίησης των δημοτικών υποδομών με Scan to BIM.
Η διαδικασία της ψηφιοποίησης των δημοτικών υποδομών γίνεται με 3D σάρωση, με χρήση drones με laser και ειδικούς αισθητήρες για τη δημιουργία ψηφιακής αναπαράστασης των δημοτικών κτιρίων με υψηλή ακρίβεια.
Ο Δήμος Κηφισιάς θα είναι ο πρώτος στην Ελλάδα που – σε πιλοτικό επίπεδο – θα δοκιμάσει αυτού του είδους προηγμένα τεχνολογικά εργαλεία.
Εξαιρετική και καταξιωμένη ερμηνεύτρια, καθηλωτική στη σκηνή, με επιτυχημένη πορεία και ατόφια, βαθιά λαϊκή φωνή, η Πέγκυ Ζήνα μας έχει συνηθίσει σε μοναδικές βραδιές καλής διασκέδασης με πολλή ενέργεια.
Η Πέγκυ Ζήνα θα φωτίσει την Τρίτη 18 Ιουνίου το Θέατρο Άλσος, θα αγκαλιάσει και θα ταξιδέψει το κοινό με ένα τρόπο διαφορετικό, γεμάτο μουσική, πάθος, ένταση και φυσικά διασκέδαση.
Μαζί της μια ομάδα σπουδαίων μουσικών και εξαίρετων συνεργατών!
Πληροφορίες:
Θέατρο ΑΛΣΟΣ: Ευελπίδων 4, Κυψέλη – Πεδίον του Άρεως
Στην καρδιά του Ψυρρή, βρίσκεται ένα σύγχρονο καφενείο το οποίο συνδυάζει την ανεπιτήδευτη γοητεία του παρελθόντος με έναν αέρα ανανέωσης της σύγχρονης εποχής. Το όνομα αυτού «Τράγος».
Στην αρχή της οδού Αγίων Αναργύρων, ο «Τράγος» έχει καταφέρει να κλέψει την παράσταση με τη μοντέρνα αισθητική του και τον εντυπωσιακό χώρο του. Εσωτερικά, τα pop στοιχεία κοσμούν τον χώρο, ενώ η επιβλητική μπάρα και τα προσεγμένα τραπέζια στην πλατεία δημιουργούν μια άκρως ελκυστική ατμόσφαιρα. Εντύπωση προκαλεί το υπόγειο, όπου ο δρόμος προς τις τουαλέτες μετατρέπεται σε ένα μοναδικό ταξίδι.
Ο «Τράγος» φιλοξενεί μια ευρεία γκάμα επιλογών, από brunch με κρουασάν, αυγά και pancakes μέχρι τις πιο απολαυστικές συνταγές για το δείπνο. Οι πιο δημοφιλείς επιλογές περιλαμβάνουν τα mini burgers με προβατίνα, την πρωτότυπη pinsa με κατσικίσιο τυρί και τα κεφτεδάκια προβατίνας με μαγιονέζα σκόρδου.
Τα ποτά κυριαρχούν στον «Τράγο». Τα cocktails φέρουν την υπογραφή του έμπειρου Μανώλη Λυκιαρδόπουλου προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία γεύσης. Από το Tragos Negroni μέχρι το WalkingDead, κάθε ποτό αποτελεί μια εκπληκτική αναβίωση των κλασικών συνταγών.
Ο «Τράγος» είναι ένας προορισμός που συνδυάζει την παράδοση με την πρωτοπορία, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία. Είτε απολαμβάνετε ένα γεύμα με φίλους είτε απλά πίνετε ένα ποτό, ο «Τράγος» σίγουρα θα σας κερδίσει με τον μοναδικό του χαρακτήρα και την προσεγμένη προσέγγισή του.
Μπροστά σε μια κινηματογραφική καταδίωξη βρέθηκαν περαστικοί στο κέντρο της Αθήνας, όταν είδαν αστυνομικούς να επιχειρούν να συλλάβουν έναν άνδρα να πηδά από ταράτσα σε ταράτσα προσπαθώντας να διαφύγει τη σύλληψη.
Το σκηνικό διαδραματίστηκε στην Ομόνοια, μετά από καταγγελία ότι ο ύποπτος έκλεβε χάλκινους σωλήνες από κτίριο της περιοχής.
Ο ύποπτος άνδρας στην θέα των αστυνομικών προσπάθησε να βγει από το κτίριο που βρισκόταν και άρχισε να πηδάει από μπαλκόνι σε μπαλκόνι και από ταράτσα ταράτσα.
Οι αστυνομικοί κατάφεραν να τον εντοπίσουν και τελικώς να τον συλλάβουν, αφού έκοψαν με ειδικό τροχό τη σιδερένια περίφραξη κτιρίου.
«Ναι» στη δημιουργία του Μουσείου της Πόλεως των Αθηνών στην περιοχή της Ακαδημίας Πλάτωνος, αλλά «όχι» εντός του ομώνυμου πάρκου δηλώνουν φορείς της περιοχής, αλλά και η Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού και οι πανελλήνιοι σύλλογοι των πολεοδόμων – χωροτακτών (ΣΕΠΟΧ) και των αρχιτεκτόνων (ΣΑΔΑΣ).
Η υπόθεση έχει φθάσει μέχρι το Συμβούλιο της Επικρατείας έπειτα από προσφυγές κατοίκων, αλλά η προγραμματισμένη για χθες εκδίκαση μετατέθηκε για τον Μάιο. Οι προσφυγές έχουν ασκηθεί από 22 κατοίκους της περιοχής και υποστηρίζονται από τοπικούς φορείς, όπως η «Επιτροπή αγώνα για το πάρκο Ακαδημίας Πλάτωνα». Οι προσφυγές αφορούν τόσο την κοπή δέντρων (η οποία έχει «παγώσει» καθώς το ΣτΕ δέχθηκε τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσαν οι προσφεύγοντες) και ευρύτερα τα έργα ανάπλασης του αρχαιολογικού χώρου.
Τόσο οι κάτοικοι όσοι και οι φορείς που υποστηρίζουν το αίτημά τους εκτιμούν ότι η χωροθέτηση του Μουσείου της Πόλεως των Αθηνών μπορεί να γίνει σε άλλη θέση, καθώς η περιοχή έχει σοβαρό έλλειμμα ελεύθερων χώρων πρασίνου και πλεόνασμα παλαιών βιομηχανικών κτιρίων, που θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν ένα μουσείο. «Το αρχαιολογικό άλσος, που αποτελεί αρχαιολογικό χώρο και πάρκο, θα πρέπει να διατηρήσει τον διττό χαρακτήρα του –όπως άλλωστε και στην αρχαιότητα– και να συνεχίσει να αποτελεί “ανοιχτό” αρχαιολογικό χώρο ως τόπο προβολής πολιτισμικής/ιστορικής κληρονομιάς και συγχρόνως χώρο πρασίνου και αναψυχής με ελεύθερη πρόσβαση», αναφέρει σε χθεσινή ανακοίνωσή της η ΕΛΛΕΤ.
«Το Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών θα πρέπει να αναζητηθεί εκτός του αρχαιολογικού άλσους. Προτείνεται η αναζήτηση εναλλακτικής χωροθέτησης του μουσείου, με δεδομένο ότι η γύρω περιοχή προσφέρει σημαντικό αριθμό κτιρίων που αποτελούν βιομηχανική κληρονομιά της πόλης, ιδανικά για να στεγάσουν ένα τέτοιο μουσείο, σύμφωνα και με αντίστοιχα επιτυχημένα ευρωπαϊκά παραδείγματα», αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΟΧ. Οπως εξηγεί, η υλοποίηση της πρότασης που πήρε το πρώτο βραβείο στον διαγωνισμό θα οδηγήσει στον περιορισμό του ελεύθερου χώρου του πάρκου κατά 30% και στην κοπή 580 μεγάλων δέντρων.
Ξεκίνησε η πιλοτική εφαρμογή του συστήματος ανέπαφων πληρωμών με τραπεζική κάρτα και ψηφιακό πορτοφόλι μέσω των ενεργοποιημένων συσκευών (smartphone, smartwatch) στα λεωφορεία των γραμμών Express του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ). Έως τα τέλη του χρόνου, το σύστημα ανέπαφων συναλλαγών θα είναι διαθέσιμο για τους επιβάτες, σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αρμοδιότητας ΟΑΣΑ (Λεωφορεία, Τρόλεϊ, Μετρό, Τραμ).
Τη νέα υπηρεσία παρουσίασαν, σήμερα, σε ειδική εκδήλωση στο Ζάππειο Μέγαρο ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σταϊκούρας, η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές κα Χριστίνα Αλεξοπούλου, ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών κ. Γιάννης Ξιφαράς, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Υπερταμείου κ. Γρηγόρης Δημητριάδης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ κ. Γιώργος Σπηλιόπουλος, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ κ. Γιώργος Αγραφιώτης και η Γενική Διευθύντρια Ελλάδας, Ισραήλ, Μάλτας και Κύπρου για τη Visa κα Sevi Vassileva και ο Γενικός Διευθυντής της NBG Pay κ. Χριστόφορος Χατζόπουλος.
Η εναλλακτική δυνατότητα χρήσης τραπεζικής κάρτας (χρεωστικής, πιστωτικής, ή προπληρωμένης) για επιβίβαση σε ΜΜΜ, σηματοδοτεί την είσοδο των Συγκοινωνιών Αθηνών σε μια νέα ψηφιακή εποχή για τις παρεχόμενες υπηρεσίες μετακίνησης προς το επιβατικό κοινό.
Οι επιβάτες, εκτός από ATH.ENA Ticket ή ATH.ENA Card, μπορούν από σήμερα, να
χρησιμοποιούν τραπεζική κάρτα, ή τις κάρτες στις ενεργοποιημένες συσκευές τους (smartphone ή smartwatch) για να επιβιβαστούν σε λεωφορεία των γραμμών Express του ΔΑΑ (Χ93, Χ95, Χ96, Χ97). Οι κάρτες πληρωμών που έχουν εκδοθεί από εξουσιοδοτημένα ιδρύματα συμπεριλαμβάνονται επίσης.
Ο ΟΑΣΑ, στο πλαίσιο σύμβασης με την Hellas Smart Ticket Α.Ε., θυγατρική της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ, σε συνεργασία με την LG CNS και με την υποστήριξη της Visa και της NBG Pay, ανέπτυξαν την εφαρμογή του πιλοτικού συστήματος ανέπαφων συναλλαγών στις συγκεκριμένες λεωφορειακές γραμμές, με ορίζοντα επέκτασης του έργου στο σύνολο των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, έως τα τέλη του 2024.
Οι επιβάτες που κινούνται από και προς τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, μπορούν πλέον εναλλακτικά να πληρώνουν το εισιτήριό τους ανέπαφα, περνώντας την τραπεζική τους κάρτα, πάνω από τα επικυρωτικά μηχανήματα λεωφορείων με τη σχετική ένδειξη των ανέπαφων συναλλαγών.
Ο εξοπλισμός που έχει εγκατασταθεί στα επιλεγμένα λεωφορεία «διαβάζει» την κάρτα ή το ψηφιακό πορτοφόλι και χρεώνει την αξία της διαδρομής στον λογαριασμό του επιβάτη.
Με τη νέα αυτή υπηρεσία, η Αθήνα εντάσσεται στη λίστα των ευρωπαϊκών πόλεων, όπως η Μαδρίτη, το Μιλάνο, και το Λονδίνο που δίνουν τη δυνατότητα στους επιβάτες να μετακινούνται με απλό, ασφαλή και άνετο τρόπο, συμβάλλοντας στην αύξηση της χρήσης των ΜΜΜ.
Οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες θα διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο στην ανάπτυξη των έξυπνων πόλεων και στη διευκόλυνση των μετακινήσεων των χρηστών, με τις ανέπαφες πληρωμές (tap & pay) να προσφέρουν μια ασφαλή και ανεμπόδιστη εμπειρία για τους επιβάτες και τους διαχειριστές των συστημάτων μεταφοράς που αναζητούν εύκολη, άμεση και ασφαλή πρόσβαση σε αυτές τις υπηρεσίες.
Τα οφέλη για τον επιβάτη
Με την εφαρμογή της χρήσης τραπεζικών καρτών για την επιβίβαση στα ΜΜΜ, το
επιβατικό κοινό δεν θα χρειάζεται:
Να προμηθευτεί εισιτήριο μέσω των εκδοτηρίων ή των εκδοτικών μηχανημάτων (ΑΜΕΚ).
Να γνωρίζει τα διαθέσιμα προϊόντα μετακίνησης για να επιλέξει το κατάλληλο. Το σύστημα στην πλήρη ανάπτυξη του θα χρεώνει στον επιβάτη το πιο οικονομικό προϊόν κομίστρου, με βάση τις μετακινήσεις του. Μια εξαιρετικά χρηστική λειτουργία για τους επιβάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με το σύστημα μετακινήσεων της Αθήνας, όπως οι επισκέπτες από άλλες πόλεις και οι τουρίστες.
Να αναζητήσει σημεία πώλησης, ή να περιμένει σε ουρές για την αγορά εισιτηρίου, προκειμένου να μετακινηθεί με τα ΜΜΜ.
H κα Sevi Vassileva, Γενική Διευθύντρια Ελλάδας, Ισραήλ, Μάλτας και Κύπρου για τη Visa.
Σε εφαρμογή τίθεται από σήμερα Πέμπτη το εορταστικό ωράριο του Πάσχα για τα εμπορικά καταστήματα, ενώ την Κυριακή 28 Απριλίου τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά από τις 11 το πρωί έως και τις 16:00.
Για τη Μεγάλη Εβδομάδα από Μεγάλη Δευτέρα μέχρι και Μεγάλη Πέμπτη το ωράριο που προτείνεται είναι συνεχές 9 το πρωί με 9 το βράδυ, την Μεγάλη Παρασκευή από τη 1 το μεσημέρι μέχρι τις 7 το απόγευμα και το Μεγάλο Σάββατο από τις 9 το πρωί μέχρι τις 3 το μεσημέρι.
Την Κυριακή του Πάσχα την Δευτέρα και την Τρίτη – λόγω μεταφοράς του εορτασμού της Πρωτομαγιάς – τα καταστήματα θα είναι κλειστά.
Aναλυτικά, πώς θα λειτουργήσουν τα εμπορικά καταστήματα:
Κλειστά θα παραμείνουν για 3 ημέρες τα σούπερ μάρκετ.
Πιο συγκεκριμένα δεν θα λειτουργήσουν ανήμερα του Πάσχα στις 5 Μαΐου, την Δευτέρα 6 Μαΐου και την Τρίτη στις 7 Μαΐου.
Οι εκδηλώσεις για την παράδοση – παραλαβή της Ολυμπιακής Φλόγας που θα πραγματοποιηθεί στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο υποχρεώνει την Τροχαία να προχωρήσει σε πλήρη διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων, καθώς και απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης αυτών σε συγκεκριμένους δρόμους του Δήμου της Αθήνας.
•Κατά τις ώρες 00:01′ της Πέμπτης 25-4-2024 έως την 22:00′ ώρα της Παρασκευής 26-4-2024:
– Αρχιμήδους, στο τμήμα της από την πλατεία Πλαστήρα έως την οδό Δικαιάρχου.
•Κατά τις ώρες 00:01′ έως 22:00′ της Παρασκευής 26-4-2024:
– Ευφορίωνος, καθ΄όλο το μήκος της.
– Πλατεία Καραϊσκάκη (Δισκοβόλος).
•Κατά τις ώρες 17:00′ της Παρασκευής 26-4-2024, έως το πέρας της εκδήλωσης:
– Λεωφ. Βασ. Κων/νου, στο τμήμα της από την Λεωφ. Βασ. Σοφίας έως την οδό Αρδηττού και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
– Αρδηττού, καθ΄ όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής, έως την πρώτη παράλληλη οδό.
– Ηρ. Αττικού, καθ΄ όλο το μήκος της.
Η ΕΛΑΣ απευθύνει έκκληση στους οδηγούς των οχημάτων να αποφύγουν την κίνησή τους και τη στάση και στάθμευση των οχημάτων τους κατά μήκος των αναφερόμενων διαδρομών της Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας και να ακολουθούν τα σήματα των ρυθμιστών τροχονόμων.
Ούτε μια, ούτε δύο αλλά 314 Βόμβες Αεροπορίας εντοπίστηκαν μεταξύ πολλών ακόμα βομβών και πυρομαχικών από την ΤΕΝΞ (Τάγμα Εκκαθάρισης Ναρκοπέδιων Ξηράς) μέσα στο πρώην Αεροδρόμιο, δίπλα στα σπίτια, όπως καταγγέλει ο Δήμαρχος Ελληνικού Αργυρούπολης Γιάννης Κωνσταντάτος.
Όπως σημειώνει, τις 314 βόμβες τις είχαν αποθηκεύσει οι Γερμανοί 2 μέτρα ακριβώς κάτω από τις πρώην εγκαταστάσεις της Ένωσης Ποντίων Σουρμένων, παιδικούς σταθμούς και αθλητικές μας εγκαταστάσεις που βρισκόταν εντός του πρώην αεροδρομίου καθώς και δίπλα σε Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις! Σε σημεία που χιλιάδες άνθρωποι έμπαιναν καθημερινά!
«Το βίντεο που ακολουθεί δεν είναι φάρσα! Τελικά από θαύμα ζούμε στην χώρα αυτή!» έγραψε ο Δήμαρχος του Ελληνικού Γιάννης Κωνσταντάτος στο facebook:
«Δόξα το Θεώ δεν έγινε ποτέ κακό ή έκρηξη ενώ πραγματικά είναι να απορείς πως λειτουργούσε ένα ολόκληρο Αεροδρόμιο και δεκάδες εγκαταστάσεις Δήμου και ΥΠΑ σε αυτό το ναρκοπέδιο .
Εμείς ως Δήμος είχαμε στον πόλεμο νεκρούς κατοίκους μας από τους βομβαρδισμούς των Συμμάχων κυρίως και γι αυτό όταν εκλέχτηκα Δήμαρχος ένα από τα πρώτα έργα που έκανα με σεβασμό στην μνημη τους ήταν το σχετικό μνημείο στο Εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής. Αυτό όμως δεν μπορούσε κανείς να το φανταστεί!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Ήρωες της ΤΕΝΞ που έστω τώρα λόγω της επένδυσης καθαρίζουν 80 χρόνια μετά τον χώρο δίπλα στα σπίτια μας. Η συνάντηση έγινε ώστε να έχουμε στενή συνεργασία στην επικοινωνία με τους κατοίκους μας που σε κάθε ελεγχόμενη έκρηξη αναστατώνονται!».
Με απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής, Νίκου Χαρδαλιά, εγκρίνεται η διάθεση ποσού 6 εκατ. ευρώ για τη θωράκιση των στρατιωτικών νοσηλευτικών ιδρυμάτων του Λεκανοπεδίου.
«Τα στρατιωτικά μας νοσοκομεία εξοπλίζονται, σήμερα, με τα πιο σύγχρονα μηχανήματα. Αξιοποιώντας κάθε διαθέσιμο πόρο, διασφαλίζουμε την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία τους, συμβάλλοντας στην εθνική προσπάθεια για δωρεάν ποιοτικές υπηρεσίες υγείας και φροντίδας για τους ενστόλους μας και τις οικογένειές τους – μια μικρή ανταπόδοση για την προσφορά τους στην κοινωνία», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Αττικής. Και πρόσθεσε: «Από την πρώτη στιγμή έχουμε δεσμευτεί για την ευημερία όλων. Θωρακίζουμε, με πράξεις, το εθνικό σύστημα υγείας, με κάθε πρόσφορο τρόπο. Η επένδυση στη δημόσια υγεία, η φροντίδα των ασθενών μέσω της αναβάθμισης των παρεχόμενων υγειονομικών υπηρεσιών και η μείωση των κοινωνικών ανισοτήτων στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης αποτελεί σαφέστατη και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητά μας».
Το πρόγραμμα εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Αττική» 2021-2027 και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Όπως υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, εντός του 2024, αναμένεται και νέα πρόσκληση για την περαιτέρω θωράκιση και αναβάθμιση του ιατρικού εξοπλισμού και των υπόλοιπων νοσοκομείων της Αττικής.
Το Υπουργείο Υγείας, κατόπιν της τακτικής προβλεπόμενης ενημέρωσης από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας (τελευταία ενημέρωση σήμερα στις 8:00) και στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του για την προστασία της δημόσιας υγείας, συστήνει τις ακόλουθες οδηγίες για την ενημέρωση του κοινού με μέτρα προφύλαξης ως εξής:
Α. Συστάσεις σε άτομα αυξημένου κινδύνου
Άτομα με αναπνευστικό πρόβλημα
Καρδιοπαθείς
παιδιά καθώς και
τα άτομα άνω των 65 ετών
θα πρέπει να αποφύγουν κάθε σωματική άσκηση-δραστηριότητα σε εξωτερικούς χώρους.
Επίσης, συνιστάται η αποφυγή παραμονής σε εξωτερικούς χώρους ιδιαίτερα σε περιοχές με αυξημένη κυκλοφορία.
Άτομα με άσθμα μπορεί να χρειαστούν πιο συχνά εισπνοές ανακουφιστικού φαρμάκου. Επί επιμονής συμπτωμάτων συνιστάται επικοινωνία με τον θεράποντα ιατρό.
Β. Συστάσεις στο γενικό πληθυσμό
Σε κάθε άτομο συνιστάται να αποφύγει κάθε σωματική άσκηση σε εξωτερικούς χώρους και να περιορίσει το χρόνο παραμονής σε εξωτερικούς χώρους ιδιαίτερα σε περιοχές με αυξημένη κυκλοφορία. Κατά την παραμονή του σε εσωτερικούς χώρους να διατηρούνται πόρτες, μπαλκονόπορτες και παράθυρα κλειστά.