Αρχική Blog Σελίδα 312

Αγριεμένο Nissan Sentra NISMO 1.6 Turbo 188 PS

Πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες κάνει το σπορ μικρομεσαίο σεντάν μοντέλο της Nissan, το Sentra NISMO με τις πολλές αισθητικές και μηχανικές βελτιώσεις.

{loadposition nissan}

Το αμερικάνικο 4θυρο αδελφάκι του γνωστού σε εμάς Nissan Pulsar, διαθέτει εξωτερικά πολλές αλλαγές σε σχέση με τα πιο νορμάλ Sentra, όπως είναι οι πιο δυναμικού σχεδιασμού προφυλακτήρες με τα LED φώτα εμπρός, το σπόιλερ, τις ποδιές στα πλαϊνά, τον προφυλακτήρα πίσω με διαχύτη, την αεροτομή στο καπό και τα κόκκινα διακοσμητικά. Παράλληλα το αεροδυναμικό κιτ συμβάλλει στη μείωση της άντωσης του πίσω μέρους του αμαξώματος κατά 30%. Επίσης το Sentra NISMO, εφοδιάζεται με 18 ιντσών ζάντες αλουμινίου και ελαστικά διαστάσεων 215/45 R18.

Διαβάστε ακόμα: Πριζώνει το νέο ηλεκτρικό Nissan Note e-Power NISMO

Στο εσωτερικό του σπορ σεντάν υπάρχουν εμπρός καθίσματα NISMO με ενισχυμένη πλευρική στήριξη, επενδύσεις με κόκκινες ραφές, διακοσμητικά τύπου ανθρακονήματος, τιμόνι με επένδυση αλκαντάρα – δέρμα, μαύρη οροφή και πίνακας οργάνων με κόκκινες ενδείξεις.

Την κίνηση του Sentra NISMO αναλαμβάνει το υπερτροφοδοτούμενο 1.6 λτ. DIG-T μηχανικό σύνολο βενζίνης ισχύος 188 ίππων και 240 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ., το οποίο συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο CVT Xtronic.

Αλλαγές έχουν γίνει και στο «στήσιμο» του αυτοκινήτου από τη NISMO. Στις αναρτήσεις έχουν τοποθετηθεί πιο σφιχτά αμορτισέρ και ελατήρια, ενώ το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση έχει επαναρυθμιστεί για να προσφέρει καλύτερη απόκριση και αίσθηση.

Δείτε το Nissan Sentra NISMO και στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

BMW Z4 με μούρη Giulia! Πεντάμορφη ή τέρας;

Η Alfa Romeo έχει ήδη δηλώσει επισήμως πως ετοιμάζει προϊοντική επίθεση η οποία θα περιλαμβάνει και ένα roadster μοντέλο. Παρόλα αυτά κάποιοι δεν μπορούν να περιμένουν και πάντρεψαν μία BMW Z4 με μία Giulia.

Πως θα ήταν μια Alfa Romeo Roadster; Το ερώτημα αυτό απασχόλησε και τον δημιουργό της συγκεκριμένης εικόνας, ο οποίος τη δημιούργησε ψηφιακά και την ανέβασε στο λογαριασμό του στο instagram.

Δείτε επίσης: Alfa Romeo Giulia ντροπιάζει τον οδηγό της (+video)

Προκειμένου το αυτοκίνητο να φαίνεται πιο ρεαλιστικό χρησιμοποίησε ως βάση του μία BMW Z4 στο εμπρός μέρος της οποίας «κόλλησε» το πρόσωπο της Giulia. Έτσι έχουμε μία αυτοκινητική διασταύρωση με σώμα BMW και πρόσωπο Alfa Romeo.

Τα σχόλια που έχουν αφήσει οι χρήστες και ακόλουθοι του alfa_romeo_picture2016 (ο οποίος πόσταρε και τη συγκεκριμένη εικόνα) είναι ποικίλα και διφορούμενα, με την πλάστιγγα πάντως να γέρνει υπέρ της BMW Z4 Giulia.

Όπως και να έχει σίγουρα έχουμε να κάνουμε με ένα αισθητικό αποτέλεσμα που είτε θα αρέσει πολύ, είτε καθόλου. Εσείς τι πιστεύετε; Σας αρέσει ή όχι;


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Σαμποτάζ στο εργοστάσιο της Ford στην Ισπανία

Όσο και αν ακούγεται περίεργο, η Ford έχει ένα ειδικά εκπαιδευμένο άτομο το οποίο σαμποτάρει την παραγωγή στο εργοστάσιο Ford mega plant στη Βαλένθια και με αυτό τον τρόπο διασφαλίζει ότι όλα τα νέα οχήματα κατασκευάζονται με τα αυστηρά πρότυπα ποιότητας της μάρκας.

{loadposition Fordcarcenter}

Τη «βρώμικη» αυτή δουλειά κάνει ο Xabier Garciandia, που έχει ως αποστολή κυριολεκτικά να ‘σαμποτάρει’ το εν λόγω εργοστάσιο, φροντίζοντας να τοποθετούνται κρυφά στη γραμμή παραγωγής ακατάλληλα εξαρτήματα και ελαττωματικά συστήματα.

Η τεχνολογία Vision System της Ford φωτογραφίζει, ελέγχει και παρακολουθεί κάθε εξάρτημα των 400.000 οχημάτων και των 330.000 κινητήρων που συναρμολογούνται και κατασκευάζονται αντίστοιχα στη Βαλένθια κάθε χρόνο. Τα «Gremlins Tests» είναι ένας καινοτόμος τρόπος διασφάλισης ότι η νέα διαδικασία λειτουργεί σωστά.

Η Ford κατασκευάζει περισσότερα μοντέλα Ford στις προηγμένες εγκαταστάσεις του εργοστασίου της (Ford mega plant) στη Βαλένθια από οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη – μεταξύ άλλων τα Kuga, Kuga Vignale, Mondeo, Mondeo Vignale, Galaxy, S-MAX και Transit Connect & Tourneo Connect. Στη Βαλένθια κατασκευάζονται επίσης οι κινητήρες 2.0 λτ. και 2.3 λτ. Ecoboost της Ford. Το Vision System τραβά πάνω από ένα δισεκατομμύριο φωτογραφίες σε 14 ημέρες, αριθμό εφάμιλλο με τις φωτογραφίες που ανεβαίνουν στο Instagram στην Ευρώπη. Αυτό βοηθά επίσης στη δημιουργία μιας σύνθετης εικόνας – που αποτελείται από 3.150 φωτογραφίες – χάρη στην οποία αναδεικνύονται εύκολα οι όποιες ασυμφωνίες στους μηχανικούς επί τόπου.

Στη Βαλένθια μέχρι τώρα, έχουν σταλεί στη γραμμή παραγωγής ελαττωματικά εξαρτήματα κινητήρων, ακατάλληλα τιμόνια ακόμα και λάθος ταμπλό, ενώ το «GremlinsTest» έχει επεκταθεί και στα 34 στάδια της συναρμολόγησης. Η Ford σκέφτεται να το καθιερώσει σε όλο τον κόσμο.

Η Ford έχει λανσάρει μία σειρά αυστηρών και, ενίοτε, ασυνήθιστων διαδικασιών ελέγχου ποιότητας στο εργοστάσιο όπου ένα νέο όχημα φεύγει από τη γραμμή παραγωγής κάθε 40 δευτερόλεπτα.

Μεταξύ αυτών:

– Έχουν τοποθετηθεί υπερευαίσθητα μικρόφωνα που χρησιμοποιούνται για να καταγράφουν ανοχές των κινητήρων

– Ειδικά Εκπαιδευμένο Προσωπικό διασφαλίζει μέσα από ακουστικά test ότι κάθε νέο Ford Focus RS λειτουργεί χωρίς ψεγάδι

– Φτερά στρουθοκαμήλου χρησιμοποιούνται για το ξεσκόνισμα μοντέλων πριν τη βαφή για βελτιωμένη ποιότητα φινιρίσματος

– Σύστημα ψηφιακής κάμερας –πρωτιά στη βιομηχανία–αναγνωρίζει ελαττώματα βαφής του αμαξώματος

– Ηχητική δοκιμή οχήματος όπου ελέγχεται η αναπαραγωγή μουσικής μέσω Bluetooth

– Εικονική δοκιμή δρόμου για αξιολόγηση προηγμένων τεχνολογιών οδηγού


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Οι Γάλλοι ετοιμάζουν «αγροτικό» ενός τόνου

Σύμφωνα με πληροφορίες οι οποίες έρχονται από γαλλικά μέσα, ο όμιλος PSA (Peugeot/Citroen/DSAutomobiles) ετοιμάζει pickup ενός τόνου, για να τα βάλει με τους παραδοσιακούς παίκτες της κατηγορίας. 

Φαίνεται πως το Groupe PSA (Peugeot/Citroen/DSAutomobiles) ζήλεψε την Renault, η οποία πριν λίγο καιρό παρουσίασε το Alaskan, το δικό της pickup ενός τόνου βασισμένο στο Nissan Navara και θέλει το δικό του αντίστοιχο μοντέλο.

Προκειμένου όμως να κάνει κάτι τέτοιο, χρειάζεται να συνεργαστεί με κάποια άλλη μάρκα, καθώς χρήμα αλλά και χρόνος δεν υπάρχει προκειμένου να εξελιχθεί ένα τέτοιο μοντέλο από την αρχή. Έτσι οι Γάλλοι θα στραφούν σε αναζήτηση συνεργάτη για τη συμπαραγωγή του δικού τους «αγροτικού».

Δείτε επίσης: Το αγροτικό της Mercedes-Benz

Και πλέον δεν υπάρχουν πολλοί να δώσουν στο Groupe χείρα βοηθείας καθώς όλοι έχουν κάνει ήδη τη δική τους συνεργασία. Μοναδική περίπτωση λοιπόν είναι αυτή της Toyota, με την οποία έχουν συνεργαστεί και για τα λιλιπούτεια 107, C1 και Aygo. Η ιαπωνική μάρκα έχει μακρά παράδοση στην κατηγορία με το Hilux και δεν έχει κάποιο λόγο να αρνηθεί τη συνεργασία.

Μένει λοιπόν να δούμε τι θα πράξει ο γαλλικός όμιλος και αν τελικά θα βρει στο σήμα της Toyota το σύμμαχο που επιθυμεί για να δημιουργήσει το δικό του pickup ενός τόνου.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Αυτό είναι το μέλλον του Jeep Wrangler

Το Jeep Wrangler ήταν, είναι και θα είναι μοναδικό καθώς ακόμη και στη μελλοντική του έκδοση αναμένεται να διατηρήσει αναλλοίωτη την εικόνα που το καθιέρωσε.

Τουλάχιστον αυτό δείχνουν οι παραπάνω, ψηφιακά επεξεργασμένες, εικόνες οι οποίες δημοσιεύθηκαν από το Jeep Wrangler Forum στην Αμερική (Forum ιδιοκτητών Jeep Wrangler), το οποίο μάλιστα επικαλείται πληροφορίες και όχι αόριστες υποθέσεις ή επιθυμίες…

Όπως λοιπόν φαίνεται ξεκάθαρα από τις εικόνες, το χαρακτηριστικό γνώρισμα του αυτοκινήτου που δεν είναι άλλο από τη μάσκα εμπρός, θα παραμείνει σχεδόν αναλλοίωτο και στο επόμενο Jeep Wrangler, ενώ παρατηρούμε πως έχουν τοποθετηθεί LED φώτα στα φτερά του αυτοκινήτου.

Δείτε επίσης: Νέο ηλεκτρικό SUV ετοιμάζει η Jaguar (+video)

Και πίσω όμως δεν συναντάμε κάποια σημαντική σχεδιαστική αλλαγή, με τα φώτα να παραμένουν τετράγωνα, πιστά στην παράδοση του μοντέλου και τη ρεζέρβα να φιγουράρει στο γνώριμο σημείο.

Το πλαίσιο όπως λένε στο forum τουλάχιστον, θα παραμείνει τύπου σκάλας, ενώ στους πρωταρχικούς στόχους της Jeep θα είναι η μείωση του βάρους του αυτοκινήτου, κυρίως μέσω της χρήσης αλουμινίου.

Τέλος για τους κινητήρες δεν υπάρχουν συγκεκριμένες πληροφορίες, αλλά είναι δεδομένο πως θα δούμε μοτέρ V6, Hellcat αλλά και τούρμπο βενζίνης και diesel χωρητικότητας κοντά στα 2.0 λτ.

Το νέο Jeep Wrangler αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του στα μέσα του 2017, ενώ η εμπορική του πορεία θα ξεκινήσει το πιθανότερο προς το τέλος του έτους. 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ανανέωση και για το αγωνιστικό Nissan GT-R

Πριν λίγο καιρό ανανεώθηκε το πολιτικό Nissan GT-R και φαίνεται πως αυτό δεν μπόρεσε να αφήσει ανεπηρέαστη και την αγωνιστική του εκδοχή. 

{loadposition nissan}

Η νέα σεζόν του ιαπωνικού πρωταθλήματος Super GT βρίσκεται προ των πυλών και αυτή θεωρήθηκε η καταλληλότερη στιγμή από τη Nissan για την παρουσίαση του «νέου» αγωνιστικού GT-R Nismo GT 500.

Σύμφωνα με τους Ιάπωνες το νέο μοντέλο είναι αρκετά πιο γρήγορο από το περσινό και όλοι στο στρατόπεδό της ομάδας αισιοδοξούν πως θα καταφέρει να επικρατήσει και πάλι και να πάρει το πρωτάθλημα (όπως το 2014 και το 2015), ξεπερνώντας τα Honda NSX-GT και Lexus LC 500.

Δείτε επίσης: Ποιον απείλησε ο Alonso οτι θα πέσει επάνω του

Οι αλλαγές που φέρει το νέο αγωνιστικό μοντέλο είναι σημαντικές, καθώς οι εταιρείες αναγκάστηκαν να μειώσουν κατά 25% την παραγόμενη κάθετη δύναμη. Έτσι η Nissan αφαίρεσε αρκετά από τα αεροδυναμικά βοηθήματα του προηγούμενο μοντέλου, χαμηλώνοντας παράλληλα το κέντρο βάρους του.

Η επίσημη παρουσίαση του «πολεμικού» GT-R θα πραγματοποιηθεί από τη Nissan στο ετήσιο φεστιβάλ Nismo, που λαμβάνει χώρα στην πίστα του Fuji και φέτος θα γίνει στις 11 Δεκεμβρίου.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ποιο είναι το δημοφιλέστερο χρώμα αυτοκινήτου;

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η εταιρεία PPG Industries η οποία κατασκευάζει υλικά και χρώματα για την αυτοκινητοβιομηχανία μας ενημερώνει για τα δημοφιλέστερα χρώματα αυτοκινήτων στην Ευρώπη, σε όλο τον κόσμο καθώς και ανά κατηγορία.

Συγκεκριμένα, η έρευνα της PPG Industries κατέληξε στο ότι το 75% των αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν το 2016 είναι λευκά, γκρι και μαύρα, ενώ το λευκό είναι το δημοφιλέστερο χρώμα με 38% στις προτιμήσεις του κοινού. Η ίδια η εταιρεία ισχυρίζεται ως τα αποτελέσματα έρχονται σε αντίθεση με τον ισχυρισμό των καταναλωτών σε Ευρώπη και Αμερική, πως σύμφωνα με τον οποίο κατά 60% λένε πως το χρώμα παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιλογή τους.

Δείτε επίσης: Ανανεωμένο και τετρακίνητο Ford EcoSport

Όσον αφορά την Ευρωπαϊκή αγορά, πρώτο χρώμα είναι και εδώ το λευκό με 33%, δεύτερο το γκρι με 18% και τρίτο το μαύρο με 16%. Στις κατηγορίες τώρα, όπως μπορείτε να δείτε και στο σχετικό πίνακα, πιο πάνω, στα μικρομεσαία κυριαρχεί το λευκό με 24%, στα σπορ το γκρι με 20%, στα SUVεπίσης το γκρι με 19% και στα premium και πάλι το γκρι με 28%.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Απολογείται ο όμιλος VW για ύποπτο λογισμικό σε Audi

 

Πριν λίγες ημέρες είδαν το φως της δημοσιότητας δημοσιεύματα σχετκικά με λογισμικό της Audi το οποίο χειραγωγεί τις μετρήσεις εκπομπών ρύπων και πλέον ο όμιλος VW απολογείται, αποδεχόμενως ουσιαστικά την ύπαρξη του λογισμικού σε μοντέλα της Audi με αυτόματο κιβώτιο.

Audi με αυτόματο κιβώτιο έχουν τεχνολογία η οποία υπό προϋποθέσεις είναι ικανή να αλλάξει τις εκπομπές ρύπων κατά τις δοκιμές μετρήσεων, υποστήριξε ο όμιλος VW.

Δείτε επίσης: Μικρομεσαία ντίζελ «κλέβουν» έως 46% σε κατανάλωση!

Σύμφωνα με το συμβούλιο California Air Resources Board (CARB) το λογισμικό είναι διαφορετικό από αυτό με το οποίο ήταν εξοπλισμένα τα αυτοκίνητα VW, που αποτέλεσαν αφορμή για το dieselgate, καθώς έχει εντελώς διαφορετικό τρόπο λειτουργίας. Συγκεκριμένα, αλλάζει ταχύτητες προκειμένου να κρατά τις στροφές του μοτέρ και τις εκπομπές χαμηλά, με τεχνητό τρόπο.

Το λογισμικό απενεργοποιεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα μόλις το τιμόνι στρίψει περισσότερο από 15 μοίρες. Η φιλοσοφία του πάντως, όπως φαίνεται είναι ανάλογη, καθώς ακολουθεί και αυτό τη λογική του πεδίου δοκιμών, στο οποίο το αυτοκίνητο δεν στρίβει και έτσι αντιλαμβάνεται ορι βρίσκεται υπό εξέταση…

Από την πλευρά της η VW παραδέχτηκε πως «το συγκεκριμένο λογισμικό ενδέχεται να οδηγήσει σε λάθος αποτελέσματα», ενώ έχει ήδη δώσει τις απαραίτητες τεχνικές πληροφορίες προς εξέταση.

Διαβάστε ακόμη: 10 εντολές για οικονομική οδήγηση

Δικαιολογώντας μάλιστα την ύπαρξη του λογισμικού είπε πως «σε πραγματικές συνθήκες το συγκεκριμένο πρόγραμμα βοηθά τον οδηγό, προκειμένου να πετύχει τη βέλτιστη κατανάλωση αναλόγως των εκάστοτε συνθηκών».


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

H Toyota πληρώνει για τα σκουριασμένα μοντέλα της

Πριν κάποια χρόνια Αμερικάνοι ιδιοκτήτες οχημάτων pickup και SUV της Toyota κατέθεσαν συλλογική δικαστική αγωγή εναντίον της ιαπωνικής μάρκας και πλέον οι δύο πλευρές ήρθαν σε… διακανονισμό με την Toyota να πληρώνει 3,4 δισ. δολάρια στους ενάγοντες.

Η απόφαση αυτή καλύπτει 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα, τα οποία ανήκουν στην κατηγορία pickupκαι SUV και συγκεκριμένα τα Tacoma (2005-2010), Tundra (2007-2008) και Sequoia (2005-2008).

Δείτε επίσης: Alfa Romeo Giulia ντροπιάζει τον οδηγό της… (+video)

Σύμφωνα με τα όσα ισχυρίστηκαν οι συνήγοροι των εναγόντων, στα αυτοκίνητα αυτά παρατηρήθηκε μειωμένη προστασία του πλαισίου από τη σκουριά με αποτέλεσμα το κόστος αντικατάστασης να υπολογίζεται για όλα τα αυτοκίνητα μαζί στα 3,4 δισ. δολάρια (περίπου 15.000 δολάρια για κάθε αυτοκίνητο). Η Toyota θα πληρώσει επίσης 10 εκατομμύρια δολάρια για δικαστικά έξοδα.

Αξίζει να σημειώσουμε πως η ιαπωνική μάρκα αν και συμφώνησε να καταβάλει το ποσό, δεν παραδέχθηκε σε καμία περίπτωση πως έκανε κάτι παράνομο στη συγκεκριμένη υπόθεση, ενώ αναφέρει κατηγορηματικά πως δεν πρόκειται για κάποιου είδους ανάκληση, ενώ δεσμεύεται να ελέγχει τα συγκεκριμένα μοντέλα για 12 χρόνια από την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας τους. 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Jaguar I-Pace: Ηλεκτρικό SUV 400 PS με αυτονομία 500 χλμ.

H Jaguar παρουσίασε το νέο της δημιούργημα που δεν είναι άλλο από το πρωτότυπο, ηλεκτρικό SUV, ονόματι I-Pace, λίγο πριν οι πύλες της έκθεσης αυτοκινήτου του Λος Άντζελες ανοίξουν για το κοινό.

Η Jaguar I-Pace Concept είναι ένα πρωτότυπο με πολύ νόημα, αφού ουσιαστικά θα οδηγηθεί στην παραγωγή σε περίπου δύο χρόνια από τώρα με μικρές αλλαγές. Αν και εμφανισιακά μοιάζει αρκετά με χάτσμπακ, καταφέρνει χάρη στα επιμέρους χαρακτηριστικά του (εμπρός και πίσω φώτα), το δυναμικό εμπρός μέρος με τις έντονες καμπές αλλά και την απότομη κλίση στο πίσω παρμπρίζ, να εκπέμπει δυναμισμό.

Το μήκος της είναι στα 4,68 μ. το πλάτος της στα 1,89 μ. και το ύψος της στα 1,56 μ. ενώ το μεταξόνιό της είναι στα 2,99 μ. Σύμφωνα με την ίδια τη μάρκα, πρόκειται για ένα από τα πιο καινοτόμα μοντέλα που έχει παρουσιάσει ποτέ. Το πάτωμά της είναι απολύτως επίπεδο, ενώ ο αεροδυναμικός της συντελεστής είναι Cd: 0,29.

Διαβάστε επίσης: Jaguar F-Pace me 2.0 λτ. Diesel κινητήρα

Σκοπός της σχεδιαστικής ομάδας, σύμφωνα με τον διευθυντή σχεδίασης της μάρκας Ian Callum ήταν να «δημιουργήσουμε ένα δυναμικό σχέδιο, το όποιο θα αρμόζει στη μάρκα αλλά θα δημιουργεί και τις προϋποθέσεις για μια ευρύχωρη καμπίνα χωρίς περιορισμούς».

Κάτι που σύμφωνα με τον ίδιο κατάφεραν με επιτυχία, καθώς ο χώρος στην καμπίνα είναι πολύ περισσότερος από ότι θα φανταζόταν κάποιος βλέποντας το αυτοκίνητο από έξω. Μάλιστα έχει τοποθετηθεί και μια γυάλινη, πανοραμική οροφή, προκειμένου να γίνει η παραμονή σε αυτήν ακόμη πιο ευχάριστη. Αξίζει να αναφέρουμε πως, σύμφωνα με την Jaguar πάντοτε, το δημιούργημά της θα είναι το πιο ευρύχωρο στην κατηγορία του.

Στην ουσία τώρα του πράγματος, κάτω από το αμάξωμά της, η I-Pace Concept εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, τα οποία συνδυαστικά αποδίδουν 400 ίππους και 700 Nm ροπής και καθιστούν το αυτοκίνητο μονίμως τετρακίνητο. Για το 0-100 χλμ./ώρα η Jaguar ανακοινώνει περίπου 4,0 δλ. Όσον αφορά την αυτονομία της, η βρετανική μάρκα υπόσχεται 500 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση (η μπαταρία χρειάζεται μιάμιση μόλις ώρα για να φορτίσει στο 80%).

Τέλος, η έκδοση παραγωγής, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της μάρκας θα είναι έτοιμη σε περίπου έναν χρόνο, αν και οι παραγγελίες έχουν ανοίξει ήδη, παρά το γεγονός πως οι παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2018. 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η φαντασίωση της Volkswagen για το Passat GTI

Η VW αποφάσισε να παρουσιάσει στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το Passat GT Concept, το οποίο, όπως λέει και το όνομά του, είναι πρωτότυπο που θέλει να μας δείξει πως θα ήταν το συγκεκριμένο μοντέλο αν έβγαινε σε μία πιο… δυναμική έκδοση.

Το συγκεκριμένο Passat, το οποίο είναι αρκετά πιθανό να δούμε στην παραγωγή (καθώς ζητήθηκε η συνδρομή των αντιπροσώπων της μάρκας για τη δημιουργία του), έχει μία σειρά από αισθητικές αλλαγές που θυμίζουν Golf GTI και ένα πανίσχυρο μοτέρ κάτω από το καπό του.

Διαβάστε επίσης: VW Passat 1.4 TSI 150 PS CNG VS Passat 1.6 105 PS diesel

Συγκεκριμένα, στο στυλιστικό κομμάτι, εφοδιάζεται με bodykit το οποίο του χαρίζει επιθετικότερη εμφάνιση, χάρη κυρίως στο εμπρός μέρος το οποίο διαθέτει νέα μάσκα με κόκκινη ρίγα περιμετρικά της, που συνοδεύεται από ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερους αεραγωγούς και μαύρες γρίλιες. Μαύρες φάσες παρατηρούνται και περιμετρικά του αμαξώματος, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν οι δύο διπλές, τραπεζοειδείς απολήξεις εξάτμισης. Το πακέτο ολοκληρώνεται από τις ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ηπιότερων τόνων, καθώς οι επενδύσεις είναι πλέον σε μαύρο χρώμα, ενώ υπάρχουν carbon ενθέσεις στο ταμπλό, νέα καθίσματα και μαύρη επένδυση οροφής.

Το καλύτερο πάντως στο Passat GT Concept δεν είναι άλλο από το μηχανικό σύνολο το οποίο επέλεξε η VW για αυτό. Πρόκειται λοιπόν για έναν κινητήρα βενζίνης 3.6 λτ. TSI VR6 που οποίο αποδίδει 280 ίππους και για τη μετάδοση της ισχύς στους εμπρός τροχούς συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG έξι σχέσεων.

Δείτε ακόμη: Οι τιμές του VW GTI ClubSport στη χώρα μας

Για την ιστορία να αναφέρουμε πως το Passat GT Concept σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε στο κέντρο μηχανολογίας της μάρκας στην Τσατανούγκα του Τενεσί, βασιζόμενο στο υπάρχον μονέλο παραγωγής το οποίο πατάει στο πάτωμα προηγούμενης γενιάς και όχι στο MQB. Αξίζει να σημειώσουμε οτι στην ίδια τοποθεσία όπου γίνεται και η παραγωγή του Passat αμερικάνικων προδιαγραφών, σύντομα θα προστεθεί και αυτή του μεγάλου SUV της VW, του επταθέσιου Atlas.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ανανεωμένο Ford EcoSport και με τετρακίνηση

Η Ford παρουσίασε το ανανεωμένο EcoSport για τις αγορές της Βορείου Αμερικής, το οποίο διαθέτει πολλές αλλαγές τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό, ενώ αναβαθμίζεται και σε τεχνολογία και διαθέτει για πρώτη φορά 4κίνηση.

{loadposition Fordcarcenter}

Εξωτερικά εμφανίζει πιο ελκυστική εικόνα στο εμπρός άκρο υιοθετώντας σχεδιαστικά στοιχεία από τα μεγαλύτερα SUV της Ford, τα οποία είναι το ανανεωμένο Kuga και το Edge. Οι αλλαγές εστιάζονται στα νέου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα, τη νέα μεγάλη μάσκα και το νέο προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω μέρος του αμαξώματος οι διαφορές είναι ελάχιστες.

Μεγάλες αλλαγές έχουν γίνει στο εσωτερικό του ανανεωμένου EcoSport, όπου απέκτησε σημαντικά πιο σύγχρονη εικόνα. Το ταμπλό ανασχεδιάστηκε σε μεγάλο βαθμό και απέκτησε χειρολαβή από τη μεριά του συνοδηγού, ενώ διαθέτει ακόμα νέο τιμόνι, νέο πίνακα οργάνων, νέα χειριστήρια του κλιματισμού και μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων SYNC 3.

Το ανανεωμένο EcoSport θα λανσαριστεί στις Η.Π.Α. στις αρχές του 2018 με τον 1.0 λτ. EcoBoost κινητήρα βενζίνης ή τον 2λιτρο βενζίνης σε συνδυασμό με τετρακίνηση. Αμφότερα τα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με 6τάχυτο αυτόματο ή μηχανικό κιβώτιο. Προς το παρόν η Ford δεν έχει ανακοινώσει τεχνικές προδιαγραφές.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr