Αρχική Blog Σελίδα 91

Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης ξανά στο VOX

Πέμπτη 15 και Κυριακή 25 Φεβρουαρίου

Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης, επανέρχεται για δύο ακόμα έξτρα εμφανίσεις στο VOX, μετά την μεγάλη επιτυχία των αρχικών προγραμματισμένων παραστάσεων του.

Την Πέμπτη 15 και την Κυριακή 25 Φεβρουαρίου, ο Αλκίνοος Ιωαννίδης και η ιστορική μπάντα του θα βρεθούν ξανά στη γνώριμη, πια, σκηνή του VOX, προσφέροντας απλόχερα μια ηλεκτρική γιορτή με ωραία μουσική, ζεστή ατμόσφαιρα, όλα τα τραγούδια του που αγαπάμε, απρόσμενες διασκευές και την αλληλεπίδραση με το κοινό όπως εκείνοι ξέρουν.

Η επανένωση της ιστορικής μπάντας του Αλκίνοου Ιωαννίδη αποτέλεσε ένα μεγάλο καλλιτεχνικό γεγονός που κέρδισε το στοίχημα. Περισσότερο από δύο δεκαετίες μετά τις πρώτες τους κοινές εμφανίσεις και ηχογραφήσεις, ο Αλκίνοος Ιωαννίδης και οι σπουδαίοι μουσικοί του, θα παρουσιάσουν ξανά ένα πρόγραμμα γεμάτο δημιουργικότητα, συγκίνηση και ενέργεια.

«Δεν νοσταλγούμε το παρελθόν, ζητούμε το παρόν! Παίζουμε ξανά μαζί γιατί λείψαμε ο ένας στον άλλον, μουσικά και ανθρώπινα. Και γιατί μας λείψατε!»

Ξανά, μαζί, στο VOX

Σταύρος Λάντσιας: πλήκτρα

Μιλτιάδης Παπαστάμου: ηλεκτρικό βιολί

Γιώτης Κιουρτσόγλου: ηλεκτρικό μπάσο

Μιχάλης Καπηλίδης: τύμπανα

Αλκίνοος Ιωαννίδης: ηλεκτρική κιθάρα, φωνή

Ηχοληψία: Βαγγέλης Λάππας – Βασίλης Δρούγκας

Σχεδιασμός φωτισμών: Μαρία Βενετάκη

Παραγωγή: Roll Out Vision Services,

MK Group of companies / Ηλίας Μαροσούλης, Άγγελος Κοταρίδης

Επιμέλεια παραγωγής: Αθύρ

Διεύθυνση παραγωγής: Αθανάσιος  Μαροσούλης

Δημόσιες Σχέσεις / Επικοινωνία / Media: Ε. Τώρου – Μ. Μαγιάτης – Ε. Βλαχοπούλου

Απολαύστε στο VOX το premium gin Bombay Sapphire, με τη σύνθετη, αλλά παράλληλα απόλυτα ισορροπημένη γεύση. Το Bombay Sapphire Gin αγκαλιάζει τη δημιουργικότητα σε όλες τις εκφράσεις της, είτε αυτή λέγεται κλασσική ή σύγχρονη τέχνη, είτε τέχνη του fine drinking!”

Πληροφορίες:
VOX | ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ 16

ΤΗΛ. ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ: 210.3475900

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ:  https://www.more.com/music/alkinoos-ioannidis-5/

 

 

 

Ο Κώστας Χατζής και η Ελπίδα στο Θέατρο Άλσος

Τα Σάββατα 17 και 24 Φεβρουαρίου 2024

Κώστας Χατζής. Ο κορυφαίος τραγουδιστής και τραγουδοποιός με την ιδιαίτερη «βραχνάδα» στη φωνή του και την κιθάρα του έχει ένα μοναδικό τρόπο να επικοινωνεί με το κοινό. Τα τραγούδια του έχουν καταφέρει να αγγίξουν τις ψυχές όλων και να μας ταξιδέψουν σε κόσμους όπου «Σύνορα η αγάπη δε γνωρίζει» αλλά και «Η αγάπη όλα τα υπομένει»!

Ο Κώστας Χατζής αποτελεί μια ιδιαίτερη περίπτωση στην ιστορία του ελληνικού τραγουδιού. Η φήμη του ως τραγουδιστή της ειρήνης προηγείται πολλές φορές του ονόματός του. Τα τραγούδια που επέλεξε να ερμηνεύσει όλα αυτά τα χρόνια της μεγάλης μουσικής του πορείας, είναι μπαλάντες που περιέχουν έντονη κοινωνική κριτική. Όλοι οι μεγάλοι συνθέτες της εποχής όπως ο Μάνος Χατζιδάκις, ο Μίμης Πλέσσας, ο Μίκης Θεοδωράκης, ο Γιάννης Μαρκόπουλος και ο Σταύρος Ξαρχάκος του δίνουν να ερμηνεύσει τραγούδια τους στα οποία προσδίδει το δικό του ύφος.

Ελπίδα. Η Ελπίδα που τραγούδησε το ΑΝΤΙΟ, αυτό το αντίο που ένωσε το παρελθόν με το μέλλον. Και που μας είπε για μένα ακόμα η φλόγα ακόμα καίει, κι ότι κι αν γίνει θα σ’ αγαπώ.

Έλεγε την αλήθεια… η Ελπίδα μας, μαζί με τον Κώστα μας, μία ολόκληρη Ελλάδα μεγαλωμένη στα χείλη τους.

Γεμάτη από τραγούδια θα είναι αυτές οι μοναδικές βραδιές που θα μας χαρίσουν στο Θέατρο Άλσος τα Σάββατα 17 και 24 Φεβρουαρίου 2024. Ένα μοναδικό μουσικό ταξίδι με τις μεγαλύτερες επιτυχίες τους.

Μαζί τους η ΔΑΝΙΕΛΑ ΧΑΤΖΗ

*Απολαύστε στο Θέατρο Άλσος το premium gin Bombay Sapphire, με τη σύνθετη, αλλά παράλληλα απόλυτα ισορροπημένη γεύση. Το Bombay Sapphire Gin αγκαλιάζει τη δημιουργικότητα σε όλες τις εκφράσεις της, είτε αυτή λέγεται κλασσική ή σύγχρονη τέχνη, είτε τέχνη του fine drinking!”

Πληροφορίες:

Θέατρο ΑΛΣΟΣ: Ευελπίδων 4, Κυψέλη – Πεδίον του Άρεως

Τηλ.: 210-8227471 & 210-8831487

Ώρα έναρξης παράστασης: 21:00

Προπώληση: https://www.more.com/music/kostasxatziselpida/

———————-

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΑ MEDIA:
Ε. Τώρου – Μ. Μαγιάτης – Ε. Βλαχοπούλου

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: Αθανάσιος Μαροσούλης

ΠΑΡΑΓΩΓΗ: MK Group of companies / Ηλίας Μαροσούλης, Άγγελος Κοταρίδης

Ημερίδα «Aπό το Bιβλίο στην Oθόνη» από την Ένωση Σεναριογράφων Ελλάδος

Ο Δήμος Μοσχάτου-Ταύρου και η Ένωση Σεναριογράφων Ελλάδος διοργανώνουν, με ελεύθερη συμμετοχή, μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ημερίδα με τίτλο «από το βιβλίο στην οθόνη».

Η ημερίδα θα διεξαχθεί το Σάββατο,  17 Φεβρουαρίου 2024, στο Πολιτιστικό Κέντρο «Θ. Αγγελόπουλος» στο Μοσχάτο (Κωνσταντινουπόλεως και Σολωμού), στις 11.00 π.μ. . Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν πληροφορίες σχετικά με τη διασκευή ενός λογοτεχνικού έργου σε σενάριο κινηματογραφικής ταινίας ή σειράς από την Ένωση Σεναριογράφων Ελλάδος.

Ο Ηλίας Φλωράκης (βραβείο σεναρίου διεθνούς Φεστιβάλ Επιδαύρου)  θα κάνει μία εισαγωγή στην τέχνη και στην τεχνική του σεναρίου. Ο Βασίλης Σπηλιόπουλος (σεναριογράφος στον «Σασμό», κα) θα μιλήσει για το πώς ένα βιβλίο μπορεί να μεταφερθεί στην μικρή και στην μεγάλη οθόνη, ενώ ο Αλέξανδρος Κακαβάς (Πρόεδρος της Ένωσης Σεναριογράφων, παραγωγός, σκηνοθέτης, «Κόκκινος Κύκλος», βραβείο πρωτότυπου σεναρίου φεστιβάλ Θεσσαλονίκης «Τέλος Εποχής», κα) θα συνομιλήσει με τους συμμετέχοντες και θα απαντήσει στα ερωτήματά τους.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να δηλώσουν συμμετοχή στο email: xypeteon@otenet.gr(με ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο επικοινωνίας) ή στο 2132019684 (από Δευτέρα-Παρασκευή, 08.00-14.30).

Ο Δήμαρχος Μοσχάτου-Ταύρου, Ανδρέας Ευθυμίου, δήλωσε σχετικά: «Μετά την εξαιρετικά επιτυχημένη διοργάνωση του σεμιναρίου για τη συγγραφή σεναρίου που είχαμε υλοποιήσει με την Ένωση Σεναριογράφων Ελλάδος και την Περιφέρεια Αττικής, προσφέρουμε ξανά τη δυνατότητα στους πολίτες μας να παρακολουθήσουν δωρεάν τις εισηγήσεις ανθρώπων που έχουν ξεχωρίσει και αγαπηθεί ιδιαίτερα στο χώρο του σεναρίου. Όλη η μαγεία της μεταφοράς ενός λογοτεχνικού βιβλίου στην μικρή και στην μεγάλη οθόνη θα γίνει αντικείμενο γνώσης και συζήτησης σε ένα σεμινάριο που αφορά όλες τις ηλικίες των συμπολιτών μας, ανεξαρτήτως επαγγελματικής ιδιότητας.»

Στον υποθαλάσσιο αγωγό Αίγινας-Σαλαμίνας ο Περιφερειάρχης Αττικής μετά την πρόσφατη δολιοφθορά (ΦΩΤΟ + VIDEO)

0

Στο σημείο που έγινε η δολιοφθορά στον υποθαλάσσιο αγωγό που συνδέει την Αίγινα με τη Σαλαμίνα, βρέθηκε ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, συνοδευόμενος από στελέχη του Λιμενικού Σώματος.

Ο κ. Χαρδαλιάς επιβιβάστηκε σε σκάφος του Λιμενικού και κατευθύνθηκε στον όρμο Πέρανι ανοιχτά της Σαλαμίνας, σε απόσταση 270 μέτρων από την πλησιέστερη ακτή, πραγματοποιώντας επιτόπια αυτοψία με αντικείμενο την εξέταση όλων των πρόσθετων μέτρων που πρέπει να ληφθούν για την ασφάλεια της λειτουργίας του αγωγού μετά τις εργασίες αποκατάστασης.

«Δεν θα αφήσουμε τίποτα στην τύχη του για μία κρίσιμη υποδομή, που σχετίζεται με το ύψιστο αγαθό της απρόσκοπτης υδροδότησης του νησιού της Αίγινας. Η υγεία και η ασφάλεια των κατοίκων είναι για εμάς αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Αττικής, προσθέτοντας: «Βρισκόμαστε σήμερα εδώ στο Πέρανι, στον όρμο που έχει γίνει η δολιοφθορά. Ολοκληρώσαμε την αυτοψία με τα στελέχη του Λιμενικού, έτσι ώστε να προετοιμαστούμε για την επόμενη ημέρα. Θα πρέπει να προχωρήσουμε με γρήγορους ρυθμούς στην αποκατάσταση της βλάβης, αλλά το κυριότερο να αναβαθμίσουμε και να επικαιροποιήσουμε τα μέτρα ασφαλείας, ώστε αυτή η κρίσιμη υποδομή να μην τύχει άλλης δολιοφθοράς».

Όπως σημείωσε ο κ. Χαρδαλιάς, όλες οι υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής έχουν ήδη τεθεί στη διάθεση του Δήμου Αίγινας, ενώ το πρωί παραδόθηκαν 13,5 τόνοι πόσιμου νερού για τις άμεσες ανάγκες των πιο ευάλωτων  κατοίκων του νησιού.

«Η υπόθεση για την τέταρτη κατά σειρά ενέργεια δολιοφθοράς στον αγωγό, που συνδέει την Αίγινα με τη Σαλαμίνα, βρίσκεται από την Παρασκευή στα χέρια της Δικαιοσύνης, μαζί με κάθε διαθέσιμο στοιχείο. Δεν υποκαθιστούμε το έργο των Δικαστικών Αρχών. Οι κάτοικοι της Αίγινας θέλω να ξέρουν ότι είμαστε δίπλα τους. Η Περιφέρεια Αττικής συνδράμει με κάθε διαθέσιμο μέσο στις ανάγκες του Δήμου και στη στήριξη πρωτίστως των πιο ευάλωτων συμπολιτών μας. Όσοι παίζουν παιχνίδια εις βάρος των κατοίκων και των επισκεπτών του νησιού, θα μας έχουν απέναντι. Σε όλα αυτά που συμβαίνουν, δεν θα μένουμε απαθείς, θα είμαστε παρόντες για να μπορούμε να δίνουμε λύσεις», υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Αττικής.

Συνολικά, από την Περιφέρεια Αττικής παραδόθηκαν στις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου Αίγινας, στην περιοχή της Όμορφης Εκκλησιάς και στον οικισμό Άγιοι Ασώματοι, 9.000 μπουκάλια του 1,5lt εμφιαλωμένου νερού για τις ανάγκες των πιο ευάλωτων κατοίκων του νησιού. Τα δύο φορτηγά συνόδευσε ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων, Γιάννης Βουτσινάς.

Πότε βγαίνουν στην Αθήνα τα νέα, «καθαρά» λεωφορεία

0

Χρονιές αφίξεων θα είναι το 2024 και το 2025 για τα πρώτα 550 καινούργια λεωφορεία στους στόλους Αθήνας και Θεσσαλονίκης μετά την υπερδεκαετή ανομβρία λόγω της κρίσης. Το «πράσινο φως» του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τις δύο συμβάσεις, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 126 εκατ. ευρώ, για 300 λεωφορεία CNG που θα έρθουν στην Αθήνα ως το 2025, κλείνει το παζλ της πρώτης προμήθειας που ξεκίνησε το 2021.

Παράλληλα, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επιταχύνει την προετοιμασία για να βγάλει ως το καλοκαίρι στον αέρα τον διαγωνισμό για ακόμη 750 «πράσινα» λεωφορεία. Στόχος είναι η άφιξή τους να συμπέσει με την τρέχουσα κυβερνητική θητεία ως το 2027.

Πέρα από την ηλικιακή ανανέωση του στόλου, που σήμερα είναι ο πιο γερασμένος στην Ευρώπη, τα νέα λεωφορεία θα βάλουν επιτέλους τη χώρα μας σε ευρωπαϊκή τροχιά και στο ζήτημα της προσβασιμότητας. Σήμερα, ο μέσος όρος ηλικίας προσεγγίζει τα 19 έτη, όταν ο ευρωπαϊκός μ.ό. είναι περίπου στα 13 έτη. Υπάρχουν 366 λεωφορεία EURO II και 130 τρόλεϊ άνω των 22 ετών, γεγονός που συνεπάγεται υψηλή συχνότητα βλαβών, αλλά και δυσκολία εξασφάλισης ανταλλακτικών.

Επίσης, είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με την ενημέρωση που έκανε στη Βουλή ο αρμόδιους υπουργός κ. Χρήστος Σταϊκούρας, σήμερα σε 485 από τα 1.582 λεωφορεία, δηλαδή 31% του στόλου δεν υπάρχει πρόσβαση σε άτομα με αναπηρία. Εάν μάλιστα, δεν ληφθούν υπόψιν τα οχήματα του Leasing που είναι δεκαετίας, τότε το εν λόγω ποσοστό ανεβαίνει στο 39%.

Νέες «καθαρές» τεχνολογίες

Ως προς το μείγμα των λεωφορείων, που θα συμπεριληφθούν στη δεύτερη φάση της μεγάλης προμήθειας, η οποία αναμένεται να βγει στον αέρα ως το καλοκαίρι, εξετάζεται να περιλαμβάνει και ένα μικρό τμήμα λεωφορείων υδρογόνου. «Μας έχει απασχολήσει το υδρογόνο, η διείσδυση του οποίου στην Ευρώπη είναι στο 2%. Είμαστε πολύ πίσω ως Ευρώπη. Θα θέλαμε στο επόμενο μείγμα να ξεκινήσουμε με κάποια πρώτα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση. Χρειάζονται όμως υποδομές και μεθοδικότητα, γιατί θέλουμε μεν να κινηθούμε με ταχύτητα στην ανανέωση του στόλου, από την άλλη όμως χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε και νέα καύσιμα», σημείωσε ο κ. Σταϊκούρας, κατά την ενημέρωση της Βουλής για τις δυο προς υπογραφή συμβάσεις.

Εξάλλου, οι νέες, φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες και τα πιο «καθαρά» καύσιμα είναι τα μόνο που επιδοτούνται από την Ευρώπη, δεδομένων των φιλόδοξων στόχων του Fit for 55 για την επίτευξη του «καθαρού μηδέν» ως το 2050.

Μάλιστα, η εξεύρεση πόρων στάθηκε ένα από τα αγκάθια και της προηγούμενης προμήθειας, η οποία πέρασε από σαράντα κύματα μέχρι να σχεδιαστεί και να εγκριθεί από τα ευρωπαϊκά όργανα, μεταξύ των οποίων η EIB. Οι διαπραγματεύσεις, λοιπόν, σε αυτό το πεδίο, σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις σε νέες υποδομές, άρα μεγαλύτερες επενδύσεις, θα κρίνουν τη σύνθεση της νέας προμήθειας.

Παράλληλα, σε φάση σχεδιασμού βρίσκεται το πρόζεκτ, προϋπολογισμού άνω των 100 εκατ. ευρώ, για την αντικατάσταση οχημάτων των αστικών συγκοινωνιών σε πόλεις της ελληνικής περιφέρειας, με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Αυτά θα αφορούν σε πόλεις όπως Κομοτηνή, Κοζάνη, Αλεξανδρούπολη, Γιάννενα, Λάρισα, Βόλος, Χαλκίδα, Λαμία, Πάτρα, Καλαμάτα, Ηράκλειο, Χανιά, κ.ά.

Μικρές καθυστερήσεις λόγω Ερυθράς Θάλασσας

Επί του παρόντος, τρέχει με καλούς ρυθμούς η προετοιμασία για να υποδεχθούν η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη τα πρώτα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία, εκ των οποίων τα 110 προορίζονται για τη Θεσσαλονίκη. Οι αναταραχές που έχουν προκύψει το τελευταίο διάστημα στην Ερυθρά Θάλασσα, μέχρι στιγμής έχουν προκαλέσει ολιγοήμερες καθυστερήσεις, που αναμένεται να φτάσουν το πολύ στις 20 – 30 ημέρες. Δεδομένου ότι τα ηλεκτρικά λεωφορεία έρχονται από την Κίνα, πιθανώς το όριο του Απριλίου, φτάσει στα μέσα Μαΐου για την κυκλοφορία τους στους δρόμους.

Όσο για τις δύο συμβάσεις που βαίνουν προς υπογραφή αυτές αφορούν στην προμήθεια 100 αρθρωτών αστικών οχημάτων 18 μέτρων, συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) κατηγορίας EURO VI. Ανάδοχος είναι η η ιταλογαλλική IVECO, έναντι 38,5 εκατ. ευρώ. Επίσης, ακόμη 200 αρθρωτών αστικών οχημάτων CNG, μήκους 12 μέτρων, κατηγορίας EURO VI, από την Industria Italiana Autobus, έναντι 64,46 εκατ. ευρώ. Αυτά προορίζονται στο σύνολό τους για την Αθήνα.

Άσκηση αναδιάρθρωσης σε ορίζοντα 15ετίας

Με το δεδομένο της άφιξης των νέων οχημάτων, εν προκειμένω 440 για την Αθήνα και 110 για τη Θεσσαλονίκη, έχει ήδη ζητηθεί από τους συγκοινωνιακούς φορείς των πόλεων να τρέξουν μία απαιτητική άσκηση.Στο πρώτο της σκέλος, αφορά στην αναδιάρθρωση των σημερινών δρομολογίων λαμβάνοντας υπόψη τα νέα λεωφορεία, τις δυνατότητες και τις ανάγκες της ηλεκτροκίνησης. Ειδικά, ο ΟΣΕΘ θα πρέπει να σχεδιάσει σε δύο φάσεις, βάζοντας στο κάδρο από τον Νοέμβριο και τη λειτουργία του μετρό.

Παρόλα αυτά, το πιο δύσκολο κομμάτι της άσκησης είναι ότι τόσο ο ΟΑΣΑ, όσο και ο ΟΣΕΘ θα πρέπει να δουν μπροστά σε ορίζοντα 15ετίας, προσδιορίζοντας ρεαλιστικά ποιες ανάγκες του συγκοινωνιακού έργου θα μπορούν να καλύψουν οι δημόσιοι φορείς. Διότι και αριθμός των οχημάτων είναι πεπερασμένος, αλλά και οι οδηγοί. Με πιο πρόσφατο παράδειγμα την αναζήτηση 150 νέων οδηγών για πρόσληψη στον ΟΑΣΘ, οι μισοί προήλθαν από τα ΚΤΕΛ, δημιουργώντας μάλιστα γκρίνια διότι δεν θα μπορούν να καλυφθούν οι ανάγκες δρομολογίων που εκτελούν τα ΚΤΕΛ.

«Έχουμε ζητήσει να μετρηθούν οι ανάγκες που πρέπει να ικανοποιήσουμε στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ώστε να είναι ικανοποιημένοι οι πολίτες από τη λειτουργία των λεωφορείων. Να δούμε ποιες από αυτές τις ανάγκες μπορούν να ικανοποιηθούν ρεαλιστικά. Πόσα λεωφορεία απαιτούνται, πόσοι οδηγοί θα είναι διαθέσιμοι σε βάθος 15ετίας λαμβανομένων υπόψη των συνταξιοδοτήσεων», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός. Εν συνεχεία, θα προκύψουν οι ανάγκες που θα πρέπει να καλυφθούν με τη συμβολή του ιδιωτικού τομέα, όπως γίνεται σήμερα για παράδειγμα με τα ΚΤΕΛ.

Πηγή: Όλγα Κλώντζα / businessdaily.gr

Φάρμακα αδυνατίσματος: 5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε, σύμφωνα με καθηγητή του Yale

Οι άνθρωποι θέλουν να χάσουν βάρος για διάφορους λόγους: για να βελτιώσουν την εικόνα τους, αλλά και για να ζήσουν περισσότερα χρόνια και πιο υγιείς, με χαμηλότερο κίνδυνο να αναπτύξουν σοβαρές παθήσεις υγείας στο μέλλον. Αλλά όποιος έχει κάνει ποτέ δίαιτα, ξέρει καλά ότι η απώλεια βάρους είναι δύσκολη υπόθεση και πως η μακροπρόθεσμη απώλεια βάρους απαιτεί συνεχή προσπάθεια, η οποία μερικές φορές μοιάζει άθλος. Κι εδώ μπαίνουν τα φάρμακα αδυνατίσματος.

Μία νέα κατηγορία φαρμάκων, που ονομάζονται αγωνιστές του υποδοχέα του γλυκαγονόμορφου πεπτιδίου 1 ή GLP-1, μονοπωλεί το ενδιαφέρον το τελευταίο διάστημα, επειδή τα φάρμακα αυτά φαίνεται να κάνουν την απώλεια βάρους πιο εύκολη. Συχνά μειώνουν τον «θόρυβο του φαγητού» στον εγκέφαλο, τις σκέψεις δηλαδή γύρω από το φαγητό που κάνουν τόσο δύσκολο να τηρήσουμε αυτές τις πολύ σημαντικές αλλαγές στον τρόπο ζωής.

Η δραστική ουσία των Ozempic και Wegovy είναι η σεμαγλουτίδη, ενώ το Mounjaro και το Zepbound περιέχουν τιρζεπατίδη.

Τα φάρμακα αυτά αναπτύχθηκαν αρχικά για τον διαβήτη τύπου 2. Σεμαγλουτίδη και τιρζεπατίδη λειτουργούν μιμούμενες το προσομοιάζον με τη γλυκαγόνη πεπτίδιο 1, που απελευθερώνεται στο έντερό μας όταν τρώμε.

«Είναι ένα πεπτίδιο που εκκρίνεται από το έντερο μας και συνήθως έχει πολύ βραχεία δράση, αποδομείται από άλλα ένζυμα στο σώμα πολύ γρήγορα», λέει ο ειδικός στην παχυσαρκία Dr. Jorge Moreno, επίκουρος καθηγητής Ιατρικής στην Ιατρική Σχολή του Yale, ο οποίος βοηθά ασθενείς που θέλουν να διαχειριστούν το βάρος τους.

Εξήγησε ότι η GLP-1 είναι μια ορμόνη, η οποία διεγείρεται από τα θρεπτικά συστατικά και ενεργοποιείται όταν τρώτε, ενημερώνοντας το σώμα σας ότι μόλις φάγατε.

«(Πηγαίνει) στην περιοχή του εγκεφάλου που είναι ο υποθάλαμος… και (λέει) στον εγκέφαλό σας: «Έφαγες, σταμάτα να τρως»», εξηγεί.

Τα φάρμακα συνδέονται με τους ίδιους υποδοχείς με την ορμόνη GLP-1, αλλά έχουν μεγαλύτερη διάρκεια δράσης. «Και έτσι, διατηρούν αυτόν τον μηχανισμό να λειτουργεί με συνέπεια», λέει ο Moreno. «Βασικά μειώνουν την όρεξή σας δίνοντας σήμα στον υποθάλαμο ότι είστε χορτάτοι», συμπληρώνει.

Τόσο η ορμόνη όσο και τα φάρμακα ενεργοποιούν κι άλλες ενέργειες, όπως η επιβράδυνση της κίνησης της τροφής στο έντερο και η εντολή στο σώμα να απελευθερώσει περισσότερη ινσουλίνη. Η τιρζεπατίδη μπορεί επίσης να προσκολληθεί και στους υποδοχείς μιας άλλης σχετικής ορμόνης, που ονομάζεται εν συντομία GIP, γεγονός που την καθιστά λίγο πιο ισχυρή.

Εάν σκέφτεστε να ξεκινήσετε ένα από αυτά τα φάρμακα, ο Moreno συνιστά να έχετε κατά νου πέντε πράγματα.

Τα φάρμακα αδυνατίσματος δεν είναι για όλους

Προς το παρόν, στις ΗΠΑ η σεμαγλουτίδη (Wegovy) και η τιρζεπατίδη (Zepbound) έχουν εγκριθεί για τη θεραπεία ατόμων με παχυσαρκία, όχι εκείνων που θέλουν να χάσουν μερικά κιλά.

«Οι ασθενείς θα πρέπει να γνωρίζουν ότι πρόκειται για θεραπείες για μια χρόνια ιατρική πάθηση γνωστή ως παχυσαρκία», λέει ο Moreno. «Νομίζω ότι είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι η παχυσαρκία είναι μια χρόνια ασθένεια που υποτροπιάζει (και) που απαιτεί μακροχρόνια θεραπεία», εξηγεί.

Το Wegovy και το Zepbound, όπως έχει πει, «ενδείκνυνται» για χρήση σε άτομα που έχουν διαγνωστεί με παχυσαρκία ή σε άτομα με Δείκτη Μάζας Σώματος 30 και άνω. Ενδείκνυνται επίσης για άτομα με Δείκτη Μάζας Σώματος 27 και άνω που έχουν επίσης ιατρικές παθήσεις που σχετίζονται με το βάρος, όπως διαβήτη τύπου 2 ή υψηλή αρτηριακή πίεση. (Η σεμαγλουτίδη, που πωλείται ως Ozempic, και η τιρζεπατίδη, που πωλείται ως Mounjaro, ενδείκνυνται μόνο για άτομα με διαβήτη τύπου 2.)

Εάν δεν σας έχει δοθεί μία από αυτές τις διαγνώσεις, μπορεί να μην μπορείτε να πάρετε συνταγή για τα εν λόγω φάρμακα.

Τα φάρμακα έχουν αποτέλεσμα

Τα συγκεκριμένα φάρμακα είναι αρκετά αποτελεσματικά και βοηθούν πολλούς να χάσουν βάρος. Συμπληρώνουν ένα κενό μεταξύ των προηγούμενων φαρμάκων απώλειας βάρους, τα οποία, σύμφωνα με τον καθηγητή, βοηθούν τους ανθρώπους να χάσουν κατά μέσο όρο 5%-10% του σωματικού τους βάρους, και τη βαριατρική χειρουργική, μια επεμβατική διαδικασία που βοηθά τους ανθρώπους να χάσουν κατά μέσο όρο περίπου 25%-30%.

«Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι αυτά τα φάρμακα είναι αποτελεσματικά», είπε ο Moreno. «Κατά μέσο όρο, με τη σεμαγλουτίδη, ο μέσος όρος απώλειας βάρους μπορεί να είναι κοντά στο 15%. Η τιρζεπατίδη προσεγγίζει τα επίπεδα απώλειας βάρους της βαριατρικής χειρουργικής, με απώλεια βάρους κοντά στο 21%».
Είναι επίσης ασφαλή

Η εν λόγω κατηγορία φαρμάκων -οι αγωνιστές του υποδοχέα GLP-1- χρησιμοποιείται από το 2005 για τη θεραπεία του διαβήτη, επομένως έχει ένα σχετικά μεγάλο ιστορικό ασφάλειας.

«Είναι επίσης σημαντικό να καταλάβουμε ότι τα φάρμακα αυτά είναι ασφαλή», λέει ο Moreno. «Ναι, όπως κάθε άλλο φάρμακο, έχουν παρενέργειες. Πιο συχνά στους ασθενείς που βλέπω (είναι) ναυτία, δυσκοιλιότητα και παλινδρόμηση οξέος (Γαστροοισοφαγική Παλινδρομική Νόσος – ΓΟΠΝ)», συμπληρώνει.

«Τώρα, οι σπάνιες παρενέργειες -και με το σπάνιες εννοώ λιγότερο από 1% των περιπτώσεων- περιλαμβάνουν καταστάσεις όπως η παγκρεατίτιδα, η οποία είναι φλεγμονή του παγκρέατος – εξαιρετικά σπάνια», προσθέτει. Συμπληρώνει, όμως, ότι καθώς τα φάρμακα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, «ένα σπάνιο συμβάν γίνεται λίγο πιο εμφανές, επειδή (υπάρχουν) περισσότεροι άνθρωποι που χρησιμοποιούν αυτά τα φάρμακα».

Η θεραπεία απαιτεί παρακολούθηση

Όπως κάθε χρόνια ασθένεια, η θεραπεία απαιτεί συνεργασία με τον γιατρό σας.

«Ακριβώς όπως ο διαβήτης, όπως και η υπέρταση, η διαχείριση της παχυσαρκίας απαιτεί στενή παρακολούθηση», τονίζει.

Ο ίδιος συνιστά να υπάρχει παρακολούθηση κάθε μήνα ή κάθε δεύτερο μήνα.

Δεν είναι πανάκεια

«Ένα φάρμακο δεν πρόκειται να διορθώσει τα πάντα». Ένα φάρμακο δεν πρόκειται να είναι «η απόλυτη λύση», λέει, σημειώνοντας ότι αυτά τα φάρμακα είναι ένα μόνο κομμάτι ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για τη θεραπεία της παχυσαρκίας.

«Ο τρόπος ζωής εξακολουθεί να είναι σημαντικός», τονίζει.

«Είναι η ώρα να αρχίσετε να ασκείστε. Αυτή είναι η στιγμή για να αρχίσετε να αλλάζετε σε διατροφικές συνήθειες που θα είναι ευεργετικές για την απώλεια βάρους… Νομίζω ότι αυτό είναι πραγματικά κάτι που πρέπει να καταλάβουν οι ασθενείς», υπογραμμίζει.

Πηγή: CNN Health

Περίπτερα: Μια ελληνική πατέντα με ένδοξο νοσταλγικό παρελθόν και αβέβαιο μέλλον

Έχοντας περάσει από 40 κύματα, ξεκινώντας ως προνόμιο των αναπήρων πολέμου στο οποίο οι καταναλωτές έβρισκαν τα τελείως απαραίτητα, εξελίχθηκε μέχρι πρόσφατα σε ένα μικρό πολυκατάστημα.

Όμως οι νέες συνθήκες ζωής απομείωσαν την πελατεία, και το ένα μετά το άλλο τα περίπτερα κατεβάζουν ρολά. Εκεί δώσαμε ραντεβού, πήραμε το πρώτο τηλεφώνημα. Φάγαμε τα παγωτά του καλοκαιριού και είπαμε τα πρώτα νέα

Ο λόγος για τα περίπτερα, μια πατέντα άκρως ελληνική. Στην αρχή πωλούσαν μόνο καπνό…  Γρήγορα φτάνουν στα καπνοπωλεία τα περιοδικά και οι εφημερίδες. Και ήταν τόσες που με το ζόρι μπορούσες να διακρίνεις το μικρό  μικρό παραθυράκι και τον περιπτερά έτοιμο για σχολιασμό.

Οι εφημερίδες την εποχή εκείνη ήταν το βασικό, και ίσως το μοναδικό μέσο ενημέρωσης, σε μια Ελλάδα η οποία συνεχώς συνταρασσόταν από πολεμικές συγκρούσεις. Μάλιστα, τα πρώτα περίπτερα εμφανίζονται ως μορφή οικονομικής βοήθειας σε τραυματίες και ανάπηρους στρατιώτες.

Το 1940, στα περίπτερα πωλούνται “ζαχαρώδη” και αναψυκτικά – πορτοκαλάδες και γκαζόζες, φυλλαράκια τσίχλας με γεύση δυόσμου και κανέλας και αργότερα οι σοκολάτες. Κάπως έτσι τοποθετούνται παντού, σε πλατείες, πάρκα στάσεις λεωφορείων, σε κάθε γειτονιά σε όλη την Ελλάδα..

Καθώς τη δεκαετία του ‘50 για τηλέφωνο στο σπίτι ούτε κουβέντα, έτσι τα περίπτερα με τις τηλεφωνικές τους συσκευές και τα τηλέφωνα με μετρητές και αργότερα με κερματοδέκτες, τα λεγόμενα κόκκινα τηλέφωνα, είναι βασικά για την επικοινωνία με συγγενείς και φίλους.

“Ομιλείτε ολίγον”. Με αυτήν την ταμπέλα περιπτεράδες προειδοποιούσαν τους πελάτες για να συντομευόσουν το τηλεφώνημά τους

Οι νέες συνθήκες ζωής απομείωσαν την πελατεία, και το ένα μετά το άλλο τα περίπτερα κατεβάζουν ρολά. Πολλά ξηλώθηκαν, άλλα επιβίωσαν και ελάχιστα άλλαξαν όψη… οι συνήθειες όμως έμειναν ίδιες. Αναμνήσεις που δεν θα σβήσουν ποτέ στο μυαλό όσων τις έζησαν.

Πηγή: skai.gr

«Χρυσάφι» το πάρκινγκ στην Αθήνα | Πόσο κοστίζει μια θέση στάθμευσης (ΠΙΝΑΚΕΣ)

0

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών, που αναλύει σε νέα έκθεση του το E- Real Estates, το 2019 οι μεταβιβάσεις θέσεων στάθμευσης αποτελούσαν το 2,09% (127 μεταβιβάσεις) του συνόλου των μεταβιβάσεων, το 2020 το 4,32% (137 μεταβιβάσεις), το 2021 το 5,32% (209 μεταβιβάσεις) του συνόλου, το 2022 το 5,16% (250 μεταβιβάσεις) επί του συνόλου και το 2023 το 4,08% με 226 μεταβιβάσεις. Το μέσο τίμημα ανά μεταβίβαση από 146€/τ.μ. που ήταν το 209 πλέον διαμορφώνεται στα 546€/τ.μ..

Θέση 24ωρης στάθμευσης στις καλές περιοχές του κέντρου της Αθήνας αγγίζει και τα 250 ευρώ μήνα

Σήμερα, το κόστος μίσθωσης θέσης στάθμευσης σε επιχείρηση parking 24ωρης εξυπηρέτησης στις καλές περιοχές του κέντρου της Αθήνας αγγίζει και τα 250€/μήνα, αν φυσικά βρεθεί «ελεύθερη» θέση μόνιμης διάρκειας.
«Η διαθεσιμότητα θέσεων στάθμευσης είτε προς ενοικίαση, είτε προς πώληση είναι αρκετά περιορισμένη σε σχέση με το 2020. Συγκεκριμένα, σε περιοχές όπως τα Άνω Πετράλωνα, Ακαδημία Πλάτωνος, Κουκάκι, Κολωνάκι, Λυκαβηττός, Άνω Κυψέλη, Άγιος Ελευθέριος, Νεάπολη, Γουδή, Μετς – Καλλιμάρμαρο και Ά Νεκροταφείο, η διαθεσιμότητα θέσεων στάθμευσης από 10τμ-22τμ είναι σχεδόν μηδενική», δηλώνει ο πρόεδρος του Πανελλαδικού Κτηματομεσιτικού Δικτύου E- Real Estates, Θεμιστοκλής Μπάκας.

Πηγή/Επεξεργασία: Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων – Υπουργείο Οικονομικών / Πανελλαδικό Δίκτυο E-Real Estates / Μεταβιβάσεις πλήρης κυριότητας

Οι περιοχές που καταγράφουν ραγδαίες αυξήσεις στις τιμές πάρκινγκ

Συγκεκριμένα, στην περιοχή του Νέου Κόσμου κλειστή θέση στάθμευσης 10τμ, το 2020, είχε ζητούμενη τιμή πώλησης 10.000€, ενώ σήμερα αγγίζει τις 20.000€.
Παρόμοια εικόνα με αυξήσεις που αγγίζουν το 90% στο Πεδίον Άρεως, όπου μια κλειστή θέση στάθμευσης 19τμ το 2020 είχε ζητούμενη τιμή πώλησης 20.000€, πλέον «εκτοξεύτηκε» στις 38.000€.

Η μικρότερη ποσοστιαία αύξηση καταγράφεται στη περιοχή του Λυκαβηττού. Το 2020, η ζητούμενη τιμή πώλησης κλειστής θέσης στάθμευσης 20τμ διαμορφωνόταν στις 60.000€, πλέον η ζητούμενη τιμή πώλησης αγγίζει τις 70.000€ – αύξηση της τάξεως του 16,67%.
Στους Αμπελόκηπους το κόστος μίσθωσης θέσης στάθμευσης 25τμ το 2020 ήταν 100€/μήνα και πλέον έχει αγγίξει τα 20€/μήνα καταγράφοντας αύξηση 100%. Παρόμοια η εικόνα και στο Γκύζη, όπου το μηνιαίο κόστος για θέση στάθμευσης 14τμ ήταν 80€/μήνα και πλέον αγγίζει τα 160€/μήνα.

«Θεωρούμε ότι λόγω του μεγάλου προβλήματος που αντιμετωπίζουν οι συμπολίτες μας σχεδόν στο σύνολο των περιοχών του Δήμου Αθηναίων, οι μεταβιβάσεις και οι τιμές πώλησης των θέσεων στάθμευσης το επόμενο χρονικό διάστημα θα αυξάνονται συνεχώς, ενώ η διαθεσιμότητα θα καταγράφεται συνεχώς μειούμενη. Παράλληλα, δεν είναι λίγοι οι κατασκευαστές νεόδμητων πολυκατοικιών που προσπαθούν να «βγάλουν» περισσότερες θέσεις στάθμευσης με στόχο τη μεμονωμένη πώληση τους», καταλήγει ο κ. Μπάκας.

Αναλυτικοί πίνακες για το πάρκινγκ και το κόστος

Πηγή: Ειρήνη Χατζόγλου / iefimerida

Ενώπιον της δικαιοσύνης η δολιοφθορά στον αγωγό ύδρευσης της Αίγινας (VIDEO)

Μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου για τη δολιοφθορά στον υποθαλάσσιο αγωγό ύδρευσης της Αίγινας κατέθεσε σήμερα ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς στην Προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Πειραιά.

Ο Περιφερειάρχης κατέθεσε στην Εισαγγελία υποστηρικτικό της μηνυτήριας αναφοράς υλικό από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας, καθώς και σχετικές εκθέσεις επιθεώρησης, ώστε να εκκινήσει με ταχείες διαδικασίες η διερεύνηση για την τέλεση τυχόν αξιόποινων πράξεων κατά παντός υπευθύνου.

Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για την τέταρτη ενέργεια δολιοφθοράς στον συγκεκριμένο αγωγό, ο οποίος συνδέει την Αίγινα με τη Σαλαμίνα, με αποτέλεσμα τη διακοπή της απευθείας υδροδότησης του νησιού από τις 24 Ιανουαρίου. Το ζήτημα απασχόλησε και το Περιφερειακό Συμβούλιο κατά την πρόσφατη συνεδρίασή του, κατά τη διάρκεια της οποίας ο κ. Χαρδαλιάς ενημέρωσε το σώμα για τα πορίσματα των αρμόδιων υπηρεσιών και για τις επικείμενες νομικές ενέργειες της διοίκησης.

«Δεν θα κάτσουμε με σταυρωμένα χέρια. Και αν κάποιοι πιστεύουν ότι θα παίζουν με την υγεία των πολιτών είναι γελασμένοι. Όλα θα βγουν στο φως» δήλωσε μετά την κατάθεση της αναφοράς ο Περιφερειάρχης Αττικής, τονίζοντας ότι γνωστοποίησε στην Εισαγγελία κάθε διαθέσιμο στοιχείο, ζητώντας προκαταρκτική εξέταση για να αποκαλυφθούν όλοι όσοι εμπλέκονται στο ζήτημα.

Ακολουθεί ολόκληρη η δήλωση του Περιφερειάρχη Αττικής, Νίκου Χαρδαλιά:

«Δεν θα μείνουμε απλοί θεατές σε αυτό το απαράδεκτο γεγονός, με συνεχείς δολιοφθορές σε μία κρίσιμη υποδομή, όπως είναι αυτή του υποθαλάσσιου αγωγού της Αίγινας. Η Δικαιοσύνη και το κράτος έχουν τόσο τα μέσα, όσο και τις διαδικασίες, ώστε να δοθεί ένα τέλος σε αυτό που συμβαίνει. Δεν θα ήθελα να επεκταθώ περαιτέρω. Σήμερα, καταθέτουμε τη μηνυτήρια αναφορά και ζητάμε να διερευνηθούν συγκεκριμένα πράγματα. Να γνωρίζουν όλοι -όσο κι αν προσπαθούν να κρυφτούν- ότι όλα θα βγουν στο φως. Και ξέρουμε. Και θέλουμε. Και μπορούμε να δώσουμε λύσεις. Και να είναι σίγουροι, όσοι απεργάζονται τέτοιου είδους διαδικασίες, ότι θα μας βρουν απέναντί τους σε κάθε υπόθεση που αφορά την Περιφέρεια Αττικής. Θέλουμε να ξέρουμε ακριβώς τι έχει συμβεί. Ποιοι μπορεί να έχουν δόλο ή ποιοι μπορεί να αισθάνονται ότι έχουν να κερδίσουν μέσα από αυτή τη διαδικασία, δεν θα το πούμε εμείς, θα το πει η Δικαιοσύνη μετά την έρευνα που θα κάνει. Οι κάτοικοι της Αίγινας θέλω να ξέρουν ότι είμαστε δίπλα τους. Η Περιφέρεια Αττικής -το ξαναλέω- σε αυτό το παιχνίδι που παίζεται δεν μένει θεατής. Συμμετέχει ενεργά σε οτιδήποτε αφορά τη ζωή των πολιτών».

Υπουργείο Υγείας: Νέα Τηλεφωνική Γραμμή για ζητήματα βίας και επιθετικότητας παιδιών και εφήβων

Το Υπουργείο Υγείας και ο αρμόδιος Υφυπουργός Δημήτρης Βαρτζόπουλος ανακοινώνουν ότι από την Πέμπτη 1η Φεβρουαρίου 2024, θα λειτουργεί καθημερινά στην Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306 νέα ειδική επιλογή για γονείς, εκπαιδευτικούς και κάθε εμπλεκόμενο για συμβουλευτική και υποστήριξη σε θέματα διαχείρισης καιπρόληψης βίας και επιθετικότητας παιδιών και εφήβων, στο πλαίσιο της προσπάθειας διαχείρισης και αντιμετώπισης των ψυχοκοινωνικών επιπτώσεων τους.

Η νέα Τηλεφωνική Γραμμή θα συμβάλλει στην αντιμετώπιση της εκδήλωσης γεγονότων βίας και επιθετικότητας και ανάλογων συμπεριφορών καθώς και στην πρόληψη. Ειδικότερα, απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς και γενικώς κάθε εμπλεκόμενο, που χρειάζεται βοήθεια είτε στο επίπεδο της παρέμβασης για την διαχείρισή τους, είτε στο επίπεδο της πρόληψης εντός οικογένειας ή σχολικής κοινότητας.

Στελεχώνεται από παιδοψυχίατρο και ειδικούς ψυχικής υγείας, εξειδικευμένους σε ζητήματα αναπτυξιακής και σχολικής ψυχολογίας, όπως και συμβουλευτικής στην οικογένεια και την σχολική κοινότητα. Άμεσα στην ιστοσελίδα της Γραμμής 10306.gr αναρτάται σχετικό υλικό για την διαχείριση και πρόληψη σχετικών συμπεριφορών καθώς και οργάνωση σχεδίου προληπτικής δράσης για όλους τους φορείς, που εμπλέκονται με παιδιά και εφήβους.

Αναλυτικές πληροφορίες:

• Ωράριο λειτουργίας: 09.00-21.00 ( σε δύο 6ωρες βάρδιες), Δευτέρα με Κυριακή

• Έναρξη λειτουργίας: 1/2/2024

Αφορά: Ζητήματα εκδήλωσης, διαχείρισης ή/και πρόληψης βίας και επιθετικότητας παιδιών και εφήβων με εμπιστευτικότητα και ανώνυμες κλήσεις (αν επιλέξουν οι ίδιοι λένε το όνομά τους)
Ποιους αφορά: Γονείς, εκπαιδευτικούς ή/και όποιους εμπλέκονται με παιδιά και εφήβους ή πέφτουν στην αντίληψή τους τέτοια συμβάντα και θέλει να παρέμβει – όχι καταγγελίες

Τρόπος παρέμβασης των εκπαιδευμένων στελεχών μας στην κλήση:

Σε 1ο χρόνο – Διερεύνηση συμβάντος, ενδυνάμωση, αποσαφήνιση, ψυχοεκπαίδευση, αίτημα, σχεδιασμός δράσης, follow up.

Σε 2ο χρόνο – Εφόσον δεν υπάρχει ή έχει εξαντληθεί κάθε «άλλος δρόμος», παραπομπή επώνυμα πια στην ομάδα ψυχοθεραπείας και συμβουλευτικής για ψυχοεκπαίδευση.

Σε 3ο χρόνο – 10 με 12 διαδικτυακές συνεδρίες σε ατομικό επίπεδο ή έως 6 ομαδικές διαδικτυακές συνεδρίες σε επίπεδο σχολείου – κοινότητας ή παραπομπή στα εξειδικευμένα Κέντρα Ημέρας παιδιών και εφήβων καθώς και υποστήριξης της οικογένειας, που λειτουργούν υπό την εποπτεία του Υπουργείου Υγείας.

Η «Αλυσίδα» σήμα κατατεθέν στα Πατήσια (ΦΩΤΟ)

Η Αλυσίδα ήταν παλιό τοπωνύμιο περιοχής της Αθήνας που μεταβλήθηκε αργότερα σε συνοικία σχεδόν στο τέρμα της σημερινής οδού Πατησίων.
Κατά την επικρατέστερη γνώμη το όνομα «αλυσίδα» προήλθε από την αλυσίδα με την οποία φρασσόταν τότε ο δρόμος στη διάβαση με τη σιδηροδρομική γραμμή Πλατείας Λαυρίου – Στροφυλίου των Σιδηροδρόμων Αττικής, όταν περνούσε το τραίνο «Θηρίο».
Για μία περίοδο το όνομα «Αλυσίδα» χρησιμοποιήθηκε ανεπισήμως για να δηλώνει τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Άνω Πατησίων.
Ως κατάλοιπο αυτού του ονόματος, ακόμα και σήμερα το τηλεπικοινωνιακό κέντρο του ΟΤΕ στην περιοχή των Άνω Πατησίων ονομάζεται «Αλυσίδα».
Παλαιότερα στην Αλυσίδα υπήρχαν εξοχικά κέντρα αναψυχής και ήταν τόπος εκδρομής, ιδιαίτερα την Πρωτομαγιά.

Νέες πινακίδες οδοσήμανσης στα Βριλήσσια

Η αντιδημαρχία Αστικών Υποδομών, Τεχνικών Έργων και Βιώσιμης Κινητικότητας ξεκίνησε το έργο της τοποθέτησης νέων πινακίδων οδοσήμανσης.

Κλιμάκιο εργαζομένων από την τεχνική υπηρεσία βρέθηκε κατά μήκος της οδού Ολύμπου και τοποθέτησε 10 πινακίδες απαγόρευσης εισόδου και απαγόρευσης στροφής σε σημεία στα οποία επανειλημμένα είχαν δημιουργηθεί προβλήματα, καθώς η οδοσήμανση δεν ήταν επαρκής.

Το έργο θα συνεχιστεί με εντατικούς ρυθμούς το προσεχές διάστημα, αφού έχουν καταγραφεί περίπου 30 σημεία στα οποία έχουν καταγραφεί ανάλογα ζητήματα στο σύνολο του οδικού δικτύου της πόλης.

Ο Δήμαρχος Βριλησσίων Γιάννης Πισιμίσης δήλωσε: «Αναβαθμίζουμε την οδική ασφάλεια στα Βριλήσσια. Μετά από πολλά χρονιά τοποθετούμε ξανά πινακίδες οδοσήμανσης στην πόλη μας, απαγορευτικά, STOP, σε σημεία που είχαν καταστεί επικίνδυνα για τους συμπολίτες μας. Η οδική ασφάλεια είναι για εμάς ζήτημα υψηλής προτεραιότητας».