Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός θα εκτιμήσει το θέμα της αναβολής του Τζέιμς Γκιστ.
«Ο Τζέιμς Γκιστ ενημέρωσε την τελευταία στιγμή ότι δεν διευθετήθηκε το προσωπικό του ζήτημα στις ΗΠΑ και έτσι δεν επιβιβάστηκε στην πτήση για την Αθήνα.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός θα εκτιμήσει το θέμα», αναφέρει η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού.
«Ο Κριστιάνο Ρονάλντο κατέστρεψε πολυτελή βίλα στην Ελλάδα» αναφέρουν τα γαλλικά μέσα…
Ο άσος του ποδοσφαίρου Cristiano Ronaldo φέτος «ψήφισε» Ελλάδα για τις διακοπές του. Ο Πορτογάλος διεθνής μάλιστα πέταξε δύο φορές για το Νησί των Ανέμων. Την πρώτη φορά επισκέφθηκε τη Μύκονο με φίλους του και τη δεύτερη με την καλλονή σύντροφό του Irina Shayk.
Για τις διακοπές του το αστέρι της Ρεάλ είχε κλείσει μία πολυτελή βίλα στην οποία όπως φαίνεται έκανε τα… πάντα! Μία μέρα μετά την αναχώρησή του, η εκπομπή «Enquête Exclusive» για το γαλλικό κανάλι Μ6, έκανε… έφοδο στη βίλα που έμενε ο Πορτογάλος με την σύντροφό του, πληρώνοντας 30.000 ευρώ την εβδομάδα, και έβγαλε κυριολεκτικά τα άπλυτά του στη φόρα!
«Είναι λίγο ακατάστατα. Ο πρώην ένοικος μόλις έφυγε», προειδοποιεί το συνεργείο ο θυρωρός. Ο πρώην ενοικιαστής δεν είναι άλλος από τον Cristiano Ronaldo ο οποίος άφησε ένα σπίτι εντελώς αχούρι.
Ξαπλώστρες πεταμένες μέσα στην πισίνα, άπλυτα κουζινικά σε όλους τους χώρους, σκουπίδια παντού, το ψυγείο άδειο και βρώμικο, λερωμένα σεντόνια στο πάτωμα. Αυτά είναι μόνο μερικά από τα όσα αντίκρισαν οι επόμενοι ένοικοι, οι οποίοι είναι οι διάσημοι μόδιστροι και φίλοι του Ronaldo, Dsquared.
Η παράσταση του Κώστα Φιλίππογλου «Φιλοκτήτης», μετά τη θερμή υποδοχή στην Επίδαυρο, έρχεται στο Ηρώδειο. Με Μαρμαρινό, Μαρκουλάκη, Χειλάκη σε εξαιρετικές ερμηνείες.
Πιθανώς θα έπρεπε να καταχωρηθεί ως η παράσταση του φετινού Φεστιβάλ που «δεν δίχασε».
Γιατί, κρίνοντας τουλάχιστον από τις δύο παραστάσεις της Επιδαύρου, ο «Φιλοκτήτης» του Κώστα Φιλίππογλου, έτυχε κατά γενική ομολογία θερμής υποδοχής. Οπως και οι τρεις πρωταγωνιστές του, Μιχαήλ Μαρμαρινός (Φιλοκτήτης), Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης (Οδυσσέας), Αιμίλιος Χειλάκης (Νεοπτόλεμος).
Η παράσταση, όπως είχε ανακοινωθεί, έρχεται την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου, στο Ηρώδειο. Στη σκηνή του Ωδείου θα στηθεί το λιτό σκηνικό του Κένι Μακλέλαν, με το σαν από σίδερο στεφάνι, τα σκαμνιά και τα μαδέρια που γίνονται πάγκοι ή τραμπάλες, εκεί θα περιπατήσει ο Μαρμαρινός-Φιλοκτήτης με το τόξο του, όπλο και βακτηρία μαζί, αλλά και ο Χορός των ναυτών.
Προτιμά να αυτοκτονήσει παρά να ενδώσει
«Φιλοκτήτης, Ηρακλής, Οδυσσέας. Βρισκόμαστε στον δέκατο χρόνο του Τρωικού πολέμου. Ο χρησμός λέει πως χωρίς τον Φιλοκτήτη και το φονικό του τόξο, δώρο του ίδιου του Ηρακλή, η Τροία δεν πέφτει. Πρέπει να τον φέρουν πίσω. Πριν δέκα χρόνια τον εγκατέλειψαν στη Λήμνο, πληγωμένο από το δάγκωμα ιερού φιδιού, γιατί δεν άντεχαν τις κραυγές του πόνου του και την βρώμα της πληγής του. Πως τώρα θα τον πείσουν να έρθει να βοηθήσει;
Για άλλη μια φορά επιστρατεύεται ο πολυμήχανος Οδυσσέας. Σύντροφός του σε αυτή την αποστολή ο Νεοπτόλεμος. Το μίσος του Φιλοκτήτη για τον Οδυσσέα είναι άσβεστο, άρα τα λογικά επιχειρήματα δεν θα τον πείσουν. Οσο για τη βία ούτε λόγος. Μην ξεχνάμε το «υπερόπλο», το τόξο του Ηρακλή. Άρα λοιπόν το μόνο που μένει είναι ο δόλος.
Εδώ ο νεόκοπος Νεοπτόλεμος με τις συμβουλές του μεγάλου δάσκαλου στην εξυπνάδα και την πονηριά δείχνει να τα καταφέρνει, όμως η συμπόνια και η τιμιότητα κατάλοιπα της ηρωικής περιόδου που σβήνει, θα τον κάνουν να μετανιώσει και να αποκαλύψει την σκευωρία στον Φιλοκτήτη.
Το σχέδιο μοιάζει να καταρρέει, η υπόθεση οδηγείται σε αδιέξοδο. Μόνο η θεϊκή παρέμβαση θα δώσει λύση και θα βάλει τα πράγματα στη θέση τους.
Η Λήμνος στην τραγωδία του Σοφοκλή είναι ακατοίκητη. Ενα βραχώδες νησί με ένα ηφαίστειο στο κέντρο του, περιτριγυρισμένο από μια μαύρη άγρια θάλασσα. Ενα απόκοσμο τοπίο φιλοξενεί τον Φιλοκτήτη, που νιώθει απόκοσμο πόνο και θεϊκό θυμό.
Πως είναι δυνατόν να αποκολληθεί, να προχωρήσει, να συγχωρήσει. Με κανένα αντάλλαγμα. Προτιμά να αυτοκτονήσει παρά να ενδώσει. Αν δεν υπήρχαν οι θεοί, που παρεμβαίνουν, ο Οδυσσέας θα έχανε. Για πρώτη φορά!
Ομως κέρδισε και πάλι… Ας είναι καλά ο δόλιος Ερμής και η σοφή Αθηνά που είναι πάντα στο πλευρό του….». Κώστας Φιλίππογλου
Η διάσημη χορεύτρια φλαμένκο, η Ισπανίδα Sara Baras, έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Φέρνει τη «Μέδουσα», παράσταση εμπνευσμένη από την ελληνική μυθολογία.
Τη Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου χορεύει στο Ηρώδειο, αλλά δύο ημέρες πριν, στις 13 Σεπτεμβρίου, εμφανίζεται στο Ρωμαϊκό Ωδείο Πάτρας, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του 33ου Φεστιβάλ και μετά, στις 17 Σεπτεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Στη «Μέδουσα» υπογράφει σκηνοθεσία, λιμπρέτο και χορογραφία και βεβαίως, κρατά τον ομώνυμο ρόλο -στον ρόλο του Περσέα ο Χοσέ Σεράνο. Η μουσική είναι «ζωντανή» -επί σκηνής δύο κιθάρες, τσέλο και κρουστά- αλλά όλα αυτά απλά συνηγορούν στο γεγονός ότι, η εμφάνιση της προκαλεί πάντα ενδιαφέρον, αφού όπως είχε γράψει και η Daily Telegraph «όταν είναι στη σκηνή δεν μπορείς να πάρεις τα μάτια σου από πάνω της».
Το «πρόσωπο της Ανδαλουσίας»
Η 43χρονη Ανδαλουσιανή Σάρα Μπάρας, η ταλαντούχα γυναίκα που ο Le Figaro αποκαλεί «κορυφαία χορεύτρια του φλαμένκο σήμερα»- είναι τόσο αγαπητή στην πατρίδα της ώστε το Ισπανικό Εθνικό Ιδρυμα Νομισμάτων και Γραμματοσήμων την «απεικόνισε» σε σειρά γραμματοσήμων, τόσο γοητευτική ώστε να περπατήσει σε πασαρέλες σε Λονδίνο, Μαδρίτη και Λισαβόνα (αλλά και να δοκιμάσει τις δυνάμεις της στον κινηματογράφο και την τηλεόραση) και τόσο «έξυπνη» στην τέχνη της ώστε να αντικαταστήσει τα παραδοσιακά κοστούμια του φλαμένκο με φορέματα σε κλασική γραμμή. Το κοινό τη λατρεύει και ένα από τα προσωνύμια που της έχουν αποδώσει στην Ισπανία είναι «το πρόσωπο της Ανδαλουσίας».
Tip: Η Σάρα ξεκίνησε τον χορό σε ηλικία οκτώ ετών, στη σχολή της χορεύτριας και χορογράφου μαμάς της. Μέσα σε δύο χρόνια περιόδευε χορεύοντας φλαμένκο με την ομάδα The Children of Tertulia Flamenca. Ομως, την τεχνική του φλαμένκο -και την πειθαρχία- την έμαθε πλάι στους τσιγγάνους της γενέτειρας της, Cadiz.
Υπό την αιγίδα της πρεσβείας της Ισπανίας για τα 400 χρόνια από τον θάνατο του Ελ Γκρέκο
Η «Μέδουσα», με 40 συντελεστές, αποτελεί συμπαραγωγή του Διεθνούς Φεστιβάλ της Merida και του Φεστιβάλ της Peralada, δύο φεστιβάλ των οποίων η θεματολογία αντλείται από την ελληνική μυθολογία και ιστορία.
Η Ελλάδα είναι, μετά την Ισπανία, ο πρώτος σταθμός της παγκόσμιας περιοδείας της.
Οι παραστάσεις τελούν υπό την αιγίδα της Ισπανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα, ενισχύοντας τους δεσμούς των δύο χωρών, ειδικά εφέτος, στην επέτειο των 400 χρόνων από τον θάνατο του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου.
Μέδουσα, η καλλονή που μεταμορφώθηκε σε τέρας
Η Μέδουσα, μία από τις τρεις αδερφές Γοργόνες -η μόνη θνητή- ήταν μια πανέμορφη ιέρεια στο ναό της Θεάς Αθηνάς, δεσμευμένη από όρκο αιώνιας αγνότητας. Ο Ποσειδώνας μαγεμένος από την ομορφιά της, τη βίασε μεταμορφωμένος σε άλογο στον ιερό χώρο της Αθηνάς. Η θεά, εξοργισμένη με το γεγονός, καθώς δεν μπορούσε να έρθει σε ρήξη με τον Ποσειδώνα, ξέσπασε πάνω στη Μέδουσα και τη μεταμόρφωσε σε τέρας, που αντί για μαλλιά είχε φίδια. Η ασχήμια της ήταν τέτοια, που όποιος την κοιτούσε στο πρόσωπο, πέτρωνε.
Η Μέδουσα έγινε ο στόχος πολλών πολεμιστών, γιατί όποιος κατάφερνε να την αποκεφαλίσει θα είχε το απόλυτο πλεονέκτημα στο πεδίο των μαχών. Πολλοί προσπάθησαν, χωρίς επιτυχία, εκτός ενός, του Περσέα. Ο Περσέας ήταν γιος του Δία και της Δανάης και αποφάσισε να αποκεφαλίσει τη Μέδουσα για να σώσει τη μητέρα του. Τελικά, με τη βοήθεια της Αθηνάς, συνάντησε τις Γραίες (μάγισσες), από τις οποίες πήρε πληροφορίες για τις Νύμφες που διέθεταν τα μαγικά όπλα, και σκότωσε τη Μέδουσα.
Το κεφάλι της, το περίφημο «Γοργόνειο», το παρέλαβε η θεά από τον ήρωα και το επέθεσε στην ασπίδα της, επειδή, ακόμη και νεκρό, πέτρωνε όποιον το κοίταζε.
Η αυτοκτονία του Ρ. Γουίλιαμς και η σκληρή υπενθύμιση μιας κοινωνικής μάστιγας.
ΤΕΡΙ Μ. ΟΥΙΛΙΑΜΣ
Ευφυής, επιτυχημένος και ωραίος. Ο Ρόμπιν Γουίλιαμς φαίνεται πως τα είχε όλα. Κι όμως, είναι νεκρός. Και απ’ ότι φαίνεται, από επιλογή.
Γιατί; Τι πήγε στραβά;
Η χαρά, ο αυθορμητισμός και το χιούμορ του Ρόμπιν Γουίλιαμς προφανώς κάλυπταν το καθημερινό μαρτύριο που υπέφερε στην καθημερινή του μάχη με την κατάθλιψη. Μας έκανε να γελάμε, την ώρα που βρισκόταν καθημερινά αντιμέτωπος με τον πόνο. Δυστυχώς είναι ένας πόνος με τον οποίο είμαι εξοικειωμένη.
Με το θάνατό του, χάσαμε ένα από τα πιο ταλαντούχα και δημιουργικά πνεύματα στον πλανήτη. Αλλά η αυτοκτονία του πρέπει να λειτουργήσει ως αφύπνιση για όλους μας. Να μας υπενθυμίσει ότι πολλοί από εμάς ισορροπούν σε μια λεπτή γραμμή – χαμογελούν προς τα έξω, ενώ αργοπεθαίνουν μέσα τους.
Δεν γνώριζα τον Ρόμπιν προσωπικά, οπότε δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τους ακριβείς λόγους για τους οποίους επέλεξε να τερματίσει τη ζωή του. Αλλά έχω μακρά εμπειρία από αυτού του είδους τον πόνο και το βάσανο. Για πολλά χρόνια πάλευα με την κατάθλιψη. Ακόμα και σήμερα, την παλεύω κάποιες φορές.
Το ποσοστό των αυτοκτονιών είναι αυξανόμενο σε όλα τα ηλικιακά γκρουπ, με εξαίρεση αυτό των άνω των 85 ετών και είναι υψηλότερο στις ηλικίες 45 – 64
Όσοι υποφέρουν θα κάνουν σχεδόν τα πάντα για να σταματήσουν τον πόνο. Εκείνες τις στιγμές, ο εγκέφαλός τους μετατρέπεται στο χειρότερο εχθρό τους. Συχνά απαιτείται μια εξωτερική παρέμβαση που να προσφέρει φως, να σιγουρέψει ότι αυτές οι σκοτεινές σκέψεις δεν θα είναι και οι τελευταίες τους, όπως στην περίπτωση του Ρόμπιν.
Σύμφωνα με το Κέντρο Διαγνωστικών Ασθενειών, τα ποσοστά αυτοκτονίας αυξήθηκαν από 10,4 θάνατοι στους 100.000, σε 12,3 στους 100.000, μεταξύ 2000 και 2011. Το ποσοστό των αυτοκτονιών είναι αυξητικά υψηλότερο στους άντρες. Το 2011, το 78,5% των αυτοκτονιών τελέστηκαν από άντρες, με ρυθμό 20,2 θανάτων σε κάθε 100.000.
Το ποσοστό των αυτοκτονιών είναι αυξανόμενο σε όλα τα ηλικιακά γκρουπ, με εξαίρεση αυτό των άνω των 85 ετών και είναι υψηλότερο στις ηλικίες 45 – 64, σύμφωνα με τον Αμερικανικό Οργανισμό Πρόληψης Αυτοκτονιών.
Όσοι υποφέρουν από κατάθλιψη θα κάνουν σχεδόν τα πάντα για να σταματήσουν τον πόνο. Εκείνες τις στιγμές, ο εγκέφαλός τους μετατρέπεται στο χειρότερο εχθρό τους
Γνωρίζουμε και αισθανόμαστε ότι το στίγμα της ψυχικής ασθένειας κάνει δυσκολότερη την προσπάθεια κάποιων από εμάς που χρειαζόμαστε βοήθεια, να την αναζητήσουμε. Η ζωή με την κατάθλιψη είναι μοναχική, αποκαρδιωτική και συχνά λειτουργεί αυξητικά σε σχέση με τον πόνο που προκαλεί η ίδια η κατάθλιψη.
Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να συνεχιστούν αυτές οι τραγωδίες. Κάθε τέτοια αυτοκτονία, όμως, προκαλεί τόσα ανταγωνιζόμενα συναισθήματα, που είναι δύσκολο να κατανοήσει κανείς πλήρως τη σημασία της.
Όλοι μας ψάχνουμε το “γιατί”.
Οι ζωές των ανθρώπων είναι τόσο διαφορετικές, που κάθε προσπάθεια κρίσης για τις επιλογές ενός ανθρώπου είναι περισσότερο καταστροφική, παρά υποστηρικτική. Πρέπει να υπενθυμίζουμε στον εαυτό μας ότι κάθε άνθρωπος αντιμετωπίζει τα προσωπικά του προβλήματα πίσω από την προσωπική του “μάσκα”. Χωρίς να γνωρίζουμε τα δεδομένα, οφείλουμε να προσέχουμε πώς τον κρίνουμε.
Η αυτοκτονία του Ρόμπιν Γουίλιαμς πρέπει να λειτουργήσει ως αφύπνιση για όλους μας. Να μας υπενθυμίσει ότι πολλοί από εμάς ισορροπούν σε μια λεπτή γραμμή – χαμογελούν προς τα έξω, ενώ αργοπεθαίνουν μέσα τους
Πολλοί πεθαίνουν λόγω της εκκωφαντικής σιωπής. Στην περίπτωσή μου, η κατάθλιψη έχει υπάρξει κομμάτι της ζωής μου για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Πολύ πριν μάθω το όνομά της, ήταν εκεί, στο πλευρό μου. Μου κράταγε το χέρι, εισέβαλε στις σκέψεις μου, επιμήκυνε τον ύπνο μου, αύξανε την όρεξή μου και εξαφάνιζε το χαμόγελό μου στις ώρες της μοναξιάς μου.
Έμαθα να την καλύπτω, να γελάω για τους φίλους μου, για τους γονείς μου, για το κοινό, για την κάμερα. Χαμογελούσα την ώρα που μέσα μου ένας τυφώνας με σάρωνε σε έναν ωκεανό σκοταδιού.
Σε κάνει να ντρέπεσαι. Με έκανε να ντρέπομαι. Όλοι μας λίγο ή πολύ, ντρεπόμαστε να παραδεχθούμε στους άλλους τα αισθήματα καταστροφής που κουβαλάμε.
Δεν υπάρχει ένας και μοναδικός λόγος για την παρουσία της κατάθλιψης. Για κάποιους είναι οι δαίμονες των παιδικών χρόνων. Για άλλους είναι μια χημική ανωμαλία στον εγκέφαλο. Μπορεί να προκληθεί από αγχωτικές καταστάσεις, ή να υφέρπει για πάντα στο υποσυνείδητο σαν ένα πεισματάρικο γκρι σύννεφο.
Όπως δεν υπάρχει ένας και μοναδικός λόγος για την ύπαρξη αυτού του συναισθηματικού αρπακτικού, έτσι δεν υπάρχει και μία και μοναδική θεραπεία. Η αντιμετώπιση ξεκινάει όταν ο πάσχων αρχίσει να μοιράζεται και να παραδέχεται τον πόνο του. Τίποτε δεν μπορεί να φτιαχτεί αν δεν παραδεχθούμε πρώτα ότι είναι χαλασμένο, ότι έχει πρόβλημα. Από αυτό το σημείο ξεκινάει η μακρά πορεία για τη θεραπεία – μια πορεία σημαντικότατη, καθώς αφορά την ίδια μας τη ζωή.
Ο προσωπικός μου αγώνας κατά της κατάθλιψης έχει περιοριστεί σημαντικά, αν και δεν είμαι σίγουρη ότι θα εξαλειφθεί ποτέ ολοσχερώς. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι η εξαφάνισή της είναι ένας προσωπικός στόχος, για την εξυπηρέτηση του οποίου είμαι αποφασισμένη να συνεχίσω όλα τα απαιτούμενα βήματα για την εκπλήρωσή της.
Πώς μπορούμε να αποτρέψουμε τους κορυφαίους, τους ευφυέστερους, τους πιο αγαπημένους μας από το να πάρουν τη ζωή τους, όταν βρίσκονται αντιμέτωποι με το σκοτάδι; Πρώτα πρέπει να τους βοηθήσουμε να βγάλουν τη μάσκα τους. Πρέπει να αρχίσουν να μοιράζονται τον πόνο τους. Ανοίγοντας τη συζήτηση, τους βοηθούμε να καταλάβουν ότι δεν είναι μόνοι. Και δεν χρειάζεται να κάνουν αυτό το τόσο επίπονο ταξίδι μόνοι τους.
Μετά πρέπει να απαιτήσουμε από τους εκλεγμένους αντιπροσώπους μας να υποστηρίξουν νομοθετικές πρωτοβουλίες που να απελευθερώνουν πόρους για όσους έχουν ανάγκη να δεχθούν την απαιτούμενη υποστήριξη. Και στο τέλος είμαστε υποχρεωμένοι να βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας που υποφέρουν από κατάθλιψη, αντί να τους αγνοούμε, να τους ξεγράφουμε, ή να υποθέτουμε ότι κάποια στιγμή θα συνέλθουν μόνοι τους.
Τηλεφωνήστε τους, επισκεφθείτε τους, έχετέ τους στο ραντάρ σας. Βγείτε μαζί τους για καφέ και ΑΠΛΑ ΑΚΟΥΣΤΕ τους. Όλοι μας έχουμε κοινή υποχρέωση στην υγεία και την ευεξία της κοινωνίας μας, φροντίζοντας ένα φίλο τη φορά.
Ο θάνατος του Ρόμπιν Γουίλιαμς είναι μια σκληρή υπενθύμιση σε όλους μας για το μέγεθος της δουλειάς που πρέπει να κάνουμε. Ήταν ιδιοφυής και έφερε χαρά σε πολλούς ανθρώπους. Κι όμως, η εσωτερική ειρήνη του διέφυγε. Τουλάχιστον τώρα τη βρήκε. Αλλά όλοι όσοι άφησε πίσω του, η οικογένειά του και οι φίλοι του, παλεύουν προσπαθώντας να κατανοήσουν την κίνησή του.
Ίσως αυτή η κατανόηση να μην έρθει ποτέ.
Ποτέ δεν ξέρεις τι κρύβεται μέσα στο κεφάλι του ανθρώπου δίπλα σου. Όλοι μας φοράμε μάσκα.
Η Τέρι Μ. Ουίλιαμς είναι ατζέντης διασημοτήτων από τον Έντι Μέρφι, μέχρι τον Κρις Ροκ. Είναι υπέρμαχος της ψυχικής υγείας και συγγραφέας του βιβλίου “Μαύρος Πόνος: Απλώς φαίνεται ότι δεν υποφέρεις”.
Από το Φθινόπωρο του 2014, η ψηφιακή βιβλιοθήκη Κλασικών Σπουδών Loeb Classical Library του Χάρβαρντ θα μοιράζεται με χρήστες σε όλο τον κόσμο, σημαντικά έργα της ελληνικής και λατινικής λογοτεχνίας.
Η βιβλιοθήκη ιδρύθηκε το 1911 από τον James Loeb, και η αποστολή της ήταν πάντα να κάνει την κλασική ελληνική και λατινική λογοτεχνία προσιτή σε ένα ευρύ φάσμα αναγνωστών. Η ψηφιακή βιβλιοθήκη θα επεκτείνει αυτή την αποστολή στον εικοστό πρώτο αιώνα.
«Το Harvard University Press έχει την τιμή να ανανεώσει το όραμα της προσβασιμότητας του James Loeb και παρουσιάζει μία διαδικτυακή βιβλιοθήκη, με πλήρεις δυνατότητες αναζήτησης, με περιεχόμενο που εμπλουτίζεται συνεχώς και περιλαμβάνει τα πιο σημαντικά έργα της ελληνικής και λατινικής λογοτεχνίας».
Ολόκληρη η ελληνική και λατινική κλασική κληρονομιά θα εκπροσωπείται σε αυτή την διαδικτυακή βιβλιοθήκη.
Έπος και λυρική ποίηση; Τραγωδία και κωμωδία; Ιστορία, ταξίδια, φιλοσοφία, ρητορική;
Ολα θα είναι διαθέσιμα online σε ένα μοντέρνο και κομψό περιβάλλον, επιτρέποντας στους αναγνώστες να περιηγηθούν, να κάνουν αναζήτηση, να κρατήσουν σημειώσεις, να σχολιάσουν και να μοιραστούν το περιεχόμενο με ευκολία.
Μέχρι να ανοίξει τις διαδικτυακές της πύλες αυτή η βιβλιοθήκη, πάρτε μια γεύση από τον τρόπο που θα λειτουργεί στο παρακάτω βίντεο
Η εταιρεία που πετούσε προς Αφρική μέσω Ελλάδας ανακοίνωσε τη χρεοκοπία της.
Άλλη μια αεροπορική εταιρεία δεν άντεξε τις επιπτώσεις τις οικονομικής κρίσης και οδηγήθηκε στη χρεοκοπία.
Το λουκέτο έρχεται αυτή τη φορά από την περιοχή της Γηραιάς Ηπείρου με την σουηδική Fly Olympic να αφήνει «σύξυλους» πελάτες και εργαζόμενους.
Η Fly Olympic, η οποία δραστηριοποιούνταν και στην Ελλάδα, ήταν θυγατρική της AeroPacific AB και είχε μισθώσει και τροποποιήσει στα χρώματά της ένα Airbus τύπου A320-231 LY-SPC, από την Small Planet Airlines.
Συγκεκριμένα, εκτελούσε πτήσεις από την Στοκχόλμη προς Asmara, Βαγδάτη, Erbil, Λονδίνο (Gatwick), Mogadishu, Μύκονο, Sulaymaniyah και Σαντορίνη.
Μολονότι πρόκειται για νεοσύστατη αεροπορική η διάρκεια ζωής της ήταν σύντομη και από ότι απεδείχθη το timing δραστηριοποίησής της όχι κατάλληλο. Πουλούσε κυρίως πτήσεις από το Λονδίνο προς την Αφρική μέσω Σουηδίας και Ελλάδας. Λίγο πριν κηρύξει και επισήμως πτώχευση η διοίκηση της εταιρείας φρόντισε να ακυρώσει όλες τις υπηρεσίες της ισχυριζόμενη ότι η απόφαση ήταν μονόδρομος αφού επί δύο εβδομάδες προσπαθούσε να βρει λύση στις οικονομικές δυσκολίες χωρίς όμως αποτέλεσμα. Έκρινε δε ως λανθασμένη επιχειρηματική κίνηση τη νέα υπηρεσία προς την Αφρική, που ήταν τελικά κατώτερη των προσδοκιών.
Η Fly Olympic AB προσέφερε πτήσεις από το αεροδρόμιο Gatwick του Λονδίνου προς την Ερυθραία και τη Σομαλία μέσω Στοκχόλμης και Αθήνας, οι οποίες εμφανίζονταν και στο Skyscanner. Υπήρχαν επίσης δρομολόγια που αναχωρούσαν από το Γκέτεμποργκ. Το γεγονός όμως ότι άρχισε ξαφνικά να ακυρώνει δρομολόγια πριν από αρκετές εβδομάδες, οδήγησε σε εικασίες ότι η αεροπορική εταιρεία, η οποία ξεκίνησε τον Φεβρουάριο, ήταν άλλη μια «φούσκα» στον κλάδο των αερομεταφορών.
Στην επίσημη ιστοσελίδα της Fly Olympic AB υπάρχει ανακοίνωση των μελών της διοίκησης η οποία αναφέρει τα εξής: «Οι απώλειες που υπέστη η εταιρεία ήταν πολύ μεγάλες για μια εταιρεία του μεγέθους μας ώστε να επιβιώσει. Συζητήσαμε τις τελευταίες 10 ημέρες με αρκετά επενδυτικά σχήματα, σε μια προσπάθεια διάσωσης της εταιρείας, αλλά δυστυχώς ο χρόνος μας τελείωσε. Όλες οι πτήσεις ακυρώνονται ως εκ τούτου, ακυρώνονται και όλες οι κρατήσεις». Μεταξύ άλλων, αναφέρεται ότι θα οριστεί διαχειριστής το συντομότερο δυνατόν, για να αναλάβει τη λειτουργία της εταιρείας.
Από την πλευρά της η CAA δήλωσε ότι οι πτήσεις της Fly Olympic AB δεν καλύπτονται από το σύστημα ATOL. Το μπαλάκι πέφτει πλέον στους ίδιους τους επιβάτες που έχουν κάνει κράτηση απευθείας με την αεροπορική εταιρεία μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, και οι οποίοι θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τον παροχέα της κάρτας τους.
Όσοι δε αγόρασαν Scheduled Airline Failure Insurance (SAFI) θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τον ασφαλιστή τους. Οι επιβάτες που έχουν κάνει κράτηση μέσω ταξιδιωτικού πράκτορα θα πρέπει να απευθυνθούν σε αυτούς σε πρώτη φάση, ενώ εκείνοι που πλήρωσαν με οποιονδήποτε άλλο τρόπο θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση μέσω του mail [email protected].
Το υψηλό κόστος των καυσίμων, η πτώση των εισοδημάτων σε συνδυασμό με την επιβολή υψηλών φόρων είναι παράγοντες που δυσχεραίνουν την επιβίωση οποιασδήποτε αεροπορικής εταιρείας που δίνει μάχη για να εμφανίσουν πληρότητα οι πτήσεις της καθώς η ζήτηση ολοένα και μειώνεται.
Άνθρωποι του κλάδου εκτιμούν πως το μέλλον προβλέπεται δυσοίωνο και πως τα λουκέτα αεροπορικών θα συνεχιστούν εντός και εκτός Ευρώπης…
Αυτή είναι η απάντηση της Cara Houiellebecq η οποία παράτησε την τράπεζα και δοκιμάζει σεξουαλικά βοηθήματα.
Η δουλειά της οποίας της επιτρέπει να έχει οργασμό 15 φορές την εβδομάδα. Οπότε μπορούμε να πούμε ότι είναι απόλυτα…ικανοποιημένη από την καριέρα της.
Το γραφείο της 33χρονης Houiellebecq είναι γεμάτο με πάνω από 2.000 ερωτικά βοηθήματα τα οποία της αποστέλλονται από τις εταιρείες παραγωγής κάθε εβδομάδα. Τα δοκιμάζει, ενημερώνει τις εταιρείες για την ποιότητά τους και στη συνέχεια ανεβάζει την κριτική της στο προσωπικό της blog.
Οπως δηλώνει η ίδια «τα βοηθήματα ήταν πάντα μέρος της σεξουαλικής μου ζωής. Μου έδωσαν την ιδέα να αρχίσω να γράφω για τη σεξουαλική μου ζωή και να δοκιμάζω δονητές. Είναι μια εξαιρετική δουλειά. Δεν βαριέσαι ποτέ. Στο παρελθόν δούλευα σε τράπεζα, αλλά δεν θα πήγαινα ποτέ πίσω σ’ αυτή τη δουλειά».
Η Houiellebecq ζει στο Gainsborough της Αγγλίας μαζί με τον σύντροφό της, τον 37χρονο Darren, ο οποίος εργαζόταν ως σύμβουλος πληροφορικής για Sextoys όταν συναντήθηκαν, και την μητέρα του. Το ζευγάρι έχει δύο παιδιά, ηλικίας 9 και 19 μηνών.
Ο Darren λατρεύει να βοηθά την Houiellebecq να δοκιμάζει τα ερωτικά βοηθήματα, κάτι που το ζευγάρι χαρακτηρίζει ως «το καρύκευμα» στη φοβερή σεξουαλική ζωή που έχουν.
Τη δόξα των παικτών της Εθνικής μπάσκετ ζήλεψε ο Αντώνης Σαμαράς. Ο πρωθυπουργός πήγε στην προπόνηση και τους ευχήθηκε καλή επιτυχία στο μουντομπάσκετ.
Τη δόξα των παικτών της Εθνικής μπάσκετ ζήλεψε ο Αντώνης Σαμαράς. Ο πρωθυπουργός πήγε στην προπόνηση χθες το απόγευμα, μίλησε με τους παίκτες και τους ευχήθηκε καλή επιτυχία στο μουντομπάσκετ. Είναι η πρώτη φορά που πρωθυπουργός της χώρας επισκέπτεται την εθνική ομάδα Καλαθοσφαίρισης. Οι παίκτες του ανταπέδωσαν… με μια φανέλα και μια μπάλα με τις υπογραφές τους καθώς και ένα λάβαρο της ομάδας με το εθνόσημο.
Σας ευχαριστούμε για την αίτησή σας στην Ακαδημία Μπαλέτου μας. Δυστυχώς, δεν έχει γίνει αποδεκτή. Δεν διαθέτετε τις σωστές αναλογίες. Έχετε λάθος σώμα για το μπαλέτο, και στα 13 σας, είστε πολύ μεγάλη για να ξεκινήσετε το μπαλέτο.
Με την παραπάνω επιστολή, τα μέλη μιας από τις μεγαλύτερες Ακαδημίες Μπαλέτου επιχείρησαν να γκρεμίσουν τα όνειρα μιας νεαρής κοπέλας, που είχε ως πρότυπό της τη Νάντια Κομανέτσι, και ήθελε να γίνει μπαλαρίνα.
Ωστόσο, δεν τα κατάφεραν. Αυτή η νεαρή γυναίκα δεν πτοήθηκε, ήταν αποφασισμένη να ακολουθήσει τα όνειρά της και τα κατάφερε ανέλπιστα καλά.
Εξελίχθηκε σε έναν πραγματικό «μαύρο κύκνο».
Χόρεψε μακριά από την απόρριψη
Μια νεαρή κοπέλα που ανακάλυψε το νόημα της ζωής της βλέποντας μια ταινία με την Νάντια Κομανέτσι. Ενα κορίτσι που στα 13 της χρόνια, 8 χρόνια αργότερα από την ηλικία έναρξης των επαγγελματιών του μπαλέτου, αποφάσισε να περάσει από το γήπεδο του μπάσκετ στο παρκέ του μπαλέτου.
— Ένα κορίτσι που ερωτεύτηκε το μπαλέτο, μια τέχνη που περιλαμβάνει ελάχιστα άτομα που έχουν διαφορετικό χρώμα. — Ένα κορίτσι που ενώ μεγαλώνοντας, μεταμορφώθηκε σε μια γυναίκα που είναι έξω από τα πρότυπα του σωματότυπου μιας μπαλαρίνας.
Αν και η Copeland, ξεκίνησε το χορό στα 13 της χρόνια, θεωρήθηκε αμέσως μεγάλο ταλέντο. Ωστόσο, ο σωματότυπός της (μεγάλο στήθος, μυώδη πόδια, μεγάλες πατούσες) την κράτησε έξω από πολλές μεγάλες σχολές χορού.Παρά τις απορρίψεις, η Copeland έγινε η δεύτερη μαύρη μπαλαρίνα στην ιστορία του American Ballet Theatre, σε ηλικία 24 ετών.
Το μότο της ζωής θα μπορούσε να είναι το παρακάτω:
Η ζωή δεν είναι εύκολη για κανέναν από εμάς. Αλλά τι μ΄ αυτό; Πρέπει να έχουμε υπομονή και πάνω απ ‘ όλα εμπιστοσύνη στον εαυτό μας. Πρέπει να πιστέψουμε ότι είμαστε προικισμένοι για κάτι και ότι αυτό πρέπει να το πετύχουμε. Μαρία Κιουρί.
Σήμερα η Misty Copeland πρωταγωνιστεί στη διαφήμιση της διεθνούς εταιρείας αθλητικών ειδών Under Armour. Τα στελέχη της εταιρείας μιλούν για τους λόγους που την επέλεξαν ως το κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής τους καμπάνιας.
«Αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε μια σχετικά άγνωστη μπαλαρίνα αντί ενός διάσημου επαγγελματία αθλητή γιατί θέλαμε να κάνουμε ένα άνοιγμα προς τις γυναίκες.
Η απόρριψη που δέχτηκε η Copeland, η οποία δεν ήταν απλά ένα γράμμα, αλλά ένα σύνολο στερεοτύπων και αρνητικών αντιδράσεων σε βάρος της, την οποία κατάφερε να ξεπεράσει, αποτελούν έμπνευση και παράδειγμα προς μίμηση προς όλες τις γυναίκες».
Η διαφήμιση δείχνει την Copeland να κάνει προθέρμανση, ενώ η φωνή ενός νεαρού κοριτσιού που διαβάζει τις πραγματικές επιστολές απόρριψης που έλαβε η ίδια. «Έχετε το λάθος σώμα για το μπαλέτο», ακούγεται. Ταυτόχρονα, βλέπουμε την Copeland να πετά στον αέρα και να κάνει πιρουέτες στη σκηνή, αμφισβητώντας την… υποτιθέμενη μοίρα της.
Το σλόγκαν του διαφημιστικού είναι «I will what I want».
Μία φωτογραφία (render) του νέου HTC One (M8) με Windows Phone 8.1 διέρρευσε
και προέρχεται από τους servers της Verizon, της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας που δραστηριοποιείται στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Μία διαφορά που εντοπίζεται σχετικά εύκολα, είναι στο μοντέλο με Windows Phone 8.1, οι οπές του κάτω ηχείου βρίσκονται πιο χαμηλά από ότι στο μοντέλο με λειτουργικό σύστημα Android.
Στο τομέα του hardware, δεν αναμένεται να υπάρχουν διαφορές, και επομένως οι χρήστες θα μπορούν να απολαμβάνουν το χαρακτηριστικό BoomSound, τις δύο κάμερες στο πίσω μέρος, θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το κινητό ως τηλεχειριστήριο -αν κρίνουμε και από το Live Tile με την ονομασία TV που διακρίνεται- και βεβαίως θα έχουν στη διάθεση τους ένα κινητό με 5 ιντσών οθόνη 1080p, τετραπύρηνο επεξεργαστή Qualcomm Snapdragon 801, 2GB RAM, 4G LTE δυνατότητες κ.ά.
Το κινητό αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στις 21 Αυγούστου, και από τις 22 Αυγούστου αναμένεται να διατεθεί από τη Verizon στις ΗΠΑ. Λογικά, σύντομα περιμένουμε νέα και για την διεθνή έκδοση του κινητού.
Μετά την μεγάλη επιτυχία των συναυλιών «Δυο Πιάνα, Μια Φωνή» το χειμώνα στην Κύπρο και σε επιλεγμένες μουσικές σκηνές στην Ελλάδα,
…ο Γιώργος Νταλάρας με τον Γιώργο Ανδρέου ξεκινάνε μια σειρά καλοκαιρινών συναυλιών.
Μαζί τους μια νέα ενδιαφέρουσα φωνή, η Ευτυχία Μητρίτσα, η οποία είναι και μουσικός, πιάνο και ακορντεόν, που ξέρει να “τα λέει” τα λαϊκά, τα έντεχνα και τα παραδοσιακά, ενώ συγχρόνως να παραμένει παιδί της εποχής της.
Τη σκηνή θα μοιραστούν με τους εξαιρετικούς σολίστες Γιώργο Παπαχριστούδη πιάνο, Γιώργο Μάτσικα μπουζούκι και Ντάσσο Κούρτι ακορντεόν. Ο Γιώργος Νταλάρας και οι μουσικοί, διασκεύασαν σχεδόν 40 τραγούδια γι’ αυτό το ρεσιτάλ, επιλογές από την προσωπική του δισκογραφία, παλιά και καινούργια, ρεμπέτικα, αλλά και παραδοσιακά καθώς και μελωδίες της Μεσογείου.
Ένα μέρος αυτής της καλλιτεχνικής συνεύρεσης είναι αφιερωμένο στο συνθέτη Γιώργο Ανδρέου, με τον οποίο ξεκίνησαν τη συνεργασία τους στην «Μικρή Πατρίδα». Βγαίνουν λοιπόν ξανά το καλοκαίρι εκεί με “φοβερόν κριτήριον” της μουσικής τους, τους ακροατές, τους φίλους τους, τους αγαπημένους συνοδοιπόρους μιας ζωής, με την αισιοδοξία ότι το Μυστήριο θα πραγματωθεί κι αυτή τη φορά, πως θα γίνουνε Ένα, πως θα συγκινηθούνε, θα παρηγορηθούνε. Θα ελπίσουνε.
Πάντα μέσα από τα τραγούδια, που καθένα αποκαλύπτει με έναν απροσδόκητο και μαζί απλό τρόπο, ιστορίες γοητευτικές, πονεμένες, γαλήνιες, σπάνιες αλλά και καταγγελτικές, πικρές, συγκινητικές, όπως ακριβώς εκφράζεται η ζωή μας καθημερινά.