Αρχική Blog Σελίδα 711

Αναβαθμίζονται δημοτικά σχολεία στη Θεσσαλονίκη

Την επέκταση του πιλοτικού προγράμματος αναβάθμισης δημοτικών σχολείων στη Θεσσαλονίκη αποφάσισε το ΔΣ της εταιρείας Κτιριακές Υποδομές ΑΕ. Η πρώτη φάση του έργου αφορά σε τρεις σχολικές μονάδες:

Tο 55ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, το 13ο Δημοτικό Σχολείο Αμπελοκήπων – Μενεμένης και το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ευκαρπίας Δήμου Παύλου Μελά.

Η χρηματοδότηση του έργου έχει εξασφαλισθεί από το δάνειο «Ελληνική Παιδεία ΙΙΙ» μεταξύ της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων και της ΚτΥπ ΑΕ. Το έργο προβλέπεται να δημοπρατηθεί το πρώτο τρίμηνο 2015, έτσι ώστε οι εργασίες να έχουν ολοκληρωθεί πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2015-2016.

Σύμφωνα με το karfitsa.gr, οι εργασίες που θα εκτελεσθούν περιλαμβάνουν:

  • Την εφαρμογή χρωματικού κώδικα στους διαδρόμους ή/και τους κοινόχρηστους χώρους | τη χρήση έντονων χρωμάτων στα δάπεδα και τους τοίχους | τη χρήση γραφιστικών στοιχείων.
  • Την αγορά και εγκατάσταση εξοπλισμού. [π.χ. κρεμάστρες, lockers]
  • Την εγκατάσταση πινάκων ανακοινώσεων από οικολογικά υλικά σε μεγάλες επιφάνειες.
  • Τη δημιουργία μικρότερων χώρων δραστηριοτήτων με καρέκλες/καναπέδες και τραπέζι.

Οι υποψήφιοι για τα Κρατικά Λογοτεχνικά Βραβεία

Το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοίνωσε τους υποψηφίους για τα Κρατικά Λογοτεχνικά βραβεία, στις κατηγορίες Διηγήματος – Νουβέλας, Μυθιστορήματος, Ποίησης, Δοκιμίου – Κριτικής, Πρωτοεμφανιζόμενου συγγραφέα, Χρονικού – Μαρτυρίας.

Οι «βραχείς κατάλογοι» συνοδεύονται από αιτιολογημένη έκθεση της επιτροπής, στην οποία εξετάζονται οι τάσεις της λογοτεχνικής παραγωγής και αποτιμάται η στάθμη των λογοτεχνικών έργων της υπό κρίση περιόδου (εκδόσεις 2013).

Μυθιστόρημα

1. Νίκος Δαββέτας, Ο ζωγράφος του Μπελογιάννη, Εκδόσεις Μεταίχμιο.

2. Νίκος Μάντης, Άγρια Ακρόπολη, Εκδόσεις Καστανιώτη.

3. Καρολίνα Μέρμηγκα, Συγγενής, Εκδόσεις Μελάνι.

4. Δημήτρης Νόλλας, Το ταξίδι στην Ελλάδα, Εκδόσεις Ίκαρος.

5. Μαρία Πάουελ, Όξινη βροχή, Εκδόσεις Κέδρος.

6. Κωνσταντίνος Τζαμιώτης, Η πόλη και η σιωπή, Εκδόσεις Καστανιώτη.

7. Μάκης Τσίτας, Μάρτυς μου ο θεός, Εκδόσεις Κίχλη.

8. Έλενα Χουζούρη, Δυο φορές αθώα, Εκδόσεις Κέδρος.

Διήγημα – Νουβέλα

1. Τζούλια Γκανάσου, Ως το τέλος, Εκδόσεις Γκοβόστη.

2. Τάσος Γουδέλης, Το ωραίο ατύχημα, Εκδόσεις Κέδρος.

3. Αχιλλέας Κυριακίδης, 360, Νουβέλα, Εκδόσεις Πατάκη.

4. Κώστας Μαυρουδής, Η αθανασία των σκύλων, Εκδόσεις Πόλις.

5. Φαίδων Ταμβακάκης, Τακτοποίηση αυθαιρέτων, Εκδόσεις Εκάτη.

6. Γεωργία Τάτση, Χορός στα ποτήρια, Εκδόσεις Γαβριηλίδης.

7. Γιάννης Τσίρμπας, Η Βικτώρια δεν υπάρχει, Εκδόσεις Νεφέλη.

8. Πάνος Τσίρος, Δεν είν΄έτσι;, Εκδόσεις Μικρή Άρκτος.

Ποίηση

1. Γιώτα Αργυροπούλου, Ποιητών και Αγίων Πάντων, Εκδόσεις Μεταίχμιο.

2. Άννα Αφεντουλίδου, Ιστορίες εικονικής ισορροπίας, Εκδόσεις Γαβριηλίδης.

3. Γιώργος Βέης, Βλέπω, Εκδόσεις Ύψιλον.

4. Γιάννης Δούκας, Το σύνδρομο Σταντάλ, Εκδόσεις Πόλις.

5. Μαρία Κουλούρη, Μουσείο άδειο, Εκδόσεις Μελάνι.

6. Πάνος Κυπαρίσσης, Τα τιμαλφή, Εκδόσεις Μελάνι.

7. Αντώνης Φωστιέρης, Τοπία του Τίποτα, Εκδόσεις Καστανιώτη.

8. Δημήτρης Χουλιαράκης, Αναπολόγητος στις κούνιες ντάλα μεσημέρι, Εκδόσεις Το Ροδακιό.

Δοκίμιο – Κριτική

1. Βάσω Αλεξανδράκη, To παιχνίδι της επιθυμίας και της γραφής στο «Μυθιστόρημα της κυρίας Έρσης» του Ν. Γ. Πεντζίκη», Εκδόσεις Αρμός.

2. Δημήτρης Δασκαλόπουλος, Κ.Π. Καβάφης. Η ποίηση και η ποιητική του, Εκδόσεις Κίχλη.

3. Αριστείδης Δουλαβέρας, Η γυναικεία και η ανδρική ομορφιά στο δημοτικό τραγούδι, Εκδόσεις Παπαζήση.

4. Φίλιππος Δραγούμης, Η ηθική πίσω από την κρίση. Σκέψεις για την Ηθική Φιλοσοφία εν μέσω οικονομικής κρίσης, Εκδόσεις Άγρα.

5. Αντώνης Δρακόπουλος, Κ.Π. Καβάφης. Το ανοιχτό έργο, Εκδόσεις Τόπος.

6. Σταύρος Ζουμπουλάκης, Ποιος θεός και ποιος άνθρωπος;, Εκδόσεις Πόλις.

7. Μιχάλης Πάτσης, Καζαντζάκης και Ρωσία. Οικοφοβία, διαλογικότητα, καρναβάλι, [Εκδ.] Μιχάλης Πάτσης.

8. Βάλτερ Πούχνερ, Mελέτες για το ελληνικό δημοτικό τραγούδι, Εκδόσεις Αρμός.

Χρονικό – Μαρτυρία

1. Γιώργος Γώτης, More veneto, Εκδόσεις Στιγμή.

2. Γιώργος Β. Δερτιλής, Συνειρμοί, μαρτυρίες, μυθιστορίες, Εκδόσεις Πόλις.

3. Μάνος Ελευθερίου, Μαύρα Μάτια. Ο Μάρκος Βαμβακάρης και η συριανή κοινωνία στα χρόνια 1905-1920, Εκδόσεις Μεταίχμιο.

4. Άλκη Ζέη, Με μολύβι φάμπερ νούμερο δύο, Εκδόσεις Μεταίχμιο.

5. Κυριάκος Κατζουράκης, Τάξη στο χάος. Ζωγραφική – Θέατρο – Κινηματογράφος, Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο.

6. Λυκούργος Κουρκουβέλας, Γιώργος Θεοτοκάς, Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων.

7. Νότης Μαυρουδής, Περί ελληνικού τραγουδιού το ανάγνωσμα. Με δανεικά ιδανικά, Εκδόσεις Γαβριηλίδης.

8. Μάριος Σούσης, Καλή αντάμωση. Φιλιά εις τα παιδιά. Τα παιδιά που έχασαν το τρένο για το Άουσβιτς, Εκδόσεις Turangalila Books.

Πρωτοεμφανιζόμενοι Συγγραφείς

1. Δήμητρα Αγγέλου, Στάζουν μεσάνυχτα, Εκδόσεις Μελάνι.

2. Ιάκωβος Ανυφαντάκης, Αλεπούδες στην πλαγιά, Εκδόσεις Πατάκη.

3. Λευτέρης Καλοσπύρος, Η μοναδική οικογένεια, Εκδόσεις Πόλις.

4. Μάτα Καστρησίου, Απορριμματοφόρα των έξι, Εκδόσεις Ηριδανός.

5. Ελευθερία Κυρίτση, Χειρόγραφη Πόλη, Εκδόσεις Μανδραγόρας.

6. Ευτέρπη Κωσταρέλη, Βερντάντι, Eκδόσεις Μανδραγόρας.

7. Μαριλένα Παπαϊωάννου, Νικήτας Δέλτα, Βιβλιοπωλείον της Εστίας.

8. Λητώ Πιτυρή, Όλγα ή τίποτα, Εκδόσεις Κέδρος.

Υπενθυμίζεται ότι η σύνθεση της αρμόδιας επιτροπής έχει ως εξής:

1. Αλέξης Ζήρας, Κριτικός Λογοτεχνίας, Πρόεδρος

2. Γιώργος Ανδρειωμένος, Καθηγητής Νεοελληνικής Φιλολογίας του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Αντιπρόεδρος

3. Άννα Καρακατσούλη, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

4. Μιχαήλ Μπακογιάννης, Λέκτορας Νεοελληνικής Φιλολογίας του Τμήματος Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

5. Γιώργος Ξενάριος, Συγγραφέας, Κριτικός Λογοτεχνίας

6. Διονύσης Μαγκλιβέρας, Δοκιμιογράφος, Κριτικός Λογοτεχνίας

7. Γιάννης Τζανής, Ποιητής, Δοκιμιογράφος

8. Λίλα Κονομάρα, Συγγραφέας

9. Γιώργος Συμπάρδης, Συγγραφέας

Ο επιθετικός Χριστός της Τσέλσι που κάνει και τον τραγουδιστή καμιά φορά

0

Τρολάρισμα ή αμάθεια. Μια νέα έρευνα που έγινε σε παιδιά δείχνει πως τα Χριστούγεννα τα ξέρουν σαν τα γενέθλια του Αη-Βασίλη και πως περιμένουν μόνο δώρα καθώς δεν γνώριζαν την ιστορία.

Σύμφωνα με νέα μελέτη, που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.000 παιδιών, στο βρετανικό εμπορικό κέντρο Brent Cross, ένα στα πέντε παιδιά πιστεύει ότι ο Ιησούς Χριστός είναι… ποδοσφαιριστής της Τσέλσι!

Επιπλέον, σύμφωνα με την έρευνα, το 52% των παιδιών, ηλικίας 5 έως 12 ετών, θεωρούν πως ανήμερα της 25ης Δεκεμβρίου γιορτάζουμε τα γενέθλια του Αη-Βασίλη!

Η ιστορία της γέννησης φαίνεται να προκαλεί σύγχυση στα περισσότερα παιδιά, καθώς το 35% πιστεύει ότι ο Ιησούς γεννήθηκε στο Νότιο Πόλο, ενώ το 27% ισχυρίζεται πως η μητέρα του Ιησού τον γέννησε μέσα σε μία εκκλησία.

Εν τω μεταξύ, το 10% πιστεύει ότι ο Ρούντολφ το ελαφάκι βρισκόταν μέσα στο στάβλο τη στιγμή της γέννησης του Θεανθρώπου.

Όπως αποκαλύπτει η έρευνα τα παιδιά έχουν μπερδέψει την πραγματική έννοια των Χριστουγέννων, με το να έχουν μάθει -απλώς- να περιμένουν δώρα από τον Αη-Βασίλη…

Το 25% πιστεύει ότι οι βοσκοί βρήκαν τη φάτνη με τη χρήση Google Maps, ενώ το 15% θεωρεί πως οι Μάγοι με τα Δώρα του έδωσαν ως δώρο μια τιάρα, ένα ραβδί και φτερά!

Ανάμεσα σε εκείνους που δεν πιστεύουν ότι ο Ιησούς είναι παίκτης της Τσέλσι ,και μάλιστα επιθετικός, θεωρούν πως είναι αστροναύτης ή παίκτης στο X-Factor.

Η CIA “βασανίζει” με Britney Spears [TRIBUNE DE GENEVE]

Η έκθεση κόλαφος του Κογκρέσου σχετικά με τις μεθόδους ανάκρισης που ακολουθούσε η CIA κατά υπόπτων για τρομοκρατία μετά τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου, υπογραμμίζει ότι οι μέθοδοι που χρησιμοποίησε η CIA ήταν «πολύ πιο βίαιες» απ’ ό,τι είχε ποτέ αποκαλύψει στην κοινή γνώμη και τους πολιτικούς.

Οι ανακριτικές μέθοδοι της CIA δεν περιλάμβαναν μόνο σωματικά βασανιστήρια. Πολλές φορές κατέφευγαν και σε κάτι πολύ χειρότερο, τα ψυχολογικά βασανιστήρια. Μια από τις μεθόδους βασανισμού που χρησιμοποιούσε η CIA για να κάμψει την αντίσταση των κρατουμένων, ήταν και η μουσική.  Σε πικρία των καλλιτεχνών που αντιτίθενται σε τέτοιες πρακτικές, η CIA δεν δίστασε να χρησιμοποιήσει τη μουσική για να “ισοπεδώσει” ψυχολογικά τους κρατούμενους.

Οι κρατούμενοι ζούσαν σε σκοτεινούς θαλάμους όπου άκουγαν τα ίδια τραγούδια, σε υψηλής έντασης ντεσιμπέλ, μέρα και νύχτα, επί εβδομάδες.Το βασανιστήριο της εκκωφαντικής, non-stop μουσικής, αντέγραψε η CIA από τους Κινέζους που επινόησαν αυτή την τεχνική βασανισμού στο Πόλεμο της Κορέας, σύμφωνα με την Huffington Post.

Στο Top 1, των αγαπημένων τραγουδιών των βασανιστών της CIA, βρίσκεται το τραγούδι της Britney Spears “Baby One More Time”. Το ρεφρέν του τραγουδιού είναι “Hit me Baby one more time” (χτύπησε με ακόμη μια φορά, μωρό). Ακολουθεί το “Enter The Sandman” των Metallica, το “Fuck your God” των Deicide και πολλά άλλα.

 

Χωρίς Αμπιντάλ ο Ολυμπιακός στη Λιβαδειά

Εκτός αποστολής από την αυριανή αναμέτρηση με το Λεβαδειακό έμεινε ο Ερίκ Αμπιντάλ, χωρίς να αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα τραυματισμού.

Οι «ερυθρόλευκοι» θα αντιμετωπίσουν τους Βοιωτούς χωρίς το Γάλλο κεντρικό αμυντικό, ο οποίος δε συμπεριλήφθηκε στην αποστολή που επέλεξε ο Μίτσελ για την εκτός έδρας αναμέτρηση που ακολουθεί, στο πλαίσιο της 14ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας.

Εκτός του Αμπιντάλ στην Αθήνα θα μείνουν και οι Διαμαντάκος, Σαλίνο, Γκαζαριάν. Οι ποδοσφαιριστές που θα μεταβούν στη βοιωτική πρωτεύουσα είναι οι: Μέγιερι, Ρομπέρτο, Αυλωνίτης, Μποτία, Μπουχαλάκης, Φορτούνης, Ντομίνγκεζ, Ελαμπντελαουί, Φουστέρ, Γιαννούλης, Μανιάτης, Μαζουακού, Μήτρογλου, Ντοσεβί, Κασάμι, Μπενίτες, Σιόβας, Αφελάι, Εντινγκά.

Ποιος λαός χρησιμοποιεί πιο πολύ το ίντερνετ;

0

Αναρωτηθήκατε ποτέ ποιος είναι ο πιο “καμένος” λαός με το internet;

Η εταιρεία συμβούλων και ερευνών ATKearney διεξήγαγε τη μελέτη χρησιμοποιώντας 1.000 άτομα από κάθε χώρα προκειμένου να συμπεράνει πόσες ώρες περνούν online οι χρήστες και για ποιο λόγο.

Η Βραζιλία, με την τεράστια διείσδυση των smartphone και τον μεγάλο νεανικό πληθυσμό πήρε εύκολα την πρωτιά. Ακολουθείται κατά πόδας όχι από τις ανεπτυγμένες δυτικές χώρες, όπως θα περίμενε κανείς, αλλά από τελείως απροσδόκητες χώρες. Ας τις δούμε.

Βραζιλία

Brazil

Χρήστες που συνδέονται τουλάχιστον μία φορά την ώρα: 71%

Μοίρασμα χρόνου

Στα social networks: 58%

Σε διασκέδαση: 25%

Σε αγορές: 9%

Το 51% δήλωσε πως είναι online κάθε μέρα ασταμάτητα.

Νιγηρία

nigeria

Χρήστες που συνδέονται τουλάχιστον μία φορά την ώρα: 66%

Μοίρασμα χρόνου

Στα social networks: 57%

Σε διασκέδαση: 14%

Σε αγορές: 19%

Νότια Αφρική

southafrica

Χρήστες που συνδέονται τουλάχιστον μία φορά την ώρα: 61%

Μοίρασμα χρόνου

Στα social networks: 50%

Σε διασκέδαση: 22%

Σε αγορές: 9%

Άντρες: Τολμηροί ή χαζοί;

0

Έρευνα ισχυρίζεται πως πλέον επίσημα, οι άνδρες είναι πιο χαζοί από τις γυναίκες, αφού αποτελούν τη συντριπτική πλειονότητα, σχεδόν το 90% των ανθρώπων που έχουν πεθάνει με τους πιο χαζούς τρόπους.

Αυτό είναι το συμπέρασμα μιας πρωτότυπης μελέτης από Βρετανούς ερευνητές, με επικεφαλής τον δρ. Ντένις Λέντρεμ του Πανεπιστημίου του Νιούκαστλ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στη χριστουγεννιάτικη έκδοση του βρετανικού ιατρικού περιοδικού “British Medical Journal“, σύμφωνα με τη βρετανική “Telegraph”. Την ίδια στιγμή, παλαιότερες έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνδρες είναι πιθανότερο να εισαχθούν στο τμήμα επειγόντων ενός νοσοκομείου λόγω θανάσιμου τραυματισμού σε τροχαίο ή άλλο ατύχημα.

Σύμφωνα με τη μελέτη, οι ερευνητές ανέλυσαν 332 απονομές των “Βραβείων Δαρβίνου” κατά τα τελευταία 20 χρόνια. Πρόκειται για ετήσια “βραβεία”, που φέρουν το όνομα του “πατέρα” της θεωρίας της εξέλιξης Βρετανού βιολόγου Κάρολου Δαρβίνου και αφορούν τους πιο ανόητους τρόπους που έχουν πεθάνει άνθρωποι μέσα στη χρονιά. Βραβεύονται όσοι “κατάφεραν” να βελτιώσουν την κοινή γενετική κληρονομιά της ανθρωπότητας, αφαιρώντας τα γονίδιά τους από αυτήν, “χάρη” στον ανόητο θάνατό τους.

Παράλληλα, η ανάλυση δείχνει ότι μεταξύ 1994- 2014 σχεδόν οι εννέα στους δέκα “νικητές” για τον τίτλο του πιο χαζού θανάτου είναι άνδρες. Ανάμεσα στις πιο χαρακτηριστικές και μακάβριες περιπτώσεις είναι ένας “έξυπνος” άνδρας που ανέβηκε σε ένα κλεμμένο καροτσάκι του σούπερ μάρκετ, το οποίο έδεσε στο πίσω μέρος ενός τρένου, που τον τράβηξε λίγα χιλιόμετρα προς… τον θάνατό του.

Ένας άλλος “αστέρας” της νοημοσύνης ήταν ένας υποψήφιος τρομοκράτης, ο οποίος έστειλε ένα γράμμα – βόμβα, αλλά το ταχυδρομείο τού το επέστρεψε επειδή δεν είχε βάλει αρκετά γραμματόσημα – και αυτός το άνοιξε και φυσικά είχε την αναμενόμενη κατάληξη.

Ακόμη, αναφέρεται ότι κάποιος άλλος κατάφερε να κλέψει ένα χαλύβδινο καλώδιο που συγκρατούσε έναν ανελκυστήρα, μόνο που ο ίδιος βρισκόταν πάνω στον ανελκυστήρα, οπότε ο τελευταίος γκρεμοτσακίστηκε στο υπόγειο, μαζί με τον άτυχο κλέφτη.

Ενδιαφέρουσα είναι και η περίπτωση ενός εργάτη, ο οποίος οδηγούσε έναν μικρό εκσκαφέα, με τον οποίο γκρέμιζε ένα στεγασμένο πάρκινγκ, αλλά δεν είχε σκεφτεί τι θα γινόταν αν έριχνε και το τελευταίο στήριγμα, μέχρι που η στέγη έπεσε και τον πλάκωσε.

Δεν θα πρέπει να παραλείψει κανείς να αναφερθεί σε τρεις άνδρες που έπαιζαν σε ένα μπαρ μια παραλλαγή της ρώσικης ρουλέτας, πίνοντας εναλλάξ αλκοόλ και πατώντας πάνω σε μια νάρκη που δεν είχε εκραγεί, για να δουν ποιος θα είναι ο “τυχερός”. Φυσικά “τυχεροί” ήσαν και οι τρεις, όταν η νάρκη έσκασε και όλο το μπαρ κατεδαφίστηκε από την έκρηξη.

Από τα 332 “βραβεία” χαζών θανάτων, τα 282, δηλαδή το 89% αφορούσαν άνδρες, τα 36 γυναίκες και τα 14 είχαν να κάνουν με ζευγάρια. Οι ερευνητές επισήμαναν ότι οι άνδρες, από τα πανάρχαια χρόνια, υποχρεώνονταν να κάνουν, ως τελετουργίες μύησης και ανδρισμού, ριψοκίνδυνα πράγματα. Μόνο που η γραμμή που χωρίζει το “ριψοκίνδυνο” από το “χαζό”, είναι πολύ λεπτή.

Εν προκειμένω, αξιοσημείωτη είναι η περίπτωση ενός άνδρα που χρησιμοποιούσε μια μηχανή λείανσης με ιμάντα από γυαλόχαρτο ως εργαλείο αυτοερωτισμού, αλλά γλίστρησε και έχασε τον έναν όρχι του. Επειδή όμως δεν έχασε τη ζωή του, δεν του απονεμήθηκε το βραβείο χαζομάρας, παρόλο που φαίνεται να το άξιζε.

Δωρεάν ταξί στην Αθήνα χάρις την συνεργασία Taxibeat-Paypal

0

Ευχάριστα νέα για όσους χρησιμοποιούν ταξί καθώς, το Taxibeat σε συνεργασία με την PayPal προσφέρει δωρεάν διαδρομές ταξί στην Αθήνα. Κατεβάζοντας την πιο πρόσφατη έκδοση της εφαρμογής Taxibeat, διαθέσιμη σήμερα για iOS και Android, και πραγματοποιώντας διαδρομή με πληρωμή PayPal, ο επιβάτης κερδίζει αυτόματα το κόστος της διαδρομής μέχρι και το ποσό των 10 ευρώ.

Η χριστουγεννιάτικη προσφορά ισχύει τόσο για παλιούς όσο και για νέους επιβάτες του Taxibeat, για την πρώτη διαδρομή που θα εξοφλήσουν μέσω PayPal και για περιορισμένο χρονικό διάστημα, εντός του Δεκεμβρίου.

Με την ενσωμάτωση της πληρωμής μέσω PayPal, το Taxibeat βελτιώνει ακόμα περισσότερο την εμπειρία μετακίνησης στην πόλη, καθιστώντας ιδιαίτερα εύκολη, γρήγορη και απλή τη διαδικασία για όλους.

Paypal-Taxibeat-xmas1

Όπως δήλωσε ο Νίκος Δρανδάκης, CEO του Taxibeat. “Ο Δεκέμβριος ήταν ανέκαθεν ο καλύτερος μήνας για το Taxibeat, αφού ο κόσμος τείνει να βγαίνει έξω περισσότερο και να χρησιμοποιεί ταξί συχνότερα. Φέτος, επιθυμία μας είναι να επιβραβεύσουμε τους επιβάτες μας με το να τους προσφέρουμε δωρεάν χριστουγεννιάτικες διαδρομές, σε συνδυασμό με την ασφάλεια και την ευκολία που παρέχει η ηλεκτρονική πληρωμή με την PayPal, έναν από τους πλέον ασφαλείς οργανισμούς πληρωμών στον κόσμο σήμερα

Ο Damien Perillat, Μanaging Director της PayPal στην Περιφέρεια της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, αναφέρει: “H εμπειρία των μετακινήσεων οφείλει να είναι εξίσου εύκολη, άνετη και ασφαλής, όπως ακριβώς όταν πληρώνεις μέσω της PayPal. Γι’ αυτό το λόγο, μας δίνει ιδιαίτερη χαρά η συνεργασία μας με το Taxibeat στην Αθήνα. Οι υπηρεσίες του Taxibeat, βοηθούν τους πολίτες να κυκλοφορούν με άνεση μέσα στην πόλη, να εξοικονομούν χρόνο και να μετακινούνται με πραγματική ευκολία, σημαντικό ζητούμενο στην εποχή μας, δεδομένου του σύγχρονου τρόπου ζωής. Συνεπώς, είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που συνδράμουμε στο εγχείρημα του Taxibeat να κάνει την ‘ταξιδιωτική’ εμπειρία των πελατών του ακόμα πιο εύκολη και ασφαλή, αφού μάλιστα η μέθοδος πληρωμών μας διατίθεται για κάθε online κινητή συσκευή και δεν προϋποθέτει την καταχώρηση οικονομικών στοιχείων.”

Οι επιβάτες που θέλουν να επωφεληθούν, αρκεί να συνδέσουν τον PayPal λογαριασμό τους στο Taxibeat και να κάνουν τη διαδρομή τους. Για οποιαδήποτε απορία ή υποστήριξη μπορούν να απευθύνονται στο [email protected].

Η δωρεάν εφαρμογή του Taxibeat είναι διαθέσιμη στο App Store και στο Google Play.

Ιδιαίτερο ματς για τον Ολυμπιακό κόντρα στον Ερυθρό Αστέρα

Ολυμπιακός υποδέχεται στο ΣΕΦ (21:45, ΝΕΡΙΤ) τον Ερυθρό Αστέρα σε ένα ιδιαίτερο ματς για την Ευρωλίγκα.

Οι «ερυθρόλευκοι» θέλουν να ανταποδώσουν τη φιλοξενία που είχαν στο Βελιγράδι, αλλά και να εξασφαλίσουν και μαθηματικά την πρώτη θέση στον τέταρτο όμιλο.

Η ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου αναμένεται να παραταχθεί ενισχυμένη με τους Ματ Λοτζέσκι και Δημήτρη Κατσίβελη, που ξεπέρασαν τους τραυματισμούς τους και θα είναι στη δωδεκάδα, σε αντίθεση με τους Γιώργο Πρίντεζη και Ιωάννη Παπαπέτρου που θα είναι εκτός.

Εν τω μεταξύ στο ΣΕΦ οι οπαδοί του Ολυμπιακού έχουν ετοιμάσει πάρτυ με μπλουζάκια και κασκόλ με τις δύο ομάδες, αλλά και χορογραφία στις κερκίδες.

Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Μπόρις Ρίζικ (Ουκρανία), Πιότρ Παστούσιακ (Πολωνία) και Νταβίντ Ρομάνο (Ισραήλ).

Εκπληκτικές φωτογραφίες υποψήφιες στα βραβεία Sony 2015

Τα Sony World Photography Awards ξεκίνησαν να δίνονται από το 2007, προκαλώντας οποιονδήποτε διαθέτει μια κάμερα να πάρει την κατάσταση στα χέρια του και να φυλακίσει στο φακό οτιδήποτε θεωρεί ενδιαφέρον.

Ένας ουρακοτάγκος που χρησιμοποιεί ένα τεράστιο φύλλο σαν ομπρέλα, ένα λευκό ελάφι στην πρωινή ομίχλη, η έρημος του Ντουμπάι κατά την ανατολή του ήλιου, μια αρκούδα με το μικρό της. Αυτά και ακόμα περισσότερα αποκαλύπτουν τις κρυμμένες ομορφιές του πλανήτη, που μπορούν να εμφανιστούν με ένα κλικ τη σωστή στιγμή.

Οι εκπληκτικές φωτογραφίες που ακολουθούν προηγούνται στο διαγωνισμό για το 2015, αν και η προθεσμία για τους ενδιαφερόμενους λήγει στις 8 Ιανουαρίου.

sony_awards_8 (1)

sony_awards_1

 

sony_awards_2

 

sony_awards_3

 

sony_awards_5

 

sony_awards_4

 

sony_awards_6

 

sony_awards_7

Πώς περνούν την ημέρα τους οι Έλληνες

0

Περισσότερο χρόνο μπροστά στην τηλεόραση απ’ ό,τι στην εργασία περνούν οι Ελληνίδες και οι Έλληνες!

Συγκεκριμένα, παρακολουθούμε κατά μέσο όρο 2 ώρες και 33 λεπτά τηλεόραση την ημέρα, όταν ο χρόνος εργασίας είναι 2 ώρες και 54 λεπτά στους άνδρες και 1 ώρα και 30 λεπτά στις γυναίκες. Επιπλέον, πρέπει να υπολογίσουμε πως οι Έλληνες (πάλι κατά μέσο όρο) περνούν σχεδόν τα δύο τρίτα της ημέρας εντός του σπιτιού τους! Εντός των τεσσάρων τοίχων περνάμε 18 ώρες και 17 λεπτά το 24ωρο, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου για ύπνο. Δεν πρόκειται, βεβαίως, για αποτέλεσμα «τεμπελιάς» και εσωστρέφειας, αλλά για αποτέλεσμα της δραματικής ανεργίας, της οικονομικής στενότητας που μας κλείνει στο σπίτι και της γήρανσης του πληθυσμού.

Τα στοιχεία έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Ελληνική Στατιστική Αρχή και αφορούν έρευνα που διενεργήθηκε από τον Μάρτιο του 2013 έως τον Φεβρουάριο του 2014. Τα στοιχεία δίνονται σε ακριβή χρόνο (ώρες και λεπτά) που αφιερώνεται σε μια δραστηριότητα και αφορούν μέσους όρους στο σύνολο του πληθυσμού κατά τη διάρκεια όλου του έτους, συμπεριλαμβάνοντας Σαββατοκύριακα και αργίες. Γι’ αυτό, για παράδειγμα, ο μέσος όρος του χρόνου εργασίας είναι τόσο μικρός, καθώς ο οικονομικά ενεργός πληθυσμός έχει συρρικνωθεί, ενώ το τεράστιο ποσοστό ανεργίας ρίχνει ακόμα περισσότερο τον μέσο όρο.

Πώς κατανέμουμε, λοιπόν, το 24ωρο; Οι ηλικίες από 20-74 ετών αφιερώνουν στον ύπνο το μεγαλύτερο μέρος και μάλιστα σε ισορροπία μεταξύ των φύλων: ο ύπνος (μαζί με τον χρόνο που περνάμε στο κρεβάτι) αποσπά 8.23΄ στις γυναίκες και 8.26΄ στους άνδρες. Η εργασία 2.54΄ στους άνδρες και 1.30΄ στις γυναίκες. Η εστίαση (φαγητό, ποτό κ.λπ.) 2.26΄ και 2.10΄ αντίστοιχα, ενώ η φροντίδα για το νοικοκυριό και την οικογένεια παραμένει γυναικεία υπόθεση, με 4.36΄ στις γυναίκες και μόλις 1.31΄ στους άνδρες. Οι άνδρες έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο (6.24΄ έναντι 5.10΄), ενώ για μετακινήσεις δαπανάται σχεδόν μία ώρα (1.09΄ για τους άνδρες και 0.55΄ για τις γυναίκες).

Οι δουλειές στο σπίτι είναι ακόμα έργο των γυναικών, καθώς για την προετοιμασία των γευμάτων οι γυναίκες αφιερώνουν 1.24΄, ενώ οι άνδρες «ξεμπερδεύουν» με 12 λεπτά. Σε κάθε είδους πλύσιμο ακόμα πιο λίγο (3 λεπτά έναντι 35 των γυναικών), ενώ σε άλλες οικιακές εργασίες 11 λεπτά, ενώ οι γυναίκες 1 ώρα.

Πέρα από την τηλεόραση, οι οθόνες των πάσης φύσεως υπολογιστών κερδίζουν έδαφος, καθώς σε καθημερινή βάση 43 λεπτά για τους άνδρες και 25 λεπτά για τις γυναίκες αφιερώνονται για χρήση τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας, εκτός του χώρου εργασίας. Ενδεικτικό της ιδιαίτερα αυξανόμενης τάσης στις μικρότερες ηλικίες είναι το εύρημα πως τα άτομα ηλικίας 20 έως 24 ετών στήνονται για 1 ώρα και 36 λεπτά μπροστά στις οθόνες της τεχνολογίας.

Μεγαλύτερος ο κίνδυνος εγκεφαλικού για τους μορφωμένους

Μεγαλύτερο κίνδυνο για εγκεφαλικό διατρέχουν οι μορφωμένοι άνθρωποι…

…σύμφωνα με έρευνα που έγινε από το Εράσμειο Πανεπιστήμιο του Ρότερνταμ και δημοσιεύτηκε στο ιατρικό περιοδικό «Stroke”.

Αναλύοντας 9 χιλιάδες ανθρώπους οι επιστήμονες συμπέραναν ότι όσο πιο νωρίς παραπονιέται κανείς για προβλήματα μνήμης τόσο πιο πιθανό είναι να πάθει εγκεφαλικό, σε σχέση με αυτούς που επίσης ξεχνάνε αλλά έχουν χαμηλότερο επίπεδο μόρφωσης.

Κατά μέσο όρο ένας απόφοιτος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης είχε 39% μεγαλύτερο κίνδυνο εγκεφαλικού, σε σχέση με έναν χαμηλότερης μόρφωσης. Επίσης η ανάλυση έδειξε ότι ένας μορφωμένος κινδυνεύει λιγότερο από άνοια, αν όμως εμφανίζει νωρίς προβλήματα μνήμης, τότε κινδυνεύει περισσότερο από εγκεφαλικό.