Αρχική Blog Σελίδα 123

Χωρίς ταξί από τις 9 πμ ως τις 4 μμ

Στάση εργασίας από τις 09.00 έως τις 16.00 ανακοίνωσε για σήμερα το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) αντιδρώντας στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο για τη φοροδιαφυγή των ελευθέρων επαγγελματιών.

Θα ακολουθήσει πορεία διαμαρτυρίας από τη Λεωφόρο Αθηνών προς το Υπουργείο Οικονομικών και στην συνέχεια προς το Υπουργείο Μεταφορών και θα κατατεθεί ψήφισμα διαμαρτυρίας.

Παράλληλα το Συνδικάτο ανακοίνωσε 24ωρη απεργία την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου

Τέλος εποχής για τα «γραμματόσημα» στην αλληλογραφία

Μια αυτοκόλλητη ετικέτα σήμανσης που τοποθετείται αντί του γραμματοσήμου στην αλληλογραφία ειδικής διαχείρισης εσωτερικού και εξωτερικού, έρχεται να βάλει τέλος σε όλα όσα γνωρίζαμε έως σήμερα στον τρόπο αποστολής ενός γράμματος στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.

Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση,τα ΕΛΤΑ ακολουθώντας ένα οργανωμένο πλάνο ολιστικής αναβάθμισης, που απλοποιούν και εκσυγχρονίζουν βασικές υπηρεσίες, όπως η αποστολή της αλληλογραφίας ειδικής διαχείρισης εσωτερικού και εξωτερικού (δηλ. συστημένο, ιχνηλατήσιμο, αντικαταβολή, δηλωμένη αξία) έχουν εντάξει στη λειτουργία τους το Μηχανόσημο.

Ο νέος αυτός τρόπος σήμανσης ενσωματώνει πολλαπλά στοιχεία σε μία ετικέτα, διευκολύνει τη διακίνηση του αντικειμένου και εκσυγχρονίζει τα χαρακτηριστικά των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Στην ετικέτα αποτυπώνονται, εκτός από τα ταχυδρομικά τέλη, το barcode ιχνηλάτησης του αντικειμένου – για γρήγορη αναζήτηση μέσω του track & trace – καθώς και ειδικές σημάνσεις σχετικές με τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας που ο πελάτης έχει επιλέξει, αλλά και στοιχεία που είναι απαραίτητα για τη διακίνηση.

Η λειτουργικότητα και η αποδοχή του Μηχανόσημου, τους πρώτους μήνες της δοκιμαστικής εφαρμογής του, οδήγησαν στην απόφαση επέκτασής του στο σύνολο των καταστημάτων ΕΛΤΑ.

Για την εξυπηρέτηση των πελατών που έχουν ήδη προμηθευτεί ποσότητες γραμματοσήμων για χρήση στο μέλλον, έχει προβλεφθεί μεταβατική περίοδος, μέχρι την 30η Ιουνίου 2024, κατά την οποία θα γίνονται αποδεκτά ταχυδρομικά αντικείμενα ειδικής διαχείρισης με επικολλημένα γραμματόσημα.

Μετά το πέρας αυτής της μεταβατικής περιόδου, το Μηχανόσημο θα είναι υποχρεωτικό για την αλληλογραφία με ειδική διαχείριση και η κατάθεση ταχυδρομικών αντικειμένων ειδικής διαχείρισης με γραμματόσημα δεν θα είναι δυνατή.

Στον Δήμο Αθηναίων παραχωρείται από την ΕΤΑΔ το ιστορικό θέατρο «ΕΜΠΡΟΣ» (ΦΩΤΟ)

Το θέατρο «Εμπρός», έναν εμβληματικό χώρο πολιτισμού που βρίσκεται στη συνοικία του Ψυρρή, αποκτά ο Δήμος Αθηναίων κατόπιν σχετικής σύμβασης που υπογράφηκε με την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ), μετά από προσπάθειες που διήρκησαν αρκετούς μήνες. Πλέον, ο Δήμος Αθηναίων μπορεί να αναλάβει την αποκατάσταση και ανάδειξη του ακινήτου.

Το κτίριο του θεάτρου ανεγέρθηκε τη δεκαετία του 1930 και λειτούργησε αρχικά ως τυπογραφείο της εφημερίδας ΕΜΠΡΟΣ. Από το 1988 έως το 2007 λειτούργησε για πρώτη φορά ως θέατρο, ενώ το 2011 τέθηκε υπό κατάληψη.

«Έγινε το πρώτο βήμα ώστε το «ΕΜΠΡΟΣ» να γίνει ένα σύγχρονο, ευρωπαϊκό και ασφαλές θέατρο και να δώσει μια πολύτιμη «ανάσα» πολιτισμού στους κατοίκους, τους επισκέπτες και στους ανθρώπους της τέχνης. Με σχέδιο και επιμονή, πετύχαμε να δώσουμε στην πόλη έναν ακόμη χώρο πολιτισμού», δήλωσε ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

Από την πλευρά του ο Εντεταλμένος Σύμβουλος, εκτελών χρέη Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΤΑΔ, Παναγιώτης Μπαλωμένος δήλωσε χαρακτηριστικά: «H συμφωνία στην οποία καταλήξαμε με τον Δήμο Αθηναίων σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο ανάδειξης και αξιοποίησης ενός εμβληματικού και ιστορικού ακινήτου. Με τον τρόπο αυτό μέσα από την στενή και αγαστή συνεργασία της ΕΤΑΔ με τον Δήμο Αθηναίων διορθώνουμε μία προβληματική κατάσταση του παρελθόντος που μέσα από τις κατάλληλες παρεμβάσεις ανάδειξης και αποκατάστασης από την πλευρά του Δήμου θα επαναφέρουν το ιστορικό θέατρο Εμπρός στη θέση που του αρμόζει προς όφελος των δημοτών και των επισκεπτών της Αθήνας. Η συμφωνία αυτή αποδεικνύει ότι σε συνεργασία με όλους τους Δήμους και τους τοπικούς φορείς σε όλη τη χώρα μπορούμε να συνεργαστούμε αποτελεσματικά, ώστε να επιλύσουμε διαχρονικά προβλήματα που αφορούν τα ακίνητα του Ελληνικού Δημοσίου και να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις αξιοποίησης τους με θετικά αποτελέσματα για τις τοπικές κοινωνίες και συνολικά για τη χώρα».

Το θέατρο «Εμπρός» αποτελεί έναν από τους πολλούς κρίκους στην αλυσίδα των παρεμβάσεων της σημερινής δημοτικής αρχής, που εμπλούτισαν την Αθήνα με νέους ελεύθερους δημόσιους χώρους, εμβληματικά τοπόσημα και ιστορικά κτίρια που συνδέονται με την ιστορία της πόλης.

Την τελευταία τετραετία, στον Δήμο Αθηναίων περιήλθαν ακίνητα όπως το ιστορικό «Αναπαυτήριο» του Πικιώνη στον Λόφο του Φιλοπάππου, το θέατρο του λόφου Λυκαβηττού, το Ολυμπιακό κολυμβητήριο στο Ζάππειο, το πρώην εργοστάσιο Βότρυς στα Σεπόλια.

Η μεγάλη πανελλαδική έρευνα «Ακτινογραφία της Ακροδεξιάς» που διενήργησε η aboutpeople για λογαριασμό του Eteron

Το Eteron – Ινστιτούτο για την Έρευνα και την Κοινωνική Αλλαγή παρουσιάζει ένα τμήμα των αποτελεσμάτων της μεγάλης πανελλαδικής του έρευνας, με τίτλο «Ακτινογραφία της Ακροδεξιάς». Η έρευνα διενεργήθηκε από την aboutpeople για λογαριασμό του Ινστιτούτου, σε δείγμα 3.058 ατόμων, από τις 17 έως τις 20 Οκτωβρίου 2023 και σήμερα παρουσιάζονται τα αποτελέσματα που εξετάζουν σε βάθος τις θέσεις των πολιτών για την εξέγερση του Πολυτεχνείου, την 21η Απριλίου, αλλά και γενικά για τις δικτατορίες.

Τα βασικά ευρήματα της ποσοτικής έρευνας, ανα ερώτηση, έχουν ως εξής:

1/ Η δικτατορία

Στην ερώτηση αν σε ορισμένες περιπτώσεις η δικτατορία είναι ίσως προτιμότερη από τη δημοκρατία,

– το 81,8% διαφωνεί και μάλλον διαφωνεί,
– ενώ το 15,7% συμφωνεί και μάλλον συμφωνεί.

Σημειώνεται ότι η ερώτηση αφορά γενικά τη δικτατορία και όχι τη δικτατορία της 21ης Απριλίου.

Σε ό,τι αφορά τις κατηγοριοποιήσεις με βάση την ψήφο στις εκλογές του περασμένου Ιουνίου, τα αποτελέσματα ως προς τα ποσοστά θετικής απάντησης διαμορφώνονται ως εξής:

– ΝΔ 15%
– ΣΥΡΙΖΑ 5,7%
– ΠΑΣΟΚ 9,1%
– ΚΚΕ 4,9%
– Σπαρτιάτες 65,9%
– Ελληνική Λύση 45,6%
– Νίκη 47,4%
– Πλεύση Ελευθερίας 15,4%

Αναφορικά με τις κατηγοριοποιήσεις με βάση την ιδεολογική αυτοτοποθέτηση, τα αποτελέσματα ως προς τα ποσοστά θετικής απάντησης είναι τα εξής:

– Αριστερά 6%
– Κεντροαριστερά 7,4%
– Κέντρο 11,7%
– Κεντροδεξιά 16,6%
– Δεξιά 37,3%
– Δεν πιστεύω σε αυτούς τους διαχωρισμούς 23%

2/ Η δικτατορία της 21ης Απριλίου

Στο ερώτημα αν η δικτατορία της 21ης Απριλίου είχε και πολλές θετικές όψεις,

– το 70,9% διαφωνεί και μάλλον διαφωνεί,
– το 19,7% συμφωνεί και μάλλον συμφωνεί,
– το 9,4% δεν εκφράζει άποψη.

Σε ό,τι αφορά τις κατηγοριοποιήσεις με βάση την ψήφο στις εκλογές του περασμένου Ιουνίου, τα αποτελέσματα είναι τα εξής ως προς τα ποσοστά θετικής απάντησης:

– ΝΔ 23,9%
– ΣΥΡΙΖΑ 6,4%
– ΠΑΣΟΚ 10%
– ΚΚΕ 4,7%
– Σπαρτιάτες 68,3%
– Ελληνική Λύση 56,9%
– Νίκη 55,9%
– Πλεύση 16,8%

Σε ό,τι αφορά τις κατηγοριοποιήσεις με βάση την ιδεολογική αυτοτοποθέτηση, τα αποτελέσματα ως προς τα ποσοστά θετικής απάντησης έχουν ως εξής:

– Αριστερά 4,7%
– Κεντροαριστερά 9,4%
– Κέντρο 13,8%
– Κεντροδεξιά 26,1%
– Δεξιά 50,7%
– Δεν πιστεύω σε αυτούς τους διαχωρισμούς 27,9%

3/ Οι νεκροί του Πολυτεχνείου

Στην ερώτηση σχετικά με το fake news της χούντας για τη μη ύπαρξη νεκρών στην εξέγερση του Πολυτεχνείου,

– το 76% απαντά ότι υπήρξαν νεκροί στην εξέγερση,
– το 10,7% απαντά ότι δεν υπήρξαν,
– το 13,3% δεν εκφράζει άποψη.

Σε ό,τι αφορά τις κατηγοριοποιήσεις με βάση την ψήφο στις εκλογές του περασμένου Ιουνίου, τα αποτελέσματα είναι τα εξής ως προς τα ποσοστά άρνησης ύπαρξης νεκρών στο Πολυτεχνείο:

– ΝΔ 15,2%
– ΣΥΡΙΖΑ 2,6%
– ΠΑΣΟΚ 4,1%
– ΚΚΕ 3,8%
– Σπαρτιάτες 37,7%
– Ελληνική Λύση 21,7%
– Νίκη 19.8%
– Πλεύση 7%

Σε ό,τι αφορά τις κατηγοριοποιήσεις με βάση την ιδεολογική αυτοτοποθέτηση, τα αποτελέσματα ως προς τα ποσοστά αμφισβήτησης διαμορφώνονται ως εξής:

– Αριστερά 1,9%
– Κεντροαριστερά 2,9%
– Κέντρο 8,2%
– Κεντροδεξιά 21%
– Δεξιά 25,7%
– Δεν πιστεύω σε αυτούς τους διαχωρισμούς 11,3%

 

«Deliverback»: Τα ξεχασμένα αντικείμενα στα ξενοδοχεία βρίσκουν τον δρόμο της επιστροφής

Πόσες φορές δεν μας τύχει μετά την επιστροφή από ένα ταξίδι είτε αναψυχής είτε για επαγγελματικούς λόγους, να διαπιστώνουμε ότι έχουμε ξεχάσει κάποιο αντικείμενο. Όταν πρόκειται για κάποιο αντικείμενο ή προϊόν προσωπικής περιποίησης η απώλεια δεν είναι σημαντική. Τι γίνεται όμως όταν πρόκειται για κάποιο αγαπημένο ένδυμα, αντικείμενο ή ακόμη και για φορητούς υπολογιστές.

Η επιστροφή των ξεχασμένων αντικειμένων ειδικά από το εξωτερικό είναι μια διαδικασία της οποίας το κόστος μπορεί να μην είναι απαγορευτικό, είναι όμως μια διαδικασία χρονοβόρα που κρύβει μεγάλη ταλαιπωρία. Αυτή ακριβώς τη διαδικασία -την επιστροφή των ξεχασμένων αντικειμένων- έρχεται να απλοποιήσει μια ελληνική startup, της οποίας το όνομα περιγράφει επακριβώς ποιο είναι το αντικείμενό της: Deliverback.

Το Deliverback είναι μια δωρεάν υπηρεσία για τα ξενοδοχεία που επιστρέφει τα ξεχασμένα αντικείμενα των πελατών τους. Μέσα από μια εύκολη και γρήγορη online διαδικασία, αφού o πελάτης ενός ξενοδοχείου συμπληρώσει τα στοιχεία του που αφορούν το αντικείμενο που ξέχασε και τη διεύθυνση στην οποία θέλει να παραλάβει το ξεχασμένο του αντικείμενο, το Deliverback δίνει εντολή σε συνεργαζόμενες courier και αναλαμβάνει να επιστρέψει το ξεχασμένο δέμα στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό εύκολα και γρήγορα γλιτώνοντας χρόνο από το ξενοδοχείο.

Χρόνο όμως γλυτώνει και ο πελάτης του ξενοδοχείου, καθώς η εναλλακτική που έχει είναι να μιλήσει με το ξενοδοχείο και στη συνέχεια να βρει από μόνος του μια εταιρεία courier και να κάνει τις συνεννοήσεις.

Η startup έχει συνάψει συνεργασία με περισσότερα από 800 ξενοδοχεία και μεγάλες αλυσίδες, όπως Hilton, Marriot, Intercontinental, Blue Palace. Ωστόσο τη φετινή χρονιά, προχώρησε ένα βήμα πιο μακριά, καθώς ήρθε σε συμφωνία για να προσφέρει την υπηρεσία της στα επιβατικά πλοία της Seajets, χώροι όπου επίσης τα ξεχασμένα αντικείμενα είναι συχνό φαινόμενο.

Την ιδρυτική ομάδα του Deliverback την απαρτίζουν 4 ιδρυτικά μέλη (Αυγενάκης Γιώργος, Ζαχαρτζής Γιώργος, Καρατζά Ελισάβετ, Γιουλδάσης Στράτος) με εμπειρία τόσο στον τουρισμό οσο και στην τεχνολογία και στις online πλατφόρμες. Παράλληλα η ευρύτερη ομάδα απαρτίζεται από επαγγελματίες που βοηθούν καθημερινά στην υποστήριξη των ξενοδοχείων καθώς και στην τεχνική ανάπτυξη.

Deliverback: Τα ξεχασμένα αντικείμενα στα ξενοδοχεία «βρίσκουν τον δρόμο της επιστροφής»-1

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πρόσφατη συνεργασία της εταιρείας με τη Seajets για την επιστροφή των ξεχασμένων αντικειμένων από τα καθημερινά ακτοπλοϊκά δρομολόγιά της.

Πηγή: moneyreview

«Καμπανάκı κıνδύνου» για την ασφάλεıα σε θέατρα, σινεμά και συναυλιακούς χώρους

Συνάντηση με τους αρμόδιους υπουργούς Εσωτερικών Νίκη Κεραμέως, Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη και Εργασίας Άδωνι Γεωργιάδη με αντικείμενο το νομοθετικό πλαίσιο ασφαλούς λειτουργίας των χώρων θεαμάτων, ζητά η Πανελλήνια Ομοσπονδία Θεάματος Ακροάματος (ΠΟΘΑ).

«Το νομοθετικό πλαίσιο στη χώρα μας σχετικά με την ασφάλεια στους χώρους θεάματος ακροάματος, τηλεοπτικών και κινηματογραφικών γυρισμάτων έχει καταρρεύσει και χρειάζεται σοβαρότατο επαναπροσδιορισμό και θεμελίωση» υπογραμμίζει σε μακροσκελή επιστολή που απέστειλε η ΠΟΘΑ και ανάρτησε στη σελίδα της στο Facebook.

Όπως παρατηρεί, η ανάγκη για όλο και πιο καινοτόμα τεχνολογικά, φαντασμαγορικά θεάματα και ο χειρισμός ειδικών εφέ επιτάσσουν οι τεχνικές ασφαλείας, (όπως η ασφάλεια και το κρέμασμα βαρέων αντικειμένων, η εργασία σε ύψος, η ασφαλής πρόσδεση αντικειμένων και σκηνικών, η πυροπροστασία, ο κίνδυνος από ηλεκτρισμό, η διαχείριση κρίσεων και κοινού), να συνοδεύονται και από τους κατάλληλους κανόνες ασφάλειας.

Η ΠΟΘΑ αναφέρει και συγκεκριμένα περιστατικά, που οφείλονται στην έλλειψη κανόνων ασφαλείας, πιστοποίησης εγκαταστάσεων και έλλειψης προδιαγραφών. Μεταξύ των πιο χαρακτηριστικών, η πραγματοποίηση κανονικά τον περασμένο Σεπτέμβρη της συναυλίας των «Imagine Dragons» στο ΟΑΚΑ, με τεράστιους κινδύνους τόσο για το κοινό, όσο και για το τεχνικό, το βοηθητικό και το καλλιτεχνικό προσωπικό, εν μέσω κακοκαιρίας «Daniel» και με προειδοποιητικό μήνυμα από το 112 σε ισχύ.

Στο πλαίσιο αυτό τονίζει ότι είναι επιτακτική η ανάγκη για την θεσμοθέτηση κανόνων και για ένα σύγχρονο νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο θα συμβάλει καθοριστικά στην πρόληψη συμβάντων που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των εργαζομένων, των καλλιτεχνών και του κοινού.

Μεταξύ άλλων, η ΠΟΘΑ προτείνει οι άδειες λειτουργίας να είναι συνδεδεμένες με τις θέσεις σε σχέση με τα τετραγωνικά του χώρου, να επαναδιατυπωθούν και να επικαιροποιηθούν οι προϋποθέσεις για κάλυψη των πυροσβεστικών, υγειονομικών και ηλεκτρομηχανολογικών προδιαγραφών. Σημειώνει ότι η άδεια εγκατάστασης πρέπει να έχει αόριστη διάρκεια, ενώ η άδεια λειτουργίας πρέπει να επανεξετάζεται κάθε χρόνο (λόγω αντικειμενικών αλλαγών) χωρίς να επιβαρύνονται οικονομικά και με γραφειοκρατικές διαδικασίες τα θέατρα. Προτείνει ακόμη η επιθεώρηση των θεάτρων, νυχτερινών κέντρων, χώρων μουσικής και κινηματογράφων να διεξάγεται σε ετήσια βάση.

Η ΠΟΘΑ προτείνει την αναβάθμιση του Πρωτοβάθμιου και Δευτεροβάθμιου Συμβουλίου Επιθεώρησης Χώρων Ψυχαγωγικών Δραστηριοτήτων και σημειώνει ότι έως ότου γίνει αυτό, δεν σκοπεύει να δώσει άλλοθι συμμετέχοντας σε ένα Συμβούλιο που έχει μόνο συμβουλευτικό χαρακτήρα και όχι ουσιαστικό.

«Τέλος καταγγέλλουμε για άλλη μια φορά την πλήρη έλλειψη ελέγχων και το καθημερινό κίνδυνο που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι, οι καλλιτέχνες και το κοινό. Και επαναλαμβάνουμε το ζήτημα, γιατί πιστεύουμε ότι είναι ζήτημα ζωής και θανάτου και χρήζει άμεσης αντιμετώπισης» καταλήγει.

Οι «άρχοντες της αθηναϊκής νύχτας» που έφτασαν στην οικονομική κατάρρευση

0
Μπορεί την τελευταία δεκαετία – μετά την οικονομική κρίση – τα νυχτερινά κέντρα να ανοίγουν κυρίως Παρασκευές και Σάββατα, όμως, στα ’00s, ’90s και ‘80s, τα περισσότερα μαγαζιά λειτουργούσαν πενθήμερο αν όχι εξαήμερο – επταήμερο, με πολλά από αυτά να διώχνουν, κυριολεκτικά, κόσμο, αφού δεν έπεφτε «καρφίτσα».

Αργύρης Παπαργυρόπουλος, Γιάννης Παπαθεοχάρης και Στηβ Κακέτσης είναι τρεις επιχειρηματίες που έχουν ταυτιστεί με τη χρυσή εποχή της Αθηναϊκής νύχτας αφού στα νυχτερινά κέντρα που διατηρούσαν επί σειρά χρόνων, εμφανίστηκαν με επιτυχία τα μεγαλύτερα ονόματα του ελληνικού πενταγράμμου, ενώ παρουσιάστηκαν εντυπωσιακά σόου, πρωτόγνωρα στην εποχή τους για τα ελληνικά δεδομένα.

Αστέρια, Νεράιδα, Διογένης και Απόλλων Παλλάς, Αθηνών Αρένα είναι μόνο μερικά ενδεικτικά παραδείγματα και σίγουρα δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις στο κοινό αφού έχουν γεμίσει ασφυκτικά όταν εμφανίζονταν στη σκηνή τους από τη Μαρινέλλα, τον Τόλη Βοσκόπουλο, τον Γιάννη Πάριο, τον Λευτέρη Πανταζή και την Άντζελα Δημητρίου, μέχρι την Άννα Βίσση, την Καίτη Γαρμπή, τον Αντώνη Ρέμο, τον Σάκη Ρουβά και την Πέγκυ Ζήνα.

Αργύρης Παπαργυρόπουλος: O «βασιλιάς της νύχτας» που έχασε το σπίτι του λόγω χρεών

Ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος έχει ταυτιστεί με την «Αθηναία» και τα «Αστέρια» – και όχι μόνο – που έγραψαν τη δική τους ιστορία στην αθηναϊκή νύχτα. Ο ίδιος ξεκίνησε με ένα ταγάρι από ένα μικρό χωριό κοντά στον Παρνασσό, μπήκε στο Ναυτικό, ταξιδεύοντας σε όλο τον κόσμο και μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα μπήκε στη νύχτα όταν αντικατέστησε έναν φίλο του σε ένα μαγαζί στο Μεταξουργείο.

Αυτή ήταν μόλις η αρχή. Το «Πρόσωπο» στην Εθνική Οδό ήταν το πρώτο μαγαζί που άνοιξε, ενώ το 1975 αγόρασε την «Αθηναία», η οποία εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο φημισμένα και σικάτα μαγαζιά. Τη δεκαετία του ’80 περνάνε στα χέρια του τα θρυλικά «Αστέρια» στη Γλυφάδα στα οποία εκτός από μεγάλα ονόματα του ελληνικού πενταγράμμου, έκαναν guest εμφανίσεις και ξένοι καλλιτέχνες.

Ωστόσο, τον Απρίλιο του 2012 ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος συνελήφθη για οφειλές ΦΠΑ στο Δημόσιο ύψους 85.393 ευρώ, ενώ το 2019 σφραγίστηκε η «Αθηναία» εξαιτίας χρεών που άγγιζαν τα 800.000 ευρώ. Πρόσφατα η βίλα του επιχειρηματία στη Γλυφάδα βγήκε σε πλειστηριασμό και πουλήθηκε για 7,5 εκατομμύρια ευρώ.

Ο ίδιος, σε παλαιότερη συνέντευξή του, είχε δηλώσει: «Χρήματα από τη δουλειά μου δεν έχω βγάλει. Έζησα, όμως, με αξιοπρέπεια, αγόρασα ένα καλό σπίτι, ένα καλό αυτοκίνητο και ένα-δυο χωράφια στο χωριό μου. Ίσως, δεν ήμουν και ο καλύτερος στη διαχείριση, αλλά δεν πιστεύω ότι υπάρχει και άλλος συνάδελφος που να έχει πλουτίσει».

«Έπειτα από τόσα χρόνια, πολλοί ίσως να φαντάζονται πως είναι πολύ δύσκολο να έχει μείνει χωρίς χρήματα ο Παπαργυρόπουλος, από τη στιγμή που διαχειριζόταν εκατομμύρια ευρώ. Δεν έχω ούτε σύνταξη. Η εταιρεία μου είναι ακόμα ανοιχτή. Μάζεψα γύρω στους 300 μήνες φυλακή από εφορία, ΙΚΑ και ΦΠΑ. Δεν άφησα, όμως, κανέναν απλήρωτο από το προσωπικό και τους συνεργάτες μου. Δεν θα σου πω ψέματα: Η ζωή μου δεν είναι εύκολη».

Γιάννης Παπαθεοχάρης: Ο άνθρωπος που άλλαξε τη νυχτερινή διασκέδαση

«Διογένης Παλλάς, πρέπει να πας» υποστήριζε το σλόγκαν κατά τη δεκαετία του ’90 για ένα από τα πλέον ιστορικά νυχτερινά κέντρα της Αθήνας από το οποίο παρέλασαν τα μεγαλύτερα ονόματα του ελληνικού πενταγράμμου. Το Διογένης Παλλάς και ο μικρός Διογένης που στη συνέχεια μετονομάστηκε σε Απόλλων Παλλάς ανήκαν στον Γιάννη Παπαθεοχάρη.

Ο ίδιος θέλησε να δώσει έναν άλλο αέρα στη νυχτερινή διασκέδαση και δεν είναι τυχαίο που στον Διογένη οι θαμώνες μπορούσαν να διασκεδάσουν χωρίς να στριμώχνονται. Την ίδια φιλοσοφία ακολούθησε και τα πιο πρόσφατα χρόνια στο «Αθηνών Αρένα», το οποίο διέθετε σουίτες για να απολαύσει κανείς πριβέ με την παρέα του το πρόγραμμα.

Ο πρώτος που τραγούδησε στον Διογένη ήταν ο Λευτέρης Πανταζής μαζί με την Άννα Βίσση την παραμονή Πρωτοχρονιά του ’89. Οι δύο καλλιτέχνες έσκισαν κυριολεκτικά και συνέχισαν τις εμφανίσεις τους μέχρι το καλοκαίρι.

Νίκη Παπαθεοχάρη – Γιάννης Παπαθεοχάρης | NDP

Στη συνέχεια επί σκηνής τραγούδησαν τόσο μεγάλα ονόματα όσο και ανερχόμενοι τότε τραγουδιστές όπως στα μέσα των ’90s ο Αντώνης Ρέμος στο πλευρό της Καίτης Γαρμπή και του Αντώνη Βαρδή.

Ιστορία άφησαν τα μεγάλα και εντυπωσιακά σόου που παρουσιάστηκαν στα πρότυπα των σόου των ξένων καλλιτεχνών, αλλά και οι χοροί που διοργανώνονταν σε τακτική βάση.

Τα μαγαζιά του Γιάννη Παπαθεοχάρη δούλευαν έξι ή και ενίοτε και επτά ημέρες και ο ίδιος φρόντιζε να μην αφήνει τίποτα στην τύχη του. Μπορεί το «Αθηνών Αρένα» να χαρακτηρίστηκε το καλύτερο νυχτερινό κέντρο της Αθήνας, όμως, έβαλε σε οικονομικές περιπέτειες τον επιχειρηματία.

Έτσι, όταν τους προηγούμενους μήνες κυκλοφόρησε η είδηση ότι τόσο το κτίριο που στέγαζε το Αθηνών Αρένα όσο και το κτίριο που στέγαζε το Διογένης Studio περνούν από την οικογένεια Παπαθεοχάρη σε εταιρεία διαχείρισης ακινήτων και θα στεγάσουν πλέον κατά πάσα πιθανότηταγραφεία, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που έκαναν λόγο για τέλος εποχής.

Στηβ Κακέτσης: Δεν άντεξε την οικονομική κατάρρευση ο «άρχοντας της νύχτας»

Ο «άρχοντας της νύχτας», ο οποίος έφυγε από τη ζωή τον περασμένο Μάιο, άφησε τη σφραγίδα του στην Αθηναϊκή νύχτα πριν έρθει η οικονομική καταστροφή, η οποία του κόστισε στην υγεία του, όπως έχουν δηλώσει άνθρωποι από το περιβάλλον του.

Όταν η θρυλική «Νεράιδα» – ίσως το πιο φημισμένο μαγαζί του Στηβ Κακέτση – πέρασε στα χέρια του τη δεκαετία του ’80 ήταν ήδη ένα από τα πιο γνωστά νυχτερινά κέντρα της Αθήνας. Εκείνος φρόντισε ώστε η Νεράιδα να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στη νύχτα και μάλιστα, όταν γκρεμίστηκε ως αυθαίρετο, την ξανάχτισε με τις απαραίτητες άδειες.

«Η Νεράιδα ήταν ένας σταθμός για έναν καλλιτέχνη να εργάζεται εκεί», έχει δηλώσει ο Λευτέρης Πανταζής με τον οποίο συνεργάστηκαν με τεράστια επιτυχία για πολλές σεζόν».

Στη συνέχεια τη χώρισε σε δύο χώρους, ενώ πολύ αργότερα μετονομάστηκε σε «Θέα» και δημιουργήθηκε το «Kitchen Bar», το οποίο αποτέλεσε αγαπημένο χώρο για πολλά χρόνια για επωνύμους και μη.

Τη δεκαετία του ’90 και ενώ εκείνος έλειπε στην Αμερική, εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης σε βάρος του για εμπορία ναρκωτικών και παρά τις συμβουλές των δικηγόρων του, εμφανίζεται αυτοβούλως στον ανακριτή. Φυλακίζεται για εννέα μήνες και μία εβδομάδα προτού τελικά αθωωθεί με απαλλακτικό βούλευμα και αποφυλακιστεί. Σε συνεντεύξεις του ο ίδιος δεν είχε κρύψει ότι εκείνη την περίοδο σκέφτηκε μέχρι και να αυτοκτονήσει, αλλά δεν το έκανε για χάρη του παιδιού του.

Το 2013 συνελήφθη για οφειλές στο Δημόσιο ύψους 390.000 ευρώ, ενώ το 2017 έχασε τη διαχείριση των δύο νυχτερινών κέντρων που κατείχε. Του στοίχισε πάρα πολύ και στη συνέχεια απομονώθηκε. Μάλιστα, εξαιτίας των χρεών που είχαν συσσωρευτεί, αναγκάστηκε να πουλήσει την πολυτελή του βίλα στον Άλιμο. «Δεν έμεινε τίποτα, δεν έμεινε τίποτα όταν έφυγα από τη νύχτα, τι να μείνει; Ζω με τις αναμνήσεις μου», είχε δηλώσει ο Στηβ Κακέτσης σε μία από τις τελευταίες του συνεντεύξεις.

Πηγή: reader

Επέτειος Πολυτεχνείου: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθήνα έως το Σάββατο

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ξεκινούν από την Τετάρτη και έως το Σάββατο 18 Νοεμβρίου στην Αθήνα λόγω των εορταστικών εκδηλώσεων για την 50ή επέτειο εορτασμού του Πολυτεχνείου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της αστυνομίας, απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης, καθώς και διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων, η οποία θα πραγματοποιηθεί σταδιακά και ανάλογα με τις παρουσιαζόμενες κυκλοφοριακές συνθήκες, από την 06.00 ώρα της Τετάρτης 15/11 έως την 06.00 ώρα του Σαββάτου 18/11, προβλέπονται στις εξής περιοχές:

  • Στουρνάρη, στο τμήμα της μεταξύ της Πλ. Εξαρχείων και της οδού Γ΄ Σεπτεμβρίου.
  • 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων), στο τμήμα της μεταξύ των οδών Κοδριγκτώνος και Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου) και στα δύο (2) ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Πεζόδρομος Τοσίτσα.
  • Πεζόδρομος Πολυτεχνείου.
  • Μπουμπουλίνας, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Στουρνάρη και της Λ. Αλεξάνδρας.
  • Τζωρτζ, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Στουρνάρη και Καποδιστρίου.
  • Μπόταση, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Στουρνάρη και Καποδιστρίου.
  • Κάνιγγος, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Στουρνάρη και Χαλκοκονδύλη.
  • Σολωμού, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Γ’ Σεπτεμβρίου και της Πλ. Εξαρχείων.
  • Καποδιστρίου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Μπόταση και Γ’ Σεπτεμβρίου.
  • Πλατεία Εξαρχείων.
  • Χαλκοκονδύλη, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Γ’ Σεπτεμβρίου και της Πλ. Κάνιγγος.
  • Αβέρωφ, στο τμήμα της μεταξύ των οδών 28ης Οκτωβρίου – Πατησίων και Μάρνης.
  • Βερανζέρου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Κάνιγγος και Μάρνης.
  • Σπ. Τρικούπη, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Αλεξάνδρας και της Πλ. Εξαρχείων.
  • Σόλωνος, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ιπποκράτους και Πατούσα.

Απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης των οχημάτων, την Παρασκευή 17/11 από ώρα 06.00 καθώς και διακοπή της κυκλοφορίας αυτών θα σημειωθούν από ώρα 12.00 της ιδίας μέχρι το πέρας των εκδηλώσεων σε:

  • Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου), σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Πλατεία Ομονοίας.
  • Αιόλου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου) και Σταδίου.
  • Σταδίου, σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Πλατεία Συντάγματος.
  • Β. Γεωργίου Α’, σε όλο το μήκος της.
  • Λ. Βασ. Σοφίας, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Ακαδημίας, σε όλο το μήκος της, καθώς και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Λ. Αλεξάνδρας, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Γέλωνος, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Δορυλαίου και Π. Κόκκαλη.
  • Π. Κόκκαλη, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Γέλωνος και της Λ. Βασ. Σοφίας.
  • Δορυλαίου, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Π. Κυριακού και της Λ. Βασ. Σοφίας.
  • Λ. Βασ. Αμαλίας, σε όλο το μήκος της, καθώς και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Φιλελλήνων, σε όλο το μήκος της, καθώς και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Λ. Συγγρού, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Αθ. Διάκου και της Λ. Βασ. Αμαλίας.
  • Π. Τσαλδάρη (Πειραιώς), στο τμήμα της μεταξύ της Ιεράς Οδού και της Πλ. Ομονοίας.
  • Αθηνάς, σε όλο το μήκος της.
  • Ερμού, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Αθηνάς και Π. Τσαλδάρη (Πειραιώς).
  • Τσόχα, σε όλο το μήκος της.
  • Σούτσου, στο τμήμα της μεταξύ της Πλ. Μαβίλη και της οδού Τσόχα.
  • Ζαχάρωφ, στο τμήμα της μεταξύ των Λεωφόρων Αλεξάνδρας και Βασ. Σοφίας.
  • Λ. Κηφισίας, στο τμήμα της μεταξύ των Λεωφόρων Κατεχάκη και Αλεξάνδρας, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.
  • Λ. Μεσογείων, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Κατεχάκη και της οδού Φειδιππίδου, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.
  • Φειδιππίδου, στο τμήμα της μεταξύ των Λεωφόρων Μεσογείων και Βασ. Σοφίας.
  • Μιχαλακοπούλου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Φειδιππίδου και Σπ. Μερκούρη και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
  • Λ. Βασ. Κων/νου, σε όλο το μήκος της, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κηφισιά.
  • Αρδηττού, σε όλο το μήκος της, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς τη Λ. Βασ. Κων/νου.
  • Βασ. Αλεξάνδρου, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.
  • Βεντήρη, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.
  • Χατζηγιάννη Μέξη, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.
  • Ηριδανού, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.
  • Παπαδιαμαντοπούλου, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Μιχαλακοπούλου και της Λ. Βασ. Σοφίας.
  • Αιγινήτου, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Παπαδιαμαντοπούλου.
  • Λούρου, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.
  • Λαμψάκου, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.
  • Σεμιτέλου στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.
  • Κερασούντος, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.
  • Καρτάλη, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Εβρου.
  • Λυκαονίας, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Έβρου.
  • Αγγ. Πυρρή, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Εβρου.
  • Ξενίας, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.

Οπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, οι παραπάνω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα πραγματοποιούνται σταδιακά και ανάλογα με τις παρουσιαζόμενες κυκλοφοριακές συνθήκες. Ακόμη, σύμφωνα με απόφαση της «Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε.», θα πραγματοποιηθούν τροποποιήσεις στα δρομολόγια και τις στάσεις των συγκοινωνιακών μέσων (λεωφορεία – τρόλεϊ).

Παράλληλα από τη Διεύθυνσή Τροχαίας Αττικής σχεδιάστηκαν και θα ληφθούν μέτρα διευκόλυνσης της κυκλοφορίας στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της Αθήνας.

Τέλος, η aστυνομία απευθύνει έκκληση στους οδηγούς από την Τετάρτη έως και την Παρασκευή να αποφύγουν την κίνηση και στάθμευση των οχημάτων τους στους χώρους των εκδηλώσεων, της διαδρομής της πορείας και πέριξ της πρεσβείας των ΗΠΑ, καθώς επίσης και στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου, τόσο για την εξυπηρέτησή τους όσο και για την αποτροπή πρόσθετων κυκλοφοριακών προβλημάτων.

Συνάντηση Χάρη Δούκα με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας έγινε δεκτός σήμερα το πρωί στο Προεδρικό Μέγαρο από την Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου.

Ο κ. Δούκας παρουσίασε στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας το σχέδιό του για την Αθήνα, ενόψει της επίσημης ανάληψης των καθηκόντων του, την 1η Ιανουαρίου. Απευθυνόμενος στην κ. Σακελλαροπούλου σημείωσε:

«Είναι μεγάλη χαρά και τιμή που μας δίνετε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε τις προτάσεις μας για μία πράσινη, καθαρή και δημιουργική Αθήνα. Βεβαίως, είμαστε σε περίοδο κλιματικής κρίσης και αναζητούμε νέες πολιτικές με εφαρμογή στις πόλεις για να προστατεύσουμε την ανθρώπινη ζωή. Με πολλή δουλειά και με συνεργασία θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε τους στόχους μας. Η Αθήνα έχει πολλές δυνατότητες και σπουδαίο μέλλον. Με μικρά αλλά στέρεα βήματα μπορούμε να κάνουμε σημαντικές αλλαγές στις ζωές των πολιτών.»

Η Μαρινέλλα στο NOX

Μαζί της η ΜΠΕΤΤΥ ΜΑΓΓΙΡΑ

Η Μαρινέλλα στο NOX!

Η αγαπημένη όλων, έρχεται για να μας ταξιδέψει μέσα από μια λαμπρή πορεία, με τραγούδια που μας σημάδεψαν, μας συντρόφευσαν, μας έκαναν να ερωτευτούμε, να συγκινηθούμε και να ονειρευτούμε με την αξεπέραστη φωνή της. Η σπουδαία ερμηνεύτρια αποτελεί ζωντανό και φωτεινό σύμβολο του χθες και του «Σήμερα…», διατηρώντας ζωντανή τη σχέση της με το πολυάριθμο κοινό της.

Η επιμονή και η συνεχής της αναζήτηση για κάθε είδους πρόκληση την καθιέρωσαν ως την γυναίκα που διαμορφώνει κάθε εποχή, ενώ συνεχίζει να συγκινεί και να εμπνέει τις νεότερες γενιές, ξαφνιάζοντάς μας με τις φρέσκιες ιδέες και τις προτάσεις της σε συνεργασίες, σε τραγούδια και παραστάσεις, αναζητώντας πάντα αυτό το κάτι διαφορετικό!

To ιδιαίτερο ταλέντο της Μπέττυς Μαγγίρα, μιας τόσο ξεχωριστής καλλιτέχνιδας, στάθηκε αδύνατο να μην συγκινήσει την Μαρινέλλα, η οποία παρακολουθούσε πολύ καιρό τη διαδρομή της και πάντα ήθελε να συναντηθεί μαζί της καλλιτεχνικά, βλέποντας πάνω της πολλές και διαφορετικές πτυχές που της κέντριζαν το ενδιαφέρον.

Φτάνοντας στο «Σήμερα…», φέτος τον χειμώνα από την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου και κάθε Τετάρτη στις 21:00 αυτή η συνάντηση γίνεται πραγματικότητα!

Το ατμοσφαιρικό NOX είναι έτοιμο να αγκαλιάσει τις δύο αυτές κυρίες σε αυτή την ιδιαίτερη και απρόσμενη μουσική συνύπαρξη με ένα πρωτότυπο πρόγραμμα που θα ανατρέψει για άλλη μια φορά τα καθιερωμένα! Ένας υπέροχος χώρος, μοναδικής αισθητικής, ειδικά διαμορφωμένος, για τις βραδιές αυτές, προσφέροντας παράλληλα γευστικές και προσεγμένες επιλογές υψηλής ποιότητας φαγητού με την υπογραφή του βραβευμένου chef Άρη Βεζενέ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

NOX: ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ 18-20, ΑΘΗΝΑ

ΤΗΛ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ: 210 3411000

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ: https://www.more.com/music/marinellampettymaggira/

DUETS: Ευρυδίκη & Μπλε στο Σταυρό του Νότου Plus

Από το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου και κάθε Σάββατο

Αμέσως μετά από μια επιτυχημένη καλοκαιρινή περιοδεία, η Ευρυδίκη και οι Μπλε έρχονται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο Σταυρό του Νότου, με σκοπό να μας χαρίσουν και πάλι μοναδικές βραδιές με ποτό, μουσική, ιδιαίτερες μελωδικές εκτελέσεις γεμάτες συναισθήματα και έντονους ρυθμούς με χορευτική διάθεση, που μας θυμίζουν πόσο μας λείπουν οι όμορφες στιγμές.

Η Ευρυδίκη, ξεχωριστή και πολυτάλαντη, μεταμορφώνεται μουσικά σε ό,τι επιθυμεί επιβεβαιώνοντας τη διαρκή εξέλιξη της πολύπλευρης τριανταδυάχρονης πορείας της στο ελληνικό τραγούδι, ενώ η Τζώρτζια με τη χαρακτηριστική φωνή και την εκρηκτική παρουσία, βρίσκει ανορθόδοξους τρόπους να σε παρασύρει στον κόσμο των Μπλε. Σύνδεσμός τους, το σαξόφωνο του Γιώργου Παπαποστόλου, ιδρυτή, συνθέτη και παραγωγού του πλέον 28 χρόνων επιτυχημένου συγκροτήματος.

Η συνεργασία τους συναυλιακή και δισκογραφική με τίτλο DUETS, ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2022 με συνεχείς sold out εμφανίσεις στο Σταυρό του Νότου και συνεχίστηκε με εκρηκτικές συναυλίες στην Ελλάδα και την Κύπρο, κερδίζοντας όλο και περισσότερο το κοινό που απαιτεί πλέον τη συνέχισή της.

Τον Φεβρουάριο του 2023 μας παρουσίασαν την πρώτη δισκογραφική τους συνεργασία κυκλοφορώντας το single «Άκου τη Ζωή», που έχει ήδη αγαπηθεί από τους fans, ενώ αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο στούντιο ηχογραφώντας το νέο τους «ΝΤΟΥΕΤΟ», που πρόκειται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2024.

Η Ευρυδίκη ανέκαθεν μουσικά ανήσυχη και αστείρευτη, κυκλοφόρησε μόλις το νέο της πολυσυλλεκτικό album με τίτλο «ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΛΟΣ», το οποίο περιέχει «τρανταχτές» συνεργασίες, με θρυλικούς καλλιτέχνες της ελληνικής μουσικής σκηνής, ενώ οι Μπλε μας επιφύλαξαν μια ευχάριστη Χριστουγεννιάτικη έκπληξη κυκλοφορώντας μόλις το νέο τους single με τίτλο «ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ».

Ετοιμαστείτε να τους απολαύσετε ζωντανά από το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου και κάθε Σάββατο, στο Σταυρό του Νότου Plus.

Ώρα Έναρξης: 22.30
Ώρα Προσέλευσης: 22.00

Γενική Είσοδος: 15€

 Προπώληση εισιτηρίων: 
https://www.more.com/music/eurydikimple-duets-stauros-tou-notou-plus/

** Πώληση εισιτηρίων θέασης την ίδια μέρα στο ταμείο του καταστήματος.
*** Για κράτηση θέσης καθημένου σε τραπέζι επικοινωνείτε στο τηλ. 210 9226975.

Το «κυνήγι» του… κρυμμένου θησαυρού στο κέντρο της Αθήνας

Πλατεία Αβησσυνίας. Μία από τις παλιές αγορές της Αθήνας, η οποία εδώ και έναν αιώνα αποτελεί πόλο έλξης για τους συλλέκτες κάθε είδους αντικειμένων. Με παλαιοπωλεία που εδώ και γενιές φιλοξενούν «χαμένους θησαυρούς».

Μικροπράγματα, σπάνια νομίσματα και φο μπιζού. Αγαλματίδια, παλιοί πίνακες και αντίκες. Ολα αυτά πωλούνται και αγοράζονται εδώ, στο παζάρι της Αβυσσηνίας, γνωστό και ως Γιουσουρούμ.

palaiopoleia13113

Πρωί καθημερινής. Η «Espresso» βρίσκεται στο παλιό παζάρι. Ανθρωποι όλων των τάξεων συρρέουν εδώ, Ελληνες και ξένοι, προκειμένου να βρουν κάτι σπάνιο, μοναδικό. Ισως να είναι και αυτό που τους ενώνει: η «δίψα» για το παλιό, το vintage

Ωστόσο, κάτι λείπει από την αίγλη της παλιάς πλατείας: οι πελάτες.«Παλιά, τέτοια ώρα η περιοχή έσφυζε από ζωή. Δούλευαν τα μαγαζιά. Πλέον οι περισσότεροι έρχονται για περατζάδα. Κοιτάνε και φεύγουν, όπως εγώ. Μόνο οι τουρίστες αγοράζουν» μας πληροφορεί ένας ηλικιωμένος κύριος που περιεργάζεται κάτι παλιές φωτογραφικές μηχανές στο μαγαζί του Μahad από το Πακιστάν. «Εχω το μαγαζί 15 χρόνια, τα τελευταία 3-4 έχει πέσει η δουλειά» λέει ο Πακιστανός ιδιοκτήτης με σπαστά ελληνικά.

palaiopoleia131132
Mahad, ιδιοκτήτης παλαιοπωλείου με τον συντάκτη της «Espresso»

Πράγματι, κοντεύει μεσημέρι και ο κόσμος λιγοστός. Κάποια ζευγάρια μάτια μάς κοιτούν διερευνητικά. Προφανώς είναι φανερό ότι δεν είμαστε υποψήφιοι αγοραστές. Περνώντας από μαγαζί σε μαγαζί, βρίσκουμε τελικά τον άνθρωπο που θα δεχτεί να μας μιλήσει για τα τεκταινόμενα στον χώρο της αντίκας. Ο κυρ Μανώλης, γύρω στα 50, ιδιοκτήτης ενός από τα αρχαιότερα παλαιοπωλεία στην περιοχή και πρώην πρόεδρος του Σωματείου Παλαιοπωλών Αθήνας «Οι Αγιοι Απόστολοι», μας υποδέχεται με ένα πλατύ χαμόγελο.

Κρίση και κορονοϊός

«Τα τελευταία χρόνια έχει κόψει η δουλειά. Δεν είναι όπως παλιά. Αυτό συμβαίνει βέβαια σε όλα τα επαγγέλματα. Ετσι κι εδώ. Δεν γίνεται να έχουν ανοίξει τόσα μαγαζιά, συχνά χωρίς άδεια, και να περιμένουν να δουλέψουν. Υπάρχουν πολλά παλαιοπωλεία και ταυτόχρονα μικρή ζήτηση» τονίζει.

palaiopoleia131133
O πρώην πρόεδρος του Σωματείου παλαιοπωλών Αθήνας «Οι Αγιοι Απόστολοι»

Ρωτώντας τον αν έρχονται περισσότεροι Ελληνες ή ξένοι πελάτες, μας απαντά: «Ερχονται και Ελληνες και ξένοι να αγοράσουν. Απλώς οι Ελληνες έχουν εξαφανιστεί σε σχέση με το παρελθόν και, δυστυχώς, πουλάνε φουλ. Συνέχεια. Κάθε μέρα έρχονται 10-15 άτομα για να αγοράσω τα πράγματά τους. Το 5% των Ελλήνων έρχεται να αγοράσει. Το 95% έρχεται για να πουλήσει». Μάλιστα, λόγω και της ιδιότητάς του ως πρώην εκπρόσωπος των παλαιοπωλών, μας ενημερώνει και για το βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο κλάδος, την πληθώρα αντικειμένων προς πώληση, που γιγαντώθηκε μετά την πανδημία του κορονοϊού.

palaiopoleia1311313

«Υπάρχει πληθώρα εμπορευμάτων, πράγμα που δεν είναι καλό για εμάς» λέει χαρακτηριστικά και συμπληρώνει: «Κατά την περίοδο της πανδημίας πέθαναν χιλιάδες άνθρωποι μεγάλης ηλικίας. Αυτοί όλο και κάτι είχαν στα σπίτια τους: αντίκες, πίνακες, ρούχα, χαλιά. Οι κληρονόμοι άλλα τα πετούσαν και άλλα τα πουλούσαν εδώ. Κάθε μέρα δηλαδή μπορεί να με καλούσαν να αδειάσω και δύο και τρία σπίτια. Αυτά πού να τα βάλω; Υπήρχε τεράστια προσφορά, αλλά ταυτόχρονα πολύ μικρή ζήτηση».

Τα μυστικά του επαγγέλματος

«Εχουμε το μαγαζί πάνω από 100 χρόνια, όπως κι άλλοι. Κάνουμε την ίδια δουλειά που έκαναν και οι παππούδες μας» αποκαλύπτει ο κυρ Μανώλης και συνεχίζει: «Σημασία έχει να αγαπάς αυτό που κάνεις και να είσαι σωστός. Εγώ, βλέπεις, έχω τιμοκατάλογο σε ό,τι πουλάω και καρτελάκι με τιμή σε κάθε αντικείμενο. Εχω σχεδόν 6.000 πράγματα καταγεγραμμένα μόνο σε αυτόν τον χώρο. Δεν μπορείς να τα θυμάσαι όλα, ούτε να λες μία τιμή στον έναν και άλλη τιμή στον άλλον πελάτη. Σου είπα 100 ευρώ σήμερα γι’ αυτό το αγαλματάκι; Θα σου πω 100 και αύριο».

palaiopoleia1311312

Ωστόσο, με τέτοια πληθώρα επιλογών σε αντικείμενα, τι προτιμούν να αγοράσουν οι πελάτες; «Ο κόσμος αγοράζει τα πάντα. Εδώ μπορεί να έρθει ένας συλλέκτης, ένας τουρίστας, οποιοσδήποτε. Μέχρι και μεταχειρισμένα ρούχα και παπούτσια πουλούσαμε παλαιότερα. Τώρα μόνο μικροαντικείμενα φεύγουν» μας ενημερώνει, συμπληρώνοντας ότι τα μεγάλα αντικείμενα, όπως πίνακες και αντίκες, αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα, δεν φεύγουν. «Στους ξένους που αγοράζουν αντίκες τούς στοιχίζει πολύ η μεταφορά. Οπότε, κάποιος θα πρέπει να θέλει πολύ ένα έπιπλο προκειμένου να το αγοράσει. Και μπορεί να πληρώσει και άλλα τόσα για τη μεταφορά. Για παράδειγμα, το έπιπλο μπορεί να του κοστίσει 500 και η μεταφορά 500, σύνολο 1.000 ευρώ. Ενώ ένα μικρό αντικείμενο που θα χωρέσει στη βαλίτσα του θα το αγοράσει πιο εύκολα» καταλήγει.

palaiopoleia1311311

Αναπάντεχα ερωτήματα…

Από τη στιγμή που φτάσαμε εδώ, στην πλατεία, ένα ερώτημα μας γυρίζει στο μυαλό: «Λειτουργούν όλα τα καταστήματα νόμιμα; Και αν ναι, από πού προέρχονται τα αντικείμενα που πωλούνται;» Ρωτώντας σχετικά τον κυρ Μανώλη, μας απαντά πως «είναι κοινό μυστικό ότι τα περισσότερα παλαιοπωλεία λειτουργούν χωρίς άδεια. Για να έχεις άδεια άσκησης επαγγέλματος πρέπει να την κάνεις στην Ασφάλεια, να έχεις λευκό ποινικό μητρώο κ.λπ.

palaiopoleia1311310

Όταν μπουν και ανοίξουν το σπίτι σου, είναι σχεδόν σίγουρο ότι τα κλοπιμαία θα έρθουν εδώ ή κάπου αλλού. Το ξέρουν όλοι. Το γνωρίζει και η Αστυνομία, αλλά δεν κάνει τίποτα». Εάν μπορεί να αντιμετωπιστεί δραστικά η παράνομη αγοραπωλησία, μας απαντά ενδεικτικά ότι «όταν παλιά εδώ μέσα υπήρχε η Ασφάλεια, πριν από το ’80, και ερχόσουν εσύ να πουλήσεις, σε ρωτούσαν πού βρήκες τα πράγματα. Επρεπε λοιπόν να απαντήσεις είτε ότι τα είχες στο σπίτι σου είτε ότι τα αγόρασες προσκομίζοντας χαρτιά κ.λπ. Δεν μπορούσες να πουλήσεις κλεμμένα. Τώρα έρχεται καθένας και σου πουλάει κοσμήματα, έπιπλα και πίνακες, τα οποία μπορεί να τα έχει βουτήξει». Ενδιαφέρουσες πληροφορίες, που ενδεχομένως απαντούν και στο γιατί αρκετοί καταστηματάρχες ήταν απρόθυμοι να μας μιλήσουν…

palaiopoleia131139palaiopoleia131138palaiopoleia131137palaiopoleia131136palaiopoleia131135palaiopoleia131134

Πηγή: Ιάσονας – Δημήτριος Τσέτσος   / espresso