Η απόλυτα επιτυχημένη σειρά House of Cards έγινε γνωστό πως θα ξεκινήσει τον τρίτο της κύκλο στις 27 Φεβρουαρίου, όπως φαίνεται σε αυτό το teaser που δημοσιοποιήθηκε:
https://www.youtube.com/watch?v=CkMJtORCr80
Στην αντίστοιχη ανάρτηση του Netflix στο Twitter αναφέρεται πως ο νέος κύκλος επεισοδίων θα κάνει πρεμιέρα στο συνδρομητικό δίκτυο στις 27 Φεβρουαρίου 2015. Στο βίντεο φαίνεται το ζεύγος Φρανκ και Κλερ Άντεργουντ (Κέβιν Σπέισι και Ρόμπιν Ράιτ) να ανεβαίνει τα σκαλιά του προεδρικού αεροσκάφους Air Force One, κορυφώνοντας την αγωνία των θεατών για μια ακόμη απολαυστική τηλεοπτική σεζόν γεμάτη παιχνίδια εξουσίας και βυζαντινές μηχανορραφίες μέσα στον Λευκό Οίκο και το Κογκρέσο.
Η σειρά εστιάζει στην προσωπικότητα του Φρανκ Άντεργουντ ο οποίος προσπαθεί να φτάσει στην κορυφή της πολιτικής πυραμίδας των ΗΠΑ, χρησιμοποιώντας κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο. Στην τρίτη σεζόν το ενδιαφέρον μετατοπίζεται στη Ρωσία και τις σχέσεις ανάμεσα σε Ουάσινγκτον και Κρεμλίνο. Για το λόγο αυτό και στη τρίτη σεζόν θα συμμετάσχουν, κατά πάσα πιθανότητα, και δύο μέλη του ρωσικού γυναικείου συγκροτήματος Pussy Riots, η Ναντέζντα Τολοκονίκοβα και η Μαρία Αλιόκινα.
Το House of Cards –που πριν δυο χρόνια έγινε η πρώτη online σειρά που έχει προταθεί από την πρώτη της κιόλας σεζόν για βραβεία Emmy και για Χρυσές Σφαίρες– ξεκίνησε να σκηνοθετεί ο διάσημος αμερικανός σκηνοθέτης Ντέιβιντ Φίντσερ, ο οποίος πλέον επιβλέπει την παραγωγή.
Αξίζει να σημειωθεί πως το Netflix δημοσιοποιεί όλη τη σεζόν συγκεντρωμένη, συνεπώς στις 27 Φεβρουαρίου θα είναι διαθέσιμα όλα τα επεισόδια της τρίτης σεζόν της εκπληκτικής αυτής σειράς.
Σύμφωνα με το newgreektv.com, ο Έκτορας Ηρακλειώτης αντάλλαξε όρκους αιώνιας πίστης με την αγαπημένη του Τατιάνα Σάντλερ μέσα σε τρένο που διέσχιζε τη γέφυρα του Μανχάταν.
Οι επιβάτες της διαδρομής Αστόρια – Μανχάτταν παράλληλα με την καθημερινή τους μετακίνηση έγιναν και θεατές ενός γάμου.
Ο 26χρονος Ελληνοαμερικάνος ξάφνιασε τους επιβάτες όντας ντυμένος γαμπρός, όταν μαζί με τον κουμπάρο του ανακοίνωσαν ότι σε 20 λεπτά παντρεύεται!
Τότε, στην 36η οδό επιβιβάστηκε η νύφη και ακολούθησε το τελετουργικό. Μιλώντας στη New York Daily News, απ’ όπου και οι φωτογραφίες, ο Ηρακλειώτης δήλωσε πως ο γάμος ήταν επιστέγασμα των στιγμών που έχουν περάσει μαζί στο τρένο Ν: ερωτικές εξομολογήσεις, αστεία και τσακωμοί.
Μετά από 4 χρόνια κυκλοφορίας και περίπου 500.000 πωλήσεις, το σουπερμίνι της Audi περνά από ένα διακριτικό αλλά ουσιαστικό facelift.
Όσον αφορά στην εμφάνιση, το ανανεωμένο A1 διαθέτει διαφοροποιημένη μάσκα, νέα φώτα και πλουσιότερη χρωματική παλέτα και αξεσουάρ εξατομίκευσης. Ακόμα, οι ελαφρώς διαφοροποιημένοι προφυλακτήρες χάρισαν άλλους δύο πόντους στο μήκος του A1, φτάνοντας τα 3,98 m.
Στο εσωτερικό, διακρίνονται νέα διακοσμητικά, νέες ταπετσαρίες και ακόμη περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης.
Επιπλέον το ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι και η ανάρτηση έχουν επαναρυθμιστεί, με τον έξτρα εξοπλισμό να περιλαμβάνει και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση.
Η γνωστή ποιότητα της Audi δε θα μπορούσε να λείπει από το Α1
Το σημαντικότερο τμήμα της ανανέωσης όμως εντοπίζεται στην γκάμα κινητήρων, που περιλαμβάνουν για πρώτη φορά στην ιστορία της γερμανικής φίρμας 3κύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε στην παραγωγή τον 1.0 TFSI του Ομίλου. Η βασική έκδοση κινητήρα, που αντικαθιστά την 1.2 TFSI των 86 ίππων, είναι ο νέος 3κύλινδρος τούρμπο 1.0 TFSI με 95 ίππους που σύμφωνα με τον κατασκευαστή καταναλώνει 4,3 lt/100 km και εκπέμπει 99 gr/km CO2. Ακολουθούν οι εκδόσεις με τον 1.4 TFSI στους 125 και στους 150 ίππους στην έκδοση CoD (+10 ίππους). Ο 1.4 twincharged TFSI των 185 ίππων αντικαταστάθηκε από τον 1.8 TFSI των 192 ίππων που πρωτοεμφανίστηκε στο ανανεωμένο VW Polo GTI.
Στους ντίζελ, η βάση πλέον αποτελείται από τον 3κύλινδρο 1.4 TDI ultra (το πρώτο ultra μοντέλο στην γκάμα του Α1) των 90 ίππων που καταναλώνει, σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή, 3,4 lt/100 km και εκπέμπει 89 gr/km CO2. Ο άλλος πετρελαιοκινητήρας είναι ο φρεσκαρισμένος 4κύλινδρος 1.6 TDI με απόδοση 115 ίππων.
Τέλος, όλοι οι κινητήρες μπορούν να εφοδιαστούν με το 7άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic (στάνταρ στο 1.8 TFSI), ενώ στην κορυφή της γκάμα παραμένει ως έχει το τετρακίνητο S1 με τους 231 ίππους.
Τι άλλο θα δούμε! Το φως πλέον μπορεί και.. εκτυπώνεται!
Ειδικότερα, πρόκειται για ένα πολύ λεπτό χαρτί που εκπέμπει φως LED και το οποίο, αφού εκτυπωθεί, είναι δυνατό να προσαρμοστεί πάνω σχεδόν σε οποιαδήποτε επιφάνεια, παίρνοντας το σχήμα της, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Το Lightpaper, όπως αναφέρει στέλεχος της εταιρείας Rohinni, «αποτελεί ένα μίγμα LED και μελανιού. Χρησιμοποιώντας μια ειδική διαδικασία, το διάλυμα εκτυπώνεται πάνω σε ένα υπόστρωμα.»
«Οπουδήποτε υπάρχει φως, το νέο προϊόν θα μπορούσε να το αντικαταστήσει», σύμφωνα με την Rohinni. Από φως – ταπετσαρία στους τοίχους έως εκτυπωμένα φωτεινά λογότυπα πάνω σε προϊόντα.
O υπεύθυνος μάρκετινγκ της εταιρείας Νικ Σμουτ εκτίμησε ότι τελικά θα μπορεί κανείς να εκτυπώνει, μέσα στο ίδιο του το σπίτι, το φως που χρειάζεται. «Θα μπορείτε να σχεδιάζετε και να τυπώνετε το δικό σας φως. Προς το παρόν το κάνουμε εμείς, όμως πρόκειται να δώσουμε τη δυνατότητα αυτή στους ίδιους τους ανθρώπους», όπως είπε.
«Το Lightpaper είναι μια πλατφόρμα φωτός, που ακόμη δεν ξέρουμε πώς πρόκειται να χρησιμοποιηθεί. Αυτό που ξέρουμε, είναι ότι προσπαθούμε να ″ξεκλειδώσουμε″ τη δυνατότητα δημιουργίας φωτός», πρόσθεσε.
Ο Βλάσσης Μπονάτσος είναι ένα πρόσωπο που αγαπήθηκε – και αγάπησε – όσο λίγοι. Έκρυβε πάντα μέσα του ένα μικρό παιδί, κάτι έκδηλο από την αυθεντικότητα και την αθωότητα που εξέπεμπε. Σαν χθες (30 Νοεμβρίου), θα έκλεινε 53 χρόνια ζωής.
Ο φίλος του, Νίκος Μουρατίδης, αποφάσισε να του αφιερώσει κάποιες γραμμές στο nikosonline.gr.
“Γεννήθηκε πριν 63 χρόνια και πέθανε πριν 10.
Ήταν φίλος μου. Αγαπιόμασταν πολύ, δουλέψαμε μαζί, του θύμωνα αλλά για πολύ λίγο- γιατί πάντα με έκανε και γέλαγα. Βγαίναμε έξω, κάναμε αλητείες και όποτε τον χρειάστηκα ήταν πάντα δίπλα μου. Έλεγε ότι ήταν αδελφός. Και ήταν. Ο Βλάσσης ήταν η χαρά της ζωής και πάντα έτσι θα τον θυμάμαι. Συγκινούμαι και βουρκώνω μερικές φορές αλλά πάντα με μια υποψία χαμόγελου……
Κλασσικός Τοξότης, ήταν ένα «φεύγα» άτομο και πάρα πολύ καλό παιδί. Όταν με έστηνε για κάμποση ώρα στα ραντεβού μας και εγώ έβγαζα καπνούς απ’ τα νεύρα, άλλαζε την φωνή του – σαν comic- και μου πετούσε μια αστεία ατάκα, που δεν γινόταν να μην σκάσω στα γέλια. Έτσι τέλειωνε το συμβάν και προχωρούσαμε πάρα κάτω. Τον γνώρισα στα τέλη της δεκαετίας του ’70 και μείναμε φίλοι μέχρι τέλους.
Την αγαπημένη του φωτογραφία που του είχα κάνει με τον Ντίνο Διαμαντόπουλο μου την υπέγραψε. Για να μην την χάσω την έχω καδράρει: «Στον αδελφό μου Νίκο, παντοτινή αγάπη, πίστη φιλία, για να θυμάσαι όταν με βλέπεις, και να βλέπεις όταν θυμάσαι. Με πολλή πολλή αγάπη Βλάσσης».
Δουλέψαμε μαζί στην CBS όταν έκανα προβολή για τους δίσκους του. Τον πήγα στον Ντίνο Διαμαντόπουλο για μια φωτογράφηση που απ’ ότι έλεγε ήταν η καλύτερη της ζωής του. Έγραφα γι’ αυτόν στην Μανίνα, με γνώρισε στην Αλίκη για να κάνω όλη την επικοινωνία του Βίκτωρ Βικτώρια, και έτσι άρχισα να μπαινοβγαίνω στο σπίτι της οδού Στησιχώρου και μάλιστα να μπαίνω και στα άδυτα της Αλίκης. Στην κρεβατοκάμαρα της. Εκεί που στο μπάνιο της, πάνω από την λεκάνη της τουαλέτας είχε κρεμασμένη την φωτογραφία της με τον διάδοχο Κωνσταντίνο. Αξέχαστα πάρτι, αξέχαστες βραδιές με την Αλίκη να φοράει ποδιά της κουζίνας και να μας τηγανίζει ψάρια στις 2 μετά τα μεσάνυχτα……
Ατελείωτες βραδιές που βγαίναμε παρέα στα club: Στο Roxy, στο Εργοστάσιο… με την Λάσκαρη, στο party που οργάνωσα για τους Roxy Music, είχαν έρθει με την Αλίκη, και ο Bryan Ferry είχε λυσσάξει να του την γνωρίσω. Ο Βλάσσης στην Σκιάθο με animal print μαγιό, δεκαετίες πριν γίνουν μόδα τα animal print. Μια φίλη μας τον ρώτησε: «Βλάσση αληθεύει ότι την έχεις μεγάλη;» και εκείνος πολύ απλά και φυσικά μέρα μεσημέρι στην παραλία, της απάντησε, «κατέβασε μου το μαγιό για να δεις». Έτσι ήταν ο Βλάσης. Οι αναμνήσεις πέφτουν βροχή, το ίδιο και οι εικόνες από το παρελθόν…. Δεν μπορώ να τις συμμαζέψω.
Ο Βλάσσης Μπονάτσος γεννήθηκε στην Αθήνα στις 30 Νοεμβρίου του 1951. Παιδί μιας αστικής οικογένειας, σπούδασε υποκριτική στο Λονδίνο, αλλά συνέδεσε το όνομά του κατ’ αρχήν με την ελληνική ροκ μουσική σκηνή της δεκαετίας του ’70. Ήταν ο τραγουδιστής και στιχουργός των θρυλικών «Πελόμα Μποκιού». Το συγκρότημα διέγραψε μια πολύ σύντομη πορεία, μόλις δύο ετών, πρόλαβε ωστόσο και δύο δίσκους να βγάλει και 2-3 μεγάλες επιτυχίες να υπογράψει, με γνωστότερο τον περίφημο «Γαρύφαλλο». Τα φώτα της δημοσιότητας για τον Βλάσση Μπονάτσο δεν υπήρξαν βέβαια εκτυφλωτικά όσο ήταν στους «Πελόμα Μποκιού», αλλά κατ” αρχήν όσο ήταν στο πλευρό της Αλίκης Βουγιουκλάκη και ως συνεργάτης της και ως σύντροφός της. Σταθμός στην καριέρα του ήταν ο ρόλος τού Che στο μιούζικαλ του Tim Rice Evita, όπως και το Βίκτωρ Βικτώρια. Ο επόμενος σταθμός στην -μετά τη Βουγιουκλάκη-καριέρα του ήταν η συμμετοχή του στους «Απαράδεκτους» που έκαναν τεράστια τηλεοπτική επιτυχία. Στους Απαράδεκτους έκανα την μουσική επιμέλεια, αλλά ήταν πολλές οι φορές που βρισκόμουν και στα γυρίσματα. Δεν θα ξεχάσω φυσικά όλους- τους πάντες- έτοιμους για γύρισμα να περιμένουμε τον Βλάση, που όπως πάντα είχε αργήσει……
Οι θρυλικοί Πελόμα Μποκιού
Έκτοτε, με σποραδικές μουσικές εμφανίσεις και με δισκογραφικές, κινηματογραφικές, ή θεατρικές συμμετοχές, στράφηκε κυρίως στην τηλεόραση. Ακομπλεξάριστος, φωνακλάς, ετοιμόλογος, με χιούμορ και ατάκα, βρήκε εκεί το φυσικό του χώρο. Παρουσιαστής σε τηλεπαιχνίδια και σόουμαν, παρουσιάζει επί σειρά ετών τα «Άλλα Κόλπα». Έτσι καθιερώθηκε ως αγαπημένη τηλεοπτική προσωπικότητα, ζώντας και τις καλές και τις κακές επιπτώσεις αυτής του της ιδιότητας.
Όταν βγαίναμε και κάναμε παρέα με την Λάσκαρη, δεν είχε περάσει από κανενός το μυαλό ότι κάποια στιγμή ο Βλάσσης θα παντρευόταν την Μάρθα, την κόρη της Ζωής. Κι όμως με τη Μάρθα αγαπήθηκαν, έζησαν μαζί στο υπέροχο διαμέρισμα στον περιφερειακό του Λυκαβηττού (απίστευτες εποχές), και απέκτησαν μια κόρη, τη Ζένια.
Η απίθανη παρέα των Απαράδεκτων
Άνθρωπος με πολυδιάστατο ταλέντο και ενθουσιώδη χαρακτήρα ο Βλάσσης Μπονάτσος, με την προσωπική του διαδρομή στο τραγούδι, το θέατρο και την τηλεόραση, άφησε το δικό του ιδιαίτερο στίγμα στο χώρο του θεάματος και κέρδισε την αγάπη του κοινού Απεβίωσε πρόωρα, στις 14 Οκτωβρίου του 2004 σε ηλικία 53 ετών. Σύμφωνα με το ανακοινωθέν ο θάνατός του οφείλεται σε «αποφρακτική οιδηματώδη λαρυγγίτιδα».
Για μένα ο Βλάσσης ήταν φίλος, αδελφός, ο άνθρωπος “party” !!! Και έτσι θα τον θυμάμαι πάντα….”
Η FIFA καθόρισε την τελική τριάδα που θα διεκδικήσει τη χρυσή μπάλα, όπως και τους υποψήφιους για τα βραβεία του καλύτερου προπονητή και του κορυφαίου γκολ – το περιβόητο βραβείο “Πούσκας”.
Η τελική τριάδα (από 23 παίκτες) ήταν και η αναμενόμενη, με την FIFA να επιλέγει τους Κριστιάνο Ρονάλντο, Λιονέλ Μέσι και Μάνουελ Νόιερ, με τον Πορτογάλο να φαντάζει ως φαβορί, έχοντας πραγματοποιήσει τρομερές εμφανίσεις τόσο πέρυσι, όσο και στο πρώτο φετινό μισό.
Ο άσος της Ρεάλ είναι ο κάτοχος του τίτλου, ενώ ο Αργεντινός “μάγος” της Μπαρτσελόνα έχει κατακτήσει το βαρύτιμο τρόπαιο τέσσερις φορές.Αξίζει επίσης να αναφερθεί, σχετικά με την υποψηφιότητα του Νόιερ, ότι ο μόνος τερματοφύλακας που έχει κατακτήσει τη χρυσή μπάλα είναι ο θρυλικός Λεβ Γιασίν το 1963.
Στους προπονητές, οι τρεις που θα διεκδικήσουν τον τίτλο του κορυφαίου είναι οι Κάρλο Αντσελότι, Γιόακιμ Λεβ και Ντιέγκο Σιμεόνε.
Όσον αφορά στα καλύτερα γκολ, η επιλογή θα γίνει ανάμεσα σε γκολ των Στεφάν Ροσέ, Χάμες Ροντρίγκεζ και Ρόμπιν Φαν Πέρσι.
Σύμφωνα με την έκθεση “Ericsson Mobility Report”, η οποία αποτελεί μια ολοκληρωμένη πηγή ενημέρωση για τις τελευταίες τάσεις στις κινητές επικοινωνίες που βασίζεται σε μεγάλους όγκους δεδομένων από εμπορικά δίκτυα παγκοσμίως, αποκαλύπτεται ότι η διάδοση της κινητής τεχνολογίας συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς: 90% του παγκόσμιου πληθυσμού άνω των έξι ετών αναμένεται να διαθέτει κινητό τηλέφωνο έως το 2020.
Επιπλέον, μέχρι το 2020 οι συνδρομές smartphone προβλέπεται ότι θα ξεπεράσουν τα 6,1 δισ.
Οι συνδρομές smartphones αυξάνονται τάχιστα.
Η ταχύτερη ανάπτυξη σε νέες συνδρομές κινητής επικοινωνίας παρατηρείται σε Ινδία και Κίνα, με 18 εκατομμύρια και 12 εκατομμύρια νέες συνδρομές αντίστοιχα στο τρίτο τρίμηνο του 2014.
Η Rima Qureshi, Senior Vice President, Chief Strategy Officer & Head of M&A στην Ericsson, είπε:
“Η πτώση του κόστους των συσκευών, σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη χρηστικότητα και την αύξηση της κάλυψης των δικτύων, είναι οι παράγοντες που καθιστούν την τεχνολογία των κινητών επικοινωνιών ένα παγκόσμιο φαινόμενο που σύντομα θα είναι διαθέσιμο στη συντριπτική πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού, ανεξάρτητα από ηλικία ή τοποθεσία. Η έκθεση Ericsson Mobility Report δείχνει ότι το 2020 ο κόσμος θα είναι συνδεδεμένος όπως ποτέ στο παρελθόν.”
Η Victoria Beckham η οποία τα τελευταία χρόνια έχει στραφεί προς το σχέδιο μόδας , δημιουργεί T-shirts για την Παγκόσμια Ημέρα του AIDS.
Όντας πρόσφατα διοριστεί ως UNAIDS Παγκόσμια Πρέσβειρα Καλής Θελήσεως, όλα τα έσοδα από την πώληση των T-shirts θα διατεθούν για το Κοινό Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών για τον HIV/AIDS (UNAIDS), ώστε να υποστηρίξει τις προσπάθειές τους για την καταπολέμηση της επιδημίας του AIDS μέχρι το 2030.
«Η προσωπική μου δέσμευση για την ευαισθητοποίηση και να τελειώσει η επιδημία του AIDS ήταν κάτι που προσπάθησα να το μοιραστώ μέσω του brand μου και να σηματοδοτήσουμε την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS με μια πρωτοβουλία που και οι πελάτες μου θα μπορούν επίσης να συμμετέχουν σε αυτό.” δήλωσε η Victoria Beckham.
Πρόκειται για μια περιορισμένη συλλογή με το T-shirt να κοστίζει 90$ και είναι διαθέσιμο στο κατάστημά της στο Λονδίνο αλλά και online στην ηλεκτρονική της διεύθυνση www.victoriabeckham.com.
Ο Robbie Williams εκτός από τις φωνητικές του δυνατότητες συνηθίζει να προκαλεί το ενδιαφέρον και για άλλους λόγους, όπως αυτό το εξώφυλλο του άλμπουμ – έκπληξη που ανακοίνωσε:
Μάλλον όμως είχε συγκεκριμένο κίνητρο, καθώς πολλοί συνδέουν την ενέργεια του τραγουδιστή με άμεση επίθεση στα μέλη του πρώην συγκροτήματος του, των Take That.
Ειδικότερα, η ημερομηνία κυκλοφορίας του νέου του άλμπουμ συμπίπτει με την ημερομηνία κυκλοφορίας του άλμπουμ των Take That.
Θεωρείται λοιπόν πως το γυμνό εξώφυλλο και η ίδια ημερομηνία δύσκολα αποτελούν τυχαίες συμπτώσεις, με τον Robbie Williams να θέλει να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προσοχή.
Ο Robbie Williams ξεκίνησε από τους Take That στις αρχές της δεκαετίας του ’90 και στη συνέχεια αποχώρησε χτίζοντας μια εξαιρετικά επιτυχημένη σόλο καριέρα.
Το 2010 “επανασυνδέθηκε” με τα υπόλοιπα μέλη του συγκροτήματος και κυκλοφόρησαν το άλμπουμ “Progress”, ενώ η περιοδεία τους είχε σημειώσει τεράστια επιτυχία.
Σειρά εκδηλώσεων με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του πληθυσμού της πόλης και των επισκεπτών της σε θέματα που αφορούν το HIV/AIDS διοργανώνουν σύμφωνα με το seleo.gr η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας-Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας, το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ) Θεσσαλονίκης και ο Σύλλογος Οροθετικών Ελλάδας “Θετική Φωνή”.
Τις δράσεις θα στηρίξουν με την παρουσία και την ενεργή συμμετοχή τους οι φοιτητές τους τμήματος Νοσηλευτικής του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Ειδικότερα τη Δευτέρα, παγκόσμια ημέρα κατά του HIV/AIDS, στις 7.30 μ.μ., στην πλατεία Αριστοτέλους (μπροστά από τον κινηματογράφο “Ολύμπιον”) θα γίνει η αφή κόκκινων κεριών που θα σχηματίζουν το κόκκινο κορδελάκι (red ribbon), διεθνές σήμα ευαισθητοποίησης για το AIDS. Κατά τη διάρκεια της αφής των κεριών οι σχολές χορού Line of Dance, Danza Fuerte και το τμήμα Γυμναζομένων ΧΑΝΘ-Πρόγραμμα Τζαζ θα πραγματοποιήσουν χορευτικές παραστάσεις, ενώ οι εκδηλώσεις θα πλαισιωθούν μουσικά με πιάνο από την παιδική χορωδία “Νέοι Μουσικοί χωρίς Σύνορα”.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το τμήμα Πρόληψης και Προαγωγής Υγείας της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, από το 2011 έως το 2015 η παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS θα έχει ως κύριο θέμα τη “Γνωριμία με το Μηδέν, μηδενίζουμε… τις νέες μολύνσεις, τους θανάτους, τις διακρίσεις”. Πάντως το 2014 είναι αφιερωμένο στην εστιασμένη προσπάθεια για την επίτευξη του στόχου “μιας γενιάς ελεύθερης από AIDS”.
Ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων δημοσιοποίηση τη Δευτέρα (01/12) την αιχμηρή επιστολή του προς το υπουργείο Πολιτισμού σχετικά με την Αμφίπολη, στην οποία αναφέρεται σε “ευτελισμό του μνημείου”.
Την επιστολή αυτή είχε απευθύνει στην πολιτική ηγεσία στις 3 Οκτωβρίου, χωρίς ποτέ να λάβει απάντηση.
Με τη λήξη της ανασκαφικής περιόδου στον τύμβο Καστά και τις ανακοινώσεις, που έγιναν προ ημερών, ο Σύλλογος έκρινε σκόπιμο να δημοσιοποιήσει την εν λόγω επιστολή, καθώς όπως επισημαίνεται “πιστεύουμε ότι τα θέματα που τίθενται, δυστυχώς, παραμένουν επίκαιρα. Ας αναλάβει, λοιπόν, ο καθένας τις ευθύνες του”.
Γράφει ο σύλλογος στην επιστολή του:
“Η ανασκαφή στον Τύμβο Καστά και η δημοσιότητα γύρω από την διεξαγόμενη έρευνα της ΚΗ ΕΠΚΑ στην Ελλάδα και το εξωτερικό, σε κανονικές συνθήκες θα ήταν ένα γεγονός ιδιαίτερα θετικό για την αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος για την πολιτιστική κληρονομιά και την ιστορική μνήμη, για την προβολή του έργου της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας, ακόμη και για την εξοικείωση των πολιτών με την πολυπλοκότητα του αρχαιολογικού έργου.
Δυστυχώς, όμως, γινόμαστε καθημερινά μάρτυρες δημοσιευμάτων και γεγονότων που, αντί να προάγουν την γνώση των πολιτών για την αρχαιολογική έρευνα, δημιουργούν το αντίθετο αποτέλεσμα:
1. Η σύγχυση των εννοιών δημοσίευση και δημοσιοποίηση, με τη δημοσιοποίηση των υποθέσεων εργασίας της ερευνητικής ομάδας ως βέβαιων συμπερασμάτων, πριν ολοκληρωθεί η ανασκαφική έρευνα και η μελέτη του μνημείου, με αποτέλεσμα τον εκφυλισμό του απαραίτητου επιστημολογικού εργαλείου σε αιτία αμφισβήτησης της επιστημονικής σκέψης των ανασκαφέων.
2. Η βεβαιότητα με την οποία παρουσιάζονται στα ΜΜΕ τα ανασκαφικά χρονοδιαγράμματα.
3. Οι αναφορές στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο για καταστροφές του σημαντικότατου μνημείου, φερόμενες ως αποτέλεσμα άστοχων πρακτικών των προηγούμενων αλλά και της τρέχουσας ανασκαφικής περιόδου
4. Η παραφιλολογία και οι πάσης φύσεως ερμηνείες περί το μνημείο, που καταλήγουν πολλές φορές σε τερατολογίες
5. Ο ευτελισμός του ίδιου του μνημείου, που έφτασε να βρίσκεται στο επίκεντρο διαδικτυακών στοιχημάτων με μεταβλητή παράμετρο την ταυτότητα του νεκρού, χωρίς καμία αντίδραση εκ μέρους του ΥΠΠΟΑ.
6. Η χρήση του οπτικού υλικού της ανασκαφής, που ανήκει στο ΥΠΠΟΑ, για τον προσπορισμό ιδιωτικού κέρδους: για παράδειγμα, υπήρξαν ιδιωτικές εκδόσεις και ιδιωτικές ιστοσελίδες στο διαδίκτυο που αφορούν σχεδόν αποκλειστικά τον Τύμβο Καστά και προσπορίζονται διαφημιστικά οφέλη χωρίς το ΥΠΠΟΑ να παρεμβαίνει για τη διαφύλαξη των δικαιωμάτων του.
Όλα τα παραπάνω κινδυνεύουν να εισαγάγουν μια νέα αντίληψη για την ανασκαφική διαδικασία και δεοντολογία, που θα έχει επίπτωση συνολικά στο έργο της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας. Δεν είναι τυχαίο ότι δημοσιεύματα του αθηναϊκού και περιφερειακού τύπου ήδη συκοφαντούν άλλα αρχαιολογικά έργα στην επικράτεια, που δεν εννοούν να ακολουθήσουν τους «ρυθμούς της Αμφίπολης».
Εντύπωση επίσης μας προκάλεσε ότι το ενδιαφέρον των εγχώριων ΜΜΕ για τον Τύμβο Καστά δεν μεταφράστηκε σε ενδιαφέρον λ.χ. για τις εκδηλώσεις που έγιναν σε μνημεία και μουσεία όλη την επικράτεια κατά τη διάρκεια των Ευρωπαϊκών Ημερών Πολιτιστικής Κληρονομιάς (26-28 Σεπτεμβρίου).
Δεδομένου ότι έχετε αναλάβει τη διαρκή εποπτεία και συντονισμό του ανασκαφικού έργου στην Αμφίπολη εκτιμούμε ότι θα πρέπει να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να διαφυλαχθεί το ιδεολογικό φορτίο του μνημείου, το κύρος της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας και την επαφή του κοινού με τα μνημεία σε όλη την επικράτεια, αφού τα διαλαμβανόμενα θεωρούμε ότι κινδυνεύουν να εκθέσουν ανεπανόρθωτα όλους στη συνείδηση της ελληνικής και διεθνούς κοινότητας”.
Το θέατρο act παρουσιάζει το Λευτέρη Ελευθερίου και τον Άγγελο Αγγέλου στην παιδική παράσταση «Ο κύριος ΚΙΧ και το Μυστικό κουτί των Ήχων». Η καλλιτεχνική ομάδα Κοπέρνικος φτιάχνει τις βαλίτσες του και ξεκινά τη χειμερινή περιοδεία του στην Ελλάδα, με πρώτη στάση στην Πάτρα και το θέατρο act.
Οι βραβευμένοι με Α’ κρατικό βραβείο συγγραφής παιδικού θεατρικού έργου Άγγελος Αγγέλου και Έμη Σίνη παρουσιάζουν ένα έργο διαφορετικό από τα άλλα που συνδυάζει θεατρική αφήγηση με μουσικές, ήχους και διάδραση με τα παιδιά, χαρίζοντας ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.
«Ο κύριος ΚΙΧ και το Μυστικό κουτί των Ήχων» είναι μια ευρηματική εκπαιδευτική μουσικοθεατρική παράσταση που μαθαίνει στα παιδιά να αναγνωρίζουν ήχους και διαφορετικά μουσικά ηχοχρώματα και τα ωθεί να πλάσουν με τη φαντασία τους την εικόνα που κρύβεται πίσω από αυτούς. Το χιούμορ, η έντονη περιπέτεια και οι προηχογραφημένοι ήχοι διασκεδάζουν, αλλά χρησιμοποιούνται και ως εκπαιδευτικά εργαλεία, υποστηρίζοντας έτσι τη δουλειά του εκπαιδευτικού. Τα παιδιά συμμετέχουν καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου ενεργά, αναγνωρίζοντας ήχους, απαντώντας σε ερωτήσεις, συμβουλεύοντας τον κύριο Κιχ πώς να μαγέψει τελικά το φοβερό Μουσικόδοντα.