Αρχική Blog Σελίδα 725

Θεσσαλονίκη: Ισόβια σε 59χρονο συζυγοκτόνο

Με ισόβια κάθειρξη τιμωρήθηκε από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Θεσσαλονίκης σε 59χρονο ομογενή, ο οποίος κρίθηκε ένοχος για τη δολοφονία της 60χρονης συζύγου του, τον περυσινό Δεκέμβρη, στο Κορδελιό Θεσσαλονίκης.

Ο συζυγοκτόνος βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ, κάτι που συνέβενε συχνά, με αποτέλεσμα να καβγαδίσει με τη σύζυγό του και να την τραυματίσει θανάσιμα με μαχαίρι. Ο ίδιος, αμέσως μετά, αποπειράθηκε, χωρίς επιτυχία, να αυτοκτονήσει.

Απολογούμενος, εμφανίστηκε μετανοιωμένος για την πράξη του, την οποία απέδωσε στη μέθη του.

Ζήτησε δε, να του αναγνωριστεί μειωμένος καταλογισμός, αίτημα όμως που δεν έγινε δεκτό, με συνέπεια το δικαστήριο -μη αναγνωρίζοντάς του κανένα ελαφρυντικό- να του επιβάλει τα ισόβια δεσμά και επιπλέον φυλάκιση δύο ετών.

Ο “Κύκλος του Έρωτα” σαγηνεύει τα Σαββατοκύριακα στο Γκάζι

Ο Κύκλος του Έρωτα, η αποτύπωση μιας ολόκληρης κοινωνίας που σκιαγράφησε το 1897 ο Αυστριακός συγγραφέας και ψυχίατρος Άρθουρ Σνίτσλερ, αποτελεί μία κάθετη και αν μη τι άλλο θαραλλέα τομή στην ψυχολογία των σχέσεων και την ανθρώπινη σεξουαλικότητα και μεταφέρεται στη σκηνή του θεάτρου Αλκμήνη σε μετάφραση και σκηνοθεσία του Νότη Παρασκευόπουλου.

Η υπόθεση εστιάζει σε δέκα ζευγάρια που ζουν στη Βιέννη και επιδίδονται σε ανατρεπτικές σεξουαλικές συναντήσεις, καταργώντας τα στερεότυπα που θέτουν η κοινωνική θέση, ο πλούτος και η συζυγική αφοσίωση. Είναι Ο Κύκλος του Έρωτα, εμποτισμένος με ψυχολογία, σεξ, σχέσεις και πολύ χιούμορ.

Η παράσταση με πρωταγωνιστές τους Ελίνα Γιαννάκη, Κωνσταντίνα Μαλτέζου, Γιάννη Μοναστηρόπουλο και Νότη Παρασκευόπουλο «ανεβαίνει» Σάββατο και Κυριακή στις 21.30 στο θέατρο Αλκμήνη (Ακμήνης 8 Γκάζι -Μετρό Κεραμεικού) έως τις 4 Ιανουαρίου.

Το έργο αρχικά θεωρήθηκε πορνογραφικό και απαγορεύτηκε αμέσως όπου κι αν παίχτηκε. Οι αντιδράσεις υπήρξαν τόσο ακραίες που το 1921, σκηνοθέτης, ηθοποιοί και διεύθυνση του θεάτρου όπου παιζόταν, οδηγήθηκαν σε δίκη για απειλή του νόμου και της τάξης.

Δεχόμενος απειλές ακόμη και για την ίδια του τη ζωή, ο Σνίτσλερ αρνήθηκε ως το θάνατό του την παραχώρηση των δικαιωμάτων του έργου του, που παρέμεινε άπαιχτο για 60 ολόκληρα χρόνια.

Σήμερα, παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, θεωρείται ένα κλασικό και φλεγματικό έργο, που αξίζει αδιαμφισβήτητα να παρακολουθήσετε.

Επετειακό Playstation 4, 20 χρόνια μετά το πρώτο

0

Πέρασαν κιόλας 20 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου Playstation (κάπου εδώ συνειδητοποιείς ότι γερνάς).

Με αφορμή λοιπόν αυτή την επέτειο, η Sony ανακοίνωσε σήμερα ότι θα διαθέσει 12.300 συλλεκτικά PS4 σε γκρι χρώμα και καλυμμένα με μικροσκοπικά σύμβολα, μαζί με ανάλογης αισθητικής τηλεχειριστήριο DualShock 4 και PlayStation Camera, θυμίζοντας κατά κάποιον τρόπο την πρώτη θρυλική κονσόλα. Δυστυχώς όπως φαίνεται η συλλεκτική έκδοση θα κυκλοφορήσει μόνο σε ΗΠΑ και Ιαπωνία, αλλά η Sony αφήνει ένα μικρό ενδεχόμενο και για την Ευρώπη.

15316802723_b2e015d359_o-720x343

Ο Shuhei Yoshida δήλωσε:

“Σήμερα είναι μια ιδιαίτερη στιγμή στην ιστορία μας. Πέρασαν 20 χρόνια από το λανσάρισμα του original PlayStation (3 Δεκεμβρίου στην Ιαπωνία) και νιώθω σαν να ήταν χτες! 20 χρόνια είναι πολύς χρόνος. Πίσω στο 1994, αρκετοί θεωρούσαν ότι η Sony μπαίνει σε πολύ βαθιά νερά με την παιχνιδοκονσόλα της. Ποιος μπορούσε να τους κατηγορήσει;”

Ο Κρητικός φίλαθλος τράγος

0

Ένα βίντεο που προκαλεί γέλια. Ένας τράγος με ποδοσφαιρικές ανησυχίες ήταν η αιτία για να διακοπεί ποδοσφαιρικός αγώνας της Κρήτης για λίγα λεπτά.

Ο ποδοσφαιρικός αγώνας διεξαγόταν ανάμεσα στον  Ελούντα και τον ΟΦ Ιεράπετρας για την κατηγορία  Α’ Λασιθίου. Κάποια στιγμή όμως ο τερματοφύλακας σταματά για να… βγάλει έναν τράγο έξω από την εστία του, που τον “μάρκαρε” σκληρά. Το ζωντανό δεν κατάφερε να βάλει γκολ όμως προκάλεσε γέλιο και σχόλια στις κερκίδες του τύπου “Να τι τράγια παίζουν”.

Απολαύστε υπεύθυνα με ρακί. Μπεεε

https://www.youtube.com/watch?v=6KEEngCCP4Y

Ζωγραφισμένες παραστάσεις στον τάφο της Αμφίπολης

Καθώς προχωρούν οι εργασίες συντήρησης στα επτά μαρμάρινα τμήματα των επιστυλίων, όπου ανήκουν στον τρίτο και πιο περίτεχνο χώρο του ταφικού μνημείου, στο λόφο Καστά αποκαλύπτονται, σταδιακά, ζωγραφισμένες παραστάσεις.

Διευκρινίζεται ότι η θέση των μαρμάρινων μελών, τα οποία αποτελούν τμήμα θριγκού, φέρουν γραπτό διάκοσμο. Ήταν τοποθετημένα πάνω από τους ορθοστάτες των τοίχων και κάτω από τις μαρμάρινες δοκούς της οροφής, οι οποίες, όπως έχει ανακοινωθεί, φέρουν, επίσης, γραπτό διάκοσμο, ήτοι μίμηση φατνωμάτων, με εγγεγραμμένους ρόδακες.

amfipoli-apokaluptontai-oi-parastaseis-sta-epistulia (1)

Στο ένα από τα τμήματα των «επιστυλίων», κατά την πρώτη φάση των εργασιών συντήρησης, η οποία βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, διακρίνονται στο κέντρο ζώο, πιθανόν ταύρος και εκατέρωθεν δύο μορφές, εν κινήσει, γυναικεία και ανδρική.

amfipoli-apokaluptontai-oi-parastaseis-sta-epistulia

Δεξιά της γυναικείας και αριστερά της ανδρικής διακρίνονται υδρίες και φτερωτές μορφές. Η δεξιά φτερωτή μορφή κατευθύνεται προς ένα τριποδικό λέβητα. Σε πολλά σημεία της παράστασης, όπως στο ένδυμα και στην κεφαλή της γυναικείας μορφής, στο ένδυμα της ανδρικής και της φτερωτής μορφής και στον τρίποδα, είναι εμφανή ίχνη από χρώματα κόκκινο, μπλε και ώχρα.  Το άνω μέρος του επιστυλίου φέρει διακόσμηση ιωνικού κυματίου.

Στο προσκήνιο η αποχώρηση της Pepsico από την Ελλάδα

0

Αντίστροφα φέρεται να μετρά ο χρόνος για την αυτόνομη παρουσία του αμερικάνικου κολοσσού PepsiCo στην Ελλάδα όσον αφορά στο κομμάτι των αναψυκτικών.

Όπως αναφέρει η Ημερησία, σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία συνεχίζει τις προσπάθειες για την μεταβίβαση των δικαιωμάτων παραγωγής και εμφιάλωσης των αναψυκτικών της επί ελληνικού εδάφους σε τρίτο συνεργάτη, χωρίς ωστόσο μέχρι στιγμής να έχει υπάρξει κάποιο θετικό αποτέλεσμα.

Μάλιστα τα κεντρικά του ομίλου φέρονται να έχουν ζητήσει από την ελληνική θυγατρική τους, την Pepsico ΗΒΗ να ολοκληρώσει το συντομότερο δυνατό την όλη διαδικασία. Τον τελευταίο χρόνο η Pepsico-HBH έχει συζητήσει με διάφορες ελληνικές εταιρείες του χώρου, μεταξύ των οποίων η Λουξ Μαρλαφέκας και η ΕΨΑ διερευνώντας την πιθανότητα συνεργασίας. Το μεγάλο «αγκάθι» φέρεται πως είναι οι υπέρογκες ζημίες που έχει συσσωρεύσει η Pepsico ΗΒΗ στη διάρκεια της κρίσης, αλλά και η «απαξίωση» του brand name της, το οποίο σύμφωνα με ανθρώπους του κλάδου «ξεθωριάζει» εξαιτίας της λάθος -όπως την χαρακτηρίζουν- τιμολογιακής πολιτικής της.

Οι παρατεταμένες προσφορές, υποστηρίζουν οι ίδιοι, τείνουν να μετατρέψουν ένα δυνατό προϊόν σε συνώνυμο της ιδιωτικής ετικέτας, ενώ στα μειονεκτήματα συγκαταλέγεται και ο δυσανάλογα μεγάλος αριθμός των εργαζομένων της σε σχέση με το μέγεθος και τις πωλήσεις που πραγματοποιεί επί ελληνικού εδάφους. Σύμφωνα με στοιχεία από τη βάση δεδομένων της ICAP, την περίοδο 2009-2013 η εταιρεία έχασε περίπου το 45% των πωλήσεών της, καθώς από 125,5 εκατ. ευρώ το 2009 έφθασε να έχει πωλήσεις 70 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2013. Κατά την ίδια περίοδο, η λειτουργική κερδοφορία όχι μόνο εξανεμίστηκε αλλά «γύρισε» σε ζημίες στο τέλος του 2013.

Απώλειες κατεγράφησαν και στα μερίδια αγοράς στην κατηγορία των αναψυκτικών με γεύση, με αποτέλεσμα να πέσει στην τρίτη θέση από τη δεύτερη, την οποία πήρε η Λουξ. Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen το δίμηνο Αυγούστου–Σεπτεμβρίου η PepsiCo κατέγραψε πτώση σε όλες τις περιοχές με αποτέλεσμα στο σύνολο της χώρας να υποχωρήσει στην 3η θέση με μερίδιο μόλις 6,8% από 7,3% το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν.

Βίλες για… σκύλους

0

Οι κατασκευαστές σκυλόσπιτων ώρες ώρες κάνουν απίστευτα πράγματα…

Βέβαια το ερώτημα που τίθεται είναι κατά πόσο ενδιαφέρει τους σκύλους η εμφάνιση του σπιτιού τους ή αν για μία ακόμα φορά υπομένουν την τρέλα του ιδιοκτήτη τους…

dog-houses-1

 

dog-houses-2

 

dog-houses-3

dog-houses-4

 

dog-houses-5

 

dog-houses-6

 

dog-houses-9

 

dog-houses-10

 

dog-houses-11 (1)

 

Ο άστεγος φωτογράφος του National Geographic

Ο Justin Brosey είχε τη δουλειά του και ζούσε αξιοπρεπώς με την οικογένειά του μέχρι που απολύθηκε και βρέθηκε ξαφνικά στο δρόμο, ή καλύτερα στο δάσος, με τη γυναίκα του και την 7χρονη κόρη του.

Παράλληλα με την εργασία του ασχολιόταν ερασιτεχνικά με τη φωτογραφία και πολλές από τις εικόνες του -ομολογουμένως εντυπωσιακές- έχουν δημοσιευτεί στο National Geographic.

Σήμερα ζει στο δάσος, σε μια καλύβα και προσπαθεί με κάθε τρόπο να βρει τα προς το ζην. Τα χρήματα που λαμβάνει από το περιοδικό είναι λίγα, αφού εργάζεται εκεί εκ περιτροπής, ενώ όπως λέει δεν πρόκειται ποτέ να εγκαταλείψει τη φωτογραφία που λατρεύει! Μερικές από τις φωτογραφίες του που ακολουθούν αποδεικνύουν ότι είναι άριστος φωτογράφος…

fwtografos

homlessphoto2

 

homlessphoto3

 

homlessphoto4

 

homlessphoto5

 

homlessphoto6

 

homlessphoto7

 

homlessphoto8

 

homlessphoto9

 

homlessphoto10

Η παχυσαρκία της μητέρας αποτελεί παράγοντα-κλειδί για το θάνατο νεογνών

Οι γυναίκες που είναι υπέρβαρες ή παχύσαρκες τόσο πριν την εγκυμοσύνη, όσο και κατά τη διάρκειά της, αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο να χάσουν το μωρό τους, σύμφωνα με μια νέα σουηδοαμερικανική επιστημονική έρευνα.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ερευνητών, τουλάχιστον ένας στους δέκα θανάτους βρεφών (ποσοστό 11%) οφείλεται στο γεγονός ότι η έγκυος μητέρα είναι υπέρβαρη ή παχύσαρκη. Τις καλύτερες πιθανότητες για μια φυσιολογική γέννα έχουν οι γυναίκες με φυσιολογικό βάρος πριν και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Στέφαν Γιόχανσον της Μονάδας Κλινικής Επιδημιολογίας του Τμήματος Ιατρικής του πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Καρολίνσκα της Στοκχόλμης, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο βρετανικό ιατρικό περιοδικό British Medical Journal, ανέλυσαν στοιχεία για πάνω από 1,8 εκατομμύρια τοκετούς κατά την περίοδο 1992 – 2010.

Οι γυναίκες κατατάχθηκαν σε κατηγορίες ανάλογα με το δείκτη σωματικής μάζας τους στην αρχή της εγκυμοσύνης: λιποβαρείς (κάτω του 18,5), φυσιολογικό βάρος (18,5 έως 25), υπέρβαρες (25 έως 30), παχύσαρκες πρώτου βαθμού (30 – 35), παχύσαρκες δευτέρου βαθμού (35 – 40) και παχύσαρκες τρίτου βαθμού (άνω του 40). Ο δείκτης προκύπτει από τη διαίρεση του βάρους σε κιλά με το τετράγωνο του ύψους σε μέτρα (π.χ. 65 κιλά δια 1,60 μέτρα Χ 1,60 μέτρα=25,4).

Οι συνήθεις αιτίες θνησιμότητας των μωρών είναι γενετικές, ασφυξία, λοιμώξεις, σύνδρομο αιφνίδιου θανάτου κ.α. Συνολικά καταγράφηκαν 5.428 θάνατοι στη διάρκεια της μελέτης (ποσοστό βρεφικής θνησιμότητας 2,9 ανά 1.000). Τα δύο τρίτα των θανάτων συνέβησαν μέσα στις πρώτες 28 ημέρες ζωής του παιδιού.

Η στατιστική ανάλυση έδειξε ότι υπάρχει σαφής συσχέτιση ανάμεσα στο βάρος της εγκύου και στον κίνδυνο θανάτου του μωρού της. Έτσι, ενώ για τις γυναίκες με φυσιολογικό βάρος οι θάνατοι των μωρών ήσαν 2,4 ανά 1.000 παιδιά, στις πιο παχύσαρκες γυναίκες (τρίτου βαθμού) το ποσοστό θανάτων ήταν περίπου 2,5 φορές μεγαλύτερο (5,8 θάνατοι ανά 1.000 παιδιά).

Τα ωραιότερα τοπία της Νορβηγίας

0

Η Νορβηγία έχει μια σπάνια γεωγραφία καθώς η έκτασή της από βορρά προς νότο δίνει μία από τις μεγαλύτερες ποικιλίες περιβάλλοντος σε μία μόνο χώρα στην Ευρώπη.

Από όμορφα δάση μέχρι το βόρειο σέλας και τα κουκλίστικα χωριά της, η Νορβηγία έχει τα πάντα για τους ανθρώπους που αγαπούν τη φύση, και όχι μόνο! Δείτε λοιπόν στη συνέχεια μερικά από τα ωραιότερα τοπία της χώρας…

norvigia1

 

norvigia2

 

norvigia3

 

norvigia4

 

norvigia5

 

norvigia6

 

norvigia7

 

norvigia8

 

norvigia9

 

norvigia10

 

norvigia11

 

norvigia12

 

norvigia13

 

norvigia14

 

norvigia15

 

norvigia16

 

norvigia17

Αργεντινή: 95 000 € πρόστιμο στο Facebook [AFP]

Ένα εκατομμύριο πέσος (95 000 €) πρόστιμο, θα πληρώσει το Facebook στην Αργεντινή ως αποζημίωση σε έναν Αργεντινό πυροσβέστη που διασύρθηκε στο κοινωνικό δίκτυο.

Σύμφωνα με τον δικηγόρο του, ο πυροσβέστης Ezequiel Zabale, είχε ζητήσει ανεπιτυχώς το κλείσιμο κάποιων προφίλ στο Facebook με υβριστικά σχόλια, μετά από μια διαμάχη που είχε με την ιεραρχία του πυροσβεστικού σώματος.

Το 2013, ο πυροσβέστης από το Ροζάριο της Αργεντινής, προσέφυγε στην δικαιοσύνη που εξέδωσε καταδικαστική απόφαση για το Facebook αλλά τα συγκεκριμένα προφίλ παρέμειναν ενεργά.

Χθες, το υπουργείο δικαιοσύνης της Αργεντινής, εξέδωσε απόφαση σχετικά με το πρόστιμο που θα πρέπει να καταβάλει το Facebook επειδή δεν συμμορφώθηκε με το πόρισμα των δικαστικών αρχών της χώρας.

Διαστημόπλοιο που θα δημιουργήσει κρατήρα σε αστεροειδή εκτόξευσε η Ιαπωνία

0

Διαστημικό σκάφος που έχει ως αποστολή τη συλλογή δειγμάτων από το έδαφος ενός αστεροειδή εκτόξευσε σήμερα Τετάρτη η Ιαπωνία…

…με στόχο την απάντηση ερωτημάτων για την προέλευση της Γης και του ηλιακού συστήματος.

Το «ταξίδι» του Hayabusa2 θα διαρκέσει έξι χρόνια. Στόχος του είναι να προσεδαφιστεί σε αστεροειδή το 2018 και να δημιουργήσει έναν κρατήρα, προκειμένου να συγκεντρώσει δείγματα πετρωμάτων από τα διάφορα στρώματα του εδάφους και του υπεδάφους. Στη συνέχεια, το διαστημόπλοιο θα επιστρέψει με τα στοιχεία που θα έχει συλλέξει στη Γη, όπου αναμένεται να φτάσει το 2020.

Απώτερος στόχος της αποστολής είναι να απαντηθούν ερωτήματα για το σχηματισμό του και την εξέλιξη ηλιακού μας συστήματος. Σύμφωνα με την ιαπωνική υπηρεσία διαστήματος, το Hayabusa2 θα ερευνήσει την προέλευση του νερού στη Γη και το πώς σχηματίστηκε ο ίδιος ο πλανήτης μας.

Μια από τις κυρίαρχες θεωρίες της επιστημονικής κοινότητας θέλει το νερό των θαλασσών και των ωκεανών, όπου εμφανίστηκαν και οι πρώρες μορφές ζωής, να έχει προέλθει από τους εκατοντάδες αστεροειδείς που συγκρούστηκαν με τη νεαρά Γη. Το σκάφος έχει βάρος 600 κιλά και διαθέτει δυο σετ ηλιακών πάνελ για την άντληση ηλιακής ενέργειας.