Αρχική Blog Σελίδα 68

Πώς θα κάνουμε Καθαρά Δευτέρα | Οι προβλέψεις των μετεωρολόγων

0

Καλός αναμένεται να είναι σε γενικές γραμμές ο καιρός το τριήμερο της Αποκριάς αν και δεν θα λείψουν οι λίγες βροχές και οι ψιχάλες σε κάποιες περιοχές της χώρας.

Ωστόσο, μετά τις Απόκριες ο καιρός θα είναι ιδανικός – όπως όλα δείχνουν – για το πέταγμα του χαρταετού, την Καθαρά Δευτέρα, με τον άνεμο να πνέει από 4 έως 6 μποφόρ.

Σύμφωνα με την πρόγνωση του καιρού από τον Γιώργο Τσατραφύλλια, «η αστάθεια του τριημέρου της Αποκριάς δεν φαίνεται να αποτελέσει εμπόδιο για τις καρναβαλικές εκδηλώσεις σε 5 μεγάλες πόλεις ωστόσο την Κυριακή οι καρναβαλιστές θα δροσιστούν λίγο περισσότερο!».

Ο ίδιος σημειώνει σε ανάρτησή του στο Facebook, πως η έξοδος των εκδρομέων θα γίνει χωρίς προβλήματα και σε στεριά και σε θάλασσα, ενώ «η θερμοκρασία το τριήμερο θα βρεθεί κοντά στα κανονικά για την εποχή επίπεδα (16-18 βαθμοί το μεσημέρι)».

«Την καθαρά Δευτέρα θα πνέει ούριος άνεμος για το πέταγμα του χαρταετού (βορειοδυτικός 4-6 μποφόρ)» καταλήγει.

Πηγή: ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Google: Μη ρωτάτε την τεχνητή νοημοσύνη τι να ψηφίσετε

Η Google επιβεβαίωσε ότι περιορίζει τους τύπους των ερωτήσεων που μπορούν να κάνουν οι χρήστες σχετικά με τις εκλογές στο chatbot Gemini, το οποίο βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη (AI).

Σε μια ανάρτηση ιστολογίου, ανέφερε ότι η πολιτική είχε ήδη εφαρμοστεί στην Ινδία, η οποία θα διεξαγάγει εκλογές τον Απρίλιο και επιβάλλεται, καθώς η εταιρεία στοχεύει να αποφύγει περισσότερες διαμάχες σχετικά με την τεχνολογία AI.

Το Gemini είναι ουσιαστικά η έκδοση της Google του πασίγνωστου chatbot ChatGPT και μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις σε μορφή κειμένου αλλά και να δημιουργήσει εικόνες.

Εκπρόσωπος της Google είπε στο BBC ότι η τελευταία αυτή κίνηση ήταν μέρος των σχεδίων που ανακοινώθηκαν πέρυσι σχετικά με την προσέγγισή της στις εκλογές.

«Οπως αναφέραμε τον περασμένο Δεκέμβριο, προετοιμαζόμαστε για τις πολλές εκλογές που θα διεξαχθούν σε όλο τον κόσμο το 2024, και λόγω μεγάλης προσοχής, περιορίζουμε τους τύπους ερωτημάτων που σχετίζονται με τις εκλογές για τα οποία το Gemini θα προσφέρει απαντήσεις», είπε.

Εκλογές πρόκειται να διεξαχθούν σε χώρες σε όλο τον κόσμο φέτος, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Ευρωπαϊκής Ενωσης, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ρωσίας.

Οταν το BBC έκανε ερωτήσεις στο Gemini σχετικά με αυτές τις εκλογές, απαντούσε κάθε φορά με: «Ακόμα μαθαίνω πώς να απαντώ σε αυτήν την ερώτηση. Στο μεταξύ, δοκιμάστε την Αναζήτηση Google».

Ωστόσο, όταν τέθηκε στο Gemini μια σειρά επακόλουθων ερωτήσεων σχετικά με τα πολιτικά στην Ινδία, αυτό έδωσε πιο λεπτομερείς απαντήσεις σχετικά με τα μεγάλα κόμματα της χώρας.

Οι εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη έχουν εγείρει ανησυχίες σχετικά με την παραπληροφόρηση και ώθησαν τις κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο να κινηθούν για να ρυθμίσουν την τεχνολογία.

Πηγή: BBC / ΚΑθΗΜΕΡΙΝΗ

Μάχη για να μη μείνουν από μπαταρία τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία της Αθήνας

Η ημέρα της κρίσης για την εγκατάσταση των φορτιστών που συνοδεύουν τα 140 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία της Αθήνας φτάνει. Η «κόκκινη κάρτα» που έβγαλε στην υπογραφή της σύμβαση το Ελεγκτικό Συνέδριο θα επανεξεταστεί αύριο, μετά από αίτηση ανάκλησης της ΟΣΥ. Η απόφαση θα κρίνει εάν τα νέα λεωφορεία θα βγουν στους δρόμους τον Μάιο με εγκατεστημένους φορτιστές στα αμαξοστάσια ή μέσω προσωρινής λύσης.

Από την πλευρά της, η ΟΣΥ απέστειλε το προηγούμενο διάστημα διευκρινίσεις στο Ελεγκτικό Συνέδριο, προκειμένου να προχωρήσει η υπογραφή της σύμβασης, προϋπολογισμού 9,85 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ), με την εταιρεία «ΕΥΔΡΟΜΟΣ ΑΤΕ». Το ανώτατο δικαστήριο είχε αποφανθεί ότι συντρέχουν ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες, που έχουν να κάνουν με τον περιορισμό του ανταγωνισμού, αλλά και με την τεκμηρίωση του κόστους της σύμβασης, επισημαίνοντας ανεπαρκή έρευνα αγοράς.

Χθες, στο πλαίσιο παρουσίασης των νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων της κινεζικής Yutong, ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ, κ. Στέφανος Αγιάσογλου, εκτίμησε πως τα αντεπιχειρήματα είναι ισχυρά, εκφράζοντας αισιοδοξία ότι η υπογραφή θα ξεμπλοκάρει. Όπως σημείωσε, πέρα από τη διευκρίνιση ότι ο όρος για την απόδειξη τεχνικής εμπειρίας αφορά κατ’ ελάχιστο δύο συμβάσειςαντίστοιχου αντικειμένου τα τελευταία τρία χρόνια και όχι έως δύο, εστάλησαν και επιπλέον προσφορές από την αγορά.

Το σχέδιο «Β»

Για να ξεπεραστεί το εμπόδιο και να βγουν τα λεωφορεία στους δρόμους μέσα στον Μάιο, η ΟΣΥ έχει βάλει μπρος την προετοιμασία ενός εφεδρικού σχεδίου. Αυτό προβλέπει τόσο για τη δοκιμαστική φάση, όσο και για την πρώτη έξοδο στους δρόμους την προσωρινή εγκατάσταση 10-12 φορτιστών στα αμαξοστάσια σε Ρέντη, Άγιο Δημήτριο, Πλατεία Αττικήςκαι Ρουφ, συν της Ανθούσας ως εφεδρικό.

Οι συνολικά 70 φορτιστές βραδείας φόρτισης ισχύος 90KW, που συνοδεύουν τα 140 οχήματα, στη μόνιμη εγκατάστασή τους στα τέσσερα αμαξοστάσια -εκκρεμεί μία διευκρίνιση από τον ΔΕΔΔΗΕ σχετικά με το εάν είναι προτιμότερο εκείνο του Ρουφ ή το όμορο της Πέτρου Ράλλη-, θα είναι ανά ζεύγη σε compact υποσταθμούς και θα ολοκληρώνουν μια πλήρη φόρτιση σε περίπου 4 ώρες. Δεδομένου ότι, ακόμα κι αν ξεμπλοκάρει άμεσα η υπογραφή της σύμβασης για την εγκατάσταση, η διάρκειά της φτάνει τους τρεις μήνες, το backup σχέδιο είναι απαραίτητο για να γίνουν οι δοκιμαστικές διαδρομές.

Τα επόμενα βήματα και οι οδηγοί

Στην τελική ευθεία για να κάνουν το ντεμπούτο τους στην πόλη, το αμέσως επόμενο διάστημα, ολοκληρώνεται οι μακροσκοπικός έλεγχος των οχημάτων, ώστε τα πρώτα 38 να τεθούν σε δοκιμαστική λειτουργία. Παράλληλα, για να μπορούν να μπουν στα δρομολόγια, που θα είναι κατά κύριο λόγο στο κέντρο της πόλης, που είναι και το πιο επιβαρυμένο, θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση του εξοπλισμού του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της τηλεματικής.

Αυτή την περίοδο εκπαιδεύονται και οι 200 οδηγοί που θα πιάσουν τιμόνι στα νέα οχήματα, τα οποία διαθέτουν και σύγχρονα συστήματα παρακολούθησης της λειτουργίας τους, κυρίως ως προς τη χρήση και την αυτονομία της μπαταρίας. Οι πρώτοι δέκα οδηγοί που πιστοποιήθηκαναπό την κινεζική εταιρεία είναι οι εκπαιδευτές των υπολοίπων οδηγών, οι οποίοι επίσης θα πιστοποιηθούν.

Ως προς τη συντήρηση των νέων λεωφορείων, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση προμήθειας, θα υπάρχει για έναν χρόνο υποστήριξη από τη Υutong. Επιπλέον, θα παρέχει επί τόπου υπηρεσίες aftersales και ανταλλακτικάδημιουργώντας εταιρεία στην Ελλάδα. Επί του παρόντος τρέχει η τρίτη φάση εκπαίδευσης των ιδιαιτέρως έμπειρων τεχνιτών της ΟΣΥ.

Ανανέωση και προσβασιμότητα στο προσκήνιο

Η άφιξη των 140 νέων φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων θα βγάλει εκτός «παιχνιδιού» ισάριθμα οχήματα EURO II της παλιάς φουρνιάς, που φτάνουν σε ηλικία τα 25 έτη. Ως το 2025, σταδιακά θα ενταχθούν στον στόλο της ΟΣΥ ακόμα 300 καινούργια λεωφορεία CNG, 12 και 18 μέτρων, των Industria Italiana Autobus και Iveco. Έτσι, η ανανέωση του στόλου θα φτάσει περί το 50%.

Σήμερα, ο ιδιόκτητος στόλος των οδικών συγκοινωνιών, αθροίζει 1.600 οχήματα, μεταξύ των οποίων και τα 250 τρόλεϊ. Από τον συνολικό στόλο στα δρομολόγια καθημερινά βγαίνουν 1.000 με το πικ να είναι στα 1.150. Για να ενισχυθεί έτι περαιτέρω ο πιο «πράσινος» ενεργός στόλος, αλλά και για να πιαστεί το 100% στην προσβασιμότητα, που σήμερα είναι μόλις στο 39%, εξετάζεται «διπλό» πρόγραμμα για να εγκατασταθούν ράμπες στα τρόλεϊ και να αναταχθούν όσα χρειάζεται ώστε να είναι διαθέσιμα και τα 250 οχήματα, εκ των οποίων σήμερα ενεργά είναι τα 200 και βγαίνουν στους δρόμους 160.

Το νέο leasing

Εντωμεταξύ, μέσα στις επόμενες 2-3 εβδομάδες το διοικητικό συμβούλιο της ΟΣΥ πρόκειται να εγκρίνει τα τεύχη του διαγωνισμού για το νέο leasing, που θα αφορά σε 300 καινούργια οχήματα. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει εγκρίνει 181,12 εκατ. ευρώ για τη νέα δεκαετή συμφωνία. Παράλληλα, εξετάζεται εάν θα αγοραστούν κάποια λεωφορεία από το υφιστάμενο leasing, δυνατότητα που παρέχεται από τη σύμβαση. Την απόφαση για το πόσα θα λάβει η ΟΣΥ προς τη λήξη της τρέχουσας συμφωνίας, αν και θεωρείται συμφέρουσα επιλογή, δεδομένου ότι το κόστοςθα ανέλθει στις 10.000 ευρώ/όχημα.

Ο νέος διαγωνισμός για την προμήθεια επιπλέον 750 καινούργιων μη ρυπογόνων οχημάτων, που βρίσκεται σε φάση προετοιμασίας, αναμένεται να βγει στον αέρα ως το καλοκαίρι. Στο μίγμα αυτής της προμήθειας, η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχήσει, συμπεριλαμβάνοντας περί τα 200 τρόλεϊ, καθώς και διαρευματικά οχήματα, τα οποία θα μπορούν και να φορτίζουν μέσω των κεραιών από τα καλώδια του ρεύματος και να κινούνται εντός πόλης αυτόνομα χάρη στη μπαταρία.

Ακόμη, ο νέος mega-διαγωνισμός θα περιλαμβάνει τουλάχιστον 50 λεωφορεία υδρογόνου, που θεωρείται ως το καύσιμο του μέλλοντος. Μάλιστα, η ΟΣΥ συμμετέχει ήδη στην πρώτη μικρή κοιλάδα υδρογόνου της χώρας, με στόχο τη δοκιμή 3-4 λεωφορείων υδρογόνου τα οποία θα έρθουν στην εταιρεία με leasing και χρηματοδότηση από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Horizon. Επικεφαλής του προγράμματος με την ονομασία «Τριήρης» είναι η Motor Oil, η οποία θα αναπτύξει πρατήρια υδρογόνου.

Πηγή: Όλγα Κλώντζα / Businessdaily

Κώστας Λύρας: Ο συμμαθητής του Στέφανου Κασσελάκη που κατέκτησε την Βομβάη!


Γεννημένος στην Αγγλία από Έλληνες γονείς, μεγαλωμένος στην Αθήνα, με σπουδές στις ΗΠΑ και την Ιταλία, ο Κώστας Λύρας περνάει τον περισσότερο χρόνο του ανάμεσα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την Βομβάη και τη χώρα μας.


Με τον Γιάννη Πιτταρά

Στη χώρα του 1,5 δις κατοίκων, κατάφερε να έχει τη δική του εταιρία «offshoring» πραγματοποιώντας μια ιδέα που του μπήκε στο μυαλό την περίοδο του κορονοϊού.

Όταν πάτησε για πρώτη φορά το πόδι του στη Βομβάη, ήταν για εκείνον ένα σοκ! Δεν του άρεσε καθόλου και όλοι του έλεγαν ψέματα.
«Έμεινα κάγκελο. Έβλεπα κόσμο να κοιμάται στο δρόμο. Δεν μπορούσα να περάσω το δρόμο, δεν υπήρχαν φανάρια. Τώρα περνάω σαν Ινδός», λέει ο ίδιος χαρακτηριστικά.

«Ο συμμαθητής μου Στέφανος Κασσελάκης»

Στην συζήτησή μας αποκαλύπτει άγνωστα περιστατικά με τον νυν πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, από το μακρινό 2005, όταν κάθονταν σε διπλανά θρανία στο Κολλέγιο Αθηνών.

«Ήταν πάρα πολύ καλός μαθητής, θυμάται ο Κώστας Λύρας, αλλά όχι δημοφιλής!
Ο ίδιος ένιωσε έκπληξη όταν έμαθε από την τηλεόραση ότι διεκδικεί την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά στη μνήμη του έρχεται η επιθυμία του μαθητή Στ. Κασσελάκη ότι κάποια στιγμή θέλει να γίνει πολιτικός!

Τα χρόνια που πέρασαν κανείς από του συμμαθητές της χρονιάς εκείνης δεν είχε νέα του νυν αρχηγού του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, παρά μόνο σκόρπιες πληροφορίες από την εμπλοκή του με τα ναυτιλιακά…

Ταλαιπωρία στην Εθνική Αθηνών – Κορίνθου για τους ταξιδιώτες της Καθαράς Δευτέρας

Τα έργα της ΑΔΜΗΕ, για την διασύνδεση του υποθαλάσσιου αγωγού ηλεκτροδότησης Αττικής – Κρήτης αναμένεται να προκαλέσουν σημαντικές κυκλοφοριακές επιπτώσεις σε έναν από τους κεντρικότερους άξονες του λεκανοπεδίου και κατεπέκταση σε όλο το οδικό δίκτυο.

Πιο συγκεκριμένα οι οδηγοί που κινούνται στην λεωφόρο Αθηνών και στη συνέχεια στη Νέα Εθνική Οδό (ΝΕΟΑΚ), με κατεύθυνση προς Κόρινθο θα πρέπει να γνωρίζουν πως ο χρόνος της διαδρομής τους θα αυξηθεί σημαντικά(Η κυκλοφορία στο ύψος της Ελευσίνας διεξάγεται από μία λωρίδα κυκλοφορίας).

Το γεγονός θα πρέπει να λάβουν και υπόψιν τους όσοι θα κινηθούν ενόψει του τριήμερου της Καθαράς Δευτέρας αλλά και του τριημέρου της 25 Μαρτίου προς την Πελοπόννησο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η άδεια που έχει δώσει η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής για την κατάληψη του οδοστρώματος στην περιοχή της Ελευσίνας είναι για πέντε μήνες! Το έργο είναι πολύ σημαντικό αλλά προφανώς η εποχή που εκτελείται δεν είναι κατάλληλη, ενόψει της τουριστικής περιόδου που αυξάνει σημαντικά τις ανάγκες των μετακινήσεων και της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Σύμφωνα με το Σύμβουλο Διαχείρισης Κυκλοφορίας Κίμωνα Λογοθέτη, ο οδικός άξονας λεωφόρος Αθηνών – Νέα εθνική οδός Αθηνών – Κορίνθου αποτελεί έναν από τους κεντρικότερους δρόμους του λεκανοπεδίου που συνδέει το κέντρο της Αθήνας με την Δυτική Αττική και την Περιφέρεια της Αττικής με την Πελοπόννησο. Ταυτόχρονα αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές οδικές αρτηρίες για την εφοδιαστική αλυσίδα και τις μεταφορές. Συνδέει το λιμάνι του Πειραιά με το εφοδιαστικό κέντρο διαχείρισης εμπορευμάτων του Θριασίου Πεδίου ενώ παράλληλα είναι ο δρόμος που οδηγεί στην βιομηχανική περιοχή του Ασπροπύργου και την επισκευαστική ζώνη της Ελευσίνας.

Πηγή: Κίμωνας Λογοθέτης

Επιχείρηση για τη σύλληψη αντιδημάρχου ως υπευθύνου για την φωτιά στο Λαύριο

Στην ταυτοποίηση του ατόμου που έβαλε τη φωτιά στο Λαύριο προχώρησε το ανακριτικό της Πυροσβεστικής, εκδίδοντας άμεσα δελτίο για τη σύλληψή του.

Μετά από έρευνα της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού (Δ.Α.Ε.Ε.), σε συνεργασία με το ανακριτικό τμήμα της Π.Υ. Λαυρίου, «ταυτοποιήθηκε ως δράστης ημεδαπός, κάτοικος Λαυρίου», σύμφωνα με ανακοίνωση της πυροσβεστικής.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Πυροσβεστικής:

Μετά από επισταμένη έρευνα υπαλλήλων της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού (Δ.Α.Ε.Ε.), σε συνεργασία με το ανακριτικό τμήμα της Π.Υ. Λαυρίου, όσον αφορά τις συνθήκες και τα αίτια εκδήλωσης της πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε σήμερα, Τρίτη, 12 Μαρτίου και Ω/13:21, σε υπαίθριο χώρο εναπόθεσης υπολειμμάτων καλλιεργειών, στη θέση «Φοινικόδασος», ιδιοκτησίας δήμου Λαυρεωτικής, ταυτοποιήθηκε ως δράστης ημεδαπός, κάτοικος Λαυρίου. Για τον λόγο αυτόν εκδόθηκε σχετικό δελτίο αναζήτησης και σύλληψής του από την ΕΛ.ΑΣ., στο πλαίσιο του αυτοφώρου.

Για τον λόγο αυτόν εκδόθηκε σχετικό δελτίο αναζήτησης και σύλληψής του από την ΕΛ.ΑΣ., στο πλαίσιο του αυτοφώρου. Η φωτιά ξέσπασε σε υπαίθριο χώρο εναπόθεσης υπολειμμάτων καλλιεργειών, στη θέση «Φοινικόδασος», ιδιοκτησίας του δήμου Λαυρεωτικής.

Ο υπαίθριος χώρος βρίσκεται πλησίον σχολικού συγκροτήματος (ΕΠΑΛ Λαυρίου), όπου λειτουργούσε την ώρα εκδήλωσης της πυρκαγιάς.

 

 

Ο 2ος αγώνας ράλλυ ιστορικών αυτοκινήτων στο Κορωπί!

Την Κυριακή 17 Μαρτίου 2024 στις 11 το πρωί η λέσχη ιστορικών αυτοκινήτων Classic Microcars διοργανώνει το 2ο REGULARITY RALLY-SPRINT ΚΡΩΠΙΑΣ.

Η διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Κρωπίας. Θα αποτελείται από 3 σκέλη με 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές συνολικού μήκους περίπου 8 χιλιομέτρων με ελεγχόμενη κυκλοφορία με εκκίνηση από την οδό Γεώργα στην περιοχή «Άγιος Νικόλαος Κορωπίου».

Υπεύθυνη για την χρονομέτρηση και την έκδοση αποτελεσμάτων θα είναι η INFOMEGA RACE RESULTS.

Συνάντηση με τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη είχε ο Δήμαρχος Αγίων Αναργύρων – Καματερού

0

Μέσα σε θετικό κλίμα συζητήθηκαν τα θέματα ασφαλείας της πόλης, καθώς και θέματα που αφορούν στις συγκοινωνίες και στις υποδομές.
Όπως ενημέρωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης τον κ. Τσίρμπα, ήδη τις τελευταίες ημέρες υπάρχει σημαντική ενίσχυση της αστυνόμευσης, η οποία θα συνεχιστεί ακόμη περισσότερο στο άμεσο μέλλον.

Ειδικότερα:

1.Σε 24ωρη βάση επιχειρούν ομάδες ΟΠΚΕ(Ομάδα Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος) και στις δύο Δημοτικές Κοινότητες.
2. Έχουν ενταθεί σημαντικά οι περιπολίες των ομάδων ΔΙΑΣ στην περιοχή.
3. Ξεκίνησαν για πρώτη φορά στην πόλη μηχανοκίνητες περιπολίες των αστυνομικών ομάδων «ΔΡΑΣΗ».
4. Προβλέπεται εντός διμήνου σημαντική ενίσχυση του προσωπικού στα αστυνομικά τμήματα και τμήματα ασφαλείας και στις δύο Δημοτικές Κοινότητες.
5. Σε περίπου 1-2 μήνες, σε καθημερινή βάση, θα υπάρχουν αστυνομικές περιπολίες με ηλεκτρικά δίκυκλα μέσα στις γειτονιές, οι οποίες θα επιτηρούν δημόσιους και δημοτικούς χώρους και σχολεία και φυσικά θα συμβάλλουν ενεργά στην ασφάλεια των κατοίκων.

Ο Δήμαρχος Αγίων Αναργύρων-Καματερού Σταύρος Τσίρμπας έθεσε ακόμη τα συγκοινωνιακά ζητήματα και ειδικότερα αυτό της μεγάλης ανάγκης να προχωρήσει η στάση του Μετρό στο Καματερό, καθώς επίσης να προβλεφθεί στη νέα γραμμή 4, στάση στο κέντρο των Αγίων Αναργύρων.
Τέλος, ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας δεσμεύτηκε ότι θα επανεκκινήσει τη διερεύνηση της αξιοποίησης των χώρων του Στρατοπέδου Εργοστασίου Βάσης 301.

Ο Δήμαρχος Αγίων Αναργύρων-Καματερού Σταύρος Τσίρμπας τόνισε μετά το πέρας της συνάντησης: «Οι δεσμεύσεις του υπουργού όσον αφορά στην ασφάλεια, στις συγκοινωνίες και στις υποδομές, αλλά και στα υπόλοιπα θέματα που συζητήσαμε είναι πολύ σημαντικές, καθώς θα ενισχύσουν ουσιαστικά το αίσθημα ασφάλειας στην περιοχή μας, θα δώσουν ουσιαστικές λύσεις σε ζητήματα που απασχολούν την καθημερινότητά μας, αλλά και θα συμβάλλουν ενεργά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων των κατοίκων της πόλης μας».

ΑΑΔΕ: Η πρώτη σφράγιση πρατηρίου για 2 χρόνια, για νοθευμένα καύσιμα (ΦΩΤΟ)

0

Ο επιτόπιος έλεγχος ανακάλυψε ότι το σταθμευμένο στο πρατήριο βυτιοφόρο όχημα έχει συνδέσει τη μάνικα παροχής καυσίμων, στο δίκτυο παραλαβής του πρατηρίου.

Οι ελεγκτές υπέδειξαν στον οδηγό του βυτιοφόρου να ξεκινήσει την πλήρωση του δικτύου με το μεταφερόμενο άγνωστο προϊόν, ώστε να διαπιστωθεί εάν καταγράφεται η εισροή στο σύστημα εισροών – εκροών και να εξακριβωθεί αν πρόκειται για πλήρωση νόμιμης δεξαμενής.

Μετά την εκροή 500 λίτρων από το βυτιοφόρο όχημα προς τη δεξαμενή, ουδεμία ένδειξη καταγραφής εισροής εμφανίστηκε στο σύστημα εισροών – εκροών. Κατόπιν αυτού, εκδόθηκε Απόφαση σφράγισης του πρατηρίου για δύο έτη.

Τα νοθευμένα και κατασχεμένα καύσιμα θα καταστραφούν από αδειοδοτημένο φορέα καταστροφής επικίνδυνων αποβλήτων, ενώ τα στοιχεία της παράβασης θα δημοσιευθούν στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ.

Ο έλεγχος συντονίστηκε από το Συντονιστικό Επιχειρησιακό Κέντρο (ΣΕΚ) της ΑΑΔΕ με τη συνεργασία της Οικονομικής Αστυνομίας της ΕΛ.ΑΣ, του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Το Green City στο Δημοτικό Παλαιάς Φώκαιας

Μια ακόμη ημέρα εγρήγορσης για την προστασία του περιβάλλοντος, ήταν η Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου: τα 200 παιδιά του Δημοτικού Παλαιάς Φώκαιας συμμετείχαν στο διαδραστικό πρόγραμμα περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης του The Green City, ύστερα από πρόσκληση του δημάρχου Σαρωνικού Δημήτρη Παπαχρήστου και της Αντιδημάρχου Περιβάλλοντος και Κυκλικής Οικονομίας, Ακριβής Καρούμπαλη.

Το κινητό πράσινο σημείο του προγράμματος (φορτηγάκι) επισκέφθηκε το σχολείο και οι μικρές μαθήτριες και μαθητές είχαν την ευκαιρία να επιμορφωθούν από την Ακρ. Καρούμπαλη και από ειδικό της Green City, παρουσία του Προέδρου Α’ βάθμιας εκπαίδευσης Μάκη Ντρούβα, για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθείται ώστε τα ανακυκλώσιμα υλικά να οδηγούνται προς αξιοποίηση. Στη δράση συμμετείχαν η διευθύντρια του σχολείου κα Κοψολαίμη καθώς και όλο το διδακτικό προσωπικό.

Μέσα από την διαδικασία αναδείχθηκε η σημασία της συμμετοχής και της κινητοποίησης μικρών και μεγάλων στον αγώνα για την προστασία του φυσικού οικοσυστήματος του πλανήτη μας.

Οι δράσεις περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης σε μαθήτριες και μαθητές σχολείων του Δήμου Σαρωνικού συνεχίζονται προκειμένου η μαθητική κοινότητα να ενημερωθεί και να εξοικειωθεί με την βιώσιμη διαχείριση απορριμμάτων και τη σταδιακή μετάβαση στην κυκλική οικονομία. Έχει ήδη προηγηθεί αντίστοιχη διαδικασία για το 2ο και το 1ο ΓΕΛ Καλυβίων, το ΓΕΛ Αναβύσσου και το 1ο Δημοτικό Σχολείο Αναβύσσου.

Ενεργειακή αναβάθμιση 40 σχολικών μονάδων σε 9 Δήμους της Αττικής από την Περιφέρεια Αττικής

Στην ενεργειακή αναβάθμιση 40 σχολικών μονάδων που λειτουργούν σε 9 Δήμους της Αττικής προχωρά η Περιφέρεια Αττικής, καθώς δρομολογήθηκε η άμεση ένταξή τους στο Περιφερειακό Πρόγραμμα «Αττική 2021 – 2027».

«Αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες για την “πράσινη” Αττική που θέλουμε. Όπως ακριβώς δεσμευτήκαμε στους πολίτες. Αναβαθμίζουμε τις δομές της δημόσιας εκπαίδευσης. Χτίζουμε τα “πράσινα” σχολεία του μέλλοντος», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς. Και πρόσθεσε: «Υλοποιώντας πολιτικές με ισχυρό περιβαλλοντικό στις σχολικές μας μονάδες, απαντάμε έμπρακτα στα επίκαιρα κρίσιμα ζητήματα της κλιματικής κρίσης και της εξοικονόμησης ενέργειας».

Ο συνολικός προϋπολογισμός υλοποίησης των έργων ανέρχεται στο ποσό των 20 εκατ. ευρώ. Το έργο -που υλοποιείται, με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης- αφορά σε παρεμβάσεις βελτίωσης της ενεργειακής αποδοτικότητας σε σχολικά κτήρια των Δήμων Αθηναίων, Αγίας Βαρβάρας, Αγίας Παρασκευής, Γλυφάδας, Κορυδαλλού, Κρωπίας, Καισαριανής, Μεταμόρφωσης και Φυλής.

Στόχος του προγράμματος είναι η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και η βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των σχολικών μονάδων, με την υιοθέτηση ενεργειακά αποδοτικών συστημάτων ψύξης και θέρμανσης των σχολικών αιθουσών (και των λοιπών λειτουργικών χώρων) και την εφαρμογή τεχνολογιών εξοικονόμησης-διαχείρισης ενέργειας.

Όπως σημείωσε ο Περιφερειάρχης Αττικής: «Δημιουργούμε ένα ασφαλές και σύγχρονο σχολικό περιβάλλον, αξιοποιώντας κάθε διαθέσιμο χρηματοδοτικό εργαλείο. Και μαθαίνουμε στα παιδιά μας να προστατεύουν το περιβάλλον, βιωματικά, μέσα από τη σχολική καθημερινότητα. Η αναβάθμιση των δομών της δημόσιας εκπαίδευσης βρίσκεται στον πυρήνα της πολιτικής μας. Και σε αυτό το πλαίσιο, θα συνεχίσουμε».

Επισημαίνεται ότι με την ενεργειακή αναβάθμιση των εν λόγω κτηρίων, συνολικής επιφάνειας άνω των 52.000 τ.μ., θα επιτευχθεί ετήσια μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα πάνω από 30%.

Μουσικοί Περίπατοι στα Μουσεία «Απρόσμενες συνηχήσεις»

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών επιστρέφει στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου με ένα ακόμα συναρπαστικό μουσικό περίπατο!

H Κρατική Ορχήστρα Αθηνών επισκέπτεται για ακόμη μία χρονιά το Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, την Πέμπτη 21 Μαρτίου στις 20:30, για μια συναρπαστική μουσική βραδιά με φόντο το παλιό εργοστάσιο φωταερίου έδωσε φως και ενέργεια στην Αθήνα για περισσότερα από 120 χρόνια.

Οι τρεις καλλιτέχνες Μιχαήλ Σμυρνόφ, Έφη Παπαθωμαΐδη και Γεώργιος-Θεόδωρος Ραράκος συνεργάζονται στο πλαίσιο ενός από τους πιο ασυνήθιστους συνδυασμούς στη μουσική δωματίου. Το ρεπερτόριό τους είναι ευρύ και καλύπτει ένα φάσμα από συνθέτες του καθιερωμένου λόγιου ρεπερτορίου μέχρι την τζαζ και την κινηματογραφική μουσική. Στη συναυλία παρουσιάζουν έργα των Ρέινχολντ Γκλιέρ, Φραντς Σούμπερτ, Αλεξάντερ Γκλαζούνοφ, Αστόρ Πιατσόλα, Μωρίς Ραβέλ, Τζώρτζ Γκέρσουϊν, Βλαντίμιρ Κόσμα, Έρολ Γκάρνερ, Σκοτ Τζόπλιν καθώς και μουσική που συνέθεσαν για το Misty trio ο Γιώργος Πλουμπίδης, o Στάθης Γκότσης και o Αλέξανδρος Καρκάλας

Πριν τη συναυλία θα πραγματοποιηθεί ξενάγηση στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου. Από τις 19:00 έως τις 20:00, οι συμμετέχοντες με τη βοήθεια των ανθρώπων του μουσείου έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο πρώτο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας στην Ελλάδα και να ανακαλύψουν την ιστορία και τη λειτουργία του!

Το πρόγραμμα με μια ματιά:

ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΩΤΑΣ
Τρίο για βιόλα, τούµπα και πιάνο

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΟΥΜΠΙΔΗΣ
«Ένα καράβι από τη Χίο»
«Ο Τζακ ο Χάρα»

ΣΤΑΘΗΣ ΓΚΟΤΣΗΣ
«Misty trio opus 1»

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΟΥΖΙΟΣ
«Η Μάχη»

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΡΚΑΛΑΣ
Τρία κοµµάτια: «il Sogno» – «Μαριονέτα» – «Τρυποκάρυδος»
Μέρος Β’ – Μουσικές του κόσµου

ΧΑΡΙ ΡΕΒΕΛ
«There is a lull in my love»

ΤΖΟΡΤΖ ΓΚΕΡΣΟΥΙΝ
«The man i love»
«It ain’t necessarily so»

IΓΚΟΡ ΦΡΟΛΟΦ
Κοµµάτι σε στυλ µπλουζ

ΝΤΑΒΙΝΤ ΟΥΜΠΕΡ
«The ballad of Enob Mort»

ΕΡΟΛ ΓΚΑΡΝΕΡ
«Misty»

ΓΙΟΣΕΦ ΚΟΣΜΑ
«Autumn Leaves» (Μεταγραφή: Ναπολέων Κατσούρης)

ΣΚΟΤ ΤΖΟΠΛΙΝ
«Original ragtime»

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

Misty Trio

Μιχαήλ Σμυρνόφ, βιόλα

Γεώργιος-Θεόδωρος Ραράκος, τούμπα

Έφη Παπαθωμαΐδη, πιάνο

Πληροφορίες

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024
19:00-20:00: Ξενάγηση στο ΒΜΦ*
20:30-21:30: Συναυλία της ΚΟΑ
Χώρος διεξαγωγής συναυλίας: Κτίριο Παλαιών Φούρνων
Είσοδος στο μουσείο: 2 ευρώ/άτομο
*Για την ξενάγηση στο ΒΜΦ είναι απαραίτητη η τηλεφωνική κράτηση στο τηλ. 213 0109325 Δευτέρα-Παρασκευή: 11:00-16:00