Αρχική Blog Σελίδα 646

Διώξεις σε 11 υπαλλήλους του δήμου Θεσσαλονίκης για ξέπλυμα χρήματος

Ποινικές διώξεις για ξέπλυμα “βρόμικου” χρήματος σε βάρος 11 υπαλλήλων του δήμου Θεσσαλονίκης παρήγγειλε να ασκηθούν ο εισαγγελέας διαφθοράς Θεσσαλονίκης Αργύρης Δημόπουλος.

Η έρευνα έγινε με επίκεντρο την υπεξαίρεση – μαμούθ σε βάρος του δήμου για την οποία ήδη εκτίουν πολυετείς ποινές κάθειρξης ο τεως δήμαρχος Βασίλης Παπαγεωργόπουλος ο πρώην γενικός γραμματέας του δήμου Μιχάλης Λεμούσιας και ο “πρωταγωνιστής” της υπόθεσης Παναγιώτης Σαξώνης ο οποίος ήταν υπάλληλος της Ταμειακής Υπηρεσίας.

Έπειτα από έρευνα που έγινε στους τραπεζικούς λογαριασμούς των συγκεκριμένων υπαλλήλων εντοπίστηκαν σύμφωνα με το seleo.gr συνολικά περίπου 1.5 εκατ. ευρώ χρήματα τα οποία δεν μπόρεσαν να δικαιολογήσουν οι εμπλεκόμενοι. Ανάμεσα στους 11 υπαλλήλους υπάρχουν και κάποιοι οι οποίοι είχαν κατηγορηθεί για την υπεξαίρεση αλλά απαλλάχτηκαν.

Στέφανος Κορκολής:… και νέα δισκογραφική δουλειά που αφορά τον Μίκη Θεοδωράκη

Είχαμε την χαρά να μιλήσουμε με τον Στέφανο Κορκολή με αφορμή τα νέα του project αλλά και για την μουσική του γενικότερα. Είναι ένας ανοιχτός άνθρωπος, αρκετά χαρούμενος, με πολύ χιούμορ και τελειομανής σε ότι κάνει. Απολαύστε τον:

-Τι αποτελεί πηγή έμπνευσης για την μουσική σας;

Είναι διαφορετικές οι πηγές έμπνευσης για τα τραγούδια και για την ορχηστρική μουσική. Για τα τραγούδια πηγή έμπνευσης είναι κυρίως ο στίχος. Γράφω πάνω σε στίχο που θα με οδηγήσει στο να καταγράψω τις ψυχικές διαθέσεις του εκάστοτε στιχουργού από την σκοπιά μου. Ακόμα όταν γράφεις έχει σημασία για ποιον είναι και αν τον γνωρίζεις. Όταν έγραψα για τον Δημήτρη Μητροπάνο ήταν σαν να μιλούσα στον ίδιο μου τον εαυτό γιατί είχαμε μια πολύ καλή φιλική σχέση. Το ίδιο έγινε και με την Άλκηστη Πρωτοψάλτη και την Δήμητρα Γαλάνη όπως και με πολλούς άλλους.

Όταν γράφεις όμως συμφωνική μουσική είναι κάτι άλλο. Γίνεται το αντίστροφο, εκεί δημιουργείς μια σύνθεση που μπορεί να γίνει και τραγούδι. Εκεί, πηγή έμπνευσης δεν είναι ούτε ένα ωραίο ηλιοβασίλεμα, ούτε κάτι άλλο, είναι κάτι το ακαθάριστο. Έμπνευση μπορεί να σου έρθει μέσα στο ταξί, μέσα στο αεροπλάνο ή οπουδήποτε. Επικρατεί ότι μια συναισθηματική φόρτιση μπορεί να σου δημιουργήσει έμπνευση για δημιουργία. Όχι εμένα δεν λειτουργεί έτσι. Ίσως μια ανάμνηση να μπορέσει αλλά, όχι έτσι απλά. Πολλές φορές η έμπνευση χτυπά την πόρτα και «αδιάκριτα καμία φορά», εκεί που κοιμάσαι και έχεις το δίλημμά να σηκωθώ και να το γράψω ή να συνεχίσω τον ύπνο μου;

_DSC7336

-Όταν δημιουργείτε μουσική σε τι πιστεύετε ότι οφείλεται η διαχρονική αξία; Νιώθετε κάτι ξεχωριστό για κάποια κομμάτια, ότι μπορεί να μείνουν στον χρόνο;

Αυτό δεν το ξέρει κανένας. Πρώτα γράφω στο μυαλό μου. Αν έχω πιάνο το παίζω και βγαίνει, αλλιώς το γράφω σε ένα κομμάτι και φτιάχνω μια παρτιτούρα. Από εκεί και πέρα το κριτήριο διαχρονικότητας κανείς δεν το γνωρίζει. Αλλά ένας μεγάλος παράγοντας είναι με το πόσο αυθορμητισμό σου έχει προκύψει. Πρέπει το τραγούδι να είναι αγνό. Δεν πρέπει να περνά την διαδικασία της σκέψης και ιδιαίτερα της πονηρής σκέψης που λέει ότι θα πρέπει να είναι στα μέτρα και τα σταθμά της εποχής ώστε να κάνει επιτυχία. Εκεί έχεις μια σύντομη επιτυχία που θα ξεχαστεί αργότερα. Όταν βγαίνει κάτι από την ψυχή σου θα ταξιδέψει και θα φτάσει και σε άλλες πολλές ψυχές. Δεν έχω γράψει ένα τραγούδι για να «γράψω ένα τραγούδι». Μου είναι απόλυτα βαρετό. Δεν υπάρχει πρέπει στην Τέχνη.

-Σε γενικό επίπεδο από τα 90s τι βλέπετε πως έχει αλλάξει σήμερα;

Θα σου πω λίγα και πολλά. Ο άνθρωπος δεν αλλάζει όμως αλλάζουν οι εποχές. Στα 90s ας πούμε υπήρχαν κοινωνικά μεγαλύτερες ευκαιρίες. Ότι αποδείχτηκαν πως ήταν πλαστικές άλλο αυτό. Αλλά υπήρχε στον κόσμο μια τάση και μια διάθεση που απογειώθηκε στις αρχές του 2000. Μια μεγάλη μερίδα του κόσμου πίστευε πως δεν υπάρχουν προβλήματα. Πίστευαν ότι όλοι ήταν πλούσιοι, κάθε οικογένεια είχε από 2-3 αυτοκίνητα, υπήρχε μια ευμάρεια. Η οποία ερχόταν σε έναν συνδυασμό με μια μεγάλη ευκολία ότι ο καθένας θα μπορούσε να πάρει περισσότερα απ’ ότι χρειαζόταν. Το κριτήριο της επιλογής ήταν μειωμένο γιατί υπήρχε η άνεση. Από την μια έκανε καλό γιατί υπήρχε μια πολυχρωμία στον κόσμο αλλά από την άλλη έκανε κακό γιατί οι επιλογές ήταν πιο χαλαρές. Επίσης επειδή έζησα και την έννοια του pop-star με γεμάτα στάδια και από κάτω υπερβολικές εκφράσεις θαυμασμού με υστερικές αντιδράσεις αυτά πλέον έπαψαν να υπάρχουν γιατί το κάθε άτομο ήθελε να γίνει star του εαυτού του, και καλά έκανε, και απομυθοποιούσε το κάθε προϊόν που του πλασάρανε. Από την δική μου σκοπιά βλέπω όμορφα τα 90’s γιατί πέρασα όμορφα σε αυτό το pop-rock διάλλειμα που έκανα.

-Σαν πολίτης τι θα θέλατε να αλλάξετε σήμερα στη χώρα που ζούμε;

Νομίζω κάθε πολίτης θα ήθελε να αλλάξει πολλά. Πρέπει να θυμηθούμε τι κάνανε οι προγονοί μας στο παρελθόν όπου στα δύσκολα ενωνόντουσαν αντί να προσπαθούν να βγάλουν το μάτι του άλλου. Να σταματήσει η ζήλεια μας. Και επίσης θα ήθελα να μην βλέπω γεροντάκια να πεινάνε, να κρυώνουν στο δρόμο και να απλώνουν το χέρι. Το λέω γιατί είναι φοβερό να φτάνεις στο τέλος μιας μεγάλης διαδρομής με το φόβο και την αγωνία για το μετά και να είσαι μόνος σε όλο αυτό. Βλέπω πολύ συχνά να έχουν πετάξει, συγνώμη για την έκφραση αλλά έτσι είναι, κάπου πολλούς μεγάλους και να αδιαφορούν οι οικογένειες τους. Στην Κυψέλη που μένω βλέπω ανθρώπους που κάποτε ήταν αξιοπρεπείς και σήμερα να είναι μόνοι και παγωμένοι και να σου ζητάνε 2 ευρώ να τους δώσεις. Αυτό είναι ένα μαχαίρι που μπαίνει μέσα στην ψυχή μου και με διαλύει. Αλληλεγγύη και φιλότιμο χρειαζόμαστε.

-Ποιες είναι οι μουσικές σας καταβολές; Τι σας έχει επηρεάσει;

Είναι η κλασσική μουσική. Δεν πρέπει να την βλέπουμε αποστειρωμένα, γιατί ότι είναι κλασσικό είναι και διαχρονικό. Πολλές φορές μου λένε γνωστοί θέλουμε να έρθουμε αλλά δεν ξέρουμε κλασική μουσική και τους απαντώ, όταν βλέπεις τον Παρθενώνα χρειάζεσαι να είσαι εσύ αρχαιολόγος;  Το διαχρονικό είναι πάντα όμορφο και δεν χρειάζεσαι γνώσεις για να σε ακουμπήσει. Από συνθέτες θα σου πω η Ρώσικη σχολή με επηρέασε αρκετά όπως Προκόφιεφ, Στραβίνσκι και άλλοι. Και από Έλληνες Μίκης Θεοδωράκης, που έχω και την χαρά να έχω μια καλή σχέση μαζί του, ο  Χατζηδάκης και ο Πλέσσας. Με αυτές τις μουσικές μεγάλωσα. Αλλά και με κλασική rock όπως Queen και Genesis.

_DSC7566

-Θα τολμήσω να σας ρωτήσω ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι

Είναι πολύ δύσκολη ερώτηση. Ίσως δεν υπάρχει απάντηση για είναι πολλά αυτά που λατρεύω. Ένα όμως από αυτά είναι το «Who wants to live forever» των Queen.

-Θα ήθελα να μου πείτε για τις δουλειές σας σήμερα.

Λοιπόν ετοιμάζω μια νέα δισκογραφική δουλειά που αφορά τον Μίκη Θεοδωράκη και είναι η πρώτη φορά που το ανακοινώνω δημοσίως.

Παίρνω κομμάτια από την λυρική περίοδο του και τα ερμηνεύει η Σοφία Μανουσάκη, που είναι και η μόνιμη συνεργάτης μου. Είναι μια πολύ νεαρή κοπέλα με μια πολύ ώριμη και μοναδική φωνή. Το CD αν καταφέρουμε να το βγάλουμε θα είναι μόνο πιάνο και τραγούδι. Θα υπάρχουν και κάποια συμφωνικά κομμάτια του Μίκη που δεν είναι γνωστά στο κοινό και σκοπός μου είναι να γνωστοποιήσω.

Σοφία Μανουσάκη

Το «Φάσμα Ασμάτων» σε συνεργασία με την Σοφία Μανουσάκι και τους String Demons προσπαθούμε να δείξουμε ότι η μουσική είναι μία. Ότι δεν υπάρχουν ταμπέλες και ότι οι μουσικές που γράφτηκαν από διαφορετικούς συνθέτες έχουν το ίδιο ηθικό βάρος. Γι’ αυτό λέγεται «Φάσμα Ασμάτων». Ο Πιατσόλα συνυπάρχει με τον Θεοδωράκη, δική μου μουσική με παραδοσιακά και άλλα πολλά. Όλα αυτά κυλάνε με τρόπο που δεν θα υπάρχει διαφορετικότητα καθώς όλα είναι μουσική.

Τις Κυριακές συμβαίνει όμως κάτι μουσικά «χαριτωμένο». Από παιδί αυτή τη μέρα και ειδικά το απόγευμα βαριόμουν οπότε έπαιζα στο πιάνο ότι μου ερχόταν. Έτσι το «Solo Piano» είναι η δεύτερη φορά που γίνεται και θυμάμαι εκείνες τις μέρες. Μαζευόμαστε στην Αθηναΐδα και χωρίς πρόγραμμα. Εκεί αποφασίζει το κοινό. Μια φορά ήταν ένα παιδάκι που ρωτώ ποιο είναι το αγαπημένο σου κομμάτι και συνθέτης μου λέει το Happy Birthday και ο Μπετόβεν. Του λέω θες να δεις πως θα το έπαιζε ο Μπετόβεν και ξεκίνησα. Μετά ρωτούσαν πως θα το έκαναν άλλοι συνθέτες και έτσι πήγε όλο το πρόγραμμα. Υπάρχει μια ζεστή και φιλική κατάσταση σαν να ήμουν στο πιάνο του σπιτιού μου.Fasma Asmaton feb 2015

Φάσμα Ασμάτων” από 31 Ιανουαρίου και κάθε Σάββατο
Solo Piano” από 1 Φεβρουαρίου και κάθε Κυριακή

Αθηναϊς Πολυχώρος Πολιτισμού
Καστοριάς 34-36, Βοτανικός
Τηλ: 210-3480000

Συνέντευξη και επιμέλεια: Ιωσήφ Χαλαβαζής – Δημήτρης Πόπορης

 

Τελευταίο χειροκρότημα για τον μεγάλο Ντέμη Ρούσσο

Το τελευταίο αντίο στον σπουδαίο καλλιτέχνη Ντέμη Ρούσσο είπαν το πρωί της Παρασκευής συγγενείς, φίλοι και συνάδελφοι στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών, όπου τελέστηκε η νεκρώσιμη ακολουθία.

Ο ερμηνευτής πολλών και μεγάλων επιτυχιών, με περισσότερες από 60 εκατομμύρια πωλήσεις δίσκων σε όλο τον κόσμο, πέθανε από καρκίνο την Κυριακή στα 69 του χρόνια, έπειτα από μακρά νοσηλεία σε ιδιωτικό νοσοκομείο.

47214880CE3C4A72E7FC68939BACD9A7
Πηγή φωτογραφίας: ΑΠΕ

 

«Ο Ντέμης υπήρξε μία μοναδική, ασυναγώνιστη, θα έλεγα, φωνή αλλά και ένας πολύ χαρούμενος άνθρωπος» δήλωσε έξω από τον ιερό Ναό Αγίων Θεοδώρων ο γνωστός μουσικοσυνθέτης, Γιώργος Χατζηνάσιος.

«Έχω την αίσθηση ότι ο Ντέμης δεν μεγάλωσε ποτέ και διατήρησε αυτή την παιδική του αθωότητα. Συναντηθήκαμε λίγο μετά την εφηβεία μας όταν ήρθε από την Αίγυπτο και παίξαμε μαζί, όπου εκείνος έπαιζε μπάσο και εγώ πιάνο, ο Βαγγέλης τύμπανα και ο Σπανουδάκης κιθάρα. Ήταν ένα τρομερό φυτώριο».

Για τη μεγάλη απώλεια μίλησε ο ερμηνευτής και μουσικός Λάκης Παπαδόπουλος. «Είναι τιμή μας που ήταν Έλληνας. Αυτός, η Νάνα Μούσχουρη, ο Χατζιδάκις, ο Θεοδωράκης και μερικοί άλλοι, ήταν διαφημιστές για την Ελλάδα» είπε.

«Έφυγε ένας μεγάλος Έλληνας καλλιτέχνης, πρέσβης της Ελλάδας, όπου βρισκόταν και στεκόταν» ανέφερε ο τραγουδιστής Πασχάλης. «Ένας ξεχωριστός καλλιτέχνης που θαυμάζω για την ιδιαιτερότητα της φωνής του και της καλλιτεχνικής του έμπνευσης. Ο Ντέμης φεύγει, όμως, με ένα παράπονο για την πατρίδα του, την Ελλάδα, που δεν τον τίμησε όσο θα έπρεπε».

Μεταξύ των παρόντων στην κηδεία ήταν οι Νίκος Αλιάγας, Μαρίζα Κωχ, Δημήτρης Ιατρόπουλος αλλά και άνθρωποι από την πολιτική ζωή, όπως ο Τέρενς Κουίκ, υφυπουργός Επικρατείας για τον Συντονισμό Κυβερνητικού Έργου, ο απερχόμενος πρόεδρος της Βουλής Βαγγέλης Μεϊμαράκης και ο δήμαρχος Μαραθώνα Ηλίας Ψινάκης.

Στεφάνια στη μνήμη του Ντέμη Ρούσσου έστειλαν, μεταξύ άλλων, ο πρεσβευτής της Αιγύπτου, η πρεσβεία της Γαλλίας, ο Βαγγέλης Παπαθανασίου, η Νάνα Μούσχουρη, ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, η Ζωή Κωνσταντοπούλου και η δισκογραφική εταιρεία Minos- EMI.

Αντί στεφάνων, η οικογένεια του Ντέμη Ρούσου έχει ζητήσει, σύμφωνα με το in.gr, να δοθούν χρήματα στον σύλλογο συμπαράστασης παιδιών με καρκίνο και αναξιοπαθούντων περιθωριακών.

Πρόγνωση καιρού από σμήνος «μίνι» δορυφόρων

0

Ο καιρός είναι μια από τις πλέον απρόβλεπτες δυνάμεις της φύσης- δεν είναι τυχαίο το ότι αποτελεί ένα από τα βασικότερα παραδείγματα που χρησιμοποιούνται όταν κάποιος περιγράφει τη θεωρία του Χάους.

Ωστόσο, η αέναη «μάχη» για την πρόβλεψη/ πρόγνωσή του συνεχίζεται από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, αξιοποιώντας κάθε δυνατό μέσον.

Σύμφωνα με τη Spire, startup που εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο, αυτό οφείλεται εν μέρει στο ότι υπάρχουν λιγότεροι από 20 δορυφόροι που συλλέγουν όλα τα καιρικά δεδομένα του κόσμου, και κάποιοι από τους παλαιότερους εξ αυτών διαθέτουν πολύ παλιό λογισμικό.

Η λύση της εταιρείας, όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Gizmag, είναι η δημιουργία ενός δικτύου άνω των 100 δορυφόρων κατηγορίας CubeSat, μεγέθους κουτιού παπουτσιών, που θα χρησιμοποιούν τεχνολογία GPS για τη συλλογή εκατονταπλάσιων δεδομένων από ό,τι είναι δυνατόν αυτή τη στιγμή. Οι πρώτοι 20 από αυτούς τους δορυφόρους είναι προγραμματισμένο να εκτοξευτούν αργότερα μέσα στο έτος.

Ο καθένας από αυτούς τους δορυφόρους κοστίζει πολύ λιγότερο από έναν συμβατικό μετεωρολογικό δορυφόρο, παρέχοντας παράλληλα πολύ μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ. Επιπλέον, το λογισμικό τους θα ενημερώνεται/ αναβαθμίζεται ανά δύο έτη, με ασύρματες μεταδόσεις από το έδαφος.

Η τεχνολογία που θα χρησιμοποιείται για τη συλλογή των δεδομένων είναι γνωστή ως GPS Radio Occultation, και περιλαμβάνει τη λήψη και ανάλυση σημάτων από υπάρχοντες δορυφόρους GPS.

Καθώς ένα από αυτά τα σήματα ταξιδεύει από έναν δορυφόρο GPS σε έναν δορυφόρο της Spire, περνάει μέσα από την ατμόσφαιρα της Γης.

Εξετάζοντας πώς αυτό διαθλάται, είναι δυνατός ο υπολογισμός παραγόντων όπως η θερμοκρασία, η πίεση και η υγρασία, με περισσότερη ακρίβεια και λεπτομέρεια από ό,τι γίνεται με άλλες μεθόδους.

Αυτά τα δεδομένα στη συνέχεια μεταδίδονται σε σταθμούς εδάφους και εκτιμάται ότι 10.000 μετρήσεις θα γίνονται καθημερινά, τη στιγμή που σήμερα ανέρχονται στις 2.000.

Καλώς εχόντων των πραγμάτων, και οι 100 δορυφόροι θα είναι σε τροχιά από το τέλος του 2017.

Κανένα πρόβλημα με Χάντερ στον Ολυμπιακό

Τίποτα το σοβαρό δεν έχει ο Οθέλο Χάντερ, ο οποίος τραυματίστηκε στον καρπό του χεριού του στη διάρκεια του αγώνα με την Αναντολού Εφές.

Αρχικά υπήρξε έντονη ανησυχία στις τάξεις των «ερυθρόλευκων» για την κατάσταση του Αμερικανού σέντερ, μετά την πτώση του στο παρκέ στα τελευταία λεπτά της αναμέτρησης.

Αμέσως μετά την άφιξη της αποστολής από την Κωνσταντινούπολη ο Χάντερ μετέβη απευθείας σε ιδιωτική κλινική, όπου υποβλήθηκε στις απαραίτητες εξετάσεις.

Όπως έγινε γνωστό ήταν «καθαρές» κι έτσι ο παίκτης θα ενισχύσει κανονικά τον Ολυμπιακό στο μεγάλο ντέρμπι της 6ης αγωνιστικής του Top 16 με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας, την ερχόμενη εβδομάδα στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.

Θα τρόμαζες και εσύ με το Insane Mode του Tesla P85D

Αρκετοί καταναλωτές είναι αρκετά επικριτικοί γύρω από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Θεωρούν πως δεν έχουν την απαραίτητη δύναμη για τις επιδώσεις που θέλουν να έχουν στην οδήγηση τους. Οι καιροί άλλαξαν όμως…

Για να δούμε το απίστευτο “Insane Mode” του ηλεκτροκίνητου Tesla Model S P85D, ή καλύτερα θα τις αντιδράσεις ανυποψίαστων επιβατών που μπαίνουν σε ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο. Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει ιπποδύναμη 691, ροπή 931Nm (!) και φτάνει 0-100km/h σε 3.2 δευτερόλεπτα, φυσικά αθόρυβα…

2015_tesla_model_s_autopilot-1010-mc-819x819

LibreOffice: Δωρεάν Office για όλους

0

Γιατί να πληρώσεις ξανά για εφαρμογές Office;

Το The Document Foundation κυκλοφόρησε τη νέα έκδοση του LibreOffice, της δωρεάν σουίτας Office που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας ως εναλλακτική επιλογή αντί των Microsoft Office, Google Drive κ.ά. Η έκδοση LibreOffice 4.4 φέρνει στους χρήστες αρκετές νέες λειτουργίες, επιδιορθώσεις μικροπροβλημάτων και χρήσιμα εργαλεία όπως:

  • Νέα toolbar
  • Βελτιωμένα menus
  • Υποστήριξη OpenGL για Windows
  • Εικονίδια SIFR Monochrome στο OS X
  • Υποστήριξη γραμματοσειρών Carlito και Caladea για αντικατάσταση των Calibri και Cambria της Microsoft
  • Νέα default templates
  • Καλύτερη συμβατότητα με αρχεία OOXML

Περισσότερες λεπτομέρειες για τη νέα έκδοση εδώ. Μπορείτε να κατεβάσετε το LibreOffice 4.4 από εδώ.

libreoffice_1

Νότια Αφρική: ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο “νούμερο 1” δολοφόνος του απαρτχάιντ [LE SOIR]

Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε σήμερα ο Eugene de Kock, ο πιο διάσημος δολοφόνος του απαρτχάιντ, κατηγορούμενος για απαγωγές, βασανιστήρια και δολοφονίες αντιπάλων, που ήταν στη φυλακή από το 1994.

“Για το συμφέρον της εθνικής συμφιλίωσης, αποφάσισα ο De Kock να αφεθεί ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ”, δήλωσε ο Νοτιοαφρικανός υπουργός δικαιοσύνης, Michael Masutha, προσθέτοντας ότι οι όροι της απελευθέρωσης του πρώην συνταγματάρχη της αστυνομίας δεν θα δημοσιοποιούνταν.

Ο De Kock καταδικάστηκε το 1996 σε δύο ποινές ισόβιας κάθειρξης και 212 χρόνια φυλάκισης για 89 εγκλήματα που διέπραξε ως επικεφαλής της αντιτρομοκρατικής μονάδας, της αστυνομίας του ρατσιστικού καθεστώτος.

Εμπορικό κέντρο μοιάζει να… λιώνει από τον ήλιο

0

Στο Malmo της Σουηδίας το εμπορικό κέντρο Emporia κερδίζει σίγουρα τις εντυπώσεις.

Η σύγχρονη αρχιτεκτονική δεν είναι τίποτα λιγότερο από ένα θαύμα. Ο εμπνευστής του και δημιουργός της δομής Gert Wingårdh θέλησε να κάνει την ανατροπή κατασκευάζοντας ένα κτήριο που μοιάζει να λιώνει από τη ζέστη σε μία από τις πιο κρύες πόλεις του κόσμου!

Το εμπορικό κέντρο έχει ως βασικά υλικά κατασκευής το γυαλί και το μέταλλο, ενώ το χρυσό χρώμα που επιλέχθηκε τονίζει ακόμα περισσότερο το εφέ του… λιωσίματος! Στο κέντρο του, μάλιστα, μοιάζει να έχει λιώσει εντελώς, δημιουργώντας ένα πρωτότυπο αποτέλεσμα.

emporia1

emporia3

emporia4

emporia5

emporia6

Ξανά στο Δημόσιο το 30% του “Ελ. Βενιζέλος”

0

Το 30% του αεροδρομίου της Αθήνας «Ελ. Βενιζέλος», που είχε μεταβιβαστεί προς πώληση στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας Δημοσίου (ΤΑΪΠΕΔ), επιστρέφει στο Δημόσιο.

Πρόκειται για το ξεκίνημα της αποδυνάμωσης του ΤΑΪΠΕΔ μέχρι την πλήρη κατάργησή του, κάτι για το οποίο είχε δεσμευτεί προεκλογικά ο ΣΥΡΙΖΑ.

Το σχετικό νομοσχέδιο θα είναι από τα πρώτα που θα κατατεθούν στη Βουλή, όταν θα έχει λήξει η εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας. Άγνωστο παραμένει όμως ποια θα είναι η νομική φόρμουλα.

Η Άνιστον θα αλλάξει επώνυμο

0

Η Τζένιφερ Άνιστον θέλει να κάνει μια κίνηση για να αποδείξει την αφοσίωσή της στο σύντροφό της Τζάστιν Θερού.

Μετά το γάμο τους, λοιπόν, που αναμένεται να γίνει σύντομα θα αποκτήσει το επώνυμό του. Ο Τζάστιν Θερού δεν συμφωνεί και τόσο με την ιδέα. Τη συμβουλεύει μάλιστα να μην αλλάξει το όνομά της, διότι το Άνιστον είναι πλέον brand name στο χώρο της σόουμπιζ.

«Η σταρ προτιμά το “Θερού”, το βρίσκει πιο μελωδικό και εύηχο. Είναι αποφασισμένη να το τολμήσει. Άλλωστε δεν έχει να αποδείξει κάτι παραπάνω στη δουλειά της και η καριέρα της δεν πρόκειται να κινδυνεύσει» σχολιάζει άτομο από το περιβάλλον του ζευγαριού.

Μαρκαδόρος που αντιγράφει χρώματα!

0

Ένας πραγματικά εντυπωσιακός μαρκαδόρος που επινοήθηκε από την Κορεάτισα σχεδιάστρια Jinsu Park.

Ο μαρκαδόρος αντιγράφει οποιοδήποτε χρώμα από το περιβάλλον και είναι έτοιμος για να ζωγραφίσει με το ίδιο ακριβώς χρώμα.

Η λειτουργία του είναι πανομοιότυπη με αυτή του επιλογέα χρώματος (color picker) του photoshop και άλλων παρόμοιων προγραμμάτων.

Το χρώμα επιλέγεται από έναν αισθητήρα RGB που είναι ενσωματωμένος στο μαρκαδόρο και στη συνέχεια το κόκκινο, πράσινο και μπλε μελάνι αναμειγνύονται με την κατάλληλη αναλογία για να παράξουν το επιθυμητό χρώμα.

color_picker_pen_1

color_picker_pen_2

color_picker_pen_3

color_picker_pen_4