Αρχική Blog Σελίδα 332

Νέο Renault Megane Sedan: Κινητήρες και επιδόσεις

Η Renault ανακοίνωσε όλες τις λεπτομέρειες για το νέο Megane Sedan, το οποίο είναι πιο κομψό σχεδιαστικά από ποτέ άλλοτε, εξοπλισμένο με μια ευρεία γκάμα κινητήρων και με μεγάλους χώρους.

Εξωτερικά μοιάζει τόσο με το νέο Megane χάτσμπακ, όσο και με το στέισον βάγκον Megane, ενώ από το πλάι και πίσω χαρακτηρίζεται για την έντονη κλίση του παρμπρίζ και το υπερυψωμένο καπό. Από πλευράς διαστάσεων, το νέο Megane Sedan έχει μήκος 4.632 χλστ., πλάτος 1.814 χλστ., ύψος 1.443 χλστ. και μακρύ μεταξόνιο 2.711 χλστ. Οι χώροι που προσφέρει είναι άνετοι για όλους τους επιβάτες, όπως και για τις αποσκευές (550 λίτρα).

Παράλληλα, στο εσωτερικό του όπου κυριαρχεί η μεγάλη κάθετη οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 8,7 ιντσών, ο σχεδιασμός είναι μοντέρνος, ενώ έχει δοθεί προσοχή στην επιλογή των υλικών (μαλακά πλαστικά στο ταμπλό) και στο φινίρισμα (διακοσμητικά χρωμίου και επενδύσεις από δέρμα νάππα). Φυσικά, στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται όλα τα σύγχρονα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας, όπως είναι -μεταξύ άλλων- head-up display και πολλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Για την κίνηση του νέου Megane Sedan υπάρχουν δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης και τρία πετρελαίου. Πρόκειται για τον ατμοσφαιρικό βενζίνης των 1.6 λτ. και τον πιο σύγχρονο turbo των 1.2 λτ., καθώς και για τον πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λτ. με 90 ή 110 ίππους και τον ισχυρότερο 1.600άρη των 130 ίππων. Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά ακολουθούν στους παρακάτω πίνακες.

Κινητήρες βενζίνης        
Έκδοση SCe 115 SCe 115 CVT    TCe 130 EDC  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598 1.598 1.198  
Ταχύτητες 5 CVT 7 auto  
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 115/5.500    115/5.500 130/5.000  
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 156/4.000 156/4.000 205/2.000  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,8 13,2 10,9  
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)    190 180 200  
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) 6,3 6,6 5,4  
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 142 153 122  
Βάρος (κιλά) 1.247 1.287 1.315  
         
Κινητήρες πετρελαίου        
Έκδοση dCi 90 dCi 110 dCi 110 EDC    dCi 130
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.461 1.461 1.461 1.598
Ταχύτητες 6 6 6 auto 6
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 90/4.000 110/4.000 110/4.000 130/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 220/1.750    260/1.750 250/1.750 320/1.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 13,7 11,6 12,5 10,5
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 176 190 190 201
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) 3,7 3,7 3,7 4,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 95 95 95 103
Βάρος (κιλά) 1.320 1.320 1.320 1.401

Δείτε το νέο Megane Sedan και στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

BMW i8 σε εκκεντρικό μοβ χρώμα και carbon body kit

Δεν σταματάει η BMW Abu Dhabi Motors να παραδίδει στους πελάτες της κορυφαία μοντέλα της μάρκας, όπως είναι οι BMW M3, M4 και το άκρως εντυπωσιακό i8, με μοναδικά, εξατομικευμένα χαρακτηριστικά.

{loadposition acs-bmw}

Αυτή τη φορά την εμφάνισή της κάνει μία ακόμα «ιδιαίτερη» απόχρωση του BMW i8 σε χρώμα Twilight Purple, συνδυασμένο με κάποια ελάχιστα μαύρα τμήματα και με αεροδυναμικό body kit από ανθρακόνημα της AC Schnitzer. Από το εξωτικό αυτό υλικό είναι κατασκευασμένα τα εμπρός σπόιλερ, οι προσθήκες στα μασπιέ και η αεροτομή πίσω. Επιπλέον, εφοδιάζεται με νέες ζάντες διαμέτρου 21 ιντσών, συνδυασμένες με ελαστικά 245/35.

Όσο για τον κινητήρα, δεν δέχτηκε καμία αλλαγή. Να υπενθυμίσουμε ότι το i8 εφοδιάζεται με υβριδικό σύνολο το οποίο περιλαμβάνει 1.5 λτ. κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικό μοτέρ, συνδυαστικής ισχύος 362 ίππων και 570 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 4,4 δευτερόλεπτα και η κατανάλωση είναι στα 2,1 λτ./100 χλμ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Το απόλυτο Ford VelociRaptor 600hp 6×6 από τον Hennessey

Ο βελτιωτής Hennessey έκανε για ακόμα μία φορά το «θαύμα» του, αυτή τη φορά όχι σε κάποια Mustang, αλλά στο pick-up Ford F-150 Raptor. Οι μετατροπές δεν αφορούν μόνο την αναβάθμιση του κινητήρα, αλλά και την προσθήκη ενός ακόμα άξονα, συν πολλές ακόμα βελτιώσεις και αλλαγές.

Το άκρως εντυπωσιακό «αγροτικό» Hennessey VelociRaptor 6X6 κοστίζει από 295.000 δολάρια (263.134 δολάρια) και περιλαμβάνει το νέο Ford F-150 Raptor, το σύστημα 6×6, νέα ανάρτηση, νέες ζάντες 20 ιντσών με χωμάτινα ελαστικά, ειδικούς προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, rollbar και προβολείς LED στην οροφή. Επιπλέον, προσφέρονται φρένα της Brembo, μεγαλύτερες ζάντες και ελαστικά, νέες επενδύσεις στο εσωτερικό, μέχρι και συστήματα θωράκισης.

Η αναβάθμιση του κινητήρα EcoBoostτων 3.5 λτ. με το αυτόματο κιβώτιο των 10 ταχυτήτων περιλαμβάνει βελτιωμένα διπλά τούρμπο, νέο σύστημα ανοξείδωτης εξάτμισης, νέο intercooler και επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Η απόδοση του θηρίου ξεπερνά τους 600 ίππους, ενώ μόνο οι μετατροπές του κινητήρα μπορούν να γίνουν και στα «απλά» F-150 Raptor, έναντι του ποσού των 22.500 δολαρίων (20.070 ευρώ).


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η αστυνομία της Αλβανίας παρέλαβε 11 ηλεκτρικά VW e-Golf

Ο υπουργός Εσωτερικών υποθέσεων της Αλβανίας, Saimir Tahiri παρουσίασε το νέο «πράσινο» στόλο των 11 ηλεκτρικών Volkswagen e-Golf που θα πλαισιώσουν την αστυνομία, τονίζοντας -μεταξύ άλλων- ότι το κόστος κίνησης για 100 χιλιόμετρα, ισοδυναμεί (στην Αλβανία) με φλιτζάνι καφέ. Ενδεικτικά, ένας καφές κοστίζει περίπου 120 Λεκ Αλβανίας, δηλαδή 0,86 ευρώ.

Η Αλβανία είναι η 5η χώρα στην Ευρώπη με ηλεκτρικά περιπολικά στον στόλο της, ωστόσο υπάρχει ένα βασικό πρόβλημα. Αυτό είναι ότι δεν υπάρχουν σταθμοί φόρτισης στις πόλεις της Αλβανίας και έτσι τα ηλεκτρικά e-Golf θα πρέπει να φορτίζουν στα αστυνομικά τμήματα, με αποτέλεσμα να έχουν περιορισμένη ακτίνα δράσης. Επίσης, η μέγιστη ταχύτητά τους είναι πολύ χαμηλή.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο ηλεκτροκινητήρας του e-Golf αποδίδει 115 ίππους και 270 Nm ροπής, προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά 140 χλμ./ώρα. Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί την ενέργειά του από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων – λιθίου χωρητικότητας 26,5 kWh, ενώ η  αυτονομία φτάνει τα 175 χιλιόμετρα ανάλογα με την συνθήκες οδήγησης. Στην πρόσφατη Έκθεση του Παρισιού, παρουσιάστηκε το e-Golf με μεγαλύτερη αυτονομία 300 χλμ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέες προσφορές Opel με εκπτώσεις έως 3.000 ευρώ

Η Opel ανακοίνωσε τις νέες προσφορές για τα μοντέλα της, οι οποίες περιλαμβάνουν εκπτωτικά προγράμματα έως 3.000 ευρώ και ισχύουν μέχρι τις 31/12/2016. Παράλληλα όλα τα μοντέλα της Opel συνοδεύονται με 6 χρόνια εγγύηση (2ετή εργοστασιακή και 4ετή πρόσθετη από την GM Hellas).

Πιο αναλυτικά οι προσφορές ανά μοντέλο είναι οι εξής παρακάτω:

Adam: Έκπτωση αξίας 850 ευρώ

Corsa: Ελάχιστη έκπτωση 600 ευρώ (εκδόσεις με κινητήρες πετρελαίου). Για περιορισμένο αριθμό οχημάτων ισχύει όφελος 1.300 ευρώ.

Astra 5θυρο και Sports Tourer: Όφελος 1.200 ευρώ

Mokka: Όφελος 3.000 ευρώ (ισχύει για περιορισμένο αριθμό οχημάτων).

Astra 4θυρο: Ελάχιστη έκπτωση 2.500 ευρώ.

Insignia: Ελάχιστη έκπτωση 2.500 ευρώ.

Για τις αναλυτικές τιμές των μοντέλων της Opel Πατήστε Εδώ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Renault Clio Williams του 1993 με μόνο 1.614 χιλιόμετρα!

Ο πρόγονος του Renault Clio R.S., το Clio Williams μετράει ήδη 23 χρόνια από το λανσάρισμα του που έγινε το 1993, ωστόσο δεν παύει να συγκινεί τους φίλους της αυτοκίνησης με τα δυναμικά του χαρακτηριστικά. Ξεχωριστά του γνωρίσματα εξωτερικά αποτελούσαν οι χρυσαφί ζάντες αλουμινίου συνδυασμένες με το μπλε χρώμα του αμαξώματος, τα φουσκωμένα φτερά και καπό με τον αεραγωγό.

Την κίνησή του αναλάμβανε το 2.0 λτ. μηχανικό σύνολο ισχύος 150 ίππων και 175 Nm ροπής, απόδοση η οποία ήταν αρκετά εκείνη την εποχή. Το μοτέρ προσέφερε επιτάχυνση στο 982 κιλών αμάξωμα από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 215 χλμ./ώρα.

Ένα από τα πολύ ελάχιστα Clio Williams που κυκλοφορούν σήμερα και έχουν παραμείνει ουσιαστικά ανέγγιχτα στο πέρασμα του χρόνου, είναι το εικονιζόμενο, το οποίο είναι 100% εργοστασιακό και έχει διανύσει μόλις 1.614 χιλιόμετρα σε στεγνό μόνο δρόμο. Τιμή πώλησης δεν αναφέρεται, ωστόσο σύμφωνα με την αγγελία κάποιος το «έκλεισε».


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Βελτιωμένη BMW M2 με ισχύ 450 ίππων και 690 Nm ροπή

Το κορυφαίο μικρομεσαίο μοντέλο της BMW, η M2 Coupe από το εργοστάσιο διαθέτει άκρως δυναμικά χαρακτηριστικά μέσω του 6κύλινδρου TwinPower Turbo κινητήρα των 3.0 λτ. Με ισχύ 370 ίππων και 450 Nm ροπής το κουπέ μοντέλο επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ. με το αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο (4,5 δλ. με το 6άρι μηχανικό), από 80-120 χλμ./ώρα σε μόλις 4,4 δλ. και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 270 χλμ./ώρα.

Η γερμανική εταιρεία βελτιώσεων Mcchip-DKR ανεβάζει την απόδοση στο τρίτο στάδιο αναβάθμισης στους 445 ίππους και 600 Nm ροπής. Αυτό περιλαμβάνει αναβαθμισμένα τούρμπο, νέα σωλήνωση, επαναπρογραμματισμένο λογισμικό και νέο καταλύτη (κόστος 8.090 ευρώ.). Επιπλέον, με την τοποθέτηση νέου intercooler η απόδοση φτάνει τους 450 ίππους και 690 Nm ροπής.

Επιδόσεις δεν αναφέρονται, όμως με 80 παραπάνω ίππους και κυρίως με συν 240 Nm ροπής, οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις θα είναι αισθητά -ακόμα- καλύτερες από του εργοστασιακού μοντέλου.

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Subaru WRX S4 tS με πολλές αναβαθμίσεις

Η Subaru ξεκινά το λανσάρισμα του νέου, περιορισμένης παραγωγής WRX S4 tS, το οποίο θα διατεθεί στην Ιαπωνία από τις 4 Οκτωβρίου έως τις 12 Μαρτίου 2017. Οι αλλαγές που φέρει με τα πιο απλά WRX STI είναι πολλές, τόσο αισθητικές όσο και μηχανικές, ενισχύοντας έτσι τα δυναμικά χαρακτηριστικά το σπορ μικρομεσαίου σεντάν.

Εξωτερικά, το WRX S4 tS εφοδιάζεται με σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, με νέα μάσκα, με σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα και με ανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα. Παράλληλα, στην έκδοση NBR Challenge Package υπάρχουν μαύρες 19άρες ζάντες και μεγάλο πίσω σταθερό σπόιλερ από ανθρακόνημα.

Αλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό, όπως είναι τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, τα πίσω δερμάτινα με ασημί ραφές, ο νέος πίνακας οργάνων, τα διακοσμητικά στα μασπιέ, η νέα δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και στον επιλογέα των ταχυτήτων.

Το WRX S4 tS διαθέτει αρκετές ενισχύσεις και κάτω από το αμάξωμα. Αυτές αφορούν τις μπάρες θόλων εμπρός – πίσω, τα νέα αμορτισέρ και ελατήρια, το ενισχυμένο ψυγείο του κινητήρα, το νέο σύστημα εξάτμισης με πιο σπορ ήχο και την τοποθέτηση φρένων της Bremboμε 4πίστονες δαγκάνες εμπρός.

Την κίνηση του WRX S4 tS αναλαμβάνει το 2.0 λτ. turbo, άμεσου ψεκασμού επίπεδο μηχανικό σύνολο των 300 ίππων και 400 Nm ροπής, το οποίο προσφέρει καλύτερη επιτάχυνση μέσω της βελτιωμένης ροπής.

Όσο για την τιμή του WRX S4 tS, στην Ιαπωνία πωλείται από 4.968.000 γεν (43.640 ευρώ).


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Suzuki SX4 S-Cross από 16.030 ευρώ (τιμές-εξοπλισμοί)

Η Suzuki ανακοίνωσε τις τιμές και τους εξοπλισμούς του ανανεωμένου SX4 S-Cross, με τους νέους turbo κινητήρες βενζίνης του 1.0 λτ. και των 1.4 λτ., καθώς και με το ντίζελ των 1.6 λτ. σε εκδόσεις με κίνηση 4×2 ή 4×4.

Πιο αναλυτικά, το SX4 S-Cross facelift ξεκινά από τις 16.030 ευρώ με το μηχανικό σύνολο 1.0 Boosterjet των 112 ίππων στην αρχική έκδοση GL, η οποία περιλαμβάνει ESP, 7 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, ράδιο CD κ.λπ. Με τον πιο ισχυρό κινητήρα 1.4 Boosterjet 140hp και με πιο πλούσιο εξοπλισμό κοστίζει από 20.250 ευρώ, ενώ το ντίζελ 1.6 λτ. DDiS 120hp πωλείται από 21.770 ευρώ.

Με τετρακίνηση συνδυάζονται τα μηχανικά σύνολα 1.4 λτ. Boosterjet και 1.6 λτ. DDiS, τα οποία προσφέρονται σε τιμές που ξεκινούν από 22.400 ευρώ και 25.720 ευρώ αντίστοιχα.

Για τις αναλυτικές τιμές και εξοπλισμούς του ανανεωμένου SX4 S-Cross Πατήστε Εδώ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Lada XRAY με βελτιωμένες εκτός δρόμου ικανότητες

Η Lada αναβαθμίζει το μικρό crossover μοντέλο της XRAY σε εκτός δρόμου χαρακτηριστικά, έτσι ώστε να μπορεί να κινηθεί πιο εύκολα σε κακοτράχαλους δρόμους, να περάσει μέσα από νερά, να πατήσει σε χωμάτινες διαδρομές κ.ο.κ., χωρίς όμως να διαθέτει έκδοση με τετρακίνηση.

Στο βασικό του εξοπλισμό διαθέτει συστήματα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (ESC) και περιορισμού της ολίσθησης των κινητήριων τροχών (TCS). Πλέον τα συστήματα αυτά μπορούν να απενεργοποιηθούν μερικώς μέχρι τα 50 χλμ./ώρα, μέσω του εικονιζόμενου διακόπτη (από Renault). Επίσης, η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι στα 195 χιλιοστά, τα οποία είναι αρκετά για crossover μοντέλο.

Βελτιώσεις υπάρχουν και στον εξοπλισμό, όπως είναι οι νέες δίχρωμες ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών, το σύστημα πολυμέσων με πλοήγηση, 6 ηχεία και κάμερα οπισθοπορείας.

Την κίνηση του XRAY αναλαμβάνουν δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης, ένα 1.6 λτ. ισχύος 106 ίππων και 148 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ., κατανάλωση 7,2 λτ./100 χλμ.) και το 1.8 λτ. με 122 ίππους και 170 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ., κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ.).

Η τιμή του στην Ρωσία ξεκινά από τα 589.000 ρούβλια (8.380 ευρώ).


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

To μίνι Toyota του μέλλοντος με κινητήρα υδρογόνου (+video)

Η Toyota δείχνει τις προθέσεις της για το αυτοκίνητο του μέλλοντος το οποίο θα χρησιμοποιεί ως καύσιμο το υδρογόνο και δεν θα εκπέμπει καθόλου βλαβερούς ρύπους. Άλλωστε η Toyota έχει κάνει μακροχρόνια έρευνες πάνω στα οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου, ενώ στην παραγωγή διαθέτει το μοντέλο Mirai.

Παράλληλα, στόχος της Toyota είναι να τους προσθέσει ένα νέο ρόλο, μετατρέποντας τα οχήματα κυψελών καυσίμου από καταναλωτές ενέργειας σε παραγωγούς ενέργειας. Αυτά τα οχήματα μηδενικών ρύπων όχι μόνο θα μειώνουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις αλλά θα μπορούν να παράγουν και να παρέχουν ενέργεια, όπως ακριβώς και το πρωτότυπο μίνι αυτοκίνητο Toyota FCV Plus.

Η χρήση του οχήματος για τη μετατροπή καθαρού υδρογόνου σε ηλεκτρισμό, μπορεί να προστατεύσει το περιβάλλον και να συμβάλλει δραστικά στην αντιμετώπιση θεμάτων ενεργειακής ασφάλειας:

– Παραγωγή ηλεκτρισμού από υδρογόνο: Εκτός του ότι έχει υδρογόνο στο δικό του ρεζερβουάρ, το FCV Plus μπορεί επίσης να παράγει ηλεκτρισμό απευθείας από το υδρογόνο που είναι αποθηκευμένο εκτός του οχήματος. Επομένως, το όχημα μεταμορφώνεται σε σταθερή πηγή ηλεκτρικής ενέργειας για χρήση εντός ή εκτός σπιτιού.

– Κοινοχρησία παραγόμενου ηλεκτρισμού: Όταν είναι σταθμευμένο, το FCV Plus μπορεί να προσφέρει την ηλεκτρική ενέργεια που έχει αποθηκευμένα σε άλλα αυτοκίνητα και ηλεκτρικά δίκτυα.

– Υποστήριξη παραγωγής ηλεκτρισμού στο μέλλον: Εκτός από τη χρήση της σε ένα αυτοκίνητο, η συστοιχία κυψέλης καυσίμου του FCV Plus μπορεί να αφαιρείται και να επαναχρησιμοποιείται σαν μία συσκευή παραγωγής ηλεκτρισμού.

Η σμίκρυνση της συστοιχίας κυψέλης καυσίμου του FCV Plus και άλλων εξαρτημάτων του συστήματος βοήθησε στη δημιουργία ενός ελαφρού και συμπαγούς οχήματος, που είναι ιδανικό για την πόλη. Η οικονομία καυσίμου είναι βελτιωμένη λόγω της προηγμένης αεροδυναμικής του κάτω τμήματος του οχήματος. Ενσωματωμένα πάνελ ασύρματης φόρτισης μπαταρίας, που καλύπτουν τους πίσω τροχούς και το κάτω μέρος του πατώματος μπροστά, επιτρέπουν την ευφυή εξωτερική φόρτιση άλλων οχημάτων ή υποδομών.

Τα εξαρτήματα κίνησης έχουν μικρύνει και τοποθετούνται στις τέσσερις γωνίες του αυτοκινήτου σε μία διάταξη που μεγιστοποιεί τον εσωτερικό χώρο. Η μικρή συστοιχία κυψέλης καυσίμου τοποθετείται ανάμεσα στους εμπρός τροχούς, ενώ το ρεζερβουάρ υδρογόνου βρίσκεται πίσω από τα πίσω καθίσματα. Σε συνδυασμό με τη χρήση ανεξάρτητων ενσωματωμένων μοτέρ και στους τέσσερις τροχούς, αυτό προσδίδει στο FCV Plus το συνολικό μήκος ενός συμπαγούς αυτοκινήτου και το εσωτερικό ενός μεγάλου sedan.

Δείτε το Toyota FCV Plus και στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Αποκαλυπτήρια του νέου Toyota Yaris WRC (+video)

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Toyota πραγματοποίησε τα αποκαλυπτήρια του νέου αγωνιστικού της Yaris WRC, το οποίο θα δώσει την πρώτη μάχη του στο Ράλι Μόντε Κάρλο, στις 20-22 Ιανουαρίου. Το νέο Toyota Yaris WRC έχει εξελιχθεί και θα υποστηριχτεί στο νέο Πρωτάθλημα από την επίσημη αγωνιστική ομάδα της ιαπωνικής Μάρκας, την Toyota Gazoo Racing, η οποία έχει ως αρχηγό της τον πρώην οδηγό αγώνων Τόμι Μάκινεν.

Προς το παρόν η ιαπωνική φίρμα δεν έχει ανακοινώσει ποιοι θα είναι οι οδηγοί με τους οποίους θα μετάσχει στο νέο Πρωτάθλημα, ωστόσο κατά την παρουσίαση του νέου Yaris WRC, αποκαλύφθηκε ότι μεγάλος χορηγός της Toyota και «συνεργάτης τεχνολογίας» θα είναι η Microsoft.

Από εκεί και πέρα, με βάση τους νέους κανονισμούς του νέου Πρωταθλήματος, το νέο Toyota Yaris WRC θα τροφοδοτείται με 1.600άρη turbo κινητήρα με ισχύ κοντά στους 380 ίππους, ενώ θα είναι ελαφρύτερο από τα αγωνιστικά του 2016 τουλάχιστον κατά 25 κιλά. Νέο στοιχείο αποτελεί και η παρουσία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού.

Το νέο Πρωτάθλημα του WRC αναμένεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον, αφού μετά από πολλά χρόνια θα έχουμε 4 εργοστασιακές ομάδες (Citroen, Hyundai, Toyota και VW), αλλά και την M Sport με το καινούργιο Ford Fiesta WRC. Νέα είναι και τα υπόλοιπα εργοστασιακά αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζει το ολοκαίνουργιο C3 WRC, ενώ αναβαθμίσεις φέρουν και τα Polo WRC και i20 WRC.

Δείτε παρακάτω και το βίντεο με το Yaris WRC στο Παρίσι:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr