Αρχική Blog Σελίδα 294

Αυτόνομο Honda σκέφτεται και αισθάνεται

Το πρωτότυπο Honda NeuV είναι ένα αυτόνομο ηλεκτροκίνητο όχημα, σχεδιασμένο για καθημερινές μετακινήσεις που διαθέτει τεχνητή νοημοσύνη (AI) με την ονομασία emotion engine και θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Προϊόντων 2017.

Δείτε επίσης: Πρωτότυπο Audi με τεχνητή νοημοσύνη (+video)

Αξιοποιώντας τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης, της ρομποτικής και των μεγάλων δεδομένων που μεταμορφώνουν την εμπειρία της μετακίνησης, η Honda ανακοίνωσε ότι το Cooperative Mobility Ecosystem (Συνεργατικό Οικοσύστημα Μετακίνησης) θα είναι το θέμα της συμμετοχής της στην Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Προϊόντων 2017 (Consumer Electronics Show) στο Λας Βέγκας.

Σύμφωνα με την ίδια τη Honda το πρωτότυπό της, εκτός του ότι θα έχει τεχνητή νοημοσύνη και θα… σκέφτεται, θα μπορεί να επικοινωνεί με τους επιβάτες, ενώ το ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι πως θα έχει και συναισθήματα!

Ελπίζουμε όταν νευριάζει να μην μας λέει να κατέβουμε…


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Γυναίκα οδηγεί το Toyota RAV4 χωρίς λάστιχο (+video)

 

Πολλές φορές έχουμε αναφερθεί στην αναγκαιότητα των ελαστικών και στο πόσο σημαντικό είναι αυτά να είναι σε καλή κατάσταση, προκειμένου να εξασφαλίσουν το βέλτιστο κράτημα του αυτοκινήτου κάτω από κάθε περίσταση.

Φαίνεται όμως πως για κάποιους τα λάστιχα μπορεί να είναι από προαιρετικά έως και περιττά. Όπως για παράδειγμα για τη συγκεκριμένη κυρία, οδηγό του κόκκινου ToyotaRAV4, η οποία επιμένει να κυκλοφορεί το αυτοκίνητό της στον αυτοκινητόδρομο μάλιστα, χωρίς ελαστικό και με σπασμένη ζάντα.

Δείτε επίση: Φανοποιός κάνει μια διαλυμένη BMW σαν καινούργια (+video)

Εκτός του ότι κινδυνεύει να κάνει τεράστια ζημιά στο αυτοκίνητό της, πάνω από όλα κινδυνεύει να προκαλέσει ατύχημα και προφανώς είναι δημόσιος κίνδυνος.

Δεν ξέρουμε γιατί δεν σταμάτησε κάπου να περιμένει την οδική βοήθεια ή τι προκάλεσε τη σπασμένη ζάντα, αλλά είναι δύσκολο να μην το έχει καταλάβει πως κάτι συμβαίνει. Παρόλα αυτά δεν το θεωρούμε απίθανο να μην έχει πάρει χαμπάρι…

Δείτε πιο κάτω το απίστευτο video


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ανανεωμένο Fiat 500X και Off-Road Look με 1.3 diesel

H Fiat ανανεώνει το κόμπακτ crossover μοντέλο της 500Χ για το 2017 και του ενισχύει ακόμα περισσότερο το στιλ, την ασφάλεια και την τεχνολογία.

Εξωτερικά, το «φρεσκαρισμένο» 500X διακρίνεται από τις νέες προστατευτικές ασημί ποδιές στους προφυλακτήρες των εκδόσεων Off-Road Look, τα πιο ψυχρού φωτισμού LED φώτα ημέρας, τις νέου σχεδιασμού ζάντες των 17 ιντσών στην έκδοση Lounge και τα τρία νέα χρώματα αμαξώματος, τα μεταλλικά Blue Jeans και Donatello Bronze και το παστέλ Cappuccino Beige. Στο εσωτερικό του City-Look 500X υπάρχουν νέα διακοσμητικά και νέες επενδύσεις στα καθίσματα από ύφασμα ή δέρμα.

Στους κινητήρες, νέα προσθήκη στις εκδόσεις Off-Road Look (Cross and Cross Plus), αφορά το ντίζελ 1.3 MultiJet 95 HP και το βενζίνης 1.6 eTorq 110 HP. Επίσης, υπάρχουν ο 1.4 Multiair 140 HP, ο 1.4 Multiair 170 HP με AWD και 9άρι αυτόματο κιβώτιο, ο 1.6 MultiJet II 120 HP και ο 1.6 MultiJet II 140 HP.

Δείτε ακόμα: Ετοιμάζει SUV με 7θέσιο εσωτερικό η Fiat;

Στον εξοπλισμό ασφαλείας διατίθενται όλα τα σύγχρονα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, όπως είναι η προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης, η αυτόνομη πέδηση, το προσαρμοζόμενο cruise control, η προειδοποίηση για όχημα στις τυφλές γωνίες και το σύστημα που προειδοποιεί για οχήματα που πλησιάζουν από το πλάι κατά την όπισθεν.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

To MINI έφτασε τα 3 εκατομμύρια οχήματα στην Οξφόρδη

Το εργοστάσιο της Οξφόρδης γιόρτασε την παραγωγή του 3 εκατομμυριοστού MINI από το 2001 που άρχισε να κατασκευάζεται εκεί το μοντέλο.

{loadposition acs-mini}

Το ΜΙΝΙ που σηματοδοτεί αυτό το ορόσημο του εργοστασίου της Οξφόρδης είναι ένα John Cooper Works Clubman. Από περίπου 300 αυτοκίνητα / ημέρα το 2001 μέχρι τα περίπου 1.000 που κατασκευάζονται σήμερα, το ισχυρό δυναμικό των 4.500 εργαζομένων της Οξφόρδης παράγει ένα MINI σχεδόν κάθε λεπτό. Το 80% της παραγωγής εξάγεται σε πάνω από 110 αγορές σε όλο τον κόσμο.

Την πρώτη χρονιά πουλήθηκαν σχεδόν 40.000 MINI σε όλο το κόσμο. Μέχρι το 2015, ο αριθμός αυτός αυξήθηκε σε σχεδόν 340.000. Τρία Βρετανικά εργοστάσια συμβάλλουν στην παραγωγή – το Hams Hall κοντά στο Birmingham κατασκευάζει κινητήρες, ενώ στο Swindon κατασκευάζονται πρεσαριστά πάνελ αμαξώματος και υπο-μονάδες. Στην Οξφόρδη ολοκληρώνεται η δημιουργία αμαξωμάτων μαζί με τη βαφή και την τελική συναρμολόγηση.

Δείτε ακόμα: MINI έκανε το γύρο του Nürburgring στους δύο τροχούς! (+video)

Από το 2000 1,75 δις. λίρες έχουν επενδυθεί από το BMW Group και στα τρία εργοστάσια ενώ η Οξφόρδη περιλαμβάνει ένα προηγμένο βαφείο, μία εγκατάσταση υψηλής τεχνολογίας για την παραγωγή αμαξωμάτων, νέα αίθουσα τελικής συναρμολόγησης, νέο κέντρο logistics, Κέντρο Quality & Engineering και τη MINIcademy, όπου εκπαιδεύονται οι μαθητευόμενοι του εργοστασίου.

Η Οξφόρδη, που αποτελεί την καρδιά και τον κόμβο παραγωγής ΜΙΝΙ, έχει πλούσια ιστορία στην παραγωγή κινητήρων. Κατασκευάζει αυτοκίνητα από το 1913 όταν ο διάσημος σχεδιαστής, επιχειρηματίας και φιλάνθρωπος William Morris (μετέπειτα Λόρδος Nuffield), κατασκεύασε το πρώτο του αυτοκίνητο, ένα “Bullnose” Morris, κοντά στη σημερινή, προηγμένη εγκατάσταση της MINI.

Το κλασικό Mini που σχεδιάστηκε από τον Sir Alec Issigonis και λανσαρίστηκε το 1959, έφερε την επανάσταση στον κόσμο του αυτοκινήτου και κατασκευαζόταν στην Οξφόρδη μέχρι το 1968 με μέγιστη απόδοση 94.889 αυτοκινήτων το διάστημα 1966-7.

Δείτε ακόμα: Νέα έκδοση MINI Cooper S Carbon με 210 ίππους

Τα μοντέλα που παράγονται σήμερα στο εργοστάσιο της Οξφόρδης περιλαμβάνουν τρίθυρα και πεντάθυρα MINI, το MINI Clubman και το πρώτο all-wheel drive μοντέλο All4– και το σπορ MINI John Cooper Works.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

+7,4% οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων το 11μηνο του 2016

Κοντά στις 80.000 θα κυμανθούν οι ταξινομήσεις των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων το 2016, όπως είχε προβλεφθεί από στελέχη της αγοράς τους τελευταίους μήνες. Το πρώτο 11μηνο του 2016 έκλεισε στα 74.108 οχήματα, ενώ σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2015, έχουν ταξινομηθεί 5.119 περισσότερα επιβατικά οχήματα, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 7,4%.

Όσον αφορά το Νοέμβριο και με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών υπήρξαν ελαφρώς αυξημένες κατά +0,6% ως προς το μήνα Νοέμβριο 2015.

Στα καινούργια φορτηγά παρατηρείται ελάχιστη αύξηση από τις αρχές του έτους (+0,6%), ως προς την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ στα καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) οι ταξινομήσεις την περίοδο Ιαν.-Νοε. σημειώνουν αύξηση (+11,7%) ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2015.

Κατηγορία Νοέμβριος 2016    Νοέμβριος 2015    Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά 5.897 5.859 0,60%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)    553 485 14,00%
Καινούργια λεωφορεία 8 8 0,00%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 2.035 1.763 15,40%
       
 Κατηγορία Ιαν.-Νοε. 2016 Ιαν.-Νοε. 2015 Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά 74.108 68.989 7,40%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 5.514 5.479 0,60%
Καινούργια λεωφορεία 183 121 51,20%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 34.898 31.251 11,70%
Πηγή: ΣΕΑΑ      


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Audi TT 2.0 TDI 184 hp quattro S tronic

Η Audi εμπλουτίζει την γκάμα εκδόσεων του TT με την προσθήκη τετρακίνησης quattro και με τον κινητήρα πετρελαίου 2.0 TDI ισχύος 184 ίππων και 380 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic, το TT Coupe επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα (7,0 δλ. το Roadster), η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 234 χλμ./ώρα, ενώ η κατανάλωση είναι 5,2 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 137 γρ./χλμ.

Το σύστημα quattro χρησιμοποιεί ένα ηλεκτροϋδραυλικό πολύδισκο συμπλέκτη για να μεταφέρει την ροπή στους δύο άξονες. Σε κανονικές συνθήκες η δύναμη του κινητήρα κατευθύνεται κατά κύριο λόγο στους εμπρός τροχούς, ενώ μόλις ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης, ο συμπλέκτης μεταφέρει και ροπή στον πίσω άξονα μέσα σε λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Δείτε ακόμα: Απογείωση 0-230 χλμ. με Audi TT RS 400 PS

Επιπλέον, η διαχείριση του συμπλέκτη είναι ενσωματωμένη στο προαιρετικό σύστημα χειρισμού Audi drive select, με τα προγράμματα comfort, auto, dynamic, efficiency και individual. Ανάλογα την επιλογή επηρεάζεται η απόκριση του πεντάλ του γκαζιού, το βάρους του τιμονιού, η σκληρότητα των αμορτισέρ και η λειτουργία του S tronic.

To ΤΤ 2.0 TDI quattro S tronic είναι διαθέσιμο προς παραγγελία με τιμές (Γερμανίας) από 41.250 ευρώ το TT Coupe και από 43.650 ευρώ το TT Roadster, ενώ η πρώτες παραδόσεις θα γίνουν στις αρχές του 2017.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Διαλυμένη BMW έγινε σαν καινούργια (+video)

Στο video βλέπουμε μία BMW Σειρά 3 F 30 η οποία προφανώς λόγω κάποιου κορμού δέντρου ή κολόνας που προσγειώθηκε στην οροφή της έχει σοβαρή ζημιά. Είναι μάλιστα τέτοια η έκτασή της που για το άπειρο μάτι δεν υπάρχει καμία περίπτωση επιδιόρθωσης.

{loadposition acs-bmw}

Παρόλα αυτά, αν είσαι επαγγελματίας, τότε έχεις άλλη οπτική και σίγουρα μπορείς να επιδιορθώσεις ακόμη και αυτή τη ζημιά. Όπως έκανε ο Arthur Tussik ο οποίος μέσα από το 6λεπτο time-lapse video του μας δείχνει την καταπληκτική δουλειά του.

Αυτό που έκανε ήταν να σηκώσει την κατεστραμμένη οροφή με υδραυλικό γρύλο και μετά να την αντικαταστήσει με μία άλλη στο ίδιο χρώμα, χωρίς όμως ηλιοροφή.

Δείτε επίσης: Ψυχροπολεμικό drift με Nissan 350Z και BMW M3 (+video)

Ο ίδιος ο Tussik τονίζει πως ουσιαστικά το αυτοκίνητο αυτό θα είχε… πεταχτεί, αλλά χάρη στη δουλειά του είναι ξανά σαν καινούργιο και μάλιστα χωρίς να έχει βαψίματα. Φυσικά αντικατέστησε και το πίσω καπό (πορτμπαγκάζ) καθώς ήταν και αυτό πληγωμένο.

Φυσικά εκτός από το να θαυμάζουμε τη δουλειά του Tussik εμείς καλό είναι να έχουμε τα μάτια μας 14 καθώς δεν πιστεύουμε να θέλει κανείς να αγοράσει ένα αυτοκίνητο ως μεταχειρισμένο, ατρακάριστο, του οποίου η οροφή έχει αφαιρεθεί και μπήκε άλλη… Για αυτό το νου μας πάντα!


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Θα δούμε το νέο Ford Fiesta και σε σεντάν;

Το νέο Ford Fiesta, παρουσιάστηκε προσφάτως και είναι ένα από τα πλέον προηγμένα αυτοκίνητα της κατηγορίας του, καθώς εφοδιάζεται με συστήματα και τεχνολογίες που συναντάμε σε μεγαλύτερα μοντέλα.

{loadposition Fordcarcenter}

Μάλιστα προκειμένου η Ford να εξασφαλίσει πως δεν θα της ξεφύγει κανένας πελάτης παρουσίασε το μοντέλο της σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις, με διαφορετικό χαρακτήρα, από απλό μέχρι σπορ και crossover.

Διαβάστε επίσης: Τα πάντα για το νέο Ford Fiesta

Και σαν να μην έφταναν οι εκδόσεις του Fiesta που παρουσίασε η Ford, είδαμε και την ανοικτή εκδοχή του Fiesta αλλά και τις εκδόσεις Fiesta ST και RS, χάρη στον Ούγγρο, ανεξάρτητο σχεδιαστή X-Tomi και τις ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες του.

Αυτή τη φορά όμως, έρχεται ένας άλλος ανεξάρτητος σχεδιαστής να μας δώσει αφορμή να ασχοληθούμε μαζί του και αυτός είναι ο TheophilusChin, ο οποίος μέσα από τη δική του ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα μας δείχνει πως θα ήταν το Fiesta Sedan. Έκδοση που θα μπορούσε εύκολα η Ford να κάνει πραγματικότητα, προφανώς όμως δεν θέλει να μπει σε μια τέτοια διαδικασία και να θυσιάσει χώρο στις γραμμές παραγωγής της, αφού η ζήτηση των μικρών σεντάν είναι πλέον πολύ χαμηλή.

Δείτε ακόμη: Ford Fiesta Cabrio

Αν πάντως οδηγούνταν στην παραγωγή, γιατί ποτέ δεν ξέρεις, δεν θα είχαμε διαφορές στα μοτέρ του σε σχέση με αυτά που είδαμε στην υπόλοιπη γκάμα. Έτσι, στη βάση των κινητήρων του Fiesta Sedan θα βλέπαμε τον βενζίνης 1.1 λτ. με ισχύ 70 και 85 ίππων και φυσικά τον 1.0 λτ. EcoBoost με 100, 125 και 140 ίππους (εκπομπές CO2 από 97 γρ./χλμ.). Στους ντίζελ θα είχαμε και εκεί τις ίδιες επιλογές με τον 1.5 λτ. TDCi σε 85 και 120 ίππους.

Μένει να δούμε λοιπόν αν στη Ford θα έχουν και κάτι άλλο να μας δείξουν επάνω στο νέο Fiesta.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Mercedes-Benz 190 Evolution II στο σφυρί

Όσοι ασχολούνται με τον κόσμο της αυτοκίνησης, έστω και λίγο, θα γνωρίζουν πως η Mercedes 190 Evolution II είναι ένα από τα θρυλικότερα σύγχρονα μοντέλα της γερμανικής μάρκας. Είναι αρκετά σπάνια και επομένως κάθε φορά που κάποια βγαίνει στο σφυρί, αυτό αποτελεί είδηση.

Ήταν τέλη δεκαετίας 1980 και αρχές δεκαετίας 1990 όταν η Mercedes αποφάσισε να σηκώσει το γάντι που είχε πετάξει η BMW με τη M3 και να οδηγήσει στην παραγωγή την 190 Evolution II.

Δείτε ακόμη: Εκτός δρόμου με τη Mercedes E-Class All Terrain (+video)

Συνολικά κατασκευάστηκαν 502 μονάδες, όλες βαμμένες σε αυτό το Blue Black Metallic χρώμα και η συγκεκριμένη είναι κατασκευασμένη το 1990. Το μοτέρ της είναι 2.5 λτ. και αποδίδει 235 ίππους και 245 Nm ροπής, με τα επίσημα νούμερα των επιδόσεων να είναι 7,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα με τον οίκο δημοπρασιών RM Sotheby’s, ο οποίος διοργανώνει και τη δημοπρασία, σε ένα μήνα από τώρα, το αυτοκίνητο είναι σε εξαιρετική κατάσταση και έχει διανύσει μόλις 5.000 χλμ.

Διαβάστε επίσης: Εκπτώσεις από την Alfa Romeo για την αγορά της Giulia

Η τιμή στην οποία σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του οίκου θα δημοπρατηθεί το αυτοκίνητο είναι περίπου στα 130.000 ευρώ. Αξίζει να σημειώσουμε πως η συγκεκριμένη Mercedes κόστιζε ως καινούργια 115.259 μάρκα και με αιρκοντίσιον η τιμή της 26 χρόνια πριν ήταν στα 119.717 μάρκα.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Suzuki Swift: Διέρρευσε εικόνα του

Είναι θέμα χρόνου να δούμε το νέο Suzuki Swift, το οποίο σύμφωνα με τις πληροφορίες μας θα φέρει πολλές αλλαγές στο τεχνικό καιμηχανολογικό κομμάτι. Πλέον όμως μπορούμε να πάρουμε και μια πρώτη γεύση από την εμφάνισή του, καθώς διέρρευσε εικόνα από το εμπρός μέρος του.

Δείτε επίσης: Σε ποια διόδια θα φέρει μειώσεις το 2017

Η εικόνα προφανώς δεν είναι και ότι καλύτερο καθώς είναι σε χαμηλή ανάλυση και με κακό φωτισμό, αλλά μην ξεχνάμε πως πρόκειται για μία διαρροή… Παρόλα αυτά μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα πως ενώ η σχεδιαστική προσέγγιση παραμένει η ίδια, έχει αλλάξει εντελώς η μάσκα και τα φώτα.  Εντελώς νέος είναι και ο προφυλακτήρας, με μεγάλους αεραγωγούς πλέον.

Παρατηρώντας περισσότερο την εικόνα, βλέπουμε πως το πίσω μέρος μάλλον δεν θα αλλάξει σχεδιαστική φιλοσοφία, καθώς οι πίσω κολόνες παραμένουν κάθετες, χαρίζοντας την ιδιαίτερη όψη στο αυτοκίνητο με το κοφτό πίσω μέρος και την οριζόντια οροφή, παράλληλη με το έδαφος.

Όσον αφορά τα μηχανικά του μέρη, πληροφορίες ακόμη δεν υπάρχουν επισήμως, παρόλα αυτά θεωρούμε δεδομένο πως για το νέο Swift η Suzuki θα επιλέξει τα μικρά βενζινοκίνητα σύνολα 1.0 και 1.2 λτ., ενώ δεν αποκλείεται να το δούμε και σε πετρελαιοκίνητη έκδοση, αυτή τη φορά με μοτέρ της ίδιας της Suzuki.

Διαβάστε ακόμη: Έρχονται τα αυτοκίνητα που θα σκέφτονται

Το νέο Suzuki Swift αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του και στην έκδοση Sport, η οποία όπως όλα δείχνουν θα έχει μοτέρ 1.4 λτ. του οποίου η ιπποδύναμη για την περίσταση θα είναι από 140 έως και 160 ίππους.  Όπως και στο παρελθόν, η έκδοση Sport θα έχει επιθετικότερη ρύθμιση στην ανάρτηση, αμεσότερο σύστημα διεύθυνσης και μεγαλύτερα φρένα.

Η επίσημη εμφάνιση του νέου Suzuki Swift αναμένεται να γίνει το πρώτο τρίμηνο του 2017, ενώ η εμπορική του καριέρα θα ξεκινήσει λογικά μέσα στο πρώτο εξάμηνο του ίδιου έτους.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

H Ford το γιόρτασε με drift και άλματα (+video)

Με αφορμή τα 40α γενέθλια του εργοστασίου της στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, η Ford δημιούργησε ένα video για να το γιορτάσει. Και το video φυσικά δεν θα μπορούσε να είναι κάτι ανιαρό, αλλά ένα σε στυλ Gymkhana με το αγωνιστικό Fiesta R5 και οδηγό όχι τον Ken Block αλλά τον Ρουμάνο Simone Tempestini, προκειμένου να τιμήσει και τη χώρα!

{loadposition Fordcarcenter}

Όλο το video είναι γυρισμένο στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου στη Ρουμανία και τα πλάνα είναι παραπάνω από εντυπωσιακά, καθώς θα δούμε drift, άλματα και αρκετή δράση.

Αξίζει να σημειώσουμε πως το συγκεκριμένο εργοστάσιο μπορεί να κατασκευάστηκε το 1976 αλλά στη Ford ανήκει από το 2008. Μέχρι τότε ήταν της τοπικής εταιρείας Oltcit, ενώ μετά πέρασε στα χέρια της Daewoo. Όταν η GM εξαγόρασε την Daewoo τότε το εργοστάσιο πέρασε στα χέρια της Ford.

Δείτε επίσης: Οι τιμές του νέου Ford Kuga

Για την ιστορία να πούμε πως αυτή τη στιγμή στο συγκεκριμένο εργοστάσιο η Ford κατασκευάζει το B-Max, ενώ θα μεταφερθεί εκεί και η παραγωγή του Ecosport. Παλιότερα κατασκεύαζε και το Transit Connect.

Αρκετά όμως με τα λόγια… Ας απολαύσουμε το εντυπωσιακό video.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Έρχεται η δεύτερη γενιά του Toyota GT86

Είναι πλέον γεγονός. Η Toyota επιβεβαίωσε τις φήμες που την ήθελαν να ετοιμάζει νέα γενιά του GT86 και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμά της αυτή θα είναι έτοιμη για παραγωγή τέλη του 2018 με αρχές του 2019.

Ο κύριος Καρλ Σλιχτ, επικεφαλής της Toyota Ευρώπης, δήλωσε ξεκάθαρα πως θα υπάρξει διάδοχος του Toyota GT86. Τα λόγια του μάλιστα δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης καθώς είπε πως «το μόνο που μένει πλέον είναι να οριστεί αρχιμηχανικός για το πρότζεκτ και να ξεκινήσει η εξέλιξη του αυτοκινήτου».

Δείτε επίσης: Έτσι θα είναι η πολυαναμενόμενη Toyota Supra

Και κάπου εδώ είναι που γεννάται το κρίσιμο ερώτημα. Θα συνεχίσει το GT86 να αποτελεί συμπαραγωγή με τη Subaru ή πλέον η Toyota θα προχωρήσει μόνη της; Η απάντηση λοιπόν από τα επίσημα χείλη της μάρκας είναι πως «δεν είμαστε ακόμη σίγουροι. Θέλουμε να μείνουμε πιστοί στις αρχές του πρώτου μοντέλου, επομένως είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουμε μαζί με τη Subaru».

Όσον αφορά στις άλλες εκδόσεις αμαξώματος του νέου Toyota GT86, όπως για παράδειγμα ένα shooting brake ή ένα cabrio, ο κύριος Καρλ Σλιχτ ήταν κατηγορηματικός λέγοντας πως «υπάρχουν άλλες προτεραιότητες αυτή τη στιγμή στην εταιρεία και στις γραμμές παραγωγής μας».

Διαβάστε ακόμη: Ανανέωση για το Subaru BRZ

Εμείς φυσικά περιμένουμε με αγωνία να δούμε τη νέα γενιά του GT86 και πως θα επιλέξει να πορευθεί η Toyota προκειμένου να το διαφοροποιήσει σημαντικά από τη μελλοντική Supra


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr