Αρχική Blog Σελίδα 289

Σίνγκλετον: “Ζωής ή θανάτου το παιχνίδι στην Κωνσταντινούπολη”

Ο Κρις Σίνγκλετον μίλησε στον Sport24 Radio 103.3 για τη δεύτερη ήττα του Παναθηναϊκού Superfoods από τη Φενέρμπαχτσε, τονίζοντας πως οι “πράσινοι” θα πεθάνουν στο παρκέ της Ulker Sports Arena προκειμένου να πάρουν τη νίκη


Ο Κρις Σίνγκλετον εξήγησε στον Sport24 Radio 103.3, μετά τη δεύτερη ήττα του Παναθηναϊκού Superfoods στο ΟΑΚΑ από τη Φενέρμπαχτσε, πως η ομάδα του πρέπει να αντιδράσει άμεσα και να παλέψει μέχρις εσχάτων στην Κωνσταντινούπολη για να αντιστρέψει το κλίμα και να μείνει “ζωντανή” στο κόλπο της πρόκρισης στο Final Four.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

Για την ήττα από τη Φενέρμπαχτσε: “Κάναμε καλύτερη δουλειά σήμερα, στην μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα. Γνωρίζαμε ότι οι δύο ομάδες θα είμαστε κοντά στο σκορ. Θα ήταν πιο εύκολα για εμάς, αλλά ο Μπογκντάνοβιτς και ο Ντίξον σημείωσαν πολλούς πόντους από την περιφέρεια. Εμείς δεν είχαμε τα μεγάλα σουτ και τα μεγάλα ριμπάουντ. Χωρίς αυτά δεν μπορέσαμε να πετύχουμε τον στόχο μας”.

Για την απόδοση του Παναθηναϊκού στα δύο πρώτα παιχνίδια των playoffs: “Πρέπει να παίξουμε ομαδικά και να δώσουμε πιο πολλά πάνω στο παρκέ. Στο πρώτο παιχνίδι, δεν είχαμε ενέργεια στο δεύτερο ημίχρονο. Εγώ δεν είχα καθόλου. Δεν έπαιξα καλά, έκανα άσχημο παιχνίδι, Στο δεύτερο ματς, ήμασταν καλύτεροι από πλευράς ενέργειας αλλά δεν τα καταφέραμε”.

Για τον τρίτο αγώνα στην Κωνσταντινούπολη: “Τώρα πρέπει να παίξουμε καλύτερα ως ομάδα. Δεν πρέπει να κάνουμε βιαστικά σουτ. Στην άμυνα πρέπει να αντιμετωπίσουμε τον Μπογκντάνοβιτς και τον Ντίξον. Πρέπει να κάνουμε καλά όλες τις λεπτομέρειες και να πετύχουμε μεγάλα σουτ. Το τρίτο παιχνίδι είναι ζωής ή θανάτου και πάμε να διεκδικήσουμε τις πιθανότητες που μας αναλογούν”.

Αφιέρωμα στον Δημήτρη Λάγιο

Ένα αφιέρωμα στον Δημήτρη Λάγιο, τον Ζακυνθινό συνθέτη που μελοποίησε τον Οδυσσέα Ελύτη (Όμορφη και Παράξενη Πατρίδα) και τον Διονύσιο Σολωμό (Γαλήνη) θα λάβει χώρα στο Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσική «Μ. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗ».

Θα ακουστούν αγαπημένα τραγούδια ελληνικά και ξένα, από το χθες και το σήμερα, αρμονικά δεμένα, για να δείξουν σταθμούς και εικόνες μιας σύντομης ζωής με την κόρη του μεγάλου συνθέτη Υακίνθη Λάγιου βασική ερμηνεύτρια.

Συμπράττουν οι ερμηνευτές:
Δώρος Δημοσθένους και Ελισάβετ Καρατζόλη.

Συμμετέχουν οι σολίστες:
Νεοκλής Νεοφυτίδης (συνθέτης), πιάνο
Δημήτρης Παπαγγελίδης, κλασική κιθάρα
Βάγια Ζεππάτου (μαέστρος), μαντολίνο Κάλλια Θεοδοσιάδη, χορογραφία

Συμμετέχει ο Νίκος Τρανός με ένα έργο του σε video με τίτλο “Ασκήσεις Ομοιοπαθητικής για Στρατηγούς”.


Τιμές εισιτηρίων: 20, 15 €
Ώρα: 21:00 Πληροφορίες: 210-3611206, www.thf.gr

ΙΔΡΥΜΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Β. & Μ. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗ
Βασιλίσσης Σοφίας 9 & Μέρλιν 1, 106 71, Αθήνα


http://www.dimitrislagios.gr

Η Diamanda Galás στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Οι 3 Shades of Black παρουσιάζουν την Diamanda Galás σε μια συναυλία Voice and piano, το Σάββατο 20 Μαΐου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.


Δεν είμαι Γκοθ, είμαι Ελληνίδα. Γκοθ σημαίνει Γερμανός. Το να είσαι Ελληνίδα δεν είναι ένα απλό γεωγραφικό γεγονός, είναι ένα πνευματικό γεγονός. Οι Έλληνες μιλάνε πάντα δυνατά και ουρλιάζουν συνεχώς, είναι μέρος της κουλτούρας που ακολούθησε την αρχαία τραγωδία. Γι’αυτό και λατρεύω αυτό το ψυχωτικό είδος τέχνης.» – Diamanda Galás

Ζωντανό σύμβολο της αβανγκάρντ, η θρυλική Diamanda Galás έχει ασκήσει αδιαμφισβήτητη επιρροή στη σύγχρονη καλλιτεχνική έκφραση, αισθητική και πρωτοπορία. Πολύπλευρη, πέρα από τις απεριόριστες δυνατότητες της φωνής της, είναι ακόμη δεξιοτέχνις στο πιάνο και συνθέτις. Έχει συνεργαστεί με εμβληματικές μορφές της σύγχρονης μουσικής όπως ο Ιάννης Ξενάκης, και με σπουδαίους μουσικούς όπως ο μπασίστας των Led Zeppellin, John Paul Jones. Η ιδιαίτερη παρουσία και η φωνητική της τεχνική έχουν εμπνεύσει καλλιτέχνες όπως η PJ Harvey και η Anohni.

Δεν είμαι Γκοθ, είμαι Ελληνίδα. Γκοθ σημαίνει Γερμανός. Το να είσαι Ελληνίδα δεν είναι ένα απλό γεωγραφικό γεγονός, είναι ένα πνευματικό γεγονός. Οι Έλληνες μιλάνε πάντα δυνατά και ουρλιάζουν συνεχώς, είναι μέρος της κουλτούρας που ακολούθησε την αρχαία τραγωδία. Γι’αυτό και λατρεύω αυτό το ψυχωτικό είδος τέχνης.» – Diamanda Galás

Η επιστροφή

Η Diamanda Galás μετά από εννέα χρόνια απουσίας από τη δισκογραφία επιστρέφει με δύο άλμπουμ (All the Way και In Concert at Saint Thomas The Apostle Harlem), που περιέχουν δημοφιλή κομμάτια διασκευασμένα από την ίδια και ερμηνευμένα με τον μοναδικό της τρόπο.

Σε αυτή τη νέα της συνάντηση με το ελληνικό κοινό, επίσης μετά από αρκετά χρόνια απουσίας, η Diamanda Galás θα παρουσιάσει κομμάτια από τους δύο τελευταίους της δίσκους, όπως τα «Thrill Is Gone» και «Round Midnight» του Thelonious Monk, το «All the Way» του Jimmy Van Heusen, το δημοφιλές παραδοσιακό «O Death» κ.ά.


Ημερομηνία:
20/05/2017
Ώρα έναρξης: 20:00

Τοποθεσία:
Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Βασ. Σοφίας και Κόκκαλη, Αθήνα

Eισιτήρια:
Φοιτητικό: 20€ | Γ’ Ζώνη: 35€ | Β’ Ζώνη: 50€ | A’ Ζώνη: 80€ | Διακεκριμένη: 100€

Προπώληση:

https://webtics.megaron.gr | http://www.viva.gr

Πληροφορίες / Κρατήσεις:
www.megaron.gr

Και μετά την Αξιολόγηση τι;

του Δημήτρη Πεπελάση

Κάποια στιγμή θα ολοκληρωθεί η περιπέτεια της αξιολόγησης.  Οι «κομμωτές των ισολογισμών» θα μετρήσουν τις επιπτώσεις της καθυστέρησης και θα αποδώσουν την ευθύνη στους «άλλους».  Τότε, θα βρεθούμε αντιμέτωποι  με νέο πρόβλημα. Θα ξεπροβάλλει η γύμνια κυβέρνησης και αντιπολίτευσης σε σχεδιασμούς για την πραγματική οικονομία. Όλοι κρίνουν, μα ουδείς προτείνει.

Αναρωτιέμαι αν έχει γίνει ιεράρχηση επενδυτικών σχεδίων, με κριτήριο την ταχύτητα οικονομικής και κοινωνικής απόδοσης, τις συνέργειες με κλάδους ιδιαίτερης προοπτικής όπως είναι η Ναυτιλία και ο Τουρισμός ή με κλάδους που μπορούν με σχετικά χαμηλού κόστους παρεμβάσεις να αυξήσουν την απασχόληση ή να στηρίξουν τον εξαγωγικό τους προσανατολισμό. Υπάρχει στρατηγική για την υποκατάσταση ή τον αναπροσανατολισμό δραστηριοτήτων σε κλάδους που οι διεθνείς συνθήκες καθιστούν ξεπερασμένους; Υπάρχει άραγε μια έστω γενική άποψη για τις κύριες απειλές και ευκαιρίες της οικονομίας και κάποια σενάρια αντίδρασης;  Θα επιδιωχθεί η δημιουργία συμπληρωματικών υποδομών με δημόσιες επενδύσεις, με ΣΔΙΤ, με προσέλκυση διεθνών  κεφαλαίων;

Αν αυτά ακούγονται δύσκολα, και ασφαλώς δεν είναι καθόλου απλά, πότε  περιμένουν στην κυβέρνηση και την αντιπολίτευση να τα συμπεριλάβουν στην προγραμματική τους «ατζέντα»; Στην πραγματικότητα, δεν έχουν δικαιολογία διότι υπάρχουν δημόσιοι αλλά και ιδιωτικοί επιστημονικοί φορείς με αναλύσεις, διαμορφωμένες προτάσεις, τεκμηριωμένες μελέτες. Στις συναντήσεις τους με τις πολιτικές ηγεσίες, οι εκπρόσωποι των παραγωγικών τάξεων δε θέτουν μόνον αμιγώς οικονομικά ζητήματα αλλά και ζητήματα που αφορούν στα ανούσια εμπόδια της άναρχης γραφειοκρατίας. Τα προβλήματα σέρνονται.

Η περίοδος της κρίσης έχει αναδείξει με πιο αιχμηρό τρόπο ήδη ορισμένες διαπιστώσεις του παρελθόντος που θα πρέπει επιτέλους να λάβουμε υπόψιν μας. Γνωρίζουμε πια ότι, όσο πιο σύνθετο το φορολογικό σύστημα (πολλές κατηγορίες και κλιμάκια), τόσο υψηλότερο το γραφειοκρατικό κόστος συγκέντρωσης των φορολογικών εσόδων. Η πολυπλοκότητα σκοτώνει την οικονομική και κοινωνική αποτελεσματικότητα αλλά και την συναλλακτική ηθική. Η ιδέα της απλούστευσης των κριτηρίων παύει να είναι αντι-αναδιανεμητική όταν περίπου όποιος μπορεί φοροδιαφεύγει και τα μειωμένα έσοδα συρρικνώνουν  το αναιμικό κοινωνικό κράτος. Και το συνταξιοδοτικό επίσης, μπορεί ν απλοποιηθεί ώστε να περιορίσει το διαχειριστικό κόστος που τελικά επιβαρύνει τους συνταξιούχους.

Έχουμε επίσης διαπιστώσει ότι οι Ένοπλες Δυνάμεις έχουν την υποδομή και την οργάνωση να εκτελέσουν σε σύντομο χρόνο έργα που προκύπτουν από έκτακτες κοινωνικές συνθήκες και όχι μόνον για τα hot spots. Ίσως μάλιστα, έχει έρθει η ώρα να σκεφτούμε και την εναλλακτική κοινωνική  θητεία, την προώθηση της συνεργασίας με την Εκκλησία ή την τοπική αυτοδιοίκηση για προσφορά γευμάτων σε απόρους, ή με αγροτικούς φορείς για προσφορά  γευμάτων στα σχολεία.

Αναρωτιέμαι ακόμη, αν κάνουμε έστω τα ελάχιστα για την ευαισθητοποίηση του απόδημου ελληνισμού, στα εθνικά μας θέματα αλλά και για τις επενδυτικές ευκαιρίες που προσφέρονται για την επόμενη ημέρα.

Όταν λοιπόν τελειώσει η κουβέντα για την αξιολόγηση, ποιο το θέμα της επόμενης ημέρας; Το πανηγύρι της ρευστότητας με το σταγονόμετρο ή μήπως ότι πρέπει ν αφεθεί εξολοκλήρου η ανάπτυξη στην ιδιωτική πρωτοβουλία όταν ακόμη και οι πιο φιλελεύθερες οικονομίες εκπονούν εθνικά  σχέδια με κατεύθυνση και αναπτυξιακή φιλοσοφία;

Οι «κυβερνάνθρωποι» ας σταματήσουν να κάνουν πως ακούν, συμφωνούν και χαμογελούν, κι ας ακούσουν προσεκτικά αυτούς που ερευνούν, ξέρουν και πονούν.

ΠΗΓΗ: anoixtoparathyro.gr

Μια γκέισα εμπνευσμένη από το Ghost In The Shell

0

Αυτό συνέβη όταν η makeup artist Kiki Kameleonti είδε το πρώτο trailer της επερχόμενης νέας έκδοσης του «Ghost in the Shell», μια ταινία που βασίζεται στο δημοφιλές κόμικς Manga και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1995.

Τις περισσότερες φορές, η έμπνευσή της προέρχεται από τα δημοφιλής κινηματογραφικές παραγωγές πολιτισμού, tv-shows και κόμικς.

Ελεύθερος με τον νόμο Παρασκευόπουλου ο Δημοσθένης Βεργής, βρέθηκε στη Μύκονο (ΦΩΤΟ)

Στο Super Paradise, της Μυκόνου βρέθηκε το Πάσχα ο Δημοσθένης Βεργής, συνοδευόμενος από τη σύζυγό του, Σβετλάνα.

Ο ιδρυτής και αρχηγός του κόμματος Έλληνες Οικολόγοι, ο οποίος τον Ιούνιο του 2014 καταδικάστηκε σε 37 χρόνια φυλάκιση για καταπάτηση χιλιάδων στρεμμάτων κοντά στη λίμνη του Μαραθώνα αποφυλακίστηκε πρόσφατα κάνοντας χρήση του νόμου Παρασκευόπουλου, για λόγους υγείας και πλέον είναι ελεύθερος στο σπίτι του στο κέντρο της Αθήνας.

«Βγήκα από τη φυλακή με το νόμο Παρασκευόπουλου. Η ευτυχία μου δεν περιγράφεται, αλλά η υγεία μου είναι χειρότερα από ποτέ», λέει στην εφημερίδα Espresso.

«Όταν βγήκα από τη φυλακή είχα λοίμωξη του αναπνευστικού. Αυτές τις μέρες είμαι λίγο καλύτερα, αλλά προσέχω» λέει. Σημειώνεται ότι μετά την επεισοδιακή σύλληψή του υποβλήθηκε σε εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς.

Ο Σάντσες δίνει χαρά σε μικρό φίλο της Άρσεναλ

Ο Αλέξις Σάντσες πρωταγωνίστησε και εκτός γηπέδου για λογαριασμό της Άρσεναλ το βράδυ της Δευτέρας (17/04), κάνοντας χαρούμενο έναν μικρό φίλο της ομάδας που βρέθηκε στο “Riverside”. (VIDEO)

https://www.youtube.com/watch?v=GgjkjGgJGL8

 

Οι αλμπίνο δίδυμες από τη Βραζιλία που καθήλωσαν τον πλανήτη με την ομορφιά τους (Pics)

0

Δεν είναι συνηθισμένες σούπερ μοντέλ. Αλλά η Λάρα και η Μάρα Μπαουάρ, 11 χρονών, δίδυμες από το Σάο Πάολο -οι γονείς τους έχουν καταγωγή από την Γουινέα Μπισάου- έχουν προκαλέσει κραδασμούς στον κόσμο της μόδας.

Πέρυσι, η μοναδική, απόκοσμη ομορφιά τους -είναι αλμπίνο- τράβηξε το ενδιαφέρον του Ελβετού φωτογράφου Βινίσιους Τερανόβα, ο οποίος τώρα ζει στο Σάο Πάολο και ο ίδιος.

Άρχισε να φωτογραφίζει τη Λάρα και τη Μάρα – καθώς και την 13χρονη αδελφή τους, την Σέιλα, η οποία δεν είναι αλμπίνο. Βάφτισε το πρότζεκτ «Floras Raras» (σπάνια λουλούδια), για να δείξει πόσο πραγματικά όμορφη μπορεί να είναι η διαφορετικότητα. «Η τέχνη μου αντιπροσωπεύει την ομορφιά στη διαφορετικότητα, καθώς και τις κυριολεκτικές και συμβολικές προεκτάσεις της ενδυνάμωσης» δηλώνει.

«Πιστεύουμε ότι το να είσαι αλμπίνο είναι όμορφο, αγαπάμε τα μαλλιά μας, το χώμα των ματιών μας, τον χρωματικό τόνο του δέρματός μας» είπε η Λάρα στον Τύπο της χώρας της.

«Μεγαλώνοντας έτσι, ήταν εκπληκτικό, μας αρέσει που είμαστε διαφορετικές κι είμαστε ευτυχισμένες με τη μοναδική ομορφιά μας» προσέθεσε η Μάρα.

Οι αδελφές μπορούν πια να περηφανεύονται για τους 6.000 followers που έχουν στο Instagram. Επίσης, για το ότι έχουν υπογράψει να συμμετάσχουν σε επιδείξεις μόδας της Nike, της Insanis και Bazaar Kids.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ : Newsbomb.gr

Δε λεν κουβέντα!

του Δημήτρη Πεπελάση

Aν βρεθούμε απέναντι σε μια σοβαρή απειλή, θα παλέψουμε, θα τρέξουμε, ή θα λουφάξουμε. Αρκετοί φεύγουν, πολλοί  λουφάζουμε και κανείς δε φαίνεται να θέλει να παλέψει παρουσιάζοντας πειστικές προτάσεις που θα βγάλουν την κοινωνία μας από τα αδιέξοδα.
Είναι λανθασμένη η εντύπωση πως όλα αρχίζουν και τελειώνουν στην πιστωτική χαλάρωση, τα capital controls, τους φόρους, τα θολά μέτρα και αντίμετρα. Αυτά είναι ο βολικός αποπροσανατολισμός και η απαξίωση της πραγματικής πολιτικής. Τους ακούμε στο Κοινοβούλιο να κατηγορούν, να ευχολογούν, ή να φαντασιώνονται επενδύσεις, απασχόληση, ατμομηχανές ανάπτυξης και αξιοπρεπείς συντάξεις. Όμως για μας, έσβησε πια ακόμα και η ψευδαίσθηση πως μνημόνια, εργαλειοθήκες ΟΟΣΑ και διαπραγματεύσεις μπορούν να μεταβολισθούν σε οικονομική στρατηγική. Καταλαβαίνουμε ότι αυτό που ζούμε δεν είναι μεταρρύθμιση. Είναι αποσπασματικά μέτρα καθυστερημένης εξασφάλισης πιστώσεων και σκιά παραχώρησης ευνοϊκής πρόσβασης στα λάφυρα των παραγωγικών υποδομών μας.

Για μια καλύτερη μέρα είναι πολλές οι προϋποθέσεις. Για να κατρακυλήσουμε στην απόλυτη ένδεια, αρκεί να μην ικανοποιηθεί έστω και μια. Χρειαζόμαστε πριν απ’ όλα αντίληψη της πραγματικής κατάστασης, των παραγωγικών δυνατοτήτων, της κοινωνικής δυναμικής.

Οι πολιτικοί αποφεύγουν να τοποθετηθούν. Η χώρα όμως διαθέτει και άξιους, και αντικειμενικούς  επιστήμονες και ερευνητικά κέντρα που δεν συντηρούνται με δημόσιους πόρους. Γιατί άραγε δύσκολα βρίσκουν βήμα έκφρασης και διαλόγου; Φταίνε μόνον τα ΜΜΕ ή και ο εγκατεστημένος φόβος; Λέει ο Maslow (Κίνητρα και Προσωπικότητα) ότι: « στη σύγκρουση ανάμεσα στο φόβο να γνωρίσουμε  και την ανάγκη να γνωρίσουμε, θίγεται η ψυχολογική και κοινωνική ακεραιότητα των ατόμων». Ίσως έχει δίκιο.

Ο φόβος μας έχει ακινητοποιήσει.

Για να αποκατασταθεί η αισιοδοξία, χρειάζεται ορισμένοι από την πολιτική τάξη να τοποθετηθούν με ειλικρίνεια, για αρχές και ιεραρχήσεις, για όραμα και στρατηγικό σχέδιο. Έστω, να προσφέρουν το έναυσμα για προβληματισμό, γόνιμες ρήξεις και δημιουργικές αντιπαραθέσεις για την πραγματική κοινωνία. Ας αφήσουν τις λεπτομέρειες για τους τεχνοκράτες.

Αρκεί ένα όραμα που να μπορεί να εξελιχθεί σε στρατηγικό σχέδιο.

Αυτό συνεπάγεται, καθαρότητα απόψεων, απλότητα και σαφήνεια. Το επιθυμητό δεν πρέπει να δημιουργεί σύγχυση, πρέπει να αποτελεί βάση πολιτικού προβληματισμού και να ευνοεί ευρύτερες συναινέσεις. Τα κόμματα ασφαλώς θα διαφοροποιούνται ως προς τις ιεραρχήσεις ή τους επιμέρους εναλλακτικούς βηματισμούς ή ως προς την κατανομή βαρών και προνομίων στην κοινωνία. Ωστόσο,το όραμα  θα πρέπει να παραμένει εθνικό και διαχρονικό.

Προϋπόθεση είναι η ειλικρίνεια προθέσεων, ο ρεαλισμός, η κοινωνική ευαισθησία, η συνέπεια και η ευελιξία. Οι μεγάλες αλλαγές, ακόμη κι όταν συντελούνται σταδιακά, προκαλούν ασύμμετρες κοινωνικές απώλειες, για τις οποίες οφείλουν να προνοούν με κίνητρα προσαρμογής σε νέες οικονομικές δομές, είτε με μέσα κοινωνικής προστασίας. Απρόβλεπτες αναταράξεις προκαλούνται κι από το διεθνές περιβάλλον, το οικονομικό και γεωστρατηγικό. Η πραγματικότητα εξελίσσεται σε πολλά επίπεδα και δεν μπορεί να εννοηθεί κανένα όραμα ή στρατηγικό σχέδιο χωρίς συμβατές αναθεωρήσεις, παρεκκλίσεις, προσαρμογές, πολιτικές διαμάχες και ανασυνθέσεις. Συνεπώς, προϋποθέτει ουσιαστικό κοινοβουλευτικό έλεγχο, διαφάνεια, κοινωνική λογοδοσία  και ανοικτούς διαύλους συναινέσεων.

Σήμερα, δεν συζητάμε ούτε τις απαραίτητες αλλαγές στην παιδεία ώστε να αποκτήσουμε κατανομή ειδικοτήτων ανάλογη με τη ζήτηση σε νέα επαγγέλματα, ούτε ερμηνεύουμε υπεύθυνα το παράδοξο πως με  αύξηση τον  τουριστικών αφίξεων προέκυψε  μείωση των τουριστικών εσόδων.

Έχετε προσέξει τις δηλώσεις «κυβερνανθρώπων» μετά από συναντήσεις τους με εκπροσώπους των παραγωγικών τάξεων; «Η γύμνια λάμπει…  απουσία κι όλα τίποτα«, (Δημήτρης Λάγιος ,«Να Ονειρεύομαι»).

Και αν υπάρξουν ευκαιρίες, κινδυνεύουμε να τις χαραμίσουμε.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Ο «Ιησούς από τη Ναζαρέτ» ξανά στους Άγιους Τόπους

0

Μετά το 1977, όταν ο Ρόμπερτ Πάουελ υποδύθηκε τον Ιησού στη σειρά του Φράνκο Τζεφιρέλι, ο Βρετανός ηθοποιός επιστρέφει στους Αγιους Τόπους

Ο 72χρονος Ρόμπερτ Πάουελ, ο βρετανός ηθοποιός που ενσάρκωσε τέλεια τον Θεάνθρωπο στην κλασική σειρά “Ο Ιησούς Της Ναζαρέτ” του Φράνκο Τζεφιρέλι, επέστρεψε στους Αγιους Τόπους, σχεδόν 40 χρόνια μετά την επίσκεψή του εκεί για τα γυρίσματα της.

Ο Πάουελ θα αναζητήσει την αλήθεια του Θεανθρώπου 40 χρόνια μετά, σε μια σειρά που θα προβληθεί σε τέσσερα μέρη από το The Smithsonian Channel και θα προσπαθήσει  να λύσει το αίνιγμα του Ιησού.

Ανιχνεύοντας την αλήθεια που οδήγησε στο Χριστιανισμό, η σειρά “Ο Πραγματικός Ιησούς Της Ναζαρέτ” έχει τον Ρόμπερτ Πάουελ ως αφηγητή και ξεναγό ταυτόχρονα στους Άγιους Τόπους, ενώ μιλάει με αρχαιολόγους και θεολόγους.

Το πρώτο μέρος του ντοκιμαντέρ θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα που φέτος είναι κοινή για την ορθόδοξη και την καθολική εκκλησία.

Μιλγουόκι Μπακς: Αποθεώνουν τον Αντετοκούνμπο στα ελληνικά!

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έγραψε ιστορία στο μαγικό κόσμο του ΝΒΑ, καθώς έγινε ο πρώτος παίκτης που ολοκλήρωσε την σεζόν στην πρώτη 20άδα των πέντε βασικών κατηγοριών, και οι Μιλγουόκι Μπακς βρήκαν ένα ιδιαίτερο τρόπο να τον συγχαρούν, αφού τον… αποθέωσαν στα ελληνικά.

 Η ομάδα του Greek Freak, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της στο Facebook, συνεχάρη τον Έλληνα φόργουορντ με το εξής μήνυμα: «ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ! Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έγινε ο πρώτος παίκτης στην ιστορία του ΝΒΑ που τελείωσε σεζόν στην πρώτη 20άδα και των πέντε βασικών στατιστικών κατηγοριών της λίγκας. 5ος στα μπλοκ, 9ος στα κλεψίματα, 14ος στους πόντους, 15ος στα ριμπάουντ, 20ός στις ασίστ».
Επίσης, Ενα εξαιρετικό βίντεο προς τιμήν του Γιάννη Αντετοκούνμπο ετοίμασε το ΝΒΑ, διαλέγοντας τις καλύτερες στιγμές του Έλληνα σταρ στην κανονική διάρκεια της σεζόν.

4 αλήθειες για το σεξ που δεν ήξερες

0

Ισχύει ότι κάποιος που έχει μεγάλη μύτη έχει και μεγάλο μόριο; Έχει σχέση το χρώμα του δέρματος με το μήκος του ανδρικού μορίου; Μειώνεται με τα χρόνια η διάθεση για σεξ; Τι είναι το εννιάμερο; Μάθε όλες τις απαντήσεις:

Ισχύει ότι «όποιος έχει μεγάλη μύτη έχει και μεγάλο…»;

Το μέγεθος του ανδρικού οργάνου εξαρτάται κυρίως από την κληρονομικότητα. Δεν υπάρχει κανένα βιβλιογραφικά εξακριβωμένο στοιχείο που να συσχετίζει το μήκος του πέους με το μέγεθος της μύτης, το σωματικό ύψος, τις διαστάσεις της κοιλιάς, την περίμετρο των μπράτσων, το μήκος των δαχτύλων ή το νούμερο του… παπουτσιού.

Έχει σχέση το χρώμα του δέρματος με το μήκος του ανδρικού οργάνου;

Η άποψη που θέλει τους μαύρους περισσότερο προικισμένους από τους λευκούς είναι μύθος – τουλάχιστον έτσι μας βεβαιώνουν οι Αμερικανοί σεξολόγοι που ερεύνησαν το θέμα. Οι εκπρόσωποι όμως της κίτρινης φυλής διαθέτουν κοντύτερο και λεπτότερο ανδρικό όργανο. Το μέσο μέγεθος ενός ασιατικού πέους σε στύση κυμαίνεται από 10-12 εκατοστά.

Μειώνεται με τα χρόνια η διάθεση για σεξ;

Αν καθώς μεγαλώνεις ηλικιακά παρατηρείς κατακόρυφη πτώση στη διάθεσή σου για σεξ, μην αναζητάς τον υπαίτιο στις ορμονικές μεταβολές που βιώνεις! Ο υπεύθυνος δεν είναι οι ορμόνες, αλλά –κυρίως– η αντίληψη που έχεις για το σώμα σου και την εικόνα του: Όσο περισσότερο αντιλαμβάνεσαι το σώμα σου ως λιγότερο ελκυστικό τόσο περισσότερο μειώνεται η σεξουαλική επιθυμία καθώς και η συχνότητα των ερωτικών συνευρέσεων.

Τι είναι το… εννιάμερο;

Είναι ίσως η παλαιότερη και πιο διάσημη ανδρική σεξουαλική τεχνική, με σκοπό τον αυτοέλεγχο της διέγερσης και τη διατήρησή της στα επιθυμητά επίπεδα: Εννέα ελαφριές-ρηχές ωθήσεις του πέους στην επιφάνεια του κόλπου, οι οποίες πρέπει να είναι συντονισμένες με την αναπνοή, και στη συνέχεια βαθιά ώθηση μέσα στον κόλπο.

Ιδού πώς την περιέγραψε ο βασιλιάς Χουάνγκ-Τι, πριν από 3.000 χρόνια: Κάνετε εννιά ελαφρές ωθήσεις στην επιφάνεια, οι οποίες πρέπει να είναι απόλυτα συντονισμένες με την αναπνοή, και εν συνεχεία κάνετε μια βαθύτερη ώθηση μέσα στον κόλπο. Η πρακτική αυτή θα σας δώσει τη μέγιστη απόλαυση.