Αρχική Blog Σελίδα 248

Καιρός ΤΩΡΑ: Η κακοκαιρία «χτυπά» τη χώρα – Πού βρέχει τώρα

0

Καιρός σήμερα – Ειδήσεις: Ισχυρές βροχές και καταιγίδες στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας – Ισχυρή βροχόπτωση με κεραυνούς στην Αττική

Ισχυρές βροχές και καταιγίδες σημειώνονται στην Αττική που ξεκίνησαν λίγη ώρα μετά τα μεσάνυχτα της Παρασκευής. Έντονα φαινόμενα σημειώνονται και σε άλλες περιοχές της χώρας.

Ο καιρός τώρα, μέσα από το WINDY που χρησιμοποιεί τα προγνωστικά μοντέλα GFS, ECMWF και NEMS

ΔΕΙΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΠΟΥ ΒΡΕΧΕΙ ΤΩΡΑ


Πηγή

Άγιος Βαλεντίνος 2020: Τι γνωρίζετε για τη γιορτή των ερωτευμένων;

0

Για όσους δεν γνωρίζουν ο Βαλεντίνος ήταν καθολικός ιερέας ο οποίος μαρτύρησε για την πίστη του.

Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ξεκίνησε ως ο λειτουργικός εορτασμός ενός ή περισσότερων Χριστιανών μαρτύρων που ονομάζονταν Βαλεντίνοι.

Πολλές ιστορίες μαρτυρίων δημιουργήθηκαν για διάφορους Βαλεντίνους οι οποίες έλαβαν χώρα 14 Φεβρουαρίου και προστέθηκαν αργότερα στους βίους των αγίωνα.

Η σύνδεση της 14ης Φεβρουαρίου με τους ερωτευμένους οφείλεται στον Άγγλο ποιητή Τζέφρι Τσόσερ, ο οποίος τον 14ο αιώνα έγραψε ένα ποίημα στο οποίο περιέγραφε ερωτευμένα ζευγάρια να ανταλλάσσουν λουλούδια την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Μέχρι τον 15ο αιώνα, η ανταλλαγή λουλουδιών και η έκφραση αγάπης με ερωτικά μηνύματα γραμμένα σε χαρτί, είχε καθιερωθεί στους κύκλους της αριστοκρατίας.

Ο έρωτας… στην αρχαία Ελλάδα

Στοιχεία πάντως της γιορτής, οι σύγχρονοι αναλυτές εντοπίζουν ακόμα πιο πίσω, στους ρωμαϊκούς χρόνους και την αρχαία Ελλάδα.

Στη ρωμαϊκή περίοδο μεταξύ της 13ης και 15ης Φεβρουαρίου τελούνταν η γιορτή της γονιμότητας Λουπερκάλια.

Επίσης, το αττικό ημερολόγιο των αρχαίων Αθηναίων από τα μέσα Ιανουαρίου μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου έδειχνε το μήνα Γαμηλιώνα, ο οποίος ήταν αφιερωμένος στον ιερό γάμο των θεών Δία και Ήρας.

Ο φτερωτός θεός

Η φιγούρα του έρωτα, του γυμνού φτερωτού μωρού που ρίχνει βέλη, έχει κληρονομηθεί από την αρχαιοελληνική στη ρωμαϊκή μυθολογία και με τη σειρά της στους νεότερους χρόνους.

Ο αρχαιοελληνικός Έρως, γιος της Αφροδίτης, στην κλασική περίοδο απεικονιζόταν σαν ένας λεπτοκαμωμένος έφηβος και κατά την ελληνιστική περίοδο πήρε τη μορφή του τροφαντού μωρού. Τότε αποκτά και το τόξο με τα βέλη του και χτυπά θνητούς και θεούς, γεμίζοντάς τους με ανεξέλεγκτη ερωτική διάθεση. Πολλές φορές δε, σημαδεύει με κλειστά τα μάτια, φτιάχνοντας αταίριαστα ζευγάρια, εξού «ο έρωτας είναι τυφλός». Η θεότητα περνά και στους Ρωμαίους και στο πέρασμα των χρόνων γίνεται διαδεδομένο μοτίβο της δυτικής ζωγραφικής και καθιερώνεται ως το σύμβολο του έρωτα μέχρι τις μέρες μας.

Ποιος ήταν τελικά ο Αγιος Βαλεντίνος

Ο Άγιος Βαλεντίνος μπορεί να μην αναγνωρίζεται από την ορθόδοξη εκκλησία, αλλά η γιορτή των Ερωτευμένων δεν γνωρίζει θρησκευτικά σύνορα. Ουσιαστικά πρόκειται για τον εορτασμό της μνήμης ενός καθολικού ιερέα του Βαλεντίνου, ο οποίος μαρτύρησε για την πίστη του, το 270 μ.Χ. στους διωγμούς του αυτοκράτορα Κλαύδιου.

Ο Βαλεντίνος καταδικάστηκε σε θάνατο, επειδή τελούσε γάμους ανάμεσα σε ζευγάρια, διαδίδοντας και στερεώνοντας έτσι τη χριστιανική πίστη. Πως όμως κατέληξε να γίνει ο προστάτης των ερωτευμένων. Ουσιαστικά η Καθολική εκκλησία όρισε τον εορτασμό της μνήμης του στις 14 Φεβρουαρίου, ημερομηνία που συμπίπτει με μια παγανιστική τελετή γονιμότητας, τα Λουπερκάλια.

Υπάρχουν διάφοροι θρύλοι για τη ζωή του Αγίου. Μία ιστορία θέλει τον Άγιο να παρεμβαίνει σε καυγά ερωτευμένων προκειμένου να επέλθει μεταξύ τους ειρήνη. Συγκεκριμένα η ιστορία αναφέρει πως «Ο άγιος κάποια μέρα ενώ καλλιεργούσε στον κήπο του τριαντάφυλλα, άκουσε ένα ζευγάρι να μαλώνει πολύ έντονα. Εκείνος έκοψε ένα τριαντάφυλλο, βγήκε στο δρόμο πλησίασε το ζευγάρι και τους παρακάλεσε να τον ακούσουν. Τους πρόσφερε το τριαντάφυλλο τους ευλόγησε και η αγάπη επανήλθε ανάμεσα τους, λίγο αργότερα αυτοί επέστρεψαν και ζήτησαν στον άγιο να ευλογήσει το γάμο τους».


Πηγή

Άγιος Βαλεντίνος: Ποιος είναι ο προστάτης των ζευγαριών και ποια σχέση του με τα… Λουπερκάλια

0

Όλοι οι ερωτευμένοι θα τον γιορτάσουν σήμερα, 14 Φεβρουαρίου. Ποιος όμως ήταν Πραγματικά ο Άγιος Βαλεντίνος;

Ουσιαστικά πρόκειται για τον εορτασμό της μνήμης ενός καθολικού ιερέα του Βαλεντίνου, ο οποίος μαρτύρησε για την πίστη του, το 270 μ.Χ. στους διωγμούς του αυτοκράτορα Κλαύδιου.

Ο Βαλεντίνος καταδικάστηκε σε θάνατο, επειδή τελούσε γάμους ανάμεσα σε ζευγάρια, διαδίδοντας και στερεώνοντας έτσι τη χριστιανική πίστη.

Πώς κατέληξε να γίνει ο προστάτης των ερωτευμένων;

Ουσιαστικά η Καθολική εκκλησία όρισε τον εορτασμό της μνήμης του στις 14 Φεβρουαρίου, ημερομηνία που συμπίπτει με μια παγανιστική τελετή γονιμότητας, τα Λουπερκάλια.

Υπάρχουν διάφοροι θρύλοι για τη ζωή του Αγίου.

Μία ιστορία θέλει τον Άγιο να παρεμβαίνει σε καυγά ερωτευμένων προκειμένου να επέλθει μεταξύ τους ειρήνη. Συγκεκριμένα η ιστορία αναφέρει πως «Ο άγιος κάποια μέρα ενώ καλλιεργούσε στον κήπο του τριαντάφυλλα, άκουσε ένα ζευγάρι να μαλώνει πολύ έντονα. Εκείνος έκοψε ένα τριαντάφυλλο, βγήκε στο δρόμο πλησίασε το ζευγάρι και τους παρακάλεσε να τον ακούσουν. Τους πρόσφερε το τριαντάφυλλο τους ευλόγησε και η αγάπη επανήλθε ανάμεσα τους, λίγο αργότερα αυτοί επέστρεψαν και ζήτησαν στον άγιο να ευλογήσει το γάμο τους».


Πηγή

Άγιος Βαλεντίνος: Ποιο είναι το «προφίλ» της απιστίας για την ημέρα των… ερωτευμένων

0

Καθώς οι ερωτευμένοι -και γενικότερα οι ρομαντικοί- θα γιορτάσουν τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου, σήμερα (14 Φεβρουαρίου), μια μελέτη Αμερικανών ψυχολόγων ταράζει λίγο τα νερά με τη διαπίστωση ότι οι λιγότερο ελκυστικές γυναίκες είναι πιθανότερο να απατήσουν έναν άνδρα από ό,τι οι όμορφες.

Οι ερευνητές του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Φλόριντα, με επικεφαλής τον Τζιμ ΜακΝάλτι, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό κοινωνικής ψυχολογίας “Journal of Personality and Social Psychology”, παρακολούθησαν στενά 233 νιόπαντρα ζευγάρια για διάστημα έως 3,5 ετών, καταγράφοντας οτιδήποτε συνέβαινε στις σχέσεις τους, με έμφαση στην ικανοποίηση από το γάμο και στις εξωσυζυγικές «περιπέτειες».

Παράλληλα, οι ψυχολόγοι έκαναν πειράματα με τους εθελοντές, δείχνοντάς τους φωτογραφίες όμορφων ανδρών και γυναικών και αξιολογώντας τις αντιδράσεις τους.

Η μελέτη βρήκε ότι μεγαλύτερη ροπή στην απιστία έχουν οι νεότεροι, οι λιγότεροι ικανοποιημένοι με τον γάμο ή τη σχέση τους, όσοι έχουν πιο ικανοποιητική σεξουαλική ζωή και όσες είναι πιο άσχημες. Αντίθετα, αυτό δεν ισχύει για τους άσχημους άνδρες, που είναι πιο πιστοί. Όμως οι άνδρες είναι πιθανότερο να απιστήσουν, αν έχουν άσχημη σύντροφο.

Επίσης, το προγαμιαίο ιστορικό παίζει ρόλο: Οι άνδρες που είχαν περισσότερες σύντομες σχέσεις πριν το γάμο τους, είναι πιθανότερο να είναι άπιστοι μετά το γάμο. Το αντίθετο ισχύει για τις γυναίκες, οι οποίες είναι πιο πιθανό να κάνουν απιστία, αν πριν το γάμο τους είχαν ελάχιστες σύντομες σχέσεις, ενώ αν είχαν πολλές «περιπέτειες» πριν παντρευτούν, μετά είναι πιο απίθανο να κάνουν απιστίες. Τη μεγαλύτερη πιθανότητα απιστίας φαίνεται να έχει μια όχι ιδιαίτερα εμφανίσιμη γυναίκα με μηδαμινές σεξουαλικές εμπειρίες πριν το γάμο.

Μία βασική διαπίστωση είναι ότι όσο πιο γρήγορα ένας άνθρωπος -άνδρας ή γυναίκα- αποστρέφει το βλέμμα και την προσοχή του από τον γοητευτικό «πειρασμό» του αντίθετου φύλου, τόσο μικρότερη είναι η πιθανότητα να απιστήσει. Άνδρες ή γυναίκες που κοιτάζουν αλλού μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, είναι περίπου 50% λιγότερο πιθανό να κάνουν απιστία, σε σχέση με όσους και όσες κρατάνε περισσότερο το βλέμμα τους πάνω στο όμορφο πρόσωπό του άλλου. Όσο πιο πολύ χρόνο «κολλάει» κανείς στο να κοιτάξει ένα «πειρασμό», τόσο αυξάνει ο κίνδυνος απιστίας και τελικά διαζυγίου.

Πηγή

Σαν σήμερα το 1987 πέθανε ο σκηνοθέτης θεάτρου Κάρολος Κουν

Δημιουργός τέχνης και παιδαγωγός του θεάτρου. Γεννήθηκε στις 13 Σεπτεμβρίου 1908 στην Προύσα. Ο πατέρας του, Ερρίκος Κοέν, πάμπλουτος έμπορος και κοσμοπολίτης, ήταν κατά το ήμισυ έλληνας χριστιανός και κατά το άλλο ήμισυ γερμανοπωλονοεβραίος. Η μητέρα του, Μελπομένη Παπαδοπούλου, ήταν ελληνίδα χριστιανή ορθόδοξη.

Οι γονείς του απουσίαζαν συχνά από το σπίτι, κάποια στιγμή χώρισαν και πολύ αργότερα η μητέρα του ξαναπαντρεύτηκε ένα μακρινό συγγενή της. Μοναχικό παιδί, ο Κάρολος μεγάλωσε σ’ ένα αστικό σπίτι, με πρωσογερμανίδα γκουβερνάντα, μ’ έναν παπά και μια καθηγήτρια πιάνου ανάμεσα στους κατ’ οίκον διδασκάλους.

Από πολύ μικρός άρχισε να ξεδιπλώνει τα καλλιτεχνικά του χαρίσματα. Σχημάτιζε μελωδίες στην πιανόλα του σαλονιού. Έκοβε τα μοντέλα από τα περιοδικά μόδας της μητέρας του κι έκανε θέατρο. Τα έπιπλα του σαλονιού ήταν το σκηνικό που έπλαθε η φαντασία του. Οι πολυθρόνες γίνονταν βράχοι και τα χαλιά θάλασσα. Πιο πολύ, όμως, του άρεσε να ζωγραφίζει με νερομπογιές.

Τα χρόνια της εφηβείας του τα πέρασε εσώκλειστος στην αμερικανική Ροβέρτειο Σχολή της Κωνσταντινούπολης, με παιδιά από τα Βαλκάνια. Μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή, η ελληνική μειονότητα της Ροβερτείου Σχολής στερήθηκε τη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας. Στον θεατρικό όμιλο Robert College Ρlayers Οfficers, ο Κάρολος εκτελούσε χρέη γραμματέα και συμμετείχε στις παραστάσεις, διαπρέποντας κυρίως στους γυναικείους ρόλους. Όταν αποφοίτησε το 1928, όλα είχαν αλλάξει στην Πόλης. Ακόμη και οι συγγενείς του δεν έμεναν πια εκεί.

Τον ίδιο χρόνο ο Κουν έφυγε για να σπουδάσει Αισθητική στη Σορβόννη και το 1929 εγκαταστάθηκε με τη μητέρα του στην Ελλάδα. Έπιασε δουλειά ως καθηγητής Αγγλικών στο Κολέγιο Αθηνών, όπου άρχισε να κάνει τις πρώτες θεατρικές παραστάσεις με τους μαθητές του, με μικρά σκετς που έγραφε ο ίδιος. Παράλληλα, τα βράδια παρέδιδε μαθήματα αγγλικών στο σύλλογο Εθνικής Τραπέζης για να ενισχύει τα οικονομικά του. Μετά τον πόλεμο, ο πατέρας του είχε καταστραφεί οικονομικά.

Στο μεταξύ, καθοριστική για τον Κουν υπήρξε η γνωριμία του με τον Φώτη Κόντογλου. Όπως έλεγε ο ίδιος, τον βοήθησε να γνωρίσει την Ελλάδα, να νιώσει το ξάνοιγμα προς κάθε τι το Ελληνικό…

Μπέρτολτ Μπρεχτ, Ο τρόμος και η αθλιότητα του Γ΄ Ραϊχ, 1975. Πρόβα. Σε μια προσπάθεια να μεταφέρει επί σκηνής το αίτημα της επιστροφής στο ρωμαίικο, τον χειμώνα του 1933 ιδρύει, μαζί με τον Γιάννη Τσαρούχη και τον δημοσιογράφο Διονύσιο Δεβάρη, τη Λαϊκή Σκηνή. Από τη δραματική σχολή που στεγάζεται σ’ ένα εγκαταλελειμμένο καμαρίνι του Δημοτικού Θεάτρου, θα προκύψει ο βασικός πυρήνας του θιάσου.

Στην εναρκτήρια παράσταση της Ερωφίλης του Χορτάτση, στις 20 Απριλίου ’34 στο Θέατρο Ολύμπια, ο Κουν τοποθετεί τους ηθοποιούς σύμφωνα με τις αγιογραφίες του Κόντογλου και τους φωτίζει σαν από φως καντηλιού. Στα δύο χρόνια της λειτουργίας της η «Λαϊκή Σκηνή» θα παρουσιάσει ακόμη τα έργα: «Άλκηστη», «Πλούτος», «Ο κατά φαντασίαν ασθενής» και τα «Παντρολογήματα».

Το 1938 εγκαταλείπει το Κολέγιο και συνεργάζεται με τους θιάσους της Κυρίας Κατερίνας και της Μαρίκας Κοτοπούλη. Όμως, το όνειρο του ήταν να δημιουργήσει τη δική του μόνιμη, αφοσιωμένη ομάδα, να φτιάξει ηθοποιούς που να βλέπουν το θέατρο ως λειτούργημα και όχι ως επαγγελματική ενασχόληση. Το όνειρό του αυτό έγινε πραγματικότητα το 1942, ιδρύοντας μέσα στο σκοτάδι της γερμανικής κατοχής το Θέατρο Τέχνης.

Στο δωμάτιο μιας αυλής της οδού Ζωοδόχου Πηγής 9 ξεκίνησε τις πρόβες στην «Αγριόπαπια» του Ίψεν, με μαθητές της Σχολής το Β. Διαμαντόπουλο, το Δ. Καλλέργη, τον Π. Ζερβό, τη Β. Μεταξά, την Κ. Λαμπροπούλου και με τον ίδιο σκηνοθέτη και ηθοποιό. Τις παραστάσεις του τις έδινε σε διάφορα θέατρα, κυρίως στο θέατρο Κώστα Μουσούρη και το καλοκαίρι σε διάφορα θερινά που του παραχωρούσαν.

Οι οικονομικές δυσχέρειες τον ανάγκασαν να αναστείλει τις δραστηριότητες του Θεάτρου Τέχνης το 1950. Τότε κλήθηκε να σκηνοθετήσει στο Εθνικό Θέατρο, όπου ανέβασε πέντε έργα: «Ερρίκος Δ’», «Άνθρωποι και ποντίκια», «Οι τρεις αδερφές», «Όνειρο καλοκαιρινής νυκτός», «Ο θείος Βάνιας».

Το 1959 παρουσίασε στο Φεστιβάλ Αθηνών τους «Όρνιθες», στο Ηρώδειο. Η παράσταση διακόπηκε από τις έξαλλες διαμαρτυρίες και τα γιουχαΐσματα του κοινού, ενώ η κυβέρνηση επενέβη δραστικά. Τρία χρόνια αργότερα, στο Φεστιβάλ των Εθνών στο Παρίσι, οι «Όρνιθες» του βέβηλου Κουν μοιράστηκαν το πρώτο βραβείο με το Εθνικό Θέατρο της Ελλάδας. Οι κριτικές ήταν διθυραμβικές.

Παρότι κέρδισε την εκτίμηση και την αποδοχή στην Ευρώπη, ενώ στο τόπο του εισέπραττε την περιφρόνηση και το χλευασμό, αρνήθηκε όλες τις προτάσεις που του έγιναν για να σκηνοθετήσει στα μεγαλύτερα θέατρα της Ευρώπης και της Αμερικής. Η μοναδική φορά που δέχτηκε ήταν το 1967, που σκηνοθέτησε στο Στράτφορντ «Ρωμαίος και Ιουλιέττα». Η πρόσκληση ήταν από το Βασιλικό Σαιξπηρικό θέατρο της Αγγλίας. Ήταν ο δεύτερος σκηνοθέτης μέσα σε τριάντα χρόνια που τον καλούσαν να σκηνοθετήσει σ’ αυτό το θέατρο. Η αγγλική κριτική χαρακτήρισε την παράσταση ως την καλύτερη Σαιξπηρική της τελευταίας δεκαετίας.

Ο Κάρολος Κουν στις πρόβες για την «Ορέστεια»Η Μεγάλη Πορεία άρχισε από το 1954, οπότε ξανάστησε το θέατρο Τέχνης, στη δική του πια μόνιμη στέγη στο κυκλικό Υπόγειο της Στοάς Ορφέως. Μέσα από το «Υπόγειο των θαυμάτων», κάτω από τη σοφή, εμπνευσμένη καθοδήγηση του, βγήκαν ηθοποιοί, σκηνοθέτες, συγγραφείς, μουσικοί, σκηνογράφοι. Το ελληνικό θέατρο είναι σπαρμένο με πνευματικά του τέκνα: Διαμαντόπουλος, Χατζηαργύρη, Καλλέργης, Ζερβός, Ζαβιτσιάνου, Λυμπεροπούλου, Φερτής, Μιχαλακόπουλος, Καρακατσάνης, Πιττακή, Κοταμανίδου, Χρυσομάλλης, Αρμένης, Μπάκας, Λαζάνης, Γκιωνάκης, Κουγιουμτζής. Παιδιά του ήταν οι στενοί του συνεργάτες, ο Πλωρίτης, ο Χατζηδάκης, ο Τσαρούχης, ο Σταματίου, ο Σεβαστικόγλου. Δικά του παιδιά είναι και οι περισσότεροι ηθοποιοί του Κυπριακού Θεάτρου.

Το ελληνικό κοινό, χάρη στον Κουν, γνώρισε τα σύγχρονα ξένα θεατρικά ρεύματα, το θέατρο του «Παραλόγου», Ιονέσκο, Μαξ Φρις, Μπέκετ, Άλμπυ, Βάις, Πίντερ, Αραμπάλ, ενώ επανήλθε συχνά στους Ουίλλιαμς, Πιραντέλλο, Τσέχωφ, Μπρεχτ, Μίλλερ, Σαίξπηρ. Πρόβαλε το ελληνικό έργο μέσα από τον Βυζάντιο, Κορομηλά, Καπετανάκη, Ξενόπουλο και δημιούργησε νέους συγγραφείς: τον Καμπανέλλη, την Αναγνωστάκη, τον Κεχαΐδη, τον Σκούρτη, τον Μουρσελλά, τον Αρμένη.

Στη δεκαετία 1974-1983 δημιούργησε για πρώτη φορά και Β’ σκηνή, τη «Λαϊκή», που λειτούργησε στο Θέατρο Βεάκη.

Η ερευνά του πάνω στην αναβίωση του Αρχαίου Δράματος θεωρείται από τις εγκυρότερες. Οι παραστάσεις των «Ορνίθων» και των «Περσών» ήταν οριακά γεγονότα στην ιστορία της ερμηνείας του Αρχαίου Δράματος κι έγιναν πρότυπα για τους νεότερους σκηνοθέτες. Ο ίδιος, όμως, ο Κουν έλεγε πως δε φτάνουν δυο ζωές για να ασχοληθεί κανείς σοβαρά με την ερμηνευτική προσέγγιση του Αρχαίου Δράματος.

Το 1980 το θέατρο Τέχνης μπήκε στην Επίδαυρο με τη μεγαλειώδη παράσταση της τριλογίας «Ορέστεια» του Αισχύλου. Με παραστάσεις αρχαίου δράματος όργωσε την Ευρώπη και γύριζε πάντα στην Ελλάδα θριαμβευτής. Στις αρχές του 1985 απέκτησε και δεύτερη θεατρική αίθουσα στην Πλάκα, με τη βοήθεια της Πολιτείας.

Όταν άρχισε να ανασαίνει οικονομικά και να απολαμβάνει τους καρπούς των κόπων 50 χρόνων, η υγεία του είχε πλέον κλονιστεί. Στις 8 Φεβρουαρίου 1987 εισήχθη στο νοσοκομείο «Υγεία» με έντονους πόνους στο στήθος. Άφησε την τελευταία του πνοή το βράδυ της 14ης Φεβρουαρίου, την ώρα ακριβώς που θα δινόταν η πρεμιέρα του έργου «Ο ήχος του όπλου» της Λουλας Αναγνωστάκη, που λίγο καιρό πριν είχε αρχίσει να σκηνοθετεί στο «Υπόγειο», στο Θέατρο Τέχνης.

Πηγή: sansimera.gr


Νέος CEO της Citroën ο Vincent Cobée

0

Από τις 15 Ιανουαρίου του 2020, η Linda Jackson αναλαμβάνει νέο ρόλο στην ιεραρχία του Ομίλου της PSA, μέσω του οποίου θα επιδιωχθεί, τόσο η συνοχή της εικόνας των Μαρκών μέσα στον Όμιλο PSA, όσο και οι ξεκάθαρες γραμμές διαφοροποίησης σε στρατηγικό και όχι μόνο επίπεδο, διαμορφώνοντας ένα νέο portfolio για τις Μάρκες. Η Linda Jackson θα αναφέρεται απευθείας στον Carlos Tavares

Ο Vincent Cobée, που μέχρι πρότινος κατείχε τον τίτλο του Deputy Citroën CEO, θα διαδεχτεί την Linda Jackson στη θέση του CEO της Citroën, καθώς και σε αυτή του Μέλους της Παγκόσμιας Εκτελεστικής Επιτροπής.

Ο Vincent Cobée έχει ευρύτατη εμπειρία από διεθνείς αγορές, κάτι που θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικό για να επιτύχει τους στόχους της Citroën για ανάπτυξη σε διεθνές επίπεδο.

Ο Carlos Tavares, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, ανέφερε σχετικά: “Μετά από 6 χρόνια στα ηνία της Citroën, κατά τη διάρκεια των οποίων κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά τη θέση της εταιρείας στην αγορά, αλλά και να αυξήσει τις πωλήσεις των αυτοκινήτων και τα μερίδια στις κατά τόπους αγορές της Ευρώπης, με χαρά ανακοινώνω πως η Linda Jackson που εκτός των άλλων προετοίμασε ιδανικά το έδαφος για τη δυναμική είσοδο της μάρκας σε νέες κατηγορίες, αναλαμβάνει νέα καθήκοντα στον Όμιλο PSA.”

O Vincent Cobée, είναι 51 ετών και έχει αποφοιτήσει από τα Ecole Polytechnique, Ecole Nationale des Ponts et Chaussées, καθώς και από το Harvard Business School. Η εμπειρία του τον βοήθησε να κάνει μια διεθνή καριέρα: Στον Καναδά το 1996 για την Egis Projects είχε τη θέση του Διευθυντή Νέων Projects και το 1997 στις Φιλιππίνες προήχθη σε Ανώτερο Διευθυντικό Στέλεχος. Η επαφή του με την αυτοκινητοβιομηχανία άρχισε το 2002, όταν και ξεκίνησε τη συνεργασία του με τη Nissan Motor Corporation. Περνώντας από διάφορες θέσεις, έφτασε το 2010 να τεθεί Επικεφαλής της μάρκας Datsun. Από το 2017, στη Mitsubishi Motors Corporation, είχε τη θέση του Εκτελεστικού Διευθυντή, με τομέα ευθύνης τη στρατηγική τοποθέτηση των προϊόντων της εταιρείας, καθώς και της εξέλιξης των προγραμμάτων εξέλιξης.


Πηγή

Μαμά έστειλε γράμμα στη δασκάλα της κόρης της – Οι περισσότερες μητέρες θα ταυτιστείτε

0

Τα πρωινά από το ξύπνημα των παιδιών μέχρι την ώρα που οι γονείς θα τα αφήσουν στην πόρτα του σχολείου, μοιάζουν με έναν καθημερινό Μαραθώνιο.

Οι γυναίκες-μητέρες, τρέχουν μέσα στο άγχος να προλάβουν, και συνήθως φτάνουν στο σχολείο με την ψυχή στο στόμα. Βλέπετε, τις περισσότερες φορές, τα παιδιά δεν είναι και υπόδειγμα συνεργασίας. Και κάνουν τα πρωινά, δύσκολα.

Μία μαμά, η Katharina Stahl στέλνει ένα γράμμα στη δασκάλα της κόρης της, θέλοντας να της εξηγήσει τους λόγους, που κάθε πρωί φτάνει τελευταία στο σχολείο κι ενώ όλα τα παιδιά έχουν μπει στην τάξη.

Όπως εξηγεί η μαμά, η δασκάλα συχνά της στέλνει σημειώματα, όπου παραπονείται για την αργοπορία της μικρής, ενώ στο τελευταίο, υποστηρίζει ότι οι καθυστερήσεις, δημιουργούν πρόβλημα στην ηρεμία της τάξης. Έτσι, η Katharina Stahl με το γράμμα αυτό, εξηγεί πόσο δύσκολο είναι να είσαι συνεπής στη ώρα, όταν έχεις δύο μικρά παιδιά. Και της απαριθμεί τους λόγους που η κόρη της αργεί, τα περισσότερα πρωινά.

«Η κόρη μου άργησε να ξυπνήσει. Το βράδυ σκορπιοί και τέρατα «επισκέφτηκαν» το κρεβάτι της και δε μπορούσε να κοιμηθεί. Την πήρε ο ύπνος, μετά από ώρα ανάμεσα σε εμένα και στο μπαμπά της, στο κρεβάτι μας.

Ξαφνικά, το πρωί, ανακάλυψε ότι δεν της αρέσει κανένα από τα ρούχα της. Έδωσα ολόκληρο αγώνα να την πείσω να φορέσει ότι έχει πολύ ωραία ρούχα και να τα φορέσει.

Μπορεί να ξυπνήσει και να θέλει, επίσης ξαφνικά, να διαλέξει η ίδια τα ρούχα που θα φορέσει στο σχολείο. Και, δυστυχώς, είναι αναποφάσιστη και πρέπει κάθε φορά να δίνω, επίσης, μεγάλη μάχη για να κάνει πιο γρήγορα

Και ναι, μπορεί ένα πρωινό να της φταίνε οι κάλτσες της! Και να θέλει να φορέσει τις χθεσινές. Καταλαβαίνετε, ότι πρέπει να της εξηγήσω ότι αυτό δεν γίνεται. Και δεν είναι εύκολο να αλλάξεις τη γνώμη ενός παιδιού, που επιμένει να περάσει το δικό του.

Κι ενώ προσπαθώ να εξηγήσω όλα τα παραπάνω στην κόρη μου, ο μικρότερος γιος μου, έχει ρίξει στο πάτωμα, όλο το κουτί με τα κορν φλέικς. Και μαντέψτε, μέσα σε αυτή την τρέλα και το άγχος να προλάβουμε, θα πρέπει να βάλω και σκούπα.

Και όσο εγώ βάζω σκούπα και τα δύο βρίσκουν ευκαιρία να καθίσουν στην τηλεόραση για να δουν παιδικά. Είναι ακόμη με τις πιτζάμες και δεν έχουν καν πάει τουαλέτα.

Γι’ ακόμη μία φορά επεμβαίνω και ντύνω ακόμη και την κόρη μου – και ας μπορεί να το κάνει μόνη της – αρκεί να προλάβουμε και να μην τρέχουμε με την ψυχή στο στόμα.
Αλλά, ποτέ δεν τα καταφέρνουμε. Και φεύγουμε από το σπίτι με την ψυχή στο στόμα.

Γιατί μέσα σε όλο αυτό τον πανικό, η κοπέλα που προσέχει το μικρότερο γιο μου, γι’ ακόμη ένα πρωινό «έπεσε» σε κίνηση και ήρθε στο παρά ένα. Και πρέπει στην πόρτα να της εξηγήσω κάποια πράγματα.

Και καθώς ερχόμαστε στο σχολείο, συνειδητοποιεί η κόρη μου ότι όλο και κάτι θα έχει ξεχάσει. Και επιστρέφουμε σπίτι για να το πάρουμε. Και ναι, μέσα σε αυτό το άγχος και τον πανικό, έχουμε ξεχάσει, μέχρι και την τσάντα της»!

πηγή: Mothersblog.gr


Πηγή

Ο Έλτον Τζον συγκέντρωσε 6,4 εκ. δολάρια κατά του AIDS

Μετά το Όσκαρ, βοήθησε για καλό σκοπό.

Το ετήσιο Viewing Party του Έλτον Τζον πριν από την τελετή απονομής των Όσκαρ δεν ήταν απλώς μια υπόθεση αστέρων, αλλά συγκέντρωσε και εκατομμύρια δολάρια για καλό σκοπό.

Σύμφωνα με τη σελίδα στο Instagram του Ιδρύματος του Έλτον Τζον για το AIDS, στο πάρτι που διοργανώθηκε συγκεντρώθηκαν 6,4 εκατομμύρια δολάρια για να υποστηριχθεί η προσπάθεια της οργάνωσης με αποστολή τον τερματισμό της μάστιγας του HIV.

Μετά τη μεγάλη του νίκη το βράδυ της Κυριακής, ο Άγγλος τραγουδιστή, τραγουδοποιός, συνθέτης και πιανίστας με το Όσκαρ στην Κατηγορία Καλύτερου Πρωτότυπου Τραγουδιού για το «(I’m Gonna) Love Me Again» από την ταινία «Rocketman» διοργάνωσε πάρτι με συνοικοδεσπότες τους πρωταγωνιστές της σειράς «Queer Eye», Μπόμπι Μπερκ, Καράμο Μπράουν, Ταν Φρανς, Τζόναθαν Βαν Νες, Άντονι Πορόσβσκι στο Δυτικό Χόλιγουντ.

Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ

Καιρός: Ραγδαία επιδείνωση – Έρχονται βροχές, καταιγίδες και πτώση της θερμοκρασίας (ΧΑΡΤΕΣ)

0

Καιρός: Μεταβολή θα παρουσιάσει ο καιρός από το πρωί της Παρασκευής 14/02 έως το Σάββατο 15/02.

Η επερχόμενη κακοκαιρία οφείλεται σε ένα βαρομετρικό χαμηλό, το κέντρο του οποίου θα κινηθεί γρήγορα, διασχίζοντας τη χώρα μας από βορειοδυτικά προς νοτιοανατολικά.

Ανάλογη θα είναι και η πορεία των φαινομένων (βροχές / καταιγίδες), τα οποία αναμένεται να επηρεάσουν το πρωί της Παρασκευής 14/02 τα δυτικά και βορειοδυτικά και στην συνέχεια το σύνολο σχεδόν της χώρας, ενώ από την νύχτα της Παρασκευής προς Σάββατο θα περιοριστούν στο Αιγαίο και στα Ανατολικά ηπειρωτικά, σύμφωνα με το meteo.gr.

Τα φαινόμενα κατά τόπους θα είναι ισχυρά. Οι άνεμοι στο Αιγαίο θα φτάνουν τα 7 μποφόρ την Παρασκευή 14/02 και τα 8 με 9 μποφόρ το Σάββατο 15/02, ενώ στο Ιόνιο θα είναι ασθενέστεροι κατά 1 έως 2 μποφόρ.

Η θερμοκρασία θα παρουσιάσει μικρή πτώση. Στους χάρτες που ακολουθούν φαίνεται η κίνηση του χαμηλού, ο υετός και η ταχύτητα και διεύθυνση του ανέμου κατά το διήμερο Παρασκευή 14/02 – Σάββατο 15/02.

Πηγή

Κοροναϊός: Ακυρώθηκε λόγω COVID-19 το Mobile World Congress 2020 της Βαρκελώνης

0

Το Παγκόσμιο Σαλόνι Κινητής Τηλεφωνίας (Mobile World Congress 2020 – MWC) της Βαρκελώνης, ένα από τα σημαντικότερα ραντεβού του τομέα των τηλεπικοινωνιών που προσελκύει περισσότερους από 100.000 επισκέπτες, ακυρώθηκε εξαιτίας των φόβων που συνδέονται με το νέο κοροναϊό, που είχαν ως αποτέλεσμα μεγάλοι όμιλοι να αποχωρήσουν.

Η απόφαση για την ακύρωση έγινε γνωστή το βράδυ της Τετάρτης (12/2) από τους διοργανωτές της εκδήλωσης.

Η διοργανώτρια εταιρεία GSMA ανέφερε, σε ένα δελτίο Τύπου, ότι «ακύρωσε το MWC Barcelona 2020, επειδή η παγκόσμια ανησυχία σχετικά με την επιδημία του κοροναϊού, οι ανησυχίες για τα ταξίδια και άλλες συνθήκες καθιστούν αδύνατη την οργάνωση της εκδήλωσης», που είχε προγραμματιστεί για το διάστημα 24-27 Φεβρουαρίου.

Πρόκειται για μία από τις σημαντικότερες διεθνείς επαγγελματικές εκδηλώσεις που ακυρώνεται εξαιτίας του φόβου που προκάλεσε η επιδημία.

Κανένα κρούσμα του ιού COVID-19 δεν έχει καταγραφεί στην ηπειρωτική Ισπανία, όμως δύο κρούσματα, ένας Βρετανός και ένας Γερμανός, επιβεβαιώθηκαν στο αρχιπέλαγος των Βαλεαρίδων και των Καναρίων Νήσων.

Πηγή

Άστατος ο καιρός την Πέμπτη (13/2) – Πού θα βρέξει

0

Καιρός: Η πρόγνωση του καιρού για αύριο, Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020, από την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία (ΕΜΥ).

Λίγες νεφώσεις, παροδικά αυξημένες στα ανατολικά και σταδιακά από το απόγευμα στα δυτικά, με ασθενείς τοπικές βροχές τις πρώτες πρωινές ώρες στην ανατολική Μακεδονία, τη Θράκη, τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα και πρόσκαιρες ασθενείς χιονοπτώσεις στα βορειοανατολικά ηπειρωτικά ορεινά, προβλέπει για την Πέμπτη η ΕΜΥ

Η ορατότητα τις πρωινές καθώς και τις νυχτερινές ώρες θα είναι τοπικά περιορισμένη.

Οι άνεμοι θα πνέουν στα δυτικά βόρειοι βορειοδυτικοί 3 με 5 μποφόρ, στρεφόμενοι βαθμιαία από το μεσημέρι σε νοτίων διευθύνσεων με την ίδια ένταση. Στα υπόλοιπα βόρειοι βορειοανατολικοί 3 με 5 και στο Αιγαίο πρόσκαιρα έως 6 μποφόρ.

Η θερμοκρασία θα σημειώσει μικρή πτώση.

Αραιές νεφώσεις παροδικά αυξημένες στην Αττική τις πρωινές ώρες στα βόρεια και πιο πυκνές στα ανατολικά. Οι άνεμοι θα πνέουν από βόρειες διευθύνσεις 3 με 4 και πρόσκαιρα στα ανατολικά έως 5 μποφόρ. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 7 έως 16 βαθμούς κελσίου.

Στη Θεσσαλονίκη, λίγες νεφώσεις πρόσκαιρα αυξημένες τις πρωινές ώρες, με τους άνεμους να πνέουν μεταβλητοί 3 με 4 και πρόσκαιρα το πρωί βόρειοι βορειοδυτικοί τοπικά έως 5 μποφόρ. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί μεταξύ 3 και 14 βαθμούς κελσίου.

Ο καιρός στην υπόλοιπη χώρα

Μακεδονία, Θράκη

Λίγες νεφώσεις κατά τόπους αυξημένες νωρίς το πρωί στην κεντρική και κυρίως την ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη, όπου θα σημειωθούν ασθενείς τοπικές βροχές και πρόσκαιρες ασθενείς χιονοπτώσεις στα ορεινά.

Άνεμοι: Μεταβλητοί 3 με 4 και στα ανατολικά από βόρειες διευθύνσεις έως 5 μποφόρ, με σταδιακή εξασθένηση.

Θερμοκρασία: Από 1 έως 14 βαθμούς Κελσίου. Στη δυτική Μακεδονία 2 με 3 βαθμούς χαμηλότερη.

Νησιά Ιονίου, Ήπειρος, δυτική Στερεά, δυτική Πελοπόννησος

Αραιές νεφώσεις που σταδιακά από το απόγευμα θα πυκνώσουν και τη νύχτα θα σημειωθούν ασθενείς τοπικές βροχές.

Άνεμοι: Βόρειοι βορειοδυτικοί 3 με 5 μποφόρ, στρεφόμενοι βαθμιαία από το μεσημέρι σε νοτίων διευθύνσεων με την ίδια ένταση.

Θερμοκρασία: Από 7 έως 17 βαθμούς Κελσίου. Στην Ήπειρο τοπικά 3 με 5 βαθμούς χαμηλότερη.

Θεσσαλία, ανατολική Στερεά, Εύβοια, ανατολική Πελοπόννησος

Λίγες νεφώσεις πρόσκαιρα αυξημένες τις πρωινές ώρες.

Άνεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 3 με 5, στα νότια και πρόσκαιρα τα ανατολικά έως 6 μποφόρ.

Θερμοκρασία: Από 5 έως 17 βαθμούς Κελσίου. Στα βόρεια 2 με 3 βαθμούς χαμηλότερη.

Κυκλάδες, Κρήτη

Τοπικές νεφώσεις.

Άνεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 4 με 5 και πρόσκαιρα έως το μεσημέρι τοπικά 6 μποφόρ.

Θερμοκρασία: Από 9 έως 17 βαθμούς Κελσίου.

Νησιά ανατολικού Αιγαίου, Δωδεκάνησα

Καιρός: Λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες νωρίς το πρωί όπου είναι πιθανό να σημειωθούν ασθενείς τοπικές βροχές.

Άνεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 4 με 5 μποφόρ με σταδιακή εξασθένηση από το μεσημέρι.

Θερμοκρασία: Από 11 έως 18 βαθμούς Κελσίου. Στα βόρεια 2 με 4 βαθμούς χαμηλότερη.

Πηγή

Café Aman Istanbul: «Μπακλαχοράνι, Το Καρναβάλι της Πόλης»

Φορέστε την πιο ωραία αποκριάτικη μάσκα και ελάτε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών!

Οι μουσικοί και οι τραγουδιστές Στέλιος Μπερμπέρης και Πελίν Σουέρ του Café Aman Istanbul, μαζί με το χορευτικό συγκρότημα ΧοροΚώς, έρχονται και πάλι από την Πόλη στην Αθήνα για να παρουσιάσουν τα τραγούδια και τους χορούς από το περίφημο Ρωμέικο Καρναβάλι, γνωστό και ως «Μπακλαχοράνι»

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου στις 20:30

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου στις 19:00

Μέγαρο Μουσικής Αθηνών – Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης

Με την υποστήριξη της Οικουμενικής Ομοσπονδίας Κωνσταντινουπολιτών

ΤΟ ΜΠΑΚΛΑΧΟΡΑΝΙ

Οι μέρες της Αποκριάς στην Πόλη ήταν ξεχωριστές. Οι μασκαράδες, με φαντασία και πιπεράτο χιούμορ, συγκεντρώνονταν από όλες τις συνοικίες στα Ταταύλα, μία από τις πλέον γνωστές ελληνικές συνοικίες, για ένα γνήσιο λαϊκό γλέντι με μουσική, φαγητό, οινοποσία και ατέλειωτο χορό που ξεκινούσε με τον εορτασμό του Καρναβαλιού και κορυφωνόταν με το μεγάλο ξεφάντωμα, το Μπακλαχοράνι της Καθαράς Δευτέρας. Στα σπίτια, οι Πολίτισσες νοικοκυρές ετοίμαζαν κεράσματα, ενώ η «καθωσπρέπει» αστική τάξη, ιδίως στο Πέρα, οργάνωνε χορούς και δεξιώσεις στα σπίτια, σε αίθουσες και σε πολυτελή κέντρα. Το Ταταυλιανό Μπακλαχοράνι είδε μεγάλες δόξες την πρώτη δεκαετία του 20ού αιώνα. Το έθιμο ατόνησε αισθητά μετά τη μεγάλη φωτιά του 1928, η οποία αλλοίωσε ολοκληρωτικά την τοπογραφία και τον κοινωνικό χαρακτήρα των Ταταούλων, ενώ το 1941 η τοπική αστυνομία απαγόρευσε την παρέλαση, προφασιζόμενη λόγους δημόσιας ασφάλειας. Αναβίωσε το 2010, τη χρονιά που η Κωνσταντινούπολη ήταν η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης.

ΤΑ ΚΑΦΕ ΑΜΑΝ: ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

Τα Καφέ Αμάν αποτελούν παράδοση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, αλλά και κομμάτι της απανταχού ρωμαίικης πραγματικότητας. Ήταν συνηθισμένα στις πόλεις-λιμάνια, όπως η Κωνσταντινούπολη, η Σμύρνη και η Θεσσαλονίκη, ενώ μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή έκαναν την εμφάνισή τους και στον Πειραιά και στην Αθήνα. Σε αυτούς τους χώρους, συναντιόντουσαν τραγουδιστές και οργανοπαίχτες από διαφορετικούς εθνολογικά πολιτισμούς και αντάλλασσαν τα ρεπερτόριά τους με τη μορφή του αυτοσχεδιασμού. Έτσι, στα Καφέ Αμάν, που πήραν το όνομά τους από τη διαπολιτισμικά οικεία λέξη «αμάν», οι μουσικοί που έπαιζαν ανατολίτικα όργανα ήρθαν σε επαφή με αυτούς που έπαιζαν ευρωπαϊκή μουσική.

Τον 19ο αιώνα, η Κωνσταντινούπολη δεν ήταν απλώς ένα ιστορικό και οικονομικό κέντρο. Την χαρακτήριζε επίσης μια πλούσια, πολιτιστική ποικιλομορφία. Στη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα φημισμένα Καφέ Αμάν στις συνοικίες των Ταταούλων, του Πέρα, του Φαναρίου και αλλού έφερναν σε επαφή το ρωμαίικο στοιχείο με ήχους από την Ανατολή και αποτελούσαν κέντρο ανάπτυξης της παράδοσης του πολίτικου τραγουδιού των Ελλήνων, δηλαδή της αστικής παράδοσης της ρωμαίικης κοινότητας της Κωνσταντινούπολης.

Το μουσικό σχήμα Café Aman Istanbul είναι ένα μουσικό εργαστήρι με έδρα την Κωνσταντινούπολη και έχει σαν κύριο στόχο την έρευνα, μελέτη και παρουσίαση του ιστορικού πλούτου των μουσικών παραδόσεων της καθ’ημάς Ανατολής, με επίκεντρο στα ελληνικά και τούρκικα τραγούδια, γεφυρώνοντας το χθες με το σήμερα.

Το σχήμα ιδρύθηκε το 2009 από τον
Στέλιο Μπερμπέρη και την Πελίν Σουέρ και έχει πραγματοποιήσει πάνω από 200 εμφανίσεις σε σημαντικά φεστιβάλ όπως το Traversées Tatihou Festival (Παρίσι), La Manche, Todo Mundo Festival, Dom Omladin (Βελιγράδι), World Music Expo 2012 (Θεσσαλονίκη), Forde Traditional and World Music Festival (Νορβηγία), Istanbul Express, De Centrale, Gent (Βρυξέλλες), 36o Istanbul Festival και σε σημαντικούς συναυλιακούς χώρους της Κωνσταντινούπολης όπως η αίθουσα Tim Maslak Show Center, Kuruçeşme Arena, Harbiye Açıkhava Theater καθώς και σε μεγάλα εγχώρια φεστιβάλ της Τουρκίας (Bodrum, İzmir, Aydın, Karaburun, Kırklareli, Alanya, Tekirdağ, Antalya κ.ά.)

Συμμετέχουν

Café Aman Istanbul

Στέλιος Μπερμπέρης τραγούδι

Πελίν Σουέρ τραγούδι

Μανώλης Κόττορος βιολί

Νίκος Μέρμηγκας λάφτα, μπουζούκι, λαούτο

Αϊντίν Τσιρατζίογλου ακορντεόν

Μιχάλης Ατσάλης κιθάρα

Οζάν Σακίρ Ουιγκάν κρουστά

Οραί Γιάγ κρουστά

Ισμαήλ Καρασίν κανονάκι

Γιώργος Βεντουρής κοντραμπάσο

Πάνος Ιωαννίδης λατέρνα

και ο δεξιοτέχνης στο κλαρίνο Σερκάν Τσαγρί

Χορευτικό συγκρότημα ΧοροKώς

Χοροδιδάσκαλος: Πέτρος Μαστόρος

Χορεύουν: Πέτρος Μαστόρος, Χρυσοκόνα Φουρτούνη, Ζωή Θεοχάρη, Κλεοπάτρα Μισαηλίδου, Σοφία Παπαχρήστου, Αικατερίνη Ανθοπούλου, Ιωάννης Π. Μαστόρος, Θεοδόσιος Π. Μαστόρος, Θεοδόσιος Καλαϊτζής, Αντιγόνη Μαστόρου

Ηθοποιοί: Νίκος Παρασκευόπουλος, Παύλος Εμμανουηλίδης, Ελένη Καρβέλη, Ιωάννα Στεφανάτου, Έλενα Παπαδημητρίου

Κείμενα-επιμέλεια παράστασης: Μαρία Παναγιωτακοπούλου

Τιμές εισιτηρίων:

€ 13,00 –16,00 – 19,00 – 23,00 – 27,00 – 32,00

Ειδική τιμή:

€ 10,00 (Φοιτητές, νέοι, άνεργοι, ΑΜΕΑ, 65+, πολύτεκνοι)

Ισχύουν εκπτώσεις 10%, 15%, 20% στις τιμές για τα ομαδικά εισιτήρια

Πληροφορίες-κρατήσεις: Τ. 210 7282 333, megaron.gr

Ομαδικά εισιτήρια: Τ. 210 7282 367


Πηγή