Το εφηβικό κοινό παρατά το “γερασμένο” Facebook (;)

- Advertisement -

Μια νέα έρευνα από τη Frank N. Magid Associates Inc., έρχεται να δείξει ότι οι ηλικίες 13-17 ετών χρησιμοποιούν όλο και λιγότερο το facebook, καθώς το ποσοστό χρηστών τους έπεσε στο 88%, ενώ πριν ένα χρόνο το αντίστοιχο ποσοστό ήταν στο 95%.

Η έρευνα διεξήχθη στις ΗΠΑ σε δείγμα 1934 ατόμων ηλικίας 13 ως 17 ετών οι οποίοι χρησιμοποιούν κυρίως το smartphone τους.

Ακόμη, παρουσιάζονται τα εξής ποσοστά: το 16% των εφήβων χαρακτηρίζει το Facebook ως μοντέρνο, το 18% ως διασκεδαστικό, το 16% ως ενημερωτικό και μόλις το 9% το χαρακτήρισε ασφαλές, ενώ ένα 9% το χαρακτήρισε ως αξιόπιστο.

Το ανησυχητικό όμως είναι η γήρανση του πληθυσμού εντός του Facebook, καθώς μόλις το 55% των χρηστών είναι έως 37 ετών.

Που προσανατολίζεται όμως το κοινό που φεύγει; Σύμφωνα με άλλες έρευνες, οι νέοι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το Instagram καθώς και τις εφαρμογές text messaging, όπως το Snapchat, το iMessage και άλλα.

Share it!
- Advertisement -

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

44 εκατ. Ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής για έργα, μελέτες και αναπτυξιακές δράσεις στην Αίγινα

Στο επίκεντρο των επαφών του Γ.Πατούλη η υλοποίηση έργων σε υποδομές που αφορούν στην ασφάλεια, το περιβάλλον, τον αθλητισμό, την υγεία των πολιτών και τη σχολική στέγη.

Ιούνιος στη Δημοτική Αγορά Κυψέλης Ένα πρόγραμμα για όλους – Μια Αγορά για όλους

Ένα πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα και ένας “ανοιχτός” χώρος, με καταστήματα - 7 σταθερά και 2 pop up - που ανοίγουν τις πόρτες τους με στόχο να γίνει μία Αγορά για όλους μας!

Η Ζέτα Μακρυπούλια βρήκε το δικό της BACTEFLORA!

Η γνωστή ηθοποιός Ζέτα Μακρυπούλια είναι το νέο πρόσωπο της καμπάνιας BACTEFLORA από την ελληνική εταιρεία OLONEA και μας παροτρύνει να βρούμε και εμείς το δικό μας BACTEFLORA.

Οι «γαλάζιες» παραλίες από τη Βουλιαγμένη έως τον Πειραιά

Πίνακες και χάρτες με τα αποτελέσματα του ελέγχου καταλληλότητας κολύμβησης σε συνολικά 50 παραλίες.

Ο Δήμος Αθηναίων τίμησε τον Μιλτιάδη Έβερτ – Το όνομά του στο Αμφιθέατρο της Τεχνόπολης

Τριάντα έξι χρόνια μετά τη γέννηση του “Αθήνα 9.84” που θεμελίωσε την ελεύθερη ραδιοφωνία στη χώρα.

Στους δρόμους της Αθήνας τα πρώτα λεωφορεία με «WiFi»

Το πρόγραμμα προσφέρει δωρεάν ασύρματη πρόσβαση στους επιβάτες των συγκεκριμένων λεωφορείων, παρέχοντας εύκολη σύνδεση στο διαδίκτυο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

44 εκατ. Ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής για έργα, μελέτες και αναπτυξιακές δράσεις στην Αίγινα

Στο επίκεντρο των επαφών του Γ.Πατούλη η υλοποίηση έργων σε υποδομές που αφορούν στην ασφάλεια, το περιβάλλον, τον αθλητισμό, την υγεία των πολιτών και τη σχολική στέγη.

Ιούνιος στη Δημοτική Αγορά Κυψέλης Ένα πρόγραμμα για όλους – Μια Αγορά για όλους

Ένα πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα και ένας “ανοιχτός” χώρος, με καταστήματα - 7 σταθερά και 2 pop up - που ανοίγουν τις πόρτες τους με στόχο να γίνει μία Αγορά για όλους μας!

Η Ζέτα Μακρυπούλια βρήκε το δικό της BACTEFLORA!

Η γνωστή ηθοποιός Ζέτα Μακρυπούλια είναι το νέο πρόσωπο της καμπάνιας BACTEFLORA από την ελληνική εταιρεία OLONEA και μας παροτρύνει να βρούμε και εμείς το δικό μας BACTEFLORA.