Αρχική Blog Σελίδα 808

Το θρυλικό ελληνικό αυτοκίνητο Pony και πάλι στην κυκλοφορία !!!

Ένα ελληνικό αυτοκίνητο. Το νέο PONY της 5ης γενιάς αποτελεί αποτέλεσμα της Έρευνας και Ανάπτυξης πολλών ετών. Ένα σύγχρονο ελληνικό αυτοκίνητο με μηχανικά μέρη τελευταίας τεχνολογίας, σχεδιασμένο με βάση την αρχή της εταιρίας για κλασσικό styling. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζουμε την ελαχιστοποίηση προβλημάτων, την εύκολη και γρήγορη επισκευή με φθηνά ανταλλακτικά. Φτιαγμένο από νέας γενιάς φύλλα χάλυβα.

pony_big

Στις αρχές του 2015 θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του νέου Pony από τη «Namco Hellas». Καλώς εχόντων των πραγμάτων, οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι. Το πιο δύσκολο βήμα, που κράτησε σχεδόν 2,5 χρόνια, ήταν να βρεθεί ο φορέας που θα δώσει την τεχνική πιστοποίηση.

Από κει και πέρα, όλα ήταν έτοιμα στο εργοστάσιο της «Namco» για να ξεκινήσουν οι επόμενες ενέργειες. Και ήδη οι παραγγελίες, κυρίως από τις χώρες της Αφρικής και αναπτυσσόμενες χώρες της Ασίας, καταφθάνουν κατά χιλιάδες.

Ο έλεγχος πιστοποίησης ποιότητας από την ΕΒΕΤΑΜ (Ανώνυμη Εταιρεία Βιομηχανικής Ερευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Εργαστηριακών Δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας) αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο τρίμηνο.

Σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία, η προσοχή του ιδιοκτήτη της «Namco» Πέτρου Τζανέτου Κοντογούρη και των συνεργατών του έχει στραφεί στην προετοιμασία και ολοκλήρωση του τεχνικού φακέλου του νέου Pony, που θα κατατεθεί για να πάρει το όχημα την έγκριση πιστοποίησης ποιότητας. Από κει και πέρα, θα ξεκινήσει η οργάνωση της παραγωγής, η οποία απαιτεί επίσης τρεις μήνες, και θα γίνει η παραγγελία των μηχανικών μερών (κινητήρας, σασμάν, αναρτήσεις κ.λπ.), πέραν φυσικά από τον πίσω άξονα με τον οποίο θα εφοδιάζεται το νέο Pony και ο οποίος σχεδιάστηκε και θα κατασκευάζεται από τη «Namco». Το ίδιο ισχύει και για το σασί του αυτοκινήτου, το οποίο, όπως χαρακτηριστικά έχει δηλώσει ο Π.Τζ. Κοντογούρης, «το κατασκευάζουμε από ένα φύλλο λαμαρίνας».
Χαμηλή τιμή αγοράς

Στις αρχές του 2015 ξεκινά και η παραγωγή του νέου αυτοκινήτου, το οποίο θα έχει ελάχιστες διαφορές από το πρωτότυπο που έχει δει το φως της δημοσιότητας και έχει ήδη κεντρίσει το έντονο ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών, καθώς συνδυάζει νέα τεχνολογία, πολύ χαμηλή τιμή αγοράς, και πάνω απ’ όλα είναι ένα ελληνικό αυτοκίνητο.
Με την έναρξη της παραγωγής του νέου Pony θα ξεκινήσουν σταδιακά και οι προσλήψεις προσωπικού. Κάτι το οποίο έχει δημιουργήσει υψηλές προσδοκίες, κυρίως στους μακροχρόνια ανέργους του νομού Θεσσαλονίκης, που περνούν πολύ δύσκολες στιγμές.

Επίσης θα αναζητηθούν οι υποπρομηθευτές, οι οποίοι επίσης θα είναι ελληνικές επιχειρήσεις. Και μετά θα ακολουθήσει η παραγωγή της μηδενικής σειράς, όπως λέγεται, δηλαδή η παραγωγή 100 οχημάτων όλων των εκδόσεων, τα οποία θα παρουσιαστούν σε ενδιαφερόμενους αντιπροσώπους, ώστε να ακολουθήσει το σωστό μάρκετινγκ.

Σύμφωνα με την υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της «Namco Hellas», Ιωάννα Παπαπαναγιώτου, που μίλησε στην εφημερίδα στο παρελθόν η εταιρεία είχε 52 αντιπροσώπους. Εναν σε κάθε νομό της χώρας. «Αυτή τη φορά το ενδιαφέρον είναι πολύ πιο έντονο. Θα υπάρξει μεγάλο δίκτυο αντιπροσώπων σε όλη τη χώρα», τονίζει.

Και μπορεί το ενδιαφέρον στην Ελλάδα να είναι μεγάλο, αλλά, όπως λέει η Ι. Παπαπαναγιώτου, από την Αφρική και τις αναπτυσσόμενες χώρες είναι τεράστιο και ήδη οι παραγγελίες καταφθάνουν κατά χιλιάδες. Πρόκειται για μεγάλες παραγγελίες της τάξης των 25.000 αυτοκινήτων, τα οποία μάλιστα οι έμποροι αυτοκινήτων πιέζουν για να τα παραλάβουν όσο το δυνατόν συντομότερα.
«Σ’ αυτήν ακριβώς τη μεγάλη ζήτηση συνίσταται και η ιδέα της εγκατάστασης μικρών εργοστασίων (mini plan) σε κάθε χώρα. Με τη βοήθεια της “Namco”, θα δίνεται η δυνατότητα στις χώρες αυτές να παράγουν το δικό τους εθνικό αυτοκίνητο και να καταπολεμήσουν την ανεργία κάνοντας νέες προσλήψεις». Κάτι που θα καταστήσει το νέο Pony σημαντικό μοχλό ανάπτυξης στις αναπτυσσόμενες χώρες της Αφρικής και της Ασίας.

Αν σ’ αυτό προστεθούν οι 410 νέες θέσεις εργασίας που προγραμματίζει η «Namco», οι 2.700 νέες έμμεσες θέσεις εργασίας, που υπολογίζεται ότι θα προκύψουν (υποπρομηθευτές, αντιπροσωπείες, νέοι πωλητές κ.λπ.), η επιστροφή του ΦΠΑ στην ελληνική οικονομία και πολλά ακόμη οφέλη, όλα αυτά κάνουν τον Π.Τζ. Κοντογούρη και τους συνεργάτες του να ευελπιστούν ότι το ελληνικό κράτος θα δει στο νέο Pony ένα όχημα ανάπτυξης και θα το βοηθήσει ώστε να ξεπεραστούν γρήγορα οποιαδήποτε άλλα μικρότερα ή μεγαλύτερα εμπόδια προσπαθήσουν να ανακόψουν την πορεία του.

Το νέο Pony θα εφοδιάζεται με τρεις διαφορετικούς κινητήρες, οι οποίοι θα προέρχονται ο καθένας από διαφορετική αυτοκινητοβιομηχανία. Προς το παρόν δεν μπορούν να ανακοινωθούν, γιατί υπάρχει υπογραφή συμφωνίας εμπιστευτικότητας μέχρι να ξεκινήσει η παραγωγή. Θα υπάρχουν κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, αλλά και συνδυασμού βενζίνης-φυσικού αερίου.

Ειδικά για την παραγωγή του μοντέλου με τον κινητήρα βενζίνης-φυσικού αερίου, που αποτελεί τη γ’ φάση παραγωγής του αυτοκινήτου, η «Namco» βρίσκεται σε συνεργασία με τη ΔΕΠΑ, καθώς η παραγωγή του αυτοκινήτου με το συγκεκριμένο κινητήρα εξαρτάται άμεσα από το πότε θα αναπτυχθεί το δίκτυο πρατηρίων ανεφοδιασμού αυτοκινήτων με φυσικό αέριο.

Το νέο «Pony» θα εφοδιάζεται με τετρακύλινδρους κινητήρες 1.300 ή 1.400 κ.ε., θα «βγάζει 75-80 ίππους και θα διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Ομως η ιδιαιτερότητά του είναι ότι θα έχει ωφέλιμο φορτίο 800 κιλά. Κι αυτή η δυνατότητα οφείλεται στο νέο πίσω άξονα που θα διαθέτει, ο οποίος σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε αποκλειστικά στη «NAMCO».

Ο προγραμματισμός περιλαμβάνει αρχικά την παραγωγή του βενζινοκίνητου «Pony», ενώ στη δεύτερη φάση παραγωγής η εταιρεία θα προχωρήσει και στην κατασκευή του πετρελαιοκίνητου «Pony», όπως και σε μία έκδοση 4Χ4. Τα σχέδια της «NAMCO HELLAS» δεν σταματούν εκεί αφού υπάρχει και τρίτο σχέδιο που αφορά την κατασκευή του ηλεκτροκίνητου «Pony»

Η β’ φάση, που τοποθετείται χρονικά σε ένα χρόνο από την έναρξη παραγωγής του νέου Pony, αφορά την έκδοση 4×4. Αυτή θα περιλαμβάνει δύο εκδόσεις οι οποίες θα είναι και οι δύο πετρελαιοκίνητες, ενώ τα αυτοκίνητα θα είναι πιο στιβαρά από το απλό Pony. Ο ένας κινητήρας θα είναι 1.300 κ.ε. και ο δεύτερος 1.600 κ.ε.

Η πρώτη έκδοση θα απευθύνεται σε απλούς καταναλωτές, κυνηγούς, περιηγητές κ.λπ., ενώ η δεύτερη θα απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες, που χρειάζεται να μεταφέρουν πολύ μεγαλύτερα φορτία και θα χρειάζονται έναν πιο ισχυρό κινητήρα.

Το Pony επισήμως μπορεί να μεταφέρει φορτίο 800 κιλών, αλλά ανεπίσημα μπορεί να «σηκώσει» και 1.200 κιλά.

Αλλά τα σχέδια του Π.Τζ. Κοντογούρη δεν σταματούν στο Pony. Στο εργοστάσιο της «Namco» υπάρχει ήδη έτοιμη σειρά βαρέων οχημάτων, από στρατιωτικά φορτηγά, αγροτικά, για γεωτρήσεις και πολλές άλλες βαριές χρήσεις, τα οποία μέχρι τώρα είχαν την ίδια τύχη με το Pony. Δεν υπήρχε τρόπος να πάρουν πιστοποίηση.

Η ιστορία της ΝΑMCO HELLAS A.E.B.E

Η ΝΑMCO HELLAS A.E.B.E. συμπλήρωσε ήδη 60 χρόνια πρωτοποριακής, ελληνικής παραγωγής και συνεχίζει ακάθεκτα την εν σειρά παραγωγή των πασίγνωστων, λαϊκών αυτοκινήτων, τύπου PONY® 5ης γενιάς, που χαρακτηρίζονται από λογική απλότητα και έχουν συνήθη κύκλο ζωής άνω των 30 ετών!

Η πρωτοπορία της NAMCO συνίσταται στο ότι παράγει ανταγωνιστικά αυτοκίνητα σε μικρές σχετικά σειρές (Low-volume series) με ελληνική προστιθέμενη αξία (Ε.Π.Α.) 70% τουλάχιστον. Ιστορικά η NAMCO είναι η πρώτη Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία σειράς σ’ όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Επιπλέον είναι η μόνη πιστοποιημένη με ISO 9001:2008 αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα, όσον αφορά τον σχεδιασμό, την κατασκευή και την συναρμολόγηση οχημάτων μικρής σειράς.

Πάσχει από άνοια μέλος των AC/DC

Ο Malcolm Young, ο κιθαρίστας και ιδρυτικό μέλος του αυστραλιανού μουσικού συγκροτήματος AC/DC, πάσχει από άνοια.

Το συγκρότημα της hard rock ιδρύθηκε στο Σίδνεϊ το 1973 από τον Malcolm και τον αδελφό του Άνγκους, ο οποίος έχει γίνει διάσημος για την εμφάνιση του επί σκηνής με σχολική ενδυμασία.
Η οικογένεια του Malcolm επιβεβαίωσε την είδηση για την κατάστασή του με ανακοίνωσή της στην ιστοσελίδα του περιοδικού με καλλιτεχνικές ειδήσεις People.

Το συγκρότημα έχει πουλήσει περισσότερα από 200 εκατομμύρια άλμπουμ κι έχει γίνει ένα από τα δημοφιλέστερα συγκροτήματα της ροκ παγκοσμίως με επιτυχίες του όπως οι Dirty Deeds Done Dirt Cheap και Highway to Hell.

Οι ΑC/DC σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν περιοδεία το 2015 με τραγουδιστή τους τον Στίβι Γιανγκ, τον ανιψιό του 59χρονου Άνγκους και του Malcolm, 61 ετών.
Τον περασμένο χρόνο, το συγκρότημα ανακοίνωσε ότι ο Malcolm Young δεν θα συμμετάσχει στο νέο τους άλμπουμ με τίτλο Rock or Bust, το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο.

Ο Κώστας Τσόκλης κατηγορεί την πολιτεία για τυμβωρυχία

Ο μεγάλος εικαστικός Κώστας Τσόκλης με κείμενο του τάχτηκε κατά του ανοίγματος του τάφου της Αμφίπολης. Θεωρεί πως η πολιτεία διαπράττει τυμβωρυχία και την συγκαλύπτει με τον τίτλο “αρχαιολογία”.

Υπεύθυνο αφαίρεσης τσίχλας αναζητά το Μπάκιγχαμ

0

Μόνο γέλιο προκαλεί η παρακάτω είδηση. Η βασίλισσα Ελισάβετ αναζητεί να προσλάβει κάποιον που θα αφαιρεί τις κολλημένες τσίχλες από τους χώρους των Ανακτόρων του Χόλιρουντ στο Εδιμβούργο. Απ ότι φαίνεται η ισχυρή γυναικά του Ηνωμένου Βασιλείου έχει αρχίσει και αποκτά τις παραξενιές των ηλικιωμένων.

Σύμφωνα με την αγγελία που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Βρετανικής Μοναρχίας (www.royal.gov.uk), ο/η ενδιαφερόμενος/η για την θέση αυτή θα αμείβεται με 20.428,27 ευρώ ετησίως για 20 ώρες εργασίας εβδομαδιαίως.

Όπως αναφέρεται στην αγγελία, οι υποχρεώσεις του επιτυχούντος/της επιτυχούσης υποψηφίου θα μοιράζονται μεταξύ των Ανακτόρων του Μπάκιγχαμ και του Χόλιρουντ.
Πηγή των Ανακτόρων δήλωσε στην εφημερίδα Sun ότι «είναι απίστευτο το γεγονός οι προσκεκλημένοι στα Βασιλικά Ανάκτορα να αφήνουν εκεί τις τσίχλες τους. Δεν θα περίμενε κάποιος ότι ο κόσμος μασάει τσίχλα όταν τα επισκέπτεται, πολλώ δε μάλλον ότι τις κολλάει στις ανεκτίμητης αξίας αντίκες και στο παρκέ».

Ανάμεσα στις υποχρεώσεις του υποψηφίου για τη θέση θα είναι και να αλλάζει τα σεντόνια στα κρεβάτια, καθώς και να καθαρίζει τα συρτάρια και τις ντουλάπες στις βασιλικές κατοικίες. Επιπλέον, θα απασχολείται στην γκαρνταρόμπα όταν διοργανώνονται πάρτι.

Εκπρόσωπος του Μπάκιγχαμ εξήγησε ότι «μία πολύ μικρή μειονότητα ατόμων αφήνει τσίχλες στα Βασιλικά Ανάκτορα και αυτές πρέπει να αφαιρούνται».

Το μικρότερο θέατρο του κόσμου

Το «Θέατρο Κρέμλχοφ» (Αυλή του Κρεμλίνου) στην πόλη Φίλαχ, στο ομόσπονδο κρατίδιο της Καρινθίας, στα νότια της Αυστρίας και στα σύνορα με την Ιταλία, αποτελεί «το μικρότερο θέατρο στον κόσμο με κανονική λειτουργία».

Οι επισκέπτες του το γνώριζαν εδώ και χρόνια, ωστόσο πλέον αναγνωρίστηκε και επίσημα από την «Επιτροπή των ρεκόρ Γκίνες 2014».

Το μικρό θέατρο έχει ήδη πεντάχρονη ιστορία, καθώς ιδρύθηκε το 2009 με πρωτοβουλία δύο γνωστών θεατράνθρωπων της περιοχής, του Φέλιξ Στράσερ και της Γιούλια Ισμαΐλοβα, προσφέροντας θέση σε οκτώ θεατές κατά τις παραστάσεις θεάτρου ή σε έξι θεατές κατά τις βραδιές όπερας ή μπαλέτου.

Οι θεατές, καταβάλλοντας κατά βούληση κάποιο αντίτιμο ως είσοδο, κάθονται στην πρώτη και μοναδική σειρά καθισμάτων.

Η έναρξη της λειτουργίας του «Κρέμλχοφ», το οποίο στην πραγματικότητα είναι ένα μικρό ξύλινο περίπτερο, έγινε τον Ιανουάριο του 2010 με μια θεατρική παραγωγή του μυθιστορήματος «Χιόνι», του βραβευμένου με το Βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας Αλεξάντερ Σολσενίτσιν και του Κόνσταντιν Παουστόφσκι, που ανέβηκε στην διαστάσεων 1,30 επί 1,30 μέτρων σκηνή του θεάτρου.
Όπως δηλώνει ο διευθυντής του θεάτρου Φέλιξ Στράσερ, σε όλη τη διάρκεια του έτους στο «Κρέμλχοφ» ανεβαίνουν είτε παραγωγές του ίδιου του θεάτρου είτε παραστάσεις τρίτων, μεταξύ των οποίων ιδιαίτερες παραστάσεις πρόζας, μουσικού θεάτρου, παιδικού θεάτρου ή μπαλέτου.

Η Harley-Davidson κάνει στροφή;

Στο χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων μπαίνει και το μεγάλο όνομα της Harley-Davidson. Είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία θρύλος επιδιώκει κάτι τέτοιο. Το νέο μοντέλο ονομάστηκε Project LiveWire και θα παρουσιαστεί σε διάφορες εκθέσεις περισσότερο για να δούν τις αντιδράσεις του κοινού σε μια τέτοια πρόταση, παρά ως τελικό προϊόν.

Όπως βλέπετε από τις εικόνες, δεν υπάρχει εξάτμιση και ο χώρος όπου συνήθως τοποθετείται το ντεπόζιτο της βενζίνης είναι επίπεδος, αλλά ο σχεδιασμός είναι αρκετά αεροδυναμικός. Πάντως, οι επιδόσεις δεν είναι ιδιαίτερα καλές, αφού μπορεί να φτάνει τα 0-100km/h σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, ωστόσο, η τελική ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 150km/h και η αυτονομία της μπαταρίας αρκεί για απόσταση 85km…

Το ευχάριστο είναι ότι βλέπουμε ακόμα μία μεγάλη εταιρεία να στρέφεται σε νέες και πιο φιλικές για το περιβάλλον τεχνολογίες.
774243007716462659

774243007848270915

harley_davidson_electric

PayPal και eBay χωρίζουν τους δρόμους τους

0

Αν και ακουγόταν εδώ και καιρό ότι eBay και PayPal θα χωριστούν σε δυο εταιρίες, το eBay το διέψευδε συνεχώς και τελικά με σημερινή ανακοίνωση δείχνει ότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.

Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου eBay ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να διαχωρίσει την υπηρεσία του ηλεκτρονικού εμπορίου από την υπηρεσία των online πληρωμών.

Κάπου προς τα μέσα του 2015 θα ολοκληρωθεί ο διαχωρισμός, οπότε eBay και PayPal θα θεωρούνται δυο εντελώς ξεχωριστές εταιρείες. Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του νέου Paypal, αναλαμβάνει το πρώην ηγετικό στέλεχος της American Express, Dan Schulman.

Οι ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα των online αγορών, ο οποίος μοιάζει να είναι πολλά υποσχόμενος, είναι που ώθησαν το eBay να προχωρήσει στο διαχωρισμό. Με αυτόν τον τρόπο θεωρείται ότι το PayPal θα μπορέσει να επικεντρωθεί καλύτερα στις online πληρωμές και να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο από ανταγωνιστές, όπως το Apple Pay που ανακοινώθηκε πρόσφατα και το Square.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι τα έσοδα του PayPal σημείωσαν 19% το 2013, δηλαδή διπλάσια από εκείνα του eBay. Τα ετήσια έσοδα του PayPal εκτιμώνται στα 7.2 δισεκατομμύρια ενώ του eBay στα 9.9 δισεκατομμύρια. Το PayPal είναι διαθέσιμο σε 203 αγορές ανά τον κόσμο και μέσω αυτού πραγματοποιήθηκαν πάνω από 1 δισεκατομμύριο online πληρωμές μέσα στο 2013.

Σωματικός έλεγχος σε 10.000… περιστέρια!

0

Ενδελεχή σωματικό έλεγχο σε 10.000 περιστέρια που απελευθερώθηκαν στο Πεκίνο πραγματοποίησαν οι κινεζικές Αρχές, ελέγχοντας τα φτερά, τα πόδια αλλά και τον… πρωκτό των πουλιών.

Οι κινεζικές Αρχές ήθελαν να βεβαιωθούν πως δεν μετέφεραν «ύποπτα υλικά», όπως μεταδίδουν κρατικά μέσα ενημέρωσης.

Τα 10.000 σύμβολα της ειρήνης πέταξαν στον ουρανό της Πλατείας Τιενανμέν για τον εορτασμό της 65 επετείου από την ίδρυση της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, σήμερα 1η Οκτωβρίου.

Τα δημοσιεύματα προκάλεσαν ειρωνικά σχόλια από πολλούς κινέζους αναγνώστες, υποχρεώνοντας αρκετά διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης να αποσύρουν τα κείμενά τους.

Η παράξενη λευκή έρημος Farafra

0

Τι περιμένετε να δείτε όταν επισκέπτεστε μια έρημο; Σίγουρα όχι λευκή άμμο, γλυπτά σαν μανιτάρια και μικρές γαλάζιες λίμνες…

Aυτά ακριβώς θα δείτε στην έρημο Farafra, ένα από τα πιο όμορφα μέρη στην Αίγυπτο. Γνωστή στους ντόπιους ως el Sahara el Beida, αυτή η έρημος αποτελεί δημοφιλές αξιοθέατο για τους τουρίστες και μπορεί να υπερηφανεύεται για το καταπληκτικό λευκό τοπίο της με τους σεληνικαούς σχηματισμούς από γύψο.

farafra4

Επιπλέον εκεί βρίσκεται μια μικρή όαση με το ίδιο όνομα, η Farafra Oasis. Η έρημος ήταν κατά το παρελθόν γεμάτη νερό και κάπως έτσι εξηγείται η λευκή άμμος της. Όταν το θαλασσινό νερό υποχώρησε από την περιοχή, έμεινε η άμμος και τα ιζήματα με τους περίεργους σχηματισμούς.

farafra5

 

Μαίρη Συνατσάκη: “Ο χωρισμός μου ήταν πολύ πιο βαρετός”

0

“Λυπάμαι που χαλάω τα σενάρια, αλλά ήταν πολύ πιο βαρετός ο χωρισμός μας με τον Μύρωνα Στρατή” δηλώνει η Μαίρη Συνατσάκη στο περιοδικό “OK!”.

Η παρουσιάστρια απαντά στο ερώτημα σε ποιον από τους δύο αποδίδει το μεγαλύτερο ποσοστό ευθύνης: “Έχω το 100% της ευθύνης που μου αναλογεί. Πρέπει να σταματήσουμε να μετράμε τα πράγματα με το τεφτέρι και να λέμε ‘εσύ έκανες πέντε, αλλά εγώ έκανα δέκα’. Ο καθένας μας έχει τα προσωπικά του όρια και αυτό που μπορεί να κάνεις και να φανεί ακραίο σε μένα, για σένα να μην είναι τίποτα”.

Κανένα τρίτο πρόσωπο δεν μπήκε στη σχέση μας. Πολύ απλά διαπιστώσαμε κάποια στιγμή ότι δεν μπορούμε να είμαστε άλλο μαζί, έτσι όπως ήμασταν. Αισθανθήκαμε δηλαδή ότι έκλεισε ο κύκλος αυτής της σχέσης και με πολύ σεβασμό αποφασίσαμε για να μην τη δούμε να ξεφτιλίζεται, να την τελειώσουμε και να μην την τραβήξουμε στα άκρα. Και χαίρομαι που έγινε έτσι, γιατί κρατάω μέσα μου αυτόν τον δεσμό με πολλή αγάπη και σεβασμό” συμπλήρωσε.

Ζήστε το όνειρο σας στο πανέμορφο νησάκι στη μέση της Ιταλίας

0

Το νησί Isola San Giulio βρίσκεται κοντά στη λίμνη Orta, στην περιοχή του Πιεμόντε της βορειοδυτικής Ιταλίας και ξεχωρίζει για τις φυσικές ομορφιές που διαθέτει και τη γραφικότητά του.

Με την πρώτη ματιά ο επισκέπτης νομίζει ότι βρίσκεται στην παραμυθένια Χώρα των Θαυμάτων! Το Isola San Giulio είναι μικρό σε έκταση -μόλις 275 μέτρα μήκος και 140 μέτρα πλάτος- ενώ κρύβει πίσω του μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία… Ο θρύλος λέει ότι o Άγιος Giulio ίδρυσε τον 4ο αι. μ.Χ. την 100ή εκκλησία του στη δυτική πλευρά του πανέμορφου χωριού Orta San Giulio.

Σύμφωνα με το μύθο, η εμφάνιση του Αγίου στο νησί οφείλεται σε ένα τεράστιο φίδι, το οποίο τρομοκρατούσε τους κατοίκους των χωριών, κάνοντας συνεχόμενες επιθέσεις. Ο Άγιος έφτασε εδώ με σκοπό να σώσει τους κατοίκους, εκδιώχνοντας εν τέλει το μυθικό πλάσμα από το νησί.

OrtaSanGiulio&IsolaSanGiulio

Μετά το θάνατο του Αγίου, το Isola San Giulio συνδέθηκε περισσότερο με τη χριστιανική θρησκεία, ενώ ένα μικρό παρεκκλήσι χτίστηκε εις μνήμην του στο νησί τον 5ο αιώνα, για να ακολουθήσει η δημιουργία ενός μεγαλύτερου ναού κατά τον 6ο αιώνα.

Οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν εδώ το όνειρό τους! Βόλτες στα γραφικά σοκάκια του χωριού αλλά και ρομαντικές βαρκάδες στα ήσυχα νερά της λίμνης συνθέτουν μοναδικές εικόνες, όλες βγαλμένες από τα παραμύθια των παιδικών μας χρόνων.

Νοσοκομείο σε σχήμα… ιστιοπλοϊκού!

0

Στην Τυνησία θα έχει κατασκευάσει σε έναν περίπου χρόνο ένα εντυπωσιακό νοσοκομείο που θα μοιάζει με γιγαντιαίο ιστιοπλοϊκό.

Σχεδιασμένο από τον Ρώσο αρχιτέκτονα Vasily Klyukin, ο οποίος το περιγράφει ως το «πιο ευχάριστο νοσοκομείο στο κόσμο», θα είναι «περισσότερο σαν να μετέχεις σε κρουαζιέρα από το να κάνεις μια επίσκεψη σε νοσοκομείο».

nosokomeio ploio

Σαν ένα τεράστιο ιστιοφόρο το νοσοκομείο έχει ως σκοπό να μεταφέρει τους ασθενείς σε έναν και μόνο προορισμό: Αυτόν της απόλυτης υγείας και ίασης. «Οι άρρωστοι δεν πρέπει να αισθάνονται φόβο για τις θεραπείες και σε αυτό παίζει σημαντικό ρόλο η διαμόρφωση και ο σχεδιασμός του χώρου μέσα στον οποίο βρίσκονται για να τις κάνουν», συμπληρώνει ο δημιουργός.

nosokomeio ploio!