Αρχική Blog Σελίδα 807

Η Apple λανσάρει online εργαλείο ελέγχου κλειδωμένων iPhone

0

Γεγονός είναι ότι η αγορά μεταχειρισμένων iPhone ανθεί εδώ και πολύ καιρό.

Ολοένα και περισσότεροι από εμάς αναζητούν έναν προσιτό τρόπο για να προμηθευτούν μια από τις συσκευές της Apple, δεύτερο χέρι, με κίνδυνο όμως να πέσουν θύματα απάτης, ξοδεύοντας ένα σεβαστό ποσό σε μια κλειδωμένη συσκευή ή συσκευή που δείχνει ξεκλείδωτη αλλά δεν μπορεί να συνδεθεί σε κανέναν πάροχο.

Προκειμένου να πατάξει αυτό το φαινόμενο, η Apple, εξέδωσε μόλις ένα online εργαλείο που αναλαμβάνει να τσεκάρει την κατάσταση κλειδώματος της συσκευής ή εάν η συσκευή μέσω πλαγίων μέσων εμφανίζεται μεν ξεκλείδωτη αλλά αδυνατεί να λάβει σήμα από πάροχο και στην ουσία δεν είναι, παρά ένα χρυσοπληρωμένο iPod.

Το εργαλείο αυτό, που φιλοξενείται ως μέρος του iCloud και της υπηρεσίας “Find my Phone” λειτουργεί με την υποβολή του αριθμού IMEI ή του serial number της εκάστοτε συσκευής και είναι εξίσου χρήσιμο τόσο στον υποψήφιο αγοραστή όσο και στον πωλητή αφού δείχνει επακριβώς την κατάσταση κλειδώματος της συσκευής και τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν ώστε η συσκευή να είναι έτοιμη για τη συναλλαγή.

Οι πληροφορίες αυτές που ζητά το εργαλείο (IMEI, σειριακός αριθμός) βρίσκονται στην ακόλουθη διαδρομή, σε κάθε συσκευή iPhone: Settings > General > About ή είναι χαραγμένες στο πίσω μέρος της συσκευής, ενώ στις συσκευές iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4 είναι χαραγμένες στη συρταρωτή θήκη υποδοχής της SIM.

Μπραντ Πιτ: “Τα παιδιά μου είναι όλη μου η ζωή”

0

Πώς είναι η καθημερινότητα του Μπραντ Πιτ με έξι παιδιά στο σπίτι; Μάλλον απολαυστική και δημιουργική, όπως δηλώνει ο ίδιος.

Ο γάμος του με την Αντζελίνα Τζολί ολοκλήρωσε την ευτυχία του. Αυτή την περίοδο το ζευγάρι ασχολείται με τα γυρίσματα της νέας του ταινίας By The Sea στη Μάλτα, έχοντας μαζί και τα παιδιά του.

«Η πατρότητα με άλλαξε από κάθε άποψη. Έγινα πιο γενναιόδωρος και εύθυμος άνθρωπος. Για μένα πλέον σημασία έχει μόνο η εκπαίδευση και η ανατροφή τους, αυτές είναι οι προτεραιότητές μου. Νιώθω γεμάτος βλέποντάς τα να μεγαλώνουν, είναι ό,τι πιο όμορφο μου συνέβη ποτέ» σχολίασε σε συνέντευξή του ο Μπραντ Πιτ.

Έξυπνα tips για καθαριότητα με φυσικό τρόπο

0

Για να λάμψει το πάτωμα, για να φύγουν οι μούχλες από τα πλακάκια, για να γυαλίσουν ασημικά και μπρίκια, αλλά και για να ανθίσουν τα φυτά και να εξολοθρευτούν οι μελίγκρες δεν χρειάζεται… χημική επανάσταση!

Αρκεί να χρησιμοποιήσουμε προϊόντα της κουζίνας ή να μάθουμε τρόπους με τους οποίους η φυσική καθαριότητα αποδίδει περισσότερο. Δείτε στη συνέχεια πώς θα καθαρίσετε το σπίτι σας και πολλά παρόμοια για να ξέρετε την επόμενη φορά πού θα χρησιμοποιήσετε το κέτσαπ για παράδειγμα ή την οδοντόκρεμα – πέρα από το συνηθισμένο!

1. Κέτσαπ για τα μπακίρια: Τρίψτε τα μπρούτζινα αντικείμενα με ένα πανί εμποτισμένο σε λίγη κέτσαπ. Αφήστε να στεγνώσει και ξανατρίψτε με καθαρό, μαλακό πανί.

2. Βότκα για τη μελίγκρα: Καθαρίστε τα προσβεβλημένα φύλλα του φυτού με ένα πανί εμποτισμένο σε βότκα!

3. Μηλό-φλουδες για τα κολημένα λίπη: Στο τηγάνι που έχει πρόβλημα βάλτε τις φλούδες από δύο μήλα και αρκετό νερό να τις καλύψετε. Βράστε μέχρι να κοχλάσει το νερό και αφήστε να κρυώσει. Αδειάστε και τρίψτε το τηγάνι με ένα μαλακό πανί.

4. Μαγιονέζα για τις μολυβιές στο ξύλο: Τρίψτε τις μολυβιές από χρώμα (μπογιά, μαρκαδόρος κ.λπ.) που υπάρχουν πάνω σε μια ξύλινη επιφάνεια με λίγη μαγιονέζα και μετά καθαρίστε με ένα μαλακό πανί.

5. Λαδολέμονο για γυαλιστερές ξύλινες επιφάνειες: 1 μέρος λεμόνι και δύο μέρη λάδι και τρίψτε με το μείγμα το ξύλο.

6. Αλάτι για την καφετιέρα: Βάλτε 1/4 χοντρό αλάτι μέσα στο γυάλινο δοχείο και 12 παγάκια και κινείστε το σκεύος να ανακατευτούν. Αφήστε μισή ώρα και ξεπλύνετε.

7. Μαγειρική σόδα για τις μούχλες στα πλακάκια: Φτιάξτε μια πάστα από νερό και μαγειρική σόδα και με τη βοήθεια μιας οδοντόβουρτσας τρίψτε τις προβληματικές περιοχές.

8. Αλάτι για να μην στάζουν τα κεριά: Πριν ανάψετε το κερί ξεπλύνετε το με αλατισμένο νερό. Στεγνώστε καλά και ανάψτε.

9. Ξύδι για τα αυτοκόλλητα: Βρέξτε ένα πανί με ξύδι και πιέστε πάνω στο αυτοκόλλητο που θέλετε να αφαιρέσετε από ένα αντικείμενο. Κρατήστε μερικά λεπτά και απομακρύνετε εύκολα.

10. Kαλαμποκάλευρο για τη σκόνη στα ψεύτικα λουλούδια: Βάλτε δύο πλαστικές σακούλες τη μία μέσα στην άλλη. Τοποθετήστε τα λουλούδια και ρίξτε μέσα αρκετό καλαμποκάλευρο. Κλείστε να ταρακουνήστε καλά για μερικά λεπτά.

11. Ξύδι για τα τζάμια: Γεμίστε ένα μπουκάλι με ίσα μέρη νερό και λευκό ξύδι και ψεκάστε τα τζάμια.

12. Οδοντόκρεμα για τα λευκά σημάδια των ποτηριών σε ξύλινες επιφάνειες: Με ένα καθαρό πανί τρίψτε πάνω στο λεκέ λίγη οδοντόκρεμα. Αφαιρέστε την περίσσεια και γυαλίστε με ένα καθαρό πανί.

13. Αλάτι για το πεσμένο αυγό: Έπεσε το αυγό κάτω και δεν μαζεύεται εύκολα. Ρίξτε λίγο χοντρό αλάτι επάνω του και αφήστε για μερικά λεπτά. Μαζέψτε εύκολα με ένα χαρτί.

Χαρέιντε: Έπρεπε να δοθεί πέναλτι στη φάση του Μανιάτη

Ο προπονητής της Μάλμε παραδέχθηκε ότι η φάση του Μανιάτη ήταν πέναλτι που έπρεπε να δώσει ο διαιτητής και ξεκαθάρισε ότι ποτέ δεν μίλησε υποτιμητικά για τον Ολυμπιακό.

Ο Άγκε Χαρέιντε, μιλώντας σε δημοσιογράφους μετά το τέλος της συνέντευξης απέδωσε όσα κυκλοφόρησαν σε λάθος μετάφραση και ερμηνεία.

«Όσα είπα χθες δε σημαίνουν ότι δε σέβομαι τον Ολυμπιακό», είπε ο Χαρέιντε και πρόσθεσε: «Με όποια ομάδα κι αν παίζουμε τη σέβομαι. Ο σεβασμός είναι το σημαντικότερο στο ποδόσφαιρο. Νομίζω ότι το πέναλτι του Ολυμπιακού έπρεπε να δοθεί, πρέπει να είμαστε ειλικρινείς. Αλλά έτσι είναι το παιχνίδι. Αυτά συμβαίνουν. Ήμασταν τυχεροί αν εκεί είχε γίνει το 1-1 θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα. Τώρα όλοι έχουμε 3 βαθμούς, θεωρητικά έχουμε όλοι ίδιες ελπίδες. Αλλά εμείς έχουμε δύσκολο έργο με Ατλέτικο, Γιουβέντους και Ολυμπιακό που είναι πολύ δυνατός στην έδρα του».

Επεισόδια στη Σουηδία με οπαδούς του Ολυμπιακού

Άναψαν για τα καλά τα αίματα στο Μάλμε λίγες ώρες πριν την αναμέτρηση της τοπικής ομάδας με τον Ολυμπιακό για τη δεύτερη αγωνιστική του Τσάμπιονς Λιγκ.

Οπαδοί των πρωταθλητών Ελλάδας που έχουν ταξιδέψει στη Σουηδία για να παρακολουθήσουν το ματς ενεπλάκησαν με υπάλληλους του αεροδρομίου της πόλης.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες όλα ξεκίνησαν όταν ένας οπαδός του Ολυμπιακού επεχείρησε να κλέψει ένα άρωμα από κατάστημα του αεροδρομίου. Εντοπίσθηκε από τους άνδρες ασφαλείας και προσπάθησαν να τον συλλάβουν, όμως περίπου και 15 οπαδοί προσπάθησαν να αποτρέψουν τους security και κάπου εκεί η κατάσταση ξέφυγε.

Η αστυνομία ειδοποιήθηκε από τους ανθρώπους του αεροδρομίου και αφού εντόπισε τον δράστη τον συνέλαβε. Δύο σουηδοί υπάλληλοι διακομίστηκαν στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες. Ο οπαδός του Ολυμπιακού δεν είδε τον αγώνα και έφυγε με το τσάρτερ που ήρθε μετά το τέλος του ματς.

Ngc 6302: H πεταλούδα που μαγεύει το σκοτάδι

Το «άνοιγμα φτερών» του καλύπτει πάνω από 3 έτη φωτός. Το διπολικό πλανητικό νεφέλωμα NGC 6302 είναι περισσότερο γνωστό ως νεφέλωμα της πεταλούδας εξαιτίας του σχήματός του.

butterflyblue_hst_960
NGC 6302: Tο νεφέλωμα της πεταλούδας

Με εκτιμώμενη θερμοκρασία επιφάνειας περίπου 250.000 βαθμών Κελσίου, το ετοιμοθάνατο κεντρικό αστέρι αυτού του συγκεκριμένου πλανητικού νεφελώματος έχει γίνει εξαιρετικά θερμό, λάμπει έντονα στο υπεριώδες φως, αλλά βρίσκεται καλά κρυμμένο μέσα σε ένα πυκνό δακτύλιο σκόνης. Η φωτογραφία του νεφελώματος του ετοιμοθάνατου άστρου καταγράφηκε το 2009 από την κάμερα του διαστημικού τηλεσκοπίου Χαμπλ 3 και παρουσιάζεται εδώ σε νέα επεξεργασία χρωμάτων.
Το νεφέλωμα βρίσκεται σε απόσταση περίπου 4 χιλιάδων ετών φωτός από τη Γη, στον αστερισμό του Σκορπιού.

Στη Σουηδία είχε άμυνα “Εφιάλτη”..

Τα είδε όλα στον αποψινό αγώνα ο προπονητης του Ολυμπιακού.. Δύο παιδικά λάθη στην άμυνα του Ολυμπιακού, απέφεραν την ήττα των Ερυθρολεύκων στη Σουηδία με 2-0 από τη Μάλμε, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής του 1ου Ομίλου του Champions League.

Η Μάλμε διατήρησε για τέταρτο διαδοχικό ματς το μηδέν παθητικό στην έδρα της, πήρε την πρώτη της νίκη και μπήκε στο κόλπο της πρόκρισης με τον πρώτο όμιλο να βρίσκεται σε απόλυτη ισορροπία, καθώς και οι τέσσερις ομάδες έχουν από 3 βαθμούς!
malme-olumpiakos
Οι Σουηδοί πήραν τα γκολ τους από τον Ρόζενμπεργκ, που στο 42′ εκμεταλλεύτηκε το λάθος των Ρομπέρτο-Μποτία και στο 82′ του Αμπιντάλ σημειώνοντας δυο εύκολα γκολ. Και τα δυο γκολ των γηπεδούχων προήλθαν από βαθιές μπαλιές του τερματοφύλακα και κάκιστες αντιδράσεις της άμυνας των «ερυθρόλευκων».
Ο Ολυμπιακός που ήταν κυρίαρχος στο πρώτο ημίχρονο πλήρωσε τα άσχημα τελειώματά του στις φάσεις, δέχτηκε το αστείο γκολ πριν το φινάλε του ημιχρόνου, φωνάζει σωστά για το πέναλτι στον Μανιάτη στο 56′ που μετατράπηκε σε κίτρινη κάρτα για «θέατρο» (!), ενώ και στο δεύτερο ημίχρονο, που ανέβηκε η Μάλμε είχε φάσεις για γκολ που τις σπατάλησε και μοιραία ήρθε η ήττα.
Επόμενος αντίπαλός του η Γιουβέντους στις 22 του μήνα στο Καραϊσκάκη.

KARL LAGERFELD ΚΑΙ Η ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ CHANEL

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου, Παρίσι ‘οδός’ Chanel no5  και η διαμαρτυρία των μεγαλύτερων top model παγκοσμίως, ξεκινά.

Το show αρχίζει και η πιο εξεζητημένη και πολυαναμενόμενη επίδειξη της χρονιάς λαμβάνει χώρα στο Grand Palais του Παρισιού. Κι ενώ ο κόσμος περιμένει το κλασσικό φινάλε, ο Karl Lagerfeld είχε άλλα σχέδια για το φετινό του catwalk! Στο τέλος της επίδειξης βγαίνουν όλα τα μοντέλα με μεγάφωνα και πλακάτ στα χέρια γεμάτα φεμινιστικά μηνύματα και φωνάζοντας όλες μαζί συνθήματα! ‘LADIES FIRST’, ‘BOYS SHOULD GET PREGNANT TOO’, ‘HISTORY IS HER STORY’ και ‘MAKE FASHION NOT WAR’ ήταν μερικά από τα μηνύματα που ήθελαν να περάσουν στον κόσμο.

bhihi

Αυτό το γεγονός όμως ήταν και το εναρκτήριο λάκτισμα για να χωριστεί ο κόσμος της μόδας, θαυμαστές ή μη του οίκου, σε δυο στρατόπεδα με τις απόψεις τους να διίστανται. Από τη μια, οι μισοί ισχυρίζονται πως αυτό που ήθελε να πετύχει ο Lagerfeld ήταν η αναπόληση στις φεμινιστικές αξίες της Coco Chanel -της τεράστιας σχεδιάστριας του 1920- που είναι γνωστό πως πάλεψε σκληρά για τον ρόλο της γυναίκας. Ήταν ισχυρή, πρωτοπόρα και επαναστάτρια  κάτι που εκείνη την εποχή σπάνια θα  μπορούσες να συναντήσεις σε μια γυναίκα. Από την άλλη μεριά, είναι αυτοί που πιστεύουν πως ο σχεδιαστής οργάνωσε όλα αυτά καθαρά για λόγους marketing. Ο ίδιος -ισχυρίζονται- γνωρίζει πολύ καλά οτι τα τελευταία χρόνια το φαινόμενο του φεμινισμού αυξάνεται όλο και περισσότερο και διαθέτει δύναμη, οπότε το χρησιμοποίησε για να επωφεληθεί μέσα από αυτό! Επίσης, φανατικές φεμινίστριες δήλωσαν πως δεν είναι δυνατόν να τα κάνει όλα αυτά ένας άνθρωπος που στο παρελθόν είχε χαρακτηρίσει την γνωστή τραγουδίστρια Adele ως ‘ένα κομμάτι λίπους’ κι ότι ‘κανένας δεν θέλει να βλέπει τις γυναίκες με καμπύλες’.

chanel_ss_15-86

Eν τέλει, οτιδήποτε κι αν ισχύει από όλα αυτά ένα πράγμα είναι το μόνο σίγουρο: ο Karl Lagerfeld κατάφερε για μία ακόμη φορά να τραβήξει τα βλέμματα και να βρεθεί στο επίκεντρο της προσοχής και το έκανε μάλιστα με πολύ μεγάλη επιτυχία!

 

 ‘Aπό την Άσπα Συμβουλίδου’

Fashion Stylist&Designer

 

Μιθριδάτης και Σέξπυρ Live

0

@ KOOKOO LIVE MUSIC BAR, ΑΘΗΝΑ [03-10-14]

kookoo-banner-3oct-1024x379

Ο ΜΙΘΡΙΔΑΤΗΣ και ο ΣΕΞΠΥΡ, επιστρέφουν στο Kookoo Live Music Bar και σας προσκαλούν, την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου, στο γνωστό έμπειρο και εμπειρικό Live τους! Ένα τιτανικό Hip Hop Live Show, με τον Μιθριδάτη να ερμηνεύει τραγούδια από την προσωπική του δισκογραφία, αλλά και το γνωστό ρεπερτόριο των Ημισκουμπρίων.

Στο πλευρό του Μιθριδά, ο μοναδικός Σέξπυρ με το γνωστό εξεζητημένο στυλ και την σκηνική παρουσία του, να παρασύρει το κοινό στο χείλος του πανικού. Μαζί με το φαντασμαγορικό δίδυμο, την σκηνή θα μοιραστεί ο δεξιοτέχνης Hip Hop DJ, QB MIX, μαγεύοντας στα διπλά πλατώ, με τις καλύτερες μουσικές επιλογές. Να είστε όλοι εκεί για να γίνει…Ο ΧΑΜΟΣ! Guests: ΤΡΙΠΑ ΚΡΟΥ & ΜΑΥΡΟΣ ΗΛΟΣ

Τον ασταμάτητο έχει ο Τζόκοβιτς

Είδηση θα ήταν να είχε αποκλειστεί. Ο μοναδικός στο είδος του Νόβακ Τζόκοβιτς προκρίθηκε στα προημιτελικά του τουρνουά της σειράς ATP 500 στο Πεκίνο, χρηματικών επάθλων αξίας 2.500.470 δολαρίων.

Ο πρώτος αθλητής της παγκόσμιας κατάταξης νίκησε τον Καναδό Βάσεκ Πόσπισιλ (νούμερο 41 στην ATP) με 2-0 (6-3, 7-5) ύστερα από αγώνα διάρκειας μίας ώρας και 25 λεπτών.

Ο Σέρβος άσος περιμένει στους «οκτώ» το νικητή του αγώνα μεταξύ του Βούλγαρου Γκριγκόρ Ντιμιτρόφ (νούμερο 10 στον κόσμο) και του Ισπανού Πάμπλο Αντούχαρ, που είναι 43ος στην κατάταξη.
ΤΕΝΙΣ

Ρεκόρ ταχύτητας σε λέιζερ

0

Ερευνητές από το Imperial College London και το Friedrich-Schiller Universitat Jena στη Γερμανία σχεδίασαν ένα πρωτοποριακό λέιζερ το οποίο επιταχύνει την αλληλεπίδραση μεταξύ φωτός και ύλης κατά δέκα φορές.

Όπως αναφέρεται σχετικά στο Nature Physics, οι ερευνητές χρησιμοποίησαν νανοκαλώδια ημιαγωγούς από οξείδιο του ψευδαργύρου, τα οποία τοποθέτησαν σε ασημένια επιφάνεια για να δημιουργήσουν ταχύτατα λέιζερ.

Μέσω της χρήσης ασημιού αντί «συμβατικού» γυαλιού, οι επιστήμονες ήταν σε θέση να συρρικνώσουν τα λέιζερ σε διάμετρο μόλις 120 νανομέτρων- σχεδόν το 1/1000 της διαμέτρου μιας ανθρώπινης τρίχας. Η συρρίκνωση ήταν δυνατή μέσω της χρήσης επιφανειακών πλασμονίων, που αποτελούν κυματοειδείς κινήσεις διεγερμένων ηλεκτρονίων οι οποίες συναντώνται στην επιφάνεια μετάλλων. Όταν το φως «προσδένεται» σε αυτές τις ταλαντώσεις είναι δυνατή η πολύ πιο στενή εστίασή του. Μέσω της χρήσης επιφανειακών πλασμονίων κατάφεραν να «συμπιέσουν» το φως σε πολύ μικρό χώρο μέσα στο λέιζερ, κάτι που επέτρεψε στο φως να αλληλεπιδρά πολύ πιο έντονα με το οξείδιο του ψευδαργύρου.

Η εντονότερη αλληλεπίδραση επιτάχυνε τον ρυθμό με τον οποίο το λέιζερ μπορούσε να «ανοίγει» και να «κλείνει» κατά δέκα φορές σε σχέση με ένα λέιζερ νανοκαλωδίων που χρησιμοποιεί γυάλινη επιφάνεια. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Imperial College London, πρόκειται για τα ταχύτερα λέιζερ που έχουν καταγραφεί ποτέ όσον αφορά στην ταχύτητα «ανοίγματος» και «κλεισίματος». Επίσης, ο σχεδιασμός είναι τέτοιος που το λέιζερ δεν είναι απλά εξαιρετικά ταχύ, αλλά επίσης σταθερό και αποτελεσματικό σε θερμοκρασίες δωματίου.

Μία από τις πιθανές χρήσεις αυτής της τεχνολογίας θα ήταν η βελτίωση της τεχνολογίας επικοινωνιών μέσω μεγαλύτερων ταχυτήτων σύνδεσης και επιτάχυνσης της μεταφοράς των πληροφοριών.
Η έρευνα έχει και ένα ιδιαίτερο ελληνικό «χρώμα», καθώς lead author είναι ο Θέμης Σιδηρόπουλος, ο οποίος ολοκληρώνει το PhD του στο τμήμα Φυσικής του Imperial College London. Όπως εξηγεί, «το να ανοίγει και να κλείνει κανείς ταχύτερα ένα λέιζερ σημαίνει περισσότερα 1 και 0 που μεταφέρουν πληροφορίες ανά δευτερόλεπτο, επιτρέποντας πολύ γρηγορότερες επικοινωνίες δεδομένων. Για την ακρίβεια, αυτά τα λέιζερ είναι τόσο γρηγορότερα από τα συμβατικά ηλεκτρονικά, που έπρεπε να αναπτύξουμε μία ειδική οπτική μέθοδο για να μετρήσουμε την ταχύτητά τους».

Κατά τον Δρ. Ρούπερτ Ούλτον, του τμήματος Φυσικής του Imperial College London, senior author της έρευνας, «η δουλειά αυτή είναι τόσο συναρπαστική επειδή κάνουμε την αλληλεπίδραση φωτός και ύλης για την παραγωγή φωτός σε υλικά πολύ ταχύτερη από ό,τι συμβαίνει φυσικά». Επίσης, όπως αναφέρει ο Ρόμπερτ Ρέντερ, διδακτορικός φοιτητής στο Friedrich-Schiller Universitat Jena, «δεν είναι μόνο ʽπαγκόσμιο ρεκόρʼ όσον αφορά στην ταχύτητα ʽανοιγοκλεισίματοςʼ. Πιθανότατα επιτύχαμε την μέγιστη δυνατή ταχύτητα με την οποία μπορεί να λειτουργηθεί ένα τέτοιο λέιζερ ημιαγωγών».

Από πλευράς του, ο Dr. Κάρστεν Ρόνινγκ, από το γερμανικό πανεπιστήμιο, διευκρινίζει ότι το ρεκόρ επί της προκειμένης έχει να κάνει με την ταχύτητα με την οποία το λέιζερ ανοίγει και κλείνει, όχι με το μήκος του παλμού. «Ενώ τα ταχύτερα λέιζερ τυπικά χρειάζονται αρκετά νανοδευτερόλεπτα για ένα ʽκύκλοʼ, το νανολέιζερ ημιαγωγών μας χρειάζεται λιγότερο από ένα picosecond» αναφέρει σχετικά.

Το θρυλικό ελληνικό αυτοκίνητο Pony και πάλι στην κυκλοφορία !!!

Ένα ελληνικό αυτοκίνητο. Το νέο PONY της 5ης γενιάς αποτελεί αποτέλεσμα της Έρευνας και Ανάπτυξης πολλών ετών. Ένα σύγχρονο ελληνικό αυτοκίνητο με μηχανικά μέρη τελευταίας τεχνολογίας, σχεδιασμένο με βάση την αρχή της εταιρίας για κλασσικό styling. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζουμε την ελαχιστοποίηση προβλημάτων, την εύκολη και γρήγορη επισκευή με φθηνά ανταλλακτικά. Φτιαγμένο από νέας γενιάς φύλλα χάλυβα.

pony_big

Στις αρχές του 2015 θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του νέου Pony από τη «Namco Hellas». Καλώς εχόντων των πραγμάτων, οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι. Το πιο δύσκολο βήμα, που κράτησε σχεδόν 2,5 χρόνια, ήταν να βρεθεί ο φορέας που θα δώσει την τεχνική πιστοποίηση.

Από κει και πέρα, όλα ήταν έτοιμα στο εργοστάσιο της «Namco» για να ξεκινήσουν οι επόμενες ενέργειες. Και ήδη οι παραγγελίες, κυρίως από τις χώρες της Αφρικής και αναπτυσσόμενες χώρες της Ασίας, καταφθάνουν κατά χιλιάδες.

Ο έλεγχος πιστοποίησης ποιότητας από την ΕΒΕΤΑΜ (Ανώνυμη Εταιρεία Βιομηχανικής Ερευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Εργαστηριακών Δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας) αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο τρίμηνο.

Σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία, η προσοχή του ιδιοκτήτη της «Namco» Πέτρου Τζανέτου Κοντογούρη και των συνεργατών του έχει στραφεί στην προετοιμασία και ολοκλήρωση του τεχνικού φακέλου του νέου Pony, που θα κατατεθεί για να πάρει το όχημα την έγκριση πιστοποίησης ποιότητας. Από κει και πέρα, θα ξεκινήσει η οργάνωση της παραγωγής, η οποία απαιτεί επίσης τρεις μήνες, και θα γίνει η παραγγελία των μηχανικών μερών (κινητήρας, σασμάν, αναρτήσεις κ.λπ.), πέραν φυσικά από τον πίσω άξονα με τον οποίο θα εφοδιάζεται το νέο Pony και ο οποίος σχεδιάστηκε και θα κατασκευάζεται από τη «Namco». Το ίδιο ισχύει και για το σασί του αυτοκινήτου, το οποίο, όπως χαρακτηριστικά έχει δηλώσει ο Π.Τζ. Κοντογούρης, «το κατασκευάζουμε από ένα φύλλο λαμαρίνας».
Χαμηλή τιμή αγοράς

Στις αρχές του 2015 ξεκινά και η παραγωγή του νέου αυτοκινήτου, το οποίο θα έχει ελάχιστες διαφορές από το πρωτότυπο που έχει δει το φως της δημοσιότητας και έχει ήδη κεντρίσει το έντονο ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών, καθώς συνδυάζει νέα τεχνολογία, πολύ χαμηλή τιμή αγοράς, και πάνω απ’ όλα είναι ένα ελληνικό αυτοκίνητο.
Με την έναρξη της παραγωγής του νέου Pony θα ξεκινήσουν σταδιακά και οι προσλήψεις προσωπικού. Κάτι το οποίο έχει δημιουργήσει υψηλές προσδοκίες, κυρίως στους μακροχρόνια ανέργους του νομού Θεσσαλονίκης, που περνούν πολύ δύσκολες στιγμές.

Επίσης θα αναζητηθούν οι υποπρομηθευτές, οι οποίοι επίσης θα είναι ελληνικές επιχειρήσεις. Και μετά θα ακολουθήσει η παραγωγή της μηδενικής σειράς, όπως λέγεται, δηλαδή η παραγωγή 100 οχημάτων όλων των εκδόσεων, τα οποία θα παρουσιαστούν σε ενδιαφερόμενους αντιπροσώπους, ώστε να ακολουθήσει το σωστό μάρκετινγκ.

Σύμφωνα με την υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της «Namco Hellas», Ιωάννα Παπαπαναγιώτου, που μίλησε στην εφημερίδα στο παρελθόν η εταιρεία είχε 52 αντιπροσώπους. Εναν σε κάθε νομό της χώρας. «Αυτή τη φορά το ενδιαφέρον είναι πολύ πιο έντονο. Θα υπάρξει μεγάλο δίκτυο αντιπροσώπων σε όλη τη χώρα», τονίζει.

Και μπορεί το ενδιαφέρον στην Ελλάδα να είναι μεγάλο, αλλά, όπως λέει η Ι. Παπαπαναγιώτου, από την Αφρική και τις αναπτυσσόμενες χώρες είναι τεράστιο και ήδη οι παραγγελίες καταφθάνουν κατά χιλιάδες. Πρόκειται για μεγάλες παραγγελίες της τάξης των 25.000 αυτοκινήτων, τα οποία μάλιστα οι έμποροι αυτοκινήτων πιέζουν για να τα παραλάβουν όσο το δυνατόν συντομότερα.
«Σ’ αυτήν ακριβώς τη μεγάλη ζήτηση συνίσταται και η ιδέα της εγκατάστασης μικρών εργοστασίων (mini plan) σε κάθε χώρα. Με τη βοήθεια της “Namco”, θα δίνεται η δυνατότητα στις χώρες αυτές να παράγουν το δικό τους εθνικό αυτοκίνητο και να καταπολεμήσουν την ανεργία κάνοντας νέες προσλήψεις». Κάτι που θα καταστήσει το νέο Pony σημαντικό μοχλό ανάπτυξης στις αναπτυσσόμενες χώρες της Αφρικής και της Ασίας.

Αν σ’ αυτό προστεθούν οι 410 νέες θέσεις εργασίας που προγραμματίζει η «Namco», οι 2.700 νέες έμμεσες θέσεις εργασίας, που υπολογίζεται ότι θα προκύψουν (υποπρομηθευτές, αντιπροσωπείες, νέοι πωλητές κ.λπ.), η επιστροφή του ΦΠΑ στην ελληνική οικονομία και πολλά ακόμη οφέλη, όλα αυτά κάνουν τον Π.Τζ. Κοντογούρη και τους συνεργάτες του να ευελπιστούν ότι το ελληνικό κράτος θα δει στο νέο Pony ένα όχημα ανάπτυξης και θα το βοηθήσει ώστε να ξεπεραστούν γρήγορα οποιαδήποτε άλλα μικρότερα ή μεγαλύτερα εμπόδια προσπαθήσουν να ανακόψουν την πορεία του.

Το νέο Pony θα εφοδιάζεται με τρεις διαφορετικούς κινητήρες, οι οποίοι θα προέρχονται ο καθένας από διαφορετική αυτοκινητοβιομηχανία. Προς το παρόν δεν μπορούν να ανακοινωθούν, γιατί υπάρχει υπογραφή συμφωνίας εμπιστευτικότητας μέχρι να ξεκινήσει η παραγωγή. Θα υπάρχουν κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, αλλά και συνδυασμού βενζίνης-φυσικού αερίου.

Ειδικά για την παραγωγή του μοντέλου με τον κινητήρα βενζίνης-φυσικού αερίου, που αποτελεί τη γ’ φάση παραγωγής του αυτοκινήτου, η «Namco» βρίσκεται σε συνεργασία με τη ΔΕΠΑ, καθώς η παραγωγή του αυτοκινήτου με το συγκεκριμένο κινητήρα εξαρτάται άμεσα από το πότε θα αναπτυχθεί το δίκτυο πρατηρίων ανεφοδιασμού αυτοκινήτων με φυσικό αέριο.

Το νέο «Pony» θα εφοδιάζεται με τετρακύλινδρους κινητήρες 1.300 ή 1.400 κ.ε., θα «βγάζει 75-80 ίππους και θα διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Ομως η ιδιαιτερότητά του είναι ότι θα έχει ωφέλιμο φορτίο 800 κιλά. Κι αυτή η δυνατότητα οφείλεται στο νέο πίσω άξονα που θα διαθέτει, ο οποίος σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε αποκλειστικά στη «NAMCO».

Ο προγραμματισμός περιλαμβάνει αρχικά την παραγωγή του βενζινοκίνητου «Pony», ενώ στη δεύτερη φάση παραγωγής η εταιρεία θα προχωρήσει και στην κατασκευή του πετρελαιοκίνητου «Pony», όπως και σε μία έκδοση 4Χ4. Τα σχέδια της «NAMCO HELLAS» δεν σταματούν εκεί αφού υπάρχει και τρίτο σχέδιο που αφορά την κατασκευή του ηλεκτροκίνητου «Pony»

Η β’ φάση, που τοποθετείται χρονικά σε ένα χρόνο από την έναρξη παραγωγής του νέου Pony, αφορά την έκδοση 4×4. Αυτή θα περιλαμβάνει δύο εκδόσεις οι οποίες θα είναι και οι δύο πετρελαιοκίνητες, ενώ τα αυτοκίνητα θα είναι πιο στιβαρά από το απλό Pony. Ο ένας κινητήρας θα είναι 1.300 κ.ε. και ο δεύτερος 1.600 κ.ε.

Η πρώτη έκδοση θα απευθύνεται σε απλούς καταναλωτές, κυνηγούς, περιηγητές κ.λπ., ενώ η δεύτερη θα απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες, που χρειάζεται να μεταφέρουν πολύ μεγαλύτερα φορτία και θα χρειάζονται έναν πιο ισχυρό κινητήρα.

Το Pony επισήμως μπορεί να μεταφέρει φορτίο 800 κιλών, αλλά ανεπίσημα μπορεί να «σηκώσει» και 1.200 κιλά.

Αλλά τα σχέδια του Π.Τζ. Κοντογούρη δεν σταματούν στο Pony. Στο εργοστάσιο της «Namco» υπάρχει ήδη έτοιμη σειρά βαρέων οχημάτων, από στρατιωτικά φορτηγά, αγροτικά, για γεωτρήσεις και πολλές άλλες βαριές χρήσεις, τα οποία μέχρι τώρα είχαν την ίδια τύχη με το Pony. Δεν υπήρχε τρόπος να πάρουν πιστοποίηση.

Η ιστορία της ΝΑMCO HELLAS A.E.B.E

Η ΝΑMCO HELLAS A.E.B.E. συμπλήρωσε ήδη 60 χρόνια πρωτοποριακής, ελληνικής παραγωγής και συνεχίζει ακάθεκτα την εν σειρά παραγωγή των πασίγνωστων, λαϊκών αυτοκινήτων, τύπου PONY® 5ης γενιάς, που χαρακτηρίζονται από λογική απλότητα και έχουν συνήθη κύκλο ζωής άνω των 30 ετών!

Η πρωτοπορία της NAMCO συνίσταται στο ότι παράγει ανταγωνιστικά αυτοκίνητα σε μικρές σχετικά σειρές (Low-volume series) με ελληνική προστιθέμενη αξία (Ε.Π.Α.) 70% τουλάχιστον. Ιστορικά η NAMCO είναι η πρώτη Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία σειράς σ’ όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Επιπλέον είναι η μόνη πιστοποιημένη με ISO 9001:2008 αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα, όσον αφορά τον σχεδιασμό, την κατασκευή και την συναρμολόγηση οχημάτων μικρής σειράς.