Η νέα διαφημιστική καμπάνια του οίκου Miu Miu παρουσιάστηκε!
Φωτογραφημένη απ’τον ανερχόμενο φωτογράφο Jamie Hawkesworth και πρωταγωνίστρια το μοντέλο Natalie Westling, η νέα καμπάνια του ιταλικού οίκου είναι άκρως ιδιαίτερη και πρωτοποριακή!
Η φωτογράφιση βασίζεται σε έναν συνδυασμό εξαιρετικών διπτύχων. Απο τη μια παρουσιάζονται γήινες αποχρώσεις, αφηρημένα τοπία και αρχιτεκτονική φωτογραφία κι όλα αυτά να έρχονται σε αντίθεση με την κλασσική φωτογραφία μόδας, με το μοντέλο να ποζάρει μέσα σε ρούχα ψυχεδελικών και φλοράλ εκτυπώσεων της φετινής συλλογής του οίκου!
Ο πρόεδρος της ΑΕΚ εισακούοντας τις παρακλήσεις του κοινού της ομάδας, αποφάσισε την ανέγερση αγάλματος του θρυλικού Ιρλανδού κιθαρίστα στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Μιλώντας σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο αδελφός του Donal στο Κορκ, αναφέρθηκε με έρμη στην χειρονομία αυτή λέγοντας «Ελλάδα και Ιρλανδία είναι θύματα της κρίσης και η αδελφοποίηση των λαών μας επιτεύχθηκε με τον πιο σκληρό και αδυσώπητο τρόπο. Ο αδερφός μου, χρόνια μετά τη συναυλία του 1981 στη Νέα Φιλαδέλφεια, μιλούσε με δέος και τρόμο για την εμπειρία αυτή.
Θυμάμαι έλεγε, δακρυγόνα, αστυνομία με ξύλινα γκλομπ, και τον κόσμο να μην καταλαβαίνει λέξη από τα Αγγλικά μου και να ανάβει φωτιές για τα δακρυγόνα. Με φυγάδευσαν ενώ Έλληνες rockers, συγκρούονταν με πέτρες και τούβλα με την αστυνομία, με πάθος που μόνο το Ιρλανδέζικο ουίσκι θα μπορούσε να υποδαυλίσει. Τέτοιες εμπειρίες δείχνουν το δέσιμο του Rory με τον απλό μουσικόφιλο».
Δευτερολογώντας ο κύριος Μελισσανίδης δήλωσε «Ήμουν νέος παράγοντας, που ακόμη δεν είχα δραστηριοποιηθεί στο χώρο του ποδοσφαίρου. Είχα πάει με μια παρέα φίλων από το σχολείο και αφού ήπιαμε λίγο Μεταξά και ένα Cutty Shark, που περάσαμε λαθραία, ακούσαμε μερικά τραγούδια, αν και ήταν μάλλον βαβουριάρης , θυμηθήκαμε τα μεγαλεία της ΑΕΚ του ‘60, με το γήπεδο γεμάτο και μερακλώσαμε.
Μετά τα οργανωμένα συμφέροντα και οι μπασκίνες μας την έπεσαν και τα παρατράγουδα συνεχίστηκαν με φωτιές και οδομαχίες μέχρι το πρωί. Όπως ξέρεις, οι πρόσφυγες δεν μασάνε, ειδικά σε περιπτώσεις με καταπίεση και κατεστημένο. Τώρα λοιπόν με τη δημιουργία της Αγίας Σοφίας, δεν μπορούσε να λείψει αναφορά στην θρυλική αυτή συναυλία. Μια στιγμή ανάλογη με τη νίκη της ΑΕΚ επί της Ρεάλ, ή τον τελικό στο μπάσκετ απέναντι στη Σλάβια Πράγας, με τους Τρόντζο και Αμερικάνο.
Gallagher – Οικονόμου
Αποφασίσαμε μετά από επικοινωνία με την οικογένεια του μεγάλου κιθαρίστα, να στήσουμε το άγαλμα του Gallagher στην είσοδο που έχει τιμητικά ονομαστεί, θύρα Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, για να τιμήσουμε έτσι δύο μορφές της ιστορίας και της μουσικής, που δεν προσκύνησαν ποτέ». Σημαντική συνεισφορά στο να θυμηθούμε την συναυλία, είχε και ο πρώην άσος της ομάδας μας Τζίμης Πατίκας, που τυγχάνει μεγάλος οπαδός του Gallagher, όπως και ο φίλος του, γνωστός μουσικοσυνθέτης pop και λαϊκών επιτυχιών Φοίβος, που ο Gallagher αποτελεί μεγάλη επιρροή του».
Θέλουμε να πιστεύουμε, ότι οι φίλοι της ΑΕΚ, θα είναι διπλά περήφανοι για το νέο γήπεδο και την καλλιτεχνική αναγνώριση από το σύλλογο μας, ενός «αντάρτη» των μουσικών πραγμάτων. Να θυμίσω ότι άλλοι σύλλογοι, είχαν αρνηθεί να δώσουν το Καραϊσκάκη και τη Λεωφόρο, επικαλούμενοι λόγους ασφάλειας και αποδεικνύοντας πόσο σνομπ είναι απέναντι στη rock μουσική και τον κόσμο της, πάντα σε αντίθεση με την προσφυγομάνα ΑΕΚ» δήλωσε, συμπληρώνοντας ο κύριος Μελισσανίδης.
Την ανέγερση του μνημείο της θρυλικής εκείνης νύχτας του 1979 χαιρέτησε η υπουργός πολιτισμού, κυρία Κεφαλογιάννη, σαν βήμα αδελφοποίησης μεταξύ των δύο λαών και ελπίδα για περαιτέρω ανάπτυξη των επισκέψεων Ιρλανδών τουριστών. Ήδη ανακοινώθηκε ότι σειρά τσάρτερ με τουρίστες από την Ιρλανδία, θα προσθέτουν, πέραν της Ακρόπολης και του μουσείου της και το γήπεδο «Αγία Σοφία» στο πρόγραμμα επισκέψεων τους.
Επίσης η γνωστή εταιρία παρασκευής Ιρλανδικού ουίσκι, Jameson, εκδήλωσε την επιθυμία, να υποστηρίξει την δημιουργία, αίθουσας με το όνομα του Rory Gallagher στο νέο γήπεδο. Η υπερνομάρχης, κυρία Ρένα Δούρου, σε ερώτηση που της τέθηκε, αρνήθηκε να σχολιάσει, δηλώνοντας «ότι το 1979, εγώ όπως και κάθε γνήσιος επαναστάτης, πήγαινα στις συναυλίες του Μαρκόπουλου και της Φαραντούρη και όχι στον κάθε άπλυτο, μαλλιά, που στηρίζει την αποχαύνωση του αλκοόλ και των ναρκωτικών», προκαλώντας την οργισμένη αντίδραση του κ. Μελισσανίδη και της θύρας 21.
Η αποζημίωση που θα λάβει ο Κλάουντιο Ρανιέρι και το προπονητικό του τιμ, αλλά και η επόμενη μέρα στον πάγκο της Εθνικής ομάδας. Τα νούμερα του Ιταλού προπονητή είναι τα χειρότερα όλων.
Από το sport24
Η ήττα από τα Νησιά Φερόε φέρνει και τους “τίτλους τέλους” στη συνεργασία της ΕΠΟ με τον Κλάουντιο Ρανιέρι. Ο Ιταλός προπονητής δεν κατάφερε ποτέ να περάσει αυτά που ήθελε στην ομάδα, η φιλοσοφία του δεν ταίριαξε με το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα και αυτό αποτυπώθηκε στο χορτάρι, όπου τα αποτελέσματα ήταν αποκαρδιωτικά.
Ο Γιώργος Σαρρής δρομολόγησε τα πράγματα, ώστε να τελειώσει άμεσα ο προπονητής και να κοιτάξει το “αύριο” της Εθνικής. Οι δυο πλευρές συνομίλησαν το πρωί του Σαββάτου και αποφάσισαν από κοινού να ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους.
Η συνάντησή τους έγινε σε φιλικό κλίμα και αμφότεροι αντιλήφθηκαν ότι δεν θα μπορούσαν να συνεχίσουν μαζί. Ο ένας βαθμός σε τέσσερα παιχνίδια στα προκριματικά του EURO 2016, η άσχημη εικόνα της ομάδας, τα γιουχαΐσματα από τον κόσμο και η κριτική του Τύπου έχουν βαρύνει πολύ την ατμόσφαιρα.
Λογικό το ποσό αποζημίωσης, συνάντηση με Καζιάνη
Βέβαια, έπρεπε να επέλθει συμφωνία στο οικονομικό, μιας και ο Ρανιέρι δεν παραιτήθηκε. Επομένως, έπρεπε να βρεθεί μια “φόρμουλα” και να μείνουν και οι δυο πλευρές ικανοποιημένες. Πράγματι, η ΕΠΟ θα δώσει ένα πολύ λογικό ποσό στον προπονητή και στο τιμ του για να αποχωρήσουν και φυσικά απέχει πολύ από το 1,6 εκ. ευρώ που θα έπρεπε να δοθεί, αν ο Ιταλός αξίωνε όλα τα χρήματα.
Η συμφωνία τους σε ένα ποσό που μπορεί να δώσει η Ομοσπονδία και παράλληλα ικανοποιεί και τον προπονητή, έφερε και την συμφωνία. Βέβαια, θα πρέπει να υπάρξει συνάντηση και με τον εν Ελλάδι εκπρόσωπο του Κλάουντιο Ρανιέρι, τον κ. Καζιάνη, διότι αυτή η διαδικασία ακολουθείται σε αυτές τις περιπτώσεις. Εκεί θα τεθούν επί τάπητος όλες οι λεπτομέρειες για να λυθεί το συμβόλαιο.
Οι σκέψεις για τον επόμενο προπονητή
Παρ’ όλα αυτά, η ΕΠΟ οφείλει να κοιτάξει και την “επόμενη μέρα”. Σύμφωνα με πληροφορίες του Sport24.gr, αυτή την στιγμή η Ομοσπονδία δεν έχει λάβει καμία απόφαση για τον επόμενο προπονητή. Δεν έχει συνεδριάσει κανένα αρμόδιο όργανο και επειδή δεν πρέπει να υπάρξει βιασύνη και νέα λάθος απόφαση, θα γίνει ενδελεχής συζήτηση για να παρθεί η πιο σωστή επιλογή.
Πολλά ονόματα έχουν ήδη ακουστεί (π.χ. Τραπατόνι, Γκατούζο…), όμως από την στιγμή που στην ΕΠΟ δεν ξέρουν προς ποια κατεύθυνση να κινηθούν, είναι άσκοπο να υπάρξει ονοματολογία. Το ρεπορτάζ αναφέρει πως μέχρι τα τέλη της άλλης εβδομάδας δύσκολα θα έχει προκύψει νέο. Υπάρχει το φιλικό την Τρίτη με την Σερβία στα Χανιά, την Τετάρτη ο Γιώργος Σαρρής θα βρεθεί ενώπιον του αθλητικού εισαγγελέα, κ. Σιμιτζόγλου, άρα Πέμπτη με Παρασκευή θα ξεκινήσουν οι σχετικές συζητήσεις.
Οι σκέψεις είναι οι εξής: Από τη μια να κοιτάξει η Ομοσπονδία να πάει σε ξένο προπονητή εγνωσμένης αξίας, ο οποίος να μπορεί να εμπνεύσει και να φέρει “φρέσκο αέρα”, αλλά να μπορεί παράλληλα να ταιριάξει στην φιλοσοφία της Εθνικής ομάδας και η άλλη σε Έλληνα κόουτς που να ξέρει πρόσωπα και πράγματα και να μπορεί να φέρει άμεσα αποτελέσματα, τα οποία είναι αναγκαία για την Εθνική μας και το μέλλον της. Βέβαια, η περίπτωση να κοιτάξει Έλληνα προπονητή η ΕΠΟ δεν συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες αυτή την στιγμή.
Χειρότερος όλων ο Ρανιέρι
Τσεκάροντας κάποιος τα αποτελέσματα του Κλάουντιο Ρανιέρι στον πάγκο του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος, βλέπει πως τα νούμερά του είναι τα χειρότερα σε σύγκριση με οποιονδήποτε άλλον έχει μίνιμουμ δυο αγώνες στον πάγκο της Εθνικής μας. Σε τέσσερα επίσημα ματς, η Ελλάδα μετράει μια ισοπαλία και τρεις ήττες εντός έδρας, χωρίς μάλιστα να έχει πετύχει έστω ένα γκολ στο Φάληρο, κάτι που δεν έχει συμβεί ξανά. Αυτό αποτελεί ιστορικό αρνητικό ρεκόρ για την “γαλανόλευκη”.
Κάνοντας σύγκριση με προπονητές τα τελευταία 60 χρόνια, ανάλογα νούμερα δεν είχε ουδείς άλλος. Ακόμα και προπονητές που δεν θεωρήθηκαν επιτυχημένοι είχαν νίκες στο ενεργητικό τους. Οι Κώστας Καραπατής και Στέφανος Πετρίτσης με έναν αγώνα μόλις, δεν αποτελούν ασφαλές δείγμα, ενώ όλοι οι υπόλοιποι υπερέχουν έναντι του Ρανιέρι.
Αιματηρή σύγκρουση μεταξύ δυνάμεων της Εθνικής Φρουράς και Τουρκοκυπρίων στο χωριό Κοφίνου της επαρχίας Λάρνακας στις 15 Νοεμβρίου 1967.
Για πολλούς αναλυτές, το επεισόδιο αυτό αποτέλεσε το έναυσμα για την τουρκική εισβολή του 1974. Την Κύπρο κυβερνούσε ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος, ηγέτης των Τουρκοκυπρίων ήταν ο Ραούφ Ντενκτάς, η Ελλάδα βρισκόταν κάτω από την μπότα των Συνταγματαρχών και πρωθυπουργός στην Τουρκία ήταν ο Σουλεϊμάν Ντεμιρέλ.
Η Κοφίνου βρίσκεται 40 χιλιόμετρα νότια της Λευκωσίας στο σταυροδρόμι δύο στρατηγικής σημασίας αυτοκινητοδρόμων: Λευκωσίας – Λεμεσού και Λάρνακας – Λεμεσσού. Είναι χτισμένη σε υψόμετρο 150 μέτρων και τα χρόνια της δεκαετίας του ’60 κατοικείτο αποκλειστικά από Τουρκοκυπρίους (725 κάτοικοι στην απογραφή του 1960). Μετά τις διακοινοτικές ταραχές του 1963, η Κοφίνου εξελίχθηκε σε ισχυρό στρατιωτικό προπύργιο των Τουρκοκυπρίων. Ήταν μία διαρκής εστία επεισοδίων στην περιοχή και συχνά ένοπλοι Τουρκοκύπριοι απέκοπταν τις δύο οδικές αρτηρίες, όταν δεν πυροβολούσαν τα διερχόμενα αυτοκίνητα.
Η κυπριακή κυβέρνηση απευθύνθηκε στις δυνάμεις του ΟΗΕ, αλλά η επέμβασή τους καθυστερούσε. Στις 15 Νοεμβρίου 1967 με διαταγή του Μακαρίου η Εθνική Φρουρά υπό τις διαταγές του στρατηγού Γεωργίου Γρίβα ανέλαβε αυτή να αποκαταστήσει την τάξη. Η «Επιχείρηση Γρόνθος», όπως ονομάστηκε, είχε στρατιωτικό χαρακτήρα και όχι αστυνομικό, όπως θα έπρεπε. Ο Γρίβας κινητοποίησε πολύ ισχυρές δυνάμεις, με άρματα μάχης, τεθωρακισμένα και πυροβολικό. Πρώτα επιτέθηκε στο μικτό χωριό Άγιος Θεόδωρος (685 Τουρκοκύπριοι κάτοικοι και 525 Ελληνοκύπριοι) και κατέλαβε σχεδόν χωρίς μάχη την τουρκοκυπριακή συνοικία. Στη συνέχεια στράφηκε κατά τις γειτονικής Κοφίνου. Στις αψιμαχίες που ακολούθησαν σκοτώθηκαν 24 Τουρκοκύπριοι και 9 τραυματίστηκαν, ενώ οι απώλειες της ελληνοκυπριακής πλευράς ήταν ένας νεκρός και δύο τραυματίες.
Οι επιχειρήσεις στον Άγιο Θεόδωρο και την Κοφίνου προκάλεσαν σοβαρή πολιτική κρίση. Η Τουρκία χαρακτήρισε «στυγερή πρόκληση» τα αιματηρά επεισόδια και απείλησε με στρατιωτική εισβολή στην Κύπρο, αλλά και με πόλεμο την Ελλάδα. Με την παρέμβαση των Αμερικανών, που εκδηλώθηκε με την αποστολή του υφυπουργού Άμυνας Σάιρους Βανς στο τρίγωνο Αθήνας – Άγκυρας – Λευκωσίας, η κρίση διευθετήθηκε με μια οδυνηρή υποχώρηση του δικτατορικού καθεστώτος της Ελλάδας. Υπό την πίεση Αμερικανών, Βρετανών και Καναδών, οι οποίοι ενδιαφέρονταν πρωτίστως για την τύχη της Νοτιοανατολικής πτέρυγας του ΝΑΤΟ, αναγκάστηκε να αποσύρει από την Κύπρο την ελλαδική μεραρχία, που είχε στείλει μυστικά ο Γεώργιος Παπανδρέου μετά τα γεγονότα του 1963 – 1964.
Έτσι, η Κύπρος αφέθηκε έκθετη σε ενδεχόμενη τουρκική εισβολή, που πραγματοποιήθηκε τελικά τον Ιούλιο του 1974. Άμεση συνέπεια της αποχώρησης της ελλαδικής μεραρχίας ήταν η ανακήρυξη της «Προσωρινής Τουρκοκυπριακής Διοίκησης», με την οποία οι Τουρκοκύπριοι εμφανίσθηκαν πλέον όχι ως μειονότητα ή απλή κοινότητα, αλλά ως μια οργανωμένη πολιτική οντότητα.
Μετά την τουρκική εισβολή, οι τουρκοκύπριοι κάτοικοι της Κοφίνου και του Αγίου Θεοδώρου μετακινήθηκαν στα Κατεχόμενα και σήμερα τα δύο χωριά κατοικούνται από αμιγή ελληνοκυπριακό πληθυσμό.
Από τον Απρίλιο 2015, η ιταλική αεροπορική εταιρία Volotea ξεκινά 5 νέα θερινά δρομολόγια από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος της Αθήνας, ενώ προσθέτει την Ζάκυνθο και την Θεσσαλονίκη στους νέους προορισμούς της.
Συγκεκριμένα θα πετά με 4 εβδομαδιαίες πτήσεις από την Αθήνα για τέσσερις πόλεις της Ιταλίας και θα συνδέει την Σαντορίνη με την Αθήνα.
Αυτό σημαίνει ότι η Volotea εισέρχεται στην ελληνική αεροπορική αγορά,αυξάνοντας τον ανταγωνισμό κυρίως εις βάρος της Aegean.
Επιπλέον, η άφιξή της στην Θεσσαλονίκη επιβεβαιώνει κάτι που έχει γίνει δεδομένο από καιρό. Ότι, δηλαδή, η πολιτική του δημάρχου της Θεσσαλονίκης να επιβάλει την πόλη του στον ευρωπαϊκό τουριστικό χάρτη στέφεται ακόμη μια φορά με επιτυχία.
Όσον αφορά τις ιταλικές πόλεις προς τις οποίες θα πετά η Volotea από την Αθήνα αυτές είναι:
Βενετία από 3 Απριλίου 2015 με 3 εβδομαδιαίες πτήσεις.
Μπάρι από 1 Ιουνίου 2015 με 2 εβδομαδιαίες πτήσεις.
Παλέρμο από 26 Ιουνίου 2015 με 2 εβδομαδιαίες πτήσεις.
Πίζα από 29 Μαΐου 2015 με 2 εβδομαδιαίες
Η Volotea πραγματοποίησε την πρώτη πτήση της στις 5 Απριλίου 2012, από το αεροδρόμιο Marco Polo της Βενετίας. Συνδέει πόλεις μικρού και μεσαίου μεγέθους, προσφέρει απευθείας πτήσεις σε ανταγωνιστικές τιμές και ο στόλος της αποτελείται από Boeing 717.
Σήμερα η Volotea πραγματοποιεί 119 δρομολόγια σε 60 περιφερειακές πρωτεύουσες και πόλεις μεσαίου μεγέθους σε 8 χώρες (Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Γερμανία, Ελλάδα, Τσεχία, Κροατία και Ισραήλ) και στοχεύει στην αύξηση των δρομολογίων της σε 151 το 2015.
Ιδρυτές της είναι ο Carlos Muñoz και Lazaro Ros, παλαιότερα ιδρυτές της Vueling, μίας εκ των κυριοτέρων εταιρειών χαμηλού κόστους στην Ευρώπη.
Η κουζίνα της Ηπείρου είναι ο επόμενος γευστικός σταθμός του Hilton Αθηνών στην περιήγησή του στις τοπικές κουζίνες της χώρας μας.
Θεωρώ ότι αυτή η πολύ πετυχημένη πρωτοβουλία του διάσημου ξενοδοχείου της Αθήνας δίνει την ευκαιρία στους ξένους επισκέπτες της χώρας μας, αλλά και σε μας τους ίδιους να γνωρίσουμε και να εκτιμήσουμε την ελληνική κουζίνα. Επιπλέον σαν πρωτοβουλία είναι από τις πιο στοχευμένες για την πολυπόθητη διασημότητα των ελληνικών συνταγών και των ελληνικών προϊόντων.
Από τις 13 έως τις 22 Νοεμβρίου, λοιπόν, ο μπουφές του Βυζαντινού ευωδιάζει με ηπειρώτικες πίτες, προβατίνα ψητή, λουκάνικα Μετσόβου, τυριά Π.Ο.Π όπως μετσοβόνε, φέτα, μετσοβέλα, γαλοτύρι και όχι μόνο. Δια χειρός του executive chef του Hilton Αθηνών Κώστας Αθανασίου θα δοκιμάσετε έως και τηγανητά βατραχοπόδαρα, την διάσημη τοπική σπεσιαλιτέ των Ιωαννίνων! Συνοδέψτε τα με λευκό ξηρό κρασί από την ποικιλία σταφυλιού Ντεμπίνα με καταγωγή από την όμορφη Ζίτσα της Ηπείρου.
Και μην παραβλέψετε τα ηπειρώτικα γλυκά γιαννιώτικο, γλυκές φλογέρες Μετσόβου, σαραγλί, καρυδόπιτα, αμυγδαλόπιτα, κλωστάρι και σκερ μπουρέκ.
Η τιμή του μπουφέ κατ’ άτομο ανέρχεται στα €38, με μία δωρεάν θέση πάρκινγκ εντός του ξενοδοχείου κατά τη διάρκεια της ηπειρώτικης γαστριμαργίας.
Για περισσότερες πληροφορίες και κρατήσεις, τηλεφωνήστε στο 210 7281400.
Από την 1/11 και κάθε Σάββατο ο Μίλτος Πασχαλίδης βγαίνει στην σκηνή του Σταυρού του Νότου και ταξιδεύει τους ακροατές του με τα τραγούδια του.
Ο Μίλτος θα έχει στις αποσκευές του τραγούδια από τους 9 προσωπικούς του δίσκους. Tραγούδια απ τις συμμετοχές του σε εργασίες φίλων, καθώς και μια μουσική αναφορά στα χρόνια που έζησε στην Κρήτη. Συνοδοιπόρος κι αυτή τη φορά η Μιρέλα Πάχου που θα παρουσιάσει υλικό απ τον πρώτο της προσωπικό δίσκο «ΜΙΡΕΛΑ» που μόλις κυκλοφόρησε. Το Μίλτο Πασχαλίδη συνοδεύουν επί σκηνής- εκτός από τη Μιρέλα Πάχου (πιάνο, ακορντεόν, τραγούδι) – ο Δημήτρης Σινογιάννης (ηλ. Κιθάρα), ο Δημήτρης Μουτάφης (μπάσο), ο Ηλίας Δουμάνης (τύμπανα) και ο Πάρις Περυσινάκης (κρητική λύρα).
ΜΙΛΤΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ από το Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014 και κάθε Σάββατο Σταυρός του Νότου Κεντρική Σκηνή Φραντζή και Θαρύπου 35-37, Νέος Κόσμος τηλ: 2109226975 Ώρα προσέλευσης: 22:30 Είσοδος: 12€ με μπύρα-κρασί
Μεγάλη εντύπωση μου προκάλεσε ότι το γνωστό Magic Bus από το τραγούδι των Τρυπών “ταξιδιάρα ψυχή” ήταν όντως αληθινό στην χώρα μας την δεκαετία του 80.
Όχι δεν αστειευόμαστε τα γραφεία του ήταν εδώ στην οδό Φιλελλήνων.
“Όσα κι΄αν έχω δανεικά πια δεν σου δίνω να κάνεις βόλτες με το Magic Bus”
To Magic Bus λοιπόν ήταν τουριστικό γραφείο που λειτουργούσε την δεκαετία του 80 και εκτελούσε δρομολόγια σε τρεις Ευρωπαϊκές πόλεις, εξού και ο στίχος: “Λονδίνο, Άμστερνταμ ή Βερολίνο”…
Τότε, ο μόνος τρόπος μαζικού τουρισμού ήταν το τρένο -όσον αφορά το Βερολίνο- που το προτιμούσαν οι μετανάστες και το αεροπλάνο, το οποίο ο μέσος εργαζόμενος, με τον μισθό που έπαιρνε δεν μπορούσε σε καμία περίπτωση να το πληρώσει.
Το Magic Bus έκανε θρύψαλα τον ανταγωνισμό. Με σημερινές τιμές η σύγκριση είχε ως εξής: Αν ένα εισιτήριο της Oλυμπιακής για Άμστερνταμ κόστιζε τριακόσια ευρώ, τα λεωφορεία του πρακτορείου μετέφεραν τους νέους με 80 ευρώ. Νέοι της εποχής που άντεχαν την κούραση, καθώς το ταξίδι κρατούσε πολλές μέρες, την μπόχα, τα τσιγάρα (τα κανονικά και τα άλλα), την πολυκοσμία κτλ φυσικά και το προτιμούσαν, εσείς δεν θα το προτιμούσατε; Αν είσαστε “ροκ τύποι” πάω στοίχημα ότι άνετα θα το είχατε δοκιμάσει.
Φυσικά το Magic Bus ήταν παράνομο τότε μιας και η μεταφορά προσώπων από ιδιώτες δεν επιτρεπόταν τότε ωστόσο ο πρακτορείο συνεργαζόταν με δεκάδες άλλα ταξιδιωτικά γραφεία στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη καθώς η έλευση Ευρωπαίων νέων στην χώρα έφερνε φυσικά οικονομικά κέρδη.
Τελικά η “ταξιδιάρα ψυχή” έκλεισε μιας και ο ΟΣΕ… ξύπνησε. Θα μείνει όμως στην ιστορία ο δαιμόνιος επιχειρηματίας. όπως έμεινε και το καταπληκτικό τραγούδι από τις Τρύπες που επίσης (κρίμα) διαλύθηκαν….
Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος διαζυγίου επιβεβαιώθηκε το πρωί του Σαββάτου, με τον Ιταλό τεχνικό να έρχεται σε συμφωνία με τον Γιώργο Σαρρή για τη λύση της συνεργασίας τους.
Οι δύο άνδρες συναντήθηκαν και ύστερα από συνομιλία που διεξήχθη σε καλό κλίμα, έφτασαν σε συμφωνία για την λύση της συνεργασίας του και μάλιστα με ένα ποσό αποζημίωσης ανεκτό για τα οικονομικά δεδομένα της ΕΠΟ (είχε συμβόλαιο 2 ετών με ετήσιες απολαβές 800.000 ευρώ).
Ο Ιταλός τεχνικός θα καθίσει για τελευταία φορά στον πάγκο της Γαλανόλευκης στην φιλική αναμέτρηση με την Σερβία. Ήδη η ομοσπονδία έχει αρχίσει να αναζητεί τη διάδοχη κατάσταση, με γερμανικά δημοσιεύματα να φέρνουν στο προσκήνιο τον Τζιοβάνι Τραπατόνι.
Διαβάστε στο thecitizen.gr για τις τρεις θεατρικές παραστάσεις που μόλις ξεκίνησαν και μπορείτε να δείτε αυτό Σαββατοκύριακο.
The Oh Fuck Moment
Πάνω από το BIOS (Πειραιώς 84, 210 3425335) Παρ.-Κυρ. 20:30 Εισ. 10 €.
Μια ανοιχτή συζήτηση γύρω από ένα τραπέζι για 20 κάθε φορά θεατές αρκετά τολμηρούς να παραδεχτούν τα λάθη τους ή για κάποιους που απλώς θα γελάσουν με τα λάθη των άλλων. “Μόλις τα σκάτωσες. Και τώρα; Μερικές φορές όταν τα σκατώνεις, δεν υπάρχει επιστροφή”.
O Σλάντεκ είναι ένας νέος χωρίς μόρφωση και δουλειά σε αναζήτηση προσανατολισμού μέσα στις οικονομικές και κοινωνικές θύελλες του μεσοπολέμου. Τελικά εντάσσεται στους κόλπους του Μαύρου Στρατού, μιας σκληροπυρηνικής φασιστικής ομάδας που εκπαιδεύει δολοφόνους για το «καλό της πατρίδας». Το έργο του Χόρβατ, γραμμένο το 1929, λίγο πριν ο Ναζισμός αναρριχηθεί στην εξουσία, είναι ένα πολιτικό υπαρξιακό δράμα, ένας προβληματισμός για την αγωνιώδη ανάγκη του ανθρώπου να ανήκει, ακόμα και θυσιάζοντας την ανθρώπινη του υπόσταση, με ενδιαφέρουσες αντιστοιχίες στο σήμερα. Ερμηνεύουν οι Αντώνης Αντωνόπουλος, Μαρία Κεχαγιόγλου, Γιάννης Κλίνης, Άρης Μπαλής, Μιχάλης Οικονόμου, Αργύρης Πανταζάρας, Αινείας Τσαμάτης.
Μια «αγία» οικογένεια κρατιέται με νύχια και με δόντια από τη ζωή. Επιβιώνει από τους παγετώνες, τους κατακλυσμούς, τους πολέμους. Επιζεί χιλιάδες χρόνια, χωρίς να διδάσκεται, ωστόσο, τίποτα από την ιστορία. Απλώς ζει και θα συνεχίζει να ζει. Η εξωφρενική αυτή κατάσταση δεν έχει φυσικά ουδεμία σχέση με τη δικιά μας πραγματικότητα. Επί σκηνής οι Φωτεινή Αθερίδου, Αντίνοος Αλμπάνης, Θανάσης Δήμου, Ιωάννα Μαυρέα, Άγγελος Μπούρας και Ιωάννα Παππά.
Μια πανέμορφη, ξανθιά βγήκε γυμνή στους δρόμους της Νέας Υόρκης, κάνοντας βόλτες σε κεντρικά και πολυσύχναστα σημεία της πόλης, ωστόσο, μόνο ένας από τους ανθρώπους που συνάντησε στο πέρασμά της, ξεχώρισε το body-painting και άρχισε να φωτογραφίζει τα γυμνά οπίσθια του μοντέλου..
Δεν είναι η πρώτη φορά που πραγματοποιείται ένα ανάλογο «κοινωνικό πείραμα», ωστόσο, στη συγκεκριμένη περίπτωση, με το βίντεο της ομάδας Model Pranksters που αναρτήθηκε στο YouΤube, το μοντέλο πέρασε σχεδόν απαρατήρητο.
Σκοπός του πειράματος ήταν να δείξει αν και πόσο παρατηρητικοί είναι οι κάτοικοι της Νέας Υόρκης, αλλά, όπως φαίνεται και στο παρακάτω βίντεο, η «πρωταγωνίστρια» κατάφερε να μπει ακόμη και μέσα σε ένα κατάστημα ρούχων και να ρωτήσει μια υπάλληλο αν μπορεί να βρει ένα τζιν, ίδιο με αυτό που «φορούσε», χωρίς εκείνη να αντιληφθεί τίποτα.
Η μικρούλα υποστηρίζει με σθένος ότι οι γυναίκες θα πρέπει να είναι αγωνίστριες και να μην περιμένουν τον πρίγκιπα πάνω στο λευκό άλογο “που θα έρθει να τις σώσει”. Και θεωρεί ότι αν το κάνουν αυτό, τότε “είναι ανόητες”.
Ένα εφτάχρονο κοριτσάκι από την Αργεντινή “τα βάζει” με τις παραγωγές Disney επικρίνοντας τη συμπεριφορά των πριγκιπισσών στα παραμύθια μέσω ενός βίντεο στο youtube. Η μικρούλα πιστεύει ότι οι πριγκίπισσες των παραμυθιών είναι “ανόητες” γιατί περιμένουν άπραγες τον πρίγκιπα να έρθει να τις σώσει. Και λέει χαρακτηριστικά : “Δεν είναι έξυπνες”.
Με απίστευτη σοβαρότητα και δυνατά επιχειρήματα η μικρούλα πιστεύει ότι η προσπάθεια και η επιμονή μπορούν να είναι ελκυστικές αξίες για να τις προσέξει και να τις αγαπήσει ένας πρίγκιπας.
Το βίντεο έγινε viral στο Διαδίκτυο, με περισσότερο από δύο εκατομμύρια προβολές.
Στο βίντεο, το κοριτσάκι καταγγέλλει ότι οι πριγκίπισσες δεν είναι έξυπνες επειδή “λένε, σώσε με, σώσε με” και “απλά περιμένουν γιατί ξέρουν ότι θα τις σώσουν”, αντί να προσπαθήσουν από μόνες του. “Ο πρίγκιπας αναγκάζεται να μείνει μαζί τους… με πριγκίπισσες που στέκονται και χαζεύουν τα πουλάκια” λέει με εξαιρετικά αστείο ύφος. Και βέβαια συνεχίζει την καταγγελία της: “Δεν μου αρέσει αυτή η ιστορία”.
Η μοναδική ηρωίδα της Disney που άντεξε στην σκληρή κριτική της εφτάχρονης είναι η Μουλάν επειδή αγωνίζεται να επιτύχει τους στόχους της με επιμονή. “Είναι δυνατή και αγωνίστρια” και συνεχίζει “αντί να περιμένει τον πρίγκιπα της σε ένα παραθυράκι, τον βρίσκει εκείνη από μόνη της”, για να καταλήξει ότι “η Μουλάν έχει φίλο, αλλά όχι από την καλή της τύχη”.