Αρχική Blog Σελίδα 336

Το Renault Clio R.S.16 ετοιμάζεται για «σφυγμομέτρηση»

Τον περασμένο Μάιο η Renault παρουσίασε το πρωτότυπο Clio R.S.16 για τον εορτασμό των 40 χρόνων της Renault Sport και την επιστροφή της στην Formula 1 και τώρα ετοιμάζεται να κάνει την εμφάνισή του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού. Παράλληλα μέσω ενός νέου βίντεο, η γαλλική μάρκα θέτει το ερώτημα: «Μπορείτε να φανταστείτε τον εαυτό σας στο τιμόνι αυτής της ομορφιάς;».

Ουσιαστικά η Renault θέλει να δει κατά πόσο υπάρχει αγοραστικό ενδιαφέρον για να το βγάλει στην παραγωγή. Αν τελικά λάβει το «πράσινο φως» θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό οχημάτων, ενώ η τιμή του θα είναι αρκετά υψηλή, αφού θα διαθέτει πάρα πολλές αλλαγές σε σχέση με το Clio R.S.

Καταρχήν το Clio R.S.16 θα εφοδιάζεται με τον 2λιτρο turbo κινητήρα του Megane R.S. 275 Trophy-R, 275 ίππων και 360 Nm ροπής, με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Παράλληλα θα χρησιμοποιεί τις αναρτήσεις του κορυφαίου Megane με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, όπως επίσης και τα φρένα με τους μεγάλους δίσκους εμπρός διαμέτρου 350 χιλιοστών. Ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας με τη μεγαλύτερη κατά 50% ακαμψία προέρχεται από το αγωνιστικό  Clio R3Τ.

Μοναδικό χαρακτηριστικό του αποτελούν και οι ζάντες των 19 ιντσών, οι οποίες για να χωρέσουν σε ένα αμάξωμα που έχει σχεδιαστεί για μέχρι 18άρες ζάντες κόπηκαν τα φτερά και προστέθηκαν τμήματα από σύνθετες ίνες. Επιπλέον, το Clio R.S.16 ξεχωρίζει εξωτερικά από τους νέου σχεδιασμού προφυλακτήρες το διαχύτη πίσω και τη μεγάλη αεροτομή, καθώς και τα γραφικά στο αμάξωμα, τα οποία σε συνδυασμό με το κίτρινο χρώμα παραπέμπουν στην Formula 1 R.S.16.

Παρακολουθείστε παρακάτω και το πολύ ενδιαφέρον βίντεο με το Clio R.S.16:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Κινητήρες και επιδόσεις του νέου Suzuki SX4 S-Cross

Πρεμιέρα σε λίγες μέρες στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού θα κάνουν το ανανεωμένο Suzuki SX4 S-Cross μαζί με το νέο Ignis. Για το μικρομεσαίο SUV η ιαπωνική μάρκα ανακοίνωσε επίσημα τους κινητήρες και επιδόσεις του, ωστόσο για το Ignis θα περιμένουμε ακόμα.

Σχεδιαστικά, το ανανεωμένο SX4 S-Cross ξεχωρίζει από το πλήρως ανασχεδιασμένο εμπρός άκρο του, ενώ πίσω έχουν ανασχεδιαστεί τα φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέες επενδύσεις και διακοσμητικά, καθώς και νέα μεγάλη οθόνη αφής των 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων.

Μεγάλες αλλαγές υπάρχουν στους κινητήρες, μέσω της τοποθέτησης των νέων βενζίνης Boosterjet του 1.0 λτ. και των 1.4 λτ. Το άμεσου ψεκασμού τούρμπο μοτέρ του 1.0 λτ. έχει ισχύ 111 ίππων και 170 Nm ροπής από τις 1.700 σ.α.λ. Σε σχέση με τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό των 120 ίππων αποδίδει 9 ίππους λιγότερους, αλλά διαθέτει 14 Nm περισσότερη ροπή σε χαμηλότερες στροφές, ενώ εκπέμπει 11% λιγότερο CO2 και είναι κατά 10% πιο οικονομικός σε κατανάλωση.

Ο 1.4 λτ. Boosterjet αποδίδει 140 ίππους και 220 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. Είναι σημαντικά πιο ισχυρός από τον 1.600άρη των 120 ίππων, προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα, τόσο με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με το αυτόματο. Στην γκάμα των κινητήρων υπάρχει και ο γνωστός 1.600άρης πετρελαίου των 120 ίππων και 320 Nm ροπής.

Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά μπορείτε να δείτε στους παρακάτω πίνακες:

Έκδοση 1.0 1.0 Auto 1.4  1.4 ALLGRIP
Κυβισμός (κ.εκ.) 998 998 1.373 1.373
Ταχύτητες 5 6 6 6
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 111/5.500 111/5.500 140/5.500   140/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 170/2.000 170/2.000 220/4.000 220/4.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   11,0 12,4 9,5 10,2
Τελ. Ταχ. (χλμ./ώρα) 180 170 200 200
Κατ. (λτ./100 χλμ.) 5,0 5,2 5,4 5,6
CO2 (γρ./χλμ.) 113 119 120 127
Βάρος (κιλά) 1.165 1.235 1.225 1.290
         
Έκδοση 1.4 ALLGRIP Auto   1.6 DDiS ALLGRIP   1.6 DDiS ALLGRIP Auto
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.373 1.598 1.598  
Ταχύτητες 6 6 6  
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 140/5.500 120/3.750 120/3.750  
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 220/4.000 320/1.750 320/1.750  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   10,2 13,0 13,0  
Τελ. Ταχ. (χλμ./ώρα) 200 175 175  
Κατ. (λτ./100 χλμ.) 5,7 4,4 4,6  
CO2 (γρ./χλμ.) 128 114 120  
Βάρος (κιλά) 1.310 1.410 1.430  

 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Το νέο Jeep Compass αποκαλύπτεται επίσημα

Για τον εορτασμό της έναρξης παραγωγής του νέου εργοστασίου του ομίλου FCA στη Γκοϊάνα, Περναμπούκο (Βραζιλία), η Jeep αποκάλυψε σήμερα στη Βραζιλία το ολοκαίνουριο, δεύτερης γενιάς Compass. Να υπενθυμίσουμε ότι το πρώτο Compass παρουσιάστηκε το 2006 και ανανεώθηκε το 2011.

Το νέο Compass θα παράγεται με 17 διαφορετικά μηχανικά σύνολα και θα πωλείται σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο, ενώ η διάθεσή του στη Βόρεια Αμερική θα ξεκινήσει το πρώτο τετράμηνο του 2017. Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινώσει η Jeep τον ερχόμενο Νοέμβριο στο ντεμπούτο του αυτοκινήτου, που θα γίνει στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες.

Από τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες βλέπουμε ότι το νέο Compass έχει όμορφο σχεδιασμό εξωτερικά από όποια πλευρά και να το δει κανείς και φαίνεται πιο κομψό από το αμέσως μεγαλύτερο Cherokee. Μοντέρνο και ελκυστικό είναι και το εσωτερικό του νέου Compassμε τη διχρωμία, το σπορτίφ τιμόνι και τη μεγάλη οθόνη στην κονσόλα του συστήματος πολυμέσων. 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Πιο σκληροπυρηνικό Nissan GT-R Track Edition

Το νέο και πιο σκληροπυρηνικό GT-R Track Edition παρουσίασε η Nissan, το οποίο τοποθετείται πιο πάνω από τις εκδόσεις Premium, Prestige και Black Edition, αλλά κάτω από τη ναυαρχίδα GT-R NISMO.

{loadposition nissan}

Οι τροποποιήσεις που έχουν γίνει για να αυξήσουν και άλλο τα δυναμικά του χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν την ανάρτηση Bilstein Damptronic με αγωνιστικό σετάρισμα για βελτιστοποίηση της σταθερότητας του αυτοκινήτου τόσο στις εθείες όσο και στις στροφές. Επίσης, έχει τοποθετηθεί ελαφρύτερη αντιστρεπτική δοκός για αύξηση της ακαμψίας και μείωση του βάρους, 20 ιντσών μαύρες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου NISMO και φαρδύτερος εμπρός προφυλακτήρας. Ωστόσο οι προδιαγραφές διαφέρουν ανάλογα την αγορά.

Για παράδειγμα το GT-R Track Edition προσφέρεται στη Γερμανία με στάνταρ καθίσματα από ανθρακόνημα και προαιρετικά με πίσω αεροτομή από το ίδιο υλικό. Στη Μ. Βρετανία και Γαλλία διατίθεται με μαύρα και κόκκινα καθίσματα της Recaro από την έκδοση GT-R Black Edition, ενώ η πίσω αεροτομή από ανθρακόνημα είναι στάνταρ. Προαιρετικά προσφέρονται πίσω καπό και καθίσματα από ανθρακόνημα.

Το GT-R Track Edition βασίζεται στο ανανεωμένο GT-R, ενώ την κίνησή του αναλαμβάνει το πανίσχυρο και συναρμολογημένο στο χέρι 3.8 λτ. V6 twin-turbo μηχανικό σύνολο των 570 ίππων και 637 Nm ροπής.

Η διάθεσή του θα ξεκινήσει στα τέλη Νοεμβρίου στην τιμή (Ευρώπης) των 118.900 ευρώ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Αυξήσεις φωτιά έρχονται στα τέλη κυκλοφορίας 2017

Για ακόμα μία χρονιά ετοιμάζονται αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας και τα «σπασμένα» θα κληθούν να πληρώσουν πάλι χιλιάδες κάτοχοι αυτοκινήτων, με τη δικαιολογία -από το κράτος- ότι ρυπαίνουν το περιβάλλον.

Καταρχήν, λέγεται ότι θα μειωθεί και άλλο το όριο των εκπομπών ρύπων για τα αυτοκίνητα που απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας. Να υπενθυμίσουμε ότι πέρυσι από τα 100 γρ./χλμ. έπεσε στα 90 γρ./χλμ., ενώ για το 2017 εξετάζεται ότι το όριο θα πέσει στα 85 γρ./χλμ. ή ακόμα χειρότερα στα 80 γρ./χλμ. Κάτι που σημαίνει ότι πλέον ελάχιστα αυτοκίνητα δεν θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και αυτά θα είναι κυρίως κάποια πολύ ακριβά, όπως υβριδικά και τεχνολογίας plug-in hybrid.

Σύμφωνα παράλληλα με δημοσιεύματα, φαίνεται ότι υπάρχουν σκέψεις για επέκταση του συστήματος επιβολής τελών κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 και για πιο παλιά οχήματα. Μέχρι σήμερα και για όσα αυτοκίνητα έχουν ταξινομηθεί από 1/11/2010, o υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας γινόταν με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Με τα νέα τέλη κυκλοφορίας το μέτρο αυτό θα εφαρμοστεί και για τα αυτοκίνητα που έχουν πρώτη ημερομηνία αδείας κυκλοφορίας την 1η Ιανουαρίου 2007 και μετά και έχουν κυβισμό μεταξύ 1.400 έως 1.800 κ.εκ.

Παρακάτω παραθέτουμε κάποια ενδεικτικά παραδείγματα αλλαγών των τελών κυκλοφορίας, αν τελικά ισχύσουν για τα αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί από το 2007 έως το 2010 και με βάση τις ισχύουσες τιμές ευρώ/γρ. CO2. Όπως θα δείτε, όσα εκπέμπουν μεταξύ 141-160 γρ./χλμ. CO2 (x1,20€) η επιπλέον επιβάρυνση θα είναι χαμηλή, όμως όσα εκπέμπουν 161-190 γρ./χλμ. CO2 (x2,45€) θα κληθούν να πληρώσουν πολύ υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας:

Μάρκα/μοντέλο* CO2 (γρ./χλμ.)    Τέλη 2016 (€)    Τέλη 2017 (€)
Ford Fiesta 1.4 145 255 268
Hyundai Getz 1.4 149 255 276
Opel Corsa 1.4 146 255 270
VW Polo 1.4 150 255 277
Ford Focus 1.6 Ti-VCT 155 280 286
Opel Astra 1.6 155 280 286
VW Golf 1.6 FSI 154 280 285
Toyota Auris 1.6 152 280 281
Skoda Octavia 1.6 MPI    173 280 424
BMW 316i 142 280 262
VW Passat 1.6 FSI 180 280 441
Toyota Avensis 1.6 172 280 421
*μοντέλα του 2007      

Για τα πιο παλιά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και ηλικίας άνω των 15 ετών εξετάζεται μια μικρή μείωση των τελών κυκλοφορίας, μήπως και οι ιδιοκτήτες τους πάρουν πίσω τις πινακίδες που έχουν καταθέσει και τα βγάλουν ξανά στην κυκλοφορία. Βέβαια αυτά τα αυτοκίνητα είναι πλέον ελάχιστα, όπως και τα νεότερα των 15 ετών μεγάλου κυβισμού, αφού οι ιδιοκτήτες τους τα έχουν πωλήσει σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ford Fiesta ST για πρώτη φορά με πέντε πόρτες

Το μικρό σπορ Fiesta ST είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο στην Ευρώπη με 5θυρο αμάξωμα παράλληλα με το 3θυρο, προσφέροντας έτσι περισσότερη πρακτικότητα και εύκολη είσοδο για τους πίσω επιβάτες.

{loadposition Fordcarcenter}

Εξωτερικά, το Fiesta ST 5d διαφέρει από το 3θυρο αδελφάκι του στην σχεδίαση του πλαϊνού τμήματος όπου υπάρχουν οι δύο πίσω πόρτες, ενώ διατηρεί το δυναμικό του στιλ και τον όμορφο σχεδιασμό του. Ορισμένα από τα χαρακτηριστικά εξωτερικά του γνωρίσματα είναι ο εμπρός μυώδης προφυλακτήρας με τη μαύρη μάσκα και το λογότυπο ST, οι ποδιές στα μασπιέ, οι ανθρακί ζάντες αλουμινίου, η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα.

Την κίνηση του Fiesta ST 5d αναλαμβάνει ο γνωστός κινητήρας 1.6 λτ. EcoBoost ισχύος 182 ίππων και 240 Nm ροπής, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα, κατανάλωση 6,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 141 γρ./χλμ.

Να υπενθυμίσουμε ότι νωρίτερα μέσα στο έτος η Ford παρουσίασε και το πιο ισχυρό Fiesta ST200.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Αναπαλαιωμένη BMW M1 του 1979 είναι σαν καινούργια!

Μία από τις μόλις σαράντα BMW M1 Procar που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1979 – 1980, αναπαλαιώθηκε πλήρως από την εταιρεία Canepa που βρίσκεται στο Σαν Φρανσίσκο, Καλιφόρνια. Πρόκειται για τη νούμερο 31 (από τις 40) M1 Procar, μοντέλο του 1979, το οποίο αγοράστηκε στη Γερμανία το Νοέμβριο του 1979, ενώ το 1981 μεταβιβάστηκε στην κόρη του πρώτου κατόχου.

Στη συνέχεια πωλήθηκε σε ένα καλλιτέχνη, το 1983 κατέληξε σε ντίλερ της BMW στη Γερμανία και κατόπιν αγοράστηκε από Αμερικανό συλλέκτη. Μέχρι τον Οκτώβριο του 2012 η συγκεκριμένη M1 είχε διανύσει μόλις 6.000 χλμ. και κατόπιν την ανέλαβε η εταιρεία Canepa για μια πλήρη ανακατασκευή.

Τα περισσότερα αρχικά μέρη του αυτοκινήτου διατηρήθηκαν, όπως αναρτήσεις, άξονες, καθρέπτες, το αεροδυναμικό κιτ αμαξώματος Procarκαι οι ζάντες BBS των 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 265/40 εμπρός και 335/35 πίσω. Τα φρένα αλλάχτηκαν με μεγαλύτερα της Brembo που χρησιμοποιούσε η αγωνιστική Porsche 962, λόγω του ότι δεν ήταν πλέον διαθέσιμα τα φρένα της Μ1 Procar.

Ο 3.5 λτ. 6κύλινδρος κινητήρας στάλθηκε στην VAC Motorsports για πλήρη ανακατασκευή και αποδίδει 414 ίππους και 484 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το αμάξωμα και το σασί αφαιρέθηκαν τελείως και αποκαταστάθηκαν πλήρως μετά από εκατοντάδες ώρες, έτσι ώστε να είναι όλα πάνω του τέλεια. Επίσης βάφτηκε σε Basalt Blau, ένα εργοστασιακό χρώμα το οποίο δεν προσφέρθηκε στις M1 που ήταν για πώληση, παρά μόνο σε τέσσερις ειδικές M1 που κατασκευάστηκαν για τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

BMW i8 με γκρι ματ μεμβράνη και μπλε 22άρες ζάντες

Ένα από τα πιο ξεχωριστά σε σχεδιασμό και με προηγμένη τεχνολογία σπορ αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει κανείς σήμερα, αρκεί βέβαια να διαθέτει αρκετές δεκάδες χιλιάδες ευρώ, είναι το plug-in hybrid σπορ μοντέλο BMW i8 (πωλείται από 155.116 ευρώ στη χώρα μας).

Οι εταιρείες βελτιώσεων από την πλευρά τους προσφέρουν και για το BMW i8 διάφορες αναβαθμίσεις, οι οποίες αφορούν αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμα και στο εσωτερικό, όπως, ισχύει και για την German Special Customs.

Εξωτερικά και πιο συγκεκριμένα στο εμπρός μέρος συναντάμε νέο και πολύ δυναμικό προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα στα άκρα και νέο σπόιλερ που χαμηλώνει την απόσταση από το έδαφος. Η νέα αυτή προσθήκη κατασκευάζεται από ανθρακόνημα και ζυγίζει μόλις 2,8 κιλά. Από το ίδιο «εξωτικό» υλικό είναι κατασκευασμένες οι οι νέες πλαϊνές ποδιές, ενώ η οροφή και οι κολώνες έχουν επενδυθεί με νέα «γυαλιστερά» ανθρακονήματα.

Ξεχωριστό στιλ δίνει η ματ γκρι μεμβράνη που είναι ντυμένο όλο σχεδόν το αμάξωμα, το οποίο συνδυάζεται με ζάντες 22 ιντσών βαμμένες σε μπλε μεταλλικό χρώμα, από την COR International.

Στο εσωτερικό, η German Special Customs τοποθέτησε νέες επενδύσεις από μαύρο και μπλε δέρμα και αλκαντάρα, καθώς και νέα διακοσμητικά από ανθρακόνημα.

Στον κινητήρα δεν έχουν γίνει αλλαγές. Υπενθυμίζουμε ότι το i8 εφοδιάζεται με υβριδικό σύνολο το οποίο περιλαμβάνει 1.5 λτ. TwinPower Turbo κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα, συνδυαστικής απόδοσης 362 ίππων και 570 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 4,4 δευτερόλεπτα και η κατανάλωση είναι στα 2,1 λτ./100 χλμ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Δοκιμή VW Golf 1.4 TSI 122 PS (2008-2013)

Το Golf είναι το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της VW, αλλά και το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο στην Ευρώπη, ενώ μέχρι σήμερα έχουν παρουσιαστεί 7 γενιές από το 1974 όταν λανσαρίστηκε το πρώτο Golf. Το προγενέστερο, 6ης γενιάς Golf βασιζόταν στην ίδια πλατφόρμα με του Golf Mk5, ωστόσο έφερε πολλές βελτιώσεις σε κάθε επίπεδο. Στη χώρα μας πιο εμπορική έκδοση ήταν αυτή με τον κινητήρα 1.4 TSI 122 PS, η οποία το 2008 κόστιζε από 17.750 ευρώ. Οι τιμές του σήμερα ως μεταχειρισμένο κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα, περίπου 10.000 έως 12.000 ευρώ τα μοντέλα του 2010 – 2012.

Ποιοτικό εσωτερικό με άνετους χώρους

Ο θάλαμος των επιβατών του 6ης γενιάς Golf δεν ξεφεύγει από τα συντηρητικά σχεδιαστικά πρότυπα της Volkswagen, ενώ κυριαρχούν οι πολλές καμπύλες επιφάνειες. Ποιοτικά, το πάνω τμήμα του ταμπλό και των επενδύσεων των θυρών αποτελείται από μαλακό και ευχάριστο στην υφή μαλακό πλαστικό, ενώ η συναρμογή μεταξύ των επιμέρους επιφανειών είναι στιβαρή. Ο οδηγός θα βρει εύκολα την κατάλληλη θέση και δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με την εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων. Στον τομέα των χώρων το Golf είναι συνολικά άνετο για όλους τους φιλοξενούμενους. Στο πίσω κάθισμα ο αέρας για τα γόνατα και τα κεφάλια είναι αρκετός, ενώ στην περίπτωση μετακίνησης ενός τρίτου ατόμου το ψηλό κεντρικό τούνελ δεν θα βολέψει. Ο χώρος αποσκευών των 350 λίτρων έχει μεγάλο άνοιγμα και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα.

Δυνατός και πολιτισμένος ο κινητήρας 1.4 TSI 122 PS

Ο 1.4 TSI κινητήρας απόδοσης 122 ίππων και 200 Nm ροπής παρουσιάζει στο σύνολό του πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Από τις χαμηλές στροφές εμφανίζει θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα, ενώ η ισχύς αποδίδεται γραμμικά χωρίς κενά και ξεσπάσματα ισχύος λόγω του τούρμπο. Μόνο στις υψηλές στροφές πέφτει η απόδοσή του και είναι άσκοπο να πιέζεται. Μεταξύ των θετικών χαρακτηριστικών του είναι ο εύχρηστος και με θετική αίσθηση επιλογέας των 6 ταχυτήτων. Η τελευταία σχέση είναι «μακριά» προς όφελος της οικονομίας καυσίμου και του θορύβου που φτάνει στο εσωτερικό.

Σταθερό και άνετο στο δρόμο

Το στιβαρό πλαίσιο και οι σωστά ρυθμισμένες, ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις προσφέρουν ένα επιτυχημένο συνδυασμό άνεσης και οδικής συμπεριφοράς. Κινούμενο στις ευθείες με υψηλές ταχύτητες, το αυτοκίνητο δεν εμπνέει κανένα λόγο ανησυχίας και παραμένει υποδειγματικά σταθερό. Κάτι ανάλογο ισχύει και για την σταθερότητά του σε μια διαδρομή με στροφές, όπου παρουσιάζει αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Υποστροφικές τάσεις θα εμφανιστούν ομαλά και μόνο κατόπιν έντονης πίεσης του πεντάλ του γκαζιού μέσα στην στροφή. Το τιμόνι με τη μεταβλητή ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση έχει το κατάλληλο βάρος και μεταφέρει στα χέρια του οδηγού καλή πληροφόρηση.

(+): Ποιότητα, οδική συμπεριφορά, ασφάλεια, κινητήρας, θέση οδήγησης, εργονομία

(-): Συντηρητική εικόνα, δύναμη κινητήρα στις υψηλές στροφές

Τεχνικά χαρακτηριστικά   Συχνότερες βλάβες*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.390 Air condition 14,29%
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 122/5.000    Αναρτήσεις – άξονες 9,52%
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/1.500 Φρένα 2,38%
0-100 (χλμ./ώρα) 9,5 Σύστημα ψύξης 16,67%
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)    200 Ηλεκτρικά 14,29%
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 6,2 Κινητήρας 28,57%
Μήκος (χλστ.) 4.199 Τροφοδοσία καυσίμου    4,76%
Πλάτος (χλστ.) 1.779 Κιβώτιο ταχυτήτων 7,14%
Ύψος (χλστ.) 1.479 Σύστημα διεύθυνης 0,00%
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.578 Μετάδοση 2,38%
Χώρος αποσκευών (λτ.) 350 Δείκτης αξιοπiστίας 156,00 (μ.ο. 100)
Βάρος (κιλά) 1.290 *Πηγή Reliability Index  


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Αναβαθμισμένη νέα Skoda Superb 2.0 TSI 4×4 με 353 ίππους

Η νέα Skoda Superb αποτελεί ένα αμιγώς οικογενειακό αυτοκίνητο, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι με τον 2.0 TSI κινητήρα δεν μπορεί να αποκτήσει ακόμα και ίδια ισχύ με ένα Audi S4 3.0 TFSI, κατόπιν μετατροπής.

Το ισχυρότερο μοντέλο στην γκάμα της Superb, είναι η έκδοση 2.0 TSI 280 PS 4×4, η οποία επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με την εταιρεία βελτιώσεων Shiftech, το εν λόγω μοντέλο αποδίδει στο δυναμόμετρο 283 ίππους στις 6.070 σ.α.λ. (249 PS στους τροχούς) και 366 Nm ροπής στις 4.344 σ.α.λ. Κατόπιν επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου από την Shiftech, η ισχύς ανεβαίνει στους 353 ίππους στις 6.328 σ.α.λ. (310 PS στους τροχούς) και η ροπή φτάνει τα 448 Nm στις 3.076 σ.α.λ.

Η Shiftech δεν ανακοινώνει επιδόσεις μετά την αναβάθμιση, όμως με 70 παραπάνω ίππους και 82 Nm περισσότερη ροπή σε σημαντικά χαμηλότερες μάλιστα στροφές, η Superb 2.0 TSI 4×4 θα επιταχύνει αισθητά πιο γρήγορα, τόσο από στάση, όσο κυρίως εν κινήσει.

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Εκπληκτική BMW M4 GTS με 615 ίππους (+video)

Η ισχυρότερη μεσαία κουπέ BMW παραγωγής που έχει ποτέ παρουσιαστεί, είναι η M4 GTS με τις αγωνιστικές προδιαγραφές για χρήση δρόμου και με τις πάρα πολλές αλλαγές σε σχέση με τις «απλές» M4. Πέρα από τις όποιες αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμα και στο εσωτερικό, είναι ελαφρύτερη, διαθέτει roll cage, διαφορετικό στήσιμο και «ενισχυμένο» τον 3λιτρο κινητήρα με ισχύ στους 500 ίππους και 600 Nm ροπής.

Ο γερμανικός οίκος βελτιώσεων G-Power προσφέρει επιπλέον αναβαθμίσεις σε κάθε επίπεδο, χαρίζοντας στη M4 GTS ακόμα πιο έντονα σπορ χαρακτηριστικά. Καταρχήν, μέσω του εγκεφάλου Bi-Tronic 2 V3 ανεβάζει την απόδοση στους 615 ίππους και 760 Nm ροπής (τιμή Γερμανίας 3.867 ευρώ). Η αύξηση αυτή έχει αντίκτυπο στις επιδόσεις, αφού το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα (-0,2 δευτερόλεπτα), ενώ η τελική ταχύτητα αυξάνεται στα 320 χλμ./ώρα, από 305 χλμ./ώρα εργοστασιακά.

Επιπλέον, η G-Power προσφέρει μια ευρεία γκάμα ζαντών αλουμινίου διαμέτρου 20-21 ιντσών, αποστάτες των τροχών και διάφορα επιπλέον διακοσμητικά για το αμάξωμα και το εσωτερικό και νέες δερμάτινες επενδύσεις.

Απολαύστε και ακούστε τη BMW M4 GTS των 615 ίππων στο παρακάτω και το βίντεο:

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr