Αρχική Blog Σελίδα 335

Ανατρεπτικό νέο Nissan Micra και με ντίζελ κινητήρα

Ντεμπούτο κάνει στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού το νέο Nissan Micra, το οποίο αλλάζει πλήρως και σε κάθε επίπεδο, αφήνοντας στο παρελθόν το «low budget» προφίλ του προγενέστερου μοντέλου.

{loadposition nissan}

Προορισμένο για την Ευρώπη, το νέο Micra με τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά από το Sway Concept, είναι χαμηλότερο, πλατύτερο και μακρύτερο από τους προκατόχους του και προσφέρει μεγαλύτερους χώρους. Επίσης, εφοδιάζεται με νέους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ εξοπλίζεται από ένα πλήρες πακέτο καινοτόμων χαρακτηριστικών ασφαλείας.

Εξωτερικά απέβαλλε στο στρογγυλεμένο σχεδιασμό των παλαιότερων Micra και διαθέτει αιχμηρές γραμμές, ανάγλυφες επιφάνειες, κρυμμένες χειρολαβές στις πίσω πόρτες, φώτα σχήματος μπούμερανγκ πίσω και την χαρακτηριστική μάσκα V. Κάποιες σχεδιαστικές ομοιότητες με το Renault Clio (ειδικά στο πλάι) στο οποίο βασίζεται, δεν κρύβονται. Το νέο Micra συνδυάζεται με μια επιλογή από 10 εξωτερικά χρώματα, περιλαμβανομένου και του Energy Orange, ενώ προσφέρονται 125 διαφορετικές παραλλαγές εξατομίκευσης στο αμάξωμα αλλά και στο εσωτερικό.

Στο μοντέρνο σχεδιαστικά θάλαμο των επιβατών, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην άνεση του οδηγού, με μια χαμηλότερη θέση οδήγησης, πλήρως ρυθμιζόμενο τιμόνι και καλύτερη ρύθμιση του καθίσματος, καθώς και των πεντάλ και επιλογέα των ταχυτήτων. Παράλληλα, σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο μεταξόνιο και τις υπόλοιπες εξωτερικές διαστάσεις προσφέρει ευρυχωρία.

Στον εξοπλισμό ασφαλείας περιλαμβάνονται όλα τα σύγχρονα συστήματα, όπως είναι τα εξής: Lane Departure Prevention (Αποφυγή Εσφαλμένης Αλλαγής Λωρίδας), Intelligent Emergency Braking (Έξυπνο Σύστημα Πέδησης) με αναγνώριση των πεζών, Traffic Sign Recognition (Σύστημα Αναγνώρισης Οδικών Σημάτων), High Beam Assist (Σύστημα Υποβοήθησης Μεγάλης Σκάλας Φώτων) και Blind Spot Warning (Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου), τα οποία αποτελούν τα δομικά στοιχεία για την ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης, ως αναπόσπαστο μέρος του Nissan Intelligent Mobility.

Ένα ακόμα αποκλειστικό χαρακτηριστικό του νέου Micra αποτελεί το ηχοσύστημα έξι ηχείων Bose Personal, που αναπτύχθηκε μετά από στενή συνεργασία με τη Nissan. Συν τοις άλλοις, το νέο Micra εφοδιάζεται με μια κεντρική έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών που παρέχει πρόσβαση στα συστήματα ήχου και δορυφορικής πλοήγησης, στο κινητό τηλέφωνο, σε εφαρμογές έξυπνων συσκευών, όπως και στο Siri voice control της Apple μέσω του Car Play.

Για τη βελτίωση των χαρακτηριστικών του νέου Micra στο δρόμο περιλαμβάνονται τα συστήματα Active Ride Control για περισσότερη άνεση και Active Trace Controlγια μειωμένη υποστροφή και πιο άμεσο  χειρισμό. Επιπλέον εξοπλίζεται με ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης που προσφέρει καλύτερη αίσθηση και απόκριση.

Σε ότι αφορά του κινητήρες, το νέο Micra αρχικά θα διατίθεται με έναν 0.9 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης, καθώς και με τον diesel 1.5 λίτρων, αμφότεροι της Renault με απόδοση 90hp. Στην γκάμα επιλογών θα ενταχθεί σύντομα και ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 1.0 λίτρου με 73hp.

Το νέο Nissan Micra θα κατασκευάζεται στη Γαλλία και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη το Μάρτιο του 2017.

Παρακολουθείστε παρακάτω και τα βίντεο με το νέο Micra:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Land Rover Discovery και με 2.0 λτ. ντίζελ κινητήρα

Το νέο 5ης γενιάς Land Rover Discovery είναι γεγονός και αποτελεί αναμφίβολα ένα από τα σημαντικότερα και πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα της μάρκας, αφού στην 27ή πορεία του έχει ξεπεράσει τις 1,2 εκατομμύρια πωλήσεις. Το νέο Discovery αλλάζει τελείως σχεδιαστικά, ωστόσο διατηρεί τις πληθωρικές του διαστάσεις αλλά χάνει αρκετά κιλά, παραμένει 7θέσιο, γίνεται πιο οικονομικό και με ακόμα καλύτερες εκτός δρόμου ικανότητες.

Η εξωτερική του σχεδίαση ακολουθεί τα αισθητικά πρότυπα του Discovery Vision Concept που είχε κάνει ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης το 2015 και «αποβάλλει» τελείως την τετράγωνη αισθητική των προκατόχων του. Το νέο «Disco» γίνεται αρκετά πιο στρογγυλεμένο και σε κάποιους ίσως να μην αρέσει το πίσω κυβοειδές άκρο του.

Το αμάξωμά του έχει μήκος 4.970 χλστ., πλάτος 2.073 χλστ., ύψος 1.846 χλστ. και μεταξόνιο 2.923 χλστ. Η απόσταση από το έδαφος είναι 220 χλστ. με τα συμβατικά αμορτισέρ και 283 χλστ. με την αερανάρτηση, ενώ η γωνία προσέγγισης είναι 28,5 μοίρες (34,0 μοίρες), η ράμπας είναι 22,5 μοίρες (27,5 μοίρες) και διαφυγής 27 μοίρες (30,0 μοίρες).

Κομψό σχεδιαστικά, ιδιαίτερα πολυτελές και ευρύχωρο είναι το εσωτερικό του νέου Discovery, όπου υπάρχουν πάρα πολλές θήκες σε όλη την καμπίνα για τους έως 7 επιβάτες που θα φιλοξενηθούν στις 3 σειρές καθισμάτων. Οι θέσεις της μεσαίας σειράς σύρονται σε μια διαδρομή 160 χιλιοστών, διευκολύνοντας έτσι και την πρόσβαση στις πίσω θέσεις. Ο χώρος αποσκευών είναι τεράστιος, αφού στη 5θέσια διάταξη έχει συνολική χωρητικότητα 1.231 λίτρα. Ο εξοπλισμό του φυσικά είναι υπερπλήρης σε κάθε επίπεδο, ενώ στο ταμπλό ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής των 10 ιντσών και πιο κάτω στην κονσόλα ανάμεσα από τα καθίσματα τα χειριστήρια του αυτόματου κιβωτίου και των πολλών επιλογών της μετάδοσης κίνησης.

Χάρη στη νέα πλήρως αλουμινένια πλατφόρμα, το νέο Discovery είναι κατά 480 κιλά ελαφρύτερο και ζυγίζει από 2.099 κιλά. Γεγονός που βοηθά στην επίτευξη καλύτερων επιδόσεων, μικρότερης κατανάλωσης και εκπομπών CO2 αλλά και στη βελτίωση των εκτός δρόμου ικανοτήτων.

Για την κίνηση του νέου Discovery υπάρχουν τρία μηχανικά σύνολα πετρελαίου και ένα βενζίνης, όλα συνδυασμένα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και με ισχύ μεταξύ 180 έως 340 ίππων. Πιο αναλυτικά χαρακτηριστικά μπορείτε να δείτε στους παρακάτω πίνακες:

Έκδοση TD4 SD4 TDV6 Si6
Κυβισμός (κ.εκ.) 1998 1998 2.993 2.995
Ταχύτητες 8 8 8 8
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 180/4.000   240/4.000   258/3.750   340/6.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 430/1.500 500/1.500 600/1.750 450/3.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,5 8,3 8,1 7,1
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 8,2 6,0 6,0 4,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)   189 207 209 215
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 6,0 6,3 7,2 10,9
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 159 165 189 254
Βάρος (κιλά) 2.099 2.109 2.223 2.148

Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Διαθέσιμη η Alfa Romeo Giulia 2.0 200hp σε υψηλές τιμές

Η FCA Greece Α.Ε. ανακοίνωσε το νέο τιμοκατάλογο για την Alfa Romeo με ενδεικτικές τιμές λιανικής που αφορά νέες παραγγελίες και ταξινομήσεις (μετά την 1/6/2016). Η αναφερόμενη αξία υπολογίζεται με το νέο τέλος ταξινόμησης και τον ΦΠΑ, όπως αυτά ισχύουν από 1/6/2016. Νέο μοντέλο στον τιμοκατάλογο είναι η Giulia 2.0 200hp.

Το συγκεκριμένο μοντέλο διατίθεται σε δύο εκδόσεις, τις Giulia και Super, σε τιμές που ξεκινούν από 41.850 ευρώ και 43.450 ευρώ αντίστοιχα. Την κίνησή της αναλαμβάνει το τούρμπο μηχανικό σύνολο των 2.0 λτ., ισχύος 200 ίππων και 330 Nm ροπής, το οποίο συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Από πλευράς επιδόσεων, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 235 χλμ./ώρα, ενώ η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι στα 5,9 λτ./100 χλμ. και 138 γρ./χλμ. αντίστοιχα.

Να σημειώσουμε ότι όσον αφορά την υπόλοιπη γκάμα η Giulia 2.2 150hp Diesel πωλείται από 38.900 ευρώ, η 2.2 180hp Diesel από 42.000 ευρώ και η κορυφαία 2.9 510hp Quadrifoglio Verde ξεκινά από 115.500 ευρώ.

Για το νέο τιμοκατάλογο Alfa Romeo Πατήστε Εδώ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Honda Civic Type R για λανσάρισμα το 2017

Πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού κάνει το νέο πρωτότυπο Honda Civic Type R, το οποίο δείχνει σε μεγάλο βαθμό πως θα είναι το αυτοκίνητο παραγωγής που θα παρουσιαστεί το δεύτερο εξάμηνο του 2017, δύο μόλις χρόνια μετά το λανσάρισμα του υπάρχοντος Civic Type R.

Βασισμένο στο νέο Civic χάτσμπακ, το Type R Prototype ξεχωρίζει για τον άκρως επιθετικό του σχεδιασμό και τη μυώδη εμφάνισή του. Στο εμπρός άκρο του το βλέμμα εστιάζει στον προφυλακτήρα με τους μεγάλους αεραγωγούς, στο σπόιλερ από ανθρακόνημα και στην κόκκινη ρίγα που επεκτείνεται περιμετρικά του αμαξώματος, ενώ πιο σπορ νότα δίνουν οι αεραγωγοί πάνω από τη μάσκα και στο καπό.

Στο πλαϊνό τμήμα διακρίνονται οι ποδιές από ανθρακόνημα στα μασπιέ, οι προσθήκες στα φτερά και οι μαύρες ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών με κόκκινο περίγραμμα, συνδυασμένες με ελαστικά διαστάσεων 245/30. Πίσω από αυτές υπάρχουν κόκκινες δαγκάνες και τρυπητά εμπρός δισκόφρενα.

Στο πίσω τμήμα με την άκρως αγριεμένη εμφάνιση, υπάρχει μια μεγάλη αεροτομή, διαχύτης από ανθρακόνημα, προφυλακτήρας με μεγάλους αεραγωγούς και δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις της εξάτμισης.

Τεχνικά χαρακτηριστικά δεν ανακοίνωσε η Honda για το νέο «υπερόπλο» που ετοιμάζει, ωστόσο το πιθανότερο είναι να εφοδιάζεται με τον 2λιτρο VTEC TURBO κινητήρα ισχύος άνω των 310 ίππων.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο μικρό ηλεκτρικό VW I.D. με 170 PS και αυτονομία έως 600 χλμ.

Παγκόσμια πρεμιέρα κάνει το νέο κόμπακτ ηλεκτρικό πρωτότυπο Volkswagen I.D., το οποίο σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη μάρκα και αποτελεί τον πρεσβευτή ενός νέου στόλου ηλεκτρικών αυτοκινήτων για το κοντινό μέλλον.

Το I.D. θα μπει στην παραγωγή το 2020 και θα διατίθεται παράλληλα με το Golf, ενώ το 2025 θα αποκτήσει πλήρως αυτόνομη έκδοση, που σημαίνει ότι ο οδηγός θα είναι απλώς ένας επιβάτης. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της VW, την κίνηση του I.D. αναλαμβάνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 170 ίππων, ενώ η αυτονομία των μπαταριών με μια φόρτιση θα κυμαίνεται μεταξύ 400 έως 600 χιλιόμετρα.

Αρκετά θα είναι ακόμα τα νέα στοιχεία που θα φέρει το I.D. για την VW, όπως είναι το νέο σχεδιαστικό DNA που θα υιοθετήσει η γερμανική φίρμα για τα ηλεκτρικά της μοντέλα στο μέλλον και η νέα πλατφόρμα Modular Electric Drive Kit (MEB) στην οποία βασίζεται.

Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό του, που θα προσφέρει μεγάλους χώρους και τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών το οποίο θα αναδιπλώνεται στο ταμπλό, όταν επιλέγεται η πλήρως αυτοματοποιημένη λειτουργία («I.D. Pilot»).


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Δήλωση του ΣΕΑΑ για νέα τέλη κυκλοφορίας 2017

Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) εξέδωσε δελτίο τύπου, σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας 2017, τα οποία σύμφωνα με δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών φαίνεται ότι θα αλλάξουν και θα επηρεάσουν τόσο τα νεώτερα αυτοκίνητα με χαμηλές εκπομπές CO2, όσο και εκείνα που έχουν ταξινομηθεί μεταξύ 2007 – 2010. Τι αναφέρει αναλυτικά ο ΣΕΑΑ:

Τις τελευταίες ημέρες ανακινήθηκε για πολλοστή φορά η δημόσια συζήτηση για αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων. Δυστυχώς η συζήτηση αυτή αναπαράγεται ένα χρόνο τώρα, προκαλώντας σοβαρότατα προβλήματα στην αγορά αυτοκινήτου και στα σχετιζόμενα δημοσιονομικά έσοδα. Η συζήτηση αφορά στα παλαιότερα αυτοκίνητα, μιας και για τα νεώτερα και καθαρά αυτοκίνητα τα τέλη κυκλοφορίας του 2017 θα διατηρηθούν αμετάβλητα. Έναντι αυτής, πρέπει να σημειωθούν τα εξής:

– Με βάση τις κοινοτικές απαιτήσεις και τα παραδείγματα των ευρωπαϊκών χωρών, τα τέλη κυκλοφορίας για τα νεώτερα αυτοκίνητα πρέπει να μεταβάλλονται ανάλογα των εκπομπών ρύπων τους (εκπομπές CO2).

– Στα παλαιότερα αυτοκίνητα, για τα οποία δεν έχουν καταγραφεί εκπομπές ρύπων, εύλογο είναι τα τέλη να βασίζονται στον κυβισμό, καθώς υπό αυτό το πλαίσιο έχουν διατεθεί στην αγορά.

– Τα δημοσιονομικά έσοδα 1,1 δις ευρώ από τα τέλη κυκλοφορίας αποτελούν ρητή δέσμευση στο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα και ως εκ τούτου το μόνο που μπορεί να προκαλεί η συζήτηση είναι το «πάγωμα» της αγοράς.

– Η χώρα κατακλύζεται από εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, μεγάλης ηλικίας (περίπου το 60% αυτών είναι δεκαετίας ή παλαιότερα) και αμφίβολου ιστορικού, τα οποία αποτελούν σοβαρότατη πηγή ρύπανσης, εκπέμποντας πολλαπλάσιες ποσότητες σωματιδίων, οξειδίων του αζώτου κλπ.

Ο ΣΕΑΑ πρεσβεύει ότι:

Η μόνιμη σύγχυση και αναβλητικότητα στους καταναλωτές πρέπει επιτέλους να σταματήσει αφού ήδη μετρώνται 48 φορολογικές αλλαγές στην αγορά αυτοκινήτου τα τελευταία επτά χρόνια. Τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να είναι δικαία και να έχουν ένα σαφή περιβαλλοντικό προσανατολισμό, επιβραβεύοντας τα νέα και καθαρά οχήματα, όπως συμβαίνει σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.

Αντί του συνεχούς, δίχως λύση, προβληματισμού για τον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, υπάρχει μια σειρά σημαντικών θεμάτων της αγοράς αυτοκινήτου που είναι επείγοντα, θα μπορούσαν να εξασφαλίσουν έσοδα και κυρίως είναι κρίσιμα για την οδική ασφάλεια.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Crash tests του Euro NCAP σε Mercedes E-Class και Peugeot 3008

Με απόλυτη επιτυχία πέρασαν τα crash tests και τις λοιπές δοκιμασίες του Euro NCAP η Mercedes E-Class και το Peugeot 3008, τα οποία έλαβαν 5 αστέρια.

Ειδικότερα στην Ε-Class καταγράφηκε πολύ υψηλό ποσοστό ασφαλείας στην προστασία των ενήλικων επιβατών και παιδιών (95% και 90% αντίστοιχα). Τους μέγιστους βαθμούς πέτυχε και στη δοκιμή ακινητοποίησης μέσω του συστήματος αυτόνομης πέδησης.

Πολύ καλά αποτελέσματα παρουσίασε και το νέο μικρομεσαίο SUV Peugeot 3008. Μόνο στο στήθος του οδηγού καταγράφηκε οριακή προστασία. Καλή ήταν και η επίδοση του συστήματος αυτόνομης πέδησης, το οποίο όμως δεν ανήκει στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.

Παρακολουθείστε παρακάτω και τα βίντεο από τα crash tests:

 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Πληθωρική Mercedes GLS με 850 ίππους από τη Brabus

Το κορυφαίο SUV μοντέλο της Mercedes, η GLS δέχεται τις περιποιήσεις της Brabus και αποκτά ακόμα πιο «θηριώδη» χαρακτηριστικά και ύψιστη πολυτέλεια. Βασισμένη στη Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC με τον V8 5.5 λτ. twin-turbo κινητήρα εργοστασιακής ισχύος 585 ίππων και 760 Nm ροπής, μετά τις αναβαθμίσεις της Brabus και την αύξηση της χωρητικότητας του μηχανικού συνόλου στα 6.0 λτ., η απόδοση φτάνει τους 850 ίππους και τα 1.450 Nm ροπής.

Το επιβλητικό SUV Brabus 850 XL επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,2 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 300 χλμ./ώρα (έναντι 4,6 δλ. και 250 χλμ./ώρα η εργοστασιακή). Σημαντικά πιο γρήγορη θα είναι και στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις, λόγω των επιπλέον 690 Nm ροπής.

Εκτός από τις μετατροπές στον κινητήρα, η Brabus έχει προσθέσει αεροδυναμικό κιτ με τμήματα από ανθρακόνημα, όπως είναι εμπρός σπόιλερ, προσθήκες στους αεραγωγούς του προφυλακτήρα και μεγάλος πίσω διαχύτης. Το εξωτερικό πακέτο συμπληρώνουν και οι τεράστιες 23 σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου.

Όσο για το εσωτερικό, η Brabus το έχει επενδύσει σε κάθε επιφάνειά του (ταμπλό, πόρτες, καθίσματα κ.λπ.) με ακριβό δέρμα, συνδυασμένο με διακοσμητικά ανθρακονήματος σε χρυσαφί απόχρωση.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Επέτειος 30 χρόνων για την εικονική BMW M3!

Τριάντα χρόνια πέρασαν από όταν ξεκίνησε το 1996 η παραγωγή της πρώτης BMW M3, η οποία μέχρι σήμερα έχει φτάσει τις 5 γενιές, ενώ για πρώτη φορά οι υπάρχουσες κουπέ και η κάμπριο ονομάστηκαν M4. Παράλληλα από την πρώτη 4κύλινδρη 2.3 λτ. BMW M3 των 200 ίππων, η γερμανική μάρκα έχει φτάσει στην τωρινή και για πρώτη φορά υπερτροφοδοτούμενη 3λιτρη 6κύλινδρη τους έως 450 ίππους.

{loadposition acs-bmw}

Στη μακρόχρονη ιστορία της M3 υπήρξαν και κάποια μοντέλα που ποτέ δεν βγήκαν στην παραγωγή, όπως ήταν M3 Pickup του 1986, η M3 Compact του 1996, η M3 Touring του 2000 και η νεότερη M3 Pickup του 2011.

Η πρώτη M3 εφοδιαζόταν με 2.3 λτ. 4κύλινδρο κινητήρα ισχύος 200 ίππων, ο οποίος επιτάχυνε το βάρους 1.200 κιλών αμάξωμα από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 235 χλμ./ώρα. Το 1988 παρουσιάστηκε η πιο σπορ M3 Evo με 220 ίππους και 243 χλμ./ώρα τελικής, ενώ το 1990 έκανε την εμφάνισή της η M3 Sport Evolution με 2.5 λτ. κινητήρα ισχύος 238 ίππων και σε παραγωγή 600 οχημάτων.

Η δεύτερης γενιάς M3 παρουσιάστηκε το 1992 με 6κύλινδρο κινητήρα 3.0 λτ. ισχύος 286 ίππων και 320 Nm ροπής. Η ανανεωμένη M3 του 1995 απέκτησε πιο μεγάλο μοτέρ 3.2 λτ. απόδοσης 321 ίππων, ενώ το 1996 εφοδιάστηκε με το SMG αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Το 2000 λανσαρίστηκε η 3ης γενιάς BMW M3 ΜΕ 3.2 λτ. 6κύλινδρο κινητήρα ισχύος 343 ίππων και 365 Nm ροπής. Η τέταρτη γενιά παρουσιάστηκε το 2007 με V8 μηχανικό σύνολο 4.0 λτ. απόδοσης 420 ίππων και πολλά τμήματα κατασκευασμένα από ελαφριά υλικά, όπως ανθρακόνημα και αλουμίνιο.

Η υπάρχουσα BMW M3 λανσαρίστηκε το 2014 και για πρώτη φορά εφοδιάστηκε με 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα τεχνολογίας M TwinPower Turbo, με 431 ίππους και 550 Nm ροπής. Παράλληλα, το περασμένο καλοκαίρι διατέθηκε η περιορισμένης παραγωγής BMW M3 «30 Jahre M3» σε 500 μονάδες, με αποκλειστικό χρώμα Macao Blue, αλλαγές στην ανάρτηση και ανεβασμένη ισχύ στους 450 ίππους.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ferrari LaFerrari με μηνιαία δόση από 33.000 ευρώ!

Η Ferrari έχει εδώ και καιρό πουλήσει και τις 499 LaFerrari που κατασκεύασε και πλέον όποιος ενδιαφέρεται να την αγοράσει θα πρέπει να την αναζητήσει στην αγορά των μεταχειρισμένων. Μάλιστα θα πρέπει να έχει πολύ περισσότερα από 1,1 περίπου εκατομμύρια ευρώ που στοίχιζε ως καινούργια, αφού μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει την αρχική τις τιμή επί τρεις φορές.

Όπως δηλαδή ισχύει και για την συγκεκριμένη «καινούργια» LaFerrari του 2014, η οποία έχει διανύσει μόλις 1.440 μίλια (2.317 χλμ.) και τώρα πωλείται στην τιμή των 3.799.995 δολαρίων (3.386.806 ευρώ). Για όσους πάλι δεν έχουν ή δεν θέλουν να δώσουν όλο το ποσό, η Ferrari του Χιούστον που την πουλάει προσφέρει και διευκολύνσεις, με μηνιαία δόση που ξεκινάει από τα 37.061 δολάρια (σχεδόν 33.000 ευρώ).

Βέβαια υπάρχει και η εναλλακτική της καινούργιας «ανοιχτής» Ferrari Aperta, αν δεν έχουν κάνει ήδη soldoutτα 150 οχήματα που θα κατασκευαστούν.

Για την κίνησή της LaFerrari φροντίζει ένα υβριδικό σύνολο με έναν 6,2 λίτρων V12 βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, συνδυαστικής απόδοσης 963 ίππων και πάνω από 900 Nm ροπής. Οι επιδόσεις είναι τρομαχτικές, αφού επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,4 δευτερόλεπτα, από 0-200 χλμ./ώρα κάτω από 7,0 δευτερόλεπτα, από 0-300 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

BMW M3 Evolution II του 1988 πωλήθηκε 56.000 ευρώ!

Μια πολύ σπάνια BMW E30 M3 Evolution II, μοντέλο του 1988 και σε εξαιρετική κατάσταση, πωλήθηκε σε δημοπρασία που έγινε στις 24 Σεπτεμβρίου, έναντι του ποσού των 48.400 λιρών Αγγλίας (σχεδόν 56.000 ευρώ).

Πρόκειται για την 276η M3 EVO II από τις συνολικά 500 που κατασκευάστηκαν και μία από τις πενήντα που πωλήθηκαν στη Μεγάλη Βρετανία. Σύμφωνα με την αξιολόγηση της Classic Car Auctions, η κατάσταση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου αξιολογήθηκε με 107 βαθμούς στους 135 και έπιασε τέσσερα (από τα πέντε) αστέρια σε όλους σχεδόν τους τομείς αξιολόγησης, σχετικά με την κατάσταση του κινητήρα, μετάδοσης, ηλεκτρικών, αμαξώματος, εσωτερικού κ.λπ.

Το αυτοκίνητο φυλασσόταν σε ειδικά στεγασμένο χώρο (Carcoon) τα τελευταία χρόνια, ενώ από το 1988 έχει διανύσει 105.763 μίλια (170.209 χλμ.).

Πληροφοριακά, η BMW E30 M3 Evolution II εφοδιάζεται με 2.3 λτ. 4κύλινδρο κινητήρα ισχύος 220 ίππων και 245 Nm ροπής, ο οποίος επιταχύνει το αμάξωμα των 1.200 κιλών από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 237 χλμ./ώρα.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr