Αρχική Blog Σελίδα 334

Βράχος η νέα Mercedes C-Class στο πιο σκληρό crash test

Το κατώφλι του αμερικάνικου ινστιτούτου ασφαλείας IIHS πέρασε η νέα Mercedes C-Class, η οποία έλαβε τη μέγιστη διάκριση TOP SAFETY PICK+. Σε όλα τα τεστ παθητικής ασφάλειας, το μεσαίο premium αυτοκίνητο αποδείχτηκε πολύ ασφαλές, ενώ μόνο στο τεστ απόδοσης των εμπρός φωτιστικών σωμάτων αξιολογήθηκε ως μέτριο.

Ειδικά στο πιο σκληρό crash test της μικρής μετωπικής επιφάνειας κάλυψης, η νέα C-Class προστάτεψε αποτελεσματικά τον οδηγό της και ο ζωτικός χώρος παρέμεινε ακέραιος σε μεγάλο βαθμό. Συγκεκριμένα η εισχώρηση στο υποπόδιο έφτασε τα 10 εκατοστά, ενώ το ταμπλό μετακινήθηκε προς τον οδηγό μόνο 4 εκατοστά. Παράλληλα οι μετρήσεις των δυνάμεων που ασκήθηκαν στο ανδρείκελο έδειξαν χαμηλό κίνδυνο τυχόν σημαντικών τραυματισμών σε μια ανάλογη πραγματική σύγκρουση.

Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο από το crash test:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο ηλεκτρικό Opel Ampera-e με αυτονομία πάνω από 500 χλμ.

Η Opel ανατρέπει τα δεδομένα της ηλεκτρικής μετακίνησης στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι με το νέο κόμπακτ ηλεκτρικό της όχημα Ampera-e, το οποίο με θεωρητική αυτονομία πάνω από 500 χιλιόμετρα θέτει νέα στάνταρ στην κατηγορία του.

Η Opel δοκίμασε το Ampera-e σύμφωνα και με το προφίλ ταχύτητας που ορίζει ο κύκλος οδήγησης WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure), προσεγγίζοντας περισσότερο τα πραγματικά οδηγικά δεδομένα. Σε αυτή την περίπτωση, οι μηχανικοί της Opel υπολογίζουν ότι η συνδυασμένη αυτονομία του κύκλου WLTP υπερβαίνει τα 380 χιλιόμετρα, που είναι αρκετά και πάλι για τα σημερινά δεδομένα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και του δίνει τη δυνατότητα να κάνει και ταξίδια.

Όπως είναι φυσικό, η αυτονομία σε καθημερινή χρήση μεταβάλλεται και εξαρτάται από το προσωπικό οδηγικό στυλ και εξωγενείς παράγοντες. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του αυτοκινήτου στην Έκθεση του Παρισιού, ο CEO της Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann ανέφερε ότι ένα Ampera-e διένυσε απόσταση 417 χιλιομέτρων από το Λονδίνο στο Παρίσι, ενώ όταν έφτασε στην Έκθεση είχε ακόμα 80 χλμ. αυτονομίας.

Το Opel Ampera-e διαθέτει και αρκετά καλές επιδόσεις μέσω του ηλεκτροκινητήρα ισχύος 204 ίππων, καθώς επιταχύνει από 0 στα 50 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, από 80-120 χλμ./ώρα σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα.

Οι μεγάλες μπαταρίες χωρητικότητας 60 kWh είναι έξυπνα ενσωματωμένες στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, αφήνοντας ελεύθερο χώρο για πέντε επιβάτες και χώρο αποσκευών επιπέδου 5θυρου συμπαγούς μοντέλου. Επιπλέον, το Ampera-e διαθέτει ψηφιακή συνδεσιμότητα χάρη στο Opel OnStar και την ενσωμάτωση smartphone.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ανανεωμένο Mitsubishi ASX με «Dynamic Shield»

Η Mitsubishi ανανεώνει για ακόμα μία φορά το μικρομεσαίο SUV μοντέλο της ASX, το οποίο από το 2010 που λαναρίστηκε, έχει ξεπεράσει σε παραγωγή μέχρι σήμερα τα 1.100.000 οχήματα. Στην Ευρώπη έχουν πωληθεί συνολικά 237.564 ASX και αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά του μοντέλου, ενώ πιο μπροστά από αυτό βρίσκεται το Outlander.

Προκειμένου να «φρεσκάρει» η Mitsubishi το ASX και να το εναρμονίσει αισθητικά με τα νεότερα μοντέλα, του ανασχεδίασε το εμπρός άκρο. Σε αυτό κυριαρχεί η νέα σχεδιαστική ταυτότητα της ιαπωνικής μάρκας με την ονομασία «Dynamic Shield», η οποία εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Outlander PHEV Concept-S, το 2014.

Κύριο χαρακτηριστικό στην εμπρός όψη του ανανεωμένου ASX αποτελούν οι πλατιές νίκελ ραβδώσεις που περικλείουν τη νέα μαύρη μάσκα, το μαύρο πλαίσιο γύρω από την πινακίδα, τον αεραγωγό πιο χαμηλά και τα φώτα ομίχλης. Επίσης στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα υπάρχει μια ασημί ποδιά.

Εκτός από το νέο εμπρός άκρο, το ανανεωμένο ASX περιλαμβάνει και μια νέα κεραία τύπου «πτερύγιο καρχαρία» και νέες επενδύσεις στα καθίσματα. Να υπενθυμίσουμε ότι πριν από ένα περίπου χρόνο, το ASX εφοδιάστηκε με νέο κινητήρα πετρελαίου 1.6 λίτρων ( διαβάστε εδώ τη δοκιμή).


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο σπορ Renault Trezor δείχνει το μέλλον της μάρκας (+video)

Από τα πιο εντυπωσιακά πρωτότυπα μοντέλα που παρουσιάζονται στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού είναι και το πρωτότυπο Trezor, το οποίο δείχνει το όραμα της εταιρείας τόσο σε επίπεδο αισθητικής, όσο και συνολικότερης λειτουργίας του αυτοκινήτου, σηματοδοτώντας ένα νέο σχεδιαστικό κύκλο που θα χαρακτηρίζει τα μελλοντικά μοντέλα της Renault.

Το μακρύ (4.700 χλστ.), πλατύ (2.180 χλστ.), χαμηλό (1.080 χλστ.) και με μεταξόνιο 2.776 χλστ. αμάξωμα του Trezor με τις δυναμικές αναλογίες, το έντονο ανάγλυφο των επιφανειών και τη φωτεινή υπογραφή δημιουργούν ένα σύνολο που χαρακτηρίζεται από την ένταση και παράλληλα την αεροδυναμική βελτιστοποίηση (Cd: 0,22). Το βάρος του ανέρχεται στα 1.600 κιλά, ενώ για την κατασκευή του έχει γίνει συνδυασμός ανθρακονημάτων και χάλυβα. Τη δυναμική του εικόνα ενισχύουν με την σειρά τους και οι μεγάλης διαμέτρου ζάντες των 21 ιντσών εμπρός και των 22 ιντσών πίσω.

Το Trezor χρησιμοποιεί για την κίνησή του αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια με συστοιχίες που βασίζονται στην τεχνολογία που χρησιμοποιεί και το Z.E. 40. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 350 ίππους και τα 380 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα.

Δείτε το RenaultTrezorκαι στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο υψηλών επιδόσεων Hyundai RN30 2.0 turbo 380 PS

H Hyundai δείχνει τις «αγριεμένες» προθέσεις της για την γκάμα των υψηλών επιδόσεων μοντέλων «N» που ετοιμάζει, μέσω του άκρως εντυπωσιακού σπορ πρωτότυπου μοντέλου RN30.

Το εμπνευσμένο από αγωνιστικά οχήματα Hyundai RN30 βασίζεται στο νέο i30 και δημιουργήθηκε σε στενή συνεργασία με τα τμήματα Hyundai Motorsport (HMSG), Hyundai Motor Europe Technical Center (HMETC) και το Hyundai Motor’s Performance Development & High Performance Vehicle Division.

Το RN30 τροφοδοτείται με ένα 2λιτρο turbo μηχανικό σύνολο με μπλοκ από σφυρηλατημένα τμήματα αντί χυτευτά, έτσι ώστε να αυξηθεί η αντοχή τους. Το πανίσχυρο αυτό μοτέρ αποδίδει 380 ίππους και 451 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με ένα υγρού τύπου κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT και με σύστημα τετρακίνησης και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα εξάτμισης. Για τη βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών, το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό eLSD εξασφαλίζει το κατάλληλο ποσοστό ροπής ανά τροχό, ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης.

Κατά την εξέλιξή του, οι μηχανικοί της Hyundai έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα στη μείωση του βάρους και στο χαμήλωμα του κέντρου βάρους. Αντί για χρήση ανθρακονήματος ενισχυμένο με πλαστικό, η Hyundai έκανε χρήση πλαστικών υλικών, σχεδιασμένων σε συνεργασία με την BASF.

Το άκρως δυναμικού σχεδιασμού αμάξωμα του RN30 διατήρησε κάποια αισθητικά στοιχεία από το νέο i30, ωστόσο διαθέτει πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα, είναι αρκετά πιο πλατύ (1.930 χλστ.) και πιο χαμηλό κατά 84 χλστ. (1.355 χλστ.). Επίσης, εφοδιάζεται με μεγάλο πίσω διαχύτη, αεραγωγούς, κεραμικές διπλές εξατμίσεις και 19 ιντσών ελαφριές ζάντες αλουμινίου. Φυσικά πολλές απαραίτητες αλλαγές έχουν γίνει και στο αγωνιστικό εσωτερικό του RN30, όπως είναι –μεταξύ άλλων- η τοποθέτηση μπάκετ καθισμάτων, rollcage.

Όσο για το i30N παραγωγής θα είναι διαθέσιμο το επόμενο έτος και αναμένεται να έχει αρκετά δυναμικά χαρακτηριστικά σε κάθε επίπεδο.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Honda Civic Sedan 1.5 Turbo 182 PS για την Ευρώπη

Ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού κάνει και το νέο, 10ης γενιάς Civic Sedan, παράλληλα με το επίσης νέο Civic Hatchback και το εκρηκτικό νέο πρωτότυπο Civic Type R.

Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Civic Sedan είναι ίδιο εξωτερικά με το «αμερικάνικο» Civic Sedan και διακρίνεται για τον σπορτίφ σχεδιασμό του και το χυτό τελείωμα στο πίσω μέρος που παραπέμπει στα 4θυρα κουπέ. Με μήκος 4.630 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.416 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ. είναι αρκετά μεγαλύτερο από τους προκατόχους του και πλησιάζει τη μεσαία κατηγορία. Έτσι προσφέρει μεγαλύτερους χώρους τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (519 λίτρα).

Όπως και το 5θυρο, έτσι και το σεντάν βασίζεται σε μια νέα πιο άκαμπτη αλλά ελαφρύτερη πλατφόρμα, με χαμηλότερο κέντρο βάρους και νέες αναρτήσεις (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω). Το βάρος του νέου Civic ξεκινά από τα 1.279 κιλά και παρά τις μεγαλύτερες διαστάσεις είναι ελαφρύτερο από πριν.

Το νέο Civic sedan κάνει ντεμπούτο επί ευρωπαϊκού εδάφους με τον ολοκαίνουργιο VTEC TURBO κινητήρα των 1.5 λτ. ισχύος 182 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής μεταξύ 1.900 – 5.000 σ.α.λ. (220 Nm μεταξύ 1.700 – 5.500 σ.α.λ. με το CVT). Λογικά θα λανσαριστεί και με τον κινητήρα πετρελαίου 1.6 i-DTEC.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο SsangYong LIV-2 και βελτιώσεις στο Tivoli

Στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, η SsangYong παρουσιάζει το τελείως καινούριο μοντέλο της, το concept LIV-2, που αποτυπώνει ένα μεγάλο premium SUV, το οποίο θα βγει στην παραγωγή το 2017 και θα αντικαταστήσει το Rexton. To SsangYongLIV-2, αποτελεί την εξέλιξη του πρωτότυπου LIV-1, που είχε παρουσιαστεί το 2013, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σεούλ. Το όνομά του προέρχεται από τις λέξεις Limitless Interface Vehicle, που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνουν ένα όχημα με απεριόριστες δυνατότητες.

Το SsangYong LIV-2 εξοπλίζεται με έναν κινητήρα diesel 2,2 λίτρων (181PS, 420 Nm) προδιαγραφών Euro 6, που εξασφαλίζει δύναμη και οικονομία, όπως και με το υπερσύγχρονο, πρόσφατα παρουσιασμένο, μοτέρ βενζίνης 2.0 DGi (225PS, 350 Nm) με turbo και άμεσο ψεκασμό καυσίμου.

Το εσωτερικό του είναι σχεδιασμένο να δημιουργεί την αίσθηση ενός σύγχρονου πολυτελούς καθιστικού, μέσα στο περιβάλλον μια λιμουζίνας, ενώ είναι εξοπλισμένο με πολλές σύγχρονες τεχνολογίες επικοινωνίας. Αυτές περιλαμβάνουν ένα ενοποιημένο σύστημα επικοινωνίας με τρεις οθόνες, αντικατοπτρισμό των ηλεκτρονικών συσκευών (mirroring) μέσω wi-fi, αλλά και τεχνολογίες συνδεσιμότητας μέσω των applications Apple CarPlay και Google Android Auto. Συνολικά, το σύστημα infotainment μπορεί να ρυθμιστεί από ένα πάνελ αφής και προσφέρει ήχο surround υψηλής ποιότητας.

Παράλληλα, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως είναι το Σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος (AEBS) και τα συστήματα Υποβοήθησης Ασφάλειας Κυκλοφορίας (TSA), Αυτόματης Απενεργοποίησης Προβολέων (HBA), Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (LDW), Διάγνωσης Τυφλού Σημείου, Υποβοήθησης Παραμονής στη Λωρίδα (LKA) και Προειδοποίησης Κυκλοφορίας κατά το ξεπαρκάρισμα με όπισθεν. 

Αναβαθμίσεις έχουν γίνει και στα Tivoli και XLV για το 2017. Αμφότερα θα λάβουν επιπλέον εξοπλισμό ασφαλείας, όπως το Σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος (AEBS), που θα διατίθεται ως στάνταρ στις περισσότερες εξοπλιστικές εκδόσεις τους, ενώ προαιρετικά θα είναι τα παραπάνω προαναφερθέντα συστήματα. Στον εξοπλισμό προστίθεται ακόμα η ρύθμιση της κολόνας του τιμονιού σε απόσταση, αναβαθμισμένο σύστημα εξαερισμού των εμπρός καθισμάτων και ανακλινόμενες πίσω θέσεις. Επίσης, προστίθεται και διπλό πάτωμα στο χώρο αποσκευών που αναβαθμίζει την χρηστικότητα και την ευελιξία. Ειδικά για το XLV, η αναβάθμιση περιλαμβάνει και θερμαινόμενα πίσω καθίσματα.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Audi RS 3 sedan με 400 ίππους! (+video)

Η Audi παρουσιάζει το πιο δυναμικό μοντέλο στην σειρά του A3, το RS 3 sedan με απόδοση 400 ίππων, εντυπωσιακή εμφάνιση και εκρηκτικές επιδόσεις. Την κίνησή του αναλαμβάνει ο 5κύλινδρος 2.5 TFSI με ισχύ 400 ίππων και 480 Nm ροπής μεταξύ 1.700 και 5.850 σ.α.λ. Το μικρομεσαίο κορυφαίο σεντάν της Audi επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 280 χλμ./ώρα.

Το πανίσχυρο και με άγριο ήχο μηχανικό αυτό σύνολο συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων S tronic, ενώ η μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς γίνεται μέσω της τετρακίνησης quattro. Ο ηλεκτροϋδραυλικός πολύδισκος συμπλέκτης κατανέμει την ροπή σε κάθε άξονα ανάλογα τις συνθήκες πρόσφυσης σε συνεργασία με το σύστημα ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς (ESC). Μάλιστα το ESC με την επιλογή sport mode προσφέρει ελεγχόμενο ντριφτ, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως.

Απαραίτητες αλλαγές έχουν γίνει στις ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις με την πιο σφιχτή ρύθμιση και το χαμήλωμα κατά 25 χιλιοστά. Ενισχυμένα είναι και τα φρένα με τους μεγάλους δίσκους εμπρός των 370 χιλιοστών και τις 8πίστονες δαγκάνες. Προαιρετικά προσφέρονται κεραμικοί εμπρός δίσκοι. Για την επαφή με το οδόστρωμα φροντίζουν οι 19 ιντσών ζάντες με ελαστικά 235/35, ή τα εξτρά εμπρός λάστιχα 255/30.

Φυσικά έχουν γίνει και οι απαραίτητες αλλαγές τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό, έτσι ώστε να τονιστούν περεταίρω στα σπορ χαρακτηριστικά του νέου Audi RS 3 sedan, όπως είναι ο εμπρός προφυλακτήρας με τους μεγάλους αεραγωγούς, η μαύρη μάσκα, καθρέπτες και πλαίσια γύρω από τα παράθυρα, οι ποδιές στα μασπιέ, ο διαχύτης πίσω με τις δύο μεγάλες οβάλ μαύρες απολήξεις της εξάτμισης, τα σπορ καθίσματα τα διακοσμητικά ανθρακονήματος κ.λπ.

Δείτε το νέο Audi RS 3 sedan και στο παρακάτω βίντεο:



ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Suzuki Ignis 1.2 λτ. και 4WD (+τεχνικά χαρακτηριστικά)

Το νέο Suzuki Ignis έκανε πρεμιέρα επί ευρωπαϊκού εδάφους στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, ενώ το λανσάρισμά του θα ξεκινήσει από τις αρχές του 2017 με κινητήρα βενζίνης 1.2 λτ., υβριδικό σύστημα και επιλογή με τετρακίνηση.

Το κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμά του με μήκος 3.700 χλστ., πλάτος 1.660 χλστ. (1.690 χλστ. με τις προεκτάσεις στα φτερά) ύψος 1.595 χλστ. και μεταξόνιο 2.435 χλστ., παρουσιάζει ενδιαφέρουσα σχεδίαση στο εμπρός άκρο, όμως πίσω δεν χαρακτηρίζεται για την καλαισθησία του.

Νεανική και μοντέρνα αισθητική έχει το εσωτερικό του νέου Ignis με τον ευχάριστο διάκοσμο, την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων στο κέντρο του ταμπλό και το σπορτίφ τιμόνι. Παρά τις κόμπακτ διαστάσεις του, ο θάλαμος των επιβατών είναι άνετος για τη μεταφορά τεσσάρων ατόμων. Την πρακτικότητα ενισχύουν τα πίσω διαιρούμενα 50:50 καθίσματα και συρόμενα σε διαδρομή 165 χιλιοστών. Για τις αποσκευές υπάρχουν 267 λτ., ή 227 λτ. στην έκδοση με την τετρακίνηση.

Για την κίνηση του νέου Ignis φροντίζει το μηχανικό σύνολο βενζίνης 1.2 Dualjet και σε έκδοση με ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki). Αυτό αποτελείται από ένα σύστημα ISG (Integrated Starter Generator) με ενσωματωμένη γεννήτρια ρεύματος, ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Ο κινητήρας των 1.2 λτ. αποδίδει 90 ίππους και 120 Nm ροπής, προσφέρει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα από 11,5 δλ. και κατανάλωση από 4,3 λτ./100 χλμ. ανάλογα την έκδοση (βλ. παρακάτω τεχνικά χαρακτηριστικά). Για τη μετάδοση της κίνησης υπάρχει 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή το αυτοματοποιημένο 5τάχυτο AGS (Auto Gear Shift).

Το σύστημα 4WD ALLGRIP AUTO μεταβάλλει αυτόματα το ποσοστό της ροπής ανάμεσα στους εμπρός και πίσω τροχούς, όταν οι εμπρός τροχοί χάσουν την πρόσφυσή τους. Επίσης, στο 4κίνητο Ignis η πίσω ανάρτηση αποτελείται από άκαμπτο άξονα με 3 συνδέσμους, ενώ στα 2κίνητα υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας.

Έκδοση 1.2 2WD 1.2 4WD 1.2+SHVS 2WD   1.2+SHVS 4WD
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.242 1.242 1.242 1.242
Ταχύτητες 5 (5 AGS) 5 5 5
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 90/6.000 90/6.000 90/6.000 90/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 120/4.400 120/4.400   120/4.400 120/4.400
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 12,2 (12,2)   11,9 11,8 11,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)   170 (170) 165 170 165
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,6 (4,6) 5,0 4,3 4,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 104 (104) 114 97 106
Βάρος (κιλά) 810 (830) 870 835 885

 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο ηλεκτρικό SUV Mercedes Generation EQ με 408 ίππους

Τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν το μέλλον της αυτοκίνησης, γι’αυτό βλέπουμε συνεχώς πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες να παρουσιάζουν κάθε κατηγορίας και ισχύος μοντέλα, τα οποία θα μπουν στην παραγωγή στο κοντινό μέλλον. 

Η νέα πρόταση της Mercedes ακούει στο όνομα «Generation EQ» και πρόκειται για ένα πρωτότυπο μεγάλο SUV μοντέλο κοντά στην παραγωγή. Η νέα γενιά των ηλεκτρικών οχημάτων θα βασίζεται σε μια αρχιτεκτονική ειδικά εξελιγμένη για οχήματα με μπαταρίες, η οποία θα είναι επεκτάσιμη και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια ευρεία γκάμα μοντέλων, αφού το μεταξόνιο, τα μετατρόχια και όλα τα εξαρτήματα του συστήματος θα είναι μεταβλητά. Παράλληλα, το πρωτότυπο SUV Generation EQ είναι κατασκευασμένο από μια μείξη υλικών που περιλαμβάνει ατσάλι, αλουμίνιο και ανθρακόνημα, εξασφαλίζοντας χαμηλό βάρος, αντοχή και αποδοτικό κόστος.

Ο σχεδιασμός του Generation EQ χαρακτηρίζεται εξωτερικά από τις απαλές καμπύλες και την ενιαία εμπρός μάσκα με τα φωτιστικά σώματα, τις 21 ιντσών ζάντες και τους λεπτούς καθρέπτες – κάμερες. Ρετρο-ηλεκτρικό χαρακτηρίζει η Mercedes και το εσωτερικό με το τριάκτινο τιμόνι, τα χειριστήρια αφής και τη μεγάλη ενιαία οθόνη των 23 ιντσών (53×11 εκ.) του πίνακα οργάνων, θυμίζοντας την αντίστοιχη στη Mercedes S-Class.

Το ηλεκτρικό σύστημα αποτελείται από δύο μοτέρ στον εμπρός και πίσω άξονα και μια συστοιχία μπαταριών στο δάπεδο χωρητικότητας άνω των 70 kWh. Η συνολική απόδοση φτάνει τα 300 kW (408 ίππους) και τα 700 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα και αυτονομία έως 500 χιλιομέτρων.

Το Generation EQ είναι έτοιμο για να μπορεί να φορτίζει είτε στο σπίτι με wallbox ή με ταχεία φόρτιση. Με την εισαγωγή του ταχυφορτιστή Combined Charging System (CCS), θα μπορεί να φορτίζει για αποστάσεις 100 χιλιομέτρων μέσα σε πέντε λεπτά.

Φυσικά θα εξοπλίζεται με όλα τα προηγμένης συστήματα επικοινωνίας, ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι για παράδειγμα τα σημεία φόρτισης, προειδοποίηση από το πρόγραμμα οδήγησης ότι η τρέχουσα φόρτιση δεν επαρκεί για τον επιθυμητό προορισμό, επικοινωνία με άλλα οχήματα μέσω της τεχνολογίας Car-to-X κ.λπ.

Δείτε τη Mercedes Generation EQ και στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέα BMW Concept X2 στην Πόλη του Φωτός

Η BMW επέλεξε την Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι για να παρουσιάσει πρώτη φορά το νέο πρωτότυπο SUV μοντέλο της BMW Concept X2, μέσω του οποίου προαναγγέλλει ένα νέο μέλος στην οικογένεια «X» της μάρκας. Το αυτοκίνητο παραγωγής αναμένεται να το δούμε εντός του 2017 ή το 2018 και θα τοποθετηθεί ανάμεσα στις X1 και X2, καλύπτοντας έτσι το κενό ανάμεσα στα δύο SUV.

{loadposition acs-bmw}

Η πρωτότυπη X2 διαθέτει αρκετά δυναμικό σχεδιασμό και αθλητική εμφάνιση, δείχνοντάς μας τις βασικές εξωτερικές φόρμες που θα υιοθετήσει η X2 παραγωγής. Στο μυώδες εμπρός άκρο κυριαρχούν η μεγάλη μάσκα, οι ευμεγέθεις αεραγωγοί στον προφυλακτήρα και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.

Στο πλάι η BMW Concept X2 διακρίνεται από το μακρύ εμπρός καπό με το χαμηλό ρύγχος, το μακρύ μεταξόνιο και τους κοντούς προβόλους, τις όμορφες ζάντες των 21 ιντσών και την χαμηλή οροφή με την αεροτομή στο τελείωμά της. Παράλληλα τα σήματα τις BMW ψηλά στις πίσω κολόνες δίνουν μα ξεχωριστή νότα.

Μοντέρνο και σπορτίφ σχεδιασμό έχει και το πίσω τμήμα της πρωτότυπης X2. Σε αυτό ξεχωρίζουν τα ψηλά τοποθετημένα LED μακρόστενα φωτιστικά σώματα, ο ψηλός προφυλακτήρας και ο διαχύτης με τις δύο μεγάλες στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Η BMW δεν ανακοίνωσε καμία τεχνική πληροφορία, ωστόσο η X2 παραγωγής αναμένεται βασίζεται στην πλατφόρμα της X1, που σημαίνει ότι θα διαθέτει εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή και σε όλους με τετρακίνηση xDrive. Για την κίνησή της θα υπάρχει μια σειρά από 2λιτρους κατά βάση κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, χωρίς να αποκλείονται και οι 3κύλινδροι των 1.5 λίτρων.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Πιο σπορτίφ νέο Audi Q5 με πέντε κινητήρες

Πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι κάνει το νέο, δεύτερης γενιάς Audi Q5, το οποίο αποκτά πιο δυναμικό σχεδιασμό, νέες τεχνολογίες και ανεβάζει και άλλο τον πήχη στην κατηγορία των μεσαίων premium SUV.

Το μήκους 4,66 μ., πλάτους 1,89 μ., ύψους 1,66 μ. και με μεταξόνιο 2,82 μ. αμάξωμά του είναι συνολικά μεγαλύτερο από εκείνο του προγενέστερου Q5, ωστόσο χάρη στην χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής και αλουμινίου, το βάρος του μειώθηκε έως 90 κιλά (ανάλογα τον κινητήρα). Παράλληλα εξωτερικά απέκτησε πιο ανάγλυφη αισθητική, νέα LED φωτιστικά σώματα και τρισδιάστατη μάσκα. Το νέο Q5 θα είναι διαθέσιμο σε 15 διαφορετικά χρώματα και πέντε επίπεδα εξοπλισμού, τα sport, design, S line sport, design selection και S line.

Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό, το οποίο συνδυάζει το μοντέρνο και σπορτίφ σχεδιασμό με την πολυτέλεια και την high-tech εικόνα. Στον πλούσιο εξοπλισμό του περιλαμβάνεται μέχρι και λειτουργία μασάζ στα καθίσματα, καθώς και φωτισμός με 30 διαφορετικές αποχρώσεις. Επίσης, διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, head-up display, σύστημα πολυμέσων MMI με οθόνη 8,3 ιντσών και μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Οι επιβάτες απολαμβάνουν παράλληλα ακόμα πιο μεγάλους χώρους και περισσότερη πρακτικότητα μέσω και των συρόμενων πίσω καθισμάτων. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται μεταξύ 550 και 610 λίτρα, ενώ φτάνει τα 1.550 λίτρα.

Το νέο Audi Q5 θα λανσαριστεί στην Ευρώπη αρχικά με κινητήρες πετρελαίου 2.0 TDI ισχύος 150 ίππων, 163 ίππων και 190 ίππων, με 3.0 TDI 286 hp και 620 Nm ροπής και με βενζίνης 2.0 TSI, με απόδοση 252 ίππων. Για τη μετάδοση της κίνησης υπάρχουν 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, 7τάτυχο αυτόματο S tronic και 8τάχυτο tiptronic (μόνο με τον 3.0 TDI). Η τετρακίνηση quattro είναι προαιρετική στην αρχική έκδοση των 150 ίππων και στάνταρ στις υπόλοιπες.

Σημαντικά αναβαθμισμένο είναι και σε οδική συμπεριφορά μέσω του νέου πλαισίου, των νέων αναρτήσεων πενταπλών συνδέσμων και του νέου ηλεκτρομηχανικού συστήματος διεύθυνσης. Επίσης, προσφέρεται και η ρυθμιζόμενη σε πέντε επίπεδα αερανάρτηση.

Η παραγωγή του νέου Audi Q5 θα γίνεται στο καινούργιο εργοστάσιο της μάρκας στο Μεξικό, ενώ η διάθεσή του θα ξεκινήσει στη Γερμανία και σε άλλες χώρες της Ευρώπης στις αρχές του 2017. Η αρχική τιμή στην έναρξη των πωλήσεων για το Q5 2.0 TDI 120 kW quattro S tronic θα είναι στα 45.100 ευρώ.

Δείτε το νέο Audi Q5 και στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr