Αρχική Blog Σελίδα 333

Volvo V40, S60 και V60 με μείωση τιμών πάνω από 20%

Με το νέο πρόγραμμα Volvo Now, προσφέρονται τα μοντέλα V40, V40 Cross Country, S60, V60, καθώς και τα S60 Cross Country και V60 Cross Country σε μειωμένες τιμές και με πλούσιο εξοπλισμό. Η ενέργεια αφορά συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων είτε ετοιμοπαράδοτων είτε με παραγγελία.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα για το πρόγραμμα Volvo Now:

Το V40 D2 στην έκδοση Livstyl, με το νέο 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα των 120 ίππων και ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό, έχει προτεινόμενη λιανική τιμή 26.400€. Η τιμή αυτή είναι πάνω από 21% χαμηλότερη, συγκρινόμενη με την προτεινόμενη τιμή λιανικής που είχε το ίδιο μοντέλο (33.500€ πριν την ανανέωση την περίοδο της απόσυρσης). Για κάποιον που προτιμά τη βενζίνη ως καύσιμο, προσφέρεται η νέα έκδοση Kinetic Plus για το V40 T3 1.5 Auto, με τον κινητήρα των 1.498 κ.εκ. των 152 ίππων και στάνταρντ το αυτόματο κιβώτιο, με τιμή 22.500€.

Το V40 CrossCountry T3 1.5 Auto στην έκδοση Livstyl, με αντίστοιχο εξοπλισμό πωλείται στην τιμή των 25.550€ και είναι σημαντικά μικρότερη σε σχέση με αυτή του περασμένου Μαΐου (30.500€).

Το S60 T3 1.5 Auto στην έκδοση Livstyl, επίσης με τον κινητήρα των 1.498 κ.εκ. των 152 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο στο βασικό εξοπλισμό, έχει πλέον προτεινόμενη τιμή λιανικής 27.330€ (προτεινόμενη τιμή λιανικής Μαΐου 2016, 33.500€).

Στην ίδια τιμή, λόγω και της ισχύουσας πολιτικής της Volvo για εξίσωση τιμών ανάμεσα στα S60 και V60, προσφέρεται και το V60 T3 1.5 Auto στην έκδοση Livstyl. Η τιμή των 27.330€, είναι περίπου 23% χαμηλότερη από αυτή του περασμένου Μαΐου (35.300€).

Το V60 Cross Country D4 Auto Momentum με τον 2λιτρο κινητήρα των 190 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων πωλείται στην τιμή των 35.080€ και είναι μειωμένη κατά 18,5% περίπου σε σχέση με την προτεινόμενη τιμή λιανικής όταν ήταν ακόμα σε ισχύ το μέτρο της απόσυρσης (43.000€).


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Datsun redi-GO Sport με κινητήρα 0.8 λτ. και τιμή 4.700 ευρώ

Η Nissan λανσάρισε στην Ινδία το νέο Datsun redi-GO Sport, το οποίο αποτελεί την κορυφαία έκδοση του μίνι crossover μοντέλου (μήκους 3,4 μ.). Βασισμένο στην έκδοση redi-GO S, διαθέτει αρκετές στιλιστικές διαφορές τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό, που του χαρίζουν πιο σπορτίφ αισθητική.

Εξωτερικά, το Datsun redi-GO Sport διαθέτει μαύρες λωρίδες στο καπό, οροφή, πόρτα του χώρου αποσκευών και πλαϊνά, η οποία συνδυάζεται με τρεις αποχρώσεις αμαξώματος (κόκκινο, γκρι και άσπρο). Μαύρη είναι ακόμα η μάσκα, τα καλύμματα των τροχών (δεν είναι ζάντες αλουμινίου), η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και οι καθρέπτες. Διαφορετικό σχεδιασμό έχουν οι προφυλακτήρες με το σπόιλερ εμπρός και τα φώτα ημέρας LED και το διαχύτη πίσω.

Το εσωτερικό του Datsun redi-GO Sport είναι πιο σκουρόχρωμο και συνδυάζεται με διακοσμητικά κόκκινου χρώματος στους αεραγωγούς και στο τιμόνι. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται αερόσακος οδηγού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition, ράδιο CD με Bluetooth, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση και κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό.

Παρά τον πιο σπορτίφ χαρακτήρα του σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, στον κινητήρα δεν υπάρχει καμία αλλαγή. Το μίνι Datsun εφοδιάζεται με το 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 799 κ.εκ., απόδοσης 54 ίππων και 72 Nm ροπής, το οποίο συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και προσφέρει κατανάλωση 4,0 λτ./100 χλμ.

 Όσο για την τιμή του Datsun redi-GO Sport, ξεκινάει από 349.479 Ρουπία Ινδίας (4.700 ευρώ).


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Οι υποψηφιότητες για το «Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2017»

Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2017 από την Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, όπου ανακοινώθηκαν όλα τα υποψήφια μοντέλα. Επόμενος σταθμός για το θεσμό αυτό είναι η Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες τον ερχόμενο Νοέμβριο, το Μάρτιο του 2017 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης θα ανακοινωθούν οι 3 πρώτοι φιναλίστ ανά κατηγορία, ενώ στις 13 Απριλίου 2017 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης θα μάθουμε το μεγάλο νικητή.

Να υπενθυμίσουμε ότι το 2016 Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς ανακηρύχτηκε το Mazda MX-5, το 2015 ήταν η Mercedes C-Class και το 2014 νικητής ήταν το Audi A3. Φέτος η κριτική επιτροπή αποτελείται από 73 διακεκριμένους δημοσιογράφους από διάφορες χώρες του κόσμου.

Παρακάτω παραθέτουμε τα υποψήφια μοντέλα ανά κατηγορία:

WORLD CAR OF THE YEAR
Audi A5 / S5 Coupé
Audi Q2
Audi Q5
Buick LaCrosse
Buick Envision
Chevrolet Cruze
Chrysler Pacifica
Fiat/Abarth 124 Spyder
Honda Civic
Hyundai Elantra
Hyundai Genesis G80
Infiniti Q60
Jaguar F-PACE
Kia Cadenza
Kia Rio
Kia Sportage
Mazda CX-9
SEAT Ateca
Skoda Kodiaq
SsangYong Tivoli Air / XLV
Subaru Impreza
Toyota C-HR
Volkswagen Tiguan

WORLD LUXURY / PERFORMANCE CAR 2017
Audi R8 Spyder
BMW 5 Series
Bentley Bentayga
Cadillac CT6
Cadillac XT5
Honda/Acura NSX
Hyundai Genesis G90
Lexus LC500
Lincoln Continental
Mercedes-Benz E-Class
Mercedes-AMG Roadster
Porsche Boxster Cayman
Range Rover Evoque Convertible
Volvo S90 / V90

WORLD URBAN CAR 2017
BMW i3 (94 Ah)
Citroën C3 Citroën E-MEHARI
Ford KA+
Smart Brabus Range
Smart Cabriolet
Suzuki Baleno
Suzuki Ignis

WORLD GREEN CAR 2017
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro
BMW 740e iPerformance
Chevrolet Bolt
Chevrolet Malibu
Hybrid Honda Clarity Fuel-Cell Car
Hyundai Ioniq
Kia Niro Hybrid
Mercedes-Benz GLC 350 e (Plug-In Hybrid)
Tesla Model X
Toyota RAV4
Toyota Prius Prime


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Μοναδικά BMW i3 και BMW i8 Garage Italia CrossFade

Μέσα από τη δημιουργική συνεργασία μεταξύ της BMW Group Design και της Garage Italia Customs γεννήθηκαν τα μοναδικά μοντέλα BMW i3 Garage Italia CrossFade και BMW i8 Garage Italia CrossFade, τα οποία θα διατίθενται από τις αρχές του 2017.

{loadposition acs-bmw}

Η σχεδίαση των πρωτοτύπων του Παρισιού είναι εμπνευσμένη από την οπτική ανάμιξη χρωμάτων, μία τεχνοτροπία που προσδιορίζει το καλλιτεχνικό ρεύμα του Πουαντιγισμού (τέλη 19ου αιώνα). Η λέξη πουαντιγισμός προέρχεται από τη γαλλική ‘point’ που σημαίνει τελεία.

Στην εξωτερική επιφάνεια του BMW i8 Garage Italia CrossFade, ξεχωρίζουν οι χρωματικές αλλαγές μεταξύ Protonic Blue metallic και Protonic Dark Silver metallic. Στην επιτυχή υλοποίηση συνετέλεσε μία περίπλοκη διαδικασία βαφής στην οποία το αυτοκίνητο που ήταν βαμμένο σε Protonic Blue metallic αρχικά καλύφθηκε με αυτοκόλλητο φιλμ. Έτσι δημιουργήθηκε το επιθυμητό γεωμετρικό σχήμα με απόλυτη ακρίβεια, κατά την εφαρμογή του δεύτερου στρώματος βαφής Protonic Dark Silver metallic.

Το εσωτερικό της καμπίνας αντανακλά την εξωτερική χρωματική τεχνοτροπία του BMW i8 Garage Italia CrossFade με την ομαλή μετάβαση από το σκούρο ασημί του εμπρός τμήματος στο αμιγώς μπλε του πίσω να αποτυπώνεται σε δέρμα Alcantara που τώρα καλύπτει το κεντρικό τούνελ, τα πλαϊνά πάνελ και την επένδυση οροφής.

Στην περίπτωση του BMW i3 Garage Italia CrossFade, η χρωματική μετάβαση στο εμπρός τμήμα και τα πλαϊνά πάνελ εξελίσσεται κάθετα. Η ποσότητα του μπλε μειώνεται προχωρώντας προς τα πάνω μέχρι να συγχωνευτεί με τη μαύρη οροφή και το καπό. Η ομαλή μετάβαση δημιουργείται από ένα διαφανές αυτοκόλλητο με αποτυπωμένες στρογγυλές χρωματικές πινελιές και σταδιακά γίνεται όλο και μεγαλύτερη.

Αντίστοιχα, η χρωματική φιλοσοφία της καμπίνας αναδεικνύεται με υψηλής ποιότητας υφάσματα και επενδύσεις από Alcantara που τονίζουν τον premium χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Βασικό χρώμα σε κάθε περίπτωση είναι το Protonic Blue, το οποίο τώρα διατίθεται επίσης προαιρετικά για το BMW i3 και αποκλειστικά σε συνδυασμό με τη μπαταρία υψηλής τάσης 94Ah.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Το νέο Nissan Micra σε «καυτή» έκδοση NISMO

Από τα σημαντικότερα μοντέλα που έκαναν πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, είναι το νέο Nissan Micra, το οποίο άλλαξε ριζικά και σε κάθε επίπεδο σε σχέση με τους προκατόχους του. Το ιαπωνικό μικρό αυτοκίνητο έχει πλέον γαλλικό DNA αφού συνδέεται στενά με το Renault Clio, ενώ και η κατασκευή του θα γίνεται στη Γαλλία. Επιπλέον την κίνησή του θα αναλαμβάνουν το μηχανικό σύνολο βενζίνης 0.9 TCe και ο ντίζελ των 1.5 λτ., ενώ αργότερα θα προστεθεί και ο ατμοσφαιρικός 1.0 SCe.

{loadposition nissan}

Δεδομένης της ανατροπής που φέρνει για τη Nissanτο νέο Micra, δεν αποκλείεται να το δούμε στο μέλλον και σε σπορ έκδοση NISMO, όπως συμβαίνει και με το Juke NISMO. Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι θα μπορεί να εφοδιάζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.6 λτ. ισχύος 190 ίππων, αλλά και με τετρακίνηση. Έτσι θα μπορούσε να τοποθετηθεί απευθείας αντιμέτωπο με μοντέλα όπως το VW Polo GTI, το SEAT Ibiza Cupra, το Ford Fiesta ST, το Opel Corsa OPC, το Peugeot 208 GTi, αλλά και το Renault Clio R.S.

Εάν τελικά αποφασίσει η Nissan να το κάνει πραγματικότητα, θα έχει και πολύ δυναμική εμφάνιση, μέσω και των διαφόρων προσθηκών στο αμάξωμα, όπως νέους προφυλακτήρες, αεροδυναμικά βοηθήματα, χαμηλώματος, μεγάλων ζαντών κ.λπ. Μια εικόνα για το πως μπορεί να μοιάζει βλέπουμε μέσω της ηλεκτρονικά επεξεργασμένης φωτογραφίας από τον ανεξάρτητο σχεδιαστή X-Tomi. Σίγουρα θα είχε αρκετό ενδιαφέρον ένα Micra NISMO. Εσείς, τι λέτε;


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η νέα ανοιχτή θεά Ferrari LaFerrari Aperta των 3 εκ. ευρώ!

Η νέα άκρως σαγηνευτική και εντυπωσιακή σε κάθε επίπεδο «ανοιχτή» Ferrari LaFerrari Aperta, παρουσιάστηκε στο κοινό στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού και όπως αναμενόταν αποτελεί πόλο έλξης για τους χιλιάδες επισκέπτες. Φυσικά, ελάχιστοι είναι αυτοί που θα την κάνουν δική τους, αφού εκτός από το ότι υπολογίζεται ότι θα κοστίζει πάνω από 3 εκατομμύρια ευρώ έκαστη, θα παραχθεί σε μόλις 209 μονάδες, οι οποίες έχουν ήδη πωληθεί.

Η νέα LaFerrari Aperta βασίζεται στην LaFerrari, ωστόσο έχει γίνει πολύ δουλειά από τους ειδικούς της μάρκας, ώστε και το ανοιχτό μοντέλο να προσφέρει τα ίδια κορυφαία χαρακτηριστικά απόδοσης και αεροδυναμική με την κλειστή. Ακόμη και στον σχεδιασμό της,  η Aperta είναι ίδια ακριβώς με την κουπέ LaFerrari, αφού το μόνο που αλλάζει είναι η ανοιγόμενη οροφή, η οποία είναι κατασκευασμένη στάνταρ από ειδικό ύφασμα ή προαιρετικά μπορεί να παραγγελθεί με carbon hard-top.

Από ανθρακονήματα είναι ακόμη και το νέο κομμάτι του αμαξώματος που βρίσκεται μπροστά από τον κινητήρα και πίσω από τα κεφάλια των επιβατών, το οποίο η Ferrari ονομάζει «αιωρούμενη γέφυρα» και φροντίζει για την ενίσχυση της ακαμψίας της κατασκευής. Μάλιστα, η Ferrari υπόσχεται ότι με μέτρα σε και αυτό, κατάφερε να επιτύχει την ίδια ακριβώς ακαμψία με την κλειστή LaFerrari.

Την κίνηση της LaFerrari Aperta αναλαμβάνει το V12 μηχανικό βενζίνης των 6,3 λίτρων ισχύος 800 ίππων και 700 Nm ροπής, το οποίο συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και προσφέρει συνδυαστική ισχύ 963 ίππων και 900 Nm ροπής. Οι επιδόσεις είναι αστραπιαίες, αφού επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε κάτω από 3,0 δευτερόλεπτα, από 0-200 σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα και από 0-300 χλμ./ώρα σε 15 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Χωρίς κινητήρα πετρελαίου το νέο SUV Toyota C-HR

Το ολοκαίνουργιο κόμπακτ SUV μοντέλο Toyota C-HR το οποίο έκανε νέα εμφάνιση στην τωρινή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, τελικά δεν θα λάβει κινητήρα πετρελαίου. Όχι μόνο τον 1.4 D-4D που εξοπλίζει τα μοντέλα Yaris, Auris και Corolla, αλλά ούτε το νέο 3κύλινδρο 1.5 λτ. που ετοιμάζει η Toyota.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Didier Leroy, Επικεφαλής Ανταγωνισμού της Toyota, ο νέος αυτός κινητήρας πετρελαίου των 1.5 λτ. παρότι συνεχίζει την εξέλιξή του για άλλες αγορές, στην Ευρώπη (όπου οι ντίζελ είναι πολύ δημοφιλείς) δεν θα διατεθεί. Γεγονός που σημαίνει ότι ούτε στα τρία προαναφερθέντα μοντέλα δεν θα τοποθετηθεί, με αποτέλεσμα να παραμείνουν με τον 1.400άρη, ή ακόμα και χωρίς κινητήρα πετρελαίου.

Σε κάθε περίπτωση, φαίνεται ότι η Toyota στην Ευρώπη κάνει στροφή προς τη βενζίνη και τα υβριδικά συστήματα κίνησης, προετοιμάζοντάς μας για ένα άμεσο μέλλον χωρίς diesel κινητήρα χαμηλού κυβισμού στη γκάμα.

Όσο για το C-HR, έχει ξεκινήσει το λανσάρισμά του σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης όπως είναι η Γερμανία, με τους κινητήρες 1.2T 116 PS και τον υβριδικό των 122 ίππων, σε τιμές από 21.990 ευρώ. Όλα όμως τα ανταγωνιστικά μοντέλα, εκτός από το ότι διαθέτουν ευρύτερη γκάμα μηχανικών συνόλων, περιλαμβάνουν και ντίζελ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Dacia Sandero με κινητήρα 1.0 λτ. και αυτόματο Duster

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, η Dacia παρουσιάζει την ανανεωμένη γκάμα των μοντέλων της Sandero, Sandero Stepway, Logan και Logan MCV, με αλλαγές τόσο σε σχεδίαση, κινητήρες και εξοπλισμό. Παράλληλα εφοδιάζει για πρώτη φορά το Duster με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.

Ξεκινώντας από τα Sandero και Sandero Stepway διαθέτουν πιο μοντέρνο σχεδιασμό εξωτερικά μέσω των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων και φωτιστικών σωμάτων εμπρός (με φώτα ημέρας LED) και πίσω, καθώς και της μάσκας.

Αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό, όπου υπάρχουν νέες επενδύσεις από σατινέ χρώμιο στην κονσόλα, αεραγωγούς, χειρολαβές και στο νέου σχεδιασμού τιμόνι των τεσσάρων ακτινών. Επίσης, έχουν τοποθετηθεί νέες επενδύσεις στα καθίσματα. Εκσυγχρονισμένος είναι και ο εξοπλισμός με την προσθήκη κάμερας οπισθοπορείας και υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρας. Επιπλέον οι διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα μεταφέρθηκαν από την κονσόλα στην πόρτα του οδηγού, ο διακόπτης για το παράθυρο του οδηγού έχει λειτουργία με ένα πάτημα, ενώ την άνεση ενισχύει περεταίρω το υποβραχιόνιο στο κάθισμα του οδηγού.

Στην γκάμα των κινητήρων προστέθηκε ο τρικύλινδρος 1.0 λτ. SCe ισχύος 75 ίππων, ο οποίος σε σχέση με τον ίδιας απόδοσης 1.2 λτ. που αντικαθιστά εξασφαλίζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές CO2 κατά 10%. Επιπλέον διατίθενται με τα μηχανικά σύνολα 0.9 TCe και τους ντίζελ των 1.5 λτ. με 75 και 90 ίππους.

Για το Duster νέο στοιχείο αφορά την τοποθέτηση του 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της Renault (EDC). Αυτό συνδυάζεται μόνο με την έκδοση 4×2 με τον κινητήρα πετρελαίου 1.5 dCi 110.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Κινητήρας turbo μεταβλητής συμπίεσης της Infiniti (+video)

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, εκτός από τα πάρα πολλά νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά, ντεμπούτο έκανε και ένας επαναστατικός κινητήρας βενζίνης, ο VC-Turbo (Variable Compression-Turbocharged) της Infiniti. 

Πρόκειται για τον πρώτο στον κόσμο κινητήρα παραγωγής με μεταβλητή αναλογία συμπίεσης με τούρμπο. Το 4κύλινδρο μηχανικό αυτό σύνολο χωρητικότητας 2.0 λτ. έχει στόχο να αποδίδει 272 ίππους και 390 Nm ροπής και θα είναι συγκρίσιμο με αντίστοιχης ισχύος 6κύλινδρους κινητήρες βενζίνης, τους οποίους –σύμφωνα με την Infiniti- θα ξεπερνά σημαντικά σε αποτελεσματικότητα.

Μέσω της τεχνολογίας VC-T αυξάνεται ή μειώνεται αυτόματα η διαδρομή των εμβόλων, με αποτέλεσμα να μεταβάλλεται η συμπίεση μεταξύ 8:1 (για υψηλές επιδόσεις) και 14:1 (για χαμηλή κατανάλωση). Το προηγμένης τεχνολογίας λογισμικό του κινητήρα μεταβάλλει την αναλογία συμπίεσης, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες.

Έτσι επιτυγχάνεται σημαντική μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, καθώς και μείωση του θορύβου και των κραδασμών. Επιπλέον ο κινητήρας είναι ελαφρύτερος και πιο μικρός σε διαστάσεις από τα συγκρίσιμα συμβατικά μηχανικά σύνολα.

Παρακολουθείστε στο παρακάτω βίντεο πως λειτουργεί αυτός ο κινητήρας:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

SsangYong με εγγυημένη τιμή επαναγοράς τοις μετρητοίς

Η SsangYong, προσφέρει στην Ελλάδα ένα νέο after sales πρόγραμμα για τους πελάτες της, την «Εγγύηση Επαναγοράς». Πιο συγκεκριμένα, προσφέρεται εγγυημένη τιμή επαναγοράς έως και 55 μήνες από την ημερομηνία 1ης άδειας του αυτοκινήτου για αγορές είτε τοις μετρητοίς, είτε με διακανονισμό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πελάτης δεν υποχρεούται να ανταλλάξει το αυτοκίνητό του με καινούριο SsangYong, αλλά η επαναγορά γίνεται τοις μετρητοίς, με κατάθεση του συμφωνηθέντος ποσού στοντραπεζικό του λογαριασμό.

Έτσι, με την παράδοση του «Συμβολαίου Εγγυημένης Επαναγοράς», στο οποίο αναγράφονται με διαφάνεια οι συμφωνηθείσες τιμές επαναγοράς, η SsangYong βάζει τέλος στον πονοκέφαλο της μεταπωλητικής πορείας του αυτοκινήτου, διασφαλίζοντας την αξία του σε βάθος 5ετίας καιεξασφαλίζοντας μία πολύ συμφέρουσα τιμή επαναγοράς για τον πελάτη.

Το πρόγραμμα «Εγγύηση Επαναγοράς SsangYong» αφορά στα δημοφιλή μοντέλα Tivoli, XLV, Rexton-W και Korando (πατήσε εδώ για τον τιμοκατάλογο SsangYong). Σε συνδυασμό με τα 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης, τη 5ετή δωρεάν οδική βοήθεια, αλλά και το πρόγραμμα 5ετούς δωρεάν service*, η SsangYong εξασφαλίζει μεγάλο συνολικό όφελος στον πελάτη για τα επόμενα 5 έτη από την αγορά του αυτοκινήτου.

(*)Ισχύει για αυτοκίνητα εκτελωνισμένα μέχρι 31/5/2016. Για νέους εκτελωνισμούς 5ετές service με κόστος 380€.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr