Αρχική Blog Σελίδα 331

Δοκιμή Volvo C30 ντίζελ 1.6 DRIVe (2009-2012)

Το Volvo C30 το οποίο παρουσιάστηκε το 2006, ανανεώθηκε το 2009 και σταμάτησε να παράγεται το Δεκέμβριο του 2012, αποτελούσε ουσιαστικά την πιο σπορτίφ, 3θυρη έκδοση του S40, ενώ ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά σε 4θέσιο εσωτερικό. Η πιο ενδιαφέρουσα έκδοση από πλευράς οικονομίας καυσίμου, ήταν η DRIVe με τον πετρελαιοκινητήρα των 1.6 λίτρων.

Το C30 DRIVe διέθετε διαφορετικής σχεδίασης μάσκα και επένδυση στο κάτω τμήμα του αμαξώματος για καλύτερη αεροδυναμική, start/stop στον κινητήρα, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση, τα οποία έριχναν την κατανάλωση στα 3,6 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 99 γρ./χλμ. CO2.

Οικονομικός και ελαστικός ο 1.6 diesel

O1.600άρης άμεσου ψεκασμού και με σύστημα κοινής γραμμής τροφοδοσίας (common rail) πετρελαιοκινητήρας των 1.6 λτ. του C30 DRIVe, αποδίδει 115 ίππους και 270 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και έτσι ο οδηγός δεν χρειάζεται να αλλάζει συχνά ταχύτητες στον καλής αίσθησης 6τάχυτο επιλογέα. Επίσης, ο κινητήρας παρουσιάζει άμεση απόκριση και επιταχύνει γρήγορα το αμάξωμα σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ ανεξάρτητα από την επιλεγμένη ταχύτητα. Μεταξύ των θετικών στοιχείων του είναι και η πολιτισμένη λειτουργία με τους λιγοστούς κραδασμούς και τον περιορισμένο θόρυβο και η χαμηλή κατανάλωση που κυμαίνεται στα πραγματικές συνθήκες στα 6,0 λτ./100 χλμ.

Άνετο και ασφαλές στο δρόμο

Το πρώτο στοιχείο που εκτιμά ο οδηγός από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσει με το C30 1.6 DRIVe είναι η πολύ καλή άνεση που προσφέρει. Η ανεξάρτητη ανάρτησή του σε όλους τους τροχούς με τη μαλακή ρύθμιση, τα αναπαυτικά καθίσματα και η πολύ καλή ηχομόνωση διατηρούν ξεκούραστους τους επιβάτες τόσο στην πόλη όσο και για την κάλυψη μακριών αποστάσεων. Το C30 DRIVe είναι σε θέση να αναπτύξει γρήγορες ταχύτητες εμπνέοντας ασφάλεια, ενώ στις στροφές είναι ουδέτερο και με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης. Ωστόσο, απουσιάζουν τα όποια σπορτίφ στοιχεία που ίσως αναζητήσει κανείς λόγω κυρίως και του τιμονιού που δε διακρίνεται για τις αμεσότητά του και είναι ελαφρύ και σχετικά ασαφές σε πιο πιεσμένους ρυθμούς.

Πολυτελές εσωτερικό με μέτριους όμως χώρους

Το εσωτερικό του C30 διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και το μοντέρνο ντιζάιν της κεντρικής κονσόλας (για την εποχή του). Σε επίπεδο κατασκευής ξεχωρίζουν τα αφρώδη υλικά που καλύπτουν ολόκληρο το ταμπλό και η προσεγμένη συναρμογή και φινίρισμα των επιμέρους επιφανειών. Πρόβλημα με την εργονομία και την θέση οδήγησης δεν υπάρχει αφού όλα είναι σωστά τοποθετημένα και σε σωστές θέσεις. Από την άλλη θα γίνουν πολλές παραχωρήσεις σε χώρους. Στο πίσω τμήμα της καμπίνας δύο ενήλικα άτομα έχουν στη διάθεσή τους λίγο χώρο για τα πόδια και περιορισμένο αέρα για το κεφάλι, ενώ πολύ μικρό είναι το πορτ μπαγκάζ των 233 λτ. (μαζί με τις μικρές θήκες που βρίσκονται κάτω από το δάπεδό του).

(+): Χαμηλή κατανάλωση, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, τράβηγμα κινητήρα, ποιότητα κατασκευής, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, άνεση 

(-): Περιορισμένοι χώροι για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές, ελαφριά αίσθηση τιμονιού στις στροφές

Τεχνικά χαρακτηριστικά   Συχνότερες βλάβες*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.560 Air condition 12,28%
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 115/3.600    Αναρτήσεις – άξονες 26,32%
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 270/1.750 Φρένα 12,28%
0-100 (χλμ./ώρα) 11,3 Σύστημα ψύξης 0,00%
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)    195 Ηλεκτρικά 26,32%
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 3,6 Κινητήρας 14,04%
Μήκος (χλστ.) 4.266 Τροφοδοσία καυσίμου    1,75%
Πλάτος (χλστ.) 1.782 Κιβώτιο ταχυτήτων 3,51%
Ύψος (χλστ.) 1.447 Σύστημα διεύθυνης 1,75%
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.640 Μετάδοση 1,75%
Χώρος αποσκευών (λτ.) 233 Δείκτης αξιοπiστίας 63,00 (μ.ο. 100)
Βάρος (κιλά) 1.354 *Πηγή Reliability Index  


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ford Ranger με βελτιώσεις σε αμάξωμα, εσωτερικό, κινητήρα

Η εταιρεία βελτιώσεων Tickford από την Αυστραλία, η οποία ειδικεύεται εδώ και 25 χρόνια στη βελτίωση των μοντέλων της Ford και βρίσκεται υπό την ιδιοκτησία της γνωστής σε μας Prodrive Racing, δημιούργησε ένα πακέτο βελτίωσης για το Ford Ranger. Οι αλλαγές είναι αρκετές, αφού αφορούν το αμάξωμα, εσωτερικό, αναρτήσεις και κινητήρα.

Ξεκινώντας από τις εξωτερικές βελτιώσεις, το Ranger εφοδιάζεται με ένα πλήρες body kit, το οποίο περιλαμβάνει πλαϊνά σκαλοπάτια, προσθήκες στα φτερά, αλλαγμένα εμπρός φωτιστικά σώματα και μάσκα, νέα καλύμματα των καθρεπτών και διαφοροποιημένα πίσω φώτα. Επιπλέον, προσφέρονται νέες δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών και νέο σύστημα εξάτμισης με διπλή απόληξη από ανθρακόνημα. Το εσωτερικό είναι επενδυμένο πλήρως με δέρμα και δείχνει πιο πολυτελές.

Για τον 5κύλινδρο κινητήρα πετρελαίου των 3.2 λίτρων εργοστασιακής ισχύος 200 ίππων και 470 Nm ροπής, η Tickford ανεβάζει την απόδοση στους 231 ίππους και στα 560 Nm ροπής, μέσω τοποθέτησης νέου φίλτρου αέρα, intercooler και με τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Επιπλέον, για πιο δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, τοποθετούνται νέα αμορτισέρ της Bilstein και ελατήρια της King.

Όσο για το συνολικό κόστος των μετατροπών, ανέρχεται στο ποσό των 21.135 δολαρίων Αυστραλίας (14.370 ευρώ). Για όσους πάλι δεν θέλουν το φουλ πακέτο, προσφέρονται και μεμονωμένες μετατροπές.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ετοιμάζεται Mercedes-AMG C 63 R Coupe με 550+hp (+video)

Η Mercedes ετοιμάζει μια πιο σκληροπυρηνική έκδοση της C-Class Coupe, τη Mercedes-AMG C 63 R Coupe, προκειμένου να «χτυπήσει» στα ίσια την αντίπαλη BMW M4 GTS. Όπως μπορούμε να δούμε από το βίντεο (βλ. παρακάτω), η κορυφαία κουπέ C-Class διαθέτει αρκετές μετατροπές και στο αμάξωμά της, που θα της χαρίζουν πιο επιθετική εμφάνιση.

Πιο συγκεκριμένα διακρίνονται το νέο εμπρόσθιο σπόιλερ, οι καινούργιες εισαγωγές, οι πλαϊνές ποδιές, ο νέος πίσω διαχύτης και οι διπλές εξατμίσεις, ενώ η μεγάλη σταθερή αεροτομή βγάζει μάτια.

Την κίνησή της θα αναλαμβάνει ο γνωστός 4.0 λτ. V8 biturbo της Mercedes-AMG, με απόδοση που θα ξεπερνά τους 550 ίππους. Η γερμανική μάρκα μπορεί να επιλέξει είτε την έκδοση με τους 557 ίππους της νέας Mercedes-AMG GT C Roadster, είτε την ακόμη πιο ισχυρή επιλογή με 585 άλογα της Mercedes-AMG GT R.

Η παρουσίαση της Mercedes-AMG C 63 R Coupe αναμένεται να γίνει εντός του 2017, ωστόσο άγνωστο παραμένει αν θα πρόκειται για περιορισμένης παραγωγής μοντέλο, η θα αποτελεί την κορυφαία επιλογή της γκάμας.

Δείτε και ακούστε τη νέα Mercedes-AMG C 63 R Coupe να γυρίζει στο Nürburgring:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η Nissan θα σταματήσει τη διάθεση του Note στην Ευρώπη

Το μικρό πολυχρηστικό Nissan Note με τους πολύ άνετους χώρους, δεν θα παραμείνει για πολύ καιρό ακόμα στις εκθέσεις της Nissan στην Ευρώπη, αφού την επόμενη άνοιξη θα σταματήσει η παραγωγή του στο εργοστάσιο της μάρκας στο Sunderland της Αγγλίας.

{loadposition nissan}

Οι βασικοί λόγοι που θα οδηγήσουν στο «κόψιμό» του είναι από τη μια πλευρά το νέο Nissan Micra και από την άλλη οι σημαντική πτώση στις πωλήσεις του μοντέλου, αλλά και της κατηγορίας συνολικά.

Σύμφωνα λοιπόν με τον Επικεφαλής Πωλήσεων και Marketing της Nissan Europe κ. Guillaume Cartier, η παρουσία τριών διαφορετικών αυτοκινήτων στη γκάμα της εταιρείας στην Ευρώπη (Note, Juke, νέο Micra), θα μπερδέψει τον αγοραστή της κατηγορίας. Επίσης, ο κ. Cartier τόνισε ότι από τη στιγμή που το νέο Micra έχει αναβαθμιστεί τόσο πολύ και έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει και το Note στη γκάμα της εταιρείας.

Από πλευράς πωλήσεων στην Ευρώπη, το Note έχει φτάσει το πρώτο 8μηνο του 2016 τα 24.800 οχήματα, όταν το ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι είχε σημειώσει 33.038 πωλήσεις (-25%). Παράλληλα η κατηγορία των μικρών MPV έχει πέσει στις 600.000 μονάδες, όταν οι πωλήσεις τους έφταναν τα 1,1 εκατομμύρια οχήματα.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η Skoda εξετάσει την εξέλιξη ενός νέου pick-up και van

Στην Skoda σκέφτονται τη διεύρυνση της γκάμας των μοντέλων και δεν αποκλείεται να δούμε στο μέλλον ένα νέο pick-up όχημα αλλά και van. Άλλωστε στο παρελθόν η Skoda είχε παρουσία στα pick-up με τα μικρά μοντέλα Favorit και Felicia pick-up και στα van με μοντέλο βασισμένο στο δεύτερης γενιάς VW Caddy (με σήματα της Skoda) και με το Roomster σε έκδοση van.

Στην πρόσφατη Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, ο κ. Werner Eichhorn, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Διαχείρισης Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Skoda, επιβεβαίωσε σε ερώτηση του περιοδικού Motoring, ότι η Skoda κοιτάζει για ένα pick-up, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα το βγάλουν στην παραγωγή.

Άλλωστε, το VW Amarok θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για το «χτίσιμο» ενός νέου Skoda pick-up, αλλά πρώτα θα πρέπει να γίνει έρευνα από τη μάρκα για να δει κατά πόσο θα ήταν επικερδές, ή αν θα μπορούσε με ένα τέτοιο μοντέλο να κάνει είσοδο ακόμα και στις αγορές της Βορείου Αμερικής, όπου τα pick-up είναι ιδιαίτερα δημοφιλή. Μια εικόνα για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα Skoda pick-up μπορούμε να δούμε μέσω της ηλεκτρονικά επεξεργασμένης φωτογραφίας, με το εμπρός άκρο του αμαξώματος από το Skoda Kodiaq.

Όσο για το ενδεχόμενο εξέλιξης και ενός νέου van, η VW διαθέτει μια ευρεία γκάμα μοντέλων, που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει η Skoda.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Το νέο Ford Fiesta ST με 1.000άρη EcoBoost 200 PS

Το νέο, 7ης γενιάς Ford Fiesta το οποίο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα το Μάρτιο του 2017 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, το έχουμε δει μέχρι τώρα με καμουφλάζ, αλλά και με την αγωνιστική του περιβολή, ως Fiesta RS WRC.

{loadposition Fordcarcenter}

Οι αλλαγές και οι βελτιώσεις που θα φέρει θα είναι αρκετές, μία από τις οποίες δεν αποκλείεται να είναι και η τοποθέτηση του 1.0 λτ. EcoBoost κινητήρα στο Fiesta ST. Στο υπάρχον μοντέλο ο 1.000άρης turbo κινητήρας φτάνει έως τους 140 ίππους (βλ. Fiesta Black Edition), ενώ το Fiesta ST εφοδιάζεται με τον 1.6 λτ. EcoBoost ισχύος 182 ίππων, ή 200 ίππων στο Fiesta ST200.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Υπεύθυνου των μικρών αυτοκινήτων της Ford Europe κ. Darren Palmer, στη Ford αυτή τη στιγμή εξετάζουν τι μπορεί να κάνουν με το μοτέρ αυτό στην περίπτωση του επόμενου Fiesta ST. Οπότε, οι πιθανότητες για ένα ακόμα «γενναίο» downsizing είναι αρκετά μεγάλες. Άλλωστε, πριν από τέσσερα χρόνια, η Ford είχε παρουσιάσει την Formula Ford EcoBoost με τον 1.0 λτ. EcoBoost των 202 ίππων. Κάτι που σημαίνει ότι μετά από τόσα χρόνια εξελίξεων μπορεί να δούμε αυτό το μοτέρ και σε αυτοκίνητο παραγωγής.

Ταυτόχρονα ένα τέτοιο μοτέρ θα συμβάλλει στη μείωση του βάρους στον εμπρός άξονα και στην συνολική «δίαιτα» που θα υποστεί το νέο Fiesta, προς όφελος των επιδόσεων, κατανάλωσης, εκπομπών ρύπων, κλπ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Πρώτη «παιδική ασθένεια» για τα Volvo XC90 και S90/V90

Όπως είναι γνωστό, πολλά καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν για πρώτη φορά στους δρόμους, τυγχάνει να εμφανίζουν κάποιες «παιδικές ασθένειες», κάτι που συνέβηκε και με νέα Volvo XC90 και S90/V90 που ανακαλούνται.

Η ανάκληση αφορά σε 307 οχήματα, μοντέλα ετών 2016 – 2017, µε αριθμούς πλαισίου:

256 (XC90): 0000064 – 0129750

234 (S90): 0000001 – 0006423

235 (V90): 0000001 – 0002800

Στα επηρεαζόμενα οχήματα υπάρχει ενδεχόμενο ο σωλήνας αποστράγγισης του κλιματιστικού συστήματος να µην έχει τοποθετηθεί σωστά. Η λειτουργία του σωλήνα αυτού είναι να απομακρύνει τους υγροποιημένους υδρατμούς του αέρα, που δημιουργούνται στο κλιματιστικό, εκτός αυτοκινήτου.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει σωστή τοποθέτηση, μπορεί να δημιουργηθεί υγρασία μέσα στην καμπίνα των επιβατών, µε αποτέλεσμα τη δυσλειτουργία του κλιματιστικού συστήματος. Στη χειρότερη δυνατή περίπτωση, εφόσον η διαρροή δεν αντιμετωπιστεί σύντομα, μπορεί να επηρεάσει άλλα ηλεκτρικά συστήματα, µε αποτέλεσμα την εμφάνιση προειδοποιητικών μηνυμάτων στην οθόνη πληροφοριών του οδηγού.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται µε το συγκεκριμένο θέμα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως µέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Volvo σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει έλεγχος και, αν απαιτείται, αντικατάσταση του σωλήνα αποστράγγισης του κλιματιστικού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν µε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας VOLVO CAR HELLAS στο τηλέφωνο 210-5794900.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Δοκιμές του νέου Ford Fiesta RS WRC 2017 (video)

H Μ-Sport ολοκληρώνει τις δοκιμές του Ford Fiesta RS WRC το οποίο «φοράει» το αμάξωμα του ολοκαίνουργιου Fiesta, που αναμένεται να κάνει ντεμπούτο το Μάρτιο του 2017 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

{loadposition Fordcarcenter}

Παρά το καμουφλαρισμένο αμάξωμα, αλλά όπως έχουμε δει και από κατασκοπευτικές φωτογραφίες, το νέο Fiesta θα διαθέτει μεγαλύτερη μάσκα εμπρός και φωτιστικά σώματα, τα πίσω φώτα δεν θα είναι πλέον κάθετα (μετά από πολλά χρόνια) αλλά οριζόντια, ενώ θα διατηρήσει το δυναμικό του προφίλ.

Όσο για το αγωνιστικό αυτοκίνητο και σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς του WRC θα εφοδιάζεται με 1.6 λτ. turbo κινητήρα ισχύος 380 ίππων, θα είναι ελαφρύτερο, πιο φαρδύ και εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό. Σίγουρα το Πρωτάθλημα του 2017 θα είναι άκρως ενδιαφέρον, αφού εκτός από τα VW Polo R WRC και Hyundai i20 WRC, θα υπάρχουν τα νέα Citroen C3 WRC και Toyota Yaris WRC.

Δείτε το νέο Fiesta RS WRC στα παρακάτω βίντεο κατά τη διάρκεια δοκιμών στην Ισπανία:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

BMW X6 Μ με 750 ίππους για ιδιαίτερα γούστα

Η εργοστασιακή BMW X6 M με τον 8κύλινδρο 4.4 λτ. κινητήρα των 575 ίππων και 750 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δλ.) και το έντονα μυώδες αμάξωμα, είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο απαρατήρητο δεν περνάει. Για όσους πάλι θέλουν εκκεντρική εμφάνιση και ακόμα περισσότερα άλογα, τότε η συγκεκριμένη X6 M θα πρέπει να μπει στην λίστα των επιλογών τους.

Η γερμανική Lumma Design είναι σε θέση να κάνει τη «μετάλλαξη» του σπορ SUV, τόσο στο αμάξωμα, όσο και στο εσωτερικό. Εξωτερικά η αναβαθμισμένη X6 Μ διαθέτει ένα πλήρες body kit με διάφορα αεροδυναμικά βοηθήματα περιμετρικά του αμαξώματος, τα οποία είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα. Παράλληλα, οι προσθήκες στα φτερά έχουν αυξήσει το πλάτος του αυτοκινήτου κατά 40 χιλιοστά.

Εκτός του body kit, εφοδιάζεται με νέο καπό με αεραγωγούς, με μεγάλο διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα, νέα τετραπλή απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο (2×100 χλστ. & 2×80 χλστ.), διπλή πίσω αεροτομή και τεράστιες ζάντες διαμέτρου 23 ιντσών, συνδυασμένες με ελαστικά διαστάσεων 315/25.

Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στοιχείο της BMW X6 M της Lumma Design αποτελεί και το χτυπητό κίτρινο χρώμα του αμαξώματος, το οποίο συνεχίζεται και στο αναβαθμισμένο εσωτερικό του αυτοκινήτου με τις νέες δερμάτινες επενδύσεις.

Για τον κινητήρα, η Lumma Design ανεβάζει την απόδοση κατά 175 ίππους και 230 Nm ροπής, μέσω του προγράμματος αναβάθμισης CLR X6 R. Το τελικό αποτέλεσμα μας δίνει 750 ίππους και 980 Nm ροπής, τα οποία επιτρέπουν στο μεγάλο και βαρύ SUV να ξεπερνά ακόμα και τα 300 χλμ./ώρα.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Δυσοίωνο το μέλλον των σπορ εκδόσεων Skoda RS

Ο όμιλος Volkswagen μετά το σκάνδαλο με τους πειραγμένους ρύπους των κινητήρων πετρελαίου ξεκίνησε μια γενικότερη αναδιάρθρωση για εξοικονόμηση χρημάτων. Μία από τις κινήσεις που θα κάνει, είναι να μειώσει εκδόσεις μοντέλων αλλά ακόμα και να περικόψει αυτοκίνητα που δεν έχουν σημαντικό όγκο πωλήσεων.

Στο στόχαστρο του VW Group φαίνεται ότι θα μπουν και οι εκδόσεις RS της Skoda, οι οποίες είτε θα περιοριστούν ή στην χειρότερη περίπτωση να εκλείψουν από την γκάμα, για λόγους καθαρά κόστους.

Στην υπάρχουσα γκάμα της Skoda, το μοναδικό μοντέλο RS είναι η Octavia RS, ενώ Fabia κατά πάσα πιθανότητα δεν θα παρουσιαστεί, δεδομένου ότι η προγενέστερη κόπηκε πριν την λήξη της θητείας της, λόγω χαμηλών πωλήσεων. Όπως είχε δηλώσει το 2013 στέλεχος της Skoda για την Fabia RS «είναι ένα αυτοκίνητο που σε όλους αρέσει αλλά ελάχιστοι το αγοράζουν».

Η Skoda έχει δώσει περισσότερη έμφαση στις εξοπλιστικές επιλογές Monte Carlo, Laurent & Klement και Sportsline των μοντέλων της, για τις οποίες ο ίδιος ο Πρόεδρος της εταιρείας, ο Bernhard Maier δηλώνει απόλυτα ευχαριστημένος από την αποδοχή τους.

Στην ερώτηση για το εάν θα υπάρχει έκδοση RS για το νέο Kodiaq, ο κ. Maier απέφυγε ουσιαστικά να απαντήσει, λέγοντας μόνο ότι το νέο SUV της Skoda θα έχει πολλές εκδόσεις με «συναίσθημα» και τίποτα παραπάνω. Πολύ πιθανό πάντως είναι οι εκδόσεις RS να σταματήσουν εντελώς από τη γκάμα της Skoda, ή έστω να κρατηθεί μόνο η Octavia RS, δεδομένου ότι ο όμιλος VW θα ρίξει μεγάλο βάρος στην εξέλιξη ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων, από τα οποία δεν θα μπορεί να απουσιάζει η Skoda.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ποιες είναι οι πιο πολύτιμες μάρκες αυτοκινήτων στον κόσμο το 2016

Η Interbrand, ο κορυφαίος οργανισμός στην αξιολόγηση εταιρικών σημάτων ανακοίνωσε την ετήσια έκθεση Best Global Brands για το τρέχον έτος. Η μεθοδολογία της Interbrand εστιάζει στις εν εξελίξει επενδύσεις και στη διαχείριση του brand ως μέρος του ενεργητικού της φίρμας, λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές επιδόσεις, την βαρύτητα της μάρκας στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς από τον καταναλωτή, καθώς και τη δύναμη του brand στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη.

Στην πρώτη θέση του top 100 της συνολικής κατάταξης (ανεξαρτήτως κατηγορίας) παρέμεινε η Apple με αξία 178 δισ. δολάρια και άνοδο 5%. Στη δεύτερη θέση τοποθετήθηκε η Google με 133 δισ. δολάρια (+11%) και στην τρίτη θέση κατατάχτηκε η Coca Cola με αξία 73 δισ. δολάρια (-7%).

Μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών, πρώτη και φέτος παρέμεινε η Toyota με αξία 53,6 δισ. δολάρια και άνοδο 9%, δεύτερη ακολούθησε η Mercedes με αξία 43,5 δισ. δολάρια (+18%) και τρίτη η BMW με αξία 41,5 δισ. δολάρια και άνοδο 12%. Πτώση παρουσίασαν η Honda και η VW, ενώ νέα είσοδος στο top 100 ήταν αυτή της Tesla (βλ. κατάταξη).

Αξιοσημείωτο είναι ότι η Nissan κατετάγη ως η 4η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στον κόσμο με άνοδο 22%, πίσω από τις μάρκες Lego (+25%), Amazon (+33%) και Facebook (+48%).

Μάρκα Αξία (δισ. $)    Κατάξαξη*    Μεταβολή (+/- 2015)
Toyota 53,580 5 9%
Mercedes-Benz    43,490 9 18%
BMW 41,535 11 12%
Honda 22,106 21 -4%
Ford 12,962 33 12%
Hyundai 12,547 35 11%
Audi 11,799 38 14%
Volkswagen 11,436 40 -9%
Nissan 11,066 43 22%
Porsche 9,537 50 18%
Kia 6,326 69 12%
Land Rover 5,696 78 11%
MINI 4,986 88 18%
Tesla 4,011 100 (νέα είσοδος)
*top 100      


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr