Αρχική Blog Σελίδα 329

Νέα Skoda Fabia με πολυτέλεια επίπεδου… Bentley

Το εσωτερικό της νέας Skoda Fabia αν και παρουσιάζεται αναβαθμισμένο σε σχέση με πριν, παραμένει λιτό σχεδιαστικά, ενώ πλέον είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από σκληρά πλαστικά. Το εργοστασιακό μοντέλο σίγουρα δε διαθέτει κάποιο στοιχείο πολυτελείας, όμως για όσους θέλουν premium εικόνα, η πολωνική Carlex Design μπορεί να κάνει τη μεταμόρφωση.

Οι καλλιτέχνες της Carlex Design έχουν επενδύσει σχεδόν κάθε επιφάνεια του εσωτερικού της νέας Fabia με υψηλής ποιότητας δέρμα, που θα ζήλευαν πολύ μεγαλύτερα αυτοκίνητα πολυτελείας. Με δέρμα είναι ντυμένα τα καθίσματα, η κεντρική κονσόλα, ολόκληρο το ταμπλό, το τιμόνι, ο επιλογέας των ταχυτήτων, το χειρόφρενο και τα πάνελ των θυρών. Παράλληλα, η διχρωμία μαύρου – κόκκινου έχει χαρίσει στο μικρό Skoda και σπορτίφ χαρακτήρα. Το μοναδικό σημείο που παρέμεινε ανέπαφο είναι η επένδυση λάκας πιάνου στο ταμπλό, η οποία θεωρούμε ότι έπρεπε να καλυφθεί και αυτή με δέρμα, ή έστω με κάποιο άλλο πιο ακριβό υλικό.

Κόστος δεν αναφέρεται για το ντύσιμο του εσωτερικού της Fabia με δέρμα, ωστόσο δεν αποκλείεται να φτάνει ακόμα και την τιμή του αυτοκινήτου. Προφανώς σε κάποιο μοντέλο της VW ή Audi θα ταίριαζε καλύτερα μια τέτοια σπατάλη χρημάτων, αντί σε μια Fabia που κοστίζει καινούργια από 10.800 ευρώ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Το νέο Honda Civic Type R «γυρίζει» Nürburgring (+video)

Στην πρόσφατη Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Honda παρουσίασε το νέο Civic χάτσμπακ, καθώς και το νέο Civic sedan για την Ευρώπη, ενώ την παράσταση έκλεψε και το πρωτότυπο Honda Civic Type R.

Το κορυφαίο Civic θα παρουσιαστεί σε έκδοση παραγωγής μετά το δεύτερο εξάμηνο του 2017, ωστόσο δεν αναμένεται να αλλάξει σχεδιαστικά σε μεγάλο βαθμό σε σχέση με το πρωτότυπο. Παράλληλα, όπως διακρίνεται και από το καμουφλαρισμένο αυτοκίνητο που δοκιμάζει η Honda σε εντατικούς ρυθμούς στην πίστα του Nürburgring, τα βασικά στοιχεία του εξωτερικού του σχεδιασμού έχουν διατηρηθεί. Ορισμένα από αυτά είναι ο αεραγωγός στο καπό, ο σχεδιασμός των προφυλακτήρων, η μεγάλη πίσω αεροτομή, οι αεραγωγοί στα εμπρός φτερά, οι τρεις στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης κ.λπ.

Για τον κινητήρα δεν υπάρχει ακόμα κάποια επίσημη πληροφορία από την Honda. Ωστόσο το πιθανότερο σενάριο είναι να εφοδιάζεται με το 2.0 λτ. VTEC Turbo μηχανικό σύνολο, αλλά με λίγο υψηλότερη απόδοση. Σε συνδυασμό με την λίγο ελαφρύτερη νέα πλατφόρμα με την αυξημένη στρεπτική ακαμψία και τις νέες αναρτήσεις, το νέο Civic Type R θα είναι δυναμίτης!

Δείτε το νέο Honda Civic Type R να δοκιμάζεται στην πίστα του Nürburgring:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Honda CR-V και με κινητήρα 1.5 λτ. turbo 190 ίππων

H Honda αποκάλυψε πριν από λίγα μόλις λεπτά το ολοκαίνουργιο, 5ης γενιάς CR-V, το οποίο εφοδιάζεται για πρώτη φορά με downsized turbo κινητήρα βενζίνης, ενώ είναι πλήρως αναβαθμισμένο σε κάθε επίπεδο. Πρόκειται για το αμερικάνικων προδιαγραφών μοντέλο που θα λανσαριστεί στις Η.Π.Α. τον ερχόμενο χειμώνα, ενώ αργότερα αναμένεται να δούμε και το ευρωπαϊκό CR-V.

Σχεδιαστικά το νέο SUV της Honda διατήρησε την φιλοσοφία του προγενέστερου CR-V, όμως είναι αλλαγμένο σε κάθε του επιφάνεια. Στο εμπρός άκρο ξεχωρίζουν τα αιχμηρά LED φωτιστικά σώματα, το μυώδες καπό, η νίκελ μάσκα και οι αεραγωγοί στον προφυλακτήρα με την προστατευτική ποδιά. Πίσω δεν είναι ιδιαίτερα κομψό σχεδιαστικά. Το νέο CR-V διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο και πιο κοντό πίσω πρόβολο, ωστόσο διαστάσεις δεν αναφέρονται ακόμα.

Μοντέρνο και καλαίσθητο είναι το εσωτερικό, με την οθόνη TFT στον πίνακα οργάνων, την οθόνη αφής των 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων στην κονσόλα και τον ψηλά τοποθετημένο επιλογέα των ταχυτήτων. Οι χώροι του μεγάλωσαν ακόμα πιο πολύ και η ποιότητα αναβαθμίστηκε μέσω και του νέου μαλακού υλικού στο ταμπλό. Στον εξοπλισμό του υπάρχει μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι η αυτόνομη πέδηση με αναγνώριση πεζού, η προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης, το προσαρμοζόμενο cruise control, η προειδοποίηση οχήματος στις τυφλές γωνίες, η αυτόματη λειτουργία προβολέων κ.λπ.

Για πρώτη φορά το CR-V εφοδιάζεται με turbo κινητήρα βενζίνης. Πρόκειται για τον 1.5 λτ. VTEC Turbo που υπάρχει και στο νέο Civic, αλλά με ακόμα πιο υψηλή ισχύ, που φτάνει τους 190 ίππους. Στις Η.Π.Α. το νέο CR-V θα διατίθεται και με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 2.4 λτ. απόδοσης 184 ίππων. Στην Ευρώπη θεωρείται δεδομένη η παρουσία του 1.6 λτ. κινητήρα πετρελαίου.

Το νέο CR-V βασίζεται σε καινούργιο πλαίσιο και αναρτήσεις, εξασφαλίζοντας πιο σίγουρο πάτημα στο δρόμο, περισσότερη στιβαρότητα και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Οι αναρτήσεις με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω χρησιμοποιούν ειδικά ρυθμισμένα αμορτισέρ χαμηλής τριβής, τόσο στη 2κίνητη έκδοση, όσο και στην 4κίνητη. Επίσης, το μεταβλητής υποβοήθησης ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης προσφέρει άμεση και ικανοποιητική αίσθηση.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ανανεωμένο Volkswagen Golf το Νοέμβριο του 2016

Η Volkswagen ανακοίνωσε την παρουσίαση του ανανεωμένου Golf στα τέλη του ερχόμενου Νοεμβρίου, το οποίο θα διαθέτει σημαντικές αναβαθμίσεις. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν έγιναν γνωστές, ωστόσο το εκσυγχρονισμένο Golf αναμένεται να φέρει ήπιες αλλαγές στην σχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού, νέα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, πιο σύγχρονα συστήματα infotainment και νέες επενδύσεις.

Στους κινητήρες είναι πάρα πολύ πιθανό να δούμε τον ολοκαίνουργιο 1.5 TSI, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Απρίλιο. Το μηχανικό αυτό σύνολο θα λανσαριστεί σε εκδόσεις ισχύος έως 150 ίππων, θα αποδίδει σε πιο χαμηλές στροφές τη ροπή, ενώ σε σχέση με τον προηγούμενο 1.4 λτ. 125 PS κινητήρα, ο νέος 1.5 λτ. TSI των 130 ίππων θα είναι πιο οικονομικός σε καύσιμο κατά 10%.

Παράλληλα η VW ανακοίνωσε και κάποιους «αριθμούς» για το Golf, όπως είναι ότι πωλήσεις του, που μέχρι το τέλος του 2015 είχαν φτάσει τα 32.517.415 οχήματα, ότι πωλείται σε 155 χώρες και ότι καθημερινά παράγονται 2.120 Golf.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ανανέωση για το ρώσικο εκτός δρόμου UAZ Patriot

Το ρώσικο σκληροτράχηλο εκτός δρόμου μοντέλο UAZ Patriot, το οποίο βρίσκεται στην παραγωγή από το 2005  ανανεώνεται για ακόμα μία φορά και αποκτά πιο σύγχρονα χαρακτηριστικά.

Εξωτερικά, διακρίνεται από τη νέου σχεδιασμού μάσκα, τα νέα φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα φώτα LED ημέρας, το μεγαλύτερο σήμα της μάρκας και τα διακοσμητικά χρωμίου. Το UAZ Patriot είναι αρκετά μεγάλο σε διαστάσεις, αφού έχει μήκος 4.785 χλστ., πλάτος 1.900 χλστ., ύψος 2.005 χλστ. και μεταξόνιο 2.760 χλστ., ενώ ζυγίζει από 2.125 κιλά. Παρά τα πληθωρικά του χαρακτηριστικά, το Patriot πωλείται σε χαμηλές τιμές, οι οποίες ξεκινούν από τα 809.000 ρούβλια (11.700 ευρώ) και φτάνουν στην πιο ακριβή έκδοση τα 1,03 εκ. ρούβλια (14.900 ευρώ).

Αναβαθμισμένος είναι ο εξοπλισμός του, αφού περιλαμβάνει ESP, μετωπικούς αερόσακους, θερμαινόμενο τιμόνι, κάμερα οπισθοπορείας, cruise control, σύστημα πλοήγησης, ζάντες 18 ιντσών, κ.λπ. Παράλληλα το εσωτερικό του διαθέτει νέο τιμόνι, ανασχεδιασμένο ταμπλό και κονσόλα.

Για την κίνηση του Patriot υπάρχει ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης και ένα πετρελαίου. Το μοτέρ βενζίνης των 2.7 λτ. αποδίδει 135 ίππους και 217 Nm ροπής, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 150 χλμ./ώρα και κατανάλωση είναι στα 11,5 λτ. στα 90 χλμ./ώρα. Ο ντίζελ των 2.2 λτ. αποδίδει 114 ίππους και 270 Nm ροπής, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 135 χλμ./ώρα και η κατανάλωση είναι στα 9,5 λτ./100 χλμ. (στην ταχύτητα των 90 χλμ./ώρα).


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Οδηγούμε το νέο Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT 85 PS ECO

Η Ford ξεκίνησε το λανσάρισμα του νέου Ka+ στην χώρα μας, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε και να πάρουμε μια πρώτη γεύση από το νέο μικρό μοντέλο της μάρκας.

{loadposition Fordcarcenter}

Καταρχήν, το νέο Ka+ δεν έχει καμία σχέση με τις δύο προηγούμενες γενιές του Ka. Πλέον είναι 5θυρο, πιο ήπιων τόνων σχεδιαστικά και σημαντικά μεγαλύτερο σε διαστάσεις (μήκος 3.929 χλστ., πλάτος 1.695 χλστ., ύψος 1.524 χλστ. και μεταξόνιο 2.489 χλστ.), καθώς βασίζεται στο δάπεδο του Fiesta, (το προγενέστερο βασιζόταν στο Fiat 500). Η παραγωγή του γίνεται στην Ινδία, ωστόσο με τα μοντέλα που πωλούνται στην Ασία, το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Ka+ φέρει πάρα πολλές αλλαγές στο πλαίσιο, αναρτήσεις, αεροδυναμική, εξοπλισμό, ηχομόνωση, ασφάλεια, ρύθμιση τιμονιού κ.λπ. Το Ka+ διατίθεται στην χώρα μας σε τιμές που ξεκινούν από 10.970 ευρώ, δύο επίπεδα εξοπλισμού και έναν κινητήρα (πατήστε εδώ για τιμές – εξοπλισμούς).

Ευρύχωρο εσωτερικό

Ο θάλαμος των επιβατών του Ka+ παρουσιάζει κάποιες ομοιότητες με του Fiesta, όμως του λείπουν οι πιο «ζωηροί» χρωματισμοί και διάκοσμος που θα αναζητήσει κανείς από ένα αυτοκίνητο πόλης. Τα πλαστικά σε όλες τις επιφάνειες είναι σκληρά και κερδίζουν περισσότερους πόντους με την στιβαρή τους συναρμογή παρά με την υφή και όψη τους. Μοντέρνο σχεδιασμό διαθέτει το τιμόνι, εν αντιθέσει με τον πολύ λιτό πίνακα οργάνων. Ο οδηγός δεν θα δυσκολευτεί να βρει την κατάλληλη θέση οδήγησης παρά την απουσία ρύθμισης του τιμονιού σε βάθος, ενώ δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με την εργονομία. Μεταξύ των πλεονεκτημάτων του εσωτερικού είναι οι πολλοί αποθηκευτικοί χώροι και οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες και τις αποσκευές (270 λίτρα).

Ευχάριστο στην οδήγηση

Όπως αναφέραμε παραπάνω το Ka+ βασίζεται στο δάπεδο και στις αναρτήσεις του Fiesta, ενώ σε σχέση με τα Fiesta που πωλούνται στην Ασία φέρει πολλές αλλαγές, έτσι ώστε να είναι σύμφωνο με τα ευρωπαϊκά πρότυπα οδήγησης. Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Ford έτσι και το Fiesta είναι ευχάριστο στην οδήγηση, πολύ σταθερό τόσο στην ευθεία ακόμα και στην τελική του ταχύτητα, όσο και σε γρήγορους ρυθμούς σε μια διαδρομή με στροφές. Ο οδηγός λαμβάνει θετική αίσθηση από το τιμόνι και έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου με την προβλέψιμη συμπεριφορά.

Με νέο κινητήρα 1.2 λτ. 85 ίππων

Το Ka+ προσφέρεται στην χώρα μας με την πιο ισχυρή και οικονομική έκδοση του νέου κινητήρα βενζίνης 1.2 λτ. Ti-VCT ECO, ισχύος 85 ίππων και 112 Nm ροπής. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποτελεί μια εξέλιξη του παλαιότερου των 1.25 λτ., ενώ στην έκδοση ECO διαθέτει μακρύτερη σχέση τελικής μετάδοσης και διαφορετική χαρτογράφηση για μείωση της κατανάλωσης (4,8 λτ./100 χλμ.) και των εκπομπών CO2 (110 γρ./χλμ.). Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα θετικό σε αίσθηση 5τάχυτο επιλογέα και παρουσιάζει καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, διευκολύνοντας στις συνεχόμενες αυξομειώσεις ταχύτητας στην πόλη. Εκτός αυτής, το μοτέρ έδειχνε «σφιγμένο» λόγω των ελάχιστων χιλιομέτρων, ενώ με την επιλογή της μακριάς 5ης ταχύτητας έπεφτε αισθητά η απόδοση. Βέβαια, πιο ασφαλή συμπεράσματα θα έχουμε όταν γίνει η δοκιμή.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

VW Scirocco 2.0 TSI με 430 HP και body kit που βγάζει μάτια!

Το υπάρχον VW Scirocco αποτελεί αυτή την στιγμή ένα από τα πιο παλιά μοντέλα της Volkswagen, αφού μετρά οκτώ χρόνια παρουσίας (από το 2008). Ωστόσο, η εξωτερική του σχεδίαση παραμένει ενδιαφέρουσα, ενώ οι βελτιωτές προσφέρουν πάρα πολλά κιτ αναβάθμισης σε κάθε επίπεδο.

Το συγκεκριμένο body kit αμαξώματος της Aspec μεταμορφώνει το Scirocco και ασχέτως αν αρέσει ή όχι, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα περνάει απαρατήρητο. Οι προσθήκες και αλλαγές που έχουν γίνει στο αμάξωμα είναι πολλές και ξεχωρίζουν οι νέοι προφυλακτήρες με τους μεγάλους αεραγωγούς, τα ένθετα από ανθρακόνημα, οι προσθήκες στα φτερά εμπρός – πίσω, το νέο καπό με τους αεραγωγούς, οι μεγάλες ποδιές στα μασπιέ και η τεράστια πίσω αεροτομή.

Αλλαγές υπάρχουν όμως και κάτω από το καπό. Ο 2.0 λτ. TSI κινητήρας που εφοδιάζει το «τούμπανο» Scirocco έχει ισχύ 430 ίππων. Επιδόσεις δεν αναφέρονται, όμως σε σχέση με το Scirocco R 2.0 TSI που βασίζεται, των 280 ίππων και 350 Nm ροπής, θα είναι πολύ πιο γρήγορο στα 0-100 χλμ./ώρα από τα 5,5 δλ. του εργοστασιακού μοντέλου αλλά και σημαντικά πιο γρήγορο στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις.

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέα BMW Σειρά 5 με τεχνολογία αιχμής και νέους κινητήρες

Τη νέα, 7ης γενιάς BMW Σειρά 5 αποκάλυψε η γερμανική φίρμα, η οποία εντυπωσιάζει με το τεχνολογικό της επίπεδο, ενώ παράλληλα εμφανίζεται πιο σπορτίφ και με νέους κινητήρες. Το λανάρισμά της σε όλο τον κόσμο θα ξεκινήσει στις 11 Φεβρουαρίου του 2017.

{loadposition acs-bmw}

Το αμάξωμά της με μήκος 4.936 χλστ., πλάτος 1.868 χλστ., ύψος 1.479 χλστ. και μεταξόνιο 2.975 χλστ. είναι ελάχιστα μεγαλύτερο από της προγενέστερης BMW Σειρά 5, όμως έχει ελαφρύνει έως 100 κιλά χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και ατσαλιού υψηλής αντοχής. Παράλληλα με αεροδυναμικό συντελεστή Cd= 0,22 στην πιο αποδοτική έκδοση, αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.

Η νέα BMW Σειρά 5 εφοδιάζεται με πληθώρα συστημάτων υποστήριξης του οδηγού, αυξάνοντας σημαντικά τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, αλλά και άνεσης. Γι’αυτό εξοπλίζεται με κάμερες οι οποίες συνεργάζονται με αισθητήρες ραντάρ υπερήχων για να παρακολουθείται η περιοχή γύρω από το αυτοκίνητο. Ορισμένα από τα νέα τεχνολογικά σημεία αναφοράς είναι τα Lane Change Assistant και Lane Keeping Assistant με ενεργή προστασία από πλευρική σύγκρουση, τα συστήματα προειδοποίησης λάθους κατεύθυνσης και προειδοποίησης σε διασταύρωση, το Active Cruise Control (ACC) και τα συστήματα υποβοήθησης διατήρησης της πορείας με έλεγχο του τιμονιού, καθώς και το σύστημα Intelligent Speed Assist το οποίο επικοινωνεί με το cruise control και αυτομάτως αυξομειώνει την ταχύτητα από το προπορευόμενο όχημα, χωρίς να κάνει ο οδηγός τίποτα.

Πολλά νέα συστήματα πληροφόρησης υπάρχουν και στο εσωτερικό της ολοκαίνουργιας μεγάλης BMW, όπως είναι το μεγαλύτερο κατά 70% Head-Up-Display, η μεγάλη οθόνη αφής των 10,25 ιντσών στο πάνω μέρος της κονσόλας και με χειρισμό μέσω των κινήσεων του χεριού, πάρα πολλές εφαρμογές και λειτουργίες, το σύστημα φωνητικών εντολών με αναγνώρισης της γλώσσας, η ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου κ.λπ. Επιπλέον, οι επιβάτες απολαμβάνουν μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό και έχουν στη διάθεσή τους 530 λίτρα για τις αποσκευές (+10 λτ.). Για ακόμα μεγαλύτερες ανέσεις εξοπλίζεται με καθίσματα που κάνουν μασάζ, με 4ζωνικό κλιματισμό, ενώ διαθέτει μια νέα τεχνολογία που μειώνει δραστικά τον θόρυβο που προέρχεται από τον κινητήρα.

Νέοι 2λιτροι κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης θα εφοδιάζουν τη νέα BMW Σειρά 5, παράλληλα με τους μεγαλύτερους 6κύλινδρους των 3.0 λτ. και με κίνηση στους πίσω τροχούς ή σε όλους (βλ. παρακάτω τεχνικά χαρακτηριστικά). Σε όλες τις εκδόσεις το αυτόματο κιβώτιο 8ταχυτήτων Steptronic είναι στάνταρ (προαιρετικό μόνο στην 520d). Λίγο καιρό αργότερα θα λανσαριστεί η 520d EfficientDynamics Edition με το 2λιτρο ντίζελ των 190 ίππων και το 8τάχυτο Steptronic με κατανάλωση μόλις 3,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 102 γρ./χλμ. Το Μάρτιο του 2017 θα κάνει την εμφάνισή της η plug-in hybrid BMW 530e iPerformance των 252 ίππων με κατανάλωση 2.0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 46 γρ./χλμ. Τον ίδιο μήνα θα παρουσιαστεί και η πιο σπορ MW M550i xDrive με τον V8 κινητήρα των 462 ίππων και 650 Nmροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,0 δλ.

Έκδοση 530i 530i xDrive 540i 540i xDrive
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.998 1.998 2.998 2.998
Ταχύτητες 8 auto 8 auto 8 auto 8 auto
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 252/5.200 252/5.200 340/5.500 340/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 350/1.450 350/1.450 450/1.380 450/1.380
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 6,2 6,0 5,1 4,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)   250 250 250 250
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,5 6,0 6,5 6,9
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 126 137 149 159
Βάρος (κιλά) 1.540 1.595 1.595 1.660
         
Έκδοση 520d 520d xDrive   530d 530d xDrive
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.995 1.995 2.993 2.993
Ταχύτητες 6 (8 auto) 8 auto 8 auto 8 auto
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 190/4.000 190/4.000 265/4.000 265/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 400/1.750 400/1.750 620/2.000   620/2.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,7 (7,5) 7,6 5,7 5,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 238 (235) 232 250 250
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,2 (4,1) 4,5 4,5 5,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 109 (108) 119 118 132
Βάρος (κιλά) 1.540 (1.560)   1.620 1.640 1.695


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέες προσφορές στα Toyota με όφελος έως 2.000 ευρώ

Τις νέες προσφορές ανακοίνωσε η Toyota για τον Οκτώβριο, στα πλαίσια της προωθητικής ενέργειας «Προνόμια Αγοράς Toyota» με εκπτώσεις που φτάνουν έως και τα 2.000 ευρώ, ανάλογα με το μοντέλο.

Πιο αναλυτικά ισχύουν οι εξής παρακάτω προσφορές:

• Aygo: Όφελος 350 ευρώ και τιμή από 9.720 ευρώ.

• Yaris: Όφελος 550 ευρώ και τιμή από 11.655 ευρώ.

• Yaris Hybrid: Όφελος 1.200 ευρώ, 10ετής εγγύηση υβριδικής μπαταρίας και τιμή από 15.815 ευρώ.

• Auris: Όφελος έως 800 ευρώ και τιμή από 15.470 ευρώ.

• Auris Hybrid: Όφελος έως 1.500 ευρώ, 10ετής εγγύηση υβριδικής μπαταρίας και τιμή από 19.605 ευρώ.

• Corolla: Όφελος έως 1.860 ευρώ και τιμή από 15.455 ευρώ.

• Avensis: Όφελος 1.770 ευρώ (για τα ετοιμοπαράδοτα ντίζελ) και τιμή από 22.395 ευρώ.

• Prius: Όφελος 1.000 ευρώ, 10ετής εγγύηση υβριδικής μπαταρίας και τιμή από 29.365 ευρώ.

• RAV4: Όφελος 1.500 ευρώ και τιμή από 24.750 ευρώ.

• RAV4 Hybrid: Όφελος 1.500 ευρώ, 10ετής εγγύηση μπαταρίας και τιμή από 38.590 ευρώ.

• Hilux SingleCab: Όφελος 2.000 ευρώ και τιμή από 20.855 ευρώ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Ford Ka+ από 10.970 ευρώ (τιμές – εξοπλισμός)

Η Ford ξεκίνησε τη διάθεση του νέου μικρού μοντέλου της Ka+ στην χώρα μας, σε τιμές που ξεκινούν από 10.970 ευρώ, δύο επίπεδα εξοπλισμού και ένα κινητήρα.

{loadposition Fordcarcenter}

Πιο αναλυτικά, το 5θυρο πλέον Ford Ka+ με μήκος 3,92 μέτρων, το οποίο βασίζεται στο δάπεδο και στις αναρτήσεις του Fiesta, προσφέρεται στην αρχική έκδοση Trend Essentia στην τιμή των 10.970 ευρώ, ενώ η αμέσως επόμενη πιο συμφέρουσα και πλούσια Trend Ultimate είναι ακριβότερη κατά μόλις 500 ευρώ. (11.470 ευρώ).

Στον εξοπλισμό της έκδοσης Trend Essentia περιλαμβάνονται ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, εμπρός προβολείς ομίχλης, air condition, ηχοσύστημα κ.λπ. Η Trend Ultimate περιλαμβάνει επιπλέον ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, cruise control, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, σύστημα SYNC κ.λπ.

Το νέο Ford Ka+ είναι διαθέσιμο στην χώρα μας με το νέο κινητήρα βενζίνης 1.2 λτ. Ti-VCT ECO, ισχύος 85 ίππων και 112 Nm ροπής, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 13,9 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 166 χλμ./ώρα, κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 110 γρ./χλμ.

Πιο αναλυτικά στοιχεία για το νέο Ford Ka+ θα σας μεταφέρουμε και από την οδήγησή του, γι’ αυτό μείνετε συντονισμένοι!


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ford Mustang με νέα πακέτα εργοστασιακής αναβάθμισης

Η Ford Performance προσφέρει τέσσερα διαφορετικά κιτ αύξησης της ισχύος για τη νέα Mustang, τόσο με τον EcoBoost κινητήρα, όσο και με τον V8 της Mustang GT.

{loadposition Fordcarcenter}

Για τη Mustang 2.3 λτ. EcoBoost το μοναδικό κιτ αναβάθμισης ανεβάζει την απόδοση του κινητήρα κατά 25 ίππους και 95 Nm ροπής, δηλαδή στους 335 ίππους και 529 Nm. Η εργοστασιακή αυτή μετατροπή περιλαμβάνει επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και νέο φίλτρο αέρα.

Για τη Mustang GTμε το ατμοσφαιρικό V8 μηχανικό σύνολο των 5.0 λτ., αρχικής ισχύος 435 ίππων και 542 Nm ροπής (αμερικάνικων προδιαγραφών με βενζίνη 87 οκτανίων) η Ford Performance διαθέτει τρία διαφορετικά κιτ αύξησης της απόδοσης.

Το πρώτο περιλαμβάνει επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και νέο φίλτρο αέρα ελευθέρας ροής (599 δολάρια), αυξάνοντας την ισχύ κατά 13 ίππους και 22 Nm ροπής. Το δεύτερο πακέτο με τη νέα εισαγωγή αέρα, την 87 χλστ. πεταλούδα και τον προσαρμογέα εισαγωγής από την Shelby GT350 Mustang ανεβάζει την απόδοση κατά 21 ίππους και 32,5 Nm ροπής (949 δολάρια). Στο τρίτο πακέτο -εκτός των παραπάνω- περιλαμβάνεται και νέα πολλαπλή εισαγωγής, ενώ ο κόφτης ανεβαίνει στις 7.500 σ.α.λ. και η ισχύς αυξάνεται κατά 37 ίππους και 7 Nm ροπής (2.395 δολάρια).


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Volkswagen Scirocco R Wolfsburg final edition

Η Volkswagen Αυστραλίας αποφάσισε τη διακοπή διάθεσης του Scirocco (παρουσιάστηκε το 2008), με το λανσάρισμα της τελευταίας ειδικής έκδοσης R Wolfsburg, η οποία θα προσφερθεί σε 150 αντίτυπα (120 με DSG 6 κιβώτιο και 30 με μηχανικό).

Οι πωλήσεις του στην Αυστραλία θα ξεκινήσουν στις 14 Νοεμβρίου, σε δύο χρώματα, το λευκό Oryx White Pearl Effect ή το μπλε Rising Blue Metallic. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται -εκτός άλλων- μαύρες ζάντες αλουμινίου Lugano διαμέτρου 19 ιντσών, μαύρα καλύμματα καθρεπτών, τύπου μπάκετ εμπρός καθίσματα (χωρίς πλευρικούς αερόσακους), οθόνη πολλαπλών πληροφοριών στη κονσόλα και αριθμημένη πλακέτα.

Την κίνηση του Scirocco R Wolfsburg αναλαμβάνει το 2.0 λτ. TSI μηχανικό σύνολο ισχύος 256 ίππων και 330 Nm ροπής, το οποίο προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ. με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ή σε 6,0 δλ. με το DSG. Να σημειώσουμε ότι στο ευρωπαϊκών προδιαγραφών Scirocco R, ο 2.0 TSI κινητήρας αποδίδει 280 ίππους και 350 Nm ροπής και επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ. ή σε 5,5 δλ. με το DSG 6.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr