Αρχική Blog Σελίδα 327

Νέο SUV από την Geely με μηχανικά μέρη από την Volvo

Η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία Geely (στην οποία ανήκει η Volvo από το 2010) παρουσιάζει το πρώτο μοντέλο της νέας μάρκας της Lynk & Co. Η κατασκευή του θα γίνεται στην Κίνα, όμως προορίζεται για τις αγορές της Ευρώπης και των Η.Π.Α., ενώ έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί στην Σουηδία.

Το μήκους 4.530 χλστ., πλάτους 1.855 χλστ., ύψους 1.654 χλστ. και με μεταξόνιο 2.730 χλστ. μοντέλο Lynk & Co 01 διαθέτει σπορτίφ σχεδιασμό και θυμίζει αρκετά στο εμπρός άκρο Porsche, ενώ τόσο στο πλάι όσο και πίσω υπάρχουν σχήματα και σχέδια γνώριμα από άλλα μοντέλα. Μάλιστα το εν λόγω SUV έχει δημιουργηθεί πάνω στη νέα πλατφόρμα που θα βασιστεί και το επερχόμενο Volvo XC40, με το οποίο πιθανότατα θα μοιράζεται και τους κινητήρες των 1.5 λτ., 2.0 λτ. και υβριδικό σύνολο.

Το εσωτερικό του εστιάζει στην πολυτέλεια, ενώ η Lynk & Co ισχυρίζεται ότι το μοντέλο 01 διαθέτει τις πιο εξελιγμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας στον κόσμο. Το 01 θα είναι πάντα συνδεδεμένο στο internet και στο cloud και όταν θα ξεκινήσει η διάθεσή του θα έχει μια ανοιχτή εφαρμογή που θα επιτρέπει στους προγραμματιστές να προσθέτουν δικά τους στοιχεία. Επιπλέον, οι κάτοχοι του αυτοκινήτου θα μπορούν να το μοιράζονται με άλλους και να το παρακολουθούν μέσω smartphone.

Το λανσάρισμα του Lynk & Co 01 θα ξεκινήσει το 2018, ενώ αμέσως μετά θα ακολουθήσουν δύο ακόμα μοντέλα, τα 02 και 03.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η νέα BMW M550i είναι πιο γρήγορη από την υπάρχουσα M5!

Πριν από λίγες μέρες η BMW παρουσίασε τη νέα Σειρά 5, η οποία συνδυάζει παραδοσιακά τα σπορ χαρακτηριστικά με υψηλή πολυτέλεια, ανέσεις και τεχνολογία αιχμής.

{loadposition acs-bmw}

Προς το παρόν η κορυφαία έκδοσή της είναι η M550i xDrive με τον 8κύλινδρο κινητήρα των 4.4 λτ., ισχύος 462 ίππων και 650 Nm ροπής από τις 1.800 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic, η τετρακίνητη «5άρα» επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,0 δευτερόλεπτα.

Η υπάρχουσα BMW M5 με τον κινητήρα των 4.4 λτ. ισχύος 560 ίππων και 680 Nm ροπής, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα, δηλαδή είναι πιο αργή κατά 0,3 δλ. Όμως είναι πισωκίνητη που σημαίνει ότι αναμενόμενα χάνει κάποια δέκατα του δευτερολέπτου στην εκκίνηση από την τετρακίνητη M550i xDrive. Βάρος δεν ανακοινώνει η BMWγια τη νέα M550i xDrive, όμως η νέα Σειρά 5 έχει ελαφρύνει έως 100 κιλά. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η νέα 540i xDrive με τον 6κύλινδρο 3.0 λτ. κινητήρα ζυγίζει 1.595 κιλά, έναντι 1.675 κιλά που ζύγιζε η προγενέστερη 535i.

Το συμπέρασμα είναι ότι η νέα M5 θα επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα αρκετά πιο κάτω από τα 4,0 δλ. δεδομένου ότι θα είναι -κατά πάσα πιθανότητα- τετρακίνητη, πιο ισχυρή και ελαφρύτερη από την τωρινή M5.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ανανεωμένο SEAT Leon με πολλές βελτιώσεις (+video)

Η SEAT ανανεώνει το Leon σε σχεδιασμό μέσα – έξω, σε τεχνολογία και κινητήρες, τέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμά της υπάρχουσας τρίτης γενιάς του.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, το ανανεωμένο Leon απέκτησε πιο δυναμική και αιχμηρή εμφάνιση μέσω των νέου σχεδιασμού προφυλακτήρων, της φαρδύτερης κατά 40 χλστ. μάσκας και φωτιστικά σώματα με τεχνολογία LED, στα πρότυπα του νέου SUV Ateca.

Στο εσωτερικό υπάρχουν νέες επενδύσεις, νέα οθόνη 8 ιντσών του πιο εξελιγμένου συστήματος πολυμέσων, σύστημα εισόδου και εκκίνησης του κινητήρα χωρίς κλειδί, ηλεκτρικό χειρόφρενο και σύστημα ασύρματης φόρτισης του κινητού τηλεφώνου στη βάση της κεντρικής κονσόλας.

Το νέο SEAT Leon θα λανσαριστεί στην Ευρώπη στις αρχές του 2017 σε τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις. Η αρχική Reference, η Style και η πιο σπορτίφ FR είναι γνωστές από πριν, όμως προστίθεται η πιο πολυτελής Xcellence με επενδύσεις από δέρμα και αλκαντάρα (προαιρετικός εξοπλισμός) και με ρυθμιζόμενο ατμοσφαιρικό φωτισμό.

Στον εξοπλισμό ασφαλείας προστέθηκαν τα συστήματα Traffic Jam Assist και Adaptive Cruise Control (το αυτοκίνητο επιβραδύνει και επιταχύνει αυτόματα στην κίνηση και στους ανοιχτούς δρόμους), το Pedestrian Protection System (ανιχνεύει οχήματα και πεζούς μπροστά από το όχημα), το Traffic Sign Recognition (ανίχνευση οδικών πινακίδων σήμανσης) και σύστημα υποβοήθησης κάθετου και παράλληλου παρκαρίσματος.

Η γκάμα των κινητήρων του Leon περιλαμβάνει πολλά μηχανικά σύνολα βενζίνης, πετρελαίου και φυσικού αερίου. Στους ντίζελ νέος είναι ο 1.6 TDI με 115 ίππους και για το Leon ST ο υπάρχον 4Drive 2.0 TDI 150 PS θα είναι διαθέσιμος και με αυτόματο 7τάχυτο DSG. Αρχικός πετρελαιοκινητήρας είναι ο 1.6 TDI 90 PS και πιο ισχυρός ο 2.0 TDI 184 PS. Στους κινητήρες βενζίνης υπάρχει μια γκάμα με ισχύ μεταξύ 110 έως 180 ίππων, με τον 1.0 λτ. TSI 115 PS να είναι η πιο πρόσφατη έκδοση. Παράλληλα υπάρχει και ο 1.4 λτ. TGI με φυσικό αέριο.

Δείτε το ανανεωμένο SEAT Leon και στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Το νέο Renault Megane στην έκθεση «Αυτοκίνηση 2016»

Ελληνική πρεμιέρα θα κάνουν στην Έκθεση Αυτοκίνηση 2016, το νέο Renault Megane και το ανανεωμένο Clio, μαζί με το νέο SUV Kadjar, το Captur και το νέο Twingo. Παράλληλα το παρόν στην έκθεση θα δώσει στο σύνολο της και η γκάμα της Dacia.

Το νέο Renault Megane με το μεγαλύτερο μήκος και πλάτος, αλλά χαμηλότερο ύψος, ξεχωρίζει χάρη στο δυναμικό του σχεδιασμό, ενώ το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει από κοντά τόσο την έκδοση Hatchback όσο και το πιο σπορ Megane GT.

Στο εσωτερικό του το βλέμμα εστιάζει στο σύστημα R-Link2, το οποίο λειτουργεί ως το κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου μέσω μιας κάθετα τοποθετημένες οθόνης 8,7 ιντσών. Παράλληλα μέσω της τεχνολογίας Multi-Sense ο οδηγός μπορεί να προσωποποιήσει, σύμφωνα με τις επιθυμίες του, τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, ενώ μια σειρά εξελιγμένων και φιλικών στη χρήση οδηγικών βοηθημάτων –που συμπεριλαμβάνουν εκτός των άλλων και έγχρωμο Head Up Display- συμβάλουν στις ασφαλέστερες διαδρομές.

Ειδικότερα στην έκδοση GT, το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control αποτελεί μια πρωτιά για την κατηγορία. Συνδυάζεται δε με την εξελιγμένη από τη Renault Sport ανάρτηση, ώστε να προσφέρει κορυφαία οδική συμπεριφορά με δυναμικό κράτημα και ακρίβεια στις αντιδράσεις.

Στη βάση των κινητήρων βρίσκεται ο 1.2 TCe σε δύο εκδόσεις με 100 και 130 ίππους, ενώ το κορυφαίο GT τροφοδοτείται από τον χωρητικότητας 1.6 λίτρων κινητήρα TCe των 205 ίππων που συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC των 7 σχέσεων. Η γκάμα των κινητήρων πετρελαίου περιλαμβάνει τον κινητήρα 1.5 dCi με 90 και 110 ίππους και τον 1.6 dCi με τους 130 ίππους.

Το ανανεωμένο Clio παρουσιάζεται με αλλαγές στον εξωτερικό σχεδιασμό, πιο ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό και αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων Renault R-Link. Επιπλέον εφοδιάζεται με τα πλέον εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης όπως την κάμερα οπισθοπορείας, το σύστημα Easy Park Assist κ.λπ.

Στους κινητήρες, το ανανεωμένο Clio εφοδιάζεται και με τον πιο δυνατό ντίζελ 1.5 dCi 110 PS με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, καθώς και με τον βενζίνης TCe 120 των 1.2 λτ.

Στην έκθεση «Αυτοκίνηση 2016» το κοινό θα μπορέσει να γνωρίσει από κοντά στο σύνολο της την γκάμα του Clio, με το hatchback, το Sport Tourer, το επαγγελματικό Pro+, αλλά και το κορυφαίο R.S.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Nissan Micra Midnight Edition με σπορ διαθέσεις

Στην πρόσφατη Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού η Nissan πραγματοποίησε την πρεμιέρα του νέου Nissan Micra, όμως για την προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου του Σάο Πάολο, το σχεδιαστικό κέντρο της Nissan στο Ρίο ντε Τζανέιρο ετοίμασε μια ειδική έκδοση του υπάρχοντος μοντέλου March (Micra), τη Midnight Edition.

{loadposition nissan}

Εστιασμένο στην πιο σπορτίφ εμφάνιση διακρίνεται εξωτερικά από το κόκκινο χρώμα του αμαξώματος συνδυασμένο με μαύρη οροφή, της ίδιας απόχρωσης καθρέπτες και ζάντες και τα πιο σκουρόχρωμα εμπρός φωτιστικά σώματα. Την σπορ εικόνα του Micra Midnight Edition ενισχύουν οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα μπροστά και το σπόιλερ, οι ποδιές στα μασπιέ και η αεροτομή οροφής.

Για το εσωτερικό η Nissan αναφέρει ότι ξεχωρίζουν οι τονισμένες ραφές και το γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα στα χειριστήρια του τιμονιού, στους διακόπτες των παραθύρων και στο πλαίσιο του συστήματος πολυμέσων στην κεντρική κονσόλα.

Για τον κινητήρα και λοιπές μηχανικές βελτιώσεις δεν γίνεται προς το παρόν κάποια επίσημη αναφορά. Πληροφοριακά, το Nissan March διατίθεται στη Βραζιλία με τους κινητήρες του 1.0 λτ. ισχύος 77 ίππων και των 1.6 λτ. με 111 ίππους, οπότε το πιθανότερο είναι το Midnight Edition να «φοράει» το πιο ισχυρό μοτέρ, ίσως και με κάποιες βελτιώσεις.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Εγγυημένη βελτίωση για BMW με M Performance Parts

Τα αυτοκίνητα της BMW είναι συνώνυμα της οδηγικής ευχαρίστησης που προσφέρουν και των δυναμικών τους χαρακτηριστικών, όπως και της πολυτέλειας, της υψηλής τεχνολογίας και ασφάλειας.

{loadposition acs-bmw}

Αυτή τη φορά δεν θα παρουσιάσουμε κάποιο νέο μοντέλο της BMW, αλλά θα εστιάσουμε στα αξεσουάρ BMW M Performance Parts, για τα οποία είχαμε την ευκαιρία να ενημερωθούμε και να δούμε κάποια από αυτά στο Κέντρο Εκπαίδευσης του BMW Group Hellas στη χώρα μας και να περιηγηθούμε στο κέντρο διανομής ανταλλακτικών της BMW Hellas, που βρίσκονται εδώ και 10 χρόνια στον Ασπρόπυργο.

Τα BMW M Performance Parts είναι διαθέσιμα από το 2012 και μετά σε μια ευρεία γκάμα μοντέλων της μάρκας, από την Σειρά 1 έως την Σειρά 7 και τα μοντέλα «X». Εκτός από την αισθητή αναβάθμιση για το αμάξωμα και το εσωτερικό, υπάρχουν πακέτα βελτίωσης της ισχύος του κινητήρα M Performance Kits (για τους πιο ισχυρούς βενζίνης και πετρελαίου), καθώς και προϊόντα για τις αναρτήσεις, ενισχυμένα φρένα, εξατμίσεις από τιτάνιο, πιο σπορ σχέδια ζαντών κ.λπ. Τα αξεσουάρ BMW M Performance μπορούν να τοποθετηθούν εκ των υστέρων σε ένα υπάρχον μοντέλο BMW, ακόμα και μεμονωμένα μέσα από την τεράστια γκάμα προϊόντων που έχουν σχεδιαστεί από τη BMW. Όλα συνοδεύονται από την εγγύηση της BMW και είναι σχεδιασμένα και εξελιγμένα σύμφωνα με τα υψηλά ποιοτικά στάνταρ της μάρκας.

Ειδική αναφορά έγινε από τον κ. Τέμπελο Φώτη (BMW Group Hellas Training Manager), στην κατασκευή και χρήση των τμημάτων από ανθρακόνημα, που δημιουργούνται από τη BMW. Πολλά εξαρτήματα (π.χ. αεροτομές, καλύμματα καθρεπτών, σπόιλερ κ.λπ.) είναι χειροποίητα σε μεγάλο ποσοστό, ενώ τμήματα του αμαξώματος (π.χ. μέρη πλαισίου και οροφές) κατασκευάζονται με ειδικές μεθόδους. Το ανθρακόνημα το οποίο στην αρχική του μορφή έχει λευκό χρώμα, φτάνει στην τελική σκούρα απόχρωσή του ύστερα από διάφορες ειδικές επεξεργασίες και είναι γνωστό για το χαμηλό του βάρος και την υψηλή αντοχή. Πληροφοριακά μία ίνα ανθρακονήματος έχει πάχος 0,006 χλστ., όταν μια τρίχα έχει πάχος 0,05 χλστ.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά μια BMW 420d εφοδιασμένη με διάφορα αξεσουάρ BMW M Performance, τόσο στο αμάξωμα, όσο και στο εσωτερικό, τα οποία μεταμορφώνουν το αυτοκίνητο. Όσον αφορά τις τιμές, αναφέρουμε ενδεικτικά κάποια τμήματα από ανθρακόνημα όπως είναι τα καλύμματα των καθρεπτών στα 439 ευρώ έκαστο, το σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα στα 1.737 ευρώ, η μικρή πίσω αεροτομή στα 661 ευρώ και ο πίσω διαχύτης στα 692 ευρώ (τιμές λιανικής με Φ.Π.Α.).

Δίπλα από τη BMW 420d με τα αξεσουάρ BMW M Performance υπήρχε και ένα άκρως θελκτικό MINI John Cooper Works, εφοδιασμένο και αυτό με διάφορα αυθεντικά αξεσουάρ, που του ενισχύουν ακόμα πιο πολύ τον πολύ δυναμικό του χαρακτήρα.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ford Fiesta ST με κιτ αναβάθμισης 265 PS από τη Mountune

Η γνωστή εταιρεία βελτιώσεων των μοντέλων της Ford, η Mountune εξέλιξε ένα νέο κιτ αναβάθμισης για τον κινητήρα του Ford Fiesta ST 200, αυξάνοντας αισθητά την απόδοσή του. 

{loadposition Fordcarcenter}

Ο εργοστασιακός 1.6 λτ. EcoBoost των 200 ίππων και 290 Nm ροπής, αποδίδει μετά τη βελτίωση 265 ίππους και 370 Nm ροπής, προσφέροντας αισθητά καλύτερες επιδόσεις. Με το κιτ MR265 το μικρό σπορ Ford επιταχύνει από 0-60 μ.α.ω. (0-96 χλμ./ώρα) σε 5,7 δλ., έναντι 6,9 δλ. το εργοστασιακό μοντέλο.

Το κιτ MR265 περιλαμβάνει νέα εισαγωγή αέρα, σπορ καταλύτη και εξάτμιση, επαναπρογραμματισμένο χρονισμό των εκκεντροφόρων, νέο σωλήνα τούρμπο, νέα κολάρα, νέο intercooler και νέο turbo. Το κιτ χρεώνεται στην Αγγλία έναντι του ποσού των 4.500 λιρών (5.000 ευρώ) και χρειάζονται 13 ώρες για την τοποθέτησή του.

Παράλληλα η Mountune προσφέρει τα κιτ MR215 (με 215 ίππους και 320 Nm ροπής) και MR230 (με 230 ίππους και 340 Nm ροπής).


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Μεταχειρισμένο Ford Fusion του 2003 με 14.722 χιλιόμετρα!

Το Ford Fusion, το οποίο παρουσιάστηκε το 2002 και σταμάτησε να παράγεται το 2012, αποτελούσε το πρώτο μικρό crossover μοντέλο με πολυχρηστικά παράλληλα στοιχεία, ενώ βασιζόταν στο 5ης γενιάς Fiesta. Παρά τις κόμπακτ διαστάσεις του (μήκος 4.018 χλστ.), το Fusion προσφέρει άνετους χώρους για τους επιβάτες και αρκετά ικανοποιητικό χώρο αποσκευών 337 λίτρων.

{loadposition Fordcarcenter}

Η αρχική του έκδοση εφοδιαζόταν με το 1.4 λτ. μηχανικό σύνολο, απόδοσης 80 ίππων και 127 Nm ροπής, προσφέροντας καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ. και τελική ταχύτητα 163 χλμ./ώρα) και κατανάλωση (6,5 λτ./100 χλμ.).

Ένα μεταχειρισμένο Ford Fusion 1.4 λτ., μοντέλο του 2003 έχει διανύσει μόνο 14.722 πραγματικά χιλιόμετρα και πωλείται από τον εξουσιοδοτημένο dealer και επισκευαστή Ford Car Center, έναντι του ποσού των 4.490 ευρώ. Το συγκεκριμένο μοντέλο εφοδιάζεται με ABS, υδραυλικό τιμόνι, aircondition, ηχοσύστημα, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα κ.λπ.

Πατήστε εδώ για να δείτε όλα τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα της Car Center

Στοιχεία επικοινωνίας:

  • Διεύθυνση: Συγγρού & Αμφιθέας 15
  • Περιοχή: Π. Φάληρο
  • Τηλέφωνο: 210 9428157
  • email: [email protected]
  • site: carcenter.gr
  • Χάρτης:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ford Mustang με 808 ίππους είναι ανήμερο θηρίο! (+video)

Η νέα Ford Mustang εντυπωσιάζει τόσο με την σχεδίασή της, όσο και με τις επιδόσεις της, ειδικά στην έκδοση Shelby GT350 με το 5.2 λτ. V8 μηχανικό σύνολο απόδοσης 526 ίππων και 581 Nm ροπής. Πόσο μάλλον όταν δέχεται περεταίρω αναβάθμιση και φτάνει τους 808 ίππους και 890 Nm ροπής, από τον βελτιωτή Hennessey.

Σύμφωνα με τα διαγράμματα της δυναμομέτρησης, η απόδοση φτάνει στους πίσω τροχούς τους 733 ίππους και τα 700 Nm ροπής, έναντι 474 ίππους και 543 Nm ροπής πριν την αναβάθμιση. Η μετατροπή περιλαμβάνει πολλές αλλαγές και προσθήκες, όπως είναι μηχανικό υπερσυμπιεστή, σφυρήλατα αλουμινένια πιστόνια, εισαγωγή αέρα από ανθρακόνημα, αναβαθμισμένη τρόμπα καυσίμου, επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου κ.λπ.

Η πανίσχυρη Mustang HPE800 επιταχύνει από 0-60 μ.α.ω. (0-96 χλμ./ώρα) σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ καλύπτει το 400άρι σε 10,8 δευτερόλεπτα με ταχύτητα 214 χλμ./ώρα. Όσο για τον ήχο που ακούγεται από τον κινητήρα και τις εξατμίσεις, είναι άκρως συναρπαστικός!

Δείτε και ακούστε τη Mustang HPE800 στο παρακάτω βίντεο:

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο μικρό crossover Honda WR-V με βάση το Jazz

Η Honda παρουσίασε το πρώτο σκίτσο του νέου μικρού crossover μοντέλου της WR-V, το οποίο θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Σάο Πάολο στις 10 Νοεμβρίου. Το Honda WR-V θα αποτελεί μια crossover έκδοση του Jazz και έχει εξελιχθεί από το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης στης Honda στη Βραζιλία, όπου και προορίζεται.

Βασισμένο στην πλατφόρμα του Jazz, το WR-V διαθέτει διαφορετικού σχεδιασμού εμπρός και πίσω τμήμα του αμαξώματος. Όπως διακρίνεται από το μοναδικό αυτό σκίτσο, το WR-V παρουσιάζει μυώδες και δυναμικό εμπρός άκρο με ψηλά τοποθετημένα τριγωνικά φωτιστικά σώματα, ανάγλυφη μάσκα και προφυλακτήρα με προστατευτική ποδιά. Στο πλάι το σχήμα των παραθύρων και το έντονο νεύρο μοιάζουν με εκείνα του Jazz, ενώ τον πιο περιπετειώδη χαρακτήρα του ενισχύουν τα μαύρα προστατευτικά στους θόλους των τροχών και στα μασπιέ. Παράλληλα, οι ράγες οροφής και η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος τονίζουν περεταίρω τον crossover χαρακτήρα του.

Για την κίνησή του θα υπάρχει το μηχανικό σύνολο 1.5 λτ. διπλού καυσίμου (αιθανόλης- βενζίνης), ένας ακόμα βενζινοκινητήρας 1.2 λτ. και ένας ντίζελ 1.5 λτ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Έρχεται το τέλος των μικρών downsized turbo κινητήρων

Οι περισσότερες πλέον αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν στην γκάμα των κινητήρων βενζίνης downsized turbo μηχανικά σύνολα, με δύο κυλίνδρους (Fiat), πάρα πολλά 3κύλινδρα σύνολα 0.9 έως 1.0 λτ. και αρκετά 4κύλινδρα μέχρι τα 1.5 λτ.

Ο βασικός λόγος που δημιουργήθηκαν αυτοί οι κινητήρες και αντικατέστησαν τους μεγαλύτερους ατμοσφαιρικούς, ήταν και παραμένει η ανάγκη για χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων λόγω των νέων προδιαγραφών, σε συνδυασμό με τούρμπο έτσι ώστε να είναι ισχυροί, παρά τη μικρή τους χωρητικότητα.

Ωστόσο, οι νέες προδιαγραφές που θα ισχύσουν από το 2017 και μετά φέρουν πάλι ανατροπές, αφού προβλέπουν πιο αυστηρούς κανονισμούς, δεδομένου ότι οι καταναλώσεις και οι εκπομπές βλαβερών ρύπων (π.χ. οξειδίου του αζώτου) θα είναι πιο ρεαλιστικές, μετρημένες στο δρόμο και όχι στον πάγκο. Άλλωστε είναι κοινό «μυστικό» εδώ και πολλά χρόνια, ότι ειδικά οι καταναλώσεις που ανακοινώνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για τα μοντέλα τους απέχουν κατά πολύ από τις πραγματικές καταναλώσεις και κατ’επέκταση τους ρύπους.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, αυτοκινητοβιομηχανίες όπως είναι η Volkswagen, η GM και η Renault θα κάνουν «upsizing» στα downsized μηχανικά τους σύνολα ή ακόμα και θα τα καταργήσουν μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Γεγονός που αφορά τόσο τους ντίζελ όσο και τους βενζίνης. Μάλιστα, ο Επικεφαλής των κινητήρων της συμμαχίας Renault-Nissan, κ. Alain Rapos oδήλωσε ότι «Οι τεχνικές που χρησιμοποιούμε για να μειώσουμε τις χωρητικότητες των κινητήρων δεν θα μας επιτρέπουν πλέον να είμαστε σύμφωνοι με τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων».

Προς το παρόν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τηρούν σιγήν ιχθύος σχετικά με το νέο αυτό πρόβλημα που θα πρέπει να αντιμετωπίσουν και να λύσουν, αφού μεγάλα κονδύλιά τους επενδύονται πάνω στην ηλεκτροκίνηση και στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Reuters, η VW ενδέχεται να καταργήσει τον 1.4 λτ. ντίζελ, η Renault θα μεγαλώσει κατά 10% τον 1.6 dCi και η GM θα κάνει upsizing κατά 25-30% στον υπάρχον ντίζελ των 1.248 κ.εκ. Αναλυτές λένε ότι οι αυστηρότερες νέες δοκιμές εκπομπών ρύπων σε πραγματικές συνθήκες θα «σκοτώσουν» τους βενζινοκινητήρες κάτω από τα 1.2 λτ. και τους πετρελαίου κάτω από τα 1.5 λτ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Αυτοκίνηση 2016: Μέρες, ωράριο και τιμές εισιτηρίων

Η Έκθεση Αυτοκινήτου «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ FISIKON 2016», ανοίγει τις πύλες της για το κοινό το Σάββατο 22 Οκτωβρίου, ώρα 10:00, στο Ολυμπιακό ακίνητο Ξιφασκίας (πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο). Το ωράριο της έκθεσης είναι Δευτέρα – Παρασκευή 15:00-21:00 και Σάββατο – Κυριακή 10:00 – 21:00 και την Παρασκευή 28η Οκτωβρίου 10:00 – 21:00. Η έκθεση θα διαρκέσει έως την Κυριακή 30 Οκτωβρίου.

Η πλειοψηφία των εισαγωγέων αντιπροσώπων αγκάλιασε και την φετινή διοργάνωση. Ειδικότερα, στην Έκθεση Αυτοκινήτου «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2016 FISIKON», συμμετέχουν οι μάρκες Abarth, Alfa Romeo, Audi, BMW, Dacia, Fiat, Ford, Isuzu, Mercedes, MINI, Nissan, Porsche, Renault, SsangYong, SEAT, Skoda, smart, Subaru, VW και Volvo. Επίσης συμμετέχει και η εταιρεία μοτοσυκλετών Yamaha.

Η ΦΙΛΠΑ, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από την φετινή γιορτή του αυτοκινήτου. Εκθέτει μοναδικά αυτοκίνητα που έγραψαν τις χρυσές σελίδες της αυτοκίνησης. Μπροστά στα μάτια των επισκεπτών θα βρίσκονται πανέμορφα μοντέλα ιδιαίτερα υψηλής αξίας συντηρημένα με άψογο τρόπο από λάτρεις της αυτοκίνησης.

Παράλληλα θα υπάρχουν προϊόντα και υπηρεσίες, που είναι συνδεδεμένα με το αυτοκίνητο και τις δραστηριότητες που προκύπτουν, από την χρήση και την συντήρηση του.

Οι επισκέπτες έχουν τη ευκαιρία να πραγματοποιήσουν Test Drives με τα δημοφιλέστερα μοντέλα της ελληνικής αγορά και άμεσα, κάνουν συγκρίσεις μεταξύ των αυτοκινήτων, έτσι ώστε να έχουν μια πλήρη εικόνα για το μοντέλο και την έκδοση που θα αγοράσουν.

Στο πρόγραμμα αναβάθμισης της έκθεσης περιλαμβάνονται τα εξής:

1. Εσωτερικός εκθεσιακός χώρος
– Εξασφαλίσθηκε η προσθήκη ενός νέου χώρου έκτασης 1.500 τ.μ. για να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι ανάγκες προβολής των εισαγωγέων αυτοκινήτων.
– Ο αναθεωρημένος σχεδιασμός συνέβαλε στην καλύτερη εκμετάλλευση και του τελευταίου διαθέσιμου τ.μ.
– Αναβαθμίστηκαν ο φωτισμός και οι ενημερωτικές πινακίδες.
– Επιλέχθηκαν νέα υλικά για την διακόσμηση.
– Δημιουργήθηκαν σημεία πληροφόρησης και ενημέρωσης του κοινού.

2. Εξωτερικός εκθεσιακός χώρος
– Νέος χώρος στάθμευσης των αυτοκινήτων 5.000 θέσεων.
– Νέα ομορφότερη και πιο λειτουργική είσοδος της έκθεσης.
– Αναδιοργάνωση του χώρου που φιλοξενεί τα Test Drives.
– Νέες δραστηριότητες που προβάλουν την αυτοκίνηση και την ασφάλεια.
– Έντονη σήμανση όλων των σημείων και του χώρου στάθμευσης των αυτοκινήτων.

H FISIKON, φυσικό αέριο κίνησης είναι ο μεγάλος χορηγός της φετινής έκθεσης. Η FISIKON, θα ενημερώσει τους επισκέπτες για τα οφέλη από την χρήση του φυσικού αερίου στα αυτοκίνητα καθώς και τα οφέλη από την μετατροπή των πετρελαιοκίνητων σε διπλού καυσίμου.

Το εισιτήριο καθορίστηκε στα 6 ευρώ. Παιδιά συνοδευόμενα ηλικίας μέχρι 12 ετών, δεν πληρώνουν εισιτήριο. Φοιτητικό και ειδικές κατηγορίες (ΑμεΑ, πολύτεκνοι, άνεργοι, παιδιά 12-18 ετών) 3 ευρώ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr