Αρχική Blog Σελίδα 324

Τρία αστέρια το νέο Fiat Tipo στο Euro NCAP (+video)

Το νέο Fiat Tipo δεν κατάφερε να πιάσει τα 5 αστέρια στις νέες και πιο αυστηρές δοκιμές ασφαλείας του Euro NCAP, καθώς αξιολογήθηκε με 3 αστέρια με τον στάνταρ εξοπλισμό ασφαλείας ή με 4 αστέρια με το προαιρετικό πακέτο ασφαλείας.

Ο θάλαμος των επιβατών του Tipo παρέμεινε ακέραιος στη πλαγιομετωπική σύγκρουση προσφέροντας καλή προστασία στον οδηγό και συνεπιβάτη, όμως στη μετωπική σύγκρουση οι μετρήσεις έδειξαν οριακή προστασία στον θώρακα των εμπρός επιβατών. Το Tipo σημείωσε τη μέγιστη βαθμολογία στις πλευρικές συγκρούσεις και καλή προστασία στον αυχένα σε περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης.

Το Tipo με το προαιρετικό πακέτο ασφαλείας πήρε ένα ακόμα αστέρι λόγω του συστήματος αυτόνομης πέδησης που ενεργοποιείται σε χαμηλές και υψηλές ταχύτητες, ενώ αναγνωρίζει και πεζούς.

Αποτελέσματα Euro NCAP          
Μάρκα/μοντέλο Αστέρια   Ενήλικες   Παιδιά   Πεζοί   Επικ. Συστήματα
Fiat Tipo *** 82% 60% 62% 25%
Fiat Tipo* **** 82% 60% 62% 57%
*με safety pack          

Δείτε παρακάτω και το βίντεο από το crash test:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Opel Insignia Grand Sport το Μάρτιο του 2017

Η Opel έδωσε για πρώτη φορά στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία, φωτογραφίες και βίντεο του νέου Opel Insignia Grand Sport, το οποίο δοκιμάζει και ετοιμάζει για την πρεμιέρα του, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, το Μάρτιο του 2017. 

Το εν λόγω μοντέλο βρίσκεται στο τελικό στάδιο ανάπτυξης, ωστόσο η Opel ακόμα το κρύβει περίτεχνα μέσω του εκτεταμένου καμουφλάζ σε ολόκληρο το αμάξωμα, αν και κάποια στοιχεία είναι ευδιάκριτα. Ορισμένα από αυτά είναι τα λεπτά εμπρός φωτιστικά σώματα, η μεγάλη μάσκα, το χαμηλό ρύγχος με το μακρύ καπό και το έντονα κεκλιμένο τελείωμα στο πίσω άκρο, θυμίζοντας εν μέρει το πρωτότυπο Opel Monza.

Το Opel Insignia Grand Sport βασίζεται σε μια εντελώς νέα αρχιτεκτονική και διαθέτει πάνω από εννέα εκατοστά μακρύτερο μεταξόνιο. Ωστόσο, χάρη στους πιο κοντούς προβόλους, είναι κατά 5,5 εκατοστά πιο μακρύ από το υπάρχον Insignia (κοντά στα 4,9 μ.), το οποίο λανσαρίστηκε το 2008. Επιπλέον, τα πλατύτερα μετατρόχια κατά 1 εκατοστό και η χαμηλότερη οροφή κατά 3 εκατοστά ενισχύουν την πιο αθλητική εμφάνιση του μοντέλου. Μέσω της χρήση νέων ελαφριών υλικών, το Insignia Grand Sport θα ζυγίζει έως 175 κιλά λιγότερο, κάτι που μόνο πολλαπλά οφέλη προσφέρει.

Η επερχόμενη ναυαρχίδα της Opel θα προσφέρει ακόμα μεγαλύτερους χώρους από το Insignia και θα εξοπλίζεται με καινοτόμες τεχνολογίες, αποτελώντας μια εναλλακτική λύση απέναντι από πιο ακριβά αυτοκίνητα.

Δείτε το Opel Insignia Grand Sport και στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

10 αυτοκίνητα με κατανάλωση έως +45% από την εργοστασιακή

Όπως όλοι οι οδηγοί γνωρίζουν, οι καταναλώσεις που ανακοινώνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για τα μοντέλα τους δεν έχουν καμία σχέση με τις πραγματικές. 

Γι’αυτό και οι εταιρείες από την πλευρά τους, από το 2017 και μετά θα ανακοινώνουν πιο ρεαλιστικές καταναλώσεις για τα μοντέλα τους, σύμφωνα με το νέο κύκλο μέτρησης Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures (WLTP), αντί του ισχύοντος New European Driving Cycle (NEDC). Ήδη ορισμένες μάκρες αυτοκινήτων όπως είναι η Opel και οι CitroenPeugeot έχουν ανακοινώσει για κάποια μοντέλα τους μετρήσεις σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. 

Ωστόσο, τα τελευταία πέντε χρόνια, ο ανεξάρτητος Βρετανικός οργανισμός Emission Analytics πραγματοποιεί δοκιμές κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες και τις ανακοινώνει μέσω του Equa Index, όπου υπάρχουν συνολικά μετρήσεις κατανάλωσης από 66.540 μοντέλα. Μεταξύ αυτών κάποια παρουσιάζουν μια σχετικά πιο λογική απόκλιση έως 30% πάνω από τις εργοστασιακές, άλλα όμως φτάνουν έως το +45%.

Ποια είναι τα 10 μοντέλα με τη μεγαλύτερη διαφορά κατανάλωσης μεταξύ εργοστασιακής και πραγματικής, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώνονται στο Equa Index:

1ο Fiat 500 0.9 TwinAir:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 4,0 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 7,2 λτ./100 χλμ. (+45%).

2ο Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 140 hp:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 4,3 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 7,5 λτ./100 χλμ. (+43%).

3ο Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 hp:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 4,7 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 8,2 λτ./100 χλμ. (+45%).

4ο smart forfour 0.9 turbo:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 4,3 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 7,4 λτ./100 χλμ. (+42%).

5ο Fiat Panda 0.9 TwinAir:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 4,6 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 7,9 λτ./100 χλμ. (+41%).

6ο Toyota Yaris 1.5 Hybrid:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 3,7 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 6,3 λτ./100 χλμ. (+41%).

7ο MINI Cooper 1.5:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 4,5 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 6,3 λτ./100 χλμ. (+41%).

8ο Alfa Romeo MiTo 0.9 TwinAir:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 4,2 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 7,0 λτ./100 χλμ. (+40%).

9ο Peugeot 308 1.6 e-HDI:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 3,2 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 5,3 λτ./100 χλμ. (+40%).

10ο VW Golf 1.6 TDI: 

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 3,2 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 5,3 λτ./100 χλμ. (+40%).


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέα Mercedes-AMG E 63 με 612 hp και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ.!

Η νέα Mercedes E-Class παρουσιάζεται στις κορυφαίες εκδόσεις E 63 4MATIC+ και E 63 S 4MATIC+, με επιδόσεις που κόβουν την ανάσα, άκρως δυναμικά χαρακτηριστικά και απαράμιλλη πολυτέλεια. 

Κάτω από το εμπρός μακρύ και μυώδες καπό της φιλοξενείται ο V8 4.0 λτ. twin-turbo κινητήρας, συνδυασμένος με το εννιά ταχυτήτων αυτόματο κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT MCT 9 και με την τετρακίνηση 4MATIC+. Στην E 63 η απόδοση φτάνει τους 571 ίππους και 750 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα (ή 300 χλμ./ώρα με το AMG Driver’s package), μεικτή κατανάλωση από 8,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 203 χλμ./ώρα. Η E 63 S είναι πιο ισχυρή με 612 ίππους και 850 Nm ροπής, ενώ επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα. Σε χαμηλά φορτία απενεργοποιούνται οι τέσσερις κύλινδροι για χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους.

Διαφορές μεταξύ των δύο Mercedes-AMG E 63 υπάρχουν και σε άλλους τομείς. Η S πατάει σε 20 ιντσών ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 265/35 ZR 20 εμπρός και 295/30 ZR 20 πίσω (19άρες φοράει η E 63). Παράλληλα η E 63 S διαθέτει και σύστημα drift mode στην τετρακίνηση 4MATIC+, το οποίο ενεργοποιείται με την επιλογή «Race», ενώ αυτομάτως απενεργοποιείται το ESP και η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους πίσω τροχούς.

Η πλήρως επαναρυθμισμένη ανάρτηση των τετραπλών συνδέσμων εμπρός και των πολλαπλών συνδέσμων βασίζεται στην αερανάρτηση AIR BODY CONTROL και εξασφαλίζει πιο άνετη ή σπορ οδήγηση, ανάλογα και με το πρόγραμμα που θα επιλέξει ο οδηγός μέσω του DYNAMIC SELECT (Comfort, Sport, Sport Plus και Individual).

Η νέα Mercedes-AMG E 63 θα κάνει πρεμιέρα ως Edition 1 στις 16 Νοεμβρίου 2016 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο του 2017 και το λανσάρισμα θα αρχίσει το Μάρτιο του 2017.

Δείτε και ακούστε τη νέα Mercedes-AMG E 63 στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο MINI Countryman και υβριδικό 224 hp με κατανάλωση 2,1 λτ.

Το νέο, δεύτερης γενιάς MINI Countryman παρουσιάζεται για πρώτη φορά και φέρει πάρα πολλές αλλαγές σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο, ενώ είναι το πρώτο MINI που εφοδιάζεται με σύστημα κίνησης plug-in hybrid. Η πρεμιέρα του θα γίνει στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες στις 18 Νοεμβρίου 2016 και το λανσάρισμά του στην Ευρώπη θα ξεκινήσει το Φεβρουάριο του 2017.

{loadposition acs-mini}

Το νέο MINI Countryman διατήρησε εξωτερικά τις φόρμες του προγενέστερου μοντέλου, όμως διαθέτει πολλές σχεδιαστικές αλλαγές. Παράλληλα μεγάλωσε αισθητά και είναι μακρύτερο κατά 20 εκατοστά (4,3 μ.), πιο πλατύ κατά 3 εκατοστά και με μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 7,5 εκατοστά.

Πλήρως ανασχεδιασμένο είναι και το εσωτερικό, όπου διατηρήθηκαν κάποια βασικά στοιχεία από τα υπόλοιπα νέα MINI όπως ο πίνακας οργάνων, το μεγάλο στρογγυλό όργανο στο κέντρο του ταμπλό και τα χειριστήρια στην κονσόλα, όμως το υπόλοιπο μέρος του ταμπλό είναι κάπως πιο συντηρητικό. Χάρη στην αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων μεγάλωσαν και οι διαθέσιμοι χώροι για τη μεταφορά έως 5 επιβατών και τις αποσκευές τους (450 λτ. έναντι 350 λτ. το προγενέστερο Countryman).

Οι κινητήρες που θα εφοδιάζεται είναι γνώριμοι από τα υπόλοιπα MINI. Αυτοί είναι οι βενζίνης 1.5 λτ. 136 hp (Cooper), 2.0 λτ. 192 hp (Cooper S) και οι πετρελαίου 2.0 λτ. 150 hp (Cooper D) και 2.0 λτ. 190 hp (Cooper SD).

Νέα έκδοση είναι η Cooper S E Countryman ALL4 με το plug-in hybrid μηχανικό σύνολο. Αυτό αποτελείται από τον κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ. ισχύος 136 ίππων για την κίνηση των εμπρός τροχών και από ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 88 ίππων για τους πίσω τροχούς. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 224 ίππους και 385 Nm ροπής, με μεικτή κατανάλωση 2,1 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 49 γρ./χλμ. και επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 7,6 kWh είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα και φορτίζει σε 3:15 ώρες σε οικιακή πρίζα, ή σε 2:15 ώρες μέσω φορτιστή wallbox. To plug-in hybrid σύστημα διαθέτει τρεις επιλογές κίνησης, τις AUTO eDRIVE και MAX eDRIVE για ηλεκτρική κίνηση έως τα 80 χλμ./ώρα και 125 χλμ./ώρα αντίστοιχα με ενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα σε πιο υψηλές ταχύτητες ή σε γρήγορες επιταχύνσεις, καθώς και την SAVE BATTERY, όπου το αυτοκίνητο κινείται με τον 1.5 λτ. κινητήρα.

Δείτε το νέο MINI Countryman και στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέα Mercedes X-Class pickup σε δύο εκδόσεις για το 2017

Η Mercedes αποκάλυψε πριν από λίγα λεπτά το πρωτότυπο pickup μοντέλο της X-Class, το οποίο δείχνει σε μεγάλο βαθμό πως θα είναι το αυτοκίνητο παραγωγής που θα λανσαριστεί στην Ευρώπη στα τέλη του 2017. 

Πρόκειται για το πρώτο pickup ενός τόνου της Mercedes, αλλά και για το πρώτο premium μοντέλο της κατηγορίας. Η X-Class παρουσιάστηκε σε δύο τύπους αμαξώματος, την πιο σπορτίφ και πολυτελή X-Class stylish explorer (με το λευκό χρώμα) και την πιο σκληροτράχηλη X-Class powerful adventurer (κίτρινη).

Αμφότερα τα μοντέλα διαθέτουν αρκετές σχεδιαστικές διαφορές και διακρίνονται εξωτερικά για τα σπορτίφ χαρακτηριστικά τους, που τονίζονται από το μεγάλο αεραγωγό στον εμπρός προφυλακτήρα, την ευμεγέθη μάσκα, το μυώδες καπό και τα τριγωνικά εμπρός φωτιστικά σώματα. Τελείως διαφορετικό σχεδιασμό έχουν στο πίσω άκρο, όπου στην stylish explorer υπάρχει μια συνεχόμενη λεπτή λωρίδα LED. Η X-Class powerful adventurer εφοδιάζεται με εργάτες στους προφυλακτήρες, μαύρα προστατευτικά τμήματα γύρω από τους θόλους των τροχών και στα μασπιέ και μεγάλα χωμάτινα ελαστικά.

Διαφορετικές μεταξύ τους είναι οι δύο X-Class και στο εσωτερικό. Η stylish explorer είναι επενδυμένη με δέρμα σε γήινες αποχρώσεις, ξύλο και διακοσμητικά αλουμινίου, θυμίζοντας περισσότερο πολυτελές SUV παρά pickup. Η powerful adventurer διαθέτει δερμάτινες κιτρινόμαυρες επενδύσεις, διακοσμητικά ανθρακονήματος και ειδική θέση για πυροσβεστήρα στο ταμπλό. Φυσικά ο εξοπλισμός ανέσεων, ασφαλείας και συνδεσιμότητας δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα αμιγώς επιβατικό όχημα.

Στην κορυφή της γκάμας της X-Class θα υπάρχει ένας V6 κινητήρας πετρελαίου με υψηλή ροπή, συνδυασμένος με τη μόνιμη τετρακίνηση 4MATIC. Το σύστημα τετρακίνησης θα περιλαμβάνει ηλεκτρονικό σύστημα πρόσφυσης, δύο διαφορικά, μειωτήρα στροφών και επιλογή κλειδώματος του πίσω διαφορικού. Βασισμένη σε πλαίσιο τύπου σκάλας, θα έχει ωφέλιμο φορτίο πάνω από 1,1 τόνους και ελκτική ικανότητα 3,5 τόνων.

Σύμφωνα με τη Mercedes, η X-Class θα έχει ελκυστική τιμή. Η παραγωγή της θα γίνεται σε συνεργασία με την κοινοπραξία Renault-Nissan στο εργοστάσιο της Βαρκελώνης, ή στο εργοστάσιο της Renault στην Αργεντινή για την Λατινική Αμερική.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέα κολεξιόν Rolls-Royce Down για άνοιξη/καλοκαίρι 2017

Η Rolls-Royce παρουσιάζει τη νέα της κολεξιόν για την άνοιξη/καλοκαίρι 2017, με λεπτομέρειες σε έντονους χρωματισμούς, συνδυασμένες με το κλασικό λευκό, εμπνευσμένες από τον χώρο της μόδας. 

Υπό την καθοδήγηση του Υπεύθυνου Σχεδιασμού Giles Taylor, μια ομάδα ταλαντούχων σχεδιαστών επέλεξαν διάφορα υφάσματα, αξεσουάρ και δέρματα υψηλής ποιότητας για να τα συνδυάζουν και να δημιουργήσουν τις Rolls-Royce Dawn – Inspired by Fashion. Εξωτερικά οι νέα αυτές εκδόσεις του κάμπριο μοντέλου διακρίνονται από το λευκό χρώμα Andalucian White του αμαξώματος, συνδυασμένες με τρεις διαφορετικές αποχρώσεις οροφής: Mugello Red, Cobalto Blue ή Mandarin.

Λεπτομέρειες σε αυτές τις αποχρώσεις συναντώνται και στο υπερπολυτελές εσωτερικό, όπως είναι στο τιμόνι, καθίσματα και πάνελ των θυρών, μαζί με τα λευκά και μαύρα δέρματα που ντύνουν κάθε επιφάνεια στην τετραθέσια καμπίνα. Παράλληλα οι επενδύσεις αλουμινίου στο ταμπλό και στην κονσόλα ενισχύουν περεταίρω τη μοναδική εικόνα του θαλάμου των επιβατών.

Η μήκους 5.285 χλστ. Rolls-Royce Down εφοδιάζεται με V12 μηχανικό σύνολο 6.6 λτ. ισχύος 571 ίππων και 780 Nm ροπής, ζυγίζει 2.635 κιλά και επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

«Κάψαμε» 2,9 ευρώ/100 χλμ. με φυσικό αέριο κίνησης!

Το φυσικό αέριο κίνησης για χρήση σε αυτοκίνητα έχει διαδοθεί στην χώρα μας εδώ και περίπου τέσσερα χρόνια μέσω των εργοστασιακών μοντέλων, ενώ πλέον εδώ και μερικούς μήνες μπορούν να γίνουν νόμιμα και μετατροπές. Η οικονομία που προσφέρει στις μετακινήσεις είναι μεγάλη, αφού εμφανίζει το χαμηλότερο κόστος από όλα τα καύσιμα, όχι μόνο σε σύγκριση με τη βενζίνη, αλλά και με το πετρέλαιο και υγραέριο (30% ακόμα πιο οικονομικό).

Γεγονός που δεν ισχύει μόνο στα «χαρτιά» των εργοστασιακών μετρήσεων, αλλά και στην πραγματικότητα, όπως διαπιστώσαμε για μια ακόμα φορά μέσω της μέτρησης κατανάλωσης που κάναμε,αυτή τη φορά με το Fiat Panda 0.9 TwinAir 80 PS CNG. Για τα σχεδόν 260 χλμ. που διανύσαμε την ίδια μέρα εντός και εκτός Αθήνας πληρώσαμε κάτι λιγότερο από 8 ευρώ, την στιγμή που τα διόδια στην 1η διαδρομή κόστισαν 10,6 ευρώ.

Να σημειώσουμε ότι δεν κάναμε κάποιο άτυπο διαγωνισμό οικονομίας όπου θα μπορούσαμε να πετύχουμε ακόμα χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης, αλλά οδηγούσαμε με βάση τα όρια και τη ροή της κυκλοφορίας. Επίσης, το πρατήριο της ΔΕΠΑ στην Ανθούσα έχει ακόμα χαμηλότερη τιμή φυσικού αερίου στα 0,869 €/kg.

1η διαδρομή: Αθήνα – Λουτράκι – Αθήνα

Ξεκινώντας από το πρατήριο ανεφοδιασμού Fisikon που βρίσκεται στη Ν. Φιλαδέλφεια μπήκαμε στην Αττική Οδό με προορισμό το Λουτράκι. Αφού φτάσαμε στις ιαματικές πηγές Λουτρακίου κάναμε αναστροφή προς Αθήνα και επιστρέψαμε για ανεφοδιασμό και μέτρηση στο ίδιο πρατήριο Fisikon, μέσω της Λ. Αθηνών και Λ. Κηφισού. Οι ταχύτητες που κινούμασταν στην Ε.Ο. κυμαίνονταν μεταξύ 110-130 χλμ./ώρα, ενώ το ταξίδι διήρκησε λιγότερο από δύο ώρες. Στα 169,7 χιλιόμετρα που διανύσαμε, ο 0.9 TwinAir Turbo κινητήρας των 80 ίππων κατανάλωσε 5,53 κιλά φυσικό αέριο, τα οποία αντιστοιχούν με 4,91 ευρώ (με τιμή CNG 0,888€/kg), ή 3,25 kg/100 χλμ. (2,6 kg/100 χλμ. ανακοινώνει η Fiat για εκτός πόλης αλλά με μικρότερες ταχύτητες) ή μόλις 2,9 €/100 χλμ.!

2η διαδρομή: Γύρος της Αθήνας

Με γεμάτο το ρεζερβουάρ του φυσικού αερίου, ξεκινήσαμε από τη Ν. Φιλαδέλφεια, μπήκαμε στην Πατησίων, στρίψαμε στην Σταδίου και φτάσαμε στο Φάληρο μέσω της Λ. Συγγρού. Εκεί κάναμε αναστροφή προς Λ. Συγγρού ανηφορίσαμε τη Λ. Βασιλίσσης Σοφίας, Λ. Κηφισίας και φτάσαμε στο Κεφαλάρι της Κηφισιάς. Κατόπιν μέσω της Χαριλάου Τρικούπη και Τατοΐου βγήκαμε στη Λ. Κηφισού και φτάσαμε στο λιμάνι του Πειραιά. Από εκεί επιστρέψαμε ξανά στο πρατήριο της Fisikon μέσω της Λ. Κηφισού για μέτρηση κατανάλωσης. Για τα 89 συνολικά χιλιόμετρα χρειαστήκαμε 2 ώρες και 37 λεπτά. Το αυτοκίνητο γέμισε με 3,47 κιλά φυσικού αερίου, τα οποία αντιστοιχούν με 3,08 ευρώ, ή αλλιώς με 3,9 κιλά/100 χλμ. (τόσο ανακοινώνει η Fiat για την πόλη), ή μόλις 3,46 €/100 χλμ.

Άνετο και οικονομικό το Panda 0.9 TwinAir 80hp CNG

Το Fiat Panda CNG με τον κινητήρα 0.9 TwinAir Turbo διπλού καυσίμου (φυσικό αέριο και βενζίνη) διαθέτει δύο δεξαμενές για την αποθήκευση του φυσικού αερίου χωρητικότητας 12 κιλών, καθώς και το ρεζερβουάρ των 35 λίτρων για τη βενζίνη. Το 2κύλινδρο μηχανικό σύνολο, εκτός από χαμηλή κατανάλωση με το CNG προσφέρει και πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 12,8 δλ.), ενώ οι διαφορές με τη βενζίνη είναι ανεπαίσθητες. Στις χαμηλές στροφές και κυρίως στην εκκίνηση ο κινητήρας παρουσιάζει κραδασμούς (λόγω των 2 κυλίνδρων), όμως στο ταξίδι έχει ομαλή λειτουργία. Παράλληλα το Panda είναι άνετο, σταθερό και πολύ εύκολο στην οδήγηση. Όσο για την τιμή του (με το φυσικό αέριο), ξεκινά από τα 14.580 ευρώ, ενώ με εκπομπές CO2 85 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Μετρήσεις κατανάλωσης      
Εθνική οδός   Πόλη  
Διαδρομή (χλμ.) 169,7    Διαδρομή (χλμ.) 89,0
Κιλά CNG 5,53 Κιλά CNG 3,47
Κόστος (ευρώ)* 4,91 Κόστος (ευρώ)*    3,08
κιλά/100 χλμ. 3,25 κιλά/100 χλμ. 3,9
ευρώ/100 χλμ. 2,9 ευρώ/100 χλμ. 3,46
*Τιμή CNG 0.888€/kg      

Διαβάστε ακόμα τις παρακάτω συγκρίσεις:

Αυτοκίνητα με φυσικό αέριο VS βενζίνη

Αυτοκίνητα με φυσικό αέριο VS ντίζελ


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Mercedes-AMG GLE 63 με body kit αξίας 20.250 ευρώ!

Η ρώσικη εταιρεία βελτιώσεων TopCar παρουσιάζει το INFERNO body kit για τη Mercedes-AMG GLE 63, το οποίο κοστίζει 17.395 ευρώ ή 20.250 ευρώ με τμήματα από ανθρακόνημα. 

Οι προσθήκες που έχουν γίνει εξωτερικά είναι πολλές και περιλαμβάνονται μεγάλα και πιο μικρά τμήματα, όπως είναι ο νέος εμπρός προφυλακτήρας (3.400 ευρώ) με LED φώτα (450 ευρώ), εμπρός σπόιλερ (2.000 ευρώ), διακοσμητικά στις πόρτες εμπρός – πίσω (1.340 ευρώ), ποδιές στα πλαϊνά (1.750 ευρώ), νέος πίσω προφυλακτήρα (3.100 ευρώ), πίσω διαχύτης (2.000 ευρώ) κ.λπ.

Παράλληλα, η TopCar «μεταμορφώνει» και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, το οποίο ντύνει σε κάθε επιφάνειά του με ακριβό δέρμα, συνδυάζοντάς το με διακοσμητικά από ανθρακόνημα στο ταμπλό και στις πόρτες. Τιμές για το δερμάτινο σαλόνι δεν αναφέρονται αφού υπάρχουν πολλού συνδυασμοί, ωστόσο μόνο τα αλουμινένια πεντάλ κοστίζουν 350 ευρώ και τα πατάκια 400 ευρώ.

Μαζί με το body kit διατίθενται κεραμικά δισκόφρενα και νέες ζάντες αλουμινίου διαμέτρου 22 ιντσών. Για τον κινητήρα δεν αναφέρεται κάποια μετατροπή. Να υπενθυμίσουμε ότι η GLE 63 εφοδιάζεται με V8 μοτέρ 5.5 λτ., το οποίο στην έκδοση S αποδίδει 585 ίππους και 760 Nm ροπής, επιταχύνοντας το βαρύ αμάξωμα των 2.345 κιλών από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,2 δευτερόλεπτα.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

H Chevrolet Camaro ZL1 πέτυχε νέο ρεκόρ στο Nürburgring (+video)

Η νέα Chevrolet Camaro ZL1 πέτυχε χρόνο 7:29.60 στην πίστα του Nürburgring Nordschleife και έριξε τον χρόνο κατά 11,67 δευτερόλεπτα από την προγενέστερη ZL1. Παράλληλα ανέβηκε στην 30η θέση της συνολικής κατάταξης του top 100 των ταχύτερων χρόνων στο Nürburgring, ενώ προσπέρασε πολλά σπορ μοντέλα, όπως είναι η Mercedes SLS AMG GT, η Porsche 911 GT2, η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde, η άμεση αντίπαλος Ford Shelby GT350R, η Pagani Zonda F, το Koenigsegg CCX, το Nissan GT-R Spec-V κ.λπ.

Οι μόνες αλλαγές που έφερε σε σχέση με την Camaro ZL1 παραγωγής, ήταν το roll hoop για λόγους ασφαλείας και τα μπάκετ καθίσματα της Sparcoμε ζώνες έξι σημείων. Πληροφοριακά, η Camaro ZL1 εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 6.2 λτ. ισχύος 650 ίππων και 881 Nm ροπής, επιταχύνει από 0-60 μ.α.ω. (0-96 χλμ./ώρα) σε 3,5 δευτερόλεπτα και εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων.

Επίσης, διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, ανάρτηση Magnetic Ride, διπλό σύστημα εξάτμισης, Launch Control και Driver Mode Selector, πατάει σε 20 ιντσών σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 285/30 εμπρός και με 305/30 πίσω, ενώ τα φρένα της Brembo αποτελούνται από 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 390 χλστ.

Παρακολουθείστε το παρακάτω βίντεο με την Camaro ZL1 στο Nürburgring:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

SsangYong Tivoli και XLV με νέα συστήματα ασφαλείας

Τα SsangYong Tivoli και XLV εφοδιάζονται με νέα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, εφαρμόζοντας τεχνολογία αιχμής και καθιστώντας την οδήγηση πιο άνετη και ασφαλή από ποτέ.

Πιο συγκεκριμένα, η δέσμη μέτρων ενεργητικήςασφαλείας περιλαμβάνει τα εξής συστήματα:

Forward Collision Warning (FCW) – Σύστημα Προειδοποίησης για Επικείμενη Εμπρόσθια Σύγκρουση. 

Το Σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό για ενδεχόμενη επικείμενη εμπρόσθια σύγκρουση, όταν ο οδηγός από μόνος του δεν αντιδράσει έγκαιρα.

Autonomous Emergency Braking (AEB) – Σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος

Τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα όταν το Σύστημα διαγνώσει επικείμενη εμπρόσθια σύγκρουση και ο οδηγός δεν αντιδράσει εν όψει του κινδύνου. Το σύστημα είναι ενεργό μέχρι την ταχύτητα των 60 χ.α.ω.

Lane Departure Warning (LDW) – Σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας

Το Σύστημα εκπέμπει έναν προειδοποιητικό ήχο όταν ο οδηγός, επειδή είναι αφηρημένος ή κουρασμένος, αφήσει το όχημα να παρεκκλίνει της λωρίδας που κινείται χωρίς να ανάψει φλας.

Lane Keeping Assist (LKA) – Σύστημα Υποβοήθησης Παραμονής στη Λωρίδα

Αν το όχημα αρχίσει να παρεκκλίνει της λωρίδας του, από αβλεψία του οδηγού, χωρίς να ανάψει φλάς, τότε το Σύστημα παίρνει αυτόματα τον έλεγχο του τιμονιού, επαναφέροντας το όχημα στη σωστή πορεία.

High Beam Assist (HBA) – Αυτόματη Απ-Ενεργοποίηση Προβολέων Υψηλής Δέσμης

Το HBA αναγνωρίζει τα αντίθετα ερχόμενα οχήματα και απενεργοποιεί αυτόματα τους προβολείς (υψηλή σκάλα). Ακολούθως, η ίδια διαδικασία ακολουθείται και όταν το Σύστημα αναγνωρίσει τα φώτα από προπορευόμενα οχήματα. Και στις δύο περιπτώσεις αποκλείεται αυτόματα η τύφλωση των αντίθετα ερχόμενων ή προπορευόμενων οδηγών από τους προβολείς του οχήματος.

Traffic Sign Recognition (TSR) – Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας

Το Σύστημα αναγνωρίζει τα σήματα οδικής κυκλοφορίας, κατά μήκος του δρόμου, και ενημερώνει τον οδηγό ανάλογα, προβάλλοντας την πληροφορία στην οθόνη του trip computer.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα Συστήματα Αυτόνομου Φρεναρίσματος και Ενημέρωσης για Επικείμενη Εμπρόσθια Σύγκρουση ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων DLX των Tivoli και XLV, ενώ, μαζί με όλα τα υπόλοιπα νέα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, αποτελούν βασικό εξοπλισμό στις κορυφαίες εκδόσεις DLX 2Tone (Tivoli) και Limited (XLV).


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η Opel γιορτάζει 80 χρόνια από τη γέννηση του Kadett

Πριν από 80 χρόνια, το 1936 γεννήθηκε το πρώτο Opel Kadett, το οποίο έθεσε το θεμέλιο λίθο για την επιτυχία της Opel στην κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων. Το πρώτο Kadett με αυτοφερόμενο αμάξωμα σε εκδόσεις sedan και cabrio κόστιζε μόνο 2.100 μάρκα, ενώ πάνω από 100.000 από αυτά τα τετραθέσια μοντέλα κατασκευάστηκαν μεταξύ 1936 και 1940 στο Rüsselsheim.

Μέχρι σήμερα, έντεκα γενιές Kadett και Astra έχουν παρουσιαστεί και έχουν ξεπεράσει τις 24 εκατομμύρια πωλήσεις. Στοιχίζοντας το ένα αυτοκίνητο πίσω από το άλλο, όλα τα Kadett – Astra που έχουν κατασκευαστεί μέχρι στιγμής θα ξεπερνούσαν τα 100.000 χλμ. και θα δημιουργούσαν μία φάλαγγα αυτοκινήτων ικανή να κυκλώσει τον ισημερινό δυόμιση φορές.

1936-1940: 1ο Opel Kadett

Το πρώτο Kadett του 1936, ήταν το πρώτο μοντέλο Opel με καρμπυρατέρ τύπου Venturi στον κινητήρα των 1.1 λτ. ισχύος 23 ίππων. Το αμάξωμα του Kadett sedan είχε μήκος 3.810 χλστ., πλάτος 1.375 χλστ., ύψος 1.455 χλστ. και μεταξόνιο 2.337 χλστ., ενώ ζύγιζε 757 κιλά.

1965-1973: Opel Kadett B

Το B διαδέχεται το A, και το 1965 μία νέα σειρά αντικατέστησε το πρώτο μοντέλο και είχε μήκος πάνω από τέσσερα μέτρα. Ο βασικός κινητήρας των 1.078 κ.εκ. παρήγαγε 45 hp. Επίσης υπήρχε ένας κινητήρας 1.1 λτ. S υψηλότερης ισχύος με 55 hp. Η παραγωγή του ξεπέρασε τα 2,6 εκατομμύρια μονάδες από το Σεπτέμβριο του 1965 μέχρι τον Ιούλιο του 1973.

1973-1979: Opel Kadett C

Η οικογένεια Kadett C αποτελούνταν από ένα μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο, ένα δεύτερο αυτοκίνητο με πρακτική πίσω πόρτα, ή ένα σπορ κουπέ. Συνολικά κατασκευάστηκαν 1,7 εκατομμύρια το διάστημα 1973 – 1979. Το πισωκίνητο Kadett C έκανε ντεμπούτο τον Αύγουστο του 1973 με διπλά ψαλίδια στον εμπρός άξονα. Το ισχυρό GT/E έκανε ντεμπούτο στο 1975 IAA. Ο κινητήρας 1.9 λτ. με ψεκασμό Bosch L-Jetronic παρήγαγε 105 hp και επιτάχυνε τα 900 κιλά του Kadett μέχρι την τελική ταχύτητα των 184 χλμ./ώρα.

1979-1984: Opel Kadett D

Το 4ης γενιάς Kadett ήταν το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο της Opel. Αν και 126 χλστ. πιο κοντό σε μήκος από τον προκάτοχό του (3.998 χλστ.) διέθετε μεγαλύτερο εσωτερικό και προσέφερε περισσότερο χώρο από τους ανταγωνιστές του. Αυτό το Kadett εφοδιαζόταν με το νέο κινητήρα 1.3 OHC που απέδιδε 60 ή 75 hp. Εκτός από το ευρύχωρο station wagon με χώρο αποσκευών 1.425 λτ., η Opel προσέφερε μόνον εκδόσεις fastback. Τον Ιανουάριο του 1983 ακολούθησε το σπορ Kadett GTE, με τελική ταχύτητα 187 χλμ./ώρα και κινητήρα 1.8 λτ. 115 hp. Συνολικά 2,1 εκατομμύρια Kadett D κατασκευάστηκαν από το 1979 έως το 1984.

1984-1991: Opel Kadett E

Το δεύτερο προσθιοκίνητο Kadett (και τελευταίο πριν μετονομαστεί σε Astra), με παραγωγή από το 1984 ως το 1991, αναδείχτηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 1984». Με συνολικές πωλήσεις 3.779.289 οχημάτων σε όλη τη διάρκεια της ζωής του, ήταν best seller της Opel μέχρι τότε. Διέθετε κορυφαίο αεροδυναμικό συντελεστή  Cd 0,32, ενώ το σπορ GSi, με Cd 0,30 ήταν το πιο αεροδυναμικό hatchback σε όλο τον κόσμο. Οι αγοραστές συμπάθησαν τη νέα ‘φόρμα’ μέσα σε λίγους μήνες, προετοιμάζοντας το δρόμο για μία νέα ιστορία επιτυχίας που χάρισε στο Kadett E 625.000 νέες ταξινομήσεις σε όλη την Ευρώπη το 1987. Από το φθινόπωρο του 1985, μία έκδοση notchback ξαναμπήκε στη γκάμα, η πρώτη από την εποχή του Kadett C. Επιπλέον, το σπορ GSi έγινε θρύλος με τα δυναμικά του χαρακτηριστικά.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr