Αρχική Blog Σελίδα 321

Νέα Mazda MX-5 Global Cup και MX-5 Speedster Evolution

Στη φετινή Έκθεση SEMA, η Mazda παρουσιάζει δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα MX-5, ένα με αγωνιστικά χαρακτηριστικά και εμφάνιση τύπου «Stealth» και ένα ελαφρωμένο χωρίς παρμπρίζ, οροφή και διάφορα… περιττά στοιχεία. 

Το MX-5 RF Kuro με το χαρακτηριστικό ειδικό μαύρο ματ μεταλλικό χρώμα βασίζεται πάνω στην έκδοση RF του MX-5 με την αναδιπλούμενη targa οροφή. Διαθέτει ρυθμιζόμενη αγωνιστική ανάρτηση και ενισχυμένα φρένα με δαγκάνες της Brembo από το αγωνιστικό MX-5 Global Cup, ενώ εξοπλίζεται με νέα εξάτμιση της Open Flash Performance, ζάντες 17 ιντσών.

Το «ξεσκέπαστο» MX-5 Speedster Evolution που είχε παρουσιαστεί στην περσινή SEMA ως «Speedster», έχει υποστεί πιο σκληρή δίαιτα και έχασε επιπλέον 45 κιλά, ζυγίζοντας μόνο 898 κιλά συνολικά. Για την περεταίρω μείωση του βάρους, οι μηχανικοί της Mazda αφαίρεσαν ό,τι είχε απομείνει από το ταμπλό στο εσωτερικό και αντικατέστησαν τα όργανά του με μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη, ενώ τα μπροστινά Brembo φρένα αντικαταστάθηκαν με τα ελαφρύτερα φρένα των MX-5 Sport & Grand Touring.

Ακόμη και η μπαταρία αντικαταστάθηκε με μια νέα ιόντων-λιθίου βάρους μόλις 2 κιλών. Παράλληλα, εφοδιάζεται με τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση του αγωνιστικού MX-5, αλλά και σλικ αγωνιστικά ελαστικά.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Οριστική αποχώρηση της Volkswagen από το WRC!

Ποιος θα πίστευε ότι η Volkswagen με τα τέσσερα σερί Πρωταθλήματα στο WRC και τις 42 νίκες σε 51 ράλι, από το ντεμπούτο του Polo R WRC στο 2013 Rally Monte Carlo, ότι θα αποσυρθεί και δεν θα λάβει μέρος στο νέο Πρωτάθλημα του 2017.

Tο Διοικητικό Συμβούλιο της VW αποφάσισε να ακυρώσει τη συμμετοχή του Polo R WRC για την επόμενη αγωνιστική σεζόν, παρότι είχε προχωρήσει αρκετά η εξέλιξη του νέου VW Polo R WRC για το 2017, το οποίο δεν θα διατεθεί προς πώληση ούτε σε κάποια ιδιωτική ομάδα.

Σε ό,τι αφορά στους 200 περίπου εργαζομένους του αγωνιστικού τμήματος της VW, αυτοί αναμένεται είτε να απορροφηθούν στη συμμετοχή του VW Golf στο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού, είτε στο πρόγραμμα Ράλι της Skoda.

Η απόσυρση της γερμανικής φίρμας από το Πρωτάθλημα του WRC, σημαίνει ότι το 2017 θα έχουμε έναν λιγότερο διεκδικητή του τίτλου, αφήνοντας ανοιχτή την πόρτα για το Toyota Yaris WRC, το Citroen C3 WRC και το Hyundai i20 WRC.

Ο λόγος αυτής της απόσυρσης έχει να κάνει με τη γενικότερη οικονομία που επιχειρεί να κάνει ο Όμιλος VW, ώστε να ανταποκριθεί στις οικονομικές απαιτήσεις του Σκανδάλου με τους ρύπους των αυτοκινήτων του και τις αποζημιώσεις που απαιτούνται.

Θυμίζουμε άλλωστε ότι την προηγούμενη εβδομάδα, για τον ίδιο λόγο η Audi απέσυρε τη συμμετοχή της από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αγώνων Αντοχής της μεθεπόμενης περιόδου.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Παππούς βουτάει ένα Audi 80 σε 1.200 λτ. Coca Cola! (video)

Στο διαδίκτυο μπορεί να δει κανείς διάφορα μυστήρια και ανεξήγητα βίντεο, όπως είναι και το συγκεκριμένο που δημιουργεί πολλά ερωτηματικά για τον λόγο που έγινε. Σε αυτό το βίντεο, ένας θυμωμένος παππούς βουτάει ένα τελευταίας γενιάς Audi 80 μέσα σε λάκκο που γέμισε με 1.200 λίτρα Coca Cola.

Μάλιστα γέμισε τη γούρνα με το αναψυκτικό αδειάζοντας ένα – ένα τα μπουκάλια, δηλαδή άνοιξε συνολικά 800 μπουκάλια Coca Cola του ενάμιση λίτρου. Γιατί όμως μπορεί να έκανε αυτή την ανοησία; Τι ήθελε να δείξει; Το πιθανότερο πάντως είναι, ότι ο παππούς ήθελε να γίνει με κάποιο τρόπο διάσημος στο διαδίκτυο ή να καταστρέψει το αυτοκίνητό του με ένα παράδοξο τρόπο.

Παρακολουθείστε παρακάτω το βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Volvo S90 Excellence με κορυφαία πολυτέλεια

Η Volvo ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική της σχετικά με τα ανά τον κόσμο εργοστάσιά της, ενώ παράλληλα παρουσίασε τη νέα ιδιαίτερα πολυτελή έκδοση του μεγάλου σεντάν S90, την Excellence.

Οι αλλαγές στο S90 Excellence επικεντρώνονται στο εσωτερικό του, όπου απουσιάζει η θέση του συνοδηγού. Αυτή έχει αντικατασταθεί από μία κονσόλα που επιτρέπει στον επιβάτη της πίσω, διαγώνια από τον οδηγό θέσης, είτε να εργαστεί εν κινήσει είτε να ψυχαγωγηθεί ή να διασκεδάσει. Γενικά, το αυτοκίνητο απευθύνεται σε επιχειρηματίες ή υψηλόβαθμα στελέχη που χρησιμοποιούν οδηγό για τις μετακινήσεις τους.

Για το λόγο αυτό, η υπέρτατη πολυτέλεια είναι εμφανής παντού, τόσο στα ακριβά υλικά που χρησιμοποιούνται όσο και στις λύσεις που έχουν υιοθετηθεί για να κάνουν τη ζωή των δύο επιβατών της πίσω θέσης ακόμα πιο άνετη και απολαυστική, προσφέροντας μία μοναδική εμπειρία πολυτέλειας. Χαρακτηριστικά, ανάμεσα σε άλλα το S90 Excellence διαθέτει μεγάλη πανοραμική ηλιοροφή, θερμαινόμενες και ψυχόμενες θέσεις για ποτά, ρυθμιζόμενα υποπόδια, οπτικοακουστικό σύστημα ψυχαγωγίας με μεγάλη οθόνη, ενσωματωμένο ψυγείο και κρυστάλλινα ποτήρια του διάσημου Σουηδού κατασκευαστή Orrefors.

Η επίσημη παρουσίασή του S90 Excellence στο κοινό θα γίνει στο τέλος της χρονιάς, στην έκθεση αυτοκινήτου του Γκουανγκζού (Guangzhou), στην Κίνα. Η παραγωγή του υπολογίζεται να αρχίσει μέσα στο 2017.

Όσον αφορά τα εργοστάσια της σουηδικής μάρκας, η Volvo στην Ευρώπη κατασκευάζει τα μοντέλα της σε δύο εργοστάσια, στη Σουηδία και το Βέλγιο. Το εργοστάσιο στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας θα συνεχίσει να κατασκευάζει μοντέλα της Σειράς 90 και της Σειράς 60, ενώ στο εργοστάσιο στη Γάνδη του Βελγίου θα βγαίνουν αποκλειστικά μοντέλα της Σειράς 40.

Στην Κίνα, η Volvo διαθέτει ήδη δύο εργοστάσια, με ένα τρίτο να βρίσκεται υπό κατασκευή. Το καθένα από τα τρία εργοστάσια θα επικεντρωθεί σε μία Σειρά. Το εργοστάσιο του Ντακίνγκ (Daqing) θα κατασκευάζει μοντέλα της Σειράς 90. Το εργοστάσιο στο Τσενγκντού (Chengdu), στη Δυτική Κίνα θα κατασκευάζει αποκλειστικά μοντέλα της Σειράς 60 ενώ από τη γραμμή παραγωγής του νέου εργοστασίου στο Λουκιάο (Luqiao), 350 χιλιόμετρα νότια της Σαγκάης, θα βγαίνουν μοντέλα της Σειράς 40.

Στις Η.Π.Α., τέλος, το υπό κατασκευή εργοστάσιο στη Νότια Καρολίνα αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το 2017. Όπως ήδη προβλέπεται από τον αρχικό σχεδιασμό, θα επικεντρωθεί αποκλειστικά στην κατασκευή μοντέλων που βασίζονται στη SPA, ήτοι τις Σειρές 60 και 90.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ford Fiesta ST200 πιο φθηνό κατά 5.469€ – τιμή για Fiesta ST 5d

Η Ford Motor Hellas ανακοίνωσε το νέο τιμοκατάλογο των επιβατικών αυτοκινήτων Ford που ισχύει από 1 Νοεμβρίου 2016 και περιλαμβάνει τις τιμές για το νέο Ka+, το Fiesta με ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό, τιμή για το νέο 5θυρο Fiesta ST και σημαντικά μειωμένες τιμές για το Fiesta ST και την κορυφαία έκδοση Fiesta ST200.

{loadposition Fordcarcenter}

Πιο αναλυτικά, το νέο Ka+ που οδηγήσαμε πριν από λίγες μέρες διατίθεται με τον κινητήρα των 1.2 λτ. 70 PS (από 10.971 ευρώ) και τον 1.2 λτ. 85PS Eco (από 11.463 ευρώ).

Το Fiesta περιλαμβάνει στον εξοπλισμό του το σύστημα αυτόνομης πέδησης Active City Stop και Cruise Control στάνταρ στις εκδόσεις Trend και Trend ECOnetic, ενώ στις εκδόσεις Titanium, Titanium ECOnetic, ST-Line και Red&Black στάνταρ είναι και το Navigation.  

Η νέα 5θυρη έκδοση Fiesta ST ξεκινά τη διάθεσή της με τιμή που ξεκινά από 19.569 ευρώ και προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη πρακτικότητα, διατηρώντας τα σπορ χαρακτηριστικά του μοντέλου με τον 1.6 λτ. EcoBoost κινητήρα των 182 ίππων.

Σημαντική μείωση τιμής δέχτηκε το κορυφαίο στην γκάμα του Fiesta, το ST200, το οποίο είναι κατά 5.469 ευρώ φθηνότερο και πωλείται από 21.366 ευρώ, έναντι 26.835 ευρώ που ίσχυε πριν (τιμές με προωθητικό πρόγραμμα). Πιο προσιτό είναι και το 3θυρο Fiesta ST, το οποίο πωλείται από 18.798 ευρώ (έναντι 20.305 ευρώ).

Τέλος, για να δείτε το νέο τιμοκατάλογο Ford, Πατήστε Εδώ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

BMW M4 με 530 ίππους και 310 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα!

Η BMW M4 είναι ένα από τα πιο ποθητά σπορ κουπέ αυτοκίνητα, το οποίο διαθέτει άκρως δυναμικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις, συνδυασμένα με υψηλές δόσεις πολυτέλειας. 

Χωρίς καμία μετατροπή, η M4 είναι ταχύτατη και πανίσχυρη, αφού ο 3.0 λτ. 6κύλινδρος σε σειρά M TwinPower Turbo κινητήρας αποδίδει 431 ίππους και 550 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη) ή 280 χλμ./ώρα με το προαιρετικό M Driver’s Package.

Για όσους πάλι αυτά τα νούμερα επιδόσεων δεν τους αρκούν, η γερμανική εταιρεία βελτιώσεων Mcchip-DKR προσφέρει πρόγραμμα αναβάθμισης στους 530 ίππους και 680 Nm ροπής. Η μετατροπή περιλαμβάνει επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και κοστολογείται στην τιμή των 1.699 ευρώ (με ΦΠΑ 19%). Σύμφωνα με το βελτιωτή, εκτός από την αύξηση της ισχύος και των επιδόσεων (τελική ταχύτητα 310 χλμ./ώρα), επιτυγχάνεται χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερες φθορές στον κινητήρα. Όσο για τη μετατροπή χρειάζονται περίπου 5 ώρες.

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Έρχεται ανανεωμένη Skoda Octavia RS με 245 ίππους

Πριν από λίγες μέρες η Skoda παρουσίασε την ανανεωμένη Octavia, η οποία δέχτηκε σημαντικές σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός άκρο κυρίως, ενώ εκσυγχρονίστηκε σε τεχνολογία και ασφάλεια. 

Μέχρι στιγμής επίσημα δεν έχει ανακοινωθεί ανανέωση και για την κορυφαία στην γκάμα Octavia RS, ωστόσο μέσω των ηλεκτρονικά επεξεργασμένων φωτογραφιών από τον ανεξάρτητο σχεδιαστή X-Tomi Design μπορούμε να πάρουμε μια εικόνα για το πώς μπορεί να είναι το «φρεσκαρισμένο» σπορτίφ μεσαίο μοντέλο της Skoda.

Η ανανεωμένη Skoda Octavia RS θα λανσαριστεί τον ερχόμενο Απρίλιο έχοντας και πάλι δύο εκδόσεις ισχύος με τον 2.0 TSI κινητήρα, μια με 220 ίππους και μια με 230 ίππους. Να υπενθυμίσουμε ακόμα ότι τον περασμένο Σεπτέμβριο παρουσιάστηκε και τετρακίνητη Octavia RS. Παράλληλα, για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου και από τα τέλη Μαΐου η Skoda θα φέρει και μια ισχυρότερη έκδοση του ίδιου 2λιτρου TSI κινητήρα με 245 ίππους (RS 245).

Εμφανισιακά, η ανανεωμένη Octavia RS θα έχει τα διπλά φωτιστικά σώματα συνδυασμένα με μαύρη μάσκα, καλύμματα καθρεπτών και οροφή, ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, καθώς και μεγαλύτερες ζάντες διαμέτρου 19 ιντσών. Πίσω θα υπάρχουν νέα φανάρια τεχνολογίας LED.

Φυσικά, η ανάρτηση και τα φρένα θα έχουν τις απαραίτητες ενισχύσεις, ενώ θα υπάρξει και πάλι το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό για την Octavia RS 230 και τη νέα RS 245. Σημειώστε ότι το παρόν από πλευράς diesel, θα δώσει και πάλι η Octavia RS με τον 2λιτρο TDI των 184 ίππων.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Εκπληκτικό ρετρο-μοντέρνο Chevrolet Chevelle Slammer

Η Chevrolet θα παρουσιάσει στην έκθεση SEMA στο Λας Βέγκας (1-4 Νοεμβρίου) το εξαιρετικά δυναμικό ρετρο-μοντέρνο πρωτότυπο μοντέλο Chevelle Slammer, το οποίο συνδυάζει στοιχεία από τα hot-rod με μοντέρνα τεχνολογία. 

Το ρετρό σχεδιαστικά αμάξωμά του υιοθετεί τα βασικά χαρακτηριστικά του κλασικού Chevelle του 1969 με τα τέσσερα στρογγυλά φωτιστικά σώματα εμπρός, τη μάσκα με τις οριζόντιες γρίλιες, το μακρύ εμπρός καπό και το χυτό πίσω άκρο με το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ. Παράλληλα την έντονα μυώδη εμφάνισή του ενισχύουν οι μεγάλης διαμέτρου νίκελ πέντε ακτινών ζάντες, διαμέτρου 18 ιντσών εμπρός και 20 ιντσών πίσω.

Μέσω της αερανάρτησης οι τροχοί «σφηνώνουν» κάτω από τους θόλους των τροχών με το πάτημα ενός κουμπιού. Παράλληλα το Chevelle Slammer εφοδιάζεται με σύστημα πέδησης βασισμένο από την υπάρχουσα Camaro, με 6πίστονες εμπρός δαγκάνες βαμμένες σε κόκκινο χρώμα (όπως και οι πίσω).

Την κίνηση του σύγχρονου hot-rod αναλαμβάνει ένα σύγχρονο, άμεσου ψεκασμού μηχανικό σύνολο LT376/535, το οποίο βασίζεται στο V8 6.2 λτ. μοτέρ της Camaro SS and Corvette Stingray, αλλά με νέους εκκεντροφόρους επικεφαλής και απόδοση υψηλότερη κατά 75 ίππους, στους 535 ίππους. Ο εν λόγω κινητήρας συνδυάζεται με το νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων SuperMatic 4L75-E για ροπές έως 881 Nm.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

0-270 χλμ./ώρα με νέο Honda Civic Type R (video)

Το νέο Honda Civic Type R με την πολύ αγριεμένη εμφάνιση και τα σπορ οδηγικά χαρακτηριστικά, είναι και το πρώτο μοντέλο στην γκάμα που εφοδιάζεται με turbo κινητήρα. Ο 2.0 λτ. VTEC TURBO με απόδοση 310 ίππων και 400 Nm ροπής επιταχύνει το μικρομεσαίο χάτσμπακ από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 270 χλμ./ώρα.

Ιδιαίτερα γρήγορο είναι και στην πράξη το νέο Civic Type R, όχι μόνο στην επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα, αλλά έως τα 200 χλμ./ώρα και μέχρι την τελική του ταχύτητα, όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

0-1.000 μ. Bentley Bentayga VS Range Rover

Κόντρες μεταξύ αυτοκινήτων έχουμε «συνηθίσει» να βλέπουμε ανάμεσα σε σπορ μοντέλα, από μικρά GTi έως εξωτικά supercars. Σε αυτή όμως τη μονομαχία διασταυρώνουν τα πυρά τους δύο υπερπολυτελή και πανίσχυρα SUV, η Bentley Bentayga και το Range Rover SVAutobiography.

Η Bentayga έχει το πάνω χέρι στα χαρτιά, αφού ο W12 κινητήρας βενζίνης των 6.0 λτ. ισχύος 608 ίππων και 900 Nm ροπής επιταχύνει το βαρύ αμάξωμα των 2.440 κιλών από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ. Το Range Rover των 2.456 κιλών με το V8 Supercharged 5.0 λτ. μηχανικό σύνολο απόδοσης 510 ίππων και 625 Nm ροπής επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα. Μήπως όμως γίνει ανατροπή μέχρι το πρώτο χιλιόμετρο, ή το Range Rover θα βλέπει από μακριά την Bentayga να περνά τη γραμμή του τερματισμού;

Δείτε παρακάτω το βίντεο με την κόντρα των δύο πληθωρικών SUV:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Τέσσερις νέοι κινητήρες Mercedes ισχύος έως άνω των 476 ίππων

Η Mercedes παρουσιάζει μια νέα οικογένεια κινητήρων με 4, 6 και 8 κυλίνδρους, βενζίνης και πετρελαίου, οι οποίοι είναι πιο ισχυροί, καθαροί και οικονομικοί. 

Ο μικρότερος 2.0 λτ. τετρακύλινδρος βενζίνης (με κωδικό M 264) έχει ειδική ισχύ περίπου 136 ίππων ανά λίτρο, καταναλώνει σημαντικά λιγότερο καύσιμο συγκριτικά με έναν εξακύλινδρο κινητήρα και περιλαμβάνει twin-scroll turbo, μίζα-εναλλάκτη με ιμάντα (BSA) και ηλεκτρική αντλία νερού 48 V. To μηχανικό αυτό σύνολο προσφέρει εύκολη εκκίνηση από τις χαμηλές στροφές, ανάκτηση ενέργειας έως 12,5 kW και απενεργοποίηση του κινητήρα όταν το αυτοκίνητο ρολάρει.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει ο νέος 3.0 λτ. 6κύλινδρος σε σειρά (M 256) με ηλεκτρικό σύστημα 48 V, με turbo που περιλαμβάνει έναν ηλεκτρικό βοηθητικό υπερσυμπιεστή (eZV) και σύστημα Integrated Starter-Alternator (ISG) για εξάλειψη του turbo lag. Το μηχανικό αυτό σύνολο βενζίνης έχει παρόμοια ισχύ με του υπάρχοντος V8 κινητήρα, δηλαδή πάνω από 408 ίππους και 500 Nm ροπής και θα τοποθετηθεί το 2017 στην S-Class.

Ο πιο ισχυρός ντίζελ στην ιστορία της Mercedes είναι ο νέος 6κύλινδρος σε σειρά OM 656, ο οποίος περιλαμβάνει turbo δύο σταδίων και για πρώτη φορά μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων CAMTRONIC. Παρόλο που θα είναι ισχυρότερος από τον προηγούμενο κινητήρα (πάνω από 313 ίππους έναντι 258 ίππων), θα είναι και κατά 7% πιο οικονομικός.

Νέος είναι και ο βενζίνης V8 biturbo 4.0 λτ. (Μ 176) με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και ισχύ πάνω από 476 ίππους, ροπή γύρω στα 700 Nm και χαμηλότερη πάνω από 10% κατανάλωση σε σχέση με τον προγενέστερο κινητήρα των 455 ίππων. Ο νέος αυτός V8 θα τοποθετηθεί το 2017 στην ανανεωμένη S-Class.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr