Αρχική Blog Σελίδα 320

Στο σφυρί μία ακόμα Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II

Η Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II είναι ένα από τα σπανιότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν και παρά τα χρόνια της μόνο απαρατήρητη δεν περνάει και εντυπωσιάζει με την άκρως αγριεμένη της εμφάνιση. Συνολικά κατασκευάστηκαν 502 αντίτυπα της 190 E 2.5-16 Evolution II, αποκλειστικά σε μαύρο μεταλλικό χρώμα, ενώ είχε ήδη κάνει sold out πριν από την παρουσίασή της το Μάρτιο του 1990.

Εξωτερικά ξεχωρίζει από τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με σπόιλερ, τις προσθήκες στα φτερά, τις ζάντες των 17 ιντσών και τη μεγάλη πίσω αεροτομή.

Η κλασική σπορ σεντάν Mercedes τροφοδοτείται με 2.5 λίτρων μηχανικό σύνολο απόδοσης 235 ίππων, το οποίο προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.

Η συγκεκριμένη Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II είναι η 28η που κατασκευάστηκε το 1990, έχει διανύσει μόλις 38.733 χλμ. και εκτιμάται ότι θα πωληθεί από 100.000 έως 115.000 λίρες Αγγλίας (112.670 έως 129.570 ευρώ).


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ποια νέα ηλεκτρικά και plug-in hybrid οχήματα ετοιμάζει η BMW

Από το Νοέμβριο του 2013 που λανσαρίστηκε η BMW i, το BMW Group έχει παραδώσει πάνω από 100.000 ηλεκτροκίνητα και plug-in hybrid οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Μόνο το BMW i3 έχει ξεπεράσει τις 60.000 μονάδες, τιμή που το κάνει το πιο επιτυχημένο ηλεκτρικό όχημα στην premium compact κατηγορία. Εν τω μεταξύ, το BMW i8 κατατάσσεται πρώτο στην κατηγορία ηλεκτρικών σπορ οχημάτων με περισσότερες από 10.000 πωλήσεις από τα μέσα του 2014. Επιπλέον, έχουν πουληθεί περίπου 30.000 plug-in hybrid μοντέλα μέχρι σήμερα. Γνωστά σήμερα υπό το σήμα BMW iPerformance, εκφράζουν την επιτυχημένη μεταφορά της τεχνολογίας BMW i σε ευρεία κλίμακα.

{loadposition acs-bmw}

Με την ίδρυση της BMW i εξελίχθηκε μια ανεξάρτητη αρχιτεκτονική οχήματος και της τεχνολογίας BMW eDrive για ηλεκτροκίνηση. Με τον τρόπο αυτό, το BMW Group έγινε πρωτοπόρος στον τομέα της εξατομικευμένης, βιώσιμης μετακίνησης. Τόσο το BMW i3, που σχεδιάστηκε για μετακινήσεις μηδενικών ρύπων σε αστικό περιβάλλον, όσο και το πρωτοποριακό plug-in hybrid σπορ BMW i8 συνδυάζουν την απολαυστική οδήγηση (Sheer Driving Pleasure) με premium χαρακτήρα προσανατολισμένο στη βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης βιώσιμων μεθόδων παραγωγής και υλικών. Αυτή η φιλοσοφία προσελκύει νέες ομάδες πελατών: πάνω από το 80% των πελατών του BMW i3 σε όλο τον κόσμο είναι νέο στη μάρκα BMW.

Συνολικά, το BMW Group προσφέρει μέχρι στιγμής επτά μοντέλα είτε με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, όπως το BMW i3, ή plug-in hybrid, συνδυάζοντας ένα κινητήρα καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα. Θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα τα επόμενα χρόνια, ανάμεσά τους το MINI Countryman plug-in hybrid το 2017.

Επιπλέον, μία νέα έκδοση του σπορ BMW i8 με plug-in hybrid σύστημα θα κυκλοφορήσει το 2018 – ένα ανοιχτό BMW i8 Roadster. Στο μέλλον, η γκάμα θα επεκταθεί με ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο MINI το 2019 και μία επίσης αμιγώς ηλεκτροκίνητη BMW X3 το 2020. Στο ξεκίνημα της επόμενης δεκαετίας, ένα ακόμα μεγαλύτερο BMW i θα ηλεκτροκίνηση αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του: το BMW iNEXT. Το εξαιρετικά καινοτόμο μοντέλο θα αποτελέσει τη νέα αιχμή του δόρατος στον τομέα της καινοτομίας για τη BMW i.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέες τεχνολογίες της Ford για πιο άνετη και ασφαλή οδήγηση

Η Ford εξελίσσει νέες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες για πρώτη φορά στα οχήματά της την επόμενη διετία και θα διευκολύνουν το παρκάρισμα και την οδήγηση σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, ενώ θα βοηθούν στην αποφυγή συγκρούσεων.

{loadposition Fordcarcenter}

Η ειδοποίηση διερχόμενης κυκλοφορίας με τεχνολογία αυτόματου φρεναρίσματος της Ford είναι σχεδιασμένη για να εντοπίζει διερχόμενα άτομα και αντικείμενα πίσω από το όχημα, ειδοποιώντας τον οδηγό και τέλος φρενάροντας εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει. Η ευρυγώνια πίσω κάμερα θα προσφέρει άριστη εικόνα της περιοχής πίσω από το όχημα. Η αναβαθμισμένη λειτουργία active park assist θα αναλαμβάνει το παράλληλο ή κάθετο παρκάρισμα, με το απλό πάτημα ενός μπουτόν.

Το Cross Traffic Alert με λειτουργία αυτόματου φρεναρίσματος χρησιμοποιεί αισθητήρες ραντάρ για να παρακολουθεί τη περιοχή πίσω από το όχημα. Εάν ο οδηγός κάνει όπισθεν και δεν αντιδράσει στην αρχική προειδοποίηση, το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα. Επίσης ανιχνεύει μοτοσικλέτες και ποδήλατα.

Η Κάμερα οπισθοπορείας προβάλλει μία ευρυγώνια εικόνα του πίσω μέρους του αυτοκινήτου στην οθόνη του αυτοκινήτου, προσφέροντας παρόμοια λειτουργικότητα με την Front Wide View Camera της Ford που βρίσκεται στο εμπρός τμήμα των μοντέλων Ford Edge, Galaxy και S-MAX. Στην όπισθεν, προσφέρει μία πρόσθετη εικόνα που επιτρέπει στους οδηγούς να βλέπουν πέρα από τις γωνίες καθώς και αντικείμενα και εμπόδια που πλησιάζουν πίσω από το όχημα.

Ελιγμοί αποφυγής εμποδίου

H Ford εξελίσσει επίσης μία νέα τεχνολογία που βοηθά τους οδηγούς να αποφύγουν σταματημένα ή αργά κινούμενα οχήματα και το ενδεχόμενο σύγκρουσης. Το σύστημα υποστήριξης ελιγμών αποφυγής εμποδίου έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με ταχύτητες πόλης και αυτοκινητόδρομου. Χρησιμοποιεί ραντάρ και μία κάμερα για να ανιχνεύει αργά κινούμενα και σταματημένα οχήματα και μέσω την κατάλληλων ελιγμών επιτρέπει στους οδηγούς να αποφύγουν ένα όχημα και κατ’ επέκταση μία σύγκρουση.

Το σύστημα ενεργοποιείται εάν δεν υπάρχει επαρκής χώρος για την αποφυγή μιας σύγκρουσης μόνο με φρενάρισμα και ο οδηγός αποφασίζει να κάνει έναν ελιγμό αποφυγής. Το Evasive steering assist βασίζεται στην υπάρχουσα τεχνολογία Forward Collision Warning, και Pre-Collision Assist, που μειώνει τη σφοδρότητα συγκρούσεων όπου εμπλέκονται οχήματα και πεζοί ή βοηθά τους οδηγούς να αποφύγουν τελείως της σύγκρουση.

Προειδοποίηση λάθους κατεύθυνσης στον αυτοκινητόδρομο

Η Ford δημιούργησε μία τεχνολογία που προειδοποιεί τους οδηγούς να μην επιλέξουν λάθος ρεύμα κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο. Το Wrong Way Alert χρησιμοποιεί μία κάμερα τοποθετημένη στο παρμπρίζ σε συνδυασμό με πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης για να προειδοποιήσει τους οδηγούς με οπτικά και ακουστικά σήματα όταν παραβιάζουν δύο απαγορευτικά σήματα (“No Entry”) εισόδου ή εξόδου σε αυτοκινητόδρομο. Το σύστημα βασίζεται στο Traffic Sign Recognition που χρησιμοποιεί μία εμπρόσθια κάμερα η οποία εντοπίζει οδικά σήματα και προειδοποιεί τον οδηγό για την παρουσία τους. Το Wrong Way Alert με τη συμβολή της κάμερας και του συστήματος πλοήγησης προειδοποιεί τους οδηγούς να σταματήσουν ή να στρίψουν.

Το Traffic Jam Assist είναι μία ακόμα τεχνολογία που είχε ανακοινώσει παλιότερα η Ford, και αναμένεται να κυκλοφορήσει ευρέως μέσα στην επόμενη διετία. Το σύστημα βοηθά τον οδηγό να διατηρεί το όχημα στο κέντρο της λωρίδας του και χρησιμοποιεί το φρένο και το γκάζι για να εναρμονιστεί με το ρυθμό του προπορευόμενου οχήματος

Μακροπρόθεσμα, η Ford εξελίσσει επίσης ένα Προηγμένο Σύστημα Εμπρόσθιου Φωτισμού, Βασισμένο σε Κάμερα που διευρύνει τη δέσμη των προβολέων σε διασταυρώσεις και κυκλικούς κόμβους ακολουθώντας την ερμηνεία των σημάτων της κυκλοφορίας.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Audi A5 Cabriolet και S5 Cabriolet με 354 ίππους (+video)

H Audi ολοκληρώνει την γκάμα του νέου Audi A5 μετά την παρουσίαση των νέων A5 Coupe και Α5 Sportback, με το ολοκαίνουργιο A5 Cabriolet, το οποίο εφοδιάζεται με κινητήρες ισχύος έως 354 ίππων. 

Εξωτερικά ακολουθεί τις σχεδιαστικές γραμμές του A5 Coupe και διακρίνεται για το πολύ κομψό και δυναμικό του ντιζάιν, το οποίο ενισχύουν περεταίρω τα πιο χαμηλό πίσω παράθυρο, οι κοντοί πρόβολοι και το μακρύ μυώδες εμπρός καπό. Με μήκος 4.673 χλστ., το νέο A5 Cabriolet είναι κατά 47 πιο μακρύ από το προγενέστερο μοντέλο.

Η κλασική υφασμάτινη οροφή ανοίγει με το πάτημα ενός κουμπιού σε 15 δευτερόλεπτα ή κλείνει σε 18 δευτερόλεπτα, ακόμα και εν κινήσει σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα.

Το εσωτερικό του με τη πολυτελή και σπορτίφ εικόνα διαθέτει μεγαλύτερους χώρους για τους τέσσερις επιβάτες χάρη και στο μακρύτερο κατά 14 χιλιοστά μεταξόνιο (2.765 χλστ.). Ο χώρος για τα πόδια πίσω αυξήθηκε κατά 18 χιλιοστά και το εσωτερικό πλάτος εμπρός στο ύψος των ώμων μεγάλωσε κατά 26 χιλιοστά, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν 380 λίτρα.

Το πλαίσιο του νέου A5 Cabriolet διαθέτει αυξημένη κατά 40% στρεπτική ακαμψία. Παράλληλα συνολικό βάρος του αυτοκινήτου έχει μειωθεί έως 40 κιλά και ζυγίζει από 1.690 κιλά στην έκδοση με τον κινητήρα πετρελαίου 2.0 TDI 190 hp.

Για την κίνηση του νέου A5 Cabriolet υπάρχουν μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου 2.0 και 3.0 λτ. Στους βενζίνης υπάρχουν ο 2.0 TFSI με 190 hp και 252 hp και στους ντίζελ ο 2.0 TDI με 190 hp και ο 3.0 TDI με 218 hp και 286 hp. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται το Audi S5 Cabriolet  με τον 3.0 TFSI ισχύος 354 ίππων (+21 hp από το προγενέστερο μοντέλο), ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα σε συνδυασμό με την στάνταρ τετρακίνηση quattro και το 8 ταχυτήτων αυτόματο κιβώτιο tiptronic.

Το λανσάρισμα του νέου Audi A5 Cabriolet θα γίνει στην Ευρώπη το Μάρτιο του 2017 σε τιμές που ξεκινούν (στη Γερμανία) από 49.350 ευρώ για το A5 Cabriolet και από 67.800 το S5 Cabriolet.

Δείτε το νέο Audi A5 Cabriolet και το παρακάτω βίντεο:



ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ανανέωση για το μικρό και περιπετειώδες VW cross up!

Η Volkswagen ξεκινάει το λανσάρισμα του ανανεωμένου cross up! στην Ευρώπη, το οποίο διαθέτει πιο μοντέρνο σχεδιασμό και νέο κινητήρα. Εξωτερικά την σπορτίφ εικόνα του και τον crossover χαρακτήρα του ενισχύουν οι νέου σχεδιασμού προφυλακτήρες με τις προστατευτικές ποδιές, τα μαύρα πρόσθετα πλαστικά γύρω από τους θόλους των τροχών, χαμηλά στις πόρτες και στα μασπιέ και οι ασημί ράγες οροφής σε συνδυασμό με τους ίδιας απόχρωσης καθρέπτες.

Επιπλέον, το ανανεωμένο cross up! εξοπλίζεται με 16 ιντσών ζάντες αλουμινίου «kalamata», ενώ η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι μεγαλύτερη κατά 15 χιλιοστά και η ανάρτηση διαθέτει διαφορετικές ρυθμίσεις.

Διαφορές σε σχέση με τα υπόλοιπα up! υπάρχουν και στο εσωτερικό, όπως είναι το στάνταρ πακέτο με επενδύσεις δέρματος, το δίχρωμο ταμπλό οι επενδύσεις «cross» στα καθίσματα και ο πορτοκαλί ambient φωτισμός. Το ανανεωμένο cross up! προσφέρεται με τους κινητήρες 1.0 λτ. MPI 75 PS και 1.0 λτ. TSI 90 PS, σε τιμές (Γερμανίας) από 14.250 ευρώ.

Παράλληλα, η VW επέκτεινε την γκάμα των χρωμάτων του αμαξώματος με την προσθήκη του χρυσού σαβάνας και βατόμουρου (μεταλλικά) και του κόκκινου κοραλλί. Επιπλέον, μπορεί να παραγγελθεί με το «roof pack», το οποίο περιλαμβάνει γκρι οροφή και φιμέ πίσω παράθυρα.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Opel Corsa 1.4 Innovation 5d με τιμή από 12.800 ευρώ

Η GM Hellas προσφέρει από 1ης Νοεμβρίου, όλα τα βενζινοκίνητα Corsa με δώρο το μεταλλικό χρώμα, ξεκινώντας από την τιμή των 10.800 ευρώ για την έκδοση 1.2 λτ. 70 PS. Παράλληλα, το Corsa με τις προϊοντικές αναβαθμίσεις του ΜΥ’17  στη νέα έκδοση Innovation, με βενζινοκινητήρες σε 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα συνδυάζει τον πλήρη εξοπλισμό σε χαμηλές τιμές. Ενδεικτικά με το 5θυρο αμάξωμα, το Corsa 1.4 Innovation πωλείται στην τιμή των 12.800 ευρώ.

Στον εξοπλισμό της έκδοσης Innovation περιλαμβάνονται ESP, 6 αερόσακοι, δερμάτινο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών, cruise control κ.λπ.

Όσον αφορά τον κινητήρα των 1.4 λτ. με απόδοση 90 ίππων και 130 Nm ροπής, προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 13,2 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 182 χλμ./ώρα, κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 117 γρ./χλμ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

MINI έκανε το γύρο του Nürburgring στους δύο τροχούς! (+video)

Ένα νέο ρεκόρ έγινε στην πίστα του Nürburgring, αυτή τη φορά όμως όχι για τον ταχύτερο γύρο που πέτυχε κάποιο σπορ μοντέλο, αλλά για την ολοκλήρωση ενός γύρου με αυτοκίνητο σηκωμένο στους δύο τροχούς. 

Ο Han Yue από την Κίνα οδήγησε ένα δεύτερης γενιάς 3θυρο MINI σε όλο το μήκος της πίστας των 20,8 χιλιομέτρων με τις 73 συνολικά στροφές με μόνο τους αριστερούς τροχούς να πατούν με το πλαϊνό τους τμήμα στην άσφαλτο. Παρά τις πολλές δυσκολίες που υπάρχουν στη διαδρομή, ο Han Yue κατάφερε και κράτησε όρθιο το MINI, οδηγώντας το με το… πλάι για περισσότερα από 45 λεπτά.

Το συγκριμένο MINI διέφερε ελάχιστα σε σχέση με ένα στάνταρ μοντέλο, αφού οι μόνες διαφορές αφορούν την τοποθέτηση roll cage, αγωνιστικού καθίσματος και ειδικών ζαντών με συμπαγή ελαστικά.

Παρακολουθείστε παρακάτω το βίντεο από το νέο ρεκόρ:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Το Fiat 124 Spider γιορτάζει τα 50α του γενέθλια (+video)

Τα πεντηκοστά του γενέθλια γιορτάζει σήμερα το πρώτο Fiat 124 Spider, το οποίο παρουσιάστηκε στις 3 Νοεμβρίου του 1966 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τορίνο παράλληλα με άλλες εκδόσεις του μοντέλου, όπως ήταν το πιο οικογενειακό στέισον βάγκον 124 Familiare και το σεντάν 124 saloon.

Το Fiat 124 Sport Spider διέθετε τα περισσότερα μηχανικά μέρη του σεντάν Fiat 124, όμως από εκεί και πέρα ήταν τελείως διαφορετικό. Το κλασικό ιταλικό κάμπριο των 3,97 μ. μήκους ήταν σχεδιασμένο από τον Pininfarina, ενώ εκτός από τον σπορ σχεδιασμό του ξεχώριζε την εποχή εκείνη για την ποιότητά του, τα αξεσουάρ που εφοδιαζόταν και τα χρώματά του.

Το πισωκίνητο 124 Sport Spider εφοδιαζόταν με μηχανικό σύνολο 1.438 κ.εκ. με διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής και 5τάχυτο κιβώτιο. Η ισχύς του έφτανε τους 90 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 170 χλμ./ώρα.

Η τιμή του 124 Sport Spider ανερχόταν στις 1.550.000 λιρέττες Ιταλίας και ήταν περίπου κατά μισό εκατομμύριο λίρεττες ακριβότερο από το 124 saloon. Μέχρι το 1969 κατασκευάστηκαν σχεδόν 25.000 οχήματα της πρώτης σειράς.

Η δεύτερη εκδοχή του 124 Sport Spider παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 1969 και εξοπλίζονταν με τον κινητήρα των 1.4 λτ. ή με ένα νέο 1.6 λτ. ισχύος 110 ίππων και με τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Παράλληλα διέθετε πολλές ακόμα μηχανικές και αισθητικές αλλαγές, ενώ μεταξύ 1969 και 1972 η παραγωγή του έφτασε τα 27.000 οχήματα. Το κάμπριο Fiat σταμάτησε να κατασκευάζεται το 1982.

Το νέο Fiat 124 Spider έκανε ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το 2015 και παρά το γεγονός ότι βασίζεται στην πλατφόρμα του Mazda MX-5 διαφέρει από αυτό τόσο σχεδιαστικά κυρίως εξωτερικά, όσο και στους κινητήρες. Κάτω από το μακρύ εμπρός καπό του φιλοξενείται ο 1.4 λτ. MultiAir Turbo των 140 ίππων, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 215 χλμ./ώρα.

Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο από την επέτειο των 50 χρόνων του Fiat 124 Spider:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η Toyota έφτιαξε ένα Land Cruiser με ισχύ 2.000 ίππων!

Ένα από τα πιο extreme βελτιωμένα αυτοκίνητα που παρουσιάζονται στην Έκθεση Βελτιώσεων της SEMA στο Λας Βέγκας, είναι το Toyota Land Speed Cruiser των 2.000 ίππων! 

Το σκληροτράχηλο και πληθωρικό πρώην εκτός δρόμου ιαπωνικό μοντέλο βασίζεται στο πλαίσιο τύπου σκάλας του Land Cruiser και το αμάξωμά του, όμως έχει δεχτεί πάρα πολλές αλλαγές και ενισχύσεις. Καταρχήν, ο V8 5.7 λτ. κινητήρας βενζίνης διαθέτει μια σειρά από βελτιώσεις σε κάθε μέρος του, ενώ με την προσθήκη δύο τούρμπο της Garrett σε μέγεθος μπάλας βόλεϊ (όπως αναφέρει η Toyota) έβγαλε αυτή την ισχύ που θα ζήλευαν πολλά βελτιωμένα supercars.

Παράλληλα, σε συνδυασμό και με ένα νέο αγωνιστικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων από την ATI performance, το μοναδικό αυτό Toyota Land Cruiser προσφέρει καταιγιστικές επιδόσεις, φτάνοντας την τελική ταχύτητα των 354 χλμ./ώρα!

Αναμενόμενα το Toyota Land Speed Cruiser φέρει και μια σειρά από διάφορες ακόμα μετατροπές και αλλαγές που του επιτρέπουν να «βάλει κάτω» όλη αυτή τη δύναμη. Ορισμένες από αυτές είναι η νέα χαμηλωμένη ανάρτηση, το ειδικό αεροδυναμικό καπό με έξτρα εισαγωγή για τον κινητήρα, αλλά και επιπλέον αεροτομές, σπόιλερ, νέες ζάντες και ελαστικά, το «γυμνωμένο» εσωτερικό κ.λπ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέα αγωνιστική Ford Mustang GT4 στη Έκθεση SEMA

Η Ford Performance αποκάλυψε τη νέα, αγωνιστική έκδοση Ford Mustang GT4, που είναι κατάλληλη για παγκόσμια πρωταθλήματα.

{loadposition Fordcarcenter}

Η Mustang GT4, που παρουσιάστηκε στην έκθεση SEMA 2016 στο Λας Βέγκας, σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Ford Performance και τη Multimatic Motorsports για να συμμετέχει σε παγκόσμια πρωταθλήματα, όπως το IMSA Continental Tire Sports Car Challenge, το Pirelli World Challenge GTS/GT4, και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα GT4. Είναι εμπνευσμένη από τη Ford Shelby GT350R-C που κέρδισε το πρωτάθλημα IMSA Continental Tire Sports Car Challenge μόλις τον περασμένο μήνα.

Η Mustang GT4 φορά τον ατμοσφαιρικό, αγωνιστικό κινητήρα επόμενης γενιάς 5.2 λτ. V8, προσαρμοσμένο για αγώνες GT4. Ο αγωνιστικός κινητήρας εξελίχθηκε, δοκιμάστηκε και κατασκευάστηκε από τη Ford Performance σε συνεργασία με τη Roush Yates Engines. Ένα πανάλαφρο, συμπαγές εξατάχυτο κιβώτιο Holinger με μοχλούς αλλαγών στο τιμόνι προσφέρει αγωνιστική αξιοπιστία με πνευματικό σύστημα για γρήγορες, αλλαγές σχέσεων.Ο κινητήρας της GT4 φέρει επίσης σύστημα λαδιού ξηρού κάρτερ, αγωνιστικό διπλό συμπλέκτη και βολάν της ZF.

Επίσης, η Mustang GT4 εφοδιάζεται με αποσβεστήρες Dynamic Suspension Spool Valve (DSSV™), αντιστρεπτικές δοκούς και πίσω βραχίονες βάσης της Multimatic, με σφυρήλατες ζάντες 18 ιντσών της Forgeline και με εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo.

Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις της Mustang GT4 περιλαμβάνουν πίσω αεροτομή σχεδιασμένη με βάση την εμπειρία από το αγωνιστικό πρόγραμμα Ford GT, εμπρός splitter, καπό με αεραγωγούς, σπόιλερ στα άκρα του εμπρός προφυλακτήρα και πίσω διαχύτη.

Στο εσωτερικό, η Mustang GT4 φέρει roll cage προδιαγραφών FIA και αγωνιστικού τύπου σύστημα καταγραφής δεδομένων της MoTeC.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο ηλεκτρικό σύστημα Nissan e-POWER χωρίς φόρτιση!

H Nissan παρουσίασε σήμερα το νέο σύστημα κίνησης e-POWER, το οποίο διατίθεται για πρώτη φορά στους καταναλωτές και σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην στρατηγική ηλεκτροκίνησης στο πλαίσιο της Nissan Intelligent Mobility.

{loadposition nissan}

Το e-POWER υιοθετεί την EV τεχνολογία από το Nissan Leaf, ωστόσο το νέο αυτό σύστημα κίνησης ενσωματώνει και ένα μικρό κινητήρα βενζίνης για να φορτίζει την υψηλής απόδοσης μπαταρία και να λειτουργεί ως γεννήτρια και όχι για την κίνηση του αυτοκινήτου. Έτσι εξαλείφεται η ανάγκη για έναν εξωτερικό φορτιστή και κατ’επέκταση την χρονοβόρα διαδικασία φόρτισης που απαιτούν τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ή τα plug-in hybrid.

Το σύστημα e-POWER διαθέτει ένα πλήρες ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, που σημαίνει ότι οι εμπρός τροχοί κινούνται αποκλειστικά μέσω του ηλεκτρικού μοτέρ. Στα υβριδικά αυτοκίνητα συμβαίνει το αντίθετο, δηλαδή ο κινητήρας βενζίνης χρησιμοποιείται κυρίως για τη μετάδοση της κίνησης και η μπαταρία είναι βοηθητική ή προσφέρει κίνηση για λίγα χιλιόμετρα. Το e-POWER χρησιμοποιεί μια μικρότερη μπαταρία από το LEAF, αλλά προσφέρει τα ίδια χαρακτηριστικά οδήγησης.

Ανάμεσα στα οφέλη του συστήματος e-POWER είναι ότι αποδίδει πολύ ροπή άμεσα, η ομαλή και αθόρυβη λειτουργία του, όπως σχεδόν στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Ακόμα η Nissan δεν ανακοίνωσε τεχνικά χαρακτηριστικά, ωστόσο υπόσχεται κατανάλωση συγκρίσιμη με εκείνη των συμβατικών υβριδικών, ειδικά κατά τη διάρκεια κίνησης στην πόλη. Βασικό όμως προτέρημά του είναι ότι προσφέρει τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, χωρίς όμως να χρειάζεται φόρτιση.

Το e-POWER τοποθετείται στο ανανεωμένο Nissan Note, το οποίο διαθέτει σχεδιαστικές αλλαγές τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό. Το Note e-POWER καταναλώνει 2,7 λτ./100 χλμ. βενζίνη. Ο κινητήρας – γεννήτρια των 1.2 λτ. έχει ισχύ 79 ίππων και 103 Nm ροπής και ο ηλεκτροκινητήρας (από τον οποίο περνάει η ισχύς στους τροχούς) αποδίδει 109 ίππους και 254 Nm ροπής. Το λανσάρισμά του στην Ιαπωνία ξεκινά σε τιμές από 2.759.213 γεν (24.010 ευρώ).

Δείτε πως λειτουργεί το e-POWER στα παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Προσφορές Toyota Νοεμβρίου με όφελος έως 2.000 ευρώ

Η Toyota Ελλάς ανακοίνωσε τις νέες προσφορές για το μήνα Νοέμβριο, στα πλαίσια της προωθητικής ενέργειας «Προνόμια Αγοράς Toyota» με εκπτώσεις που φτάνουν έως και τα 2.000 ευρώ, ανάλογα με το μοντέλο. 

Πιο αναλυτικά ισχύουν οι εξής παρακάτω προσφορές μέχρι και 30/11/2016:

• Aygo: Όφελος 350 ευρώ και τιμή από 9.720 ευρώ.

• Yaris: Όφελος έως 705 ευρώ και τιμή από 11.500 ευρώ.

• Yaris Hybrid: Όφελος 1.000 ευρώ, 10ετής εγγύηση υβριδικής μπαταρίας και τιμή από 16.015 ευρώ.

• Auris: Όφελος έως 780 ευρώ και τιμή από 15.490 ευρώ.

• Auris Hybrid: Όφελος έως 1.300 ευρώ, 10ετής εγγύηση υβριδικής μπαταρίας και τιμή από 19.605 ευρώ.

• Corolla: Όφελος έως 1.770 ευρώ και τιμή από 15.120 ευρώ.

• Avensis: Όφελος 2.000 ευρώ (για τα ετοιμοπαράδοτα ντίζελ) και τιμή από 24.540 ευρώ.

• Prius: Όφελος 1.000 ευρώ, 10ετής εγγύηση υβριδικής μπαταρίας και τιμή από 29.365 ευρώ.

• RAV4: Όφελος 1.500 ευρώ και τιμή από 24.750 ευρώ.

• RAV4 Hybrid: Όφελος 1.500 ευρώ, 10ετής εγγύηση μπαταρίας και τιμή από 38.590 ευρώ.

• Hilux Single Cab: Όφελος 1.860 ευρώ (για ετοιμοπαράδοτα οχήματα) και τιμή από 21.495 ευρώ.

Πατήστε Εδώ για τον τιμοκατάλογο Toyota.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr