Αρχική Blog Σελίδα 318

Ο από μηχανής θεός της Opel τώρα και στην Ελλάδα

Το ΟnStarείναι μία νέα τεχνολογία της Opel η οποία λανσαρίστηκε στο Astra και πλέον αποτελεί προνόμιο και του Mokka X (διαβάστε εδώ τις πρώτες μας εντυπώσεις από το ανανεωμένο Opel Mokka X), ενώ σιγά σιγά θα το δούμε και σε άλλα μοντέλα της μάρκας. Στην Ελλάδα η υπηρεσία θα είναι πλήρως διαθέσιμη στο τέλος του έτους, ενώ αρχικά συνοδεύει τα νέα μοτνέλα για πέντε χρόνια, από την αγορά τους.

Το OnStar με απλά λόγια

ToOnStarπαρουσιάστηκε πριν από μία 20ετία στις Η.Π.Α. για να ακολουθήσουν Καναδάς, Κίνα και Μεξικό και πλεόν απαριθμεί 7 εκατομμύρια χρήστες. Πλέον η υπηρεσία είναι διαθέσιμη και στη χώρα μας και στόχος της Opelείναι όλα τα μοντέλα της στο άμεσο μέλλον να εφοδιάζονται με το OnStar. Αυτή τη στιγμή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο Astraκαι το MokkaXκαι παρέχεται δωρεάν για 5 έτη, ενώ προσφέρει υπηρεσίες 4G (μπορεί να γίνει το αυτοκίνητο Hotspotκαι να δώσει Internetσε έως και 9 συσκευές), ενώ σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης μπορεί να σώσει ζωές. Πως το κάνει αυτό; Αν κάποιος αερόσακος ενεργοποιηθεί στέλνει αυτόματα στίγμα ατυχήματος για αποστολή βοήθειας (χωρίς να χάνεται πολύτιμος χρόνος) ενώ το κέντρο εξυπηρέτησης στο Luton του Λονδίνου, είναι διαθέσιμο 24/7 για να σου προσφέρει ακόμη και καθοδήγηση αν έχεις χαθεί (πάντοτε στα ελληνικά ή και σε άλλη γλώσσα αν το επιθυμείς).

Εντοπίζεις το αυτοκίνητό σου σε περίπτωση κλοπής

Ακόμη και σε περίπτωση κλοπής, μπορείς μέσω του OnStarκαι σε συνεργασία με την αστυνομία να εντοπίσεις το αυτοκίνητό σου, ενώ με το remoteignitionblockμπορείς να στείλεις σήμα που να εμποδίζει την εκκίνηση του οχήματος, εφόσον έχει αναφερθεί κλοπή.

Φυσικά αν δεν θέλετε να ξέρει κανείς που βρίσκεστε μπορείτε με το ειδικό κουμπί Privacy να ακυρώνετε την αποστολή στίγματος. Λειτουργία που πάντως παρακάμπτεται σε περίπτωση ατυχήματος.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Honda WR-V: Μικρό SUV με βάση το Jazz

Παγκόσμια πρεμιέρα κάνει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Σάο Πάολο το νέο κόμπακτ SUV Honda WR-V, η ονομασία του οποίου προέρχεται από τις λέξεις «Winsome Runabout Vehicle» (σε μετάφραση φαιδρό όχημα πολλαπλών δραστηριοτήτων).

Το νέο αυτό SUV έχει εξελιχθεί από το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της Βραζιλίας (Honda R&D Brazil) και είναι ένα σκληροτράχηλο και αστικό SUV με ευρύχωρο εσωτερικό και μικρές εξωτερικές διαστάσεις. Παράλληλα (σύμφωνα με την Honda) προσφέρει χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλή οδική συμπεριφορά, ικανοποιώντας τις ανάγκες μετακίνησης στην πόλη αλλά και για outdoor δραστηριότητες.

Προς το παρόν η Honda δεν αναφέρει αναλυτικές λεπτομέρειες όπως διαστάσεις, κινητήρες και τεχνικές προδιαγραφές για το WR-V, το οποίο προορίζεται για τις αγορές της Νοτίου Αμερικής και θα λανσαριστεί στη Βραζιλία το πρώτο εξάμηνο του 2017.

Το πιθανότερο είναι ότι βασίζεται στο νέο Honda Jazz, με το οποίο παρουσιάζει πολλές σχεδιαστικές ομοιότητες στο πλάι και πίσω. Μπροστά είναι τελείως διαφορετικό, ενώ την πιο «εκτός δρόμου» εμφάνισή του τονίζουν στοιχεία όπως είναι τα προστατευτικά πλαστικά χαμηλά στους προφυλακτήρες με τις ποδιές, στα μασπιέ και στους θόλους των τροχών, οι ράγες οροφής και η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. Να σημειώσουμε ότι στη Βραζιλία διατίθεται και το Honda HR-V.

Ο κινητήρας που θα το εφοδιάζει αναμένεται να είναι ίδιος με του Jazz (Fit στη Βραζιλία), ο 1.5 i-VTEC FlexOne ισχύος 115 ίππων με βενζίνη ή 116 ίππων με αιθανόλη.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Οδηγούμε το νέο Opel Mokka X 1.6 CDTI 136PS

Πέρασαν τέσσερα χρόνια από τη στιγμή που το Mokka (διαβάστε τη δοκιμή) μπήκε στο λεξικό της αυτοκίνησης και η ανανεωμένη του έκδοση, η ονομασία της οποίας συνοδεύεται από το X είναι πλέον και στη χώρα μας.

Εμείς βρεθήκαμε στην επίσημη παρουσίαση της Opel στην Ελλάδα, η οποία περιελάμβανε εκατοντάδες χιλιόμετρα οδήγησης μέσα από μία απαιτητική διαδρομή που ξεκίνησε από την Αθήνα για να καταλήξει στην Μονεμβασία μέσω Άστρους, Λεωνιδίου και Κοσμά (χωριό στον Πάρνωνα σε υψόμετρο 1.200 μέτρων), ενώ υπήρχε και offroad κομμάτι. Μία διαδρομή που για να την επιλέξει μια εταιρεία πρέπει να είναι πολύ σίγουρη για το αυτοκίνητό της, καθώς είναι τόσο απαιτητική που μπορεί εύκολα να εκθέσει το αυτοκίνητό της. Και η Opel φαίνεται πως είναι γεμάτη αυτοπεποίθηση με το νέο Opel Mokka X και όπως αποδείχτηκε στην πράξη όχι άδικα.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. Το ανανεωμένο Opel Mokka, λέγε με Mokka X, έρχεται να τονώσει το ηθικό του υπάρχοντος μοντέλου και να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του στην κατηγορία των μικρών SUV. Εξακολουθεί να διαθέτει μία πλούσια γκάμα κινητήρων, στην οποία εκτός από το μοτέρ βενζίνης 1.4 λτ. turbo των 140 ίππων, διατίθεται και το ίδιας χωρητικότητας, επίσης τούρμπο, νέο των 152 ίππων, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο. Όσον αφορά την οικογένεια των πετρελαιοκινητήρων εκεί συναντάμε τον 1.6 λτ. CDTI σε εκδόσεις με 110 και 136 ίππους.

Νέα, πιο δυναμική εμφάνιση

Μπορεί οι σχεδιαστικές αλλαγές στο Mokka X να μη… βγάζουν μάτι, ακολουθούν όμως τη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, ώστε το μικρό crossover να είναι «ενημερωμένο» εμφανισιακά. Συγκεκριμένα, ανασχεδιασμένος είναι ο εμπρός και ο πίσω προφυλακτήρας καθώς και οι προβολείς ομίχλης. Η εμφάνιση του εμπρός τμήματος είναι εναρμονισμένη με τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel με στοιχεία όπως οριζόντια εμπρός μάσκα σε σχήμα φτερού (τουλάχιστον έτσι την περιγράφει η Opel) που σε συνδυασμό με τη δυναμική σχεδίαση φώτων ημέρας LED σε σχήμα «διπλού φτερού» δίνουν το ρυθμό. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα ακόμα στοιχείο «διπλού φτερού» στα φώτα, τα οποία προαιρετικά διατίθενται με τεχνολογία LED. Όσον αφορά το προφίλ του αμαξώματος, εκεί συναντάμε την κλασική «λεπίδα» της Opel.

Μεγαλύτερες αλλαγές στο εσωτερικό

Στο εσωτερικό τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα καθώς οι αλλαγές είναι πιο έντονες από ότι στο αμάξωμα και αφορούν τη σχεδίαση και όχι την ποιότητα και τους χώρους, τομείς που παραμένουν σε πολύ καλό επίπεδο. Συγκεκριμένα, ο πίνακας οργάνων είναι ανασχεδιασμένος, προκειμένου να είναι πιο ευανάγνωστος και ακριβής (περιλαμβάνει πλέον μεγαλύτερες, έγχρωμες οθόνες για τον υπολογιστή ταξιδιού (3,7 ή 4,2 ιντσών), ενώ η κεντρική κονσόλα είναι πλήρως ανασχεδιασμένη. Όσον αφορά τις οθόνες αφής για το σύστημα πολυμέσων, αυτές είναι 7,0 ή 8,0 ιντσών.

Ευκολοδήγητο, άνετο και ικανό

Οι τρεις παραπάνω λέξεις χαρακτηρίζουν το Opel Mokka X. Το μικρό crossover της μάρκας από τα πρώτα χιλιόμετρα δείχνει τις διαθέσεις του. Είναι ευκολοδήγητο και η ανάρτησή του φιλτράρει ικανοποιητικά τους κραδασμούς, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι άνω του μέσου όρου. Στον αυτοκινητόδρομο είναι αρκετά ήσυχο και κάποιες πλεύσεις στο αμάξωμα δεν είναι αρκετές για να χαλάσουν τη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Από την πλευρά του, το γνωστό diesel μοτέρ CDTI 1.6 λτ. των 136 ίππων ικανοποιεί πλήρως με τις επιδόσεις του και τη ροπή του, ενώ η μέση κατανάλωσή του δεν ξεπέρασε τα 6,5 λτ./100 χλμ. Όσον αφορά τις εκτός δρόμου ικανότητες του Opel Mokka X, αυτές είναι παραπάνω από ικανοποιητικές, καθώς η αυτόματη τετρακίνηση που μοιράζει τη ροπή έως και 50:50 σε εμπρός και πίσω άξονα (ζυγίζει μόλις 65 κιλά όλο το σύστημα της τετρακίνησης) είναι αρκετά άμεση στην εμπλοκή της.

Για το τέλος αφήσαμε τις τιμές του νέου Mokka X οι οποίες ξεκινούν από τα 20.000 ευρώ για το βενζινοκίνητο 1.4 λτ. των 140 ίππων και από τα 21.900 ευρώ για το 1.6 λτ. CDTI των 110 ίππων (δείτε αναλυτικά τις τιμές εδώ).


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Σκουριασμένο BMW i8 με χρυσές ζάντες; Hot or Not;

Το κορυφαίας τεχνολογίας σπορ κουπέ BMW i8 με τον εντυπωσιακό του σχεδιασμό που προκαλεί «κεφαλογυρίσματα» όπου και αν βρεθεί, είναι κατασκευασμένο από ελαφριά υλικά όπως ανθρακόνημα, αλουμίνιο και πλαστικό. Είναι δυνατόν όμως αυτά τα υλικά να… σκουριάσουν; Φυσικά και όχι, εκτός αν πρόκειται για τεχνητό τρόπο μέσω του car wrapping.

{loadposition acs-bmw}

Το εικονιζόμενο «σκουριασμένο» BMW i8 το οποίο ανήκει στο μόλις 20 ετών αμερικάνο τραγουδιστή Austin Mahone, ανέλαβε η εταιρεία MetroWrapz για να το μεταμορφώσει στην κυριολεξία και να το κάνει αγνώριστο. Σίγουρα πολλοί θα είναι εκείνοι που θα αντικρύσουν την σπορ BMW γεμάτοι περιέργεια και θα θελήσουν να την πιάσουν για να διαπιστώσουν αν είναι όντως σκουριασμένη ή όχι. Κάθε πάνελ του αμαξώματος (εκτός ελαχίστων σημείων) έχει ντυθεί με μεμβράνη, ενώ συνδυάζεται με χρυσαφί ζάντες και ίδιας απόχρωσης περίγραμμα στη μάσκα, προφυλακτήρες και το «δακτυλίδι» στα σήματα της BMW.

Εμείς πάντως θα την προτιμούσαμε με τις εργοστασιακές της αποχρώσεις, παρά με την υπερβολική αυτή (έως κιτς) στολή. Εσάς σας αρέσει, ή όχι;


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Honda S2000 Turbo 370 PS βγάζει φλόγες και δεν ισιώνει! (video)

Ένα από τα πιο δυναμικά roadster αυτοκίνητα ήταν και παραμένει το Honda S2000 το οποίο παρά τα χρόνια του (παρουσιάστηκε το 1999) συνεχίζει να προκαλεί έντονες συγκινήσεις τόσο με τη μυώδη εμφάνισή του, όσο και με τα σπορ οδηγικά του χαρακτηριστικά.

Ο άκρως αγριεμένος 2.0 VTEC κινητήρας των 240 ίππων που «στρόφαρε» μέχρι τις 9.000 σ.α.λ., το τιμόνι «διαβήτης», ο κοντός επιλογέας ταχυτήτων και η πίσω κίνηση καθήλωναν τον οδηγό, ο οποίος όμως θα έπρεπε να είχε έμπειρα χέρια για να το οδηγήσει γρήγορα.

Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για ένα S2000 με προσθήκη turbo και ισχύ 370 ίππων, το οποίο οδηγείται σε βρεγμένο οδόστρωμα και πηγαίνει με το πλάι, ενώ στις αλλαγές ταχυτήτων πετάει φλόγες.

Απολαύστε το S2000 Turbo 370 PS στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Volkswagen Gol GT με πολύ άγριες διαθέσεις! (+video)

Το VW Gol είναι ένα άγνωστο μοντέλο για την Ευρώπη και δεν έχει καμία ομοιότητα με το Golf, ενώ διαφέρει σημαντικά και από το Polo, με το οποίο εμφανίζει κάποια συγγενικά σχεδιαστικά στοιχεία μετά την ανανέωση που έγινε (στο Gol) το 2014.

Το Gol αποτελεί τον εκπρόσωπο της VW στη Βραζιλία στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων και εφοδιάζεται με κινητήρες 1.0 λτ. ισχύος 82 ίππων με αιθανόλη ή 75 ίππων με βενζίνη και τον 1.6 λτ. με 104 ή 101 ίππους αντίστοιχα.

Για τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Σάο Πάολο (10-20 Νοεμβρίου), η VW ετοίμασε το σπορ πρωτότυπο Gol GT, το οποίο διαθέτει αρκετά δυναμική εμφάνιση τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό, ενώ δείχνει πιο εντυπωσιακό από το Polo GTI. Επίσης, αποτελεί το σύγχρονο διάδοχο του παλαιότερου Gol GTπου είχε παρουσιαστεί το 1984.

Εξωτερικά την σπορ εικόνα του ενισχύουν ο προφυλακτήρας με το μεγάλο κεντρικό αεραγωγό, τα LED και το σπόιλερ. Στο πλάι ξεχωρίζουν οι 18 ιντσών ζάντες από το Golf GTE και οι ποδιές στα μασπιέ, ενώ στο πίσω άκρο τραβούν τα βλέμματα ο προφυλακτήρας με τους αεραγωγούς, ο διαχύτης, η αεροτομή οροφής και οι διπλές στρογγυλές εξατμίσεις. Παράλληλα τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα και το χρώμα «Grey Volcano» του ταιριάζουν πολύ.

Όπως εξωτερικά, έτσι και στο εσωτερικό υπάρχουν κόκκινες «ρίγες». Πρόσθετα, οι ασημί επενδύσεις, το flat bottomed τιμόνι, τα αλουμινένια πεντάλ και τα καθίσματα από το Scirocco R συνθέτουν ένα δυναμικό μείγμα.

Για το τι κινητήρας υπάρχει κάτω από το καπό του παραμένει μέχρι στιγμής ένα μυστήριο. Ωστόσο, δεν αποκλείεται να εφοδιάζεται με τον 1.0 TSI με απόδοση 125 ίππων (με αιθανόλη) που τροφοδοτεί το Golf στη Βραζιλία. Ίσως να κρύβεται ένας μεγαλύτερος και ισχυρότερος.

Δείτε το Gol GT και στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

«Μαϊμού» Ferrari 456Μ πωλήθηκε για 41.000 ευρώ!

Ένα από τα όνειρα κάθε άντρα -και όχι μόνο- είναι να αποκτήσει κάποια στιγμή στη ζωή του ένα μοντέλο της Ferrari. Δυστυχώς όμως, λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να κάνουν αυτό το όνειρο πραγματικότητα, αφού ως γνωστόν χρειάζονται πολλά χρήματα ακόμα και για μια μεταχειρισμένη, όχι μόνο για την αγορά αλλά και για την χρήση και κτήση.

Ορισμένοι μάλιστα έχουν τόσο μεγάλο πάθος και καημό για μια Ferrari, που ακόμα και ένα αυτοκίνητο που να μοιάζει με Ferrari χωρίς χωρίς να είναι, τους ικανοποιεί. Όπως δηλαδή ισχύει και με την συγκεκριμένη ρεπλίκα της Ferrari 456M, η οποία μοιάζει αρκετά με την αυθεντική από το πλάι και πίσω, ενώ μπροστά έχει πιο… σύγχρονη μορφή. Αντίστοιχα και στο εσωτερικό υπάρχουν στοιχεία τόσο από την 456M όσο και από άλλες Ferrari, όπως την 360.

Η «μαϊμού» Ferrari 456M είναι μοντέλο του 2000, έχει διανύσει 132.000 χλμ. και την κίνησή της αναλαμβάνει ένα 6κύλινδρο μηχανικό σύνολο από Lexus GS300. Το πιο απίστευτο όμως είναι, ότι αυτό το μοντέλο το αγόρασε κάποιος έναντι του ποσού των σχεδόν 41.000 ευρώ!


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Πριζώνει το νέο ηλεκτρικό Nissan Note e-Power NISMO

Το ανανεωμένο Nissan Note που παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία πριν από λίγες μέρες διαθέτει και μια νέα τεχνολογία με ηλεκτροκινητήρα, αλλά χωρίς να χρειάζεται φόρτιση. Το Note e-Power εφοδιάζεται με 1.2 λτ. κινητήρα ισχύος 79 ίππων, ο οποίος λειτουργεί ως γεννήτρια για να γεμίζουν οι μπαταρίες και να παίρνει ισχύ ο ηλεκτροκινητήρας των 109 ίππων και 254 Nm ροπής. Έτσι δεν χρειάζεται ποτέ φόρτιση με καλώδια και σύνδεση με πρίζα.

{loadposition nissan}

Παρά τον οικολογικό του χαρακτήρα, το Note e-Power δέχτηκε και αυτό με την σειρά του τις περιποιήσεις της NISMO και απέκτησε άκρως δυναμική εμφάνιση, που μόνο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θυμίζει. Την σπορ εξωτερική του εικόνα ενισχύουν διάφορες προσθήκες, όπως είναι ο μυώδης εμπρός προφυλακτήρας με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, τα σπόιλερ και τα LED φώτα, οι ποδιές μασπιέ, η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και ο πίσω προφυλακτήρας με το διαχύτη και το φως στο κέντρο τύπου F1.

Επιπλέον, ξεχωρίζουν τα κόκκινα ένθετα στα σπόιλερ, οι ίδιας απόχρωσης καθρέπτες, η μαύρη μάσκα και οι δίχρωμες ζάντες αλουμινίου. Σίγουρα συγκεντρώνει αρκετό ενδιαφέρον για «πράσινο» αυτοκίνητο. Ωστόσο, στην Ευρώπη μάλλον δεν θα έρθει ποτέ, αφού η Nissan σταματήσει την παραγωγή του Note στο εργοστάσιο της Αγγλίας.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Δυναμίτης Mercedes-AMG S 63 Coupe 4MATIC με 705 ίππους

Η γερμανική εταιρεία βελτιώσεων G-Power είναι κυρίως γνωστή για τις αναβαθμίσεις των μοντέλων της BMW. Αυτή τη φορά όμως κάνει μετατροπές και σε ένα από τα κορυφαία μοντέλα της Mercedes-AMG, την S 63 Coupe 4MATIC

Στο εργοστασιακό μοντέλο, ο 5.5 λτ. V8 biturbo κινητήρας αποδίδει 585 ίππους και 900 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Η G-Power προσθέτει την συσκευή Bi-Tronik 5 V1 plug-and-play και ανεβάζει την απόδοση στους 705 ίππους και την ροπή στα 1.000 Nm. Παράλληλα, για την προστασία του κινητήρα η συσκευή λειτουργεί μόνο όταν το μοτέρ βρίσκεται στη σωστή θερμοκρασία και χωρίς να επηρεάζει τον εργοστασιακό εγκέφαλο.

Αναμενόμενα οι επιδόσεις μετά τη βελτίωση της G-Power είναι ακόμα πιο γρήγορες, αφού επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αυξάνεται στα 325 χλμ./ώρα. Σίγουρα σημαντικές διαφορές θα υπάρχουν και στις ρεπρίζ, όμως δεν ανακοινώνονται νούμερα.

Εκτός από τη βελτίωση του κινητήρα, η G-Power προσφέρει για τη Mercedes-AMG S 63 Coupe τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου Hurricane RR των 21 ίντσών, με ελαστικά διαστάσεων 255/35 R21 εμπρός και 295/30 R21 πίσω.

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Βελτιωμένο Audi S3 Sedan 2.0 TFSI με 400 ίππους από την ABT

Τον περασμένο Σεπτέμβριο η Audi παρουσίασε το πιο ισχυρό μικρομεσαίο μοντέλο της, το RS 3 Sedan με τον 2.5 TFSI κινητήρα ισχύος 400 ίππων και 480 Nm ροπής, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα.

Ο γνωστός βελτιωτής των μοντέλων του VW Group, η ABT αναβαθμίσει το S3 Sedan με τον 2.0 TFSI κινητήρα εργοστασιακής απόδοσης 310 ίππων και 400 Nm ροπής και προσφέρει έως ίδια απόδοση με εκείνη του RS 3 Sedan.

Πιο αναλυτικά, με το πακέτο αναβάθμισης ABT Power η ισχύς ανεβαίνει στους 370 ίππους και 480 Nm ροπής, στην τιμή (Γερμανίας) των 2.239 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.). Στο πακέτο ABT Power S το S3 Sedan αποδίδει 400 ίππους και 500 Nm ροπής, μαζί με νέο σπορ καταλύτη (4.176 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α.).

Η ABT προσφέρει ακόμα για το σπορ μικρομεσαίο σεντάν Audi μια ευρεία γκάμα ζαντών αλουμινίου διαμέτρου 18, 19 ή 20 ιντσών, προσθήκες στα φτερά και πιο ενισχυμένες αντιστρεπτικές δοκούς εμπρός – πίσω για ακόμα πιο σπορ δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης.

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Renault Clio από 11.860 ευρώ και με δόση από 88 ευρώ

Το ανανεωμένο Renault Clio ξεκίνησε τη διάθεσή του και στην χώρα μας, σε ελκυστικές τιμές και με ιδιαίτερα ευέλικτο χρηματοδοτικό πρόγραμμα με χαμηλή μηνιαία δόση. 

Πιο αναλυτικά οι τιμές του μικρού γαλλικού αυτοκινήτου ξεκινούν από τις 11.860 ευρώ για τις εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης και τις 14.280 ευρώ για τις εκδόσεις diesel. Παράλληλα όλες οι εκδόσεις (Clio & Clio Sport Tourer) είναι διαθέσιμες με ένα νέο, ιδιαίτερα ευέλικτο χρηματοδοτικό πρόγραμμα που επιτρέπει την απόκτηση του Clio ακόμα και χωρίς προκαταβολή, με προνομιακό επιτόκιο 6,5% και διάρκεια αποπληρωμής έως 84 μήνες. Χάρη στο νέο πρόγραμμα, το νέο Renault Clio μπορεί να αποκτηθεί με μηνιαία δόση μόλις 88 ευρώ.

Το ανανεωμένο Clio ξεχωρίζει από το νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα, τα νέα φωτιστικά σώματα (διαθέσιμο και με φώτα τεχνολογίας full-LED) τα επανασχεδιασμένα πίσω φώτα και το διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα. Στο εσωτερικό υπάρχουν πιο ποιοτικά υλικά και το εξελιγμένο σύστημα πολυμέσων Renault R-Link. Επίσης, εφοδιάζεται με τα πλέον εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης όπως την κάμερα οπισθοπορείας, το σύστημα Easy Park Assist, αλλά και τα συστήματα multimedia.

Στους κινητήρες, αιχμή του δόρατος παραμένει ο ντίζελ 1.5 dCi με 75 και 90 ίππους. Το μηχανικό αυτό σύνολο προσφέρεται για πρώτη φορά στο Clio και με απόδοση 110 ίππων. Σε επίπεδο κινητήρων βενζίνης, η νέα γενιά του Clio ξεχωρίζει χάρη και στην τοποθέτηση του υπερτροφοδοτούμενου συνόλου 1.2 λτ. Energy TCe 120. Παράλληλα διατίθενται ο 1.2 λτ. 75 PS και ο 0.9 TCe 90 PS.

Τιμοκατάλογος      
Clio 5d   Clio Sport Tourer  
Βενζίνη   Βενζίνη  
1.2 16V 75hp AUTHENTIC 11.860 € 1.2 16V 75hp AUTHENTIC 12.520 €
1.2 16V 75hp EXPRESSION 12.810 €    0.9 TCe 90hp S&S EXPRESSION 14.680 €
1.2 16V 75hp DYNAMIC 13.860 € 0.9 TCe 90hp S&S DYNAMIC 15.850 €
0.9 TCe 90hp S&S EXPRESSION 14.380 € Πετρέλαιο  
0.9 TCe 90hp S&S DYNAMIC 15.440 €     1.5 dCi 75hp S&S EXPRESSION 15.550 €
1.2 TCe 120hp S&S DYNAMIC 16.430 € 1.5 dCi 90hp S&S EXPRESSION 16.310 €
1.2 TCe 120hp S&S DYNAMIC EDC 17.030 € 1.5 dCi 90hp S&S EXPRESSION     18.690 €
Πετρέλαιο   1.5 dCi 90hp S&S DYNAMIC 17.635 €
1.5 dCi 75hp S&S AUTHENTIC 14.280 €    
1.5 dCi 75hp S&S EXPRESSION 15.110 €    
1.5 dCi 75hp S&S DYNAMIC 16.250 €    
1.5 dCi 90hp S&S EXPRESSION 15.830 €    
1.5 dCi 90hp S&S EXPRESSION EDC    17.500 €    
1.5 dCi 90hp S&S DYNAMIC 17.010 €    
1.5 dCi 90hp S&S DYNAMIC EDC 19.110 €    
1.5 dCi 110hp S&S DYNAMIC 17.910 €    


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr