Αρχική Blog Σελίδα 317

Η βασική έκδοση της νέας Porsche Panamera

Η δεύτερη γενιά της Porsche Panamera παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες και έκανε αίσθηση με την εμφάνισή της, καθώς κατάφερε να είναι πιο ελκυστική από την πρώτη της γενιά, διαψεύδοντας όσους περιμέναν ακόμη ένα άχαρο σχήμα… Πλέον, μετά το λανσάρισμά της η γερμανική μάρκα παρουσιάζει και νέες εκδόσεις της, με τη σκυτάλη αυτή τη φορά να παίρνουν η βασική εκδοχή της καθώς και αυτή με το μακρύτερο μεταξόνιο.

Η πρώτη ονομάζεται Panamera (σκέτο) χωρίς κάποιο γράμμα ή κάποια άλλη λέξη να συνοδεύει την ονομασία της, ενώ η τετρακίνητη εκδοχή της φέρει τον αριθμό 4 (Panamera 4). Και στις δύο περιπτώσεις το γερμανικό supersedan όπως αρέσκονται να το αποκαλούν στην Porsche, εφοδιάζεται με έναν βενζινοκινητήρα 3.0 λτ. V6 ο οποίος αποδίδει 330 ίππους (20 περισσότερους από τον 3.6 λτ. V6 της προηγούμενης γενιάς) και σύμφωνα με τους Γερμανούς είναι οικονομικότερος κατά 13%.

Στο πλευρό της νέας, βασικής έκδοσης της Panamera στο περίπτερο της Porsche στο Λος Άντζελες, όπου και θα γίνει η πρεμιέρα της, θα βρεθεί και η Panamera Executive η οποία είναι έκδοση με μακρύτερο κατά 150 χλστ. μεταξόνιο, προκειμένου να αυξηθεί ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών.

Φυσικά στο περίπτερο της Porsche θα βρεθεί και η υβριδική Panamera 4 E-Hybrid, για την οποία μπορείτε να διαβάσετε τα πάντα εδώ


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Renault Duster Extreme για σκληροτράχηλο off-roading

Ένα ακόμα ενδιαφέρον πρωτότυπο αυτοκίνητο που κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Σάλο Πάολο, είναι και το Renault Duster Extreme (διατίθεται στη Βραζιλία με τα σήματα της Renault και όχι της Dacia), με τα σκληροτράχηλα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά.

Την έντονα περιπετειώδη εμφάνισή του επιμελήθηκε το σχεδιαστικό κέντρο της Renault RDAL (Renault Design Latin America) στο Σάο Πάολο, Βραζιλία και αν μη τι άλλο το τελικό αποτέλεσμα είναι αρκετά εντυπωσιακό. Στο Duster Extreme Concept ξεχωρίζουν εξωτερικά το σατινέ γκρι χρώμα, οι πιο μυώδεις προφυλακτήρες με τις προστατευτικές ποδιές τους γάντζους και τον εργάτη μπροστά, η σχάρα οροφής με τους προβολείς LED και τα πιο σπορτίφ φανάρια. Παράλληλα την extreme off road εικόνα του ενισχύουν τα χωμάτινα ελαστικά και η αισθητά αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.

Στο εσωτερικό του με το μαύρο διάκοσμο και τα ίδιας απόχρωσης δερμάτινα καθίσματα διακρίνονται επίσης τα κόκκινα διακοσμητικά στους αεραγωγούς, η προσθήκη στο ταμπλό με το λογότυπο «Extreme» και η ένδειξη «4WD» στο τιμόνι.

Η Renault δεν ανακοίνωσε πληροφορίες για τον κινητήρα που κρύβει το Duster Extreme Concept. Το πιθανότερο είναι να εφοδιάζεται με τον 2.0 λτ. flex-fuel απόδοσης 148 ίππων με αιθανόλη και 143 ίππων με βενζίνη.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η βασική έκδοση της νέας Porsche Panamera

Η δεύτερη γενιά της Porsche Panamera παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες και έκανε αίσθηση με την εμφάνισή της, καθώς κατάφερε να είναι πιο ελκυστική από την πρώτη της γενιά, διαψεύδοντας όσους περιμέναν ακόμη ένα άχαρο σχήμα… Πλέον, μετά το λανσάρισμά της η γερμανική μάρκα παρουσιάζει και νέες εκδόσεις της, με τη σκυτάλη αυτή τη φορά να παίρνουν η βασική εκδοχή της καθώς και αυτή με το μακρύτερο μεταξόνιο.

Η πρώτη ονομάζεται Panamera (σκέτο) χωρίς κάποιο γράμμα ή κάποια άλλη λέξη να συνοδεύει την ονομασία της, ενώ η τετρακίνητη εκδοχή της φέρει τον αριθμό 4 (Panamera 4). Και στις δύο περιπτώσεις το γερμανικό supersedan όπως αρέσκονται να το αποκαλούν στην Porsche, εφοδιάζεται με έναν βενζινοκινητήρα 3,0 λτ. V6 ο οποίος αποδίδει 330 ίππους (20 περισσότερους από τον 3,6 V6 της προηγούμενης γενιάς) και σύμφωνα με τους Γερμανούς είναι οικονομικότερος κατά 13%.

Στο πλευρό της νέας, βασικής έκδοσης της Panamera στο περίπτερο της Porsche στο Λος Άντζελες, όπου και θα γίνει η πρεμιέρα της, θα βρεθεί και η Panamera Executive η οποία είναι έκδοση με μακρύτερο κατά 150 χλστ. μεταξόνιο, προκειμένου να αυξηθεί ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Fiat Toro Black Jack και με νέο κινητήρα αιθανόλης 186 ίππων

Ο… ταύρος της Fiat στα pickup οχήματα, το μοντέλο Toro κάνει την εμφάνισή του στη Διεθνή Έκθεση του Σάο Πάολο σε νέα έκδοση και με νέο κινητήρα.

To Toro Black Jack διακρίνεται για την πιο δυναμική του εμφάνιση εξωτερικά μέσω διάφορων στιλιστικών στοιχείων, όπως είναι τα LED φώτα ημέρας, οι σκουρόχρωμες ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών και οι γκρι καθρέπτες. Στο εσωτερικό υπάρχουν μαύρα δερμάτινα καθίσματα με το λογότυπο Black Jack και μαύρα διακοσμητικά.

Νέος κινητήρας για το Toro είναι ο 2.4 λτ. MultiAir με απόδοση 180 ίππων και 244 Nm ροπής, συνδυασμένος με σύστημα Start & Stop. Όπως τα περισσότερα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα στη Νότια Αμερική, έτσι και αυτό το μηχανικό σύνολο καίει αιθανόλη (ή και βενζίνη). Εναλλακτικά προσφέρεται με τον κινητήρα βενζίνης – αιθανόλης των 1.8 λτ. ισχύος 135 ίππων και το ντίζελ των 2.0 λτ. με απόδοση 170 ίππων.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Hyundai i20 1.0 λτ. Turbo 100 και 120 PS από 13.500 ευρώ

Το Hyundai i20 με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης του 1.0 λτ. ισχύος 100 και 120 ίππων έφτασε στη χώρα μας. Ο νέος Kappa 1.0 λτ. T-GDI τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού συνδυάζεται στάνταρ με σύστημα ISG (stop-start) και επιτυγχάνει σβέλτες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2.

Αμφότερες οι εκδόσεις των 100 και 120 ίππων αποδίδουν 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. To i20 1.0 T-GDI 100 PS επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 188 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι στα 4,3λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 99 γρ./χλμ. Το i20 1.0 T-GDI 120 PS φτάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα, ενώ η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι λίγο υψηλότερες (4,8 λτ./100 χλμ. και 112 γρ./χλμ. αντίστοιχα).

Όσον αφορά τις τιμές, το i20 1.0T 100 PS 5d GLS Comfort κοστίζει από 13.500 ευρώ (με την έκπτωση των 990 ευρώ) και η ίδια έκδοση με τους 120 ίππους κοστίζει από 14.300 ευρώ. Ο στάνταρ εξοπλισμός είναι πλήρης και περιλαμβάνει ESP, 6 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, aircondition, ράδιο CD, προβολείς ομίχλης, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω κ.λπ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Toyota C-HR στην Τουρκία

Η παραγωγή του νέου μικρομεσαίου crossover μοντέλου Toyota C-HR ξεκίνησε επίσημα σήμερα στο εργοστάσιο Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT) που βρίσκεται στην επαρχία Σαγγάριου της βορειοδυτικής Τουρκίας. Μαζί με το υβριδικό Yaris που κατασκευάζεται στη Γαλλία και το υβριδικό Auris που παράγεται στην Αγγλία, το C-HR είναι το τρίτο «Ευρωπαϊκό» Toyota και το όγδοο μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας «made in Europe».

Το C-HR θα προστεθεί στην τρέχουσα παραγωγή του εργοστασίου TMMT μαζί με το Corolla και το Verso, ενώ είναι το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο της μάρκας που θα παράγεται στην Τουρκία. Παράλληλα, το CH-R είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Toyota με βάση την νέα παγκόσμια πλατφόρμα TNGA που θα κατασκευάζεται εκτός Ιαπωνίας.

Με το CH-R η συνολική παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου TMMT θα αυξηθεί κατά 150.000 έως 280.000 οχήματα ετησίως, ενώ προσλήφθηκαν επιπλέον 2.000 εργαζόμενοι, φτάνοντας συνολικά τους 5.000 εργαζόμενους, χωρισμένους σε τρεις βάρδιες. Η πρόσθετη επένδυση που έκανε η Toyota στο TMMT είναι σχεδόν 350 εκατομμύρια ευρώ, ενώ συνολικά από την έναρξη της λειτουργίας το 1994 έχει φτάσει τα 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η BMW Σειρά 7 που σώζει ζωές στον πόλεμο!

Ο Άκο Αμπντουλραμάν όταν δέχθηκε επίθεση από τους μαχητές του Ισλαμικού Κράτους (ΙΚ), στην ιρακινή πόλη Κιρκούκ, συνειδητοποίησε πως έπρεπε να αποκτήσει ένα τεθωρακισμένο αυτοκίνητο.

Και τελικά το έκανε, αγοράζοντας σε δημοπρασία μία αλεξίσφαιρη BMW Σειρά 7 Ε32. «Χάρηκα πάρα πολύ μόλις πήρα το αυτοκίνητο γιατί μπορούσα εγώ και οι φίλοι μου να κάνουμε ανενόχλητοι τις βόλτες μας, χωρίς να μας νοιάζουν οι σφαίρες» λέει ο ίδιος.

Όμως γρήγορα κατάλαβε πως με το αυτοκίνητό του μπορούσε να σώσει ζωές αμάχων και όχι απλώς να κάνει βόλτες. «Είμαι ένας μαχητής και έχω ένα αλεξίσφαιρο αυτοκίνητο, θα ήταν ντροπή για μένα αν δεν βοηθούσα» είπε ο ίδιος.

Και κάπως έτσι άρχισε να οδηγεί την BMW του μέσα στην πόλη, επιστρέφοντας ξανά και ξανά για να μεταφέρει τραυματίες, ενώ δεχόταν τις σφαίρες των μαχητών του ΙΚ.

Κατάφερε λοιπόν να μεταφέρει/σώσει 70 ανθρώπους, ενώ το αυτοκίνητό του όπως λέει έχει δεχθεί πάνω από 50 σφαίρες!

Πάντως η προσφορά και η θυσία του για τους συνανθρώπους του δεν έγινε άδικα, αφού ο δήμαρχος του Κιρκούκ τον ευχαρίστησε προσωπικά, ενώ του πρόσφερε επίσης μια ανταμοιβή 500.000 ιρακινών δηναρίων (400 ευρώ περίπου) για τις πράξεις του.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Το νέο Opel Insignia μας κλείνει το μάτι

Το νέο Opel Insignia θα παρουσιαστεί επισήμως στις αρχές του 2017 και σύμφωνα με την Opel θα κάνει επίδειξη δύναμης και τεχνολογίας.

Εκτός από την αισθητική του, η οποία θα είναι εντελώς νέα θα είναι ελαφρύτερο, ποιοτικότερο, πιο ευρύχωρο και θα διαθέτει αποδοτικότερους κινητήρες, ενώ ο εξοπλισμός του θα είναι σε άλλο… επίπεδο.

Μέρος αυτού θα είναι και τα εμπρός φώτα νέας γενιάς IntelliLux LED, τα οποία αποτελούν εξέλιξη της τεχνολογίας που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Astra. Μάλιστα η Opel έδωσε στη δημοσιότητα και την εικόνα από τα φώτα του νέου Insignia Grand Sport (δείτε εδώ όλες τις τελευταίες πληροφορίες για το Insignia Grand Sport).

«Από το Astra γνωρίζουμε πόσο οι πελάτες εκτιμούν τα πλεονεκτήματα των προβολέων IntelliLux LED matrix» σχολιάζει ο Ingolf Schneider, Engineering Group Επικεφαλής Συστημάτων Εξωτερικών Φώτων. «Τώρα, φέρνουμε την εξελιγμένη, δεύτερη γενιά αυτής της καινοτόμου τεχνολογίας στην αγορά με το νέο Insignia, με πρόσθετες νέες λειτουργίες που θα βελτιώσουν περαιτέρω την ορατότητα τη νύχτα.»

Να τονίσουμε εδώ πως η Opel κάνει λόγο για κορυφαίο φωτισμό ακόμη και σε απόσταση 400 μέτρων. Μένει λοιπόν να τα δούμε από κοντά και να διαπιστώσουμε την αποτελεσματικότητά τους στην πράξη.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Απίστευτη καινοτομία Honda με τζάμια αφής

Οι Ιάπωνες της Honda συχνά πυκνά μας εκπλήσσουν με τις καινοτομίες τους και τις πατέντες ευρεσιτεχνίας που καταθέτουν κατά καιρούς. Αυτή τη φορά θα μας απασχολήσει με τα «μαγικά τζάμια», όπως λέμε μαγικά καθίσματα στο Honda Jazz.

Τι είναι όμως αυτά τα μαγικά τζάμια; Σύμφωνα με την αίτηση κατοχύρωσης ευρεσιτεχνίας που κατέθεσε η Honda είναι ένα νέο, καινοτόμο σύστημα που θα δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες του αυτοκινήτου να σκουρύνουν τις γυάλινες επιφάνειες απλώς αγγίζοντάς τις.

Στην πράξη θα κάνουμε ότι ακριβώς κάνουμε με το δάχτυλό μας σε ένα tablet. Θα αγγίζουμε το τζάμι και με κατακόρυφη κίνηση από πάνω προς τα κάτω αυτό θα σκουραίνει, ενώ με αντίθετη φορά θα επανέρχεται στη φυσική του θέση. Το ακόμη καλύτερο είναι πως τα παράθυρα θα μπορούν να μένουν σκούρα ακόμη και όταν το αυτοκίνητο δεν είναι σε λειτουργία. Θα είναι σαν να έχουμε φιμέ, με ένα μόνο άγγιγμα!

Λέτε λοιπόν να ζήσουμε τον θάνατο των σκιάδιων και των φιμέ;


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η Renault φτιάχνει από την αρχή νέο μοτέρ για την F1

Ολοκαίνουργιο μοτέρ για το 2017 ετοιμάζει η αγωνιστική ομάδα της Renault, η RenaultSportF1 με σκοπό της να πρωταγωνιστήσει στο πρωτάθλημα της ερχόμενης σεζόν. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες η Renault πήρε αυτή την απόφαση αυτή καθώς κρίνει πως με το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο δεν μπορεί να φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο και επομένως δεν θα μπορέσει να σημειώσει την επιτυχία που επιθυμεί.

Το συγκεκριμένο μοτέρ «τρέχει» από το 2014 και πλέον οι Γάλλοι ισχυρίζονται πως έχουν την τεχνογνωσία να φτιάξουν ένα καλύτερο σύνολο το οποίο θα τα καταφέρει πολύ καλύτερα.

Πρόκειται για ένα μοτέρ το οποίο θα είναι 100% νέο. Έπρεπε να κάνουμε ένα βήμα, λένε οι Γάλλοι και όλα πηγαίνουν σύμφωνα με το αρχικό τους πλάνο, γεμίζοντάς τους αισιοδοξία.

«Για να πάρουμε αυτή την απόφαση έπρεπε να σιγουρευτούμε πως το προηγούμενο μοτέρ ότι είχε να δώσει το έδωσε. Αυτό κάναμε και πλέον θα επανέλθουμε με ένα καινοτόμο μηχανικό σύνολο».


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ποια μάρκα πούλησε περισσότερο τον Οκτώβριο στη χώρα μας;

Η Toyota κατάφερε να ηγηθεί των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων και για τον μήνα Οκτώβριο, ενώ εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα καταφέρει να δει πρώτη την «καρό σημαία» των συνολικών πωλήσεων στο τέλος του έτους. Όσον αφορά την αγορά καινούργιων αυτοκινήτων στη χώρα μας, ο Οκτώβριος κινήθηκε στα περσινά επίπεδα, ενώ το διάστημα Ιανουαρίου-Οκτωβρίου παρατηρείται μία ελαφρά ανωδική πορεία.

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και του ΣΕΑΑ, κατά το μήνα Οκτώβριο του 2016 κυκλοφόρησαν 4.995 έναντι 4.946 που κυκλοφόρησαν τον αντίστοιχο μήνα του 2015, παρουσιάζοντας αύξηση 1%.

Τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν την περίοδο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2016 ανέρχονται σε 68.211 έναντι 63.130 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του 2015, παρουσιάζοντας αύξηση 8%.

Όσον αφορά τις μάρκες τώρα, στην πρώτη θέση για το μήνα Οκτώβριο βρέθηκε η Toyota με 707 ταξινομήσεις. Πίσω της ήταν η VW με 471 ταξινομήσεις, η Opel με 458 ταξινομήσεις και η Fiat με 361 ταξινομήσεις. Στις συνολικές πωλήσεις ανά μάρκα, η Toyota δύσκολα θα χάσει την πρωτιά, καθώς είναι βρίσκεται στην πρώτη θέση με 8.340 ταξινομήσεις έχοντας πίσω της τη Nissan με 6.791. Διαφορά που είναι μάλλον αδύνατο να καλυφθεί μέσα στους δύο υπολειπόμενους μήνες.

Πιο πίσω, στην τρίτη θέση είναι η Opel με 5.850 ταξινομήσεις και την πεντάδα κλείνουν οι Volkswagen με 5.653 ταξινομήσεις και Peugeot με 5.163 ταξινομήσεις. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Fiat με 4.310 ταξινομήσεις, Suzuki με 3.741 ταξινομήσεις, Mercedes με 3.322 ταξινομήσεις, BMW με 3.266 ταξινομήσεις και Citroen με 3.136 ταξινομήσεις.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Έρχεται το τέλος της Ferrari, όπως την ξέραμε

Είναι πλέον επίσημο. Από το 2019 η Ferrari θα προσεγγίσει διαφορετικά τη δημιουργία υπεραυτοκινήτων, με τον Sergio Marchionne να κάνει λόγο για υβριδική τεχνολογία σε όλη τη γκάμα της ιταλικής μάρκας.

Λίγο ή πολύ, όλοι όσοι ασχολούμαστε με την αυτοκίνηση, μετρούσαμε αντίστροφα για την ώρα που ακόμη και η Ferrari θα υποκύψει στην υβριδική τεχνολογία. Εξέλιξη που μάλλον στεναχωρεί τους φίλους της μάρκας, αλλά σίγουρα είναι αναπόφευκτη.

Συγκεκριμένα, σε τηλεδιάσκεψη κορυφής που πραγματοποιήθηκε μόλις εχθές (8/11) ο Sergio Marchionne αποκάλυψε στους κεντρικούς επενδυτές της Ferrari πως «στο άμεσο μέλλον θα υποχρεωθεί να υποκύψει στην υβριδική τεχνολογία».

Αυτή η εξέλιξη είναι μονόδρομος για τη μάρκα, η οποία θέλει να ξεπεράσει την ετήσια παραγωγή των 10.000 αυτοκινήτων (αριθμός που της χαρίζει πιο χαλαρές προδιαγραφές στις εκπομπές ρύπων).

Μάλιστα ο Marchionne δήλωσε πως «είναι πολύ πιθανό οι ετήσιες πωλήσεις μας να υπερβαίνουν κατά πολύ τις 10.000 το 2025» αποκαλύπτοντας έτσι τις προθέσεις του για το μέλλον της Ferrari.

Επίσης αποκάλυψε πως πρόθεση της ιταλικής μάρκας είναι «να επεκταθεί απευθυνόμενη σε ένα ευρύτερο κοινό». Κάτι ανάλογο με αυτό που κάναμε με την GTC4Lusso T, προσέθεσε.

Παράλληλα με την ομιλία του Marchionne αξίζει να αναφέρουμε πως ανακοινώθηκε και αύξηση των καθαρών κερδών από τη Ferrari κατά 10% το προτελευταίο 3μηνο του έτους και αύξηση των πωλήσεων της κατά 8%.

Εσείς τι λέτε; Συμφωνείτε με το πλάνο του Marchionne για τη Ferrari ή θεωρείτε πως θα έπρεπε να παραμείνει μία εταιρεία η παραγωγή της οποίας δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τα 10.000 αυτοκίνητα το χρόνο;


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr