Αρχική Blog Σελίδα 315

Μπαριέρες δρόμων με βαρέλια για μέγιστη ασφάλεια (+video)

Η εταιρεία Shindo Industry από την Κορέα η οποία ειδικεύεται και στην κατασκευή προστατευτικών κιγκλιδωμάτων για τους δρόμους, έχει δημιουργήσει τις «Rolling Guard Barrier», οι οποίες εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στους επιβάτες ενός οχήματος.

Οι σύνθετες αυτές μπαριέρες με τα χαρακτηριστικά βαρέλια απορροφούν αποτελεσματικά την ενέργεια της κρούσης από την σύγκρουση του οχήματος και τη μετατρέπουν σε περιστροφική. Έτσι το αυτοκίνητο που χτυπά πάνω στα ειδικά αυτά προστατευτικά κιγκλιδώματα κινείται προς τα εμπρός και δεν σταματά πάνω σε αυτά.

Σε συνδυασμό με το πιο μεγάλο ύψος τους και με την ενισχυμένη τους δομή σε σχέση με τα κλασικά προστατευτικά κιγκλιδώματα, αποτρέπεται η είσοδος του οχήματος στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, ακόμα και φορτηγών. Παράλλημα μειώνονται και οι ζημιές που προκαλούνται στο αυτοκίνητο από την πρόσκρουση.

Δείτε πως λειτουργούν στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Προσπέραση κατέληξε σε θανατηφόρο τροχαίο (video)

Οι προσπεράσεις πρέπει πάντα να γίνονται με μεγάλη προσοχή, αφού το παραμικρό λάθος μπορεί να οδηγήσει σε θανατηφόρο τροχαίο. Ο οδηγός χρειάζεται να κάνει σωστή εκτίμηση του χρόνου, ταχύτητας και απόστασης, ενώ βασική προϋπόθεση μιας ασφαλούς προσπέρασης είναι να υπάρχει ορατότητα προς το αντίθετο ρεύμα.

Σύμφωνα με την περιγραφή του βίντεο στο τιμόνι του αυτοκινήτου που έκανε την προσπέραση βρισκόταν μια γυναίκα που τη μάθαινε ο σύζυγος της πώς να οδηγεί. Κατά τη διάρκεια της προσπέρασης την πίεζε να κάνει πιο γρήγορα και φαίνεται πως τα έχασε και έστριψε απότομα το τιμόνι. Το αποτέλεσμα ήταν το αυτοκίνητο να φύγει από την πορεία του και να συγκρουστεί με διερχόμενο όχημα από το αντίθετο ρεύμα. Δυστυχώς όλοι οι επιβάτες και από τα δύο οχήματα σκοτώθηκαν.

Δείτε παρακάτω το βίντεο (σκληρές εικόνες):


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Mercedes-AMG G63 850 ίππων από τη Brabus με… πόσο;

Ο βελτιωτής των μοντέλων της Mercedes, η Brabus είναι γνωστή για τις μετατροπές που κάνει τόσο σε μικρότερες εκδόσεις όσο κυρίως στις Mercedes-AMG που φτάνουν ακόμα και τους 900 ίππους. Ένα τέτοιο μοντέλο είναι και η Brabus 850 Business που έχει εξελιχθεί με βάση τη Mercedes-AMG G 63. Ωστόσο, οι μετατροπές που έχει κάνει η Brabus σε αμάξωμα, εσωτερικό και μηχανικά μέρη είναι πάρα πολλές.

Η εργοστασιακή G 63 εφοδιάζεται με V8 μηχανικό σύνολο 5.461 κ.εκ., ισχύος 571 ίππων και 760 Nm ροπής, το οποίο προσφέρει επιτάχυνση στο «άρμα» των 2,5 τόνων από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ./ώρα.

Με τις περιποιήσεις της Brabus που περιλαμβάνουν και αύξηση της χωρητικότητας του κινητήρα στα 5.912 κ.εκ., η απόδοση φτάνει τους 850 ίππους, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 χλμ./ώρα.

Παράλληλα, η Brabus 850 Business φοράει νέες ζάντες, διαθέτει αεροδυναμικά βοηθήματα, καπό από ανθρακόνημα, το εσωτερικό είναι επενδυμένο εξολοκλήρου με ακριβό δέρμα μέχρι και στο πορτ μπαγκάζ, εξοπλίζεται με οθόνες κ.λπ.

Για το τέλος αφήσαμε την τιμή. Το αυτοκίνητο που βλέπετε πωλείται στη Γερμανία στην τιμή των 422.085 ευρώ ή 502.281 ευρώ με 19% Φ.Π.Α.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ένα και μοναδικό Audi R8 Star of Lucis αξίας 423.000 ευρώ!

Η Audi δημιούργησε το ένα και μοναδικό R8 Star of Lucis που ήρθε στον πραγματικό κόσμο από την ταινία φαντασίας Kingsglaive: Final Fantasy XV και διαθέτει ξεχωριστά αισθητικά στοιχεία. Για παράδειγμα οι εντυπωσιακού σχεδιασμού ζάντες αλουμινίου που θυμίζουν περισσότερο κάποιο έργο τέχνης και τα χειροποίητα διακοσμητικά στους προφυλακτήρες και στα πλαϊνά συμβολίζουν τα ξίφη του Βασιλείου της Λούσις.

Παράλληλα στο εσωτερικό έχουν χρησιμοποιηθεί υψηλής ποιότητας υλικά, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει –εκτός άλλων- προηγμένο ηχοσύστημα της Bang & Olufsen, ψηφιακό πίνακα οργάνων, το Audi connect με είσοδο στο internet κ.λπ.

Την κίνηση του συλλεκτικού αυτού Audi R8 αναλαμβάνει ο 5.2 λτ. V10 κινητήρας ισχύος 610 ίππων, ο οποίος σε συνδυασμό με την τετρακίνηση και το αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων S tronic προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 330 χλμ./ώρα.

Το one-off αυτό Audi R8 Star of Lucis θα πωληθεί στην Ιαπωνία, στην απίστευτα υψηλή τιμή των 50.000.015 γεν (423.000 ευρώ).

Δείτε το Audi R8 Star of Lucis και στα παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Skoda Octavia RS καταπίνει Audi R8 V10 (+video)

Το Skoda Octavia RS είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, καθώς συνδυάζει ταχύτητα και δυναμική οδική συμπεριφορά με ευρυχωρία και πρακτικότητα. Έννοιες που μοιάζουν αντίθετες και ίσως όχι συμβατές μεταξύ τους. Παρόλα αυτά το τσέχικο μοντέλο των 230 ίππων τα καταφέρνει μια χαρά στο πάντρεμά τους.

Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα περιμέναμε να το δούμε να τα βάζει στην πίστα με ένα Audi R8 V10 και μάλιστα να το περνά με χαρακτηριστική ευκολία. Βέβαια για να τα καταφέρει έχει δεχθεί μία σειρά από βελτιώσεις οι οποίες το έκαναν να αποδίδει 420 ίππους και 570 Nm ροπής, ενώ έχει αλλαχθεί αρκετά τόσο το στήσιμό του όσο και η μετάδοσή του.

Την επιμέλεια της βελτίωσης έχει η τσέχικη εταιρεία Hot Hatch Shop, η οποία όπως διατείνεται κατάφερε να δημιουργήσει το ταχύτερο «πολιτικό» Octavia σε πίστα. Όσο για την αξιοπιστία του, η βελτιωτική εταιρεία διατείνεται πως το αυτοκίνητο έχει κάνει 40.000 χλμ. και δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα μέχρι τώρα.

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ακόμη περισσότερα Audi RS στο άμεσο μέλλον

Φαίνεται πως οι εκδόσεις RS των μοντέλων της Audi είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στο κοινό, γεγονός που δείχνει στους ιθύνοντες της μάρκας τον δρόμο για την επέκταση της οικογένειας των ισχυρών εκδόσεων των αυτοκινήτων της.

Αυτό εξάλλου επιβεβαίωσε και ο επικεφαλής της Audi Sport και πρώην αφεντικό της Lamborghini, Στέφαν Βίνκελμαν, λέγοντας πως τα μέλη της οικογένειας Audi RS θα διπλασιαστούν μέσα στον επόμενο ενάμιση χρόνο.

Στην πράξη, αυτό σημαίνει πως μέχρι και τις αρχές του 2018 θα δούμε οκτώ νέα μοντέλα RS. Ποια θα είναι όμως αυτά; Κοιτώντας την γκάμα της Audi πιθανολογούμε πως ανάμεσα στα νέα μοντέλα θα υπάρχουν τα A1 και Q5 σε εκδόσεις RS, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και μία νέα έκδοση του RS4, αλλά και το R8 RS.

Ο Βίνκελμαν δήλωσε μεταξύ άλλων σε βρετανικό μέσο του ειδικού τύπου πως «έχουμε μία μάρκα και ένα ισχυρό λογότυπο και θα δημιουργήσουμε νέα μοντέλα με σεβασμό σε αυτά και στην παράδοσή μας. Υπάρχουν πολλά ακόμη που θα έρθουν στο μέλλον. Προτιμάμε να υποσχόμαστε λίγα και να να κάνουμε πολλά περισσότερα».

Για την ιστορία να πούμε πως αυτή τη στιγμή οικογένεια των Audi RS απαρτίζεται από τα RS3, RS Q3, RS6, RS7, R8, TT RS Coupe και TT RS Convertible.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

8+1 νέες Alfa Romeo κηρύττουν πόλεμο στους Γερμανούς

Εδώ και καιρό η Alfa Romeo μας ενημέρωσε για την προϊοντική αντεπίθεση που ετοιμάζει, με αιχμή του δόρατος τη νέα Giulia. Αυτή όμως ήταν μόνο η αρχή, καθώς σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο Ρέιντ Μπίγκλαντ θα πρέπει να περιμένουμε ακόμη εννέα μοντέλα από την Alfa Romeo σε βάθος χρόνου πέντε ετών.

Η αρχή έγινε, όπως προαναφέραμε με την Giulia και τη σκυτάλη παίρνει την ερχόμενη εβδομάδα η Stelvio, η οποία θα είναι και το πρώτο SUV της μάρκας και θα κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες.

Θα ακολουθήσει η Alfetta το σεντάν το οποίο θα είναι μεγαλύτερο από την Giulia, ενώ θα προστεθούν στην γκάμα της ιταλικής μάρκας ακόμη δύο SUV, ένα μικρότερο της Stelvio, το οποίο θα την εκπροσωπήσει στην κατηγορία των μικρών crossover και ένα μεγαλύτερο από την Stelvio το οποίο θα τα βάλει με τη μελλοντική BMW X7.

Αργότερα θα δούμε τη station wagon έκδοση της Giulia, τη διάδοχο της Giulietta ενώ το κερασάκι στην τούρτα θα είναι δύο σπορ μοντέλα, ένα Coupe και ένα Roadster. Όλα τα νέα μοντέλα της Alfa Romeo θα βασίζονται σε διαφοροποιημένες εκδόσεις της πλατφόρμας της Giulia, η οποία εκτός από τη δυνατότητα πίσω κίνησης και τετρακίνησης θα χαρίζει στα μοντέλα της ιταλικής μάρκας το δικό της μοναδικό, οδηγικό DNA (καρφί για τον όμιλο VW ήταν αυτό από τους Ιταλούς).

Όπως δήλωσε ο Ρέιντ Μπίγκλαντ «στόχος μας είναι να παλέψουμε με τους Γερμανούς σε κάθε κατηγορία. Μπορούμε να έχουμε το καλύτερο αυτοκίνητο σε κάθε κατηγορία στην οποία θα δραστηριοποιούμαστε».

Τι λέτε; Θα τα καταφέρει η Alfa Romeo να κερδίσει τους Γερμανούς σε κατηγορίας που χρόνια τώρα κυριαρχούν;


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ο σχεδιαστής της Bugatti δημιουργεί την Porsche 911

Το σχήμα της Porsche 911 είναι διαχρονικό και αναγνωρίσιμο, καθώς με το πέρασμα του χρόνου κατάφερε να διατηρήσει τη σιλουέτα της και τα βασικά της γνωρίσματα, χωρίς να αλλοιωθεί ο χαρακτήρα της, παραμένοντας ταυτόχρονα επίκαιρη και τεχνολογικά προηγμένη.

Φυσικά από το 1959, όταν και παρουσιάστηκε πρώτη φορά από τον δημιουργό της Ferdinand «Butzi» Porsche, γιο του ιδρυτή της μάρκας Ferdinand «Ferry» Porsche, πολλά έχουν αλλάξει, αλλά η γοητεία της παραμένει αναλλοίωτη και σίγουρα κάθε σχεδιαστής θα ήθελε να βάλει το χεράκι του στις γραμμές της.

Στον πειρασμό αυτόν δεν μπόρεσε να αντισταθεί και ο Σάσα Σελιπάνοφ, ο οποίος είναι γνωστός στον αυτοκινητικό κόσμο για τη δουλειά/συνεισφορά του στη σχεδίαση της Bugatti Chiron (διαβάστε τα πάντα για την Bugatti Chiron). Ο Σελιπανοφ λοιπόν δημιούργησε την Porsche 911 του μέλλοντος μέσα από ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες.

Όπως φαίνεται από αυτές, προσπαθεί να διατηρήσει τις βασικές γραμμές και αναλογίες του θρυλικού γερμανικού sportscar, φέρνοντας όμως νέα στοιχεία σε αυτό, όπως τα εμπρός φώτα που παραπέμπουν στο Mission E concept, ενώ το πίσω μέρος μοιάζει μία φυσική εξέλιξη του υπάρχοντος μοντέλου.

Ο ίδιος ο δημιουργός της ιδιαίτερης αυτής Porsche 911 λέει πως «σκοπός μου ήταν να σεβαστώ το αρχικό σχήμα της 911 δίνοντάς της μία όσο το δυνατόν πιο σύγχρονη εικόνα».

Πως σας φαίνεται; Σας αρέσει το δημιούργημά του; Θα θέλατε η μελλοντική Porsche 911 να μοιάζει στις εικόνες; Λέτε οι σχεδιατές τις Porsche να συμφωνήσουν με την πρότασή του;


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Γλίτωσαν από του χάρου τα δόντια (+video)

Το να περνά κάποιος οδηγός με κόκκινο είναι από μόνο του εγκληματικό και οι συνέπειες μπορεί να είναι ολέθριες όχι μόνο για τον παραβάτη οδηγό αλλά και όλους τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου που κινούνται νόμιμα.

Αυτό καταδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο και το παρακάτω video το οποίο μας έρχεται από τη Ρωσία. Σε αυτό θα δούμε δύο αυτοκίνητα να περνούν με κόκκινο και τελικά να συγκρούονται μεταξύ τους αλλά και με ένα βαν VW το οποίο διέσχιζε το δρόμο νομίμως με πράσινο.

Είναι πραγματικό θαύμα το γεγονός πως δεν υπήρξε κάποιο θύμα από όλη αυτή την ιστορία παρά μόνο υλικές ζημιές.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Βελτιωμένη BMW M2 από τον Hamann (+video)

 

Αν και η BMW M2 δεν έχει πολύ καιρό που παρουσιάστηκε, πρόλαβε να γίνει το αγαπημένο παιδί των βελτιωτών, αφού ουκ ολίγοι οίκοι έχουν παρουσιάσει την πρότασή τους για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Τελευταία πρόταση αυτή του γερμανικού βελτιωτικού οίκου Hamann ο οποίος έκανε μηχανικές αλλά και αισθητικές επεμβάσεις στο κορυφαίο μικρομεσαίο σπορ κουπέ μοντέλο της BMW (διαβάστε τα πάντα για την BMW M2)

Όσον αφορά το αισθητικό κομμάτι, ο Hamann εκτός από τις ζάντες ελαφρού κράματος, σε μάλλον εκκεντρικό μπλε χρώμα, προσέθεσε μπροστινό και πλευρικά σπόιλερ, αεροδυναμικό διάχυτη (στο χρώμα του αμαξώματος) στον πίσω προφυλακτήρα και αεροτομή. Τις αισθητικές αλλαγές ολοκληρώνουν η προσθήκη φιμέ κρυστάλλων για τα πίσω φώτα και οι δύο διπλές απολήξεις εξάτμισης του βελτιωτικού οίκου κανονικές ή ντυμένες με ανθρακονήματα. Όσον αφορά το εσωτερικό, εκεί η μοναδική επέμβαση είναι στα πεντάλ, τα οποία είναι αλουμινένια και φέρουν το λογότυπο της μάρκας. 

Στο μηχανικό κομμάτι, σύμφωνα με τους μηχανικούς του Hamann έχουν γίνει αλλαγές (οι οποίες πάντως δεναναφέρονται) που καθιστούν το δημιούργημά τους ικανό να αποδίδει 420 άλογα (50 περισσότερα από την εργοστασιακή M2) και 530 Nm ροπής (65 Nmροπής επιπλέον). Αν και δεν μας λένε πως κατάφεραν να βγάλουν τα νούμερα αυτά από τον 3.0 λτ.εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα της BMW, διατείνονται πως για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 4,2 δλ.

Πάντως έχουμε δει και πιο δυνατές, βελτιωμένες BMW M2 όπως αυτή εδώ της Mcchip-DKR των 450 ίππων.

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Έτσι θα είναι το «αγροτικό» της Μercedes-Benz

Πολλά ακούγονται για το πρωτότυπο «αγροτικό» της Mercedes-Benz. Από το ότι είναι ένα πιο όμορφο Navara (δείτε γιατί η Mercedes λέει πως είναι εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο από το Navara) μέχρι το ότι δεν θα έχει καμία σχέση με το αυτοκίνητο που θα δούμε να περνά τη γραμμή παραγωγής, αφού δεν πρέπει να ξεχνάμε πως είναι ένα πρωτότυπο (διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για το Mercedes-Benz X-Class Concept).

Όμως καλύτερα από όλους, για το μέλλον του X-Class Concept, ξέρει ο επικεφαλής σχεδιασμού της Mercedes Gorden Wagener ο οποίος δήλωσε πως «το αυτοκίνητο που είδαμε ως πρωτότυπο στην παρουσίαση πριν λίγο καιρό είναι σχεδόν έτοιμο για παραγωγή. Εξάλλου δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πρέπει να είναι έτοιμο μέσα στο 2017».

Ο ίδιος συμπλήρωσε λέγοντας πως «τα γενικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου καθώς και οι αναλογίες του θα παραμείνουν και στην έκδοση παραγωγής. Κάποιες υπερβολές όπως η πίσω κυψελωτή πόρτα της καρότσας, το βίντσι αλλά και τα περιμετρικά φώτα, δεν θα ακολουθήσουν τη γραμμή παραγωγής».

Τέλος ολοκλήρωσε τις δηλώσεις του λέγοντας πως η ίδια λογική θα ακολουθηθεί και στο εσωτερικό, στο οποίο δεν θα πρέπει να περιμένουμε αλλαγές, στην έκδοση παραγωγής. «Συμπεριφερθήκαμε σχεδιαστικά σαν να δημιουργούσαμε ένα επιβατικό αυτοκίνητο και όχι ένα pickup και το αποτέλεσμα μας δικαιώνει». 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Audi RS 6 Avant 820 PS με 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα!

Ένα από τα πιο γρήγορα μεγάλα οικογενειακά αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει κάποιος πολύ ευκατάστατος οικονομικά, είναι το Audi RS 6 Avant. Ο 4.0 λτ. TFSI V8 κινητήρας του αποδίδει από το εργοστάσιο 605 ίππους και 700 Nm ροπής. Το μεγάλο στέισον βάγκον των 1.950 κιλών βάρους επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 305 χλμ./ώρα.

Για όσους πάλι αναζητούν ακόμα υψηλότερες επιδόσεις αντίστοιχες με ενός supercar, τότε το συγκριμένο πύραυλος – Audi RS 6 Avant είναι ότι πρέπει. Ο βελτιωτικός οίκος B&B Automobiltechnik ανεβάζει την απόδοση στους 820 ίππους και 960 Nm ροπής. Μάλιστα η θηριώδης αυτή ισχύς περιορίζεται ηλεκτρονικά για λόγους αξιοπιστίας των μηχανικών μερών. Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές, αφού τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 2,9 δλ. τα 0-200 χλμ./ώρα σε 9,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 340 χλμ./ώρα.

Οι μετατροπές που έχουν γίνει είναι πολλές, αφού έχουν τοποθετηθεί μεγαλύτερα τούρμπο, αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης, νέα intercooler, νέο σύστημα εξάτμισης και σπορ καταλύτες κ.λπ., ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic των 8 ταχυτήτων. Το κόστος των μετατροπών φτάνει τα 49.950 ευρώ, όσο δηλαδή κοστίζει στη Γερμανία ένα ολοκαίνουργιο Audi TTS Coupe.

Για όσους πάλι αναζητούν μια πιο οικονομική πρόταση, η B&B Automobiltechnik προσφέρει το κιτ των 675 ίππων και 875 Nm ροπής (κάτω από 4.000 ευρώ), το δεύτερο πρόγραμμα με 695 ίππους και 910 Nm ροπής (6.000 ευρώ) και το τρίτο κιτ με 725 ίππους και 925 Nmροπής (15.000 ευρώ).

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr