Αρχική Blog Σελίδα 314

Νέο Audi Q5: Κινητήρες, τεχνικά χαρακτηριστικά, επιδόσεις

Η δεύτερη γενιά του Audi Q5 παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι (διαβάστε εδώ για την πρεμιέρα του γερμανικού μοντέλου στην γαλλική πρωτεύουσα) και πλέον είναι έτοιμη να κάνει την πρεμιέρα της και επί αμερικάνικου εδάφους στην αντίστοιχη έκθεση του Λος Άντζελες.

Το αμάξωμα του νέου Audi Q5 έχει να επιδείξει εντονότερο ανάγλυφο, νέα LED φωτιστικά σώματα και τρισδιάστατη μάσκα εμπρός. Το μήκος του είναι 4,66 μ. το πλάτος του 1,89 μ. και το ύψος του 1,66 μ. ενώ το με μεταξόνιό του είναι στα 2,82 μ. Παρά το γεγονός πως είναι μεγαλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο καταφέρνει να είναι έως και 90 κιλά ελαφρύτερο (αναλόγως έκδοσης) χάρη στη χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής και αλουμινίου στην κατασκευή του πλαισίου του.

Νέο είναι και το εσωτερικό του Audi Q5 δεύτερης γενιάς και συνδυάζει το μοντέρνο και σπορτίφ σχεδιασμό με πολυτέλεια και high-tech στοιχεία. Μερικά από αυτά είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, το head-up display, το σύστημα πολυμέσων MMI με οθόνη 8,3 ιντσών και μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Οι χώροι στην καμπίνα είναι αυξημένοι (απόρροια των μεγαλύτερων εξωτερικών διαστάσεων), ενώ τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα χαρίζοντας μεγαλύτερη πρακτικότητα στο εσωτερικό. Όσον αφορά το χώρο αποσκευών αυτός κυμαίνεται μεταξύ 550 και 610 λίτρων (αναλόγως της θέσης του εδράνου του συρόμενου πίσω καθίσματος), ενώ φτάνει τα 1.550 λίτρα με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων.

Η παραγωγή του νέου Audi Q5 θα γίνεται στο καινούργιο εργοστάσιο της μάρκας στο Μεξικό, ενώ η διάθεσή του θα ξεκινήσει στη Γερμανία και σε άλλες χώρες της Ευρώπης στις αρχές του 2017.

Όσον αφορά τα μοτέρ του και τις επιδόσεις του, φτάνει μια ματιά στους πίνακες για να κατατοπιστείτε.

Έκδοση 2.0 TFSI    2.0 TDI 163 PS     2.0 TDI 190 PS
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.984 1.968 1.968
Ταχύτητες 7 (S tronic)    7 (S tronic) 7 (S tronic)
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 252/5.000    163/3.800 190/3.800
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 370/1.600 295/1.750 295/1.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)    6,3 8,9 7,9
Τελ. Ταχ. (χλμ./ώρα) 237 211 218
Κατ. (λτ./100 χλμ.) 6,8 – 7,1 4,9 – 5,2 4,9 – 5,2
CO2 (γρ./χλμ.) 154 – 162 129 – 136 129 – 136
Βάρος (κιλά) 1.720 1.770 1.770


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Έρχεται το VW Golf σε έκδοση crossover

Το ανανεωμένο VW Golf έβδομης γενιάς μπορεί να μην έχει ιδιαίτερες αισθητικές αλλαγές, κάτι που είναι λογικό αφού μιλάμε για ανανεωμένη έκδοση, φέρνει όμως πολλές τεχνολογικές καινοτομίες σε μία κατηγορία στην οποία μέχρι πρότινος δεν υπήρχαν (διαβάστε εδώ τα πάντα για το ανανεωμένο VW Golf έβδομης γενιάς).

Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες, σε αυτό θα βασιστεί και ένα νέο μοντέλο του ομίλου VW το οποίο θα ανήκει στην κατηγορία των crossover και θα τοποθετηθεί προϊοντικά κάτω από το Tiguan, ενώ θα είναι αποκλειστικά τρίθυρο. Μάλιστα λέγεται έντονα πως θα φέρει την ονομασία και την εμφάνιση του T-Roc, το οποίο είχαμε δει το 2014 στην έκθεση της Γενεύης.

Θυμίζουμε πως το T-Roc βασίζεται στην πλατφόρμα MQB (όπως και το Golf) είναι τρίθυρο και ως πρωτότυπο είχε οροφή targa (διαβάστε εδώ περισσότερα για το T-Roc Concept).

Όσον αφορά την πρεμιέρα του, το T-Roc παραγωγής αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του την άνοιξη στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης (εκεί που τρία χρόνια πριν είχε ντεμπουτάρει ως πρωτότυπο), ενώ κάτω από το καπό του θα δούμε τα μοτέρ που θα εξοπλίζουν και το ανανεωμένο Golf.

Μάλιστα θα πρέπει να περιμένουμε και υβριδική έκδοσή του, αλλά και ηλεκτρική, αντίστοιχη με αυτή του e-Golf. Όσον αφορά τη μετάδοση της κίνησης, προφανώς και θα είναι προσθιοκίνητο, ενώ θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις. Τέλος στα κιβώτια θα δούμε χειροκίνητα έξι σχέσεων και αυτόματα DSG επτά σχέσεων, νέας γενιάς.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Αγόρασε BMW M3 20ετίας και κλαίει… (+video)

Είναι ωραίο να κάνεις το παιδικό σου όνειρο πραγματικότητα και τα αυτοκίνητα δεν αποτελούν εξαίρεση. Αυτό ακριβώς έκανε και ο πρωταγωνιστής μας στο video που ακολουθεί παρακάτω, στο οποίο θα τον δούμε να μας παρουσιάζει για ποιο λόγο κλαίει τα λεφτά του…

Ο Alex Kersten, όπως ονομάζεται, είναι εδώ και λίγο καιρό περήφανος (;) ιδιοκτήτης μιας BMW M3 E36. Πρόκειται για ένα sport coupe 20ετίας το οποίο όπως λέει ο ίδιος ήταν το όνειρό του όταν ήταν παιδί και πλέον χάρη στην απαξίωση κατάφερε να το κάνει πραγματικότητα, αγοράζοντάς το 8.000 ευρώ (αξίζει να αναφέρουμε πως και στη χώρα μας βρίσκεις μια BMW M3 E36 σε αυτά τα λεφτά περίπου). Το ποσό είναι λογικά αν σκεφτείς πως παίρνεις ένα μοντέλο το οποίο έχει μείνει στην ιστορία και φυσικά είναι πολύ ικανό ακόμη και μετά από 20 χρόνια.

Η τιμή αγοράς όμως είναι μόνο η αρχή, όπως μας εξηγεί και ο Alex καθώς, μετά από λίγους μήνες έχει πληρώσει για τη συντήρησή της το ποσό των 3.000 ευρώ και εξηγεί με ακρίβεια στο video σε τι ακριβώς ανταλλακτικά και εργασίες πήγαν αυτά τα χρήματα. Μάλιστα, όπως συμπληρώνει, θα χρειαστεί και άλλα λεφτά, προκειμένου να φέρει σε καλή κατάσταση το αυτοκίνητό του, καθώς χρειάζεται επιδιόρθωση το διαφορικό.

Τελικά, στο τέλος αναρωτιέται αν άξιζε να πάρει τη M3 E36 καθώς πλέον του έχει κοστίσει 11.000 ευρώ και με αυτά τα χρήματα θα μπορούσε να πάρει κάτι καλύτερο, ενώ κανείς δεν θα βρεθεί να του τα δώσει αν πουλήσει το δικό του αυτοκίνητο. 

 {loadposition acs-bmw}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Μεταχειρισμένη Ferrari LaFerrari κοστίζει όσο 10 καινούργιες!

Η Ferrari LaFerrari αν και έχει ξεπουλήσει εδώ και καιρό και έχουν περάσει τρία χρόνια από την παρουσίασή της, συνεχίζει να εντυπωσιάζει σε κάθε επίπεδο. Για όσους πάλι δεν πρόλαβαν να την αποκτήσουν καινούργια δόθηκε ακόμα μία ευκαιρία μέσω της κάμπριο LaFerrari Aperta.

Εδώ και καιρό όμως, όποιος θέλει να αποκτήσει μια LaFerrari θα πρέπει να ανατρέξει στην αγορά των μεταχειρισμένων. Βέβαια στο συγκεκριμένο μοντέλο δεν σημαίνει ότι μια μεταχειρισμένη θα είναι φθηνότερη από την καινούργια. Το αντίθετο. Μία από τις 499 LaFerrari πωλείται στην απίστευτα υψηλή τιμή των 10 εκατομμυρίων ευρώ, όταν καινούργια πωλούνταν από περίπου 1 εκατομμύριο ευρπω. Είναι μοντέλο του 03/2014 και έχει διανύσει 1.700 χιλιόμετρα.

Να υπενθυμίσουμε ότι η LaFerrari κινείται από ένα υβριδικό σύνολο που αποτελείται από έναν 6,2 λίτρων V12 βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, συνδυαστικής απόδοσης 963 ίππων και πάνω από 900 Nm ροπής. Η LaFerrari επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,4 δευτερόλεπτα, από 0-200 χλμ./ώρα κάτω από 7,0 δευτερόλεπτα, από 0-300 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Εξιχνιάστηκε απάτη με πώληση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

Στο Auto Greek News, έχουμε γράψει για τους έλεγχους που πρέπει να κάνει κάποιος σε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, πριν προβεί στην αγορά του (δείτε εδώ τι να προσέξετε και πώς να ελέγξετε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο). Εξάλλου όλοι, άλλοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο ελέγχουν ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, πριν το αγοράσουν.

Φαίνεται όμως πως υπάρχουν και κάποιοι που απλώς εντυπωσιάζονται από κάποιες εικόνες του αυτοκινήτου που τους ενδιαφέρει στο διαδίκτυο και σπεύδουν να βάλουν προκαταβολή, χωρίς καν να το έχουν δει από κοντά.

Αυτό το λάθος έκανε και ένας 47χρονος από τον Βόλο, όταν έπεσε στα δίχτυα μιας 42χρονης και του 30χρονου συνεργού της, από το Άργος. Το θύμα είχε συμφωνήσει για την αγορά του αυτοκινήτου το οποίο εικονικά πουλούσαν οι απατεώνες (δεν υπήρχε αυτοκίνητο τέτοιο) και κατέθεσε σε τραπεζικό κατάστημα του Βόλου 500 ευρώ στις 7 Νοεμβρίου και άλλα 260 ευρώ την επομένη μέρα, έπειτα από υπόδειξη των υποτιθέμενων ιδιοκτητών του μεταχειρισμένου.

Το αυτοκίνητο όμως δεν έφτασε ποτέ στο Βόλο, όπως του είχαν υποσχεθεί και υποβλήθηκε μήνυση σε βάρος τους, με την έρευνα των αστυνομικών να οδηγεί στα ίχνη τους.

Οι δράστες έχουν ήδη οδηγηθεί στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ναυπλίου ο οποίος τους άσκησε δίωξη για απάτη μέσω διαδικτύου.

Πριν λοιπόν κάνετε οποιαδήποτε κίνηση για αγορά μεταχειρισμένου βεβαιωθείτε πως το αυτοκίνητο υπάρχει και πως τα χαρτιά του είναι σωστά. Σε καμία περίπτωση μην δίνεται λεφτά πριν δείτε το αυτοκίνητο από κοντά.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Συλλεκτική και επετειακή BWW 640i Gran Coupe Celebration

Η BMW ετοίμασε ένα ακόμα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής για τον εορτασμό των 100 ετών της μάρκας, το οποίο αυτή τη φορά είναι μια σπορ και πολυτελής 640i Gran Coupe Celebration. Συνολικά θα κατασκευαστεί σε μόνο 33 μονάδες, ενώ όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις «Celebration», έτσι και αυτή δεν προορίζεται για Ευρώπη ή τις Η.Π.Α., αλλά για την Ιαπωνία.

{loadposition acs-bmw}

Εξωτερικά, η 640i Gran Coupe Celebration διακρίνεται από το ειδικό μαύρο μεταλλικό της χρώμα και τις μεγάλης διαμέτρου M ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών. Τη δυναμική της εικόνα ενισχύει περεταίρω το πακέτο M Sport, που περιλαμβάνει πιο σπορ προφυλακτήρες. Στο εσωτερικό της συλλεκτικής αυτής BMW υπάρχει υψηλής ποιότητας μπεζ Nappa δέρμα, επένδυση οροφής από αλκαντάρα και αναβαθμισμένο ηχοσύστημα της Harman Kardon.

Την κίνησή της αναλαμβάνει το 6κύλινδρο μηχανικό σύνολο βενζίνης των 3.0 λτ. απόδοσης 320 ίππων και 450 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, η 640i Gran Coupe Celebration των 1,8 τόνων επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.

Η τιμή της στην Ιαπωνία ανέρχεται στο ποσό των 13.400.000 γεν, τα οποία ισοδυναμούν με 115.174 ευρώ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Παππούς 97 ετών αγόρασε νέα Ford Mustang GT! (+video)

Ο 97 ετών Lennart Ribring από την Σουηδία αγόρασε μια ολοκαίνουργια Ford Mustang GT και είναι ο γηραιότερος κάτοχος του εν λόγω αυτοκινήτου. Ο κος Ribring ήταν ένας από τους πρώτους κατόχους της Ford Mustang του 1960 και ήταν ερωτευμένος με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

{loadposition Fordcarcenter}

Γεννημένος το 1919 πήρε δίπλωμα οδήγησης το 1937, όταν έγινε 18 ετών. Σήμερα είναι ένας συνταξιούχος επιχειρηματίας και παρά τον σχεδόν ένα αιώνα του εξακολουθεί να εργάζεται περιστασιακά ως λογιστής.

Πριν από λίγες μέρες, ο κος Ribring πήγε στο αντιπρόσωπο της Ford στην Στοκχόλμη για να παραλάβει τη νέα του Mustang GT. Κατόπιν επισκέφθηκε το σπίτι του γιου του και τον πήγε μια βόλτα με το νέο του αυτοκίνητο.

Θαυμάστε τον 97χρονο κάτοχο της νέας Mustang GT στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Πρώτη αποκάλυψη της Mercedes-Maybach S 650 Cabriolet (video)

H Mercedes-Maybach αποκάλυψε για πρώτη φορά μέσω teaser video το νέο κορυφαίο κάμπριο μοντέλο της S 650 Cabriolet, το οποίο θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στις 16 Νοεμβρίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες.

Από το teaser video μπορούμε να δούμε κάποιες λεπτομέρειες από το αμάξωμα και το εσωτερικό, όπως είναι το λογότυπο της Maybach, τα διακοσμητικά χρωμίου στον εμπρός προφυλακτήρα, το κάλυμμα της υφασμάτινης οροφής, το δερμάτινο σαλόνι, λεπτομέρειες από το πίσω άκρο και το προφίλ του αυτοκινήτου. Παράλληλα η ένδειξη «1 of 300» στην κονσόλα σημαίνει ότι θα κατασκευαστούν συνολικά 300 τέτοια οχήματα.

Την κίνηση του κορυφαίου κάμπριο μοντέλου θα αναλαμβάνει V12 μηχανικό σύνολο, με ισχύ άνω των 530 ίππων. Να υπενθυμίσουμε ότι η σεντάν Mercedes-Maybach διατίθεται στις εκδόσεις S 500 και S 600 με τους κινητήρες V8 4.7 λτ. και V12 6.0 λτ. απόδοσης 455 ίππων και 530 ίππων αντίστοιχα.

Παρακολουθείστε παρακάτω το teaser video της Mercedes-Maybach S 650 Cabriolet:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Τι γίνεται αν βουλώσει η εξάτμιση ενός αυτοκινήτου; (video)

Έχετε ποτέ σκεφτεί τι μπορεί να γίνει αν βουλώσετε την εξάτμιση ενός αυτοκινήτου και καθίσετε πίσω από αυτή; Στην περίπτωση που έχει ποτέ περάσει από το μυαλό σας μια τέτοια ανόητη κίνηση, καλύτερα να μην την κάνετε. Κάποιος πάντως ήταν μάλλον πολύ περίεργος να πειραματιστεί και τελικά έγινε πραγματικά αγνώριστος μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Αφού λοιπόν τοποθέτησε μερικά πανιά στην απόληξη της εξάτμισης, ένας φίλος του ανέβασε τις στροφές του κινητήρα. Από την πίεση που δημιουργήθηκε από τα καυσαέρια δεν μπόρεσε να κρατήσει τα πανιά και ξαφνικά έσκασε πάνω στο πρόσωπό του ένα μαύρο σύννεφο καπνού!

Δείτε παρακάτω το βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ιδού η ταχύτερη Mercedes E 63 AMG των 750 ίππων (+video)

Η προγενέστερη ανανεωμένη Mercedes E-Class στην κορυφαία της έκδοση E 63 AMG, ήταν και παραμένει ένα άκρως δυναμικό και πανίσχυρο αυτοκίνητο. Στην πιο σπορ έκδοση «S», ο 5.5 λτ. λτ. V8 κινητήρας αποδίδει 585 ίππους και 800 Nm ροπής, επιταχύνοντας το μεγάλο σεντάν από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα.

Η εικονιζόμενη βελτιωμένη E 63 AMG των 750 ίππων έχει βγάλει στους τροχούς 633 ίππους και 727 Nm ροπής. Σύμφωνα με την περιγραφή του βίντεο είναι η ταχύτερη και έχει διανύσει το 1/4 μίλι (400 μ.) σε μόλις 10,6 δευτερόλεπτα με ταχύτητα 133 μ.α.ω (214 χλμ./ώρα). Ωστόσο, έχουμε δει και πιο δυνατές E 63 S με μετατροπές, όπως είναι των 1.020 ίππων της Posaidon και η Brabus 850.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο την ταχύτατη αυτή E-Class να εκτινάσσεται:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ιδού ο κινητήρας Qamfree χωρίς εκκεντροφόρους (+video)

Ο ιδρυτής της εταιρείας κατασκευής υπεραυτοκινήτων Koenigsegg, ο Christian von Koenigsegg, διαθέτει και την θυγατρική εταιρεία FreeValve με τον προηγμένης τεχνολογίας κινητήρα χωρίς εκκεντροφόρους επικεφαλής. 

Το μηχανικό αυτό σύνολο συνεχίζει να εξελίσσεται έτσι ώστε να μην παραμείνει απλά μια ωραία ιδέα αλλά να μπει στην παραγωγή. Το ντεμπούτο του έγινε μέσω του 1.6 λτ. turbo κινητήρα Qamfree σε μοντέλο της Qoros. Το άνοιγμα και κλείσιμο των βαλβίδων γίνονται μέσω πεπιεσμένου αέρα, ενώ κάθε βαλβίδα ελέγχεται ξεχωριστά ηλεκτρονικά παρέχοντας ένα μοναδικό τρόπο μεταβλητού βυθίσματος.

Τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ο κινητήρας με το σύστημα FreeValve είναι πολλαπλά. Έχει μικρότερο ύψος και όγκο που σημαίνει μείωση του συνολικού βάρους και του κέντρου βάρους του οχήματος, επιτυγχάνει σημαντική μείωση των τριβών, αύξηση της ισχύος και μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων. Ο κινητήρας αυτός στο Qoros για παράδειγμα διαθέτει υψηλότερη ισχύ κατά 45% και ροπή κατά 47% σε σχέση με ένα νορμάλ 1.6 λτ. μηχανικό σύνολο, ενώ η κατανάλωση και η εκπομπές CO2 είναι λιγότερες κατά 15% και 35% αντίστοιχα.

Παρακολουθείστε στο παρακάτω βίντεο τον Christian von Koenigsegg να εξηγεί τα χαρακτηριστικά του FreeValve κινητήρα:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr