Αρχική Blog Σελίδα 311

«Κάηκαν» στη Lexus. Το τερμάτισαν οι Ιάπωνες (+video)

Φαίνεται πως για κάποιον άγνωστο λόγο η Lexus θέλησε να τρολάρει τους πάντες στο σαλόνι αυτοκινήτου του Λος Άντζελες καθώς παρουσίασε το πρώτο «troll» αυτοκίνητο στην παγκόσμια ιστορία της αυτοκίνησης, που δεν είναι άλλο από το… καυτό Lexus Sriracha IS.

Αυτή είναι και η μόνη λογική εξήγηση. Πώς να δικαιολογήσουμε αλλιώς την ενέργεια της ιαπωνικής μάρκας να παρουσιάσει το πιο… καυτό IS, στα χρώματα και με τα λογότυπα της διάσημης καυτής σος Sriracha σε μία και μοναδική έκδοση;

Δείτε ακόμη: Επετειακό Honda 660 κ.εκ.

Από την άλλη η ιαπωνική μάρκα λέει πως έτσι θέλησε να γιορτάσει το λανσάρισμα του IS 2017 και για αυτό προχώρησε σε συνεργασία με την εταιρία παραγωγής καυτής σάλτσας Huy Fong Foods και την West Coast Customs, προκειμένου να παρουσιάσει το Sriracha IS. Ας το δεχχτούμε λοιπόν, καθώς ο κάθε ένας γιορτάζει όπως το επιθυμεί…

Το αυτοκίνητο troll είναι βαμμένο στο κόκκινο χρώμα της καυτής σάλτσας και έχει πράσινες λεπτομέρειες, εμπνευσμένες από τη συσκευασία της, ενώ για να τονιστεί ο καυτός χαρακτήρας του, διαθέτει ειδικές ρυθμίσεις θερμοκρασίας (καυτές Sriracha), αλλά και ανάλογο οδηγικό πρόγραμμα (καυτό Sriracha).

Διαβάστε επίσης: BMW Z4 με μούρη Alfa Romeo Giulia

Και σαν να μην έφτανε όλο αυτό το τρολάρισμα, η Lexus τοποθέτησε στο πορτ-μπαγκάζ του Sriracha IS 43 μπουκάλια της καυτής σάλτσας Sriracha, έτσι για να το κάνει ακόμη πιο… καυτό! Δείτε το video που ακολουθεί για ακόμη περισσότερο τρολάρισμα…


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η πολεμική Porsche 911 RSR με 510 ίππους

Η Porsche 911 RSR είναι ίσως η πιο σκληροπυρηνική Porsche 911 που έχει δει ποτέ το φως του ήλιου και δημιουργήθηκε για ένα και μόνο σκοπό. Να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία LM-GTE της ερχόμενης χρονιάς. Και έχει όλα τα φόντα για να τα καταφέρει.

Το γεγονός πως η Porsche διάλεξε την έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες για να παρουσιάσει το νέο της αγωνιστικό δημιούργημα, την 911 RSR δεν είναι τυχαίο. Και αυτό γιατί επί αμερικάνικου εδάφους θα ντεμπουτάρει και αγωνιστικά το γερμανικό «τέρας» αφού στις 28 Ιανουαρίου του 2017 θα πατήσει την πίστα της Daytona, για να λάβει μέρος στον αντίστοιχο 24ωρο αγώνα. Σύμφωνα μάλιστα με το πρόγραμμα των Γερμανών, θα λάβει μέρος σε 19 αγώνες μέσα στο 2017.

Διαβάστε ακόμη: Η McLaren ετοιμάζει 3θέσιο hypercar με πάνω από 900 ίππους

Κάτω από το «τρομακτικό» αμάξωμα της Porsche 911 RSR (είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα) με την τεράστια πίσω αεροτομή και τον ανάλογο σε μέγεθος αεροδυναμικό διαχύτη,  βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένος, λίγο μπροστά από τον πίσω άξονα, ένας ατμοσφαιρικός, 6κύλινδρος κινητήρας μπόξερ, χωρητικότητας 4.0 λτ. Το μοτέρ αυτό παράγει 510 ίππους και για να περάσει την δύναμη στους πίσω τροχούς συνεργάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων και κλειδωμένο διαφορικό.

Σημαντική πάντως είναι και η δουλειά που έχει γίνει στο αεροδυναμικό κομμάτι, σύμφωνα πάντα με τους μηχανικούς καθώς, όπως λένε, η θέση του μοτέρ τους επέτρεψε να τοποθετήσουν μεγαλύτερο διαχύτη και να βελτιώσουν έτσι τη σταθερότητα του αγωνιστικού, το οποίο ζυγίζει 1.243 κιλά (χωρίς οδηγό).

Δείτε επίσης: Πισωκίνητη, ανοικτή Lamborghini Huracan με 580 ίππους

Το φρενάρισμα της 911 RSR αναλαμβάνουν τέσσερα δισκόφρενα τεραστίων διαστάσεων, με εξαπίστονες δαγκάνες οι οποίες κρύβονται πίσω από τις μονομπούλωνες ζάντες.

Όπως και κάθε αγωνιστικό, έτσι και η Porsche 911 RSR διαθέτει «πολεμικό» εσωτερικό, με rollcage, το μοναδικό κάθισμα μπάκετ είναι βιδωμένο στο πάτωμα, ενώ μέσα από το τιμόνι ο οδηγός μπορεί να ελέγξει όλες σχεδόν τις λειτουργίες του αυτοκινήτου και φυσικά ολόκληρο το στήσιμό του.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Alfa Romeo Stelvio: Δείτε όλες τις λεπτομέρειες (+video)

Η Alfa Romeo Stelvio αποτελεί το δεύτερο νέο προϊόν της νέας γκάμας που ξεκίνησε η Giulia και αναμένεται να ενισχυθεί με πολλές νέες Alfa Romeo σε βάθος πενταετίας. Η ονομασία του πρώτου SUV της ιταλικής μάρκας προέρχεται από το μεγαλύτερο ορεινό πέρασμα στην Ιταλία και το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ευρώπη, το Stelvio μήκους 20 χιλιομέτρων και με πάνω από 75 στροφές.

To SUV Stelvio με μήκος 4,68 μ. και ύψος 1,65 μ. θυμίζει αρκετά την Giulia αλλά διαφέρει από αυτή σε πολλά σημεία και κυρίως στο πίσω άκρο. Η έκδοση Quadrifoglio που παρουσιάζεται στο Λος Άντζελες, διαθέτει επιπλέον πιο δυναμικού σχεδιασμού προφυλακτήρες, μαρσπιέ με ανθρακονήματα, καπό με αεραγωγούς, αεροτομή πίσω, διαχύτη, τέσσερεις απολήξεις των εξατμίσεων, το θρυλικό τετράφυλλο τριφύλλι κ.λπ.

Κάτω από το μυώδες καπό του Stelvio φιλοξενείται στην κορυφαία έκδοση Quadrifoglio ο αλουμινένιος V6 BiTurbo κινητήρας των 2.9 λτ. ισχύος 510 ίππων, συνδυασμένος με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο. Την γκάμα των κινητήρων θα συμπληρώνει ο 2λιτρος turbo βενζίνης των 280 ίππων και 400 Nm ροπής με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Προς το παρόν δεν γίνεται αναφορά για ντίζελ κινητήρα (τον 2.2 λτ. της Giulia), ενώ δεν ανακοινώθηκαν περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Δείτε ακόμα: 8+1 νέες Alfa Romeo κηρύττουν πόλεμο στους Γερμανούς

Το καινούργιο Alfa DNA Pro, μέσω τεσσάρων προγραμμάτων λειτουργίας (Dynamic, Natural, Advanced Efficiency και Race), παραμετροποιεί ανάλογα την απόδοση επιμέρους συστημάτων του αυτοκινήτου. Επίσης, η τετρακίνηση Q4 περιλαμβάνει ένα ενεργό ενδιάμεσο κιβώτιο μεταφοράς ροπής με ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη νέας γενιάς και εμπρός διαφορικό. Υπό κανονικές συνθήκες, το Stelvio Quadrifoglio είναι 100% πισωκίνητο, ενώ όταν ανιχνευθεί μειωμένη πρόσφυση η αναλογία φτάνει έως το 50:50 ανά άξονα. Επίσης, η τεχνολογία Torque Vectoring της Alfa Romeo με τους δύο συμπλέκτες στο πίσω διαφορικό αυξάνει την ακρίβεια ελέγχων.

Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια και άξονα «ημι-εικονικής διεύθυνσης» (semi-virtual steering axis), ο οποίος βελτιστοποιεί την απόσβεση της ανάρτησης, καθώς και την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης. Στην πίσω ανάρτηση, χρησιμοποιείται ένα σύστημα τεσσάρων και μισού συνδέσμων, μία ακόμα πατέντα της Ιταλικής φίρμας. Το σύστημα φρένων Integrated Brake System (IBS) της Alfa Romeο αποτελείται από αλουμινένια εξαρτήματα και κεραμικά δισκόφρενα.

Στα παραπάνω προστίθεται και το Chassis Domain Control (CDC) ή με άλλα λόγια, ο εγκέφαλος του Stelvio Quadrifoglio που ελέγχει και διαχειρίζεται όλα ανεξαιρέτως τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου. Μαζί με το ιδανικό ζύγισμα ανά άξονα 50:50 και την χρήση ανθρακονήματος (άξονας μετάδοσης) και αλουμινίου σε διάφορά τμήματα (κινητήρας, αναρτήσεις, φρένα, πόρτες, εμπρός/πίσω φτερά, καπό και πόρτα χώρου αποσκευών), το Stelvio υπόσχεται κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά ακόμα και στα όρια.

Δείτε την Alfa Romeo Stelvio και στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η McLaren ετοιμάζει νέο 3θέσιο Hyper-GT άνω των 900 ίππων!

H McLaren Special Operations (MSO) που αποτελεί το τμήμα ειδικών παραγγελιών της McLaren Automotive, επιβεβαίωσε τις λεπτομέρειες για το πρώτο στον κόσμο Hyper-GT μοντέλο, το οποίο θα είναι το πιο κορυφαίο μοντέλο της όλων των εποχών για χρήση δρόμου. Το νέο Hyper-GT της McLaren με την κωδική ονομασία BP23 (Bespoke Project 2) και τα τρία καθίσματα θα κατασκευαστεί σε 106 οχήματα, τα οποία έχουν ήδη προπωληθεί, παρά το γεγονός ότι οι πρώτες παραδόσεις του θα γίνουν στις αρχές του 2019.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Διευθύνοντος Συμβούλου της McLaren Automotive, Mike Flewitt, η BP23 θα διαθέτει εμπρός κάθισμα τοποθετημένο στο κέντρο, όπως είχε και η εικονική McLaren F1. Το αμάξωμα θα αποτελείται φυσικά από ανθρακόνημα, ενώ ονομάζεται ως Hyper-GT γιατί το αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένο για μεγαλύτερες αποστάσεις, αλλά με υψηλές επιδόσεις. Παράλληλα ένα υβριδικό σύνολο θα κάνει τη νέα αυτή McLaren την πιο ισχυρή που έχει ποτέ κατασκευαστεί, αλλά και την πιο άνετη για έως τρεις επιβαίνοντες. Κάτι που σημαίνει ότι η απόδοσή της θα ξεπερνά τους 916 ίππους της McLaren P1.

Διαβάστε ακόμα: Κόντρα στα 0-300 χλμ./ώρα με: LaFerrari vs P1 vs 918 Spyder (video)

Οι μελλοντικοί κάτοχοι της νέας Hyper-GT McLaren θα μπορούν να επιλέξουν τους χρωματισμούς και επενδύσεις της αρεσκείας τους, σύμφωνα με τα προσωπικά τους γούστα. Επίσης, όπως η McLaren F1 αλλά και όλες οι McLaren, έτσι και στη BP23 οι πόρτες θα ανοίγουν προς τα πάνω και το άνοιγμά τους θα εκτείνεται μέσα από την οροφή.

Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου θα ανακοινώνονται κοντά στην ημερομηνία λανσαρίσματος του μοντέλου.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Παγκόσμια πρεμιέρα για το πρωτότυπο Honda Civic Si (+video)

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του το πρωτότυπο Honda Civic Si, το οποίο θα προσφέρεται, όταν οδηγηθεί στην παραγωγή, αποκλειστικά με σεντάν αμάξωμα.  

Το Honda Civic Si Prototype, όπως είναι η ονομασία του, είναι το μοντέλο με το οποίο η Honda επιθυμεί να γεμίσει το κενό ανάμεσα στην έκδοση Sport και στο κορυφαίο φυσικά Civic Type R.

Όπως φαίνεται ξεκάθαρα και από τις εικόνες, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με bodykit το οποίο απαρτίζεται από αεροδυναμικά βοηθήματα (σπόιλερ, πίσω αεροτομή, επιθετικότερους προφυλακτήρες) που συνοδεύονται από ζάντες 19 ιντσών και μονή, τραπεζοειδή απόληξη εξάτμισης, κεντρικά τοποθετημένη.

Δείτε επίσης: 0-270 χλμ./ώρα με Honda Civic Type R (+video)

Στο εσωτερικό του δεν έχουμε κάποιες ιδιαίτερες αλλαγές, τουλάχιστον σχεδιαστικά. Οι γραμμές της καμπίνας είναι ίδιες με αυτές των απλών εκδόσεων, μόνο που αλλάζει ο πίνακας οργάνων, η εμφάνιση του συστήματος πολυμέσων και οι ραφές σε τιμόνι, λεβιέ ταχυτήτων και καθίσματα που είναι σε κόκκινο χρώμα. Κόκκινα είναι και τα πατάκια, τονίζοντας έτσι περισσότερο τον χαρακτήρα του εσωτερικού.

Κάτω από το καπό του Civic Si Prototype η Honda έχει τοποθετήσει τον turbo 1.5 λτ. τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα της, χωρίς όμως να ανακοινώνει επισήμως την ιπποδύναμή του. Εμείς πάντως υπολογίζουμε πως θα πρέπει να είναι κάπου στα 240 άλογα, προκειμένου να έχει και μια λογική απόσταση από το CivicType R.

Το μοτέρ συνεργάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ για το στήσιμο του η Honda διάλεξε ενεργά αμορτισέρ, επαναρίθμησε το σύστημα διεύθυνσης, ενώ έχει τοποθετήσει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Δείτε επίσης: Civic Type R VS Leon Cupra 290 VS Golf GTI Clubsport (+video)

Το καλύτερο η Honda πάντως το άφησε για το τέλος λέγοντας πως αυτό το Civic Si, όταν θα οδηγηθεί στην παραγωγή και θα πάψει να είναι ένα πρωτότυπο, θα είναι το δυνατότερο και το ικανότερο που έχει παραχθεί ποτέ!

Δείτε στο video που ακολουθεί την παρουσίαση της Honda στο Λος Άντζελες. 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Mazda CX-5: Νέα εμφάνιση, νέες τεχνολογίες

Το σαλόνι αυτοκινήτου του Λος Άντζελες διάλεξε η Mazda προκειμένου να παρουσιάσει τη νέα γενιά του μεσαίου της Crossover, ονόματι CX-5 που σύμφωνα με την ιαπωνική μάρκα είναι βελτιωμένο σε όλους τους τομείς, παραμένοντας πιστό στις αρχές του.

Το νέο Mazda CX-5 μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο που δεν ξέρουμε ακόμη αν θα δούμε στη χώρα μας, καθώς επίσημη αντιπροσώπευση της μάρκας δεν υπάρχει εδώ και καιρό, παρόλα αυτά στον υπόλοιπο κόσμο μπορούν να χαρούν για την παρουσίαση της νέας γενιάς του αλλά και να την χαρούν την άνοιξη του 2017 οπότε και θα ξεκινήσει την εμπορική της καριέρα.

Δείτε ακόμη: Alfa Romeo Stelvio. Το πρώτο SUV της Alfa Romeo

Στο μοντέλο αυτό καθ΄ αυτό τώρα. Το νέο CX-5 είναι το πρώτο Mazda στο οποίο θα δούμε το G-VECTORING CONTROL (σύστημα το οποίο ρυθμίζει την παρεχόμενη ροπή στους τροχούς ανάλογα με την γωνία που διαγράφουν), το πρώτο από τα συστήματα SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS που θα παρουσιάσει η εταιρεία και θα συνοδεύεται φυσικά από τα μοτέρ τεχνολογίας SKYACTIV.

Συγκεκριμένα οι κινητήρες του θα είναι οι βενζίνης 2.0 λτ. και 2.5 λτ. SKYACTIV-G και ο πετρελαίου 2.2 λτ. SKYACTIV-D. Όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν πρόκειται για μοτέρ τα οποία εστιάζουν στην αποδοτικότητα και στα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας, αλλά και στον γραμμικό τρόπο απόδοσης της ισχύς τους. Παρόλα αυτά η μάρκα δεν ανακοίνωσε τιμές απόδοσης των μοτέρ, καταναλώσεις κλπ. χαρακτηριστικά.

Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, η Mazda υπόσχεται εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά, χωρίς να θυσιάζεται η ποιότητα κύλισης και η άνεση, χάρη στη νέα ανάρτηση η οποία αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.

Διαβάστε επίσης: Τα πάντα για το Skoda Kodiaq

Όσον αφορά την εμφάνιση του μοντέλου τώρα, η σχεδίασή του παραμένει πιστή στη σχεδιαστική γλώσσα KODO της Mazda και όπως βλέπουμε και στις εικόνες, οι ακμές και το έντονο ανάγλυφο του αμαξώματος αποτελούν το κύριο χαρακτηριστικό του.

Αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό το οποίο σύμφωνα με τη Mazda είναι περισσότερο οδηγοκεντρικό. Ο πίνακας οργάνων είναι νέος με έγχρωμη οθόνη TFT 4,6 ιντσών ενώ ποιοτικότερα είναι και τα υλικά σύμφωνα πάντα με την ίδια τη μάρκα.

Εκτός όμως από τη σχεδίαση αυτή τη φορά η Mazda κάνει ειδική μνεία και στο χρώμα του αυτοκινήτου, το οποίο ονομάζει SoulRedCrystal και σύμφωνα με τα όσα διατείνεται η ιαπωνική μάρκα η εξελιγμένη σύνθεσή του υπόσχεται εξαιρετικό αποτέλεσμα με λιγότερες στρώσεις βαφής.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Αυτή είναι η τελευταία Aston Martin Vanquish όπως την ξέραμε

Η Aston Martin παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες την Aston Martin Vanquish S η οποία αποτελεί την τελευταία έκδοση του αυτοκινήτου της, όπως το ξέρουμε μέχρι σήμερα, καθώς από το 2018 θα αποκτήσει νέα γενιά.

Μέχρι τότε όμως θα μπορούμε να απολαμβάνουμε αυτήν εδώ την έκδοση της Vanquish η οποία φέρει στην ονομασία της το γράμμα S, που υποδηλώνει μια πιο… άγρια και δυναμική υπόσταση.

Δείτε επίσης: Αυτή είναι η Mercedes-Maybach των 300.000 ευρώ

Συγκεκριμένα, η Aston Martin Vanquish S εφοδιάζεται με το ατμοσφαιρικό διαμάντι 6.0 λτ. V12 που από τους 573 ίππους πλέον αποδίδει 600 ίππους (χάρη στο ανανεωμένο σύστημα εισαγωγής) και σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο 8άρι, αυτόματο κιβώτιο Touchtronic III υπόσχεται ακόμη καλύτερες επιδόσεις, αν και η βρετανική μάρκα δεν μας δίνει επίσημα νούμερα.

Αλλαγές υπάρχουν και στο στήσιμο του supercar των 260.000 ευρώ, καθώς η Aston Martin θέλησε να το κάνει ακόμη πιο αποδοτικό και ακριβές και για το λόγο αυτό άλλαξε το set up της ανάρτησης και έβαλε ανθεκτικότερα υλικά στα φρένα (προαιρετικά είναι κεραμικά).

Διαβάστε ακόμη: Η πισωκίνητη Lamborghini Huracan RWD Spyder

Όπως είναι φυσικά η έκδοση S διαφέρει από την… απλή στην εμφάνισή της, έστω και στα σημεία, μιας και θα πρέπει να είσαι ειδικός για να το καταλάβεις. Συγκεκριμένα, η Vanquish S διαθέτει ανθρακονήματα στο αμάξωμά της (γρίλιες, αεραγωγοί, διαχύτης) ενώ οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης έχουν ματ, πυρίμαχη, μαύρη βαφή.

Τέλος, στο εσωτερικό της έχει τοποθετηθεί ποιοτικότερο και περισσότερο δέρμα, ενώ ειδική είναι η λευκή ραφή στα καθίσματα. 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η ανοικτή Mercedes-Maybach των 300.000 ευρώ

Η Mercedes μας είχε προϊδεάσει εδώ και καιρό για τον ερχομό της cabrio Maybach και πλέον μας δείχνει το νέο της, εντυπωσιακό μοντέλο με κάθε επισημότητα.

Mercedes-Maybach S650 Cabriolet. Αυτή είναι η πλήρης ονομασία του αυτοκινήτου που ξαναφέρνει στο προσκήνιο το σήμα της Maybach όντας παράλληλα το πρώτο της ανοικτό μοντέλο.

Δείτε επίσης: Αυτό είναι το πρώτο SUV της Alfa Romeo ονόματι Stelvio

Η Mercedes-Maybach S650 Cabriolet είναι ουσιαστικά μία έκδοση περιορισμένης παραγωγής η οποία θα παραχθεί μόλις σε 300 μονάδες, με κόστος 300.000 ευρώ. Όπως είναι προφανές τόσο από την ονομασία της όσο και από την εμφάνισή της, δεν έχουμε να κάνουμε με ένα εξολοκλήρου καινούργιο αυτοκίνητο αλλά με μία, ας πούμε, ειδική έκδοση της Mercedes-Benz S65 Cabriolet.

Βέβαια οι αλλαγές της Mercedes-Maybach είναι πολλές και δικαιολογούν την υψηλή τιμή (όσο μπορεί να δικαιολογηθεί). Συγκεκριμένα στο αμάξωμα υπάρχουν τα σήματα της Maybach, μαζί με αυτά της Mercedes, γενναίες είναι οι δώσεις χρωμίου, ενώ οι ζάντες είναι σφυρήλατες, ελαφρού κράματος, 20 ιντσών.

Εκεί όμως που πραγματικά το αυτοκίνητο ξεφεύγει, τόσο από το ξαδερφάκι του Mercedes όσο και από τα υπόλοιπα κάμπριο της αγοράς, είναι στο εσωτερικό. Αυτό είναι όλο ντυμένο με κορυφαίας ποιότητας δέρμα, με ειδικό σχεδιασμό και ραφές και ο εξοπλισμός είναι πλήρης και δεν αφήνει τίποτα στη λίστα των προαιρετικών στοιχείων. Μάλιστα, όσοι την αποκτήσουν θα πάρουν δώρο και ένα σετ αποσκευών, ένα υφασμάτινο κάλυμμα αυτοκινήτου στο χρώμα της οροφής που θα έχουν επιλέξει για τη Maybach τους και ένα «πακέτο καλωσορίσματος» που αποτελείται από δερμάτινο μπρελόκ και ένα πιστοποιητικό υπογεγραμμένο από τον Δρ. Ντιέτερ Τσέτσε.

Διαβάστε ακόμη: Τα πάντα για το νεό Skoda Kodiaq

Κάτω από το καπό της η Mercedes-Maybach S650 Cabriolet δεν έχει να επιδείξει κάτι καινούργιο καθώς εκεί βρίσκεται ο twin-turbo V12, βενζινοκινητήρας 6.0 λτ. Πρόκειται για ένα μοτέρ που αποδίδει 630 ίππους και 1.000 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic της Mercedes-Benz.  Όπως είναι λογικό τα χαρακτηριστικά του μοτέρ χαρίζουν εξαιρετικές επιδόσεις στο υπερπολυτελές αυτοκίνητο, με τους Γερμανούς να ανακοινώνουν 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ. και τελική ταχύτητα περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Αν και είμαστε σίγουροι πως όποιος την αποκτήσει δεν θα ενδιαφερθεί ποτέ για την κατανάλωσή της, εμείς να αναφέρουμε για την ιστορία πους για να διανύσει 100 χιλιόμετρα χρειάζεται 12,0 λτ. ενώ οι εκπομπές CO2 είναι στα 272 γρ./χλμ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Πισωκινήτη, ανοιχτή Lamborghini Huracan 580 ίππων

Την έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες διάλεξε η Lamborghini προκειμένου να μας παρουσιάσει το νέο της καμάρι, το οποίο αποποιείται την κωδικοποιημένη ονομασία (LP580-2) για κάτι πιο… περιγραφικό όπως το Huracan RWD Spyder.

Η Lamborghini Huracan RWD Spyder είναι αυτό που μέχρι πρότινος θα ξέραμε ως LP580-2 αλλά τελικά η ιταλική μάρκα (που ανήκει στον όμιλο VW φυσικά), επέλεξε άλλο δρόμο πλέον για την ονομασία της, η οποία περιγράφει και το ποιόν του μοντέλου της.

Η ανοικτή έκδοση της Huracan δεν θα μπορούσε να απέχει και πολύ σχεδιαστικά από την Coupe εκδοχή της, παρόλα αυτά έχει να επιδείξει κάποιες αλλαγές. Οι προφυλακτήρες είναι διαφοροποιημένη τόσο εμπρός όσο και πίσω, το κάλυμμα του μοτέρ είναι νέο, ενώ το ίδιο ισχύει και για το κάλυμμα των αεραγωγών. Αλλαγές που σύμφωνα με το σχεδιαστικό τμήμα της μάρκας δεν έχουν να κάνουν μόνο με την εμφάνιση αλλά και με την αεροδυναμική, καθώς μπορούν να παράγουν περισσότερη κάθετη δύναμη.

Δείτε επίσης: Alfa Romeo Stelvio. Το πρώτο SUV της Alfa

Η πισωκίνητη και ανοικτή Huracan έχει κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμά της τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα V10 των 5.2 λτ. ο οποίος αποδίδει 580 ίππους και 540 Nm ροπής, που περνούν στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Το αμάξωμα της είναι πιο βαρύ κατά 119 κιλά από την κουπέ Huracan, καθώς παρά τη μείωση 33 κιλών λόγω της αφαίρεσης της τετρακίνησης, υπάρχουν επιπλέον ενισχύσεις αλλά και ο μηχανισμός της κουκούλας (ανοιγοκλείνει σε 17 δλ. μέχρι και την ταχύτητα των 50 χλμ./ώρα), που αυξάνουν το συνολικό βάρος στα 1.509 κιλά.

Όσον αφορά την οδική της συμπεριφορά, η Lamborghini  έχει κάνει ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ ισχυρίζεται πως τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου είναι βελτιωμένα. Τέλος, έχει εξελιχθεί από κοινού με την Pirelli νέο σετ ελαστικών, ειδικά για το αυτοκίνητο και τις ανάγκες του.

Διαβάστε ακόμη: BMW Z4 με μούρη Giulia

Στον τομέα των επιδόσεων, η Huracan RWD Spyder χρειάζεται 3,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και έχει τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα.

Το ιταλικό supercar που φιγουράρει αυτό το διάστημα στο περίπτερο της μάρκας στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, θα το δούμε στους δρόμους αρχές του 2017, οπότε και θα ξεκινήσει η διάθεσή του. 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ιδού η πρώτη SUV Alfa Romeo Stelvio με έως 505 ίππους

Λίγες ώρες πριν την παγκόσμια πρεμιέρα της Alfa Romeo Stelvio στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, βλέπουμε για πρώτη φορά μέσω φωτογραφιών το πρώτο σπορ και πολυτελές SUV της ιταλικής μάρκας. 

Η Stelvio βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα Giorgio με εκείνη της Giulia, με την οποία παράλληλα παρουσιάζει αρκετές σχεδιαστικές ομοιότητες και μοιάζει σαν μια crossover χάτσμπακ έκδοση της σεντάν μεσαίας Alfa Romeo. Στις πρώτες φωτογραφίες βλέπουμε την έκδοση Quadrifoglio Verde με τα πιο τονισμένα δυναμικά χαρακτηριστικά, όπως είναι οι μεγάλοι αεραγωγοί στον εμπρός προφυλακτήρα, οι αεραγωγοί στο καπό, τα διακριτικά σπόιλερ, το παραδοσιακό τετράφυλλο τριφύλλι στα φτερά, οι γκρι ζάντες με τις κόκκινες δαγκάνες και τα κεραμικά φρένα, ο διαχύτης πίσω και οι τέσσερις στρογγυλές απολήξεις των εξατμίσεων.

Στο σπορ εσωτερικό κυριαρχούν τα τύπου μπακετ καθίσματα με δέρμα, αλκαντάρα και κόκκινες ραφές οι οποίες συναντώνται και σε διάφορα ακόμα σημεία με δερμάτινες επενδύσεις (πόρτες, κονσόλα, ταμπλό και τιμόνι). Επίσης, υπάρχουν διακοσμητικά ανθρακονήματος, ενώ η σχεδίαση του ταμπλό διαφέρει σε κάποια σημεία από εκείνη της Giulia.

Η κορυφαία στη γκάμα Stelvio QV τροφοδοτείται με τον V6 Bi-Turbo κινητήρα των 2.9 λτ. ισχύος 505 ίππων και 600 Nm ροπής (αμερικάνικες προδιαγραφές), προσφέροντας επιτάχυνση από 0-60 μ.α.ω. (0-96 χλμ./ώρα) σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 284 χλμ./ώρα. Το μοτέρ συνδυάζεται με τετρακίνηση και 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Παράλληλα η Stelvio θα προσφέρεται και σε εκδόσεις Ti με 2.0 λτ. turbo κινητήρα βενζίνης ισχύος 280 ίππων και 415 Nm ροπής, σε συνδυασμό και εδώ με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων. Για την Ευρώπη θεωρούμε δεδομένη την ύπαρξη και των ντίζελ κινητήρων των 2.2 λτ., ωστόσο αναμένουμε την επίσημη ανακοίνωση εντός των επόμενων ωρών.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η Skoda ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Kodiaq

Το πρώτο μεσαίο SUV της Skoda που έκανε πρεμιέρα τον περασμένο Σεπτέμβριο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού παρουσιάζεται τώρα με όλες τις αναλυτικές του τεχνικές προδιαγραφές.

To Kodiaq με μήκος 4.697 χλστ., πλάτος 1.882 χλστ., ύψος 1.676 χλστ. και μεταξόνιο 2.791 χλστ. διαθέτει μοντέρνο και πολυτελή σχεδιασμό, τόσο εξωτερικά, όσο και στο ευρύχωρο εσωτερικό του με τις έως 7 θέσεις και τον χώρο αποσκευών από 560 λίτρα (στην 5θέσια διάταξη).

Διαβάστε ακόμα: Με νέα high-tech και έξυπνα αξεσουάρ η Skoda Octavia

Το βασισμένο στην πλατφόρμα MQB Kodiaq εξοπλίζεται παράλληλα με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και υποστήριξης του οδηγού, όπως είναι τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, το προσαρμοζόμενο cruise control, το σύστημα αναγνώρισης οχημάτων στις τυφλές γωνίας, προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης κ.λπ.

Στους κινητήρες, υπάρχει μια ευρεία γκάμα μηχανικών συνόλων βενζίνης (από 1.4 λτ.) και πετρελαίου (όλοι 2λιτροι), σε συνδυασμό με τετρακίνηση και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων. Αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τις αποδόσεις, επιδόσεις, καταναλώσεις, βάρη, κ.λπ. μπορείτε να δείτε στους παρακάτω πίνακες:

Τεχνικά χαρακτηριστικά        
Έκδοση 1.4 TSI 125PS 1.4 TSI 150PS 4×4   1.4 TSI 150PS 1.4 TSI 150PS 4×4
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.395 1.395 1.395 1.395
Ταχύτητες 6 6 6 DSG 6 DSG
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 125/5.000 150/5.000 150/5.000 150/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/1.400 250/1.500 250/1.500 250/1.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,5 9,8 9,6 9,9
Τελ. ταχ. (χλμ./ώρα) 190 197 198 194
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) 6,0 6,8 6,2 7,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 137 153 141 161
Βάρος (κιλά) 1.502 1.610 1.546 1.625
         
Έκδοση 2.0 TSI 180PS 4×4   2.0 TDI 150PS 2.0 TDI 150PS 4×4   2.0 TDI 190PS 4×4
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.984 1.968 1.968 1.968
Ταχύτητες 7 DSG 7 DSG 6 (7DSG) 7 DSG
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 180/3.900 150/3.500 150/3.500 190/3.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 320/1.400 340/1.750 340/1.750 400/1.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,0 10,1 9,5 (10,2) 8,9
Τελ. ταχ. (χλμ./ώρα) 207 199 197 (194) 210
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) 7,3 4,9 5,3 (5,6) 5,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)    168 129 139 (147 150
Βάρος (κιλά) 1.695 1.667 1.705 (1.740) 1.752


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Επετειακό Honda N-One SS με 660 κ.εκ. turbo κινητήρα

Το λιλιπούτειο μοντέλο Honda Ν-One λανσάρεται στην Ιαπωνία στην πιο ρετρό και σπορτίφ παράλληλα έκδοση SS (Suzuka Special), για τον εορτασμό των 50 ετών από το λανσάρισμα του πρώτου μοντέλου παραγωγής Honda, του N360

Η ειδική έκδοση του Kei car της Honda ξεχωρίζει εξωτερικά από τη μαύρη οροφή με το καρό μοτίβο στο τελείωμά της, τη μαύρη μάσκα, της ίδιας απόχρωσης καθρέπτες, διακοσμητικά χαμηλά στις πόρτες, την αεροτομή και τις ζάντες. Εκτός από το λευκό χρώμα, το  Ν-One SS προσφέρεται σε πράσινο ή κόκκινο με λευκή οροφή και καθρέπτες.

Διαβάστε ακόμα: Honda S2000 Turbo 370 PS βγάζει φλόγες και δεν ισιώνει! (video)

Την κίνηση του μήκους 3.395 χλστ. Ν-One SS αναλαμβάνει ένας turbo κινητήρας 660 κ.εκ. ισχύος 64 ίππων και 104 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με CVT κιβώτιο ταχυτήτων και με σύστημα τετρακίνησης.

Η τιμή του ξεκινά στην Ιαπωνία από τα 1.798.000 γεν (15.480 ευρώ), ενώ η διάθεσή του θα διαρκέσει έως τις 31 Οκτωβρίου του 2017.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr