Αρχική Blog Σελίδα 310

Κουίζ: Ποιας μάρκας είναι το σπορ σεντάν των 365 ίππων;

Με την πρώτη όψη και χωρίς τα σήματα και λογότυπα στο αμάξωμά του, είναι ίσως δύσκολο να καταλάβει κανείς για ποιο μοντέλο πρόκειται, από την στιγμή μάλιστα που σπάνια θα το δει κανείς να κυκλοφορεί σε δρόμους της Ευρώπης. 

Πρόκειται για το Genesis G80 της Hyundai, το οποίο παρουσιάζεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες στη νέα σπορτίφ έκδοση G80 3.3T Sport. Το δυναμικό μεγάλο σεντάν εφοδιάζεται με νέο κινητήρα άμεσου ψεκασμού βενζίνης V6 twin-turbo 3.3 λίτρων ισχύος 365 ίππων και 376 Nm ροπής από τις μόλις 1.300 σ.α.λ.. Το μηχανικό αυτό σύνολο συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων που συναντάται και στα Genesis G80 με τους κινητήρες των 3.8 λτ. και 5.0 λτ. ισχύος 311 και 420 ίππων αντίστοιχα.

Διαβάστε ακόμα: Το νέο κουπέ Hyundai των 350 ίππων στο Nürburgring

Εξωτερικά την σπορτίφ εμφάνισή του ενισχύουν διάφορα στοιχεία, όπως είναι το σκούρο χρώμιο που συναντάται στη μάσκα, γύρω από το πλαίσιο των παραθύρων και χαμηλά στις πόρτες, οι πιο δυναμικού σχεδιασμού προφυλακτήρες και οι τέσσερις οβάλ απολήξεις των εξατμίσεων. Παράλληλα, εξοπλίζεται με σκουρόχρωμες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.

Στο εσωτερικό του G80 3.3T Sport υπάρχουν δερμάτινες επενδύσεις με ραφές σε απόχρωση χαλκού, διακοσμητικά από γνήσιο ανθρακόνημα και αλουμινένια πεντάλ. Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης και περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- σύστημα infotainment με οθόνη αφής 9,2 ιντσών, ηχοσύστημα Lexicon με 17 ηχεία, ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου, περιμετρικές κάμερες κ.λπ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέα Lada Niva Black Edition και Orange Edition

To «αειθαλές» και σκληροτράχηλο κλασικό εκτός δρόμου Lada 4×4 ή Niva, παρουσιάζεται σε δύο νέες εκδόσεις, τις Black Edition και Orange Edition. Όπως υποδηλώνει και η ονομασία τους, εξωτερικά ξεχωρίζουν για το μαύρο μεταλλικό «Panther» χρώμα, ή το μεταλλικό «Orange».

Παράλληλα διαθέτουν νέες επενδύσεις στο εσωτερικό συν διάφορα ακόμα εξοπλιστικά στοιχεία, όπως air condition, ζάντες αλουμινίου (μαύρες ή ασημί), ηλεκτρικούς καθρέπτες, κ.λπ. Το κόστος των νέων αυτών ειδικών εκδόσεων ξεκικά από τα 510.300 ρούβλια Ρωσίας (7.390 ευρώ).

Διαβάστε ακόμα: Lada Vesta με κινητήρα 122 ίππων και τιμή από 8.980 ευρώ

Να υπενθυμίσουμε ότι το Lada 4×4 βελτιώθηκε σε κάποια σημεία για περισσότερη αξιοπιστία και άνεση. Το μηχανικό αυτό σύνολο των 1.7 λτ. που το κινεί αποδίδει 83 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 129 Nm ροπής, επιταχύνει το βάρους 1.285 κιλών αμάξωμα στα 0-100 χλμ./ώρα σε 17,0 δλ. η τελική ταχύτητα φτάνει τα 142 χλμ./ώρα και η κατανάλωση ανέρχεται στα 9,9 λτ./100 χλμ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

VW Golf R με μοτέρ V6 3.6 λτ. 740+ ίππων!

Το υπάρχον VW Golf 7 (δείτε εδώ το ανανεωμένο Golf) στην κορυφαία του έκδοση Golf R, εφοδιάζεται με τον 2.0 λτ. TSI κινητήρα των 300 ίππων και 440 Nm ροπής. Το ισχυρό αυτό μηχανικό σύνολο επιταχύνει το μικρομεσαίο χάτσμπακ από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα (με το στάνταρ 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο).

Βελτιώσεις του συγκεκριμένου μοντέλου έχουμε δει αρκετές από διάφορες εταιρείες, οι οποίες κάνουν πολλές μετατροπές για να ξεπεράσουν ακόμα και τους 400 ίππους. Όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση, οι μηχανικοί της HGP-turbo αφαίρεσαν τον 2.0 TSI και στην θέση του τοποθέτησαν έναν V6 3.6 λτ. και ανέβασαν την απόδοση στους 740+ ίππους και τα 925 Nm ροπής!

Δείτε εδώ: Κόντρα Ford Focus RS vs Honda Civic Type R vs VW Golf R (video)

Το υπερ-Golf σπάει τα χρονόμετρα, αφού επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3 δευτερόλεπτα, από 0-200 χλμ./ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 330 χλμ./ώρα για λόγους αντοχής των μηχανικών μερών.

Δείτε και ακούστε το μοναδικό αυτό Golf R36 στο παρακάτω βίντεο:

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο μεγάλο SUV Subaru VIZIV-7 δείνχει το επόμενο Tribeca

Η Subaru παρουσίασε για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το νέο μεγάλο πρωτότυπο SUV μοντέλο της VIZIV-7 Concept, το οποίο δείχνει το διάδοχο του Tribeca, που σταμάτησε να παράγεται το 2014. Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για πρωτότυπο μοντέλο, δεν θα αργήσει πολύ να μπει στην παραγωγή, αφού η Subaru έχει προγραμματίσει να το λανσάρει στις αγορές της Βορείου Αμερικής στις αρχές του 2018.

Το πληθωρικό σε διαστάσεις VIZIV-7 Concept έχει μήκος 5.200 χλστ., πλάτος 2.030 χλστ., ύψος 1.860 χλστ. και μεταξόνιο 2.990 χλστ., ενώ πατάει σε ζάντες διαμέτρου 21 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 265/55.

Για το εσωτερικό του δεν υπάρχει καμία εικόνα από την Subaru. Ωστόσο θα διαθέτει τρεις σειρές καθισμάτων και θα είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο. Το μελλοντικό αυτό μεγάλο SUV της Subaru θα στοχεύει απευθείας στο νέο VW Atlas με τις επίσης μεγάλες διαστάσεις και τις επτά θέσεις.

Διαβάστε ακόμα: Νέο Subaru WRX S4 tS με πολλές αναβαθμίσεις

Σχεδιαστικά το αυτοκίνητο παραγωγής θα υιοθετήσει τα βασικά αισθητικά γνωρίσματα του πρωτότυπου μοντέλου, όπου κυριαρχούν η μεγάλη εμπρός τραπεζιοειδής μάσκα, τα έντονα νεύρα στα πλαϊνά και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα.

Για την κίνησή του θα υπάρχει τετρακύλινδρος τούρμπο κινητήρας, αλλά και πιθανώς ένας μεγαλύτερος 6κύλινδρος 3.6 λτ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Έτρεχε με 334 χλμ./ώρα, παραδόθηκε όταν τον έπιασε κόκκινο

Όλοι μας κάναμε τρέλες στα νιάτα μας, αλλά οι περισσότεροι από εμάς δεν είχαμε καν αυτοκίνητο. Πόσο μάλλον μια Mustang GT 5.0 λτ. V8, όπως ο 19χρονος ο οποίος συνελήφθη, μετά από καταδίωξη που είχε με τις αρχές, να οδηγεί με 334 χλμ./ώρα.

Η ιστορία που μας έρχεται από τις Η.Π.Α. είναι λίγο παράξενη αλλά πέρα για πέρα αληθινή. Ο νεαρός εικονιζόμενος ονόματι Έκτορ Φρέιρ, συνελήφθη από τις αρχές να οδηγεί τη Mustang του με 334 χλμ./ώρα. Ταχύτητα εξωφρενική ακόμη και για Mustang GT 5.0 λτ. V8. Κάτι που σημαίνει πως ο εν λόγω νεαρός είχε κάνει στο αυτοκίνητό του αρκετές μετατροπές, ενώ σίγουρα είχε αφαιρέσει και τον περιοριστή ταχύτητας.

Δείτε επίσης: Video – Άμπαλος καταστρέφει Mustang Selby Cobra GT500

Η ιστορία φυσικά ξεκίνησε πιο… ήπια, καθώς όταν τον έπιασε για πρώτη φορά το ραντάρ της αστυνομίας, είχε στο κοντέρ του 135 χλμ./ώρα. Όμως δεν θέλησε να συμμορφωθεί και ξεκίνησε έτσι η καταδίωξη, από τους αστυνομικούς. Και κάπως έτσι, στην προσπάθειά του να τους ξεφύγει, έφτασε σε αυτή την ιλιγγιώδη ταχύτητα.

Τελικά η καταδίωξη έλαβε τέλος, όταν ο νεαρός αναγκάστηκε να παραδοθεί… αφού έπεσε σε κόκκινο φανάρι και δεν ρίσκαρε την παραβίασή του. Τότε σταμάτησε, πέταξε τα κλειδιά του αυτοκινήτου του από το παράθυρο και αφέθηκε στις αρχές.

Εμείς να του ευχηθούμε καλά ξεμπερδέματα και να καταλάβει γρήγορα πως δεν μπορεί να τρέχει έτσι σε δημοσίους δρόμους. Αν δεν τον ενδιαφέρει η δική του ζωή, τουλάχιστον ας σκεφτεί λίγο τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων. Και αυτό δεν ισχύει μόνο για τον νεαρό φυσικά, αλλά για όλους μας.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Έρχεται η ανοικτή Alfa Romeo Stelvio;

Χρειάστηκε να περάσουν μόλις δύο ημέρες από την παρουσίαση της ολοκαίνουργιας Alfa Romeo Stelvio για να δούμε την πρώτη, ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα της, στην οποία παρουσιάζεται ως Spyder, δηλαδή ως κάμπριο και είναι και πάλι πανέμορφη.

Η Alfa Romeo Stelvio είναι το δεύτερο μοντέλο της επίθεσης που ξεκίνησε η ιταλική μάρκα, μετά την Giulia – και φυσικά το πρώτο της SUV– ενώ στα άμεσα σχέδια της Alfa είναι να ενισχυθεί περαιτέρω η γκάμα της προκειμένου να αυξήσει κατά πολύ το μερίδιο αγοράς της.

Διαβάστε ακόμη: 8+1 νέες Alfa Romeo κηρύττουν πόλεμο στους Γερμανούς

Και αν και ακόμη είναι νωπές οι εικόνες από τη Stelvio, καθώς παρουσιάστηκε μόλις πριν από δύο ημέρες, αυτό δεν εμπόδισε τον άρχοντα της επεξεργασίας εικόνας X-Tomi από το να παρουσιάσει την ανοικτή έκδοση της Stelvio, ονόματι Spyder.

Η αλήθεια είναι πως τα SUV και τα crossover είναι σε μεγάλη ακμή το τελευταίο διάστημα και οι εταιρείες προσπαθούν να προσφέρουν όλο και περισσότερα αμαξώματα ως crossover. Μην ξεχνάμε πως η Land Rover έχει το Range Rover Evoque Convertible για παράδειγμα εδώ και καιρό στην γκάμα της.

Δείτε επίσης: Τα πάντα για την Alfa Romeo Stelvio

Παρόλα αυτά και σύμφωνα με το σχεδιασμό που έχει ανακοινωθεί από τους Ιταλούς, δεν υπάρχει στα πλάνα τους μια ανοικτή έκδοση της Stelvio. Αυτό όμως δεν εμπόδισε τον X-Tomi από το να κάνει τη φαντασία του πραγματικότητά και φυσικά δεν εμποδίζει και εμάς από το να απολαύσουμε το δημιούργημά του.

Εξάλλου δεν θα ήταν καθόλου άσχημο, να έβγαινε στην παραγωγή η Stelvio Spyder στην κορυφαία έκδοση Quadrifoglio με τον αλουμινένιο V6 BiTurbo κινητήρα των 2.9 λτ. ισχύος 510 ίππων κάτω από το καπό της και τετρακίνηση Q4 με ενεργό ενδιάμεσο κιβώτιο μεταφοράς ροπής με ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη νέας γενιάς και εμπρός διαφορικό.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Έρχονται 29 νέα μοντέλα Opel μέχρι το 2020

Μετά το Opel Mokka X και το Crossland X η Opel ανακοίνωσε πως έχει στα σκαριά και νέο μοντέλο, το οποίο θα ονομάζεται Grandland X και θα τοποθετείται προϊοντικά ανάμεσα στα δύο προαναφερθέντα crossover της, ενώ μέχρι το 2020 θα παρουσιάσει συνολικά 29 νέα μοντέλα!

Το Grandland X, σύμφωνα πάντα με την Opel θα διαθέτει σκληροτράχηλη εμφάνιση, καθίσματα τοποθετημένα ψηλότερα από ότι συνήθως για καλύτερη ορατότητα, ευρύχωρη καμπίνα και πλούσιο χώρο αποσκευών.

Διαβάστε ακόμη: Οδηγούμε το νέο Opel Mokka X

«Το όνομα Opel Grandland X συμβολίζει το πνεύμα της περιπέτειας που προτρέπει σε νέες εξερευνήσεις – στο αστικό τοπίο ή στην εξοχή. Το νέο μας crossover φαίνεται καταπληκτικό και θα προσελκύσει νέους πελάτες στη μάρκα Opel» δήλωσε η CMO της Opel, Τίνα Μίλερ.

Το Grandland X είναι μέρος της προϊοντικής επέλασης της Opel κατά τη διάρκεια της οποίας θα λανσαριστούν 29 νέα μοντέλα από το 2016 έως το 2020.

Το Opel Crossland X αναμένεται το πρώτο εξάμηνο του 2017 ενώ το Opel Grandland X το φθινόπωρο του 2017.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Το παλιότερο καινούργιο αυτοκίνητο κοστίζει 1,2 εκ. ευρώ

Στη φετινή έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες η Jaguar έκανε το παράδοξο, καθώς παρουσίασε το παλιότερο καινούργιο αυτοκίνητο που έχουμε δει ποτέ και δεν είναι άλλο από την XKSS, η οποία μεγαλούργησε τη δεκαετία του ΄50 και τώρα κύλησε εκ νέου από τη γραμμή παραγωγής.

Χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν 60 χρόνια προκειμένου να ολοκληρωθεί η παραγωγή της Jaguar XKSS, αφού η βρετανική μάρκα άνοιξε το χρονοντούλαπο της ιστορίας της προκειμένου να φτιάξει μέσα σε 18 μήνες ακόμη εννέα μονάδες του συγκεκριμένου μοντέλου.  Γιατί όμως εννέα μονάδες από το συγκεκριμένο μοντέλο;

Πολύ απλά επειδή τόσες μονάδες της Jaguar XKSS έλειπαν για να ολκληρωθεί η παραγωγή της. Συγκεκριμένα η Jaguar XKSS αποτελούσε την πολιτική έκδοση της αγωνιστικής D-Type, η οποία έμεινε στην ιστορία λόγω της νίκης της στο Le Mans. Η παραγωγή της ξεκίνησε το 1954 και τερματίστηκε αναπάντεχα το 1957 όταν ξέσπασε φωτιά στο εργοστάσιο, γεγονός που δεν της επέτρεψε να ολοκληρώσει την παραγωγή της. Κάτι που μόλις έγινε λοιπόν, με την παρουσίαση ενός εκ των εννέα αυτοκινήτων στην έκθεση του Λος Άντζελες.

Δείτε ακόμη: Πωλείται η θρυλική Lancia Delta HF Integrale Evoluzione 1 Martini 5

Η αναγεννημένη Jaguar XKSS κοστίζει 1,2 εκατομμύρια ευρώ και το αυτοκίνητο θα πωληθεί σε πιστούς πελάτες της εταιρείας οι οποίοι επιθυμούν να το προσθέσουν στη συλλογή τους. Φυσικά θεωρείται δεδομένο πως η Jaguar έχει σεβαστεί ακόμη και την τελευταία βίδα στην XKSS, θέλοντας να είναι το αυτοκίνητο ολόιδιο με αυτό που μεσουράνησε στα από το 1954 έως και το 1957.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Volkswagen e-Golf με 50% περισσότερο ρεύμα!

Το ανανεωμένο VW Golf που παρουσιάστηκε πριν από λίγες μέρες, κάνει την πρεμιέρα του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, όπου εμφανίζεται και το σημαντικά αναβαθμισμένο ηλεκτρικό e-Golf. 

Εκτός από τις αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση (φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρες) που του χαρίζουν πιο μοντέρνα εμφάνιση, το ανανεωμένο e-Golf διαθέτει διπλάσια σχεδόν αυτονομία. Μέσω της χρήσης νέων μπαταριών ιόντων-λιθίου των οποίων η χωρητικότητα αυξήθηκε από τις 24,2 kWh στις 35,8 kWh (αύξηση σχεδόν 50%), το ηλεκτρικό Golf μπορεί να διανύσει έως 200 χλμ. με μία μόνο φόρτιση. Ωστόσο, η αυτονομία του είναι παραμένει μικρότερη έναντι άλλων ηλεκτρικών μοντέλων που φτάνουν τα διπλάσια χιλιόμετρα.

Δείτε ακόμα: Έρχεται το VW Golf σε έκδοση crossover

Ο χρόνος φόρτισης διαφέρει ανάλογα τον τρόπο και σημείο φόρτισης, αφού μπορεί σε ένα σταθμό ταχείας φόρτισης να «γεμίσει» το 80% της μπαταρίας σε μία ώρα. Αναβαθμισμένος με την σειρά του είναι και ο ηλεκτροκινητήρας ισχύος 134 ίππων (+19 hp) και 290 Nm ροπής (+20 Nm). Από πλευράς επιδόσεων, το e-Golf επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε σχεδόν 9,6 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 150 χλμ./ώρα.

Την υψηλή τεχνολογία του e-Golf ενισχύουν με την σειρά τους ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων και η πολύ μεγάλη οθόνη των 12,3 ιντσών του συστήματος πολυμέσων στην κεντρική κονσόλα. Επίσης, υπάρχει και η πιο μικρή (αλλά μεγάλη και πάλι) οθόνη των 9,2 ιντσών.

Στον εξοπλισμό ασφαλείας και υποστήριξης του οδηγού προστέθηκαν πολλά σύγχρονα συστήματα, όπως είναι η αυτόνομη πέδηση με προειδοποίηση σύγκρουσης και με αναγνώριση πεζού.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Πωλείται Lancia Delta HF Integrale Evoluzione 1 «Martini 5»

Η εικονιζόμενη Lancia Delta HF Integrale Evoluzione 1 «Martini 5» εκτός από ένα θρυλικό μοντέλο, είναι και εξαιρετικά σπάνιο καθώς έχει κατασκευαστεί στη συγκεκριμένη έκδοση σε μόλις 400 μονάδες και είναι προς πώληση με μόλις 16.000 χλμ. στο οδόμετρο.

Σύμφωνα με τον οίκο πωλήσεων «αυτοκινητικών διαμαντιών», αν μπορούμε να το θέσουμε έτσι, Girardo & Co. η Lancia Delta HF Integrale Evoluzione 1 «Martini 5» στην οποία έχει βάλει πωλητήριο είναι το υπ’ αριθμόν 240 μοντέλο που κατασκευάστηκε, από τα συνολικά 400 που πέρασαν τη γραμμή παραγωγής. Στο κοντέρ της έχει σχεδόν 16.000 χλμ., από το τιμόνι της έχουν περάσει μόλις δύο ιδιοκτήτες, ενώ κύλησε από τη γραμμή παραγωγής το 1992.

Έχει συντηρηθεί αποκλειστικά σε συνεργεία της Lancia και τα πάντα επάνω της είναι γνήσια, ενώ περιλαμβάνονται ακόμη και τα εγχειρίδια αλλά και το κιτ με τα εργαλεία.

Δείτε επίσης: Η Mercedes-Maybach των 300.000 ευρώ

Για την ιστορία να πούμε πως η Lancia Delta HF Integrale Evoluzione 1 «Martini 5» ήταν μία ειδική έκδοση η οποία δημιουργήθηκε από την ιταλική μάρκα για να εορταστούν τα πέντε σερί πρωταθλήματα της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (WRC).

Η τιμή της δεν είναι ανακοινώσιμη, αλλά σε κάθε περίπτωση μπορείτε να θαυμάσετε το αυτοκίνητο μέσα από τις εικόνες και γιατί όχι, αν βρεθείτε ποτέ στο νοτιοδυτικό Λονδίνο να κάνετε μια βόλτα να το δείτε από κοντά στον οίκο Girardo & Co


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Το νέο Ford Fiesta έρχεται σε λίγες ημέρες

 

Η Ford ανακοίνωσε και επισήμως την ημερομηνία και τον τόπο παρουσίασης του νέου Fiesta. Μιας παρουσίασης η οποία θα γίνει με κάθε επισημότητα και θα παρευρεθούν σημαντικές προσωπικότητες της μάρκας, ακόμη και ο πρόεδρος και CEO της ο κύριος Mark Fields.

{loadposition Fordcarcenter}

Την 29η Νοεμβρίου διάλεξε η Ford για να πραγματοποιήσει τα αποκαλυπτήρια του νέου Fiesta. Η ειδική αυτή εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί προς τιμήν του μοντέλου της μάρκας θα λάβει χώρα στην Κολωνία (όπου και θα κατασκευάζεται για την ευρωπαϊκή αγορά) και παρόντες θα είναι μία σειρά από εξέχουσες προσωπικότητες της Ford. Κάτι που δείχνει αν μη τι άλλο, πόσο σημαντικό είναι το συγκεκριμένο μοντέλο για τη μάρκα.

Δείτε ακόμη: Νέο Mazda CX-5

Η νέα γενιά του Ford Fiesta, την οποία εδώ βλέπουμε σε κατασκοπευτική, ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα, στο εμπρός μέρος θα ακολουθεί τη σχεδίαση των υπόλοιπων μοντέλων της μάρκας, ενώ όπως λένε στη Ford οι μεγάλες αλλαγές θα είναι στο πίσω μέρος, καθώς και στο εσωτερικό.

Το τελευταίο θα ακολουθεί τα δεδομένα της εποχής, με οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων, σε περίοπτη θέση, καθώς και με πλήρως ανασχεδιασμένη κονσόλα αλλά και εξολοκλήρου αλλαγμένο πίνακα οργάνων.

Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η νέα Aston Martin Vanquish S

Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα που το εξοπλίζουν, κάτω από το καπό του νέου Ford Fiesta θα τοποθετούνται τόσο τρικύλινδρα όσο και τετρακύλινδρα μοτέρ, όπως συμβαίνει και με το τωρινό Fiesta εξάλλου, ενώ μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2018 θα πρέπει να περιμένουμε και το κορυφαίο Fiesta ST με ανάλογη ιπποδύναμη με αυτή του σημερινού μοντέλου, αλλά σημαντικά μικρότερο σε χωρητικότητα μοτέρ.

Περισσότερα λοιπόν σε περίπου δύο εβδομάδες, οπότε και θα δούμε επισήμως το νέο Ford Fiesta.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

H Stelvio χαιρετά τους Γερμανούς μέσα στο σπίτι τους (+vid)

 

Σύμφωνα με τους Ιταλούς η Alfa Romeo Stelvio, το πρώτο SUV της μάρκας, είναι ταυτόχρονα και το ταχύτερο που κατασκευάστηκε ποτέ, καθώς θα είναι το πιο γρήγορο στο Nurburgring, αφού σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνουν θα περάσει ακόμη και την Cayenne Turbo S.

Στο Σαλόνι αυτοκινήτου του Λος Άντζελες η Alfa Romeo παρουσίασε την Stelvio το πρώτο SUV στην πλούσια και πολυετή παρουσία της. Μάλιστα, οι Ιταλοί για να κάνουν ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση, επέδειξαν και την κορυφαία έκδοσή της, τη Stelvio Quadrifoglio, η οποία παίρνει πνοή από τον αλουμινένιο V6 BiTurbo κινητήρα των 2.9 λτ. ισχύος 510 ίππων.

Δείτε ακόμα: 8+1 νέες Alfa Romeo κηρύττουν πόλεμο στους Γερμανούς

Αυτός συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι κιβώτιο, ενώ το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο και με το καινούργιο Alfa DNA Pro. Αυτό διαθέτει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (Dynamic, Natural, Advanced Efficiency και Race), ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως έχει και το σύστημα τερτακίνησης Q4 όπως το ονομάζει η Alfa Romeo, να περιλαμβάνει ένα ενεργό ενδιάμεσο κιβώτιο μεταφοράς ροπής με ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη νέας γενιάς και εμπρός διαφορικό.

Αυτά λίγο πολύ τα ξέραμε όμως, ενώ αν θέλετε να μάθετε ακόμη περισσότερες λεπτομέρειες για την Alfa Romeo Stelvio μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ. Αυτό που δεν ξέραμε είναι ο χρόνος που οι Ιταλοί διατείνονται πως χρειάζεται το αυτοκίνητό τους για να γυρίσει το Nurburgring. Και σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζονται χρειάζεται περίπου 7 λεπτά και 59 δλ. Χρόνος που τοποθετεί τη Stelvio πρώτη στη σχετική λίστα με τα SUV και πάνω, έστω και οριακά, από την Porsche Cayenne Turbo S, η οποία έχει κάνει 7:59.74.

Δείτε στο παρακάτω video στο 16:40 τον Reid Beigland, αφεντικό της Alfa Romeo, να ανακοινώνει τον χρόνο της Stelvio (σύμφωνα με τις προσομοιώσεις των μηχανικών της μάρκας).  


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr