Αρχική Blog Σελίδα 309

Αγωνιστικό Mazda με 2λιτρο κινητήρα 600 ίππων

Στο σαλόνι αυτοκινήτου του Λος Άντζελες η Mazda εκτός από το νέο CX-5 έφερε και κάτι πιο… ακραίο και άκρως πολεμικό. Ο λόγος για το αγωνιστικό πρωτότυπο RT24-P το οποίο πραγματικά μάγεψε τα πλήθη και όχι άδικα.

Το αγωνιστικό πρωτότυπο της Mazda ονόματι RT24-P προορίζεται για τους αγώνες αντοχής της International Motor Sports Association (IMSA) που γίνονται στις ΗΠΑ και αποτελούν μία πιο προσιτή εναλλακτική για της εταιρείας σε σχέση με την κατηγορία LMP2, που συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής.

Η Mazda έχει σκοπό να πρωταγωνιστήσει στην κορυφαία κλάση Prototype στους αγώνες αντοχής της IMSA και η παρθενική της εμφάνιση θα γίνει στον 24ωρο αγώνα Daytona, εκεί ακριβώς δηλαδή που θα ντεμπουτάρει και η Porsche 911 RSR. Εξάλλου η αγορά της Β. Αμερικής είναι και η μεγαλύτερη για την Mazda και λογικό είναι να θέλει να διακριθεί σε ένα πρωτάθλημα που απευθύνεται σε αυτό το κοινό.

Δείτε ακόμα: Νέα Mazda MX-5 Global Cup και MX-5 Speedster Evolution

Η κωδική ονομασία του πρωτότυπου δεν θα μπορούσε να είναι τυχαία. Το RT24 αναφέρεται στο πρόγραμμα εκπαίδευσης οδηγών αγώνων της ιαπωνικής μάρκας και το P προέρχεται από τη λέξη Prototype.

Αν και άκρως αγωνιστικό πρωτότυπο, οι σχεδιαστές της Mazda κατάφεραν να βάλουν μερικές… λέξεις από τη σχεδιαστική γλώσσα KODO που μιλούν και τα μοντέλα παραγωγής τους, όπως το εμπρός μέρος με το σήμα της μάρκας και τα αμυγδαλωτά φώτα.

Το Mazda RT-24P αντλεί πνοή από ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 2.0 λτ. τετρακύλινδρο, το οποίο ξεπερνά σε απόδοση τους 600 ίππους και σύμφωνα με τους Ιάπωνες είναι τέρας αξιοπιστίας. Μένει λοιπόν να δούμε στην πράξη πως θα τα καταφέρουν.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Κινητήρας FreeValve 1.6Τ χωρίς εκκεντροφόρους με 260 hp!

O πρώτος κινητήρας FreeValve χωρίς εκκεντροφόρους επικεφαλής για ευρεία παραγωγή τοποθετήθηκε στο μοντέλο Qoros 3, που παρουσιάζεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου Κουανγκτσόου της Κίνας. Το μηχανικό σύνολο με την ονομασία «Qamfree» είχε κάνει πρώτη παρουσία στο Qoros 3 τον Απρίλιο του 2016, όμως αυτή τη φορά ανακοινώνεται απόδοσή του, λειτουργεί και είναι σε θέση να κινήσει το μικρομεσαίο χάτσμπακ.

Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο 1.6 λτ. Turbo ισχύος 230 ίππων και 320 Nm ροπής, το οποίο (σύμφωνα με την εταιρεία) προσφέρει 47% αύξηση της ιπποδύναμης, 45% πιο πολύ ροπή και 15% μείωση της κατανάλωσης σε σχέση με ένα παραπλήσιων χαρακτηριστικών κινητήρα αλλά με εκκεντροφόρους επικεφαλής.

Παράλληλα, ο FreeValve κινητήρας ο οποίος βρίσκεται πλέον κοντά στην παραγωγή, ζυγίζει 20 κιλά λιγότερα και είναι πιο χαμηλός κατά 50 χλστ. και με λιγότερο βάθος κατά 70 χλστ. από έναν αντίστοιχο με εκκεντροφόρους.

Δείτε και το βίντεο με τον Christian von Koenigsegg να αναλύει τον επαναστατικό αυτό κινητήρα:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Πρεμιέρα για τη νέα BMW Σειρά 1 Sedan

Η νέα BMW Σειρά 1 Sedan πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα της στην Έκθεση Αυτοκινήτου Κουανγκτσόου της Κίνας και υιοθετεί πολλά χαρακτηριστικά από τη BMW Concept Compact Sedan που είχε παρουσιαστεί στην ίδια Έκθεση το 2015.

{loadposition acs-bmw}

Η πιο οικογενειακή Σειρά 1 έχει εξελιχθεί από την κοινοπραξία BMW Group and BMW Brilliance Automotive Ltd και είναι σχεδιασμένη σύμφωνα με τα πρότυπα των κινέζων αγοραστών, όπου και προορίζεται να πωλείται αποκλειστικά. Οι σχεδιαστικές διαφορές που παρουσιάζει τόσο στο αμάξωμα, όσο και στο εσωτερικό σε σχέση με την χάτσμπακ Σειρά 1 είναι πολλές, ωστόσο παρά την προσθήκη του τρίτου όγκου παρουσιάζει ένα σπορτίφ προφίλ. Η BMW Σειρά 1 Sedan έχει μήκος 4.456 χλστ., πλάτος 1.803 χλστ., ύψος 1.446 χλστ. και μεταξόνιο 2.670 χλστ.

Διαβάστε ακόμα: Κόντρα BMW M135i VS Honda Civic Type R

Για την κίνηση της νέας σεντάν BMW Σειρά 1 υπάρχουν τα τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo μηχανικά σύνολα βενζίνης των 1.5 λτ. ισχύος 136 ίππων και 2.0 λτ. ισχύος 192 ή 231 ίππων, συνδυασμένα με έξι ή οκτώ ταχυτήτων αυτόματα κιβώτια Steptronic. Επιδόσεις δεν αναφέρονται, εκτός από την κατανάλωση που ξεκινά από τα 5,5 λτ./100 χλμ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Πραγματικές καταναλώσεις σε 20 δημοφιλή ντίζελ αυτοκίνητα

Η κατανάλωση αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς τομείς που εξετάζει ο αγοραστής ενός αυτοκινήτου, αφού ακόμα και το μισό λίτρο παραπάνω είναι αρκετά υπολογίσιμο, ειδικά για κάποιον που κάνει πολλά χιλιόμετρα.

Οι κατασκευαστές των αυτοκινήτων ανακοινώνουν για όλα τα μοντέλα καταναλώσεις για πόλη, εκτός πόλης και μεικτή, ωστόσο οι εργοστασιακές μετρήσεις απέχουν κατά πολύ από τις πραγματικές. Κάτι που γνωρίζουν οι κάτοχοι των αυτοκινήτων και ίσως αρκετοί νιώθουν εξαπατημένοι γιατί άλλα νούμερα καταναλώσεων είδαν στις τεχνικές προδιαγραφές και άλλα σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.

Πατήστε εδώ για τις «10 εντολές οικονομικής οδήγησης»

Γι’αυτό και οι εταιρείες από την πλευρά τους, από το 2017 και μετά θα ανακοινώνουν πιο ρεαλιστικές καταναλώσεις για τα μοντέλα τους, σύμφωνα με το νέο κύκλο μέτρησης Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures (WLTP), αντί του ισχύοντος New European Driving Cycle (NEDC).

Παρακάτω παραθέτουμε 20 δημοφιλή μοντέλα στη χώρα μας με κινητήρες πετρελαίου με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση και την πραγματική. Η δοκιμή που πραγματοποιείται από την Αγγλική εταιρεία Equa Index (με βάση δεδομένων 66.540 οχημάτων από το 2010) είναι τυποποιημένη και ίδια για κάθε μοντέλο. Διαρκεί πάνω από τρεις ώρες και τριάντα λεπτά και περιλαμβάνει επαναλαμβανόμενες διαδρομές αστικές, επαρχιακές και στον αυτοκινητόδρομο. Οι μέσες ωριαίες ταχύτητες που κινείται κάθε όχημα σε αυτές τις διαδρομές είναι περίπου 28 χλμ./ώρα, 56 χλμ./ώρα και 97 χλμ./ώρα. Επιπλέον γίνονται δοκιμές με σπορ οδήγηση, υψηλά φορτία και πιο οικολογική οδήγηση.

Δείτε εδώ πως να μετρήσετε την κατανάλωση του αυτοκινήτου σας

Κατανάλωση Εργοστασιακή   Πραγματική   Απόκλιση
Μάρκα μοντέλο λτ./100 χλμ. λτ./100 χλμ.  
BMW 116d 1.5 116 PS 3,7 5,5 +33%
BMW Χ1 sDrive18d 2.0 150 PS 4,1 5,8 +30%
Citroen C3 1.6 BlueHDi 75 PS 3,5 4,9 +29%
Fiat Panda 1.3 MTJ 95 PS 3,6 5,1 +30%
Ford Fiesta 1.5 TDCi 95 PS 3,2 5,9 +46%
Ford Focus 1.5 TDCi 120 PS 3,8 5,5 +31%
Mercedes A 180 d 1.5 109 PS 3,7 5,4 +31%
Nissan Qashqai 1.5D 110 PS 3,8 6,0 +36%
Opel Astra 1.6 CDTi 136 PS 3,8 5,6 +32%
Opel Corsa 1.3 CDTI 95 PS 3,1 5,3 +42%
Peugeot 208 1.6 BlueHDi 75 PS 3,5 5,1 +31%
Peugeot 308 1.6 BlueHDi 120 PS     3,8 4,9 +22%
Renault Clio 1.5 dCi 90 PS 3,3 5,0 +34%
Skoda Octavia 1.6 TDI 110 PS 3,8 5,6 +32%
Suzuki Vitara 1.6 DDiS 120 PS 4,0 5,3 +25%
Toyota Auris 1.4 D-4D 90 PS 3,4 5,4 +37%
Toyota Yaris 1.4 D-4D 90 PS 3,8 5,2 +27%
VW Golf 1.6 TDI 110 PS 3,8 5,5 +30%
VW Passat 1.6 TDI 120 PS 4,0 5,6 +28%
VW Polo 1.4 TDI 90 PS 3,6 5,3 +32%

 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Σύγκριση diesel Hyundai i20 vs Opel Corsa vs Toyota Yaris vs VW Polo

Τα μικρά ντίζελ αυτοκίνητα είναι δημοφιλή τόσο στην αγορά των καινούργιων όσο και των μεταχειρισμένων, αφού -εκτός άλλων πλεονεκτημάτων- προσφέρουν χαμηλό κόστος σε καύσιμα και συμφέρουν, όταν γίνονται αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως. Μεταξύ των best seller μικρών μεταχειρισμένων με κινητήρες πετρελαίου είναι το Hyundai i20 1.4 CRDi, το Opel Corsa 1.3 CDTΙ, το Toyota Yaris 1.4 D-4D και το VW Polo 1.2 TDI, τα οποία συγκρίνουμε σε όλους τους τομείς στις προγενέστερες ή  προ ανανέωσης εκδόσεις τους (μοντέλα του 2011), τα οποία διατίθενται σε σημαντικά χαμηλότερες τιμές από τα καινούργια.

Πιο οικονομικό σε τιμή το Hyundai i20 1.4 diesel

Συγκρίνοντας τα παραπάνω μοντέλα (του 2011) σε τιμές, σε πιο χαμηλές προσφέρεται το i20 1.4 CRDi, το οποίο κατά μέσο όρο κοστίζει περίπου 7.500 ευρώ. Αμέσως πιο ακριβό είναι το Corsa 1.3 CDTΙ που πωλείται γύρω στις 8.000 ευρώ, κοντά στα 8.700 ευρώ προσφέρεται το Yaris 1.4 D-4D, ενώ σε πιο υψηλές τιμές πωλείται το Polo 1.2 TDI (κατά μέσο όρο στις 9.300 ευρώ). Στον εξοπλισμό τους περιλαμβάνονται όλα τα βασικά στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας, ενώ το Polo είναι το μόνο που είχε στάνταρ και το ESP και το i20 εφοδιαζόταν με 6 αερόσακους.

Καλύτερα χαρακτηριστικά ο ντίζελ του Yaris

Ο 1.3 CDTi του Opel (προέλευσης Fiat) με την χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2 εμφανίζει πιο αισθητούς κραδασμούς και θόρυβο σε όλο το φάσμα των στροφών, ενώ το τράβηγμά του ικανοποιεί από τις 2.000 σ.α.λ. περίπου και άνω. Καλύτερη επιτάχυνση προσφέρει ο ντίζελ του Yaris, ο οποίος διαθέτει πιο πολιτισμένη λειτουργία, είναι ροπάτος από χαμηλά και ελαστικός. Ο κινητήρας του i20 εμφανίζει καλή ελαστικότητα στις μεσαίες κυρίως στροφές αφού χαμηλά και υπό συνθήκες φορτίου, παρουσιάζει μια σχετική υστέρηση απόκρισης αναγκάζοντας έτσι κάποιες φορές σε κατέβασμα σχέσης. Ο 1.2 TDI του Polo είναι ο λιγότερο δυνατός, ενώ μεγαλύτερο μειονέκτημά του είναι η έλλειψη δύναμης κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., κάτι που γίνεται αισθητό έως και ενοχλητικό κατά την εκκίνηση και ειδικά σε ανηφορικό δρόμο.

Κερδίζει ως σύνολο στο δρόμο το Yaris

Στο δρόμο, το Yaris 1.4 diesel είναι αυτό με τα πιο ομοιογενή χαρακτηριστικά σε όλους τους τομείς. Ο συνδυασμός του ροπάτου κινητήρα, της σχετικά σφιχτής αλλά άνετης ανάρτησης και το στιβαρό πλαίσιο συνθέτουν ένα ευχάριστο στην οδήγηση και ασφαλές αυτοκίνητο, το οποίο παράλληλα είναι ευκολοδήγητο και ευέλικτο. Ασφαλή οδική συμπεριφορά διαθέτει και το Polo με το στιβαρό πλαίσιο, την πιο μαλακή ανάρτηση και την αδιάφορη οδηγική αίσθηση. Η ανάρτηση του Corsa 1.3 CDTΙ αμβλύνει με καλό τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων, όμως η ποιότητα κύλισης δεν είναι τόσο καλή. O οδηγός του είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί την ισχύ του κινητήρα αλλά από το τιμόνι θα ζητηθεί περισσότερο βάρος και πληροφόρηση. Στο i20 1.4 diesel η ανάρτησή του προσφέρει καλή άνεση και ασφαλή οδική συμπεριφορά, ωστόσο η οδηγική αίσθηση είναι μέτρια, λόγω κυρίως του ασαφούς τιμονιού με τη μέτρια επαναφορά και αίσθηση.

Πιο προσεγμένο σε ποιότητα και πιο άνετα τα Yaris, Corsa

Στον τομέα της ποιότητας πιο προσεγμένο είναι το Polo, στο οποίο το παχύ αφρώδες υλικό που καλύπτει ολόκληρο σχεδόν το πάνω τμήμα του ταμπλό ενισχύει σημαντικά την εικόνα αυτή σε συνδυασμό με την στιβαρή συναρμογή των επιμέρους επιφανειών. Αρκετά καλό ποιοτικά είναι και το Toyota Yaris με τα συμπαγή σκληρά πλαστικά και το ανάλογου επιπέδου φινίρισμα. Καλή ποιότητα εμφανίζει και το i20, όπως και το Corsa με τις κάποιες μικροατέλειες στην συναρμογή. Από πλευράς χώρων και στα τέσσερα μικρά αυτοκίνητα οι φιλοξενούμενοι εμπρός και δύο ακόμα ενήλικοι στο πίσω κάθισμα θα μετακινηθούν χωρίς παραχωρήσεις. Πιο ευρύχωρο είναι το Yaris μαζί με το Corsa, διαθέτοντας περισσότερο χώρο για τα πόδια πίσω. Για τις αποσκευές πιο πολύ χώρο προσφέρει το i20 με 295 λίτρα, ενώ τα υπόλοιπα μοντέλα ακολουθούν με μικρή διαφορά.

Διαβάστε ακόμα τις δοκιμές των Hyundai i20 1.4 CRDi, Opel Corsa 1.3 CDTΙ, Toyota Yaris 1.4 D-4D και το VW Polo 1.4 TDI.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*        
Μοντέλο i20 1.4 CRDi    Corsa 1.3 DTE     Yaris 1.4 D-4D     Polo 1.2 TDI
Κυβισμός (κ.εκ.)  1.396 1.248 1.364 1.199
Ταχύτητες 6 5 6 5
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)  90/4.000 95/4.000 90/3.800 75/4.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)  220/1.500 190/1.750 205/1.800 180/2.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)  13,5 12,3 10,8 13,9
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)    174 177 175 170
Βάρος (κιλά) 1.115 1.160 1.060 1.150
Χώρος αποσκευών (λτ.) 295 285 286 280
Κατανάλωση – CO2*        
Μοντέλο i20 1.4 CRDi     Corsa 1.3 DTE    Yaris 1.4 D-4D    Polo 1.2 TDI
Αστική (λτ./100 χλμ.) 4,9 4,2 4,8 4,6
Υπεραστική (λτ./100 χλμ.)    3,6 3,1 3,4 3,3
Μεικτή (λτ./100 χλμ.) 4,1 3,5 3,9 3,8
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)    106 94 103 99
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)    103,88 85,6 100,94 89,1
* Εργοστασιακές μετρήσεις        


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Σβήνει 30.000 υπαλλήλους της η Volkswagen

Στον απόηχο του dieselgate και στην προσπάθειά της να μειώσει τα έξοδα όσο το δυνατόν περισσότερο η VW κατάφερε τελικά να έρθει σε συμφωνία με τα εργατικά συνδικάτα για την περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας την επόμενη 5ετία. 

Αν και η μάχη της VW με τα εργατικά συνδικάτα στην Γερμανία ήταν σκληρή, επικράτησε τελικά η λογική και οι δύο πλευρές κατάφεραν να βρουν τη χρυσή τομή. Έτσι συμφωνήθηκε μείωση του εργατικού δυναμικού της γερμανικής μάρκας μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια κατά 30.000 άτομα, από τα συνολικά 600.000 που απασχολεί, ενώ η αποχώρηση των υπαλλήλων θα γίνει μέσω συνταξιοδότησής τους. Από τα 30.000 άτομα που θα αποχωρήσουν από τη γερμανική εταιρεία, τα 23.000 αφορούν την περικοπή θέσεων αποκλειστικά στη Γερμανία.

Δείτε επίσης: Απίστευτο VW Golf 740+ ίππων (+video)

Με την κίνηση αυτή η VW ευελπιστεί πως θα εξοικονομήσει περίπου 3,7 δισ. ευρώ ετησίως, χρήματα που θα χρησιμοποιήσει τόσο για να πληρώσει τα… σπασμένα που άφησε πίσω του το dieselgate, όσο και για να επενδύσει στην εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων για το άμεσο μέλλον.

Μάλιστα η γερμανική μάρκα έχει συμφωνήσει με τα συνδικάτα προκειμένου να δημιουργήσει στο μέλλον 9.000 νέες θέσεις εργασίας, που θα απασχοληθούν με την εξέλιξη και την παραγωγή των ηλεκτρικών μοντέλων.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

H Toyota δεν έχει πει την τελευταία της λέξη

Η Toyota είναι ηγετική εταιρεία στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, όχι μόνο όσον αφορά τις πωλήσεις αλλά και τις τεχνολογίες που παρουσιάζει όπως τα υβριδικά μοντέλα της αλλά και το Mirai με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Τι γίνεται όμως με τα ηλεκτρικά; 

Η Toyota είναι έτοιμη να λανσάρει τον ερχόμενο μήνα μία νέα start-up εταιρεία, η οποία θα έχει ως στόχο της την εξέλιξη και δημιουργία ηλεκτρικών οχημάτων. Σύμφωνα μάλιστα με την ιαπωνική εφημερίδα Nikkei, στην εταιρεία αυτή, η οποία ακόμη δεν έχει ονομαστεί κάπως, θα δουλεύουν μόλις τέσσερα άτομα, με πρόσβαση όμως σε όλη την τεχνογνωσία και τους τομείς της Toyota.

Δείτε επίσης: Η γυναίκα με το Toyota GT86 των 1.800+ ίππων

Μάλιστα, σύμφωνα πάντοτε με την ιαπωνική εφημερίδα το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Toyota θα είναι έτοιμο το 2020  και θα έχει αυτονομία μεγαλύτερη των 300 χιλιομέτρων.

Η επίσημη ανακοίνωση της Toyota αναφέρει πως «η νέα εταιρεία μας θα βασιστεί στην τεχνογνωσία μας προκειμένου να επιταχυνθεί η παραγωγή των ηλεκτρικών μοντέλων μας και να είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα διαθέσιμα».

Θα μπορούσε να πει κανείς πως η Toyota κάνει στροφή όσον αφορά το μέλλον των μηδενικών ρύπων στην αυτοκίνηση καθώς έχει βασίσει πολλά στο υδρογόνο. Όμως φαίνεται πως οι υποδομές δεν την βοηθούν και έτσι ετοιμάζει ηλεκτρικά για μια πιο… άμεση εναλλακτική λύση μηδενικών ρύπων, για το κοντινό μέλλον τουλάχιστον. 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η γυναίκα με το Toyota GT86 των 1.800+ αλόγων (+video)

Αυτό το όχι και τόσο… Toyota GT86 είναι ένας πύραυλος εδάφους-εδάφους, ο οποίος κρύβει κάτω από το αμάξωμά του 1.800+ άλογα και κάνει το 400άρι σε μόλις 7,3 δλ.

Προφανώς, όταν έχεις βάλει ως στόχο να κάνεις το 400άρι σε χρόνο που δεν ξεφεύγει πολύ από τα 7,0 δλ. τότε εύκολα γίνεται αντιληπτό πως χρειάζεσαι ένα βαριά βελτιωμένο αυτοκίνητο. Όπως αυτό εδώ το Toyota GT86, το οποίο θυμίζει GT86 μόνο στο αμάξωμά του.

Κάτω από αυτό κρύβεται ένας βελτιωμένος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 4.0 λτ. ο οποίος είναι δημιούργημα της JW Automotive και αποδίδει κάτι παραπάνω από 1.800 ίππους.

Αν τώρα συνυπολογίσουμε και το γεγονός πως το αυτοκίνητο ζυγίζει μόλις 1.312 κιλά, τότε καταλαβαίνουμε γιατί το συγκεκριμένο Toyota GT86 κάνει τέτοιους χρόνους.

Το καλύτερο το αφήσαμε για το τέλος, καθώς πρέπει να αναφέρουμε πως το αυτοκίνητο ανήκει σε μία γυναίκα οδηγό, που δεν είναι άλλη από τη Νίκη Χέπμπερν, η οποία φυσικά είναι και στο τιμόνι κατά τη διάρκεια των αγώνων. Είπες κάτι;

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Lambοrghini Aventador SV έγινε σμπαράλια

 

Στην Πάρμα της Ιταλίας άφησε την τελευταίας της… πνοή αυτή η Lamborghini Aventador SV η οποία είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα με αποτέλεσμα ο οδηγός της να χάσει τον έλεγχο και να τη διαλύσει.

Οι εικόνες από την τρακαρισμένη Lamborghini Aventador SV, η οποία κείτεται διαλυμένη στο οδόστρωμα μετά από ατύχημα με πολλά χλμ./ώρα σε ιταλικό αυτοκινητόδρομο, μπορεί να είναι τρομακτικές δεν θα πρέπει όμως να μας προβληματίσουν για τα επίπεδα ασφάλειας των σημερινών supercars.

Δείτε επίσης: Άμπαλος καταστρέφει τη Shelby Cobra GT500 (+video)

Και αυτό γιατί μπορεί η Lamborghini να μοιάζει κομμένη, θα παρατηρήσετε όμως πως η καμπίνα επιβατών έχει μείνει άθικτη. Και αυτό έχει γίνει εξαιτίας αυτού ακριβώς του σχεδιασμού που έχουν υιοθετήσει πλέον τα σύγχρονα υπεραυτοκίνητα προκειμένου να προστατέψουν όσο το δυνατόν περισσότερο τους επιβάτες τους. 

Και το σημαντικό σε αύτη την περίπτωση, αλλά και σε κάθε ανάλογη περίπτωση, είναι πως η Lamborghin Aventador SV παρά τις σοβαρές ζημιές που υπέστη, κατάφερε να προστατέψει τους επιβάτες της, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Το SEAT Ateca θα αποκτήσει και έκδοση Cupra

H SEAT έχει ανακοινώσει εδώ και μερικούς μήνες πως θα υπάρξει και «καυτή» έκδοση του Ateca, η οποία φυσικά θα φέρει την ονομασία Cupra και αυτή τη φορά έρχονται κατασκοπευτικές εικόνες να μας αποδείξουν του λόγου το αληθές.  

Μπορεί η SEAT να έχει ήδη ενημερώσει τον αυτοκινητικό κόσμο πως ετοιμάζει γρήγορη, σπορ έκδοση του Ateca, η οποία θα φέρει την ονομασία Cupra, μέχρι σήμερα όμως δεν είχαμε δει κάποια εικόνα του. Αυτή τη φορά ο κατασκοπευτικός φακός κατάφερε να συλλάβει το SEAT Ateca Cupra σε δημόσιο δρόμο κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης και να μας δώσει μία εικόνα από το τι ετοιμάζουν οι Ισπανοί.

Όπως φαίνεται λοιπόν από τις πρώτες αυτές εικόνες, το αυτοκίνητο έχει ματ χρώμα, κόκκινες δαγκάνες φρένων τα οποία πιθανότατα είναι Brembo αλλά και τέσσερεις απολήξεις εξάτμισης. 

Δείτε επίσης: Η κάμπριο έκδοση της Alfa Romeo Stelvio

Εκτός όμως από αυτές τις εμφανείς αλλαγές, από τις εικόνες γίνεται επίσης φανερό πως το αυτοκίνητο θα έχει άλλο σετάρισμα στην ανάρτηση, καθώς η απόστασή του από το έδαφος είναι μειωμένη.

Κάτω από το καπό του SEAT Ateca Cupra θα πρέπει να περιμένουμε τον 2.0 λτ. υπερτροφοδοτούμενο TSI βενζινοκινητήρα, ο οποίος θα αποδίδει 300 ίππους, ενώ το πιθανότερο είναι πως η κίνηση θα περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω συστήματος Haldex τελευταίας γενιάς και κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG.

Το πότε θα είναι έτοιμο για κυκλοφορία το μοντέλο της SEAT, ακόμη δεν είναι γνωστό, οι πληροφορίες πάντως κάνουν λόγο για το δεύτερο τρίμηνο του 2017, οπότε και θα παρουσιαστεί επισήμως.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ίδια με πέρυσι τα τέλη κυκλοφορίας 2017;

Εδώ και περίπου ένα μήνα στελέχη τη κυβέρνησης κάνουν λόγο για διαφοροποιημένα τέλη κυκλοφορίας, διορθώσεις σε αδικίες κ.λ.π. Τελικά μάλλον δεν προλαβαίνουν να κάνουν αλλαγές και θα πληρώσουμε τα ίδια με πέρυσι όπως λένε οι τελευταίες πληροφορίες.

Τα τέλη κυκλοφορίας του 2017 αναμένεται να είναι ίδια με αυτά του 2016, καθώς όπως φαίνεται η κυβέρνηση δεν μπορεί ή δεν θέλει να προβεί σε αλλαγές. Έτσι και φέτος όπως όλα δείχνουν τα τέλη κυκλοφορίας θα χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες, ανάλογα με την παλαιότητα του αυτοκινήτου και τις εκπομπές CO2, ενώ θα απαλλάσσονται τα Ι.Χ. που ταξινομήθηκαν μετά την 01/11/2010 και εκπέμπουν έως 90 γρ./χλμ. CO2.

Διαβάστε περισσότερα νέα για τα τέλη κυκλοφορίας εδώ

Ακολουθούν παρακάτω αναλυτικοί πίνακες με όλα τα ποσά των τελών κυκλοφορίας 2016, τα οποία αναμένεται να παραμείνουν ίδια για το 2017:

Ταξινομήσεις έως το 2000  
Κυβισμός (κ.εκ.)     Ποσά (€)
έως 300 22
301-785 55
786-1.071 120
1.072-1.357 135
1.358-1.548 225
1.549-1.738 250
1.739-1.928 280
1.929-2.357 615
2.358-3.000 820
3.001-4.000 1.025
4.001 και άνω 1.230
   
Από το 2001 έως το 2005  
Κυβισμός (κ.εκ.)     Ποσά (€)
έως 300 22
301-785 55
786-1.071 120
1.072-1.357 135
1.358-1.548 240
1.549-1.738 265
1.739-1.928 300
1.929-2.357 630
2.358-3.000 840
3.001-4.000 1.050
4.001 και άνω 1.260
   
Από το 2006 και μετά  
Κυβισμός (κ.εκ.)     Ποσά (€)
έως 300 22
301-785 55
786-1.071 120
1.072-1.357 135
1.358-1.548 255
1.549-1.738 280
1.739-1.928 320
1.929-2.357 690
2.358-3.000 920
3.001-4.000 1.150
4.001 και άνω 1.380
   
Ταξινομήσεις από 1/11/2010   
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) Ποσά (€/γρ. CO2)
0-90 0
91-100 0,90
101-120 0,98
121-140 1,20
141-160 1,85
161-180 2,45
181-200 2,78
201-250 3,05
251 και άνω 3,72


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Έτρεχε με 334 χλμ./ώρα, παραδόθηκε όταν τον έπιασε κόκκινο

Όλοι μας κάναμε τρέλες στα νιάτα μας, αλλά οι περισσότεροι από εμάς δεν είχαμε καν αυτοκίνητο. Πόσο μάλλον μια Mustang GT 5.0 λτ. V8, όπως ο 19χρονος ο οποίος συνελήφθη, μετά από καταδίωξη που είχε με τις αρχές, να οδηγεί με 334 χλμ./ώρα.

Η ιστορία που μας έρχεται από τις Η.Π.Α. είναι λίγο παράξενη αλλά πέρα για πέρα αληθινή. Ο νεαρός εικονιζόμενος ονόματι Έκτορ Φρέιρ, συνελήφθη από τις αρχές να οδηγεί τη Mustang του με 334 χλμ./ώρα. Ταχύτητα εξωφρενική ακόμη και για Mustang GT 5.0 λτ. V8. Κάτι που σημαίνει πως ο εν λόγω νεαρός είχε κάνει στο αυτοκίνητό του αρκετές μετατροπές, ενώ σίγουρα είχε αφαιρέσει και τον περιοριστή ταχύτητας.

Δείτε επίσης: Video – Άμπαλος καταστρέφει Mustang Selby Cobra GT500

Η ιστορία φυσικά ξεκίνησε πιο… ήπια, καθώς όταν τον έπιασε για πρώτη φορά το ραντάρ της αστυνομίας, είχε στο κοντέρ του 135 χλμ./ώρα. Όμως δεν θέλησε να συμμορφωθεί και ξεκίνησε έτσι η καταδίωξη, από τους αστυνομικούς. Και κάπως έτσι, στην προσπάθειά του να τους ξεφύγει, έφτασε σε αυτή την ιλιγγιώδη ταχύτητα.

Τελικά η καταδίωξη έλαβε τέλος, όταν ο νεαρός αναγκάστηκε να παραδοθεί… αφού έπεσε σε κόκκινο φανάρι και δεν ρίσκαρε την παραβίασή του. Τότε σταμάτησε, πέταξε τα κλειδιά του αυτοκινήτου του από το παράθυρο και αφέθηκε στις αρχές.

Εμείς να του ευχηθούμε καλά ξεμπερδέματα και να καταλάβει γρήγορα πως δεν μπορεί να τρέχει έτσι σε δημοσίους δρόμους. Αν δεν τον ενδιαφέρει η δική του ζωή, τουλάχιστον ας σκεφτεί λίγο τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων. Και αυτό δεν ισχύει μόνο για τον νεαρό φυσικά, αλλά για όλους μας. 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr