Αρχική Blog Σελίδα 308

To νέο SEAT Leon CUPRA θα είναι ακόμη πιο δυνατό

Η SEAT πριν λίγους μήνες παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του Leon και όπως είναι λογικό η ανανέωση αυτή θα επηρεάσει θετικά όλη την γκάμα του. Ακόμη και την κορυφαία του έκδοση που φέρει την ονομασία CUPRA και θα είναι πιο δυνατή από ποτέ.

Στα 300 άλογα θα φτάσει η ιπποδύναμη του SEAT Leon CUPRA σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, τιμή που το καθιστά ακόμη πιο δυνατό και προφανώς πιο γρήγορο, από το κορυφαίο αυτή τη στιγμή Leon CUPRA 290.

Και σε αυτή την περίπτωση το ισπανικό μοντέλο θα παίρνει πνοή από τον 2.0 λτ. TFSI από τον οποίο, από ότι φαίνεται, οι μηχανικοί της μάρκας κατάφεραν να βγάλουν ακόμη δέκα αξιόπιστα άλογα. Κάτι που ήταν αναπόφευκτο, προκειμένου να μείνουν στο κυνήγι της πρωτιάς στην κατηγορία των hothatch, αφού δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η Renault ετοιμάζει και αυτή το κορυφαίο Megane RS, το οποίο οι Γάλλοι συνάδελφοι λένε πως θα έχει 300 ίππους, ίσως και παραπάνω.

Διαβάστε ακόμη: Έρχεται το νέο Renault Megane RS

Όπως είναι φυσικό, η αύξηση της ισχύος στο νέο Leon CUPRA θα συνοδεύεται από μικροαλλαγές στο στήσιμο του αυτοκινήτου, όπως στην ανάρτηση αλλά και στο σύστημα διεύθυνσης, θα υπάρχουν μεγαλύτερα φρένα, ενώ σχεδιαστικά θα δούμε τις αλλαγές που είδαμε και στα… ταπεινότερα Leon (ανασχεδιασμένα εμπρός LED φώτα, νέο multimedia, πλουσιότερος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας).

Το νέο και πιο ισχυρό Leon CUPRA θα είναι έτοιμο την άνοιξη του 2017, σε 3θυρο, 5θυρο και στέισον βάγκον αμάξωμα, ενώ θα το δούμε και σε τετρακίνητες εκδόσεις.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Έτσι θα μοιάζει το νέο Renault Clio πέμπτης γενιάς

Το υπάρχον Renault Clio, το οποίο βρίσκεται στην τέταρτη γενιά του είναι στα… τελευταία του, καθώς πριν λίγο καιρό δέχθηκε μία μικρή ανανέωση και όπως είναι λογικό μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα πρέπει να περιμένουμε τον διάδοχό του. Εξάλλου ο αντιπρόεδρος της γαλλικής μάρκας Laurens van den Acker επιβεβαίωσε πως ήδη εργάζονται επάνω στο νέο Clio. Το πώς θα μοιάζει αυτό, το βλέπουμε στις παραπάνω, ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες.

Όπως φαίνεται, τουλάχιστον στις ανεπίσημες αυτές φωτογραφίες, το εμπρός μέρος έχει αρκετά στοιχεία από αυτά που είδαμε στο νέο Megane, με τα LED φώτα να είναι τοποθετημένα κατακόρυφα και να φτάνουν έως χαμηλά στον προφυλακτήρα, ενώ το καπό είναι πιο μυώδες.

Στο προφίλ του αυτοκινήτου φαίνεται ξεκάθαρα πως οι χειρολαβές των πίσω θυρών είναι κρυμμένες και δίνουν έτσι την αίσθηση 3θυρου αμαξώματος. Προχωρώντας στο πίσω μέρος, συναντάμε και εκεί στοιχεία από το Megane και συγκεκριμένα τα φώτα τα οποία ξεκινούν από τους «ώμους» του αυτοκινήτου (πάνω από τα πίσω φτερά δηλαδή) και εκτείνονται μέχρι το σήμα της μάρκας, στο κέντρο της πέμπτης πόρτας.

Διαβάστε επίσης: Τα πάντα για το νέο Renault Megane RS των 300+ ίππων

Μεγάλες θα είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό του νέου Renault Clio, κάτι το οποίο αποτυπώνεται ξεκάθαρα και στην εικόνα. Ο πίνακας οργάνων θα είναι εξολοκλήρου ψηφιακός (τουλάχιστον στις ακριβές εκδόσεις του), ενώ στο κέντρο του ταμπλό θα υπάρχει οθόνη και πάνελ αφής για τον χειρισμό του συστήματος πολυμέσων καθώς και για τον έλεγχο του κλιματισμού. Νέος θα είναι και ο σχεδιασμός του τιμονιού, το οποίο εδώ βλέπουμε με δύο μπράτσα, επίπεδο κάτω μέρος και γεμάτο χειριστήρια. Αν σας θυμίζει κάτι όλο αυτό το σκηνικό στο εσωτερικό δεν κάνετε λάθος, καθώς έχει μεταφερθεί από το Renault Trezor, το οποίο παρουσιάστηκε στην περασμένη έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού.

Το νέο Renault Clio πέμπτης γενιάς θα είναι βασισμένο στην πλατφόρμα CMF-B της γαλλικής μάρκας και θα παρουσιαστεί λίγο μετά το Megane RS. Το πιθανότερο πάντως, σύμφωνα τουλάχιστον με τα γαλλικά μέσα, είναι να το δούμε στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού το 2018, με την εμπορική του καριέρα να ξεκινά λίγο πριν το 2019.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Οι Ιάπωνες έκαναν και πάλι το θαύμα τους (+video)

 

Ο Ιάπωνες φημίζονται για την εργατικότητά τους αλλά και την αποτελεσματικότητά τους και η επισκευή αυτής εδώ της καταβόθρας είναι ακόμη μία απόδειξη των παραπάνω. 

Ο συγκεκριμένος δρόμος στον οποίο θα δούμε στο video βρίσκεται στην πόλη Φοκουόκα και πριν από μερικές ημέρες άνοιξε σε αυτόν μία τεράστια τρύπα 15 μέτρων βάθους και διαμέτρου 30 μέτρων.

Δείτε επίσης: Έρχεται ο πρώτος αυτοκινητόδρομος χωρίς διόδια στην Ελλάδα

Για κάθε άλλη χώρα, πόσο μάλλον για τη δική μας, η επισκευή του θα ήταν θέμα μηνών, για να μην πούμε ετών… Στην Ιαπωνία όμως τα συνεργεία και οι αρμόδιες υπηρεσίες επέδειξαν άψογα αντανακλαστικά, στήθηκαν στο σημείο άμεσα και δουλεύοντας νυχθημερόν για πέντε μέρες και πέντε νύχτες, κατάφεραν να δώσουν και πάλι το δρόμο στην κυκλοφορία.

Και όχι δεν μιλάμε για μισοδουλειές… Ο δρόμος είναι όπως και πριν χωρίς να έχουν αφήσει καμία απολύτως εκκρεμότητα.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Έξι νέα Audi R8 και Q7 για την αστυνομία του Ντουμπάι

Στο Γενικό Αρχηγείο της Αστυνομίας του Ντουμπάι προστέθηκαν έξι νέα αυτοκίνητα υψηλών προδιαγραφών, τα οποία είναι τέσσερα Q7 και δύο R8. Μαζί και με τα υπόλοιπα supercars που διαθέτει στον στόλο των περιπολικών, όπως είναι τα μοντέλα Porsche 918 Spyder, Bugatti Veyron, Lamborghini Aventador, McLaren MP4-12C, Aston Martin One-77, Mercedes SLS AMG, Bentley Continental, BMW i8, Lexus RC F κ.λπ., η αστυνομία του Ντουμπάι έχει τα πιο πολυπόθητα περιπολικά στον κόσμο.

Τα νέα αυτά «σούπερ» περιπολικά θα ενισχύσουν περεταίρω την ασφάλεια του εμιράτου, ενώ παράλληλα στόχος της αστυνομίας του Ντουμπάι είναι να προσεγγίσει τους νέους και ειδικά τους νέους, για την ασφάλεια της κυκλοφορίας στους δρόμους.

Δείτε ακόμα: Περιπολικό BMW i8 για την αστυνομία της Αυστραλίας

Τα δύο Audi R8 είναι τα στάνταρ μοντέλα με τον V10 κινητήρα των 5.2 λτ. ισχύος 540 ίππων και 540 Nm ροπής, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα. Όσο για τα Audi Q7, μη φανταστείτε ότι επιλέχθηκε ντίζελ μοντέλο, αλλά βενζίνης με τον 3.0 TFSI κινητήρα απόδοσης 333 ίππων και 440 Nm ροπής. Το μεγάλο και πολυτελές SUV επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Αυτοκινητόδρομος χωρίς διόδια στην Ελλάδα

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του υπουργείου Υποδομών, που εγκρίθηκε πρόσφατα, από την αρμόδια διυπουργική μεγάλων έργων, θα υπάρξει στη χώρα μας αυτοκινητόδρομος χωρίς διόδια.

Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ), μήκους περίπου 300 χιλιομέτρων θα είναι ο πρώτος αυτοκινητόδρομος χωρίς διόδια στην Ελλάδα, σύμφωνα τουλάχιστον με τον σχεδιασμό του υπουργείο Υποδομών.

Ο συγκεκριμένος αυτοκινητόδρομος θα ξεκινά από το Καστέλι Κισσάμου και θα καταλήγει στη Σητεία. Προκειμένου όμως να γίνει χωρίς την ύπαρξη διοδίων, η κυβέρνηση ετοιμάζεται να υιοθετήσει μια διαφορετική συνταγή –έχει δοκιμαστεί στο παρελθόν στην Ε.Ε.- με σύμμαχο την ευρωπαϊκή εμπειρία. Εξάλλου έχοντας και ως δεδομένη τη διστακτικότητα του τραπεζικού συστήματος να χρηματοδοτήσει αυτοκινητοδρόμους, λόγω του αμαρτωλού παρελθόντος, οι επιλογές δεν είναι και πολλές.

Διαβάστε επίσης: Τέλη κυκλοφορίας 2017 – Τι θα πληρώσουμε φέτος

Αυτό που θα ισχύσει λοιπόν στο συγκεκριμένο έργο προβλέπει πως το δημόσιο με εθνικούς πόρους ή δάνεια θα πληρώνει την συμβολή του τμηματικά κατά την περίοδο λειτουργίας, μέχρι και τη λήξη της σύμβασης, υιοθετώντας πολύ αυστηρούς όρους αποπληρωμής που γίνονται με βάση την διαθεσιμότητα αλλά και την ποιότητα των υπηρεσιών. Κάτι εντελώς διαφορετικό από ότι ίσχυε μέχρι τώρα στα δημόσια έργα στην Ελλάδα. Οι συμβάσεις σχεδόν ποτέ δεν τηρούνταν, υπήρχαν υπερβάσεις προϋπολογισμών, κακής ποιότητας κατασκευές και αποκλίσεις από τα χρονοδιαγράμματα.

Με το νέο μοντέλο, οι παραπάνω… συνήθειες όχι μόνο αλλάζουν αλλά και τιμωρούνται, καθώς οι εργολάβοι θα πληρώνουν «πέναλτι» για κάθε καθυστέρηση ή αστοχία, που σημαίνει πως θα λαμβάνουν λιγότερα χρήματα από αυτά που προέβλεπε η αρχική συμφωνία.

Μένει λοιπόν να δούμε αν θα γίνει πράξη ο πρώτος αυτοκινητόδρομος στη χώρα μας χωρίς διόδια ή αν θα παραμείνει εξαγγελία.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο κινέζικο κόμπακτ SUV σχεδιασμένο από τον Pininfarina

Πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου Κουανγκτσόου της Κίνας κάνει το νέο SUV μοντέλο SEM DX3, το οποίο είναι σχεδιασμένο από το διάσημο ιταλικό οίκο Pininfarina (ο οποίος ανήκει σε μεγάλο ποσοστό στη Mahindra εδώ και ένα χρόνο). Να υπενθυμίσουμε ότι η κινεζική εταιρεία SEM (South East Motor) είχε παρουσιάσει τον Απρίλιο του 2015 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, το μεγαλύτερο SUV μοντέλο της DX7.

Το SEM DX3 παρουσιάζει ενδιαφέρουσα σχεδίαση στο αμάξωμά του, συνδυάζοντας αισθητικά στοιχεία που έχουμε δει από άλλα SUV μοντέλα, τόσο μπροστά, όσο στο πλάι και πίσω. Αντίστοιχα και το μοντέρνο εσωτερικό του διαθέτει γνώριμα χαρακτηριστικά, όπως είναι οι στρογγυλοί αεραγωγοί, η μινιμάλ κονσόλα με την οθόνη αφής και το ντιζάιν του ταμπλό. Παράλληλα, από τη φωτογραφία του εσωτερικού διακρίνονται άνετοι χώροι για τους επιβάτες.

Για την κίνηση του SEM DX3 υπάρχει ένα τούρμπο μηχανικό σύνολο βενζίνης 1.5 λτ., συνδυασμένο με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων ή με ένα αυτόματο CVT.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Διάσημος σχεδιαστής μόδας πουλάει την Ferrari Enzo του

Ο πρόγονος της Ferrari LaFerrari, η άκρως εντυπωσιακή σε σχεδιασμό και επιδόσεις Ferrari Enzo, ήταν και παραμένει ένα από τα πιο εικονικά αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας. Συνολικά μόνο 400 Enzo κατασκευάστηκαν (η τελευταία δωρίστηκε στον Πάπα Βενέδικτο το 2005) και ακόμα πιο λίγες κυκλοφορούν στους δρόμους σήμερα.

Μία από αυτές είχε αγοραστεί από το διάσημο σχεδιαστή μόδας Tommy Hilfiger, είναι κατασκευασμένη το Μάιο του 2003 και το οδόμετρό της έχει γράψει μόλις 3.622 μίλια (5.830 χλμ.). Από τις φωτογραφίες φαίνεται ότι η συγκεκριμένη Enzo μοιάζει λες και βγήκε πρίν από λίγο καιρό από το εργοστάσιο, αφού βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό.

Δείτε ακόμα: «Διάφανη» Ferrari Enzo πωλείται για 3,1 εκατομμύρια ευρώ!

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι η Enzo εφοδιάζεται με V12 6.0 λτ. κινητήρα απόδοσης 660 ίππων και 657 Nm ροπής, ο οποίος επιταχύνει το αμάξωμα των 1.255 κιλών από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 350 χλμ./ώρα.

Εκτιμώμενη τιμή δεν αναφέρεται από τον οίκο δημοπρασιών RM Sotheby’s, ωστόσο λόγω και της κατάστασης που βρίσκεται το αυτοκίνητο υπολογίζεται να φτάνσει η ακόμα και ξεπεράσει τα 3 εκατομμύρια ευρώ!


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

BMW M4 700 PS με μπαγκαζιέρα από ανθρακόνημα!

Για τη BMW M4 έχουμε αναφερθεί πολλές φορές, τόσο όπως διατίθεται από το εργοστάσιο, όσο και με μετατροπές που προσφέρουν διάφοροι βελτιωτές. Η συγκεκριμένη M4R όπως την ονομάζει η Carbonfiber Dynamics που έχει αναλάβει τη «μεταμόρφωσή» της, διαθέτει πάρα πολλές μηχανικές και αισθητικές αλλαγές.

{loadposition acs-bmw}

Ο 3.0 λτ. 6κύλινδρος M TwinPower Turbo κινητήρας των 431 ίππων και 550 Nm ροπής, αποδίδει κατόπιν βελτιώσεων 700 ίππους και 860 Nmροπής. Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο πανίσχυρο μοτέρ περιλαμβάνουν δύο νέες τουρμπίνες που δουλεύουν έως τα 2,3 bar, κιτ ψεκασμού αιθανόλης, εισαγωγή από ανθρακόνημα και σύστημα εξάτμισης της Akrapovic. Για όσους πάλι δε χρειάζονται καθημερινά όλη αυτή την ισχύ, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής διαφόρων επιπέδων απόδοσης μέσω ενός μπουτόν. Όσον αφορά τις επιδόσεις, η M4R επιταχύνει από 100-200 χλμ./ώρα σε μόλις 5,9 δευτερόλεπτα.

Δείτε ακόμα: Υπερ-κόντρα ανάμεσα σε 12 σπορ αυτοκίνητα!

Εκτός από τον κινητήρα, απαραίτητες βελτιώσεις έχουν γίνει στις αναρτήσεις και στα φρένα. Η M4R εξοπλίζεται με αμορτισέρ Bilstein B16 EDC, με ενισχυμένο συμπλέκτη από την Dodson Motorsport και με νέο σύστημα φρένων με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 392 χλστ. και με 4πίστονες πίσω με δίσκους 380 χλστ.

Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι και η εξωτερική εμφάνιση της κορυφαίας μεσαίας κουπέ BMW, μέσω της τοποθέτησης αεροδυναμικών βοηθημάτων από ανθρακόνημα και των αυτοκόλλητων τρικολόρε ταινιών. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει και η μπαγκαζιέρα οροφής από ανθρακόνημα, η οποία είναι σχεδιασμένη για ταχύτητες έως 300 χλμ./ώρα.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

H κωλοτούμπα του Ross Brawn για την υγεία του Schumi

Πριν μερικές εβδομάδες ο Ross Brawn έσπειρε σε όλους μας την αισιοδοξία σχετικά με την κατάσταση της υγείας του Schumacher, κάνοντας λόγο για θετικά σημάδια. Αυτή τη φορά όμως επιστρέφει με νέες δηλώσεις για να πάρει πίσω τα λεγόμενά του.

Φαίνεται πως δεν άρεσαν στην οικογένεια Schumacher οι δηλώσεις του Ross Brawn, καθώς προφανώς προκάλεσαν αναστάτωση και μάλλον «πίεσαν» τον Βρετανό να βγει και να πάρει πίσω τα αρχικά λεγόμενά του, περί ενθαρρυντικής εξέλιξης στην υγεία του Schumacher.

Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός πως ο Brawn, ο οποίος πρέπει να τονίσουμε πως συνήθως είναι αξιόπιστος στις δηλώσεις του και δεν λέει και μετά ξελέει… επανήλθε με διευκρινιστικές δηλώσεις. Συγκεκριμένα δήλωσε στην εφημερίδα Guardian πως «επισκέπτομαι τον Michael συχνά και ευελπιστώ πως θα επανέλθει. Δεν έκανα ποτέ δηλώσεις για βελτίωση. Δεν εννοούσα κάτι τέτοιο. Πρέπει να σεβαστούμε την οικογένεια και τον ίδιο τον Michael και να τους αφήσουμε μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Το μόνο που έχω να πω λοιπόν είναι πως εύχομαι μια μέρα να τον ξαναδούμε όπως τον θυμόμαστε όλοι».


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Αναβαθμισμένο Tesla Model S P100D με επιδόσεις LaFerrari!

Φυσιολογική εξέλιξη αλλά και σημεία των καιρών θα έλεγε κανείς ακούγοντας τα νέα από το στρατόπεδο της Tesla, η οποία ανακοίνωσε μέσω του ιδρυτή της Elon Musk πως μέσω μίας απλής αναβάθμισης τα Model S P100D και X P100D γίνονται ταχύτερα.

Αυτό βέβαια δεν είναι είδηση που ρίχνει από τα σύννεφα όποιον ασχολείται με τα νέα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς η Tesla μας είχε προϊδεάσει για τις εξελίξεις αυτές πριν από κάποιο διάστημα, όταν είχε δηλώσει πως εκτός του ότι ψάχνει χώρο για εργοστάσιο επί ευρωπαϊκού εδάφους, ετοιμάζεται να βγάλει λογισμικό που θα κάνει γρηγορότερα τα μοντέλα της, μέσω σχετική αναβάθμισης.

Δείτε ακόμα: Lamborghini Huracan ζορίζεται να πιάσει το Tesla Model S P100D

Τώρα λοιπόν ο Elon Musk με tweets στον προσωπικό του λογαριασμό έρχεται να επιβεβαιώσει τα λεγόμενα της εταιρείας του, καθώς ανακοίνωσε πως τα Model S P100D και Model X P100D μέσω δωρεάν αναβάθμισης γίνονται γρηγορότερα κατά 0,1 δλ. στο 0-60 μίλια/ώρα (0-96 χλμ./ώρα δηλαδή).

Με αυτό ως δεδομένο, πλέον το Model S P100D χρειάζεται 2,4 δλ. για το 0-96 χλμ./ώρα, ενώ το Model X P100D χρειάζεται 2,8 δλ. για την αντίστοιχη δοκιμασία.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Μικρό supercar Rezvani 500 ίππων με εντυπωσιακές πόρτες!

Το Beast Alpha είναι το νέο supercar της σχετικά άγνωστης μάρκας Rezvani και αποτελεί την πιο… ταπεινή έκδοση του Beast, ενώ οι πόρτες του και ο τρόπος που ανοίγουν βάζουν σε δεύτερη μοίρα όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του. Οι πόρτες «sidewinder», όπως τις ονομάζει η ίδια η Rezvani είναι συρόμενες και ανοίγουν προς τα έξω δημιουργώντας αρκετά χώρο για εύκολη είσοδο και έξοδο από το εσωτερικό του «τέρατος».

Ένα εσωτερικό το οποίο μόνο πολεμικό ή σπαρτιάτικο δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις καθώς διαθέτει όλες τις καθιερωμένες ανέσεις ακόμη και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με υποστήριξη Apple CarPlay και Android Auto, αλλά και πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Κάτω από το εντυπωσιακό ομολογουμένως αμάξωμα, το οποίο έχει μήκος 4.145 χλστ. πλάτος 1.981 χλστ. και ύψος 1.105 χλστ. κρύβεται ένα μονοκόκ αλουμινένιο σασί της Lotus με μεταξόνιο 2.345 χλστ.

Διαβάστε ακόμα: Jaguar I-Pace: Ηλεκτρικό SUV 400 PS με αυτονομία 500 χλμ.

Όσον αφορά το μοτέρ του, εκεί η Rezvani εμπιστεύεται τη Honda και έχει επιλέξει τον βενζινοκινητήρα Κ24 χωρητικότητας 2.4 λτ. ο οποίος με τη βοήθεια κομπρέσορα αποδίδει 500 ίππους. Το νούμερο αυτό από μόνο του μπορεί να μην είναι συγκλονιστικό, σε συνάρτηση όμως με το βάρος του, το οποίο δεν ξεπερνά τα 885 κιλά, τότε εύκολα αντιλαμβανόμαστε πως έχουμε να κάνουμε με ένα υπεραυτοκίνητο με κορυφαίες επιδόσεις. Και τα νούμερα επιδόσεων είναι ενδεικτικά των ικανοτήτων του Beast Alpha, καθώς για το 0-96 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 3,2 δλ. με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 282 χλμ./ώρα.

Όποιος ενδιαφέρεται να αποκτήσει το Rezvani Beast Alpha δεν έχει παρά να αποταμιεύσει το ποσό των 180.000 ευρώ περίπου.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr