Αρχική Blog Σελίδα 305

Πρώτη αναβάθμιση της Alfa Romeo Giulia στους 577 ίππους

Η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio έχει ταράξει τα νερά της κατηγορίας των μεσαίων σπορ σεντάν με τα άκρως δυναμικά της χαρακτηριστικά και τις υψηλές επιδόσεις της. Ο 2.9 λτ. V6 BiTurbo κινητήρας ισχύος 510 ίππων και 600 Nm ροπής προσφέρει επιτάχυνση από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα, ενώ τελική ταχύτητα φτάνει τα 307 χλμ./ώρα.

Δείτε ακόμα: 8+1 νέες Alfa Romeo κηρύττουν πόλεμο στους Γερμανούς

Φυσικά, ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν θα άφηνε αδιάφορους τους βελτιωτές, το οποίο βλέπουμε για πρώτη φορά με αύξηση της απόδοσης από την Pogea Racing, ενώ είναι βέβαιο ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι tuners. Στο πρώτο στάδιο αναβάθμισης που περιλαμβάνει επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, η ισχύς ανεβαίνει στους 577 ίππους και 733 Nm ροπής. Αυτό το πρόγραμμα θα είναι διαθέσιμο και στην SUV Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio. Αργότερα θα υπάρξει ακόμα πιο ισχυρότερη Giulia Quadrifoglio με αλλαγές και σε τμήματα του κινητήρα.

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Αυτό είναι το ανανεωμένο Peugeot 301

Όπως ήταν αναμενόμενο, μετά την ανανέωση του Citroen C-Elysee (διαβάστε τα πάντα για το ανανεωμένο C-Elysee) ήταν η σειρά της Peugeot να παρουσιάσει και επισήμως την ανανεωμένη έκδοση του αντίστοιχου σεντάν μοντέλου της, του 301.

Εξάλλου το Peugeot 301 είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει στις πλάτες του τέσσερα χρόνια και όπως είναι λογικό ένα φρεσκάρισμα ήταν μάλλον επιβεβλημένο. Έτσι, το γαλλικό μοντέλο πλέον διαθέτει ανασχεδιασμένη μάσκα εμπρός με μπόλικο χρώμιο, LED φώτα εμπρός και νέα φώτα πίσω. Επίσης ανασχεδιασμένοι είναι οι προφυλακτήρες, αλλά και οι ζάντες αλουμινίου (όπου διατίθενται).

Δείτε ακόμη: Θα δούμε Hyundai i30 με 200 ίππους;

Στο εσωτερικό του, το ανανεωμένο Peugeot 301 έχει να επιδείξει νέο σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 7,0 ιντσών, το οποίο είναι συμβατό και με smartphones. Ο χώρος αποσκευών παραμένει εκ των κορυφαίων καθώς είναι 640 λίτρα και με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυξάνεται στα 1.332 λίτρα.

Η γκάμα των κινητήρων του ανανεωμένου Peugeot 301 απαρτίζεται από μοτέρ βενζίνης αλλά και πετρελαίου. Συγκεκριμένα, στη βάση της γκάμας του θα βρίσκεται ο βενζινοκίνητος 1.2 λτ. PureTech των 82 ίππων, ενώ για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω θα υπάρχει ο 1.6 λτ. VTi με τους 115 ίππους.

Στους πετρελαιοκινητήρες συναντάμε τον 1.6 λτ. σε δύο εκδόσεις HDi 92 ίππων και BlueHDi 100 ίππων. Όλοι τους θα συνεργάζονται με 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων, εκτός από τον 1600άρη βενζινοκινητήρα ο οποίος προαιρετικά θα διατίθεται και με εξάρι αυτόματο κιβώτιο.

Διαβάστε επίσης: Τιμές, εκδόσεις και εξοπλισμός για το νέο Citroen C3

Όσον αφορά τον εξοπλισμό του 301, η Peugeot υπόσχεται αναβάθμιση τόσο στον τομέα της άνεσης όσο και σε αυτόν της ασφάλειας, σε σχέση με το τωρινό μοντέλο. Να θυμίσουμε πως όπως και το… ξαδερφάκι του Citroen C-Elysee το Peugeot 301 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της γαλλικής κοινοπραξίας στο Βίγκο της Ισπανίας.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 300ρίζει (+video)

Είτε είστε από αυτούς που λατρεύουν την ολοκαίνουργια Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio είτε όχι, αξίζει να τη δείτε σε αυτό το video να 300ρίζει σχεδόν το κοντέρ της, καθώς έφτασε στον γερμανικό αυτοκινητόδρομο τα 295 χλμ./ώρα. Η σταθερότητά της είναι συγκλονιστική.

Όπως είναι λογικό τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα της νέας Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio καθώς και το μοτέρ 2.9 λτ. V6 των 505 ίππων και των 600 Nm ροπής αποτελούν εγγύηση για τις επιδόσεις του ιταλικού αυτοκινήτου.

Δείτε επίσης: Έκανε ρεκόρ μέσα σε Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio χωρίς να βλέπει (+video)

Άλλο όμως να ακούς για 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ. και για τελική ταχύτητα 305 χλμ./ώρα και άλλο είναι να το βιώνεις στην πράξη. Επειδή όμως εμείς δεν έχουμε το αυτοκίνητο στα χέρια μας (και να το είχαμε που θα το… 300ρίζαμε), ας δούμε στο video παρακάτω τις προσπάθειες της Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio και ας νιώσουμε λίγο πως είμαστε στο εσωτερικό της και ταξιδεύουμε στον γερμανικό αυτοκινητόδρομο με σχεδόν 300 χλμ./ώρα στο κοντέρ της, κρατώντας σφικτά το τιμόνι της.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Πόσο κοστίζει το θηρίο της Mercedes-AMG;

Η Mercedes-AMG GT R είναι αν μη τι άλλο ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο το οποίο πολλοί θα ήθελαν να οδηγήσουν, πόσο μάλλον να το κάνουν δικό τους.

Η Mercedes-AMG GT R είναι αυτή τη στιγμή η κορυφαία έκδοση της AMG GT και το δείχνει με την πιο αγριεμένη εμφάνιση από αυτήν της GT S, χάρη στη νέα μάσκα, στα φαρδύτερα φτερά από ανθρακονήματα, στον εμπρός προφυλακτήρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ διαθέτει σπόιλερ και μεγάλη πίσω αεροτομή.

Δείτε ακόμη: Νέα κτηνώδης Mercedes-AMG GT R με 585 ίππους (+video)

Κάτω από το μακρύ και μυώδες καπό της Mercedes-AMG GT R φιλοξενείται ο V8 Biturbo κινητήρας των 4.0 λτ. με αυξημένη ισχύ στους 585 ίππους και 700 Nm ροπής (έναντι 510 PS και 650 Nm της GT S). Σε συνδυασμό με το τροποποιημένο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα (-0,2 δλ. σε σχέση πάντοτε με την GT S) και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 318 χλμ./ώρα.

Ωραία όλα τα παραπάνω, καιρός όμως να μάθουμε και την τιμή της. Η γερμανική εταιρεία λοιπόν ανακοίνωσε, πως το supercar της θα διατίθεται στην εγχώρια αγορά από τα 165.000 ευρώ.

Διαβάστε επίσης: Mercedes-AMG GT R με μετατροπές αξίας 30.000 ευρώ!

Να θυμίσουμε πως το κορυφαίο γερμανικό μοντέλο θα παραχθεί σε μόλις 2.000 μονάδες που αναμενόμενα θα γίνουν ανάρπαστες.

Εκτός από την τιμή της GT R η Mercedes ανακοίνωσε και αυτή των GT Roadster και GT C Roadster που κοστίζουν 129.180 ευρώ και 160.650 ευρώ αντίστοιχα.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η Volkswagen παθαίνει ηλεκτροπληξία…

Ουδέν κακό αμιγές καλού λέμε στη χώρα μας και μάλλον θα πρέπει να αρχίσουν να το λένε και στη Γερμανία και συγκεκριμένα στη VW η οποία μετά το dieselgate είναι αποφασισμένη να το ρίξει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, για το καλό τόσο το δικό της όσο και όλων μας φυσικά, σύμφωνα με την εξαγγελία της Transform 2025+.

Διαβάστε ακόμη: Η VW σβήνει 30.000 υπαλλήλους της

Η VW έχει βαλθεί να ηγηθεί στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και να γίνει η μάρκα η οποία θα κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή στο αγοραστικό κοινό. Τουλάχιστον αυτό διατείνονται στελέχη της μετά το σκάνδαλο dieselgate και όπως φαίνεται και από το νέο της πρόγραμμα/χρονοδιάγραμμα, ονόματι Transform 2025+, μπαίνει στην πρίζα για τα καλά.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον προγραμματισμό της γερμανικής μάρκας «Transform 2025+», στόχος είναι η πώληση ενός εκατομμυρίου ηλεκτρικών μοντέλων από το 2025 και σε βάθος 5ετίας.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον πρόεδρο της, Χέρμπερτ Ντις, από το 2020, οπότε και ξεκινά το πρώτο στάδιο του προγράμματος, η VW θα κατασκευάζει περισσότερα αυτοκίνητα στη Βόρεια Αμερική, ενώ η επόμενη γενιά του Amarok θα πωλείται και στις Η.Π.Α, όπως και το νέο 7θεσιο Atlas.

Δείτε επίσης: Αυτό είναι το νέο e-Golf

Τη χρονιά αυτή θα είναι που θα αρχίσει και η μεγάλη επίθεση της VW με ηλεκτροκίνητα μοντέλα, έχοντας ως μεγάλο όπλο της το νέο e-Golf καθώς και ένα νέο ηλεκτρικό SUV.

Το κόστος της απόφασης αυτής υπολογίζεται κοντά στα 2,5 δισ. ευρώ και τα λεφτά αυτά θα βρεθούν τόσο από την περικοπή κάποιων μοντέλων που δεν πάνε καλά, όσο και από την περικοπή αρκετών θέσεων εργασίας (κυρίως στα γερμανικά εργοστάσια).


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Έρχονται τα ταξί που δεν χρειάζονται οδηγό

Τελικά ο εχθρός των οδηγών ταξί μέχρι σήμερα μπορεί να ήταν οι κυβερνήσεις και το άνοιγμα του επαγγέλματος, στο άμεσο μέλλον όμως αυτό μάλλον θα αλλάξει, καθώς εχθροί τους θα είναι τα αυτόνομα ταξί. Όπως αυτά της nuTonomy, τα οποία πάνε μόνα τους.

Η nuTonomy είναι μία εταιρεία η οποία κατασκευάζει αυτόνομα ταξί και έχει ξεκινήσει τις δοκιμές τους ήδη στη Σιγκαπούρη και πλέον πήρε άδεια και από τη Βοστώνη για να τις συνεχίσει και εκεί παράλληλα, συγκεντρώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα μπορεί και σε συντομότερο χρονικό διάστημα.

Δείτε ακόμη: Video μέσα από την καμπίνα του αυτόνομου Tesla

Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, οι δοκιμές θα διεξαχθούν στη Μασαχουσέτη και έτσι οι κάτοικοι της πόλης θα έχουν την ευκαιρία να δουν για πρώτη φορά και να χρησιμοποιήσουν, αυτόνομα ταξί. Όπως είναι λογικό, η κόντρα σε αυτό το επίπεδο με την Uber είναι μεγάλη και οι δύο εταιρείες κάνουν έναν αγώνα δρόμου για να προλάβουν η μία την άλλη, αλλά φαίνεται πως η nuTonomy έχει πάρει τα ηνία.

Όσον αφορά τον δήμαρχο της Βοστόνης Μάρτιν Τζ. Γουόλς, αυτός δήλωσε περιχαρής πως «η πόλη μας είναι έτοιμη να οδηγήσει τις εξελίξεις στα αυτόνομα αυτοκίνητα και δεσμεύομαι πως οι πολίτες μας θα επωφεληθούν από αυτή την εξέλιξη. Είμαι ενθουσιασμένος με τους νέους συνεργάτες μας. Θα συνεχίσουμε να είμαστε πρωτοπόροι.».

Αργά η γρήγορα λοιπόν ο οδηγός ταξί θα είναι στα… αζήτητα, όπως και πολλά άλλα επαγγέλματα τα οποία περνούν στο παρελθόν λόγω της τεχνολογίας.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Τυχεροί ή ικανοί; Τρελό σώσιμο με Impreza WRX STI (+video)

Όταν οδηγείς στο Nurburgring πρέπει να έχεις τα μάτια σου 14 και σίγουρα εκτός από μεγάλες οδηγικές ικανότητες καλό θα είναι να έχεις για συνοδηγό σου και την τύχη… Όπως την είχαν και αυτοί οι οδηγοί των Subaru Impreza WRX STI που δεν έπαθαν ούτε γρατσουνιά.

Το Nurburgring δεν λέγεται τυχαία «πράσινη κόλαση» καθώς πολλοί έχουν φύγει από την πίστα αυτή με πολύ κακές αναμνήσεις. Και παραλίγονα προστεθούν ακόμη δύο, όπως θα δείτε και στο video που ακολουθεί πιο κάτω.

Δείτε ακόμη: Τον πάτησε το ίδιο του το αυτοκίνητο (+video)

Όλα έγιναν όταν μία παρέα τριών Subaru Impreza WRX STI προσέγγισαν πιο αργούς οδηγούς και προκειμένου να τους προσπεράσουν χωρίς να χάσουν παρά τον ελάχιστο χρόνο, έκαναν απότομους ελιγμούς. Αποτέλεσμα αυτών ήταν να μπερδευτούν και τελικά να καταλήξει ο ένας εκτός πίστας κάνοντας τετ α κε και ο άλλος φρεναρισμένος να σταμάτα λίγο πριν πέσει επάνω σε άλλον της παρέας.

Εμείς, βλέποντας και ξαναβλέποντας το video ακόμη δεν έχουμε αποφασίσει αν τελικά ήταν ικανοί ή απλώς πολύ τυχεροί. Εσείς τι λέτε;


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Θα δούμε Hyundai i30 Sport με 200 άλογα;

Η Hyundai έχει πλέον το δικό της σπορ τμήμα, το οποίο το ονομάζει «Ν» και αυτό θα περιποιείται τις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων της. Από τις πιο απλές εκδοχές τους όμως, μέχρι αυτές με το γράμμα «N» υπάρχει μεγάλο κενό και μία έκδοση Sport θα το κάλυπτε απόλυτα.

Η Hyundai θέλει πάση θυσία να καθιερωθεί στη συνείδηση του αυτοκινητικού κόσμου, όχι μόνο ως μία μάρκα που μπορεί να τα καταφέρει καλά εμπορικά και εδώ και μερικά χρόνια και σχεδιαστικά. Θέλει να δείξει σε όλους μας πως τα αυτοκίνητά της μπορούν να πιάσουν κορυφή τόσο σε επιδόσεις όσο και σε οδική συμπεριφορά.

Δείτε ακόμη: Ποιος διάσημος σεφ αγόρασε Ferrari τριών εκατομμυρίων ευρώ (+video)

Για αυτό το λόγο εξάλλου δημιούργησε το τμήμα «N» το οποίο έχει ακριβώς αυτή την αρμοδιότητα. Να δημιουργήσει πάνω στα υπάρχοντα μοντέλα της μάρκας, κορυφαίες εκδόσεις σε επιδόσεις και συμπεριφορά.

Όμως υπάρχουν και αυτοί που δεν θέλουν κάτι τόσο απόλυτο και η Hyundai αν θέλει να μην χάνει πωλήσεις οφείλει να αφουγκραστεί τις ανάγκες τους και τα θέλω τους. Για παράδειγμα ξέρουμε πως ήδη ετοιμάζεται έκδοση i30 N η οποία θα έχει κοντά στα 270 άλογα κάτω από το καπό της και σημαντικές αεροδυναμικές και όχι μόνο αλλαγές στο αμάξωμά της.

Για να καλυφθεί λοιπόν το κενό ανάμεσα σε αυτή την έκδοση και τα πιο απλά i30 τι καλύτερο από μία έκδοση Sport. Κάτι που έχει κάνει και στο παρελθόν η Hyundai με την προηγούμενη γενιά του i30. Στην παραπάνω εικόνα βλέπουμε το πώς θα μπορούσε να είναι το Hyundai i30 Sport, μέσα από ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία ανεξάρτητου σχεδιαστή (X-Tomi Design). Σε αυτήν βλέπουμε το i30 Sport με ήπια αεροδυναμικά βοηθήματα, μαύρες ζάντες και αυτοκόλλητα γραφικά στο αμάξωμα.

Διαβάστε επίσης: Νέο υψηλών επιδόσεων Hyundai RN30 2.0 turbo 380 PS

Κάτω από αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να τοποθετηθεί το νέο μοτέρ της μάρκας 1.6 λτ. turbo, βενζίνης που αποδίδει 200 ίππους και θα το έβαζε στο μάτι του κυκλώνα του ανταγωνισμού.

Μένει να δούμε αν τελικά η Hyundai θα πάρει την απόφαση να οδηγήσει στην παραγωγή μία τέτοια έκδοση του i30. Εμείς λέμε ναι!


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Honda Civic Type R με 400 PS και ήχο που αλλάζει! (video)

Το υπάρχον Honda Civic Type R, εκτός από το ότι είναι το πρώτο με turbo κινητήρα, είναι και το πιο δυνατό που έχει βγει ποτέ στην παραγωγή. Ο 2.0 λτ. VTEC TURBO με απόδοση 310 ίππων και 400 Nm ροπής επιταχύνει το μικρομεσαίο χάτσμπακ από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 270 χλμ./ώρα.

Στο συγκεκριμένο Civic Type R ο κινητήρας μετά από αναβαθμίσεις ξεπερνά τους 400 ίππους, ενώ διαθέτει νέο σύστημα εξάτμισης της Armytrix με μεταβαλλόμενο ήχο, που ελέγχεται ακόμα και μέσω εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο.

Δείτε ακόμα: 0-270 χλμ./ώρα με νέο Honda Civic Type R

Η εξάτμιση εκτός από το ότι προσθέτει 14,3 ίππους και 16,2 Nm ροπής στο 2λιτρο πανίσχυρο μοτέρ, ζυγίζει 2,1 κιλά λιγότερο από την εργοστασιακή. Όσο για τον ήχο που βγάζει σε κάθε πρόγραμμα, δεν έχετε παρά να τον απολαύσετε στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η νέα στρατηγική της Kosmocar στις After Sales υπηρεσίες

To τριήμερο 18-21 Νοεμβρίου 2016 πραγματοποιήθηκε το Πανελλήνιο Συνέδριο After Sales της Kosmocar A.E. στις εγκαταστάσεις της HELEXPO και εμείς είχαμε την ευκαιρία να ενημερωθούμε για τις ενέργειες και να δούμε από κοντά τις μεγάλες διαφορές μεταξύ των αυθεντικών ανταλλακτικών και των ιμιτασιόν.

Ορισμένες από τις πιο σημαντικές after sales ενέργειες της Kosmocar το διάστημα 2011-2016 ήταν η μείωση των λιανικών τιμών (π.χ. -15% από τη Γερμανία), η μείωση τις μέσης εργατοώρας κατά 20%, η διάθεση των Economy parts για οχήματα 5 ετών και άνω, καθώς και τα οικονομικά πακέτα συντήρησης για οχήματα άνω των 5 ετών.

Για το 2017-2019 η Kosmocar θα παρέχει μοναδικές υπηρεσίες στους πελάτες της, όπως ενημέρωση για το κόστος service του αυτοκινήτου τους με βάση τον αριθμό πλαισίου, δυνατότητα online αγοράς πακέτων service και υπηρεσιών after sales και αξεσουάρ με κάρτα. Επίσης θα υπάρξει νέο πρόγραμμα οδικής βοήθειας με επιτόπου επισκευή και βοήθεια μέσω τηλεφώνου.

Ακόμα και για το 2025 έχουν γίνει κάποιες προβλέψεις, λόγω των αλλαγών που θα φέρουν η ηλεκτροκίνηση, η αυτόνομη οδήγηση και γενικότερα η αλλαγές στις τεχνολογίες των αυτοκινήτων.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκέντρωναν τα ανταλλακτικά που υπήρχαν και γινόταν σύγκριση μεταξύ των αυθεντικών και των after market– ιμιτασιόν. Στην παρουσίαση υπήρχαν τακάκια, αμορτισέρ, δισκόφρενα, τμήματα αμαξώματος, φίλτρα καμπίνας, κ.λπ. Οι διαφορές σε κάθε περίπτωση είναι μεγάλες λόγω των διαφορετικών ποιοτικών στάνταρ. Παράλληλα είχαμε την ευκαιρία να δούμε μια «λυμένη» Skoda Octavia5 2.0 TDI, η οποία είχε διανύσει 500.000 χλμ. και σύμφωνα με στέλεχος της Kosmocar, το αυτοκίνητο θα μπορούσε να διανύσει άλλα τόσα χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα, εφόσον γινόταν η τακτική του συντήρηση.

Όπως ανέφερε ο κος Οικονόμου, Διευθυντής After Sales της Kosmocar, ένα δισκόφρενο για να λάβει έγκριση πώλησης στη Γερμανία θα πρέπει να έχει περάσει από ειδικό τεστ. Αυτό περιλαμβάνει 100 διαδοχικά συνεχόμενα φρεναρίσματα από το 80% της τελικής ταχύτητας του αυτοκινήτου, χωρίς το δισκόφρενο να σπάσει. Τα δισκόφρενα που τοποθετεί η VW στα αυτοκίνητά της δοκιμάζονται σε 500 διαδοχικά φρεναρίσματα από την τελική ταχύτητα του οχήματος.

Η τοποθέτηση ιμιτασιόν ανταλλακτικών σίγουρα έχει μικρότερο κόστος, ωστόσο η μακροζωία και η ποιότητα είναι κατά πολύ χαμηλότερη και τελικά ακόμα και σε μια μικρή σύγκρουση το κόστος των ζημιών θα είναι τελικά πολύ μεγαλύτερο.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Τον πάτησε το ίδιο του το αυτοκίνητο (+video)

Πολλά έχουμε δει στο διαδίκτυο, αλλά αυτό το ατύχημα ξεπερνά ακόμη και την ίδια την φαντασία μας, καθώς αυτοκίνητο πάτησε τον ίδιο του τον οδηγό.

Όπως φαίνεται και στο video παρακάτω, ο οδηγός του pickup πρέπει να είναι σουρωμένος και έφυγε βιαστήκα, από το μπαρ στο οποίο τα έπινε, καθώς κάποιοι μάλλον τον κυνηγούν.

Δείτε ακόμη: Ένα burnout σκέτη φωτιά

Πάνω στην βιασύνη του όμως δεν έκλεισε την πόρτα του αυτοκινήτου, έστριψε και απότομα και βρέθηκε στο οδόστρωμα με το αυτοκίνητό του να τον περνά από πάνω του.

Τελικά δεν τραυματίστηκε αυτός σοβαρά, αλλά μία κυρία 58 ετών η οποία καθόταν μέσα στο σπίτι της και για κακή της τύχη εκεί σταμάτησε την ξέφρενη πορεία του το pickup χωρίς τον οδηγό του μέσα.

Πάντως, δεν είναι κανενός η υγεία σε κίνδυνο.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η ταχύτερη Lotus Exige ever, φοράει μοτέρ Toyota

Η Lotus παρουσίασε τη νέα Exige Sport 380 η οποία αποτελεί την πιο ακραία και ταυτόχρονα την πιο γρήγορη Exige που έχει κατασκευάσει ποτέ. 

Παραδοσιακά η Lotus Exige, αλλά και όλα τα μοντέλα της μάρκας, είναι φτιαγμένα με ένα και μόνο σκοπό. Την ταχύτητα. Και για να το πετύχει αυτό η βρετανική μάρκα δεν πάει από τον απλό ή εύκολο αν θέλετε δρόμο της ιπποδύναμης, αλλά διαλέγει τον δύσκολο δρόμο. Αυτόν του μειωμένου βάρους.

Δείτε ακόμη: Η ειδική έκδοση της McLaren σε μόλις πέντε μονάδες

Και η Lotus Exige Sport 380 δεν αποτελεί εξαίρεση, καθώς ζυγίζει μόλις 1.066 κιλά, 26 λιγότερα δηλαδή από το αδερφάκι της, την Exige Sport 350, χάρη στη χρήση ανθρακονημάτων.

Αλλαγές υπάρχουν και στην αεροδυναμική της Exige Sport 380, η οποία διαθέτει νέο εμπρός σπόιλερ, νέα πίσω αεροτομή και διαφοροποιημένο αεροδυναμικό διαχύτη. Από τα 26 κιλά τα έξι εξοικονομήθηκαν από τα καθίσματα, τα 10 από την μπαταρία και τα άλλα 10 από το νέο σετ ζαντών και φρένων.

Διαβάστε επίσης: Το κινέζικο ηλεκτρικό supercar που πάτησε Ferrari και Lamborghini (+video)

Η καρδιά της Lotus Exige Sport 380 είναι της Toyota και είναι μοτέρ 3.5 λτ. το οποίο αναβαθμίστηκε και αποδίδει πλέον 375 ίππους και 410 Nm ροπής. Ακόμη μία αναβάθμιση είναι και η αύξηση της χωρητικότητας του ντεπόζιτου στα 48 λίτρα, επιτρέποντας έτσι μεγαλύτερη αυτονομία.

Τα χαρακτηριστικά του αναβαθμισμένου μοτέρ, σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος χαρίζουν στο βρετανικό αυτοκίνητο 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,7 δλ. και τελική ταχύτητα 286 χλμ./ώρα.

Για την ιστορία να πούμε πως η τιμή του αυτοκινήτου στην Γερμανία είναι στα 90.000 ευρώ.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr