Αρχική Blog Σελίδα 304

Η Opel ετοιμάζει νέο μεγάλο SUV Grandland X

Λίγες ημέρες μετά την αποκάλυψη της Opel πως ετοιμάζει νέο SUV μοντέλο, είδαν το φως της δημοσιότητας οι πρώτες ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες του, για να πάρουμε μια πρώτη γεύση για το πώς μπορεί να μοιάζει αυτό.

Η ανακοίνωση της Opel περί προσθήκης νέων SUV και crossover μοντέλων στην γκάμα της, όπως είναι λογικό, έβαλε φωτιά στους ανεξάρτητους σχεδιαστές και στους κατασκόπους, προκειμένου να προσπαθήσουν να απεικονίσουν σε εικόνα τα μελλοντικά μοντέλα της γερμανικής μάρκας.

Δείτε ακόμη: Έρχονται 29 νέα μοντέλα Opel

Στις συγκεκριμένες φωτογραφίες, οι οποίες είναι ψηφιακά επεξεργασμένες και μας έρχονται από το ανεξάρτητο σχεδιαστικό studio RM Design, βλέπουμε μία πρώιμη εκδοχή ή αν θέλετε μια πρώτη προσέγγιση για το πώς θα είναι το νέο γερμανικό SUV, ονόματι Grandland X.

Το Grandland X λοιπόν θα είναι το μεγαλύτερο SUV στην οικογένεια της Opel, καθώς θα ξεπεράσει και το επίσης μελλοντικό Crossland X, όταν βγει στην παραγωγή. Ο σχεδιασμός του θα αντλεί έμπνευση κυρίως από το νέο Astra στο πλάι αλλά και πίσω, αλλά και από το Mokka X, στοιχεία του οποίου βλέπουμε στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Αν πάλι σας κάνει λίγο… Peugeot δεν έχετε άδικο, καθώς ως γνωστόν θα εξελιχθεί σε συνεργασία με τον όμιλο PSA, επομένως λογικό είναι να υπάρχουν σε αυτό στοιχεία από το 3008.

Διαβάστε επίσης: Οδηγούμε το νέο Opel Mokka X 1.6 CDTI 136PS

Φυσικά είναι πολύ νωρίς ακόμη να μιλάμε για κινητήρες, αλλά είμαστε σίγουροι πως πλην του μικρού βενζινοκίνητου μοτέρ της Opel, του 1.0 λτ. θα δούμε όλα τα υπόλοιπα σύγχρονα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου κάτω από το καπό του, ενώ θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως θα κατασκευάζεται τόσο σε δικίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Παιδική Mustang με… αντρικό εξοπλισμό (+video)

Τα σημερινά παιδιά από μία άποψη είναι πολύ τυχερά, καθώς έχουν τη δυνατότητα να παίζουν με παιχνίδια τα οποία θυμίζουν αυτά των μεγάλων… Όπως αυτή η παιδική Mustang με εξοπλισμό τον οποίο θα ζήλευαν ακόμη και κανονικά αυτοκίνητα!

{loadposition Fordcarcenter}

Η παιδική Smart Drive Mustang ουσιαστικά είναι συμπαραγωγή της Fisher-Price και της Ford και είναι έτοιμη ακριβώς πάνω στην ώρα για τις γιορτές των Χριστουγέννων προκειμένου να αποτελέσει ένα αξέχαστο δώρο για τα τυχερά παιδάκια που θα έχουν τη χαρά να την οδηγήσουν.

Εκτός από το πανέμορφο σχέδιό της, το οποίο αποτελεί πιστό αντίγραφο της κανονικής Mustang, η παιδική έκδοση διαθέτει μία ηλεκτρική μονάδα που ελέγχεται από κομπιούτερ και η οποία περιλαμβάνει traction control, stability control και launch control.

Έτσι μπορεί να ελέγχει το γλίστρημα των τροχών με σκοπό τη βέλτιστη πρόσφυση, να προβλέπει κίνδυνο ανατροπής και να κόβει ταχύτητα αναλόγως, αλλά και να επιταχύνει τον κινητήρα σταδιακά, μέσω του launch control.

Το Power Wheels Smart Drive Mustang όπως είναι η ονομασία του, αναπαριστά τον ήχο της Mustang GT καθώς ο V8 κινητήρας ακούγεται από τα ηχεία του, ενώ υπάρχει θύρα AUX για να ακούει το παιδί τα αγαπημένα του τραγούδια. 

Για την ιστορία να αναφέρουμε πως η παιδική Mustang έχει τελική ταχύτητα 8 χλμ./ώρα και στην αγορά των Η.Π.Α. κοστίζει 360 δολάρια. 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Μεταχειρισμένο Ford Mondeo 1.6 ντίζελ με 1.500 χλμ.

Το νέο Ford Mondeo είναι ένα από τα πιο αξιόλογα μεσαία αυτοκίνητα το οποίο προσφέρει ότι αναζητά ένας οικογενειάρχης συν πολλά περισσότερα. Το μεγάλων διαστάσεων αμάξωμά του με το δυναμικό σχεδιασμό διαθέτει ένα πολυτελές, ευρύχωρο και ποιοτικό εσωτερικό. Μάλιστα το συγκεκριμένο μεταχειρισμένο στην πλούσια έκδοση Titanium Plus περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα, τόσο σε στοιχεία ανέσεων όσο και ασφαλείας.

{loadposition Fordcarcenter}

Ο 1.600άρης ντίζελ των 115 ίππων εμφανίζει πολιτισμένη λειτουργία απαλλαγμένη από ενοχλητικούς κραδασμούς και θορύβους, προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 12,1 δλ.), χαμηλή κατανάλωση (4,9 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές CO2 (109 γρ./χλμ.). Παράλληλα, μεταξύ των βασικών πλεονεκτημάτων του Mondeo είναι ο άριστος συνδυασμός μεταξύ άνεσης και οδικής συμπεριφοράς.

Το εικονιζόμενο μεταχειρισμένο Mondeo 1.6 TDCi είναι ουσιαστικά καινούργιο, αφού έχει ταξινομηθεί τον 9/2016 και έχει διανύσει μόλις 1.500 χλμ. Η τιμή του είναι στις 24.990 ευρώ (ενδεικτικά ένα καινούργιο Mondeo Titanium 1.5 TDCi κοστίζει από 32.432 ευρώ) και πωλείται από τον επίσημο συνεργάτη και εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Ford, την Car Center.

Πατήστε εδώ για να δείτε όλα τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα της Car Center

Στοιχεία επικοινωνίας:

  • Διεύθυνση: Συγγρού & Αμφιθέας 15
  • Περιοχή: Π. Φάληρο
  • Τηλέφωνο: 210 9428157
  • email: [email protected]
  • site: carcenter.gr
  • Χάρτης:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέα BMW Σειρά 5 με αναβάθμιση και αξεσουάρ M Performance

Η νέα BMW Σειρά 5 η οποία θα λανσαριστεί το Φεβρουάριο του 2017 παρουσιάζεται για πρώτη φορά με αξεσουάρ και μηχανικές βελτιώσεις της BMW M Performance. Η διάθεση των αξεσουάρ θα ξεκινήσει λίγες εβδομάδες μετά το λανσάρισμα του αυτοκινήτου, παράλληλα με την BMW M550i xDrive M Performance.

{loadposition acs-bmw}

Για τα μοντέλα BMW 540i και 540i xDrive οι ειδικοί της BMW M έχουν εξελίξει το BMW M Performance Power and Sound Kit, μέσω του οποίου αυξάνεται η ισχύς του 3.0 λτ. 6κύλινδρου σε σειρά κινητήρα κατά 34 ίππους (360 hp) και η ροπή κατά 50 Nm (500 Nm). Σύμφωνα με τη BMW βελτιώνονται οι επιδόσεις χωρίς να επηρεάζονται η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων. Παράλληλα μέσω της νέας εξάτμισης (με τις απολήξεις χρωμίου ή ανθρακονήματος) βελτιώνεται ο σπορ ήχος. Εν τω μεταξύ, το σύστημα εξάτμισης BMW M Active Sound που αλλάξει τον ήχο που βγαίνει από τις απολήξεις θα είναι διαθέσιμο για τα ντίζελ μοντέλα.

Από το καλοκαίρι του 2017 το BMW M Performance Power Kit θα προσφέρεται για τα μοντέλα BMW 530d και BMW 530d xDrive. Αυτό αυξάνει την απόδοση την ισχύ του 3λιτρου ντίζελ κινητήρα κατά 27 ίππους (292 hp) και 30 Nmροπής (650 Nm).

Δείτε ακόμα: Η νέα BMW M550i είναι πιο γρήγορη από την υπάρχουσα M5!

Για ακόμα πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα, η BMW M Performance θα διαθέτει πιο ενισχυμένο και ελαφρύτερο σύστημα πέδησης με αεριζόμενους και διάτρητους δίσκους, 4πίστονες αλουμινένιες δαγκάνες εμπρός και 2πίστονες πίσω σε κόκκινο χρώμα. Πρόσθετα οι 20 ιντσών γκρι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου συνδυασμένες με ελαστικά 245/35 R20 εμπρός και 275/30 R20 πίσω ενισχύουν την σπορ εικόνα των τροχών.

Το δυναμικό σχεδιασμό της νέας BMW Σειράς 5 αναβαθμίζει περεταίρω το αεροδυναμικό κιτ από ανθρακόνημα. Αυτό περιλαμβάνει τμήματα στον εμπρός προφυλακτήρα, διαχύτη πίσω, αεροτομή στο τελείωμα του πορτ μπαγκάζ, καλύμματα καθρεπτών, ποδιές στα μασπιέ και μαύρη μάσκα.

Αξεσουάρ BMW M Performance θα είναι διαθέσιμα και για την αναβάθμιση του εσωτερικού, όπως είναι σπορ τιμόνι με αλκαντάρα, συνδυασμένο με τα paddles του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου Steptronic.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Της έστριψε… η βίδα της Bentley Bentayga

Τελικά οι ανακλήσεις συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. Δεν μπορεί να ξεφύγει κανένα αυτοκίνητο από αυτές, ακόμη και αν είναι πανάκριβο και η παραγωγή του σχετικά περιορισμένη, όπως συμβαίνει με την περίπτωση της Bentley Bentayga, η οποία ανακλήθηκε για χαλάρωση βιδών…

Η Βentley λοιπόν ανακαλεί 88 Bentayga αποκλειστικά στην αγορά της Αμερικής, καθώς μετά από ελέγχους που διενήργησε η ίδια, διαπιστώθηκε πως κάποιες βίδες της στο ταμπλό και τα καθίσματα μπορεί να χαλαρώσουν με την πάροδο των χρόνων και να προκαλέσουν τριγμούς, ενώ μπορεί να γίνουν και αιτία τραυματισμού.

Δείτε επίσης: Ford Focus RS vs Bentley Bentayga (+video)

Σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε πως η Bentley Bentayga είναι αυτή τη στιγμή το SUV με τη μεγαλύτερη τελική ταχύτητα στον κόσμο, καθώς φτάνει τα 301 χλμ./ώρα. Εκτός όμως από την εκπληκτική τελική ταχύτητα, η Bentayga των 2.422 κιλών εντυπωσιάζει και με το 0-100 χλμ./ώρα καθώς το κάνει σε μόλις 4,1 δλ.

Καρδιά και πηγή των παραπάνω επιδόσεων είναι το μοτέρ W12, του ομίλου VW, χωρητικότητας 6.0 λτ. το οποίο αποδίδει 608 ίππους και 900 Nm ροπής.

Εμείς να ευχηθούμε αυτή να είναι και η μοναδική ανάκληση του super SUV.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Το εντυπωσιακό «Εργοστάσιο Καιρού» της Ford (+video)

Θα θέλατε να μπορείτε να επιλέγετε τι καιρό θα κάνει οποιαδήποτε ημέρα του χρόνου; Αυτή ακριβώς τη δυνατότητα θα έχουν τώρα οι μηχανικοί της Ford με το ‘Εργοστάσιο Καιρού’ όπου θα δοκιμάζουν τα μελλοντικά οχήματα στις πιο απαιτητικές συνθήκες σε όλο τον κόσμο.

{loadposition Fordcarcenter}

Υψόμετρα μεγαλύτερα του MontBlanc, της υψηλότερης κορυφής των Άλπεων, ταχύτητα οχήματος και ανέμου έως 250 χλμ./ωρα και χιόνι, εκτυφλωτική λιακάδα και βροχή είναι από τις συνθήκες που θα προσομοιώνονται στο προηγμένο Κέντρο Περιβαλλοντικών Δοκιμών της Ford.

Εκτός του ότι θα μετατρέψει την πεδινή Κολωνία της Γερμανίας στην περιοχή με το ‘μεγαλύτερο υψόμετρο’ της Δυτικής Ευρώπης μέσω ενός μπουτόν, αυτή η εγκατάσταση των πολλών εκατομμυρίων ευρώ θα είναι το πιο προηγμένο κέντρο τέτοιων δοκιμών στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Θα είναι το πρώτο που θα προσομοιώνει υψόμετρα 5.200 μ., θα προσφέρει ακραίες θερμοκρασίες από -40°C (τη μέση χειμερινή θερμοκρασία στην Ανατολική Σιβηρία) έως +55° C (μόλις 1,7° Κελσίου κάτω από την υψηλότερη θερμοκρασία αέρα που έχει καταγραφεί παγκοσμίως), καθώς και υγρασία έως 95%.*

Στο κέντρο – το οποίο η Ford εκτιμά ότι θα είναι πλήρως λειτουργικό από του χρόνου – οι μηχανικοί θα μπορούν να δουλεύουν πάνω σε εννέα διαφορετικά οχήματα ταυτόχρονα, δοκιμάζοντας την άνεση, την ασφάλεια και τις λειτουργικές δυνατότητες καθώς και  την απόδοση ηλεκτρικών συστημάτων, φρενάρισμα, κλιματισμό (A/C) και ρυμούλκηση βαρέων φορτίων.

Δείτε ακόμα: Σαμποτάζ στο εργοστάσιο της Ford στην Ισπανία

Η εγκατάσταση έχει το μέγεθος γηπέδου ποδοσφαίρου καλύπτοντας μία επιφάνεια 5.500 τετραγωνικών μέτρων και θα περιλαμβάνει: δύο κλιματικές αεροδυναμικές σήραγγες, ένα εργαστήριο μεγάλου υψομέτρου και τέσσερις θαλάμους δοκιμών ελεγχόμενης θερμοκρασίας, τρεις από τους οποίους επιτρέπουν τη διεξαγωγή δοκιμών υγρασίας. Επίσης θα μπορεί να δοκιμάζεται μία εκτενής γκάμα οχημάτων υψηλών επιδόσεων και σπορ μοντέλων όπως τα πασίγνωστα Focus RS, Focus ST, και Ford Mustang, σε συνθήκες υψηλής ταχύτητας του ανέμου. Και θα χρησιμοποιείται για τη δοκιμή όλων των προσθιοκίνητων (FWD), πισωκίνητων (RWD) και AWD οχημάτων.

Το δίκτυο εγκαταστάσεων δοκιμών της Ford στην Ευρώπη περιλαμβάνει επίσης το Ford Lommel Proving Grounds, στο Βέλγιο, που φιλοξενεί μία ειδική πίστα δοκιμών κακών οδοστρωμάτων, και χρησιμοποιείται για δοκιμές με πλευρικούς ανέμους, αλμυρό νερό και λάσπη. Τα οχήματα Fordυποβάλλονται τακτικά σε επίπονες δοκιμές αντοχής που, σε πραγματικές συνθήκες, αντιστοιχούν σε 5,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα, ενώ περιλαμβάνουν περιοχές απαιτητικές όπως η Έρημος Mojave στις ΗΠΑ, ο Αρκτικός Κύκλος και το Αλπικό Πέρασμα Grossglockner στην Αυστρία.

Δείτε τις δυνατότητες του νέου Κέντρου Περιβαλλοντικών Δοκιμών της Ford στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Δείτε τι κατάφερε η Lotus μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Μπορεί για κάποιες εταιρείες το ζητούμενο να είναι το ύψος των ετήσιων κερδών, για κάποιες άλλες όμως το θέμα είναι απλώς να επιστρέψουν στην κερδοφορία. Πόσο μάλλον όταν αυτά είχαν να έρθουν από την δεκαετία του 1970. Ο λόγος για τη Lotus που θα κλείσει το 2016 με κέρδη, πρώτη φορά μετά από τόσες δεκαετίες.

Χαράς ευαγγέλια για τους ιθύνοντες της Lotus λοιπόν, που πρόκειται να κλείσει το 2016 με λεφτά στην άκρη… Κάτι για το οποίο, όπως λένε στη βρετανική μάρκα, ευθύνεται κυρίως η Evora 400 η οποία στις Η.Π.Α. ξεπούλησε από τον περασμένο Μάρτιο.

Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων της βρετανικής μάρκας, από μόνες τους όμως δεν θα ήταν αρκετές για να της χαρίσουν κέρδη, αν δεν είχε υπάρξει στο παρελθόν μείωση του προσωπικού κατά 400 θέσεις (από τους 1.200 εργαζόμενους έμειναν 800).

Δείτε επίσης: Honda Civic 1.850 ίππων πατάει όποιον τα βάζει μαζί του (+video)

Ενδεικτικά είναι τα λόγια του επικεφαλής της μάρκας Jean-Marc Gales ο οποίος δήλωσε πως «από την εποχή του Chapman είχαμε να εμφανίσουμε κέρδη. Κάναμε κάποιες περικοπές, αυξήσαμε την αποδοτικότητά μας και αντί να βγάζουμε νέα μοντέλα περιοριστήκαμε στη δημιουργία ειδικών εκδόσεων των μοντέλων της υπάρχουσας γκάμας μας. Έτσι ήρθε η επιτυχία.».

Εμείς να θυμίσουμε πως καρπός της πολιτικής αυτής είναι και το πρόσφατο δημιούργημα της μάρκας, η Exige Sport 380, που είναι η ταχύτερη Exige που κατασκευάστηκε ποτέ (διαβάστε εδώ και δείτε την Lotus Exige Sport 380).


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Η Peugeot ετοιμάζει 308 με 350 ίππους και τετρακίνηση

Στην Peugeot θέλουν να εισέλθουν στην κατηγορία των superhatch και για αυτό το λόγο θα ετοιμάσουν ένα 308 με υβριδική τεχνολογία, τετρακίνηση και τουλάχιστον 350 άλογα κάτω από το καπό του.

Και τα παραπάνω γραφόμενα δεν είναι φήμες, ούτε απλές πληροφορίες από… επίσημα χείλη στελέχους της μάρκας. Είναι τα λόγια του Jean-Philippe Imparato, που από τη θέση του επικεφαλής της μάρκας πλέον αποκάλυψε πως η Peugeot θα ετοιμάσει κάτι πιο ισχυρό από το 308 GTi.

Δείτε επίσης: Το Hyundai i30 με τα 200 άλογα

Μάλιστα τόνισε πως σε κάθε μοντέλο της γκάμας της Peugeot θα υπάρχει και μία σπορ έκδοση με κορυφαίες επιδόσεις.

Γιατί λέμε όμως πως το 308 θα είναι το νέο θηρίο της μάρκας και όχι κάποιο άλλο κουπέ ίσως; Μα γιατί ο ίδιος είπε πως «δεν νομίζω ότι θα εξελίξουμε ένα νέο RCZ. Το 308 θα είναι το επόμενο μας sportscar».

Και από εδώ και κάτω είναι που τα λόγια του δίνουν τη σκυτάλη στις φήμες. Αυτές λένε πως το ταχύτερο μοντέλο της Peugeot θα ονομάζεται 308 R και θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα και την μετάδοση του εικονιζόμενου 308 R Hybridconcept.

Δείτε ακόμη: Κολασμένο Civic πατάει ότι βρίσκεται μπροστά του (+video)

Να θυμίσουμε πως πρόκειται για ένα υβριδικό μοντέλο, με συνδυαστική ισχύ 385 ίππων και τετρακίνηση (η δύναμη του κινητήρα εσωτερικής καύσης μεταδίδεται στον εμπρός άξονα και του ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα). Όσον αφορά τις επιδόσεις του, η Peugeot είχε ανακοινώσει στο παρελθόν πως το μοντέλο της μπορούσε να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα ήταν στα 250 χλμ./ώρα, ηλεκτρονικά περιορισμένη.

Μένει λοιπόν να δούμε πότε θα είναι έτοιμο το γαλλικό λιοντάρι και αν θα είναι αντάξιο των προσδοκιών που δημιουργούν οι δηλώσεις του επικεφαλής της Peugeot.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Υγραεριοκίνηση – αεριοκίνηση: Εμπειρίες, οφέλη και φοβίες

Στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση Fisikon 2016» την οποία επισκέφτηκαν πάνω από 77.000 φίλοι του αυτοκινήτου, η Europegas ήταν η μοναδική ολοκληρωμένη εταιρεία αεριοκίνησης-υγραεριοκίνησης σε κατασκευή συστημάτων LPG-CNG, χονδρική πώληση, εγκατάσταση και τεχνική υποστήριξη που έλαβε μέρος.

Εμείς, συζητήσαμε για τις εμπειρίες, τα οφέλη και τις φοβίες που έχει ο κόσμος για την εγκατάσταση LPG-CNG στο αυτοκίνητο, με τον υπεύθυνο της Europe GAS Hellas, κ. Αλέκο Σταχτούρη.

AGN: Ποιοι ήταν οι λόγοι που συμμετείχατε στην «Αυτοκίνηση Fisikon 2016»;

Α.Σ.: Η συμμετοχή της Europegas στην έκθεση ήταν μια απόφαση που πάρθηκε με βάση κυρίως τα τελευταία δεδομένα στην Ελληνική αγορά της αεριοκίνησης. Σε αυτά τα δεδομένα δεν υπήρχαν μόνο οι ευχάριστες εμπειρίες των ιδιοκτητών οχημάτων αεριοκίνησης αλλά όπως προβλέψαμε υπήρχαν και οι δυσάρεστες. Εμπειρίες που επηρεάζουν τις αποφάσεις των μελλοντικών υποψηφίων ιδιοκτητών αεριοκίνητων οχημάτων δημιουργώντας τους φοβία και καχυποψία, τροχοπέδες στην οριστική τους απόφαση.

Ο κύριος λοιπόν λόγος της παρουσίας της Europegas στην έκθεση ήταν η συνάντηση με πελάτες και εγκαταστάτες στοχεύοντας στην άμεση ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών. Στον εκθεσιακό μας χώρο παρευρέθηκαν πιστοποιημένοι επαγγελματίες που έχουν καθιερωθεί στον κλάδο του αυτοκινήτου και της αεριοκίνησης με μακροχρόνια εμπειρία σε εγκαταστάσεις και υποστήριξη πολλών αναγνωρισμένων συστημάτων.

AGN: Γιατί υπάρχουν δυσαρεστημένοι κάτοχοι αυτοκινήτων με LPG;

Α.Σ.: Η έλλειψη ενημέρωσης, η παραπληροφόρηση, η κακή ποιότητα υπηρεσιών, τόσο στην εγκατάσταση των συστημάτων όσο και στο after sales service ήταν κάποια από τα πιο σημαντικά θέματα στις συζητήσεις που είχαμε με τους δυσαρεστημένους ιδιοκτήτες.

Σε πολλές περιπτώσεις οι ιδιοκτήτες δεν είχαν άδικο. Ακόμα και αυτοί που δεν τηρούσαν σωστά, όπως ορίζει ο εγκαταστάτης, τα διαστήματα περιοδικής συντήρησης (service), δεν είχαν την απαραίτητη ενημέρωση για το τι θα συμβεί στο όχημά τους και τις συνέπειες που θα είχαν όσον αφορά εγγυήσεις ανταλλακτικών και κόστη βλαβών.

Δείτε ακόμα: Τι να γνωρίζετε πριν και μετά την τοποθέτηση LPG

Επιτήδειοι υπάρχουν παντού και στους μηχανικούς και στους εισαγωγείς και στους εγκαταστάτες αεριοκίνησης αλλά και στους ιδιοκτήτες που με δόλο εφευρίσκουν τρόπους να διορθώσουν προβλήματα των οχημάτων τους μεταβιβάζοντας ευθύνες σε άλλους.
Δυστυχώς οι περισσότεροι δυσαρεστημένοι πελάτες δεν θα ασχοληθούν μόνο με τους μη καταρτισμένους εγκαταστάτες τους οποίους πολλές φορές εκείνοι επέλεξαν και με κριτήριο κυρίως την χαμηλή τιμή, αλλά θα κατηγορήσουν τα συστήματα, το υγραέριο, το φυσικό αέριο και γενικώς όλο τον κλάδο.

AGN: Φταίνε οι εγκαταστάτες για τις βλάβες στα οχήματα;

Α.Σ.: Οι εγκαταστάτες φέρουν και πάλι το μεγαλύτερο φορτίο ευθύνης για το αν ένας πελάτης μείνει ευχαριστημένος ή δυσαρεστημένος και κατά συνέπεια δυσφημίσει ή διαφημίσει την αεριοκίνηση.

Αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, μηχανικοί με μεγάλη εμπειρία και ολοκληρωμένα συγκροτήματα εταιρειών αυτοκίνησης ακόμα και τώρα συνεργάζονται με εταιρείες αεριοκίνησης χωρίς τεχνική υποστήριξη υπηρεσίες και ανταλλακτικά, με αποτέλεσμα αφενός ζημιές στα οχήματα και αφετέρου ζημιά στον κλάδο, αφού οι πρώτες ενέργειές τους ώστε να αποποιηθούν τις ευθύνες τους, είναι να αφορίζουν το καύσιμο ή την εταιρεία που κατασκευάζει και προωθεί τα συστήματα.

Στην Ελλάδα, ναι μεν βελτιώνεται η εμπειρία των συνεργείων τοποθέτησης αλλά δυστυχώς πολλές εταιρείες εισαγωγής και αντιπρόσωποι δεν παρέχουν την απαραίτητη κατάρτιση στους συνεργάτες τους.

Οι σοβαροί και υπεύθυνοι εγκαταστάτες γνωρίζουν ακριβώς τι κάνουν, όσοι δεν γνωρίζουν ρωτάνε τους υπεύθυνους εισαγωγείς και οι εισαγωγείς με την σειρά τους παρέχουν άμεσα τεχνική υποστήριξη, εγγυήσεις στα εξαρτήματα που εμπορεύονται και συνεχής ενημέρωση για οποιαδήποτε αναβάθμιση ή πρόβλημα που παρουσιάζεται.

ANG: Υπάρχει εξέλιξη στα συστήματα αεριοκίνησης;

Α.Σ.: Κατά την διάρκεια του 2010 είδαμε την κατακόρυφη αύξηση της χρήσης LPG στην Ελλάδα αφού επικράτησε σε βασικά θέματα όπως η σημαντική οικονομία του σε σχέση με την βενζίνη και το πετρέλαιο, όπως και στις μειωμένες εκπομπές ρύπων σε σχέση με τα άλλα καύσιμα.

Το μεγάλο και συνεχώς αυξανόμενο δίκτυο ανεφοδιασμού, το χαμηλό κόστος μετατροπής-συντήρησης και η εδραίωσή του παγκόσμια ως ένα από τα πιο ευρέως εναλλακτικά καύσιμα, συνέτειναν στην ραγδαία άνθησή του τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα μπορεί να συζητάμε αν το μέλλον ανήκει στα εναλλακτικά καύσιμα, αλλά σε πολλές χώρες του κόσμου αποτελούν το παρόν.

Δείτε ακόμα: «Μυστικά» για τα μπεκ, μπουζί και πνεύμονες του κιτ LPG

Μπορούμε να πούμε, με ασφάλεια πλέον, ότι το συντριπτικό ποσοστό των ιδιοκτητών αεριοκίνητων οχημάτων έχουν τεράστιο οικονομικό όφελος σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από μιας μεγάλης έντασης οικονομική κρίση. Επιπλέον, η τεχνολογία των συστημάτων συνεχώς εξελίσσεται, οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνεργάζονται σε εργοστασιακό επίπεδο με τις εταιρείες αεριοκίνησης, εφαρμόζονται ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου και εγχυτήρες (μπεκ) τελευταίας λέξης της τεχνολογίας, προσφέροντας με αυτό τον τρόπο την μέγιστη εξοικονόμηση και την απόλυτη προστασία του κινητήρα.

ANG: Ποια είναι η θέση της Europegas στην Ελλάδα;

Α.Σ.: Ως Europegas Hellas εξυπηρετούμε 300 περίπου συνεργεία σε όλη την Ελλάδα με πλήρη γκάμα ανταλλακτικών, τεχνική υποστήριξη και διάγνωση. Είμαστε παρόντες σε πολλές εκθέσεις και γεγονότα που αφορούν τον χώρο της αεριοκίνησης και τον χώρο του αυτοκινήτου γενικότερα. Παρά τις αντιξοότητες που συνάντησε ο κλάδος θεωρούμε ότι κρατάμε μια αξιοπρεπή θέση στην Ελληνική αγορά που βασίζεται στην ποιότητα των προϊόντων, τις ελκυστικές τιμές, την τεχνική υποστήριξη και τον αλληλοσεβασμό.

Η ψήφος εμπιστοσύνης των συνεργατών που μας επισκέφθηκαν στην έκθεση είναι μια αναγνώριση που μας γεμίζει με αυτοπεποίθηση και μας δίνει την ώθηση να εργαστούμε ακόμη πιο εντατικά ώστε να βελτιώσουμε τη συνολική εμπειρία και εικόνα της αεριοκίνησης.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Πέρασαν 11 χρόνια χωρίς τον Richard Burns (+videos)

Σαν σήμερα πριν από 11 χρόνια έφυγε από κοντά μας ο Richard Burns καθώς δεν μπόρεσε να βγει νικητής στη μάχη που έδωσε με τον καρκίνο του εγκεφάλου. 

O Richard Alexander Burns, όπως ήταν το πλήρες όνομά του, γεννήθηκε στις 17 Ιανουαρίου 1971 στην πόλη Reading, στο Berkshir της Αγγλίας και από μικρός έδειξε ενδιαφέρον στα αυτοκίνητα. Για αυτό το λόγο στα 13 του, ο πατέρας του τον έστειλε στο Ουαλικό Forest Rally School, μια ιδιωτική σχολή για οδηγούς Ράλι.

Έτσι ξεκίνησαν όλα, για να ακολουθήσουν οι διακρίσεις μετά από χρόνια στο WRC, όπως αυτές φαίνονται σε αριθμούς, πιο κάτω.

Το τέλος όμως για τον Βρετανό οδηγό ήρθε νωρίς, καθώς στις 25 Νοεμβρίου του 2005 ο καρκίνος στον εγκέφαλο του κατάφερε να τον νικήσει. Τραγική ειρωνεία είναι πως την ίδια μέρα πριν από τέσσερα χρόνια (το 2001) είχε κατακτήσει το μοναδικό του παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Στατιστικά στο WRC

-Πρωταθλητής το 2001

-104 συμμετοχές

-10 νίκες

-34 βάθρα

-277 κερδισμένες ειδικές διαδρομές

-Τρεις φορές νικητής του Ράλι Μ. Βρετανίας

-Δύο φορές τερμάτισε 2ος στο Πρωτάθλημα

Ας τον θυμηθούμε μέσα από δύο videos τα οποία είναι ενδεικτικά των ικανοτήτων του.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Κολασμένο Civic 1.850 ίππων πατάει όποιον βρει (+video)

Όταν κάποιος σκέφτεται ένα project car για αγώνες dragster σίγουρα δεν έχει ως πρώτη του επιλογή ένα προσθιοκίνητο. Και όμως υπάρχουν κάποιοι τολμούν το διαφορετικό δρόμο και τελικά δικαιώνονται. Όπως οι δημιουργοί αυτού του Honda Civic των 1.850 ίππων.

Το συγκεκριμένο Honda Civic το οποίο πρωταγωνιστεί στο video και θα το δούμε να τερματίζει μπροστά από όποιον «στήθηκε» δίπλα του, είναι πολύ δυνατό και παρά το γεγονός πως είναι προσθιοκίνητο έχει εξαιρετικές εκκινήσεις.

Συγκεκριμένα, κάτω από το καπό του έχει μοτέρ 1.850 ίππων, χωρητικότητας 2.0 λτ. το οποίο συνοδεύεται από μία τεραστίων διαστάσεων τουρμπίνα που συνδράει τα μέγιστα για να βγει αυτή η απόδοση.

Μέσα σε όλες τις προσπάθειές συγκεκριμένου Civic, θα δούμε και αυτή που του έδωσε το ρεκόρ για προσθιοκίνητο μοντέλο με εργοστασιακό σασί, καθώς ολοκλήρωσε το 400άρι σε 7,6 δλ. και με ταχύτητα εξόδου στα 320 χλμ./ώρα.

Απολαύστε το διαβολικό Honda Civic στο videoπου ακολουθεί.

 

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Έρχονται τα μοντέλα που θα πατάνε τις BMW M

Φαίνεται πως τελικά η BMW δεν θα περιοριστεί στις εκδόσεις M των μοντέλων της, καθώς ετοιμάζει για το μέλλον περισσότερες εκδόσεις με τα διακριτικά CS, οι οποίες βασίζονται στις M και είναι ακόμη πιο σκληροπυρηνικές.

{loadposition acs-bmw}

Τουλάχιστον έτσι μεταφράζουμε εμείς την κίνηση της βαυαρικής μάρκας να προχωρήσει στην κατοχύρωση των ονομασιών M1 CS, M2 CS, M3 CS, M4 CS, M5 CS, M6 CS, M7 CS, M8 CS. Η κατοχύρωση έγινε στον Παγκόσμιο Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας.

Βέβαια μία απλή κατοχύρωση ονομασιών δεν μπορεί να σημαίνει απαραίτητα και πως όλες οι ονομασίες θα πάρουν σάρκα και οστά και θα βρουν τη θέση τους ως μοντέλα. Πολλές φορές εξάλλου οι εταιρείες κατοχυρώνουν ονομασίες μόνο και μόνο για να μην τις πάρει κάποια άλλη μάρκα.

Δείτε επίσης: Honda Civic με 400 άλογα (+video)

Σε αυτή την περίπτωση πάντως δεν νομίζουμε πως ισχύει κάτι τέτοιο και θεωρούμε πως δείχνει την τάση αλλά και τις φιλοδοξίες της BMW, για ανάλογες εκδόσεις στο μέλλον.

Σε κάθε ενδεχόμενο πάντως, τόσο η BMW M4 όσο και η BMW M2, την οποία βλέπουμε εδώ σε ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα από τον δημιουργό X-Tomi Design, θα αποκτήσουν εκδόσεις CS. Και αν κρίνουμε από την εικονιζόμενη M2 CS τότε μάλλον θα είναι ότι καλύτερο έχει να παρουσιάσει η BMW.

 

 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr