Αρχική Blog Σελίδα 300

Ρεκόρ στα γεράματα για την Mercedes G-Class

Το αειθαλές Mercedes-Benz G-Class, το οποίο παρουσιάστηκε πριν από 37 χρόνια, κατάφερε να κάνει ρεκόρ παραγωγής τώρα στα γεράματα καθώς ξεπέρασε για πρώτη φορά τις 20.000 μονάδες μέσα σε ένα χρόνο. Το αυτοκίνητο που έσπασε το ρεκόρ ήταν ένα G63 σε λευκό χρώμα.

Μερικά αυτοκίνητα δεν γερνάνε ποτέ και το G-Wagen είναι ένα από αυτά τα λίγα… Δεν χρειάζονται νέες γενιές, αλλαγές και πολλά πολλά. Το μόνο που χρειάζεται είναι τα απαραίτητα προκειμένου να μένουν πιστά στις προδιαγραφές που θεσπίζουν οι αρμόδιες αρχές.

Δείτε επίσης: Κάνουν ηλεκτροσόκ στη Mercedes-Benz

Το αγέρωχο εκτός δρόμου μοντέλο της γερμανικής μάρκας, ακόμη και σήμερα, 37 χρόνια μετά την παρουσία του έχει αρκετούς φίλους και μάλιστα φαίνεται πως αυτοί είναι περισσότεροι από ποτέ, καθώς για πρώτη φορά στην καριέρα του η ετήσια παραγωγή του ξεπέρασε τις 20.000 μονάδες κάνοντας ρεκόρ.

Μάλιστα στη Mercedes-Benz δήλωσαν πως «η παραγωγή της 20.000ης G-Class σε έναν χρόνο πιστοποιεί την υψηλή ζήτηση για το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά και την ποιότητα του. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι και υπερήφανοι που έχουμε υπαλλήλους που είναι μαζί μας και τα 37 χρόνια της παραγωγής του αυτοκινήτου.».

Δείτε ακόμη: Mercedes-AMG GT σκέτος χρυσός (+video)

Εμείς να σημειώσουμε πως η Mercedes-Benz G-Class παράγεται στο εργοστάσιο της Magna Steyr στην Αυστρία, ενώ βρίσκεται στη δύση της καριέρας της καθώς ετοιμάζεται ήδη αντικαταστάτης, τον οποίο είναι πολύ πιθανό να δούμε στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το φθινόπωρο του 2017.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Πως σας φαίνεται η Skoda Octavia σε έκδοση Cabrio;

Τα 4θέσια κάμπριο αυτοκίνητα ολοένα και λιγοστεύουν, καθώς το αγοραστικό τους κοινό είναι περιορισμένο και πλέον πολυτελείας μοντέλα κατά βάση παραμένουν στην παραγωγή. Ορισμένα από αυτά είναι τα Audi A3 Cabrio και A5 Cabrio, οι BMW Σειρά 2 Cabrio και Σειρά 4 Cabrio, οι Mercedes C-Class Cabrio και Ε-Class Cabrio, κ.λπ.

Παράλληλα μια κατηγορία που “εξαφανίστηκε” είναι αυτή των μικρών και μικρομεσαίων κουπέ κάμπριο, που είχε γνωρίσει άνθηση πριν από μερικά χρόνια (Nissan Micra C+C, Opel Tigra, Peugeot 207 CC, Renault Megane CC, Peugeot 308 CC κ.λπ.).

Δείτε ακόμα: Με νέα high-tech και έξυπνα αξεσουάρ η Skoda Octavia

Πως θα σας φαινόταν η Octavia σε έκδοση κάμπριο, η οποία θα έμπαινε “σφήνα” στο κατεστημένο των premium 4θέσιων κάμπριο; Ίσως να μην ήταν άσχημη ιδέα, αφού θα κόστιζε σίγουρα πολύ λιγότερα χρήματα ως αγορά και γενικά θα είχε αξιόλογα χαρακτηριστικά.

Μια ιδέα για το πως θα μπορούσε να έμοιαζε βλέπουμε μέσω των ψηφιακά επεξεργασμένων εικόνων του ανεξάρτητου σχεδιαστή Theophilus Chin. Η αλήθεια είναι πάντως ότι δεν πρόκειται να γίνει ποτέ πραγματικότητα (εκτός απροόπτου), αφού μετά το νέο μεσαίο SUV Kodiaq σειρά έχουν μικρότερα SUV μοντέλα της Skoda.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Mazzanti Evantra 771: Η Ferrari των φτωχών

H Mazzanti είναι μία άγνωστη στο ευρύ κοινό μάρκα, η οποία δραστηριοποιείται στην παραγωγή χειροποίητων supercars περιορισμένης παραγωγής, από το 2002 και το Evantra 771 είναι το νέο της δημιούργημα. Οι επιδόσεις του είναι καταιγιστικές καθώς κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,0 δλ. ενώ έχει τελική ταχύτητα 360 χλμ./ώρα.

Εντός έδρας διάλεξε να παρουσιάσει η ιταλική μάρκα Mazzanti το νέο της χειροποίητο supercar, το οποίο θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου της Μπολόνια στις 3 Δεκεμβρίου.

Διαβάστε ακόμα: Μία και μοναδική BMW M4 για τα μάτια του μόνο…

Το Evantra 771, όπως είναι η ονομασία του, αποτελεί μία ισχυρότερη έκδοση του άλλου μοντέλου της μάρκας, ονόματι Evantra. Θυμίζουμε πως αυτό εφοδιάζεται με έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 7.0 λτ. V8 ο οποίος αποδίδει 751 ίππους, ενώ στην περίπτωση του Evantra 771 η ισχύς φτάνει τους 771 ίππους (εξ ου και η κωδική ονομασία του), χωρίς πάντως να έχει ανακοινωθεί η ροπή του, η οποία στο Evantra των 751 ίππων είναι στα 860 Nm ροπής (πιθανότατα να είναι ίδια).

Το Evantra 771 εφοδιάζεται με νέο αεροδυναμικό bodykit, διατίθεται σε νέους χρωματισμούς και η παραγωγή του θα είναι στα πέντε μοντέλα ετησίως.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ταύρος σηκώνει στον αέρα ολόκληρο SUV (+video)

Είναι γνωστό πως οι ταύροι είναι εξαιρετικά δυνατά ζώα και τίποτα δεν θα ήθελε να βρεθεί στα κέρατά τους… Ακόμη και αν αυτό είναι ένα θηριώδες Nissan Terrano γεμάτο επιβάτες, το οποίο ο ταύρος σήκωσε στον αέρα για πλάκα!

Δείτε επίσης: Αυτό το Subaru δεν σπάει και δεν κολλάει με τίποτα… (+video)

Δυστυχώς στο video δεν αναφέρονται κάποιες πληροφορίες σχετικά με την τοποθεσία στην οποία έγινε το συμβάν ή γιατί ο ταύρος τα έβαλε με αυτό το Nissan Terrano, που δεν είναι καν κόκκινο…

Αυτό όμως που φαίνεται ξεκάθαρα είναι πως το αυτοκίνητο είναι έρμαιο των ορέξεων του ταύρου ο οποίος σηκώνει το εμπρός μέρος του στον αέρα, σκάει το ελαστικό και ποιος ξέρει τι άλλες ζημιές έχει προκαλέσει, εκτός από τις προφανείς…


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Από αφεντικό… διευθυντής ο Akio Toyoda

Η Toyota ετοιμάζεται να εισέλθει στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και για να το κάνει αυτό θα συστήσει μία νέα υπομάρκα, αποκλειστικά για μοντέλα μηδενικών ρύπων και διευθυντής της θα είναι το ίδιο το αφεντικό και εγγονός του ιδρυτή της Toyota, ο κύριος Akio Toyoda.

Οι Ιάπωνες είναι λαός που φημίζεται για την εργατικότητά του, την επιμονή του και την αποτελεσματικότητά του και η αυτοκινητοβιομηχανία τους αποδεικνύει τα παραπάνω. Και τώρα έρχεται ακόμη ένα γεγονός να μας αποδείξει πως η δουλειά είναι για όλους, ακόμη και για το αφεντικό και εγγονό του ιδρυτή της μάρκας, που αποφασίστηκε πως θα είναι ο διευθυντής της νέας υπομάρκας η οποία θα συσταθεί με μοναδικό σκοπό τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Δείτε επίσης: Η Toyota τα βάζει με BMW M και Mercedes-AMG

Ο Akio Toyoda κρατά τα ηνία της ιαπωνικής μάρκας εδώ και 8 περίπου χρόνια, ενώ θα πλαισιωθεί από τους Mitsuhisa Kato και Shigeki Terashi (αντιπρόεδροι της Toyota) και από τον επικεφαλής μηχανικό Koji Toyoshima, που μέχρι σήμερα ήταν υπεύθυνος για τα Prius.

Σκοπός της αναδιάρθρωσης αυτής είναι η εταιρεία να φέρει σε πέρας, στον ταχύτερο δυνατό χρόνο, την κατασκευή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, ικανών να πρωταγωνιστήσουν στην παγκόσμια αυτοκίνηση.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Μια ειδική BMW M4 Coupe για τον πρωταθλητή του DTM

Ένα μήνα σχεδόν μετά την κατάκτηση του Πρωταθλήματος DTM από τον οδηγό της BMW Marco Wittmann στο Hockenheimring, ο ταλαντούχος νέος πιλότος παρέλαβε ένα ειδικό μοντέλο, μια BMW M4 Coupe εξοπλισμένη με διάφορα αξεσουάρ της BMW M Performance.

{loadposition acs-bmw}

Η one-off αυτή M4 Coupe ξεχωρίζει πρώτα απ’όλα από το πράσινο χρώμα του αμαξώματος, ενώ έχουν τοποθετηθεί διάφορα τμήματα από ανθρακόνημα, όπως είναι οι αεραγωγοί στον εμπρός προφυλακτήρα, τα ένθετα στα μασπιέ, τα καλύμματα των καθρεπτών, ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα και η αεροτομή στο πίσω καπό. Σε συνδυασμό με την ανθρακονημάτινη οροφή και τη μαύρη μάσκα, η ειδική αυτή M4 Coupe είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή.

Δείτε ακόμα: Νέα BMW M4 DTM Champion Edition με 500 ίππους

Πολλά τμήματα από ανθρακόνημα συναντώνται και στο εσωτερικό (στο τιμόνι, ταμπλό, επιλογέα ταχυτήτων, κονσόλα και χειρόφρενο). Επίσης, διακρίνονται οι πράσινες επενδύσεις και οι αντίστοιχης απόχρωσης ραφές στις δερμάτινες επενδύσεις που καλύπτουν όλες σχεδόν τις επιφάνειες της καμπίνας.

Το πακέτο M Performance περιλαμβάνει ακόμα αλλαγές στις αναρτήσεις και στα μηχανικά μέρη για ακόμα πιο τονισμένα δυναμικά και σπορ χαρακτηριστικά οδήγησης.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Mercedes-AMG GT σκέτο χρυσάφι (+video)

Οι βελτιωτές δεν αφήνουν κανένα αυτοκίνητο στην ησυχία του, ακόμη και αν αυτό είναι από το εργοστάσιο… βελτιωμένο. Όπως για παράδειγμα η Mercedes-AMG GT η οποία εδώ φιγουράρει με wide bodykit και χρυσό αμάξωμα, δια χειρός Prior-Design.

Προφανώς και στη Mercedes-AMG GT που βλέπουμε στις εικόνες μας δεν έχουμε να κάνουμε με κανονικό χρυσό, αλλά με μεμβράνη η οποία είναι επίχρυση και συνοδεύεται από το φαρδύ bodykit το οποίο ονομάζεται PD800GT.

Δείτε επίσης: Κολασμένη Mercedes-Benz S-Class Coupe

Το bodykit αποτελείται από προφυλακτήρες με αεροδυναμικά πτερύγια βαμμένα σε μαύρο χρώμα, σπόιλερ εμπρός και πίσω, νέο καπό με εισαγωγές αέρα, αεροδυναμικό διαχύτη και πίσω αεροτομή ενσωματωμένη στο αμάξωμα.

Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λοίπουν οι ζάντες οι οποίες είναι και αυτές επιχρυσωμένες, διάστασης 23 ιντσών.

Ο Prior-Design παράλληλα με το bodykit, διαθέτει στους ενδιαφερόμενους ιδιοκτήτες της Mercedes-AMG GT κιτ φρένων, ανάρτηση, εξάτμιση και μία πλήρη σειρά από αξεσουάρ για το εσωτερικό.

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέος κύκλος δοκιμών πρόσκρουσης EuroNCAP (+videos)

Ολοκληρώθηκε ο νέος κύκλος δοκιμών πρόσκρουσης του EuroNCAP, στον οποίo πήραν μέρος τα Audi Q2, Hyundai Ioniq, Ford Edge, Suzuki Ignis και SsangYong Tivoli

Συνολικά επτά ήταν οι δοκιμές που έκανε αυτή τη φορά ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP, αλλά δεν ήταν ισάριθμα και τα μοντέλα. Και αυτό γιατί από τα πέντε προαναφερθέντα μοντέλα υπήρξαν και δύο τα οποία έκαναν τη δοκιμασία χωρίς και με πακέτο ασφάλειας. Αυτά ήταν τα Suzuki Ignis και SsangYong Tivoli.

Ας δούμε όμως αναλυτικά τις επιδόσεις του κάθε ενός ξεχωριστά.

Audi Q2

5 αστέρια

Προστασία ενηλίκων: 93 %

Προστασία παιδιών: 86 %

Προστασία πεζών: 70 %

Safety Assist: 70 %

 

Hyundai Ioniq

5 αστέρια

Προστασία ενηλίκων: 91 %

Προστασία παιδιών: 80 %

Προστασία πεζών: 70 %

Safety Assist: 82 %

 

Ford Edge

5 αστέρια

Προστασία ενηλίκων: 85 %

Προστασία παιδιών: 76 %

Προστασία πεζών: 67 %

Safety Assist: 89 %

 

Suzuki Ignis

5 αστέρια

Προστασία ενηλίκων: 79 %

Προστασία παιδιών: 79 %

Προστασία πεζών: 67 %

Safety Assist: 25 %

 

Suzuki Ignis με πακέτο ασφαλείας

5 αστέρια

Προστασία ενηλίκων: 87 %

Προστασία παιδιών: 79 %

Προστασία πεζών: 77 %

Safety Assist: 60 %

 

SsangYong Tivoli

5 αστέρια

Προστασία ενηλίκων: 74 %

Προστασία παιδιών: 62 %

Προστασία πεζών: 55 %

Safety Assist: 25 %

 

SsangYong Tivoli με πακέτο ασφαλείας

5 αστέρια

Προστασία ενηλίκων: 82 %

Προστασία παιδιών: 62 %

Προστασία πεζών: 65 %

Safety Assist: 43 %


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Νέο Ford Fiesta: Κινητήρες, εκδόσεις και όλες οι λεπτομέρειες

Λίγες ώρες μετά την παρουσίαση του νέου Fiesta, η Ford ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το ολοκαίνουργιο μικρό της μοντέλο, όπως κινητήρες, διαστάσεις, τα συστήματα ασφαλείας που περιλαμβάνει κ.λπ.

{loadposition Fordcarcenter}

Το κομψό σχεδιαστικά αμάξωμά του νέου Fiesta, έχει μεγαλώσει ελαφρώς σε διαστάσεις και έχει μήκος 4.040 χλστ. (+71 χλστ.), πλάτος 1.734 χλστ. (+12 χλστ.), ύψος 1.483 χλστ. και μεταξόνιο 2.493 χλστ. (+4 χλστ.) Παράλληλα, μεταξύ των τεσσάρων εκδόσεων που θα διατίθεται το επόμενο Fiesta, υπάρχουν και κάποιες σχεδιαστικές διαφορές. Αρχική έκδοση είναι η Trend, πιο σπορτίφ είναι η ST-Line, περισσότερο πολυτελής είναι η Vignale και η Titanium είναι η πιο στιλάτη, ενώ για πρώτη φορά παρουσιάζεται σε στην crossover έκδοση Active.

Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό του Fiesta, όπου κυριαρχεί η μεγάλη οθόνη 8 ιντσών του SYNC 3 στο κέντρο του ταμπλό, η οθόνη TFTτων 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων, τα εμφανώς πιο λίγα χειριστήρια (τα μισά από πριν) και η πιο μινιμάλ αισθητική. Σύμφωνα με την Ford «Το εσωτερικό του Fiesta είναι επαναστατικό ως προς τη σχεδίαση και τη χρήση υλικών». Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν περισσότερο χώρο για τα γόνατα κατά 16 χλστ., ενώ όλοι έχουν στη διάθεσή τους πολλούς αποθηκευτικούς χώρους, μικρούς και μεγάλους.

Το αμάξωμα του Fiesta αποτελείται από 36% περισσότερο ατσάλι βορίου για μεγαλύτερη αντοχή σε κομβικές περιοχές, ενώ οι επιβάτες προστατεύονται από όλα τα σύγχρονα συστήματα παθητικής ασφαλείας. Παράλληλα, περιλαμβάνονται μια σειρά από συστήματα υποστήριξης οδηγού, όπως είναι τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, το προσαρμοζόμενο cruisecontrol, αναγνώριση οδικών πινακίδων, προειδοποίηση οχήματος στις τυφλές γωνίες κ.λπ.

Πολλές αλλαγές έχουν γίνει και στα χαρακτηριστικά δυναμικής συμπεριφοράς, προσφέροντας (σύμφωνα με την Ford) βελτιωμένη αίσθηση, περισσότερη πρόσφυση, μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος και καλύτερη άνεση. Η Ford έχει αυξήσει παράλληλα την ακαμψία του πλαισίου, μεγάλωσε τα μετατρόχια και το μεταξόνιο και τοποθέτησε νέα συστήματα στις αναρτήσεις (πίσω ημιάκαμπτος άξονας).

Στη βάση των κινητήρων του νέου Fiesta υπάρχει ο βενζίνης 1.1 λτ. της Ford με ισχύ 70 και 85 ίππων, αντικαθιστώντας τον παλαιότερο 1.25 λτ. Κατόπιν υπάρχει ο πολύ αξιόλογος 1.0 λτ. EcoBoost με 100, 125 και 140 ίππους (εκπομπές CO2 από 97 γρ./χλμ.). Στους ντίζελ συναντάται ο 1.5 λτ. TDCi με 85 και 120 ίππους (εκπομπές CO2 από 82 γρ./χλμ.).

Να υπενθυμίσουμε, ότι το νέο Fiesta θα λανσαριστεί στη χώρα μας στα τέλη του 2017.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ηλεκτροσόκ κάνουν στη Mercedes-Benz

Αποφασισμένοι να εισέλθουν δυναμικά στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μοιάζουν στη Mercedes-Benz καθώς ανακοίνωσαν πως μέχρι το 2025 θα έχουν ετοιμάσει όχι ένα, ούτε δύο, αλλά 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα.

Και όχι, δεν πρόκειται για φήμες αλλά για πληροφορία η οποία προέρχεται από τα χείλη στελέχους της γερμανικής μάρκας και συγκεκριμένα του αφεντικού του τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης (R&D) Τόμας Βέμπερ, ο οποίος δήλωσε σε γερμανικό μέσο πως «στα πλάνα μας είναι να κατασκευάσουμε 10 ηλεκτρικά μοντέλα, που θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, οι διαστάσεις της οποίας θα αυξομειώνονται».

Δείτε επίσης: Έτσι θα εκτυπώσετε τα τέλη κυκλοφορίας

Το κορυφαίο ηλεκτρικό μοντέλο στην γκάμα της Mercedes-Benz θα είναι η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου crossover Generation EQ το οποίο παρουσιάστηκε στην περασμένη έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού (από εκεί είναι και η εικόνα του εμπρός μέρους).

Στις εικόνες βλέπουμε ένα αυτοκίνητο με απαλές και «καθαρές» γραμμές, το οποίο δείχνει πως πρόκειται για ηλεκτρικό (σίγουρα πάντως δεν μοιάζει για συμβατικό αυτοκίνητο με μοτέρ εσωτερικής καύσης), ενώ προσπαθεί να διατηρήσει και κάποια από τα σχεδιαστικά στοιχεία της μάρκας, που θα υποδηλώνουν και την καταγωγή του. Εμείς όμως έχουμε και εικόνα που δείχνει το πως θα είναι το πίσω μέρος της έκδοσης παραγωγής, καθώς εμπρός δεν αναμένουμε πολλές φιαφορές. Αυτή η εικόνα είναι ψηφιακά επεξεργασμένη, από ανεξάρτητο σχεδιαστή.

Το στοίχημα για τη Mercedes-Benz και όχι μόνο, είναι να δούμε αυτοκίνητα με μεγάλη αυτονομία και μικρό χρόνο φόρτισης. Όποια μάρκα το καταφέρει αυτό πρώτη, τότε θα ηγηθεί της ηλεκτροκίνητης αυτής κόντρας.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Mustang πιο γρήγορη και από τη… σκιά της

Μπορεί η Mustang να είναι ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο, αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν έχει και αυτή ανάγκη από ειδικές εκδόσεις, για να τονωθεί ακόμη περισσότερο η… διαφορετικότητά της. 

{loadposition Fordcarcenter}

Οι δύο νέες, ειδικές εκδόσεις που παρουσίασε η Mustang και αφορούν αποκλειστικά την αγορά της Ευρώπης, ονομάζονται Mustang Black Shadow Edition και Mustang Blue Edition.

Διαβάστε επίσης: Τα πάντα για το νέο Ford Fiesta

Η Black Shadow (μαύρη σκιά) είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με τον 5.0 λτ. V8 κινητήρα των 421 ίππων, ενώ ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα χρώματα. Τα Platinum White, Triple Yellow, Race Red και Grabber Blue.

Προκειμένου να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες Mustang διαθέτει μαύρες λεπτομέρειες όπως σήματα, ζάντες και ρίγες, ενώ ο εξοπλισμός της είναι πλουσιοπάροχος καθώς μεταξύ άλων διαθέτει κλιματιζόμενα εμπρός καθίσματα και δερμάτινο σαλόνι.

Δείτε ακόμη: Βελτιωμένη Mustang για την αγορά της Γερμανίας

Η άλλη ειδική έκδοση φέρει την ονομασία Blue Edition και διατίθεται αποκλειστικά στην απόχρωση Grabber Blue είτε με τον 5.0 λτ. V8 είτε με τον 2.3 λτ. EcoBoost των 317 ίππων.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Απίστευτο και όμως ελληνικό. Δρόμος παρωδία

Σε παρωδία έχει καταλήξει η ασφαλτόστρωση δρόμου στο Ρέθυμνο Κρήτης, καθώς όπως βλέπετε και από τις εικόνες μόνο γέλιο μπορεί να προκαλέσει το έργο των αρμόδιων υπηρεσιών…

Η απίστευτη αυτή ασφαλτόστρωση, ξεπερνά κάθε προηγούμενο ακόμη και για τα ελληνικά δεδομένα και έγινε σε δρόμο στο Ρέθυμνο της Κρήτης και συγκεκριμένα στην Οδό Επ. Μαρούλη.

Εκεί, το συνεργείο που είχε την ευθύνη ασφαλτόστρωσης όταν πήγε να κάνει τη δουλειά του βρήκε αυτοκίνητα παρκαρισμένα σε σημεία στα οποία είχε απαγορευθεί (μέχρι το πέρας των εργασιών) η στάθμευση. Μην έχοντας όμως εξασφαλιστεί η απελευθέρωση του χώρου και για να μην πεταχτεί η άσφαλτος, το συνεργείο έστρωσε δρόμο όπου μπορούσε…

Δείτε επίσης: Δύο γυναίκες κάνουν συγκρουόμενα τα αυτοκίνητά τους (+video)

Προφανώς λοιπόν, ο υπεύθυνος του συνεργείου ρίχνει τις ευθύνες στους πολίτες που δεν φρόντισαν να απομακρύνουν τα αυτοκίνητά τους.

Αυτό που δεν μπορούμε να καταλάβουμε όμως είναι το εξής… Εντάξει, φταίνε οι κάτοικοι που δεν απομάκρυναν εγκαίρως τα αυτοκίνητά τους. Τους κάδους όμως με τα σκουπίδια; Αυτούς  ποιος έπρεπε να τους απομακρύνει;

Δεν θα γίνουμε άνθρωποι ποτέ τελικά… 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr