Αρχική Blog Σελίδα 299

Διαθέσιμο το νέο Volvo V90 σε πολύ υψηλές τιμές

Η Volvo Car Hellas ανακοίνωσε τις προτεινόμενες τιμές λιανικής για το νέο μεγάλο στέισον βάγκον μοντέλο V90, το οποίο εφοδιάζεται αποκλειστικά με 2λιτρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, συνδυασμένους στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων.

Ο εξοπλισμός είναι αναμενόμενα πλούσιος και περιλαμβάνει -εκτός άλλων- το πακέτο City Safety (ανίχνευση/αυτόματο φρενάρισμα για αποφυγή οχημάτων, πεζών, δικυκλιστών ή ποδηλατών, μεγάλων ζώων, αντίθετα ερχόμενων οχημάτων σε διασταυρώσεις κλπ. χωρίς περιορισμό ταχύτητας, μέρα και νύχτα) και σύστημα αποφυγής εκτροπής από το δρόμο.

Ακόμα, Pilot Assist, το οποίο συμπεριλαμβάνει Adaptive Cruise Control και Distance Alert και επίσης Lane Keeping Aid, Lane Departure Warning και πολλά άλλα. Αξίζει ακόμα να αναφερθεί το Sensus (κεντρική οθόνη αφής 9″, ψηφιακός πίνακας οργάνων, ηχοσύστημα με 10 ηχεία, Bluetooth, Internet Browsing, Keyless Start κλπ.) καθώς και αυτόματος διζωνικός κλιματισμός και φυσικά όλα όσα θεωρούνται εκ των ων ουκ άνευ σε ένα σύγχρονο premium μοντέλο αυτής της κατηγορίας.

Αναλυτικότερα, οι διαθέσιμες εκδόσεις και οι προτεινόμενες τιμές λιανικής για το νέο Volvo V90 έχουν ως εξής:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Επαναστατικά φώτα Digital Light της Mercedes (+video)

Η Mercedes προχωράει πολλά βήματα παραπέρα την τεχνολογία των φωτιστικών σωμάτων μετά τα MULTIBEAM LED, με το νέο σύστημα «DIGITAL LIGHT», το οποίο πέρα από τις πολλές δυνατότητες φωτισμού, λειτουργεί και σαν προτζέκτορας.

Η νέα γενιά προβολέων HD διαθέτει τσιπ που λειτουργούν με πάνω από ένα εκατομμύριο micromirrors, δηλαδή πάνω από δύο εκατομμύρια συνολικά ανά όχημα. Αλγόριθμοι λαμβάνουν αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το περιβάλλον από αισθητήρες του οχήματος και αυτοί υπολογίζουν σε πραγματικό χρόνο την φωτεινότητα για κάθε ένα από τα δύο εκατομμύρια pixels.

Δείτε ακόμα: Τρομακτική Mercedes-AMG GT με 330 χλμ./ώρα τελική

Αισθητήρες, όπως κάμερες ή ραντάρ ανιχνεύουν κάθε τι στο δρόμο και μέσω ισχυρών υπολογιστών αξιολογούνται τα δεδομένα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου για να δώσουν εντολές στους προβολείς. Έτσι αλλάζει αυτόματα η δέσμη του φωτός ανά προβολέα ξεχωριστά, ενώ στο δρόμο μπορούν να απεικονιστούν διάφορες εικόνες, όπως το σήμα του stop, διαγράμμιση διάβασης πεζών, βέλος κατεύθυνσης και παράλληλες γραμμές πορείας κ.λπ.

Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Σοκ με τον Ρόσμπερκ: Έβαλε τέλος στην καριέρα του

Μόλις διαβάσαμε αυτή την είδηση γουρλώσαμε τα μάτια μας. Λέμε δεν είναι δυνατόν… Πλησιάζουν Χριστούγεννα, δεν μπορεί να είναι πρωταπριλιά. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ λέει, ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τη Φόρμουλα 1 και έτσι δεν θα μείνει να υπερασπιστεί τον τίτλο του…

Και όμως, το διασταυρώσαμε και είναι αλήθεια. Ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής ανακοίνωσε λίγες ημέρες μετά τον θρίαμβό του πως βάζει τέλος στην καριέρα του ως πιλότος της F1.

Ως επίσημη δικαιολογία του ο ίδιος ανέφερε πως «πλέον έκανα το παιδικό μου όνειρο πραγματικότητα. Δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσω να αγωνίζομαι στη Φόρμουλα 1».

Λέγεται πάντως πως η πίεση που ένιωσε φέτος τον έκανε και λύγισε και δεν έχει καμία όρεξη να ξαναπεράσει κάτι τέτοιο, ειδικά μετά την επιτυχημένη για αυτόν σεζόν. Μάλιστα site στο εξωτερικό κάνουν λόγο και για οικογενειακή πίεση για να αποχωρήσει…

Ο ίδιος συνέχισε τις δηλώσεις του λέγοντας πως «νιώθω μια χαρά με την απόφασή μου για εμένα, όχι όμως και για την οικογένειά μου στην αγωνιστική μου ομάδα, η οποία θα πρέπει να μάθει να πορεύεται χωρίς εμένα στο εξής.».

Θυμίζουμε πως ο μόλις 31 ετών Ρόσμπεργκ, είχε ακόμη ένα χρόνο συμβόλαιο με την αγωνιστική ομάδα της Mercedes, ενώ είναι μυστήριο το ποιος θα τον διαδεχθεί…


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Τρομακτική Mercedes-AMG GT με 330 χλμ./ώρα τελική

Οι βελτιωτές δεν αφήνουν στην ησυχία της τη Mercedes-AMG GT και καλά κάνουν, αφού είναι ένα πολύ σέξι αυτοκίνητο το οποίο προσφέρει άπειρες δυνατότητες εξέλιξης. Εδώ θα τη δούμε σε μία τρομερή εκδοχή, δημιούργημα των Γερμανών της Luethen Motorsport.

Αυτή είναι και η πιο πρόσφατη βελτίωση που βλέπουμε και αφορά τη Mercedes-AMG GT S και έχει να κάνει τόσο με το αισθητικό/αεροδυναμικό κομμάτι, όσο και με το μηχανολογικό.

Δείτε επίσης: Mercedes-AMG GT σκέτος χρυσός (+video)

Συγκεκριμένα, ο Luethen έχει προσθέσει στο γερμανικό supercar bodykit το οποίο είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Αυτό απαρτίζεται από σταθερή πίσω αεροτομή, εμπρός σπόιλερ συνοδευόμενο από πτερύγια, πλευρικά σπόιλερ και αεροδυναμικό διαχύτη.

Σύμφωνα με τον βελτιωτή, οι αλλαγές αυτές δεν βελτιώνουν μόνο αισθητικά το αυτοκίνητο αλλά και αεροδυναμικά, προσφέροντας περισσότερη κάθετη δύναμη. Το παζλ των εξωτερικών αλλαγών ολοκληρώνουν οι ζάντες οι οποίες είναι 20 ή 21 ιντσών.

Δείτε ακόμη: Το πιο τρελό παρκάρισμα του 2016 (+video)

Όσον αφορά στις αλλαγές στο μοτέρ, ο Luethen τοποθέτησε νέα ECU στον 4.0 λτ. V8 που αυξάνει την ιπποδύναμη της AMG GT S στα  612 άλογα και τη ροπή στα 780 Nm. Φυσικά, όπως σε κάθε τέτοια βελτίωση ο κόφτης τελικής ταχύτητας έχει αφαιρεθεί, προκειμένου το αυτοκίνητο να φτάνει την τελική των 330 χλμ./ώρα.

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Έτσι θα είναι η νέα, πολυαναμενόμενη, Toyota Supra

Λίγες ημέρες πριν σας παρουσιάσαμε τις πιο πρόσφατες κατασκοπευτικές εικόνες οι οποίες παρουσίαζαν τη νέα Toyota Supra με λιγότερο καμουφλάζ από ποτέ. Τώρα έχουμε νέες, ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες που απεικονίζουν την πιθανή εμφάνιση του μοντέλου.

Είναι λογικό όσο ο χρόνος περνάει και ερχόμαστε πιο κοντά στην παρουσίαση της νέας Toyota Supra, να πληθαίνουν και οι κατασκοπευτικές αλλά και οι ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες, οι οποίες απεικονίζουν το πολυαναμενόμενο ιαπωνικό sports car.

Πριν λίγες ημέρες η νέα Toyota Supra μας απασχόλησε, καθώς ο φακός την αποθανάτισε κατά τη διάρκεια δοκιμών με καμουφλάζ, το οποίο όμως ήταν πιο διακριτικό από ποτέ.

Δείτε επίσης: Video από τις δοκιμές της νέας Toyota Supra στο Nurburgring

Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στους σχεδιαστές να μελετήσουν προσεκτικά τις γραμμές της και να καταλήξουν σε αυτό το σχέδιο που βλέπουμε στις πιο πάνω φωτογραφίες. Μάλιστα λένε πως είναι πολύ πιθανό το ιαπωνικό κουπέ να μοιάζει αρκετά σε αυτές τις εικόνες.

Εμείς να θυμίσουμε πως η νέα Toyota Supra θα είναι συμπαραγωγή με τη μελλοντική BMW Z5 (αυτή θα είναι ρόουντστερ), θα είναι τετρακίνητη, με υβριδική τεχνολογία (δύο ηλεκτρικά μοτέρ και έναν βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης) και θα κάνει την εμφάνισή της μάλλον προς τα τέλη του 2017 ή τις αρχές του 2018.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Audi Made In Hungary: 1 εκ. αυτοκίνητα και 30 εκ. μοτέρ

Χρειάστηκε να περάσουν μόλις 18 χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του εργοστασίου της Audi στην Ουγγαρία για να φτάσει την παραγωγή ενός εκατομμυρίου αυτοκινήτων και 30 εκατομμυρίων κινητήρων. 

Όπως είναι φυσικό τα παραπάνω νούμερα έφεραν χαμόγελα στους ιθύνοντες της Audi οι οποίοι γιόρτασαν το συγκεκριμένο κατόρθωμα με τους εργάτες και τους υπαλλήλους του εργοστασίου. Το εκατομμυριοστό μοντέλο που κύλησε από τη γραμμή παραγωγής της μάρκας στο εργοστάσιο στην Ουγγαρία ήταν ένα Audi TT RS Coupe στο κόκκινο χρώμα Catalunya Red, ενώ το μοτέρ του είναι το 30.000.000ο που έχει κατασκευαστεί στο συγκεκριμένο εργοστάσιο.

Δείτε επίσης: Πως παράγεται το Audi TT RS στην Ουγγαρία

Εκτός από το Audi TT RS Coupe στο εργοστάσιο το οποίο βρίσκεται στην ουγγκρική πόλη Gyor κατασκευάζεται και το TT RS Roadster, οι απλές εκδόσεις του TT, το Audi A3 Sedan και το Audi A3 Cabriolet, ενώ σύντομα θα φιλοξενήσει και την κατασκευή του Q3.

Για την ιστορία να πούμε πως ο πρόεδρος του συμβουλίου της Audi Ουγγαρίας, Πίτερ Κέσλερ δήλωσε πως «πρόκειται για σημαντικά νούμερα για την 23χρονη ιστορία της Audi στην Ουγγαρία. Είμαι υπερήφανος που βρίσκομαι εδώ μαζί με τους 11.400 εργαζομένους μας για να γιορτάσουμε το χαρμόσυνο γεγονός. Η παραγωγή μας βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο και θα συνεχίσουμε έτσι.».


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Προ των πυλών το νέο Alpine με 1.8 και πάνω από 250 PS

Η Renault έχει δηλώσει εδώ και καιρό, με κάθε επισημότητα, πως ετοιμάζει την αναβίωση της θρυλικής Alpine και το πρώτο της μοντέλο δεν θα αργήσει να παρουσιαστεί καθώς όπως όλα δείχνουν βρίσκεται στην τελική ευθεία. Σύμφωνα λοιπόν με το χρονοδιάγραμμα των Γάλλων και τα όσα δήλωσε ο CEO της Alpine, Michael van der Sande, αυτό θα παρουσιαστεί σε ένα χρόνο από τώρα.

Διαβάστε ακόμη: Το μοντέλο που θυσιάστηκε για την Alpine

Το μικρό πισωκίνητο μοντέλο θα έχει τον κινητήρα στο κέντρο και θα προσφέρεται τόσο σε κουπέ όσο και σε ρόαντστερ έκδοση, ενώ δεν αναμένεται να έχει μεγάλες σχεδιαστικές αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο το οποίο βλέπουμε στην εικόνα πιο πάνω. Σύμφωνα πάντα με τους Γάλλους, θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην κατασκευή του, προκειμένου το βάρος να παραμείνει χαμηλά.

Όσον αφορά τα μηχανολογικά του μέρη, το μοντέλο της Alpine φημολογείται πως θα εφοδιάζεται με νέο μοτέρ 1.8 λτ. το οποίο με τη βοήθεια τούρμπο θα αποδίδει κάτι παραπάνω από 250 ίππους (οι αισιόδοξοι κάνουν λόγο για 300 ίππους).

Οι Γάλλοι είναι αρκετά φιλόδοξοι σχετικά με την αναβίωση της Alpine και έχουν μεγαλεπίβολα σχέδια, τα οποία βέβαια θα εξαρτηθούν αποκλειστικά από την εμπορική πορεία του μοντέλου τους.

Δείτε επίσης: Έτσι θα είναι το Alpine 

Αν  λοιπόν δουν πως υπάρχει απήχηση (στόχος τους είναι να φτάσουν τις 8.000 μονάδες ετησίως) τότε δεν αποκλείεται να δούμε και άλλα μοντέλα με τα σήματα της Alpine, ακόμη και στην κατηγορία των crossover.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Volkswagen Golf GTI του 1983 σε τιμή… σοκ!

Το VW Golf GTI που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1975 δημιούργησε μια ολόκληρη κατηγορία, ενώ μέχρι σήμερα στην προσφάτως ανανεωμένη 7η γενιά του παραμένει σημείο αναφοράς στα μικρομεσαία σπορ μοντέλα.

Ένα από τα τελευταία Golf GTI που κατασκευάστηκαν το 1983 είναι το εικονιζόμενο, το οποίο παρά τα 33 χρόνια του έχει διατηρηθεί σε πολύ καλή κατάσταση και σύμφωνα με την αγγελία έχει διανύσει 113.500 χιλιόμετρα. Παράλληλα συνοδεύεται με φουλ ιστορικό σέρβις και εφοδιάζεται με τον κινητήρα των 1.8 λτ. (με ψεκασμό). Το μηχανικό αυτό σύνολο απόδοσης 112 ίππων και 153 Nm ροπής προσέφερε γρήγορες επιδόσεις στο ελαφρύ αμάξωμα των 810 κιλών, με 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα.

Για το τέλος αφήσαμε την πολύ υψηλή τιμή του. Όσοι λοιπόν ενδιαφέρεστε θα πρέπει να καταθέσετε 19.900 ευρώ για να το κάνετε δικό σας.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Θα δούμε και σε cabriolet το νέο Ford Fiesta;

Η Ford χαρακτηρίζει το νέο Fiesta 7ης γενιάς, το πιο προηγμένο μικρό αυτοκίνητο στον κόσμο και για να δικαιολογήσει τον χαρακτηρισμό της, έχει προικίσει το ευρωπαϊκό της Best Seller με προηγμένο τεχνολογικά εξοπλισμό και συστήματα που μέχρι σήμερα συναντούσαμε μόνο σε μεγαλύτερες κατηγορίες.

{loadposition Fordcarcenter}

Εκτός αυτού όμως μας το παρουσίασε και σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις, η κάθε μία με το δικό της διαφορετικό χαρακτήρα και μάλιστα θα είναι όλες διαθέσιμες από το λανσάρισμα του αυτοκινήτου.

Διαβάστε επίσης: Τα πάντα για το νέο Ford Fiesta

Φυσικά δεν είδαμε ανοικτή εκδοχή του Fiesta ανάμεσα σε αυτές τις τέσσερις εκδόσεις, ενώ ούτε καν ειπώθηκε κάτι τέτοιο στην παρουσίαση. Και αν θέλετε τη γνώμη μας, θεωρούμε απίθανο η Ford αυτή τη στιγμή να μπει στην διαδικασία να κατασκευάσει μία ανοικτή έκδοση του Fiesta. Πλέον δεν πουλάνε αυτές οι εκδόσεις, αλλά τα crossover. Και η Ford έχει το Fiesta Active crossover για την περίσταση.

Παρόλα αυτά, χάρη στον Ούγγρο, ανεξάρτητο σχεδιαστή X-Tomi, μπορούμε να πάρουμε μία γεύση για το πώς θα ήταν το νέο Ford Fiesta ως convertible. Όπως είναι φυσικό, στην ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα του δεν συναντάμε κάποιες ιδιαίτερες σχεδιαστικές διαφορές πέραν της αφαίρεσης της οροφής.

Δείτε ακόμη: Ford Fiesta WRC ουρλιάζει στις Άλπεις (+video)

Όσον αφορά τα μοτέρ του, δεν θα είχαμε διαφορές με το «κλειστό» μοντέλο. Έτσι, στη βάση των κινητήρων του νέου Fiesta θα βλέπαμε τον βενζίνης 1.1 λτ. με ισχύ 70 και 85 ίππων και φυσικά τον 1.0 λτ. EcoBoost με 100, 125 και 140 ίππους (εκπομπές CO2 από 97 γρ./χλμ.). Στους ντίζελ θα είχαμε και εκεί τις ίδιες επιλογές με τον 1.5 λτ. TDCi σε 85 και 120 ίππους.

Εσάς όμως πως σας φαίνεται το Ford Fiesta ως κάμπριο; Σας αρέσει; Πιστεύετε πως θα είχε κάποια τύχη εμπορικά;     


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Πρώτη εμφάνιση του νέου SUV Rolls-Royce Cullinan

Η Rolls-Royce αποκαλύπτει για πρώτη φορά το SUV μοντέλο της Cullinan σε πραγματικό μέγεθος και μορφή, από το οποίο διακρίνονται κάποιες λεπτομέρειες παρά το καμουφλάζ που καλύπτει κάθε σχεδόν επιφάνεια. Η ονομασία του προέρχεται από ένα από τα μεγαλύτερα ακατέργαστα διαμάντια του κόσμου (το Cullinan) και αν μη τι άλλο από πλευράς τιμής και διαστάσεων, το SUV Cullinan θα είναι και πολύ μεγάλο, αλλά και πολύ ακριβό.

Από το πρωτότυπο μοντέλο διακρίνονται η παραδοσιακή μεγάλη μάσκα με τις κάθετες γρίλιες, το υπερυψωμένο καπό και τα λαξεμένα φτερά, τα μικρά φωτιστικά σώματα, οι αεραγωγοί και το ραντάρ στο κέντρο του κάτω αεραγωγού για τα διάφορα συστήματα υποστήριξης του οδηγού. Επίσης το εικονιζόμενο πρωτότυπο μοντέλο πατάει σε 21 ιντσών ζάντες.

Δείτε ακόμα: Δαυίδ vs Γολιάθ: Ford Focus RS vs Bentley Bentayga (video)

Ο άμεσος αντίπαλος της Bentley Bentayga, η Culinnan μέχρι να βγει στην παραγωγή το 2018 θα ταξιδέψει από τον Αρκτικό Κύκλο έως τις ερήμους της Μέσης Ανατολής για να δοκιμαστεί η αξιοπιστία του σε ακραίες συνθήκες, αλλά και οι δυνατότητες του νέου συστήματος τετρακίνησης.

Η εξέλιξη της Cullinan γίνεται πάνω σε ένα νέο αλουμινένιο πλαίσιο που θα βασιστεί και η επόμενης γενιάς Phantom. Για την κίνησή της θα υπάρχει μια αναβαθμισμένη έκδοση του 6,75 λτ. V12 μηχανικού συνόλου, ενώ δεν αποκλείεται και plug-in hybrid έκδοση.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Βελτιωμένη πετρελαιοκίνητη Alfa Romeo Giulia με 232 ίππους

Μπορεί η έκδοση Quadrifoglio της Alfa Romeo Giulia να έχει κλέψει την παράσταση, δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε πως υπάρχουν και οι υπόλοιπες πιο… ταπεινές εκδόσεις της. Κάτι που σίγουρα δεν ξέχασε ο βελτιωτικός οίκος BR-Performance που ασχολήθηκε με τη βελτίωση της 2.2 λτ. JTDM.

Η Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM διατίθεται σε τρεις εκδόσεις ιπποδύναμης, με 150, 180 και 210 ίππους. Η εικονιζόμενη είναι αυτή με τους 180 ίππους, με την οποία ασχολήθηκε και ο βελτιωτικός οίκος BR-Performance και κατάφερε να βγάλει 232 ίππους (+52 ίππους) και 542 Nm ροπής (+92 Nmροπής)

Δείτε ακόμη: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 300ρίζει (+video)

Δυστυχώς ο Γάλλος βελτιωτής BR-Performance δεν δίνει πληροφορίες για το πώς κατάφερε να βγάλει την παραπάνω ισχύ από το μοτέρ της Alfa Romeo, ούτε κάνει κάποια αναφορά σε νούμερα επιδόσεων.

Το σίγουρο όμως είναι πως θα είναι πιο γρήγορη η συγκεκριμένη Giulia από την εργοστασιακή των 180 ίππων, για την οποία η Alfa ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ. και τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα.

Εμείς να θυμίσουμε πως αυτή δεν είναι η πρώτη βελτιωτική πρόταση για την Giulia, καθώς έχουμε ήδη δει το δημιούργημα του οίκου Pogea Racing με την Quadrifoglio των 577 ίππων.

{loadposition srp}


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Το πιο τρελό… παρκάρισμα του 2016 (+video)

Διανύουμε πλέον τον τελευταίο μήνα του 2016 και αυτό μας κάνει να πιστεύουμε πως δύσκολα θα δούμε πιο απίθανο παρκάρισμα από αυτό που θα δούμε στο video. Δυστυχώς πληροφορίες δεν υπάρχουν αλλά το πιθανότερο είναι ο οδηγός να έχασε τον έλεγχο.

Τουλάχιστον αυτό φαίνεται στο video το οποίο είναι από κάμερα ασφαλείας σπιτιού, έξω από το κλειστό γκαράζ του. Ουσιαστικά ένα αυτοκίνητο, ο οδηγός του οποίου έχει χάσει τον έλεγχο, κατευθύνεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα κατευθείαν προς το κλειστό γκαράζ του σπιτιού.

Δείτε επίσης: Ταύρος σηκώνει με τα κέρατά του ολόκληρο SUV

Το ακόμη πιο απίθανο, του όλου σκηνικού, είναι πως το αυτοκίνητο έρχεται με υπερστροφή, περνάει ξυστά από μία παρκαρισμένη BMW (ίσως και να την ακούμπησε ελάχιστα) και τελικά σπάει την πόρτα και εισβάλει στο ξένο γκαράζ.

Ελπίζουμε οι ζημιές να είναι μόνο υλικές και να μην υπήρξε κάποιος σοβαρός τραυματισμός. 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr