Αρχική Blog Σελίδα 296

Νέο Renault Megane GT με diesel

Η Renault προσθέτει νέο μοτέρ στην γκάμα του Megane, καθώς το μοντέλο της στην έκδοση GT θα διατίθεται πλέον με τον twin turbo πετρελαιοκινητήρα 1.6 λτ. dCi 165 ίππων. Η προσθήκη αυτή αφορά τόσο το νέο Megane GT όσο και την stationwagonέκδοσή του Megane Estate GT, ενώ υπόσχεται το τέλειο πάντρεμα επιδόσεων και οικονομίας.

Πρόκειται για ένα μοτέρ το οποίο έχουμε ξαναδεί στην γκάμα της Renault και συγκεκριμένα στα Espace και Talisman. Μόνο που πλέον για την περίσταση αποδίδει 165 ίππους (+5 ίππους επιπλέον), ενώ η ροπή του είναι στα 380 Nm και είναι διαθέσιμη ήδη από τις 1.750 σ.α.λ.

Δείτε ακόμη: Αυτόματο κιβώτιο από την Toyota με 10 ταχύτητες

Με το συγκεκριμένο μοτέρ το Megane GT και στις δύο εκδόσεις αμαξώματος συνεργάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο EDC, ενώ όπως και η αντίστοιχε έκδοση βενζίνης έτσι και αυτές με τον πετρελαιοκινητήρα εξοπλίζονται με σπορ ανάρτηση και εφοδιάζονται με ενεργό σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο οι Γάλλοι ονομάζουν 4Control.

Τιμές επιδόσεων οι Γάλλοι δεν μας έδωσαν αυτό όμως που διατείνονται είναι πως το Megane GT στην πετρελαιοκίνητη έκδοση έχει μέση κατανάλωση στα 4,6 λτ./100 χλμ., (4,7 λτ./100 χλμ. η Estateέκδοση).

Δείτε επίσης: Έτσι θα είναι το Renault Captur δεύτερης γενιάς

Η Renault έχει ξεκινήσει ήδη να δέχεται παραγγελίες στη Γαλλία για τα Megane GT και Megane GT Estate με πετρελαιοκινητήρα, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν στις αρχές του 2017.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ιδού το νέο Opel Insignia Grand Sport (+video)

Η Opel παρουσιάζει για πρώτη φορά χωρίς ίχνος καμουφλάζ το νέο Insignia Grand Sport, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα το Μάρτιο του 2017 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η επόμενης γενιάς ναυαρχίδα της Opel άλλαξε ριζικά και σε κάθε επίπεδο σε σχέση με το υπάρχον Insignia, που παρουσιάστηκε το 2008 και έκτοτε έχει ξεπεράσει τις 900.000 πωλήσεις.

Το νέο Insignia Grand Sport βασίζεται σε νέα πλατφόρμα με μακρύτερο κατά 92 χιλιοστά μεταξόνιο (2,83 μ.), το συνολικό του βάρος έχει μειωθεί έως 175 κιλά, ενώ ο αεροδυναμικός του συντελεστής είναι μόλις Cd: 0,26. Το αμάξωμά του παρόλο που μεγάλωσε και έχει μήκος 4.897 χλστ. είναι πιο ελαφρύ κατά 60 κιλά, η οροφή έχει χαμηλώσει κατά 29 χιλιοστά και τα μετατρόχια έχουν πλατύνει κατά 11 χιλιοστά. Έτσι το Insignia Grand Sport με το μεγαλύτερο μήκος και πλάτος, το πιο χυτό προφίλ και τις πιο καθαρές γραμμές παρουσιάζει πιο λεπτή και καλλίγραμμη σιλουέτα από όλες τις πλευρές του.

Δείτε ακόμα: Έρχονται 29 νέα μοντέλα Opel μέχρι το 2020

Το εσωτερικό ακολουθεί την μινιμάλ αισθητική του Astra με τις ευθείες γραμμές, τις επίπεδες επιφάνειες και τα πολύ λίγα χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα, όπου κυριαρχεί η οθόνη του συστήματος πολυμέσων. Παράλληλα, οι μεγαλύτερες διαστάσεις εξασφαλίζουν πιο άνετους χώρους για τους επιβάτες, αλλά το πορτ μπαγκάζ μίκρυνε (490 λτ. έναντι 530 λτ. το Insignia 5d).

To Insignia Grand Sport θα είναι διαθέσιμο με μια ευρεία γκάμα νέας γενιάς turbo κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, όταν θα λανσαριστεί το 2017. Νέο είναι το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο αρχικά θα συνδυάζεται μόνο με τετρακίνηση. Δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι πολύδισκοι συμπλέκτες θα αντικαταστήσουν το διαφορικό στον πίσω άξονα για καλύτερη αποτελεσματικότητα, σύμφωνα με την Opel. To πιο εξελιγμένο σύστημα ανάρτησης FlexRide με τις επιλογές Standard, Sport ή Tour μεταβάλλει ανάλογα την σκληρότητα των αμορτισέρ, την απόκριση του τιμονιού και του κινητήρα.

Φυσικά, το νέο Insignia Grand Sport θα εξοπλίζεται με όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού, όπως είναι τα φωτιστικά σώματα IntelliLux LED matrix με ακτίνα φωτός έως 400 μ., το Head-up-Display, κάμερα 360 μοιρών, προσαρμοζόμενο cruise control, προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης με επέμβαση στο τιμόνι, κ.λπ.

Δείτε το νέο Opel Insignia Grand Sport και στο παρακάτω βίντεο:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Αυτόματα κιβώτια 8 και 10 ταχυτήτων από την Toyota (+videos)

Η Toyota ανακοίνωσε το μελλοντικό της πλάνο για αποδοτικότερα αυτοκίνητα και αυτό περιλαμβάνει νέα αυτόματα κιβώτια, νέο μοτέρ εσωτερικής καύσης καθώς και μικρότερη και ελαφρύτερη υβριδική μονάδα.

Η Toyota έχει βάλει ως στόχο της να μειώσει τις συνολικές εκπομπές CO2 της γκάμας της κατά 90% έως το 2050. Η αρχή θα γίνει από το 2017 με νέα μοτέρ, κιβώτια και υβριδικά συστήματα ενώ μέχρι το 2021 σκοπός της είναι το 60% των οχημάτων της που θα πωλούνται σε Ιαπωνία, Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα να έχουν υιοθετήσει τις νέες τεχνολογίες της για μείωση ρύπων.

Διαβάστε ακόμη: Toyota Corolla. Το παγκόσμιο φαινόμενο σε αριθμούς

Η Toyota βασισμένη στη νέα της πλατφόρμα TNGA, δημιούργησε δύο νέα συμβατά με αυτή, αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, 8 και 10 σχέσεων, τα οποία ονομάζει DirectShift-8AT και DirectShift-10AT, τα οποία εκτός από περισσότερες σχέσεις έχουν να επιδείξουν και νέες τεχνικές παραγωγής, οι οποίες επιτρέπουν λιγότερη φθορά στα γρανάζια τους. Μάλιστα ένας νέος μετατροπέας ροπής υπόσχεται αμεσότερη απόκριση στο βύθισμα του πεντάλ του γκαζιού, λιγότερες απώλειες ροπής, ενώ σύμφωνα με την Toyota οι αλλαγές των κιβωτίων της είναι εξαιρετικά ομαλές.

Εκτός από τα νέα κιβώτια η Toyota παρουσίασε και έναν νέο, αλλά προφανώς εκτός ελληνικής πραγματικότητας, βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος είναι 2.5 λτ. τετρακύλινδρος και υπόσχεται 10% βελτίωση των επιδόσεων και 20% μείωση της κατανάλωσης. Ο νέος κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού και ανήκει στην οικογένεια Dynamic Force Engines της ιαπωνικής μάρκας. Αυτό σημαίνει πως υιοθετεί τεχνολογίες οι οποίες υπόσχονται βέλτιστη απόδοση. Μάλιστα έχει θερμική απόδοση 40% (41% στις υβριδικές τους εκδόσεις) τιμή που είναι από τις μεγαλύτερες που συναντάμε σε μοτέρ εσωτερικής καύσης.

Δείτε επίσης: Έτσι θα είναι η νέα Toyota Supra

Τέλος, η Toyota παρουσίασε και νέο υβριδικό σύστημα, το Multistage Toyota Hybrid System II, το οποίο είναι μικρότερο, ελαφρύτερο και πιο αποδοτικό από το τωρινό, ενώ μπορεί να στείλει περισσότερη δύναμη στους τροχούς στο πρόγραμμα EV (λειτουργία μόνο με μπαταρία).

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το video από την παρουσίαση της Toyota αλλά και videos από τις νέες τεχνολογίες της. 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Τεστ 4κίνησης Subaru σε συνθήκες ελάχιστης πρόσφυσης

Η Subaru η οποία είναι γνωστή για την συμμετρική τετρακίνηση που χρησιμοποιεί σε όλα τα μοντέλα της εδώ και δεκαετίες, υποβάλλει σε δοκιμασία ένα Forester. Το Symmetrical AWD κατανέμει τη ροπή και στους τέσσερις τροχούς ανάλογα με τις πληροφορίες που παίρνει από το κεντρικό διαφορικό και το Σύστημα VDC (Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Οχήματος).

To κεντρικό διαφορικό φροντίζει μέσω ενός συνεκτικού συστήματος λειτουργίας για τη σωστή κατανομή ροπής μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα κίνησης, ενώ το σύστημα VDC με ηλεκτρονικούς αισθητήρες λαμβάνει υπόψη όλες τις παραμέτρους, ώστε, σε συνδυασμό με το κεντρικό διαφορικό, να κατανείμει τη ροπή στον τροχό που χρειάζεται.

Δείτε ακόμα: Subaru Justy δεν σπάει… δεν κολλάει

Στη δοκιμασία της μεταλλικής ράμπας με νερό όπου ανεβαίνει το Forester, συμβαίνει ακριβώς αυτό: όταν, σε συνθήκες ελάχιστης έως καθόλου πρόσφυσης, κάποιος τροχός ανακτήσει έστω και στιγμιαία πρόσφυση, το VDC δίνει εντολή κίνησης με όση ακριβώς ροπή χρειάζεται, σε εκείνο τον συγκεκριμένο τροχό. Μόλις βρει και ο επόμενος τροχός λίγη πρόσφυση, η εντολή θα μεταφερθεί και σ’ αυτόν, δίνοντας το ποσοστό ισχύος που είναι απαραίτητο. Το VDC αντισταθμίζει με τον ίδιο τρόπο την ενδεχόμενη πρόσφυση και στους 4 τροχούς.

Παρακολουθείστε παρακάτω το βίντεο από τη δοκιμή:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Από 11.530 ευρώ το νέο Suzuki Ignis – τιμές και εξοπλισμοί

Ξεκίνησε στη χώρα μας η διάθεση του νέου μικρού SUV Suzuki Ignis, το οποίο προσφέρεται σε τιμές από 11.530 ευρώ, με έναν κινητήρα βενζίνης 1.2 λτ. και σε έκδοση με τετρακίνηση. Το μηχανικό σύνολο 1.2 DUALJET των 90 ίππων και 120 Nm ροπής συνδυάζεται και με ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki), προσφέροντας πιο χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων (βλ. παρακάτω τεχνικά χαρακτηριστικά).

Το SHVS χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη γεννήτρια ISG (Integrated Starter Generator), έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Για τη μετάδοση της κίνησης υπάρχει μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων ή το αυτοματοποιημένο κιβώτιο 5 σχέσεων AGS (Auto Gear Shift).

Δείτε ακόμα: Νέα έκδοση Suzuki Jimny Shinsey σε μόλις 100 αντίτυπα

Όσον αφορά την τετρακίνηση ALLGRIP AUTO της Suzuki με συνεκτικό συμπλέκτη, μεταφέρει αυτόματα τη ροπή και τους πίσω τροχούς, όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς.

Οι αρχικές τιμές του νέου Ignis ανά έκδοση διαμορφώνονται ως εξής:

1.2 GL 90HP: 11.530 ευρώ

1.2 GL+ 90HP 4WD: 14.030 ευρώ

1.2 GLX 90HP SHVS: 15.080 ευρώ

1.2 GLX 90HP 4WD SHVS: 16.580 ευρώ

1.2 GL+ 90HP AGS: 13.430 ευρώ

Για τον αναλυτικό τιμοκατάλογο Πατήστε Εδώ και για τους εξοπλισμούς του νέου Ignis Πατήστε Εδώ.

Έκδοση 1.2 2WD 1.2 4WD 1.2+SHVS 2WD    1.2+SHVS 4WD
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.242 1.242 1.242 1.242
Ταχύτητες 5 (5 AGS) 5 5 5
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 90/6.000 90/6.000 90/6.000 90/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 120/4.400 120/4.400    120/4.400 120/4.400
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 12,2 (12,2)    11,9 11,8 11,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)    170 (170) 165 170 165
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,6 (4,6) 5,0 4,3 4,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 104 (104) 114 97 106
Βάρος (κιλά) 810 (830) 870 835 885


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Μία και μοναδική Ferrari. Στην κυριολεξία (+video)

Η Ferrari δεν συνηθίζει να φτιάχνει one-off εκδόσεις των μοντέλων της. Το κάνει σπάνια και για πολύ ιδιαίτερο λόγο συνήθως. Όπως για παράδειγμα έκανε με την F60 America και την F12 TRS. Αυτή τη φορά παρουσίασε τη μία και μοναδική SP275 RW Competizione.

Το μοναδικό, κυριολεκτικά, ιταλικό supercar παρουσιάστηκε στην εκδήλωση της Ferrari Finali Mondiali, στην Daytona των ΗΠΑ, όπου θυμίζουμε πως έκανε την εμφάνισή της και η πρώτη τουρμπάτη αγωνιστική Ferrari, η 488 Challenge.

Όσον αφορά την SP275 RW Competizione, αυτή βασίζεται στην F12tdf και έχει μία σειρά από αλλαγές όπως ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, σπόιλερ περιμετρικά του αυτοκινήτου και νέο σχέδιο ζαντών.

Ειδικό φυσικά είναι και το χρώμα του αμαξώματός της, το κίτρινο Giallo triplo strato όπως το ονομάζουν οι Ιταλοί.

Δείτε ακόμη: Τράκαρε τη μοναδική Pagani Zonda ZoZo στον κόσμο

Το μοτέρ της είναι V12 6.3 λτ. ατμοσφαιρικό και προφανώς αποδίδει 769 ίππους (όσους και αυτό της F12tdf). Και λέμε προφανώς, γιατί η Ferrari δεν έχει παραχωρήσει επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Ο τυχερός ιδιοκτήτης της μοναδικής Ferrari είναι ο Dr. Rick Workman από την Φλόριντα. Του ευχόμαστε να την χαρεί και φυσικά ατρακάριστη! Όσον αφορά την τιμή της… αυτή δεν έγινε γνωστή.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ταφόπλακα στα σπορ μοντέλα της Mazda

Εδώ και χρόνια γράφαμε πως η Mazda ετοιμάζει διάδοχο του RX-8 αλλά τελικά μάλλον τα πράγματα δεν πήγαν όπως θα ήθελαν οι Ιάπωνες, οι οποίοι πλέον διά στόματος του CEO της μάρκας ισχυρίζονται πως το MX-5 θα είναι το μοναδικό σπορ μοντέλο στη γκάμα τους.

Η αλήθεια είναι πως αν ποντάραμε κάπου τα λεφτά μας θα ήταν στο ότι η Mazda θα έβγαζε τελικά, αργά ή γρήγορα νέο σπορ κουπέ μοντέλο, διάδοχο των RX-7 και RX-8, αλλά τελικά φαίνεται πως θα τα χάναμε…

Βλέπετε εδώ και πάνω από μία διετία η ιαπωνική μάρκα είχε αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο να παρουσιάσει νέο RX μοντέλο, το οποίο θα βασιζόταν στο εικονιζόμενο πρωτότυπο RX-Vision Concept. Αυτός ήταν εξάλλου και ο λόγος της ύπαρξης του πρωτότυπου, το οποίο μας προϊδέαζε για το τι θα ακολουθήσει, ενώ και οι ίδιοι οι ιθύνοντες της μάρκας δεν είχαν διαψεύσει ποτέ ανοικτά τις φήμες περί RX-9.

Διαβάστε ακόμη: Αναβαθμισμένο Mazda MX-5 με 175 ίππους

Δυστυχώς όμως ήρθαν τα λόγια του CEO της ιαπωνικής εταιρίας Μασαμίτσι Κογκάι σαν μαχαίρι στην καρδιά όλων των petrolheads να βάλουν τέλος στις προσδοκίες μας καθώς δήλωσε πως «δεν θα ρίξουμε στην αγορά σπορ μοντέλο μεγαλύτερο από το MX-5».

Αβέβαιο πάντως φαίνεται και το μέλλον του κινητήρα Βάνκελ, καθώς ο ίδιος ο Μασαμίτσι είπε πως «για να τον τοποθετήσουμε σε κάποιο αυτοκίνητο θα πρέπει να σιγουρευτούμε πως θα πληροί τις μελλοντικές προδιαγραφές ρύπων. Αυτή τη στιγμή το αρμόδιο τεχνικό τμήμα μελετά όλα τα ενδεχόμενα. Μπορεί να τον δούμε και σαν βοηθητικό μοτέρ σε υβριδικά μοντέλα στο μέλλον. Θα δούμε».


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Πώς να καταστρέψεις 97 ολοκαίνουργιες BMW (+video)

Μοιάζει απίστευτο μα είναι πέρα για πέρα αληθινό. Τραίνο που μετέφερε καινούργια αυτοκίνητα BMW, στη Νότια Καρολίνα των Ηνωμένων Πολιτειών, εκτροχιάστηκε καταστρέφοντας συνολικά 97 αυτοκίνητα. Ευτυχώς υπήρξαν μόνο υλικές ζημιές, καθώς κανείς δεν τραυματίστηκε.

{loadposition acs-bmw}

Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί τα αίτια του εκτροχιασμού του τραίνου που μετέφερε τα αυτοκίνητα της BMW, το σίγουρο όμως είναι πως κανείς δεν έπαθε τίποτα και οι ζημιές είναι μόνο υλικές.

Και οι 97 BMW οι οποίες καταστράφηκαν ήταν μοντέλα της Σειράς X και μεταφέρονταν στο λιμάνι του Τσάρλεστον για να πάρουν από εκεί το δρόμο τους για άλλες χώρες.

Διαβάστε ακόμη: Δοκιμάζουμε την BMW 318i

Φυσικά στην BMW και σε κάθε άλλη εταιρεία τέτοιες μεταφορές είναι ασφαλισμένες (ήδη βρίσκονται εκεί κλιμάκια για να εκτιμήσουν το συνολικό κόστος της ζημιάς) και προφανώς δεν έχουν πρόβλημα παρά μόνο με την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων.

Έτσι, όσοι περίμεναν τα αυτοκίνητά τους θα χρειαστεί να περιμένουν και άλλο ενώ και η παραγωγή θα πάει ελαφρώς πίσω, προκειμένου να ετοιμαστούν εκ νέου οι παραγγελίες.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ετσι θα είναι το νέο Renault Captur δεύτερης γενιάς

Το Renault Captur ήρθε το 2013 για να εκπροσωπήσει τη γαλλική μάρκα στην κατηγορία των crossover και ομολογουμένως τα έχει καταφέρει πολύ καλά εμπορικά. Προφανώς λοιπόν οι Γάλλοι ετοιμάζουν τη δεύτερη γενιά του και εμείς σας παρουσιάζουμε το πώς θα είναι αυτή.

Μέσα από την ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα του γαλλικού μέσου Caradisiac παίρνουμε μία πρώτη γεύση από την εμφάνιση του μελλοντικού Renault Captur.

Διαβάστε ακόμη: Υπέγραψε το τέλος των Diesel ο Καμίνης

Όπως είναι εμφανές, η δεύτερη γενιά του γαλλικού crossover θα έχει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Renault Megane, με το εμπρός μέρος να κυριαρχείται από τα σχιστά φώτα και τη LED λωρίδα, που κατεβαίνει χαμηλά στον προφυλακτήρα.

Το Renault Captur δεύτερης γενιάς θα είναι έτοιμο το 2019, ενώ κάτω από τις μεγάλες σχεδιαστικές αλλαγές του αμαξώματος, θα βρίσκεται ένα νέο πάτωμα. Γεγονός το οποίο θα επιφέρει αύξηση στις διαστάσεις του (εσωτερικές/εξωτερικές) αλλά και στο μεταξόνιό του καθώς και στο ρεζερβουάρ του (για ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία).  

Εκτός όμως από το νέο πάτωμα και τα καθιερωμένα μοτέρ βενζίνης και πετρελάιου που συναντάμε στην γκάμα της Renault σήμερα, θα δούμε και υβριδική έκδοση στο νέο Renault Captur, η οποία πάντως δεν θα φορτίζει από εξωτερική πηγή ενέργειας.

Δείτε επίσης: Πόσο θα κοστίζουν τα καύσιμα από το 2017

Φυσικά, το δεύτερης γενιάς Captur θα έχει να επιδείξει πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, με σημαντικά συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, θα διαθέτει μεγάλη οθόνη αφής στο εσωτερικό για τον έλεγχο του συστήματος πολυμέσων και όχι μόνο, καθώς και ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Η πρώτη παρουσίασή του αναμένεται να γίνει την άνοιξη του 2018 στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης ως πρωτότυπο, ενώ ένα χρόνο μετά, το 2019 θα το δούμε στην έκδοση παραγωγής.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ανανέωση και για το crossover VW Golf Alltrack

Η Volkswagen ξεκινάει το λανσάρισμα του ανανεωμένου Golf στην Ευρώπη (στη χώρα μας θα έρθει αρχές του 2017), ενώ παρουσιάζει για πρώτη φορά και το crossover Golf Alltrack. Αυτό συνδυάζει την πρακτικότητα του στέισον βάγκον αμαξώματος, με την αυξημένη κατά 20 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος και την στάνταρ τετρακίνηση 4MOTION.

Εξωτερικά, το ανανεωμένο Golf Alltrack ξεχωρίζει από τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τα φωτιστικά σώματα, καθώς και από τις νέες ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών. Την πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση του νέου Golf Alltrack τονίζουν τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά τμήματα χαμηλά στους προφυλακτήρες στις πόρτες και στα φτερά μαζί με τις ασημί ποδιές.

Δείτε ακόμα: Έρχεται το VW Golf σε έκδοση crossover

Αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό σε επενδύσεις και εξοπλισμό, όπως είναι η προσθήκη του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών και της νέας οθόνης του συστήματος infotainment των 9,2 ιντσών.

Αρχικά το Golf Alltrack θα λανσαριστεί με τον κινητήρα 1.8 TSΙ, ισχύος 180 ίππων και 280 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το στάνταρ 6άρι DSG προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 217 χλμ./ώρα, κατανάλωση 6,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 156 γρ./χλμ. Η τιμή του στη Γερμανία ξεκινά από τις 33.650 ευρώ. Αργότερα αναμένεται να διατεθεί και με κινητήρες πετρελαίου.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Το εντυπωσιακό trailer του Gran Turismo Sport (+video)

Tο trailer του video game Gran Turismo Sport είναι καλύτερο και από την ίδια την πραγματικότητα, καθώς τα γραφικά του σε 4K δίνουν απίστευτα υψηλή πιστότητα εικόνας και μερικά πλάνα τα οποία μάλλον δύσκολα μπορεί να χαρίσει σκηνοθέτης από live αγώνα.

Η Polyphony Digital επιστρέφει για να μας δώσει έναν καλό λόγο να αγοράσουμε το Gran Turismo τα Χριστούγεννα, καθώς έχει έτοιμη τη νέα έκδοσή του ονόματι Sport.

Δείτε επίσης: Γυναίκα οδηγός έπνιξε την BMW της (+video)

Το νέο video game θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στο PS4 και περιλαμβάνει πολλά Game Modes (Arcade Mode, Campaign, Brand Central, Sport Mode, Social Features, Livery Editor και Scapes).

Εκτός από το ότι η νέα αυτή έκδοση είναι συμβατή με 4K τηλεοράσεις, θα διαθέτει συνολικά 19 τοποθεσίες και 137 αυτοκίνητα με πρακτικά άπειρες επιλογές εξατομίκευσής τους.

Φυσικά, όπως θα δούμε και στο trailer, ανάμεσα στις πίστες του παιχνιδιού υπάρχει και το Nurburgring! 


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Τράκαρε η μία και μοναδική Pagani Zonda ZoZo

Επιπλέον δουλειά μέσα στις γιορτές θα έχουν οι μηχανικοί της Pagani, καθώς η μοναδική Zonda ZoZo που είχε περάσει από την παραγωγή της μάρκας τράκαρε και πλέον πρέπει να την επισκευάσουν. Ευτυχώς το αυτοκίνητο δεν καταστράφηκε ολοσχερώς αν και η ζημιά στο εμπρός μέρος φαίνεται μεγάλη.

Θυμίζουμε πως η Pagani Zonda ZoZo ανήκει στον Ιάπωνα μεγιστάνα Yusaku Maezawa, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης του ηλεκτρονικού καταστήματος  «Zozotown».

Δείτε επίσης: BMW M4 υποκλίνεται σε Honda S2000 στο Nurburgring (+video)

Το τρακάρισμα έγινε στην ιαπωνική πρωτεύουσα, το Τόκιο και η Pagani ZoZo δεν τρακάρε με κανένα… τυχαίο αυτοκίνητο αλλά με μία Maybach 62S, η οποία πάντως δεν έπαθε ιδιαίτερη ζημιά.

Για την ιστορία να πούμε πως η μοναδική Pagani Zonda ZoZo (θυμίζουμε πως η Pagani συνηθίζει να φτιάχνει μοναδικές εκδόσεις των αυτοκινήτων της για τις απαιτήσεις ευκατάστατων πελατών της) είναι βαμμένη σε μωβ χρώμα, διαθέτει στοιχεία από την Zonda R και έχει γενναίες δόσεις ανθρακονημάτων στο αμάξωμά της.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr