Αρχική Blog Σελίδα 274

Ο προ… πενταετίας στοχοποιημένος Λουκάς Παπαδήμος!

Διάφορες πολιτικές παρατάξεις είχαν την τάση να στοχοποιούν τον Λουκά Παπαδήμο κατά τη διάρκεια της πρωθυπουργικής του θητείας.

Αν πάμε πίσω στο 2011 και στις αρχές του επόμενου έτους θα δούμε αναρτήσεις που παρομοίαζαν τη θητεία του Λ. Παπαδήμου με μικρή χούντα. Από τη TV Χωρίς Σύνορα, την ΑΥΓΗ, τη ΧΑ και τον Πάνο Καμμένο.

 

 

Σαν σήμερα το 1978 πέθανε η ηθοποιός Κυβέλη Ανδριανού

Ηθοποιός και θιασάρχης, που έγινε γνωστή κυρίως με το μικρό της όνομα και κυριάρχησε στο ελληνικό θέατρο κατά το πρώτο μισό του 20ου αιώνα.

Καρπός παράνομου έρωτα, η Κυβέλη ήρθε στον κόσμο το 1887. Καταγόταν από τη Σμύρνη, ωστόσο δεν είναι ξεκάθαρο αν γεννήθηκε εκεί ή στην Αθήνα.

Σε ηλικία 2,5 ετών τη συνάντησαν στο βρεφοκομείο Αθηνών ο Αναστάσης και η Μαρία Αδριανού. Παρότι ήταν φτωχοί βιοπαλαιστές, οι θετοί γονείς της φρόντισαν να την αναθρέψουν με τον καλύτερο τρόπο. Σε αυτό συνέδραμε και η οικογένεια γνωστού αθηναίου δικηγόρου, που αφότου έχασε το μονάκριβο παιδί της, έβρισκε τη χαρά στην τρισχαριτωμένη «Κυβελίτσα». Έτσι, η Κυβέλη παρακολούθησε μαθήματα στο παρθεναγωγείο Χιλ, όπου διακρίθηκε για την εξυπνάδα της. Παρακολούθησε, επίσης, μαθήματα απαγγελίας και μάλιστα το 1901 βραβεύτηκε για την επίδοσή της.

Εκείνη την εποχή την ανακάλυψε ο Χρηστομάνος και αρχικά της έδωσε την ευκαιρία να παίξει το ρόλο της Ιουλιέττας, στη σκηνή του μπαλκονιού, σε μια έκτακτη εμφάνιση της Νέας Σκηνής. Η Κυβέλη Αδριανού έγινε η αγαπημένη του πρωταγωνίστρια και μέσα σε ελάχιστο διάστημα κατέκτησε μια από τις πρώτες θέσεις μεταξύ των ελληνίδων ηθοποιών.

Η Νέα Σκηνή (1901-1906) της έδωσε την ευκαιρία να συμμετάσχει στις μοναδικές παραστάσεις αρχαίας τραγωδίας της καριέρας της. Ξεχώρισε, ως κορυφαία, στην «Άλκηστη» του Ευριπίδη και αργότερα στην «Αντιγόνη» του Σοφοκλή. Παράλληλα, διακρίθηκε σε ρόλους δραματικούς και κωμικούς, όπως στο ρόλο της Ανιούτσκα στο «Κράτος του Ζόφου» του Τολστόι ή στο ρόλο της θεατρίνας στη «Λοκαντιέρα» του Γκολντόνι.

Μετά τη διάλυση της Νέας Σκηνής, η Κυβέλη έπαιξε πρώτα μερικές κωμωδίες με τον κωμικό Σαγιώρ και στη συνέχεια, το καλοκαίρι του 1907, πρωτοεμφανίσθηκε ως θιασάρχης με τη «Νόρα» του Ίψεν, ένα έργο που πήρε σταθερή θέση στο ρεπερτόριο του θιάσου της. Μεσουράνησε μέχρι και το 1934, με σταθερή θιασαρχική παρουσία, στην Αθήνα και σε περιοδείες.

Το 1908 συνεργάστηκε για πρώτη φορά με τον Γρηγόριο Ξενόπουλο. Η ίδια είχε ζητήσει από το συγγραφέα να διασκευάσει για χάρη της σε θεατρικό έργο το διήγημα «Κόκκινος Βράχος», επειδή της άρεσε πολύ ο χαρακτήρας της ηρωίδας. Έτσι, δημιουργήθηκε η Φωτεινή Σάντρη που είχε τεράστια επιτυχία και έμεινε στο ρεπερτόριο του θιάσου Κυβέλης για πολλά χρόνια, γνωρίζοντας άπειρες επαναλήψεις.

Ο Ξενόπουλος συνέχισε να την τροφοδοτεί με ένα έργο κάθε χρόνο έως το 1925 (Ραχήλ, Πειρασμός, Ψυχοσάββατο, Χερουβείμ, κ.ά). Συνεργάστηκε, επίσης, με τον Παντελή Χορν από το 1910 μέχρι το 1934 (Ο Άνθρωπός μας, Κερένια κούκλα, Φιντανάκι, Νταλμανοπούλα κ.ά), όπως και με τον Σπύρο Μελά (Κόκκινο πουκάμισο, Χαλασμένο σπίτι, Το άσπρο και το μαύρο, Μια νύχτα μια ζωή). Ακόμη, παρουσίασε έργα του Θ. Συναδινού και του Αλ. Λιδωρίκη.

Την περίοδο 1932-1934 αποφάσισε να «συμμαχήσει» με το αντίπαλο δέος της, τη Μαρίκα Κοτοπούλη, προκειμένου να αντιμετωπίσουν από κοινού το νεοϊδρυθέν Εθνικό Θέατρο. Μαζί ανέβασαν πιο σοβαρά έργα, όπως: «Ο Γυρισμός» του Ο’ Νηλ, «Το επάγγελμα της κυρίας Γουόρεν» του Σω, «Ο αγαπητικός της βοσκοπούλας» του Κορομηλά, «Μαρία Στιούαρτ» του Σίλερ, «Ο Αννίβας προ των πυλών» του Σέργουντ κ.ά.

Μετά το 1934 σταμάτησε τις εμφανίσεις της στο θέατρο, ακολουθώντας το σύζυγό της, Γεώργιο Παπανδρέου, στη Μέση Ανατολή. Ως μεγάλο καλλιτεχνικό γεγονός έγινε δεκτή η επανεμφάνισή της, το 1950, με έργο του βουλεβάρτου και ακολούθησαν σποραδικές συνεργασίες της με το Εθνικό Θέατρο [Δάφνη Λορεόλα (1951), Το μυστικό της Κοντέσας Βαλέραινας (1953), Ο Γλάρος (1957), Διάλογοι Καρμηλιτισσών (1962)].

Κατά τη δεκαετία του 1950 συνέπραξε σε έκτακτες εμφανίσεις με τους θιάσους της Κατερίνας, των Λαμπέτη – Παππά – Χορν, της κόρης της Αλίκης, του γαμπρού της Ιορδάνη Μαρίνου κ.ά. Το καλοκαίρι του 1951 έκανε τη μοναδική της εμφάνιση σε αρχαία κωμωδία, στη Λυσιστράτη, με τον Θυμελικό Θίασος του Λίνου Καρζή και μεταξύ 1962-1965 συνεργάστηκε τακτικά με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος (Το Μυστικό της Κοντέσσας Βαλέραινας, Το νησί της Αφροδίτης του Πάρνη, ο Ματωμένος γάμος του Λόρκα, Αναστασία των Μωρέτ-Μπόλτον, το Ηλιόλουστο πρωινό των Κιντέρο).

Στη μεγάλη οθόνη πήρε μέρος σε δύο ταινίες, στην κινηματογραφική μεταφορά της νουβέλας του Ξενόπουλου «Ο κακός δρόμος» (1933) και στην ταινία «Άγνωστο» (1956).

Όταν πέθανε, στις 26 Μαΐου 1978, η Κυβέλη είχε τέσσερα παιδιά, τρία εγγόνια, έξι δισέγγονα και πέντε τρισέγγονα. Από τον πρώτο της γάμο (1903-1906) με το Μήτσο Μυράτ απέκτησε τον Αλέξανδρο και τη γνωστή ηθοποιό Μιράντα. Ο επιχειρηματίας Κώστας Θεοδωρίδης ήταν ο δεύτερος σύζυγός της, αλλά και ο θεατρώνης της, για πάρα πολλά χρόνια. Κόρη τους, η πρωταγωνίστρια Αλίκη Θεοδωρίδη – Νορ. Τρίτος σύζυγός της ήταν ο Γεώργιος Παπανδρέου, από τον οποίο απέκτησε το Γιώργο, ετεροθαλή αδελφό του Ανδρέα Παπανδρέου.



ΠΗΓΗ : Newsbomb.gr

Σαν σήμερα το 1978 πέθανε η ηθοποιός Κυβέλη Ανδριανού

Ηθοποιός και θιασάρχης, που έγινε γνωστή κυρίως με το μικρό της όνομα και κυριάρχησε στο ελληνικό θέατρο κατά το πρώτο μισό του 20ου αιώνα.

Καρπός παράνομου έρωτα, η Κυβέλη ήρθε στον κόσμο το 1887. Καταγόταν από τη Σμύρνη, ωστόσο δεν είναι ξεκάθαρο αν γεννήθηκε εκεί ή στην Αθήνα.

Σε ηλικία 2,5 ετών τη συνάντησαν στο βρεφοκομείο Αθηνών ο Αναστάσης και η Μαρία Αδριανού. Παρότι ήταν φτωχοί βιοπαλαιστές, οι θετοί γονείς της φρόντισαν να την αναθρέψουν με τον καλύτερο τρόπο. Σε αυτό συνέδραμε και η οικογένεια γνωστού αθηναίου δικηγόρου, που αφότου έχασε το μονάκριβο παιδί της, έβρισκε τη χαρά στην τρισχαριτωμένη «Κυβελίτσα». Έτσι, η Κυβέλη παρακολούθησε μαθήματα στο παρθεναγωγείο Χιλ, όπου διακρίθηκε για την εξυπνάδα της. Παρακολούθησε, επίσης, μαθήματα απαγγελίας και μάλιστα το 1901 βραβεύτηκε για την επίδοσή της.

Εκείνη την εποχή την ανακάλυψε ο Χρηστομάνος και αρχικά της έδωσε την ευκαιρία να παίξει το ρόλο της Ιουλιέττας, στη σκηνή του μπαλκονιού, σε μια έκτακτη εμφάνιση της Νέας Σκηνής. Η Κυβέλη Αδριανού έγινε η αγαπημένη του πρωταγωνίστρια και μέσα σε ελάχιστο διάστημα κατέκτησε μια από τις πρώτες θέσεις μεταξύ των ελληνίδων ηθοποιών.

Η Νέα Σκηνή (1901-1906) της έδωσε την ευκαιρία να συμμετάσχει στις μοναδικές παραστάσεις αρχαίας τραγωδίας της καριέρας της. Ξεχώρισε, ως κορυφαία, στην «Άλκηστη» του Ευριπίδη και αργότερα στην «Αντιγόνη» του Σοφοκλή. Παράλληλα, διακρίθηκε σε ρόλους δραματικούς και κωμικούς, όπως στο ρόλο της Ανιούτσκα στο «Κράτος του Ζόφου» του Τολστόι ή στο ρόλο της θεατρίνας στη «Λοκαντιέρα» του Γκολντόνι.

Μετά τη διάλυση της Νέας Σκηνής, η Κυβέλη έπαιξε πρώτα μερικές κωμωδίες με τον κωμικό Σαγιώρ και στη συνέχεια, το καλοκαίρι του 1907, πρωτοεμφανίσθηκε ως θιασάρχης με τη «Νόρα» του Ίψεν, ένα έργο που πήρε σταθερή θέση στο ρεπερτόριο του θιάσου της. Μεσουράνησε μέχρι και το 1934, με σταθερή θιασαρχική παρουσία, στην Αθήνα και σε περιοδείες.

Το 1908 συνεργάστηκε για πρώτη φορά με τον Γρηγόριο Ξενόπουλο. Η ίδια είχε ζητήσει από το συγγραφέα να διασκευάσει για χάρη της σε θεατρικό έργο το διήγημα «Κόκκινος Βράχος», επειδή της άρεσε πολύ ο χαρακτήρας της ηρωίδας. Έτσι, δημιουργήθηκε η Φωτεινή Σάντρη που είχε τεράστια επιτυχία και έμεινε στο ρεπερτόριο του θιάσου Κυβέλης για πολλά χρόνια, γνωρίζοντας άπειρες επαναλήψεις.

Ο Ξενόπουλος συνέχισε να την τροφοδοτεί με ένα έργο κάθε χρόνο έως το 1925 (Ραχήλ, Πειρασμός, Ψυχοσάββατο, Χερουβείμ, κ.ά). Συνεργάστηκε, επίσης, με τον Παντελή Χορν από το 1910 μέχρι το 1934 (Ο Άνθρωπός μας, Κερένια κούκλα, Φιντανάκι, Νταλμανοπούλα κ.ά), όπως και με τον Σπύρο Μελά (Κόκκινο πουκάμισο, Χαλασμένο σπίτι, Το άσπρο και το μαύρο, Μια νύχτα μια ζωή). Ακόμη, παρουσίασε έργα του Θ. Συναδινού και του Αλ. Λιδωρίκη.

Την περίοδο 1932-1934 αποφάσισε να «συμμαχήσει» με το αντίπαλο δέος της, τη Μαρίκα Κοτοπούλη, προκειμένου να αντιμετωπίσουν από κοινού το νεοϊδρυθέν Εθνικό Θέατρο. Μαζί ανέβασαν πιο σοβαρά έργα, όπως: «Ο Γυρισμός» του Ο’ Νηλ, «Το επάγγελμα της κυρίας Γουόρεν» του Σω, «Ο αγαπητικός της βοσκοπούλας» του Κορομηλά, «Μαρία Στιούαρτ» του Σίλερ, «Ο Αννίβας προ των πυλών» του Σέργουντ κ.ά.

Μετά το 1934 σταμάτησε τις εμφανίσεις της στο θέατρο, ακολουθώντας το σύζυγό της, Γεώργιο Παπανδρέου, στη Μέση Ανατολή. Ως μεγάλο καλλιτεχνικό γεγονός έγινε δεκτή η επανεμφάνισή της, το 1950, με έργο του βουλεβάρτου και ακολούθησαν σποραδικές συνεργασίες της με το Εθνικό Θέατρο [Δάφνη Λορεόλα (1951), Το μυστικό της Κοντέσας Βαλέραινας (1953), Ο Γλάρος (1957), Διάλογοι Καρμηλιτισσών (1962)].

Κατά τη δεκαετία του 1950 συνέπραξε σε έκτακτες εμφανίσεις με τους θιάσους της Κατερίνας, των Λαμπέτη – Παππά – Χορν, της κόρης της Αλίκης, του γαμπρού της Ιορδάνη Μαρίνου κ.ά. Το καλοκαίρι του 1951 έκανε τη μοναδική της εμφάνιση σε αρχαία κωμωδία, στη Λυσιστράτη, με τον Θυμελικό Θίασος του Λίνου Καρζή και μεταξύ 1962-1965 συνεργάστηκε τακτικά με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος (Το Μυστικό της Κοντέσσας Βαλέραινας, Το νησί της Αφροδίτης του Πάρνη, ο Ματωμένος γάμος του Λόρκα, Αναστασία των Μωρέτ-Μπόλτον, το Ηλιόλουστο πρωινό των Κιντέρο).

Στη μεγάλη οθόνη πήρε μέρος σε δύο ταινίες, στην κινηματογραφική μεταφορά της νουβέλας του Ξενόπουλου «Ο κακός δρόμος» (1933) και στην ταινία «Άγνωστο» (1956).

Όταν πέθανε, στις 26 Μαΐου 1978, η Κυβέλη είχε τέσσερα παιδιά, τρία εγγόνια, έξι δισέγγονα και πέντε τρισέγγονα. Από τον πρώτο της γάμο (1903-1906) με το Μήτσο Μυράτ απέκτησε τον Αλέξανδρο και τη γνωστή ηθοποιό Μιράντα. Ο επιχειρηματίας Κώστας Θεοδωρίδης ήταν ο δεύτερος σύζυγός της, αλλά και ο θεατρώνης της, για πάρα πολλά χρόνια. Κόρη τους, η πρωταγωνίστρια Αλίκη Θεοδωρίδη – Νορ. Τρίτος σύζυγός της ήταν ο Γεώργιος Παπανδρέου, από τον οποίο απέκτησε το Γιώργο, ετεροθαλή αδελφό του Ανδρέα Παπανδρέου.



ΠΗΓΗ : Newsbomb.gr

Φιόντορ Ντοστογιέφσκι: «Να είσαι ο ήλιος και όλοι θα σε βλέπουν»

Ο Φιόντορ Ντοστογιέφσκι θα τα ζήσει όλα στο έπακρο, και οι εμπειρίες του θα τον οδηγήσουν αυθόρμητα στα αριστουργήματά του.

Στο αφηγηματικό του σύμπαν θα δει τους ήρωές του όπως ο γιατρός τον άρρωστο στην απόλυτη αδυναμία, όπως ο δικηγόρος τον πελάτη στην απόλυτη κακία, όπως ο Θεός το δούλο Του στην απόλυτη ανάγκη.

Διαβάστε περισσότερα στο Culturenow.gr



ΠΗΓΗ : Newsbomb.gr

Φιόντορ Ντοστογιέφσκι: «Να είσαι ο ήλιος και όλοι θα σε βλέπουν»

Ο Φιόντορ Ντοστογιέφσκι θα τα ζήσει όλα στο έπακρο, και οι εμπειρίες του θα τον οδηγήσουν αυθόρμητα στα αριστουργήματά του.

Στο αφηγηματικό του σύμπαν θα δει τους ήρωές του όπως ο γιατρός τον άρρωστο στην απόλυτη αδυναμία, όπως ο δικηγόρος τον πελάτη στην απόλυτη κακία, όπως ο Θεός το δούλο Του στην απόλυτη ανάγκη.

Διαβάστε περισσότερα στο Culturenow.gr



ΠΗΓΗ : Newsbomb.gr

25 Χρόνια Άγαμοι Θύται: Επετειακή παράσταση στο Θέατρο Βράχων!

H καινούρια, συλλεκτική παράσταση «25 Χρόνια Άγαμοι Θύται» του Ιεροκλή Μιχαηλίδη για μία και μόνο εμφάνιση στην Αθήνα, την Πέμπτη 22 Ιουνίου στο Θέατρο Βράχων!

Άγαμοι Θύται και Σπύρος Παπαδόπουλος σ΄ένα επετειακό υπερθέαμα με 16 ηθοποιούς, τραγουδιστές και μουσικούς, σε κείμενα Δήμητρας Παπαδοπούλου, Ιεροκλή Μιχαηλίδη & Χρήστου Τολιάδη.

Διαβάστε περισσότερα στο Culturenow.gr



ΠΗΓΗ : Newsbomb.gr

Πάμε Σινεμά: Οι νέες ταινίες της εβδομάδας

Ενδιαφέρουσες νέες ταινίες αναμένονται και αυτή την εβδομάδα (25 – 31 Μαΐου 2017) στους κινηματογράφους!

Λίγο πριν υποδεχτούμε και επίσημα το καλοκαίρι, θα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε επί της μεγάλης οθόνης, μεταξύ άλλων: τον Τζόνι Ντεπ που επιστρέφει στο ρόλο του διάσημου Τζακ Σπάροου, την γοητευτική Ιζαμπέλ Ιπέρ που πρωταγωνιστεί σε μία ρομαντική κομεντί, το best seller του Χέρμαν Μπρόχ που μεταφέρεται για τρίτη φορά στο σινεμά, καθώς και δύο σινεφίλ επανεκδόσεις.

Διαβάστε περισσότερα στο Culturenow.gr



ΠΗΓΗ : Newsbomb.gr

Ο Ψαραντώνης και ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου τραγουδούν μαζί «Πάντα θλιμμένη χαραυγή»

Το πολύ γνωστό κρητικό τραγούδι «Πάντα θλιμμένη χαραυγή» των αδελφών Φραγκιαδάκη, είναι αυτό που ενώνει δύο πραγματικούς θρύλους της ελληνικής μουσικής!

O Ψαραντώνης και ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου συνεργάστηκαν στο πλαίσιο του νέου δίσκου «Χαραυγή» των Αντώνη και Μιχάλη Φραγκιαδάκη, ο οποίος περιλαμβάνει 10 εξαιρετικά μουσικά έργα και κυκλοφόρησε μόλις πριν δύο ημέρες.

Διαβάστε περισσότερα στο Daynight.gr



ΠΗΓΗ : Newsbomb.gr

Η ανανεωμένη Art Athina 2017 στο Γήπεδο Tae Kwon Do

Η ανανεωμένη 22η Διεθνής Συνάντηση Σύγχρονης Τέχνης Art-Athina 2017, ένα από τα μεγαλύτερα ετήσια εικαστικά γεγονότα στην Ελλάδα, θα ανοίξει τις πύλες της στο TaeΚwonDo Παλαιού Φαλήρου την Παρασκευή 26 Μαΐου και θα διαρκέσει έως και την Κυριακή 28 Μαΐου.

Συνολικά 12 ενότητες αναπτύσσονται γύρω από τον κεντρικό άξονα της διοργάνωσης – την έκθεση που συνθέτουν οι 56 συμμετέχουσες γκαλερί από την Ελλάδα και το εξωτερικό – σύμφωνα με το πρόγραμμα που διαμόρφωσε η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια της Art Athina 2017, Σταματία Δημητρακοπούλου.

Διαβάστε περισσότερα στο Culturenow.gr



ΠΗΓΗ : Newsbomb.gr

Μείον τρεις και υποβιβασμός επίσημα για Ηρακλή

Η Super League ανακοίνωσε και επίσημα την αφαίρεση τριών βαθμών από τον Ηρακλή με τον “Γηραιό” να καταλαμβάνει την 15η θέση και να οδηγείται στην Stoiximan.gr Football League.

Ήταν γνωστό από την πρώτη ώρα του Δ.Σ. της Super League πως η απόφαση που είχαν πάρει τα μέλη του συνεταιρισμού ήταν η αφαίρεση τριών βαθμών από τον Ηρακλή για την εκπρόθεσμη καταβολή χρημάτων στον Πορτουλίδη.

Με 9 ψήφους υπέρ, 2 κατά, 3 λευκά και 3 απόντες η διοργανώτρια αποφάσισε την αφαίρεση των βαθμών από την ομάδα του “Γηραιού” που πλέον καταλαμβάνει την 15η θέση και υποβιβάζεται στην Stoiximan.gr Football League.

Μάλιστα το απόγευμα της Τετάρτης ανακοινώθηκε και επίσημα η ανακοίνωση της Super League που αναφέρει:

“Κατά τη σημερινή του συνεδρίαση το Διοικητικό Συμβούλιο της Super League αποφάσισε κατά πλειοψηφία (9 υπέρ, 2 κατά, 3 λευκά) την αφαίρεση από την Π.Α.Ε. Α.Ε.Π. ΗΡΑΚΛΗΣ τριών (3) βαθμών από το βαθμολογικό πίνακα του Πρωταθλήματος αγωνιστικής περιόδου 2016-17, σε εκτέλεση της υπ’ αριθμ. 2/2017 απόφασης του Διαιτητικού Δικαστηρίου Ποδοσφαίρου της Ε.Π.Ο. και σε ανάκληση προηγούμενης απόφασης της Super League”.

Να σημειώσουμε μάλιστα ότι ήδη στην επίσημη ιστοσελίδα της Super League έχει ήδη αλλάξει η βαθμολογία με τον Λεβαδειακό και τον Ηρακλή να έχουν από 26 βαθμούς αλλά τον “Γηραιό” να υστερεί με τους Βοιωτούς καθώς στο πρώτο ματς των δυο ομάδων είχε ηττηθεί με 3-0 και στο δεύτερο παιχνίδι ο Ηρακλής είχε νικήσει με 1-0.

Η Μαρία Φαραντούρη σε μία ιδιαίτερη συνάντηση στο Ηρώδειο!

“Πέρα από τα σύνορα”… Μία συνάντηση με τους Μαρία ντελ Μαρ Μπονέτ – Τζιχάν Τούρκογλου – Άνια Λέχνερ

Η μεγάλη ερμηνεύτρια Μαρία Φαραντούρη παρουσιάζει στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, στις 19 Ιουνίου, το πρωτότυπο έργο, που έγραψε για τη φωνή της, ο Τούρκος συνθέτης Cihan Turkoglu, σε στίχους της Αγαθής Δημητρούκα.

Διαβάστε περισσότερα στο Culturenow.gr



ΠΗΓΗ : Newsbomb.gr

Η Μαρία Φαραντούρη σε μία ιδιαίτερη συνάντηση στο Ηρώδειο!

“Πέρα από τα σύνορα”… Μία συνάντηση με τους Μαρία ντελ Μαρ Μπονέτ – Τζιχάν Τούρκογλου – Άνια Λέχνερ

Η μεγάλη ερμηνεύτρια Μαρία Φαραντούρη παρουσιάζει στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, στις 19 Ιουνίου, το πρωτότυπο έργο, που έγραψε για τη φωνή της, ο Τούρκος συνθέτης Cihan Turkoglu, σε στίχους της Αγαθής Δημητρούκα.

Διαβάστε περισσότερα στο Culturenow.gr



ΠΗΓΗ : Newsbomb.gr