Αρχική Blog Σελίδα 221

Νατάσσα Μποφίλιου Live στο VOX

Αν υπήρχε μια φυλή χαμένων ονειροπόλων, ευαίσθητων τρελών, ερωτευμένων, τρυφερών και θυμωμένων, που κατοικεί στις δύο όχθες του ποταμού, θα ακολουθούσες την πορεία της;

Σε ένα φωτεινό πρωί στην πόλη,

Σε μια ελεύθερη αγκαλιά,

Σε μια διαδήλωση,

Σε τραγούδια που λένε:

“Αυτή είναι η ιστορία των δικών μου κι η δική μου”.

Αν υπήρχε αυτή η φυλή, θα έψαχνες μαζί της τη θέση σου στον κόσμο;

Νατάσσα, Θέμης, Γεράσιμος

Μια νέα παράσταση ή ένας νέος τρόπος να κοιτάξουν την Τέχνη τους και τον τρόπο που πορεύονται;

Η Νατάσσα Μποφίλιου, ο Θέμης Καραμουρατίδης και ο Γεράσιμος Ευαγγελάτος, πάντα ανήσυχοι και δημιουργικοί, επανασυστήνονται ακόμη μια φορά και με την αρωγή της σταθερής τους ομάδας δημιουργούν μια νέα πρόταση στην παρουσίαση του αγαπημένου τους ρεπερτορίου. Με το βλέμμα σταθερά στο κοινό τους, στοχεύουν στη δημιουργία μιας ενιαίας δυναμικής που να ενώνει σκηνή και θεατές. Με τα τραγούδια της προσωπικής τους δισκογραφίας-που έχουν αφήσει το στίγμα τους στην τελευταία εικοσαετία-ιδωμένα μέσα από ένα νέο πρίσμα, αλλά και έναν ανοιχτό διάλογο σε απρόβλεπτες επιλογές από το εγχώριο και το διεθνές ρεπερτόριο, επιχειρούν να συμπαρασύρουν τους πολυάριθμους φίλους τους σε ένα συναρπαστικό ταξίδι νέων συγκινήσεων.

Από το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου και κάθε Σάββατο στο VOX, το εμείς και το εσείς γίνεται ένα κι αδιαίρετο.

INFO:

Από το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2023

VOX

ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ 16

ΤΗΛ. ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ: 210.3475900

ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ: 21:00

ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ: 22:00

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

ΝΑΤΑΣΣΑ ΜΠΟΦΙΛΙΟΥ

ΘΕΜΗΣ ΚΑΡΑΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ: ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΕΙΣ

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ: ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

ΜOYΣΙΚΟΙ:

ΘΕΜΗΣ ΚΑΡΑΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ πιάνο

ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΙΑΝΝΙΚΙΟΣ τύμπανα

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΥΛΝΤΗΣ ηλεκτρικό μπάσο, synth bass

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΔΙΑΝΟΣ ηλεκτρική και ακουστική κιθάρα

ΑΡΗΣ ΖΕΡΒΑΣ τσέλο

ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΠΟΥΝΗΣ τρομπέτα

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΧΑΜΡΙΣΤΣΑΚ τρομπόνι

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΣΤΑΝΟΣ σαξόφωνο, κλαρινέτο, πλήκτρα

 

ΦΩΝΗΤΙΚΑ:

ΛΗΤΩ ΑΜΠΑΤΖΗ

ΕΛΕΝΑ ΛΕΩΝΗ

STEVE BEKAS

 

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ

ΗΧΟΛΗΨΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΞΕΒΑΝΗΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΦΩΤΩΝ: ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΜΑΘΙΕΛΛΗΣ

VIDEO: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΙΝΗΣ

 

CUSTOM DESIGN NIDODILEDA

ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΟΣ: ΣΑΣΑ ΧΑΡΑΡΑ

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: ΗΛΙΑΝΑ ΓΑΪΤΑΝΗ

ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΝΑΤΑΣΣΑΣ ΜΠΟΦΙΛΙΟΥ: ΑΜΑΛΙΑ ΒΙΝΟΣ

ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ BACKING VOCALS: ΛΗΤΩ ΑΜΠΑΤΖΗ

ΜΑΚΙΓΙΑΖ: ΙΣΑΒΕΛΛΑ ΑΠΙΚΙΑΝ

HAIR STYLING: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΪΔΗΣ

MARKETING: ΜΟΝΙΚΑ ΚΑΣΑΝΗ

Το έκτακτο δελτίο καιρού της ΕΜΥ για την «BARBARA» – (Live η πορεία των φαινομένων)

Ψυχρές αέριες μάζες από τη βόρεια Ευρώπη θα κινηθούν νοτιότερα και θα προκαλέσουν κακοκαιρία με το όνομα ”ΜΠΑΡΜΠΑΡΑ” (”BARBARA”) στη χώρα μας από την Κυριακή (05/02/2023). Τα κύρια χαρακτηριστικά θα είναι οι χαμηλές θερμοκρασίες, ο ισχυρός παγετός, οι κατά τόπους πυκνές χιονοπτώσεις ακόμα και σε πεδινές περιοχές της ανατολικής Ελλάδας, καθώς και οι θυελλώδεις βόρειοι άνεμοι εντάσεως 8 με 9 μποφόρ στα πελάγη.

Ο διευθυντής της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας Θοδωρής Κολυδάς στην τελευταία του ανάρτηση κάνει λόγο για ραγδαία επιδείνωση του καιρού σε όλη την ανατολική και ηπειρωτική χώρα την Κυριακή και καταγράφει την πορεία του χιονιά προς την χώρα μας.

Έκτακτο δελτίο απο ΕΜΥ -Έντονες χιονοπτώσεις και στην Αττική

Σύμφωνα με έκτακτο δελτίο που εξέδωσε πριν από λίγο η Εθνική Μετεωρολογικη Υπηρεσία ισχυρό κύμα κακοκαιρίας θα επηρεάσει απο την Κυριακή με χιονοπτώσεις στις ανατολικές ηπειρωτικές περιοχές .

Πιο αναλυτικά:

Χιονοπτώσεις

Α) Την Κυριακή (05/02/2023) θα επηρεαστούν με χιονοπτώσεις

Από τις πρώτες πρωινές ώρες τα νησιά του βορείου Αιγαίου και μέχρι το μεσημέρι η Θράκη και η Χαλκιδική.
Πριν από το μεσημέρι οι χιονοπτώσεις θα επεκταθούν νοτιότερα, θα ενταθούν και θα επηρεάσουν τις Σποράδες, τα ανατολικά τμήματα της Θεσσαλίας, την Εύβοια και την ανατολική Στερεά, ιδιαίτερα τη Βοιωτία και την Αττική. Οι χιονοπτώσεις θα σημειωθούν ακόμη και στα πεδινά αυτών των περιοχών.
Από το απόγευμα χιόνια θα πέσουν στα ορεινά – ημιορεινά κυρίως των κεντρικών και βόρειων Κυκλάδων καθώς και της Κρήτης. Στην Κρήτη οι χιονοπτώσεις θα είναι κατά περιόδους πυκνές.
Καταιγίδες χιονιού θα εκδηλωθούν κυρίως πάνω από τις θαλάσσιες και παραθαλάσσιες περιοχές του Αιγαίου.
Β) Τη Δευτέρα (06/02/2023) κατά περιόδους πυκνές χιονοπτώσεις θα εξακολουθήσουν να σημειώνονται στα νησιά του βορείου Αιγαίου, στις Σποράδες, την Εύβοια, την ανατολική Στερεά, τις Κυκλάδες και την Κρήτη.

Γ) Ειδικά για την Αττική χιονοπτώσεις θα σημειωθούν από την Κυριακή (05/02/2023) αρχικά στα ανατολικά και τα βόρεια, οι οποίες από τις προμεσημβρινές ώρες θα επεκταθούν στο μεγαλύτερο μέρος του νομού ενώ από το απόγευμα θα ενταθούν και θα χιονίσει και σε πεδινές περιοχές. Οι χιονοπτώσεις θα παρουσιάσουν πρόσκαιρη ύφεση κατά τη διάρκεια της νύχτας. Ωστόσο από τη Δευτέρα το πρωί οι χιονοπτώσεις θα ενταθούν εκ νέου σε όλο το νομό.

Δ) Την Τρίτη (07/02/2023) οι χιονοπτώσεις αναμένεται να συνεχιστούν στην ανατολική Ελλάδα από τη Θεσσαλία και νοτιότερα (προσήνεμες περιοχές) καθώς επίσης στις Κυκλάδες και την Κρήτη, με μικρότερη όμως ένταση.

Χαμηλές θερμοκρασίες

Από την Κυριακή (05/02/2023) αναμένεται βαθμιαία πτώση της θερμοκρασίας από βορρά προς νότο, της τάξεως των 8 με 10 βαθμών. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την επικράτηση ισχυρού παγετού κυρίως στα ηπειρωτικά, ο οποίος θα είναι κατά τόπους στα κεντρικά και βόρεια ολικός (καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας αρνητικές θερμοκρασίες).

Θυελλώδεις Άνεμοι

Από την Κυριακή (05/02/2023) το μεσημέρι θα πνέουν θυελλώδεις βόρειοι βορειοανατολικοί άνεμοι εντάσεως 8 με 9 μποφόρ στα πελάγη, οι οποίοι από το απόγευμα της Κυριακής στο Ιόνιο και από την Τρίτη (07/02/2023) στο Αιγαίο, σταδιακά θα εξασθενήσουν.

Παρακολουθήστε ζωντανά την πορεία των καιρικών φαινομένων:

Γιατί ο Φεβρουάριος έχει 28 ημέρες

Ούτε λίγο ούτε πολύ για όλα φταίει ο Ιούλιος Καίσαρ. Γιατί μπορεί το 365 να μη διαιρείται ακριβώς διά του 12, ωστόσο η αρχική σκέψη των αστρονόμων οι οποίοι δημιούργησαν το Ρωμαϊκό ημερολόγιο ήταν να υπάρχουν επτά μήνες με 30 ημέρες και πέντε με 31. Μόνο που όταν άρχισαν να δίνουν ονόματα στους μήνες το θέμα έγινε περίπλοκο…

Οταν ο Ιούλιος Καίσαρ επέστρεψε θριαμβευτής στη Ρώμη το 46 π.Χ., ανάμεσα στα θέματα τα οποία έπρεπε να ρυθμίσει ήταν και η μέτρηση του χρόνου. Ως τότε οι Ρωμαίοι χρησιμοποιούσαν ένα ημερολογιακό σύστημα που είχε μεν 12 μήνες, αλλά στο οποίο από καιρού εις καιρόν έπρεπε να προστίθενται ημέρες ή και μήνες έτσι ώστε αυτό να διατηρείται σε συμφωνία με τις εποχές. Την ευθύνη για την παρεμβολή των ημερών είχαν οι ιερείς.

Αλλά ο απολυταρχισμός των ιερέων, οι οποίοι άλλοτε αύξαναν το μήκος του έτους προκειμένου να παραμένουν στην εξουσία οι ευνοούμενοί τους συγκλητικοί και άλλοτε το μείωναν ώστε να τελειώνει γρήγορα η θητεία των αντιπάλων τους, είχαν καταστήσει το υπάρχον ημερολογιακό σύστημα μη λειτουργικό. Είναι χαρακτηριστικό ότι το έτος 46 π.Χ. διήρκεσε 445 ημέρες, δεδομένου ότι αναγκάστηκαν να προστεθούν τόσες ημέρες ώστε αυτό να ευθυγραμμιστεί με την εαρινή ισημερία. Ο Καίσαρ ονόμασε αυτό το έτος ultimus annus confusionis (τελευταίο έτος σύγχυσης) και κάλεσε τους καλύτερους φιλοσόφους και μαθηματικούς της εποχής προκειμένου να δημιουργηθεί το νέο ημερολόγιο.

Στο βιβλίο του David Edwin Duncan «Καλαντάρι» (εκδόσεις Ενάλιος) αναφέρεται ότι ανάμεσα στους προσκεκλημένους του αυτοκράτορα ήταν και ο Σωσιγένης, αλεξανδρινός αστρονόμος, τον οποίο ο Καίσαρ είχε γνωρίσει στο παλάτι της Κλεοπάτρας και με τον οποίο είχε συζητήσει τις πιθανές μετατροπές του ημερολογιακού συστήματος. Μετά από εισήγηση του Σωσιγένη αποφασίστηκε να υιοθετηθεί το ημερολόγιο του Πτολεμαίου Γ’, σύμφωνα με το οποίο ένα έτος 365 ημερών ίσχυε για τρία χρόνια και στη συνέχεια υπήρχε ένα έτος με 366 ημέρες. Και ενώ όλα τα προβλήματα φάνηκαν να λύνονται, δημιουργήθηκαν καινούργια όταν έπρεπε να δοθούν ονόματα στους μήνες. Ο πρώτος μήνας του έτους ήταν ο Μάρτιος, αφιερωμένος στον θεό του πολέμου, ο οποίος όμως συμβόλιζε και τις δυνάμεις της φύσης. Ετσι μια σειρά από γιορτές αφιερωμένες σε αυτόν ήταν προγραμματισμένες για να γιορταστεί ο ερχομός της άνοιξης. Προφανώς ο πρώτος μήνας του έτους δεν μπορούσε παρά να έχει 31 ημέρες.

Ο δεύτερος μήνας ονομάστηκε Απρίλιος από το aperire (ανοίγω) προκειμένου να συμβολίσει την έξοδο των φυτών από τη γη και αφιερώθηκε στην Αφροδίτη. Μετά από πολλές διαφωνίες αποφασίστηκε να αποτελείται από 30 ημέρες. Η εναλλαγή των 31 ημερών με 30 συνεχίστηκε για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, οι οποίοι αφιερώθηκαν στις θεές Μαία και Ηρα αντίστοιχα.

Η έμπνευση όμως για την ονοματολογία φαίνεται πως δεν ήταν αρκετή και στους επόμενους μήνες δόθηκαν ονόματα αριθμών. Ετσι αρχικά ο Ιούλιος ήταν ο Quirinalis (πέμπτος μήνας). Αλλά ο Μάρκος Αντώνιος αποφάσισε να του δώσει το όνομα του Ιουλίου, αναμορφωτή του ημερολογίου. Και βεβαίως διατήρησε τις 31 ημέρες του. Ωστόσο δημιούργησε και μια παράδοση. Ετσι, όταν το όνομα του Αυγούστου δόθηκε στον έκτο μήνα, το διαμέτρημα του ανδρός δεν επέτρεπε στον μήνα αυτό να είναι μικρός και ο Αύγουστος απέκτησε επίσης 31 ημέρες.

Και επειδή ο Ιανουάριος έπρεπε να έχει 31 ημέρες δεδομένου ότι ήταν αφιερωμένος στον Ιανό, τον προστάτη της Ετρουρίας, δεν απέμειναν παρά 28 ημέρες για τον Φεβρουάριο, τον τελευταίο μήνα του χρόνου. Το γεγονός ότι αυτός ειδικά ο μήνας δεν θα είχε πολλές ημέρες δεν δυσαρέστησε καθόλου τους Ρωμαίους, δεδομένου ότι όχι μόνο ήταν αφιερωμένος στους νεκρούς αλλά κατά τη διάρκειά του έπρεπε και οι ίδιοι να κάνουν τον ηθικό απολογισμό τους και να αφιερώνονται στη μετάνοια. Ακόμη και το όνομα του μηνός σημαίνει εξιλέωση (Februare). Τόσο πολύ επιθυμούσαν οι Ρωμαίοι να τελειώσει γρήγορα ο Φεβρουάριος ώστε, προκειμένου να διατηρούν την αίσθηση ότι ο μήνας δεν έχει ποτέ περισσότερες από 28 ημέρες, όταν έπρεπε να έχει 29 δεν προσέθεταν την παραπάνω ημέρα στο τέλος αλλά διπλασίαζαν την έκτη ημέρα του (bi sextus).

 

Δήμος Αθηναίων: Αναλαμβάνουν καθήκοντα οι δύο νέοι αντιδήμαρχοι

Με απόφαση του Δημάρχου Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη, η Αικατερίνη Κατριβάνου και ο Γιώργος Αποστολόπουλος, αναλαμβάνουν αντιστοίχως τις αντιδημαρχίες Πολιτικών Ισότητας, Αντιμετώπισης Διακρίσεων και Έμφυλης Βίας και Δημοτικής Περιουσίας και Δόμησης.


Η Άννα Ροκοφύλλου και ο Γρηγόρης Λέων που κατείχαν τα συγκεκριμένα χαρτοφυλάκια, υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους από τη θέση των Αντιδημάρχων, καθώς θα θέσουν υποψηφιότητα στις επερχόμενες εθνικές και αυτοδιοικητικές εκλογές. Συγκεκριμένα, η κ. Ροκοφύλλου θα είναι υποψήφια στην Α’ εκλογική περιφέρεια Αθηνών, ενώ ο κ. Λέων στον Δήμο Λυκόβρυσης – Πεύκης.

Οι δυο απερχόμενοι Αντιδήμαρχοι θα συνεχίσουν από τη θέση των Δημοτικών Συμβούλων της παράταξης «Αθήνα Ψηλά» και σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, θα συμβάλουν στην προσπάθεια της δημοτικής αρχής για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής και της καθημερινότητας των πολιτών της Αθήνας.

Ο Δήμαρχος Αθηναίων Κ.Μπακογιάννης, σε δήλωση του αναφέρει: «Ευχαριστώ θερμά την Άννα Ροκοφύλλου και τον Γρηγόρη Λέων για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να υλοποιήσουμε τον συλλογικό μας στόχο: Να ανεβάσουμε την Αθήνα ψηλότερα, να κάνουμε πιο όμορφη και πιο εύκολη τη ζωή των Αθηναίων. Εύχομαι και στους δύο “καλή επιτυχία” στην κατάκτηση των νέων υψηλών τους στόχων. Καλωσορίζουμε τους δύο νέους αντιδημάρχους και συνεχίζουμε δυναμικά την προσπάθειά μας».

Από τη νέα μου θέση, του Αντιδημάρχου Αθηναίων Δόμησης και Δημοτικής Περιουσίας, θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να προχωρήσει η πόλη μας ένα βήμα ακόμα μπροστά.
Συνεχίζουμε…
έγραψε ο Γιώργος Χ. Αποστολόπουλος στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.

Αποκατάσταση των υπαίθριων γλυπτών στο κέντρο και τις γειτονιές της πόλης

Σε μία προσπάθεια να παραμείνουν “όρθια” τα μνημεία και τα γλυπτά της πόλης που φιλοξενούνται στον δημόσιο χώρο – σε πάρκα και σε πλατείες – ο Δήμος Αθηναίων υλοποιεί τους τελευταίους μήνες ένα σημαντικό πρόγραμμα καθαρισμού, συντήρησης και αποκατάστασής τους. Οι αναπόφευκτες φθορές που παρατηρούνται με το πέρασμα του χρόνου, καθώς και οι καταστροφικοί βανδαλισμοί που σημειώνονται κατά διαστήματα σε σημαντικά έργα τα οποία κοσμούν την πόλη, οδήγησαν τη δημοτική αρχή στη λήψη μέτρων προκειμένου να διατηρηθεί ακέραια η πολιτιστική ταυτότητα της πρωτεύουσας.

Με σεβασμό στον δημόσιο χώρο, αλλά και στους καλλιτέχνες που φιλοτέχνησαν τα έργα, ο Δήμος Αθηναίων μέσω του Τμήματος Πολιτιστικής Κληρονομιάς (Δ/νση Σχεδίου Πόλεως και Αστικού Περιβάλλοντος), προχωρά σε εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης των υπαίθριων γλυπτών, υπό την επίβλεψη και τη φροντίδα των ειδικών συντηρητών αρχαιοτήτων και έργων τέχνης.

Το πρωί, ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, επισκέφθηκε το πάρκο του Ευαγγελισμού, όπου πριν από λίγες μέρες βρέθηκε καρατομημένο το «Κοριτσάκι», έργο το οποίο φιλοτέχνησε ο γλύπτης Αντώνης Σώχος. Μαζί με δύο ομάδες μαθητών από το Μαράσλειο -της Α’ τάξης Λυκείου του 26ου ΓΕΛ και του μονοθέσιου Πειραματικού Δημοτικού- παρακολούθησαν τις πρώτες εργασίες αποκατάστασης από τους ειδικούς, ως άμεση αντίδραση στον σοβαρό βανδαλισμό που υπέστη το γλυπτό. Σε δήλωσή του, ο κ. Μπακογιάννης, τόνισε:

«Κάθε πράξη βανδαλισμού αποτελεί μία “ανοιχτή πληγή” για την πόλη και απαξιώνει τον σκοπό τον οποίο επιτελεί ένα γλυπτό στον δημόσιο χώρο: την ιστορική μνήμη, την ομορφιά, την ίδια την τέχνη. Με σεβασμό, όχι μόνο απέναντι στα ιστορικά και σπουδαία πρόσωπα που απεικονίζονται στα έργα, αλλά και απέναντι στους ίδιους τους καλλιτέχνες και τον κόπο τους, η δημοτική αρχή πράττει το αυτονόητο. Σε συνεργασία με το επιστημονικό προσωπικό αποκαθιστά μεθοδικά και επίμονα τα “τραύματα” των έργων που εκτίθενται στον δημόσιο χώρο. Το εγχείρημα είναι δύσκολο, απαιτεί χρόνο και πόρους, όμως έχουμε και τη θέληση και τα αντανακλαστικά ώστε να μην επιτρέψουμε τη φθορά της πολιτιστικής μας κληρονομιάς».

Τις τελευταίες εβδομάδες, στο πλαίσιο του έργου «Συντήρηση υπαίθριων γλυπτών», ο δήμος έχει προχωρήσει:

– Στη συντήρηση 2 γλυπτών από φυσική φθορά (Αλ. Παναγούλη, “Αναδυομένη”).
– Στον καθαρισμό από χρωστικές (γκράφιτι) και στην αποκατάσταση προστασίας με αντιγκράφιτι υλικό σε 5 γλυπτά (Πλάτωνας, Σήματα Δομών, Λορ. Μαβίλης, Π. Γύπαρης, Βασ. Όλγα), ενώ ξεκινά άμεσα ο καθαρισμός στο βάθρο του ανδριάντα του Θ. Κολοκοτρώνη, επί της οδού Σταδίου.
– Στην αποκατάσταση έργου που είχε αφαιρεθεί από τον δημόσιο χώρο (κλοπή/βανδαλισμός).
– Στην αντιμετώπιση του σοβαρού βανδαλισμού (Κοριτσάκι), ως έκτακτο περιστατικό.

Αποκατάσταση από φυσική φθορά

Συγκεκριμένα, για την αποκατάσταση των μνημείων που έχουν φθαρεί φυσιολογικά με το πέρασμα του χρόνου, για πρώτη φορά τον περασμένο Δεκέμβριο έγινε η συντήρηση του Ανδριάντα του Αλέκου Παναγούλη, έργο του γλύπτη Αχιλλέα Βασιλείου, καθώς και της γλυπτικής σύνθεσης “Αναδυομένη”, έργο του Δ. Αρμακόλα, στο σιντριβάνι της οδού Ερμού, το οποίο είχε πολλαπλά στρώματα αλάτων και παρουσίαζε ζητήματα στατικότητας. Για την αποκατάσταση, αλλά και την ασφάλειά του, μάλιστα, μεταφέρθηκε σε εργαστήριο συντήρησης και το επόμενο διάστημα θα επανατοποθετηθεί στη θέση του.

Καθαρισμός από γκράφιτι

Το Τμήμα Πολιτιστικής Κληρονομιάς του Δήμου Αθηναίων έχει προβεί στον καθαρισμό της προτομής του Πλάτωνα (στην ομώνυμη Ακαδημία) από γκράφιτι και χρωστικές, του έργου «Σήματα Δομών» του γλύπτη Κλέαρχου Λουκόπουλου στην πλατεία Βραζιλίας, της μαρμάρινης προτομής της Βασ. Όλγας του Γεώργιου Δημητριάδη του Αθηναίου στο πάρκο Ευαγγελισμού, καθώς και της προτομής του Λορέντζου Μαβίλη στην ομώνυμη πλατεία, του Πέτρου Ρούμπου, το οποίο έφερε μαύρη χρωστική στο πρόσωπο.

Ταυτόχρονα, σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες στην προτομή του Καπετάν Π. Γύπαρη στο Πολύγωνο, ενώ αυτές τις μέρες ξεκινά και ο καθαρισμός των χρωστικών στο βάθρο του Θ. Κολοκοτρώνη, έργο του Λάζαρου Σώχου.

Ενδεικτικό του συστηματικού βανδαλισμού των έργων αυτών, είναι ότι η προτομή του Πλάτωνα έχει καθαριστεί επιστημονικά πέντε φορές, ενώ συχνά ο καθαρισμός δεν αφορά ένα σημείο, αλλά εκτείνεται σε όλο το έργο.

Αποκατάσταση γλυπτών που έχουν κλαπεί

Το πρόγραμμα της αποκατάστασης αφορά επίσης γλυπτά τα οποία κλάπηκαν. Κάποια εντοπίζονται φθαρμένα και βανδαλισμένα και αποκαθίστανται. Στην κατηγορία αυτή, συγκαταλέγεται η προτομή του Συνταγματάρχη Δ. Ψαρρού, η οποία βρέθηκε προ ετών σε κακή κατάσταση -ύστερα από κλοπή- και παρέμενε για χρόνια αποθηκευμένη. Η συντήρησή της ολοκληρώνεται και σύντομα θα τοποθετηθεί ξανά στον δημόσιο χώρο. Παράλληλα, εξετάζεται η δυνατότητα αποκατάστασης δύο ακόμη προτομών. Για κάποια άλλα κλεμμένα γλυπτά, τα οποία δυστυχώς χάνονται οριστικά, εξετάζεται η επαναχύτευσή τους, όπου αυτό καθίσταται εφικτό.

Ο υπαίθριος «θησαυρός» της Αθήνας

Στην έκταση του Δήμου Αθηναίων, μετρούνται περίπου 250 γλυπτά. Πρόκειται για ανδριάντες, προτομές, τιμητικές αλλά και ελεύθερες συνθέσεις από τη νεοκλασική έως τη σύγχρονη τέχνη, από τον ρεαλισμό και την αναπαράσταση έως τον συμβολισμό και την αφαίρεση.

Με στόχο την καλλιέργεια του σεβασμού του δημοσίου χώρου και ειδικά των μνημείων, ο Δήμος Αθηναίων υλοποιεί το πρόγραμμα «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία», το οποίο τελεί υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου. Στο πλαίσιο του προγράμματος, και με σκοπό την ευαισθητοποίηση για τη φροντίδα της πόλης και των μνημείων της, μαθητές από σχολεία της Αθήνας παρακολουθούν, σε οργανωμένες επισκέψεις, τη διαδικασία αποκατάστασης των γλυπτών. Μέχρι σήμερα, στο πρόγραμμα έχουν συμμετάσχει συνολικά 318 σχολεία, 690 εκπαιδευτικοί και 9.250 μαθητές.

Ενημέρωση για τη διανομή ΤΕΒΑ του Δήμου Αθηναίων για το μήνα Φεβρουάριο

0

Ο Δήμος Αθηναίων και η Διεύθυνση Κοινωνικής Αλληλεγγύης συνεχίζουν να στηρίζουν τους συμπολίτες μας που βρίσκονται σε ανάγκη προγραμματίζοντας για τον μήνα Φεβρουάριο στο πλαίσιο του “Επιχειρησιακού Προγράμματος Επισιτιστικής Βοήθειας” ΤΕΒΑ, μια ακόμη διανομή τροφίμων και προϊόντων υγιεινής σε 23.213 δικαιούχους του.

Για τη διευκόλυνση των συμπολιτών μας η διανομή θα πραγματοποιηθεί σε τρία διαφορετικά σημεία και στις εξής ημερομηνίες:

Ταϋγέτου 60-Πολιτιστικό Κέντρο Γκράβας,
6-10 Φεβρουαρίου και 13 Φεβρουαρίου

Σφιγγός 13-Νέος Κόσμος,
14 και 15 Φεβρουαρίου

Σοφοκλέους 66
16 και 17 Φεβρουαρίου και 20 έως 23 Φεβρουαρίου
Οι ώρες διανομής θα πραγματοποιηθούν από τις 9:00 π.μ. έως τη 1:00 μ.μ.

Σε αυτή τη διανομή θα προσφερθούν προϊόντα όπως ελαιόλαδο, κοτόπουλο, πατάτες, γαλακτοκομικά προϊόντα, φρούτα εποχής, προϊόντα υγιεινής και καθαριότητας. Επίσης θα διανεμηθούν και βρεφικά είδη σε οικογένειες που έχουν παιδιά έως 2 ετών.

Για πληροφορίες 210 5210 711, 712, 693 ή στο [email protected]

Τα «χρυσά» διαμερίσματα του Χίλτον – Η τιμή ανά τετραγωνικό και οι αγοραστές

Ίσως το μοναδικό στοιχείο που θα θυμίζει στους Αθηναίους και τους επισκέπτες της πόλης την μορφή που είχε το Hilton όπως το γνώρισαν γενιές και γενιές – σημείο αναφοράς μιας ολόκληρης περιοχής που πήρε και το όνομά της – θα είναι η αρχιτεκτονική κληρονομιά του κτιρίου και η ξεχωριστή πρόσοψη που έχει φιλοτεχνήσει ο Γιάννης Μόραλης.

Κατά τα άλλα, το νέο εγχείρημα προβλέπει ένα σύγχρονο συγκρότημα φιλοξενίας και ιδιόκτητων κατοικιών σε συνδυασμό με την ευρύτατη εμπορική του χρήση για πολλούς κλάδους της αγοράς.

Αν και με βάση το αρχικό χρονοδιάγραμμα τα εγκαίνια δεν αναμένονται νωρίτερα από τους πρώτους μήνες του 2025, ήδη οι προσφορές για την απόκτηση ιδιοκτησίας ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με τους Έλληνες – στην συντριπτική τους πλειοψηφία – να έχουν καταβάλει ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να βάλουν το όνομά τους στους τίτλους ιδιοκτησίας.

Είναι ενδεικτικό ότι ήδη τα 50 διαμερίσματα που θα αναπτυχθούν στους τέσσερις τελευταίους ορόφους του έχουν, κατά πληροφορίες, πουληθεί, με τους αγοραστές στην πλειονότητά τους είναι ωστόσο Έλληνες.

Οι δύο τελευταίοι όροφοι, που βρίσκονται κάτω από το παλαιό Galaxy, είναι και αυτοί που πουλήθηκαν ακριβότερα. Η μέση τιμή ανά τετραγωνικό μέτρο φέρεται να έχει διαμορφωθεί σε 24.000 ευρώ. Οι δύο από κάτω όροφοι πωλήθηκαν σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές έναντι 21.000 ευρώ ανά τετραγωνικό. Τα διαμερίσματα στους δύο τελευταίους ορόφους φέρουν το brand της Waldorf Astoria, ενώ των δύο από κάτω αυτό της Conrad.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, το συγκρότημα θα διαθέτει επιπλέον 280 δωμάτια και σουίτες, μονάδες εστίασης, εμπορικούς χώρους και εγκαταστάσεις ψυχαγωγίας.

Η μέση τιμή πώλησης υπερβαίνει τις 21.000 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, ενώ η συνολική επένδυση της ιδιοκτήτριας «Ιονική Ξενοδοχειακή», συμφερόντων του ομίλου Κωνσταντακόπουλου, υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσει τα 275 εκατομμύρια.

Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό – Πότε δεν θα κινηθούν οι συρμοί

Σε τρίωρη στάση εργασίας προχωρούν σήμερα, Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2023, οι εργαζόμενοι του ΗΣΑΠ.

Η στάση εργασίας έχει προγραμματιστεί για τις 12:00-15:00 το μεσημέρι της Πέμπτης, με συνέπεια οι συρμοί να τραβήξουν χειρόφρενο και αυτές τις ώρες στη Γραμμή 1 να μην πραγματοποιούνται δρομολόγια.

Η στάση εργασίας πραγματοποιείται προκειμένου οι εργαζόμενοι να συμμετέχουν στην έκτακτη γενική συνέλευση του σωματείου τους.

Σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρήσουν από τους τερματικούς σταθμούς «Κηφισιά» και «Πειραιάς» στις 11:35, ενώ όλοι οι σταθμοί θα ανοίξουν και πάλι για το επιβατικό κοινό στις 14:45, οπότε και θα αναχωρήσουν οι πρώτοι συρμοί από τους τερματικούς και ενδιάμεσους σταθμούς της Γραμμής 1.

Τραγικός ο απολογισμός των τροχαίων στην Αττική μέσα σε 30 ημέρες

Οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων, παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς και η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων, είναι οι κύριες αιτίες των τροχαίων στην Αττική σύμφωνα με την διεύθυνση Τροχαίας Αττικής.

Τα στοιχεία για τον μήνα Ιανουάριο είναι άκρως ανησυχητικά με 22 νεκρούς και 578 τραυματίες σε σύνολο 517 καταγεγραμμένων τροχαίων στο οδικό δίκτυο στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής.

Παράλληλα, το ίδιο χρονικό διάστημα στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας, βεβαιώθηκαν 19.503 παραβάσεις, από τις οποίες 780 σε βαθμό πλημμελήματος.

Ενδεικτικά βεβαιώθηκαν:

– 345 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 43 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος

– 1.574 παραβάσεις ορίου ταχύτητας

– 176 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη

– 387 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου

– 930 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας

– 532 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους και

– 38 παραβάσεις για επικίνδυνους ελιγμούς.

 

Σε μουσείο μετατρέπεται το ιστορικό κτίριο που έφτιαχνε παραδοσιακά μαντήλια στο Μεταξουργείο

Οι μηχανές του εργαστηρίου δούλευαν ασταμάτητα, μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ΄90, και παρήγαγαν, με τη μοναδική τεχνική, σταμπωτά μαντήλια κεφαλής. Ένα κτήριο που κουβαλά ιστορία 130 και πλέον ετών, άρρηκτα συνδεδεμένο με τη μοναδική τέχνη.

Το 2003 το ΥΠΠΟΑ ενέκρινε την απ΄ ευθείας εξαγορά του μηχανολογικού και κινητού εξοπλισμού του εργαστηρίου και ακολούθησε η καταγραφή και φύλαξη του πολύτιμου υλικού. Το κτήριο, ιδιοκτησίας της Κτηματικής Εταιρείας του Δημοσίου, παραχωρήθηκε για χρήση στο ΥΠΠΟΑ το 1999. Είχε προηγηθεί, το 1995 η κήρυξή του ως διατηρητέου μνημείου μαζί με τον μοναδικό εξοπλισμό του και τα λοιπά κινητά αντικείμενα, διότι αποτελούσε μοναδικό δείγμα τυποβαφικού εργαστηρίου σταμπωτών παραδοσιακών μαντηλιών στην Ελλάδα, με συνεχή λειτουργία επί 100 χρόνια. Η «Βιοτεχνία Ελληνικών Μαντηλιών ΒΕΜ Ο.Ε.», κατασκεύαζε τα παραδοσιακά μαντήλια κεφαλής για όλες τις περιοχές της Ηπειρωτικής και Νησιωτικής Ελλάδας, αλλά και για τα μοναστήρια της χώρας.

Το τελευταίο Καλεμκερείον άρχισε τη λειτουργία του στη Σύρο, από τον Ηρακλή Οικονομόπουλο και τα τέσσερα αδέλφια του. Η λέξη καλεμκερί είναι τουρκικής προέλευσης και σύνθετη (καλέμ=κάλαμος και κιαρ=εργασία) και σήμαινε το γυναικείο και ζωγραφισμένο στο χέρι μαντήλι.

Το 1895 το Καλεμκερείον μεταφέρθηκε στην Αθήνα, στην οδό Πλαταιών 38. Επέλεξαν το χώρο γιατί διέθετε πηγάδι, και το νερό αποτελούσε κύριο συστατικό για τη βαφή. Εκεί λειτούργησε μέχρι το 1997, διατηρώντας την παραδοσιακή διαδικασία, με μόνη αλλαγή, το πέρασμα από τα ξύλινα καλούπια και τις σφραγίδες -φτιαγμένες από ξύλο φλαμουριάς- στη μεταξοτυπία. Την περίοδο 1935-1940 με προτροπή της Δόρας Στράτου, ο Γιάννης Τσαρούχης δημιούργησε σχέδια με ελληνική θεματολογία, με εξαίρετα αποτελέσματα, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Σήμερα στόχος είναι, εκτός από την μουσειακή χρήση του παραδοσιακού εργαστηρίου, να αναβιώσει η τέχνη και η τεχνική του σταμπωτού μαντηλιού, η οποία κάποτε ταξίδεψε την Ελλάδα στα πέρατα του κόσμου.

κτίριο

Το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων γνωμοδότησε ομόφωνα θετικά επί των μελετών αποκατάστασης του χαρακτηρισμένου ως μνημείου κτιρίου ΒΕΜ, και επί της χωροθέτησης των λειτουργιών του πολυδύναμου πολιτιστικού χώρου ως μουσείου τυποβαφικής τέχνης και παραγωγής μαντηλιών της ΒΕΜ και κέντρου χειροτεχνίας του υφάσματος.

μαντήλια
νηματα

Η συγκεκριμένη μελέτη αποσκοπεί στην αποκατάσταση των αυθεντικών χαρακτηριστικών του κτηρίου και στην ανάδειξη του χαρακτήρα του, μετατρέποντάς το σε πολυδύναμο πολιτιστικό χώρο.

κτιριο

Παράταση παραστάσεων και κοπή πίτας για το «Γεια – the musical» στο Θέατρο Ριάλτο

Οι εξαιρετικές ερμηνείες και οι υπέροχες φωνές των συντελεστών, η στιβαρή σκηνοθεσία και τα εντυπωσιακά σκηνικά είναι τα συστατικά επιτυχίας του έργου Γεια –the musical το οποίο παρατείνει τις παραστάσεις του λόγω επιτυχίας.

Η Αλέκα Κανελλίδου, η Τζώρτζια Κεφαλά, ο Παναγιώτης Πετράκης, η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, η Δανάη Τσιρώνη, η Τραϊάνα Ανανία, και οι Κωνσταντίνος Ελματζιόγλου και Άρης Μακρής υποστηρίζουν μια παράσταση γεμάτη τραγούδι, χορό και δυνατές ερμηνείες, μια αληθινή υπερπαραγωγή, πλημμυρισμένη από τις μουσικές και τα τραγούδια του Φοίβου. Τραγούδια που έγραψαν ιστορία και αγαπήθηκαν στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η συνεργασία του Φοίβου με τον Δημήτρη Μαλισσόβα, είναι μια συνεργασία έκπληξη –talk of the town από τη στιγμή που ανακοινώθηκε –κι απετέλεσε το γεγονός του φετινού χειμώνα!

Πρόσφατα μέσα σε ένα κλίμα αισιοδοξίας ο πολυμελής θίασος έκοψε την πίτα του κι ευχήθηκε ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία το 2023.

Υπενθυμίζουμε ότι τα τραγούδια από το «γεια», που έγινε τέσσερις φορές πλατινένιο μέσα σε έντεκα ημέρες, ερμηνεύει ένας 20μελής θίασος, με συμμετοχές έκπληξη!

Η σπουδαία Αλέκα Κανελλίδου, “η φωνή” μιας ολόκληρης εποχής!

Η εκρηκτική Αλεξάνδρα Παλαιολόγου!

Η θρυλική φωνή του συγκροτήματος “Μπλε” Τζώρτζια Κεφαλά (που εμφανίζεται για πρώτη φορά σε musical)!

Ο Παναγιώτης Πετράκης, που ισορροπεί με χάρη ανάμεσα στην πρόζα και το τραγούδι όλα αυτά τα χρόνια!

Μαζί τους η Τραϊάνα Ανανία, ο Άρης Μακρής, o Κωνσταντίνος Ελματζιόγλου και σε πρώτη εμφάνιση η Δανάη Τσιρώνη.

Ταυτότητα παράστασης

Ιδέα : Φοίβος, Βασίλης Νικολόπουλος

Μουσική – Στίχοι: Φοίβος

Κείμενο – Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μαλισσόβας

Ενορχήστρωση-προγραμματισμός: Φοίβος, Βασίλης Νικολόπουλος

Σκηνικά: Αριστοτέλης Καρανάνος – Αλεξάνδρα Σιάφκου

Κοστούμια: Αλέξης Φούκος

Χορογραφίες: Θοδωρής Πανάς

Κιθάρες : Γιώργος Χατζόπουλος

Ηχοληψία, ComputerEditing: Βαγγέλης Σιαπάτης

Μίξη : Βασίλης Νικολόπουλος

Μουσική Διδασκαλία: Άκης Δείξιμος

MUA: MakeuplabbyYannisMarketakis

Περούκες: Θωμάς Γαλαζούλας

Φωτογράφος: Γιώργος Καλφαμανώλης

Βοηθοί Σκηνοθέτη: Ελένη Γιουφή, Παναγιώτα Δρόσου

Βοηθός Ενδυματολόγου: ΜάιραΒούλτσου

Σκηνοθεσία trailer: Σπύρος Φυλακτός

Διεύθυνση Παραγωγής: Φανή Χάραρη

Διανομή

ΑΛΕΚΑ ΚΑΝΕΛΛΙΔΟΥ // ΕΥΓΕΝΙΑ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ // ΕΛΙΣΣΑΒΕΤΑ

ΤΖΩΡΤΖΙΑ ΚΕΦΑΛΑ // ΕΡΜΙΟΝΗ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ // JAMBI

ΑΡΗΣ ΜΑΚΡΗΣ // ΒΙΚΤΩΡ

ΔΑΝΑΗ ΤΣΙΡΩΝΗ // ΔΑΦΝΗ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΛΜΑΤΖΙΟΓΛΟΥ // ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

ΠΑΝΟΣ ΠΑΤΑΓΙΑΝΝΗΣ // ΑΛΒΕΡΤΟΣ

ΑΡΗΣ ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΣ // ΙΑΣΩΝ

ΤΡΑΪΑΝΑ ΑΝΑΝΙΑ // ΦΟΙΒΗ

ΜΑΡΙΑ ΚΟΣΜΑΤΟΥ // ΛΗΔΑ

ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ // ΧΛΟΗ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΥΤΡΑ // ΡΩΞΑΝΗ

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΑΡΛΟΓΙΑΝΝΗ // ΡΟΖΑ

ΡΑΦΑΗΛ ΚΡΙΤΟΥΛΗΣ // ΑΜΕΛΙΑ

ΙΡΙΣ ΓΟΥΡΓΙΩΤΟΥ // ΚΥΝΘΙΑ

ΦΩΤΗΣ ΛΑΜΑΡΗΣ // ΛΕΩΝ

ΛΑΜΠΡΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ // ΒΑΛΕΡΙΟΣ

ΣΠΥΡΟΣ ΠΙΝΚΕΡΙΔΗΣ // ΜΑΡΙΟΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΙΝΤΖΕΟΓΛΟΥ // ΛΟΡΕΝΤΖΟ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΥΤΣΙΚΑΣ // ΜΑΞΙΜΟΣ

ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ 20.30 / ΚΥΡΙΑΚΗ 19.00

ΘΕΑΤΡΟ ΡΙΑΛΤΟ – ΑΛΕΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ / ΚΥΨΕΛΗΣ 54

ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2114107764

Παραγωγή: People Presents | People Entertainment Group

Πληροφορίες: 216 800 4868 – www.people.gr

Στα εγκαίνια του νέου Ελεγκτικού Κέντρου της ΑΑΔΕ ο Περιφερειάρχης Αττικής (Video)

Στα εγκαίνια του νέου Ελεγκτικού Κέντρου της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων στο Μοσχάτο, ένα από τα τρία που ξεκινούν τη λειτουργία τους στην Αττική, παραβρέθηκε ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης, όπου τον υποδέχθηκε ο Διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής.

Παρόντες στα εγκαίνια ήταν ο Υπ. Οικονομικών Χ. Σταϊκούρας, ο Υφ. Φορολογικής Πολιτικής και Δημόσιας Περιουσίας Απ. Βεσυρόπουλος, βουλευτές και εκπρόσωποι τοπικών φορέων.

Ο Περιφερειάρχης ξεναγήθηκε στους χώρους του νέου Ελεγκτικού Κέντρου και ευχήθηκε καλή επιτυχία σε όλους τους εργαζόμενους, επισημαίνοντας πως προσφέρουν πολύτιμες υπηρεσίες, στη διαρκή προσπάθεια για την ενίσχυση της νομιμότητας και της διαφάνειας στη δημόσια διοίκηση.

«Μέσα από τη λειτουργία των έξι νέων ελεγκτικών κέντρων φορολογικής διοίκησης, επιτυγχάνεται μια σημαντική βελτιστοποίηση των φορολογικών ελέγχων και παράλληλα η επιτάχυνση των σχετικών διαδικασιών, προς όφελος των πολιτών και του δημοσίου συμφέροντος» ανέφερε και πρόσθεσε:

«Το Ελεγκτικό Κέντρο που εγκαινιάζεται σήμερα, αποτελεί έναν ακόμα κρίκο στην εθνική προσπάθεια για τον εντοπισμό και την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, με στόχο τη μεγιστοποίηση των δημόσιων εσόδων και την πάταξη κάθε μορφής απάτης έναντι του δημοσίου – και σε τελική ανάλυση έναντι της ίδιας της κοινωνίας και τους δημοκρατικού κράτους δικαίου».

Στη συνέχεια διεμήνυσε πως υπάρχει η ισχυρή βούληση και η ετοιμότητα – τόσο από την αυτοδιοίκηση, όσο και από την κυβέρνηση – για γόνιμη συνεχή συνεργασία πάνω σε αυτό το επίπεδο και διαβεβαίωσε πως «η Περιφέρεια Αττικής θα βρίσκεται με κάθε δυνατό τρόπο αρωγός σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια της κυβέρνησης για τη δημιουργία ενός δίκαιου και αποτελεσματικού συστήματος φορολογικού ελέγχου, με απώτερο σκοπό την εμπέδωση της διαφάνειας και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πολιτών στους θεσμούς».

Από την πλευρά του ο Διοικητής της ΑΑΔΕ Γ. Πιτσιλής επεσήμανε μεταξύ άλλων:

«Τα Ελεγκτικά Κέντρα αποτελούν ένα ακόμη σημαντικό βήμα στο υπό υλοποίηση πλάνο διαρκούς αναβάθμισης λειτουργίας και ποιότητας των υπηρεσιών μας, σε επίπεδο ελέγχων, εκπαίδευσης, πληροφόρησης, εξυπηρέτησης, διαφάνειας και υποδομών. Επιχειρησιακός μας στόχος είναι η περαιτέρω μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας για τον εντοπισμό και την πάταξη της φοροδιαφυγής και της φοροαποφυγής και εν γένει κάθε μορφής απάτης σε βάρος των φορολογικών αρχών και του δημοσίου συμφέροντος».