Αρχική Blog Σελίδα 210

24ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ για το δυστύχημα των Τεμπών και συγκέντρωση στην Αθήνα

Στην κήρυξη 24ωρης Πανελλαδική απεργίας για την Τετάρτη, 8 του Μάρτη 2023 και συγκέντρωση στην Αθήνα ώρα 12:30, στην πλατεία Κλαυθμώνος, καταγγέλλοντας το έγκλημα των Τεμπών.

Συγκεκριμένα σε ανακοίνωση της, η ΑΔΕΔΥ σημειώνει:

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., σύμφωνα με την εξουσιοδότηση του Γενικού Συμβουλίου, αποφάσισε στη σημερινή της συνεδρίαση την κήρυξη 24ωρης Πανελλαδικής Πανδημοσιοϋπαλληλικής ΑΠΕΡΓΙΑΣ για την Τετάρτη, 8 του Μάρτη 2023, μετατρέποντας τη στάση εργασίας για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας σε απεργία, για να απαιτήσουμε μαζί με όλους τους εργαζόμενους και το λαό να μπει τέρμα στη πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων και να αποδοθούν οι πραγματικές ευθύνες για το δολοφονικό έγκλημα των Τεμπών.

Παράλληλα η ΑΔΕΔΥ καλεί σε συγκέντρωση στην Αθήνα ώρα 12:30, στην πλατεία Κλαυθμώνος.

Σύλληψη 26χρονου στην Ακρόπολη που μάζευε για «σουβενίρ» μάρμαρα από τον ιερό βράχο

Συνελήφθη ένας 26χρονος Κύπριος που επιχείρησε να αφαιρέσει πέτρες και κομμάτια μαρμάρου από την Ακρόπολη, καθώς ήθελε να έχει ένα…σουβενίρ από το μνημείο.

Ο νεαρός έγινε αντιληπτός την ώρα που αφαιρούσε πέτρες και μάρμαρα από την φύλακα του αρχαιολογικού χώρου στις 21:50 το βράδυ της Κυριακής.

Άμεσα ενημέρωσε τους αστυνομικούς που μετέβησαν στο σημείο και κατόπιν υπόδειξης του φύλακα τον συνέλαβαν. Μάλιστα στην κατοχή του είχε και ένα μαχαίρι.

Σε βάρος του ασκήθηκαν διώξεις για παράβαση του νόμου για προστασία αρχαιοτήτων αλλά και περί όπλων.

Η παλαιότερη κατοικία κάτω από το Μουσείο της Ακρόπολης

Περπατώντας στην αρχαία γειτονιά κάτω από το Μουσείο συναντάμε την οικία Θ, μια από τις παλαιότερες οικίες που βρέθηκαν στην ανασκαφή. Χτίστηκε στα τέλη του 5ου αι. π.Χ. και επιβίωσε μέχρι τα τέλη του 6ου αι. μ.Χ. με πολλές επιδιορθώσεις και ανακατασκευές στην χιλιόχρονη ιστορία της.

Τα δωμάτιά της ήταν οργανωμένα γύρω από μια μικρή εσωτερική αυλή. Ξεχωρίζει ο ανδρώνας, το δωμάτιο όπου ο οικοδεσπότης δεχόταν τους φίλους του για φαγητό και ποτό, το γνωστό συμπόσιο. Είχε μαύρο ψηφιδωτό δάπεδο, κάτι που πρόσφερε αίσθηση πολυτέλειας και επέτρεπε τον καθαρισμό του με νερό μετά το συμπόσιο.

Στο πρώτο μισό του 3ου αι. π.Χ. στην αυλή του σπιτιού εγκαταστάθηκε εργαστήριο. Ίσως ήταν γναφείο, δηλαδή πλυντήριο καθαρισμού ρούχων ή επεξεργασίας και λεύκανσης καινούργιων υφασμάτων πριν σταλούν στο βαφείο.

Σήμερα στην ανασκαφή βλέπουμε κατάλοιπα της οικίας Θ από τον 5ο και 3ο αι. π.Χ., και ορισμένα του 6ου αι. μ.Χ.

Photograph: Giorgos Vitsaropoulos © Acropolis Museum
Reconstruction drawing: Alexandros Nikas © Acropolis Museum

 

Λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση του Κεραμεικού

​Η λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση του αρχαιολογικού χώρου του Κεραμεικού αποτελεί προτεραιότητα για το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού. Οι παρεμβάσεις που έχουν προγραμματιστεί από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλης Αθηνών, αφορούν, μεταξύ άλλων, στην αποκατάσταση του αρχαίου οδικού δικτύου και των διαδρομών κυκλοφορίας των επισκεπτών, με πρόβλεψη για ΑμεΑ και εμποδιζόμενα άτομα, στη διαμόρφωση νέων χώρων στάσης, ανάπαυσης και θέασης στον αρχαιολογικό χώρο, στη δημιουργία νέας εισόδου – εξόδου, στην τοποθέτηση νέων στεγάστρων, στη διευθέτηση των ομβρίων υδάτων, στη δημιουργία απτικών διαδρομών για την προσβασιμότητα ατόμων με προβλήματα όρασης όπως και των αναγκαίων υποδομών εξυπηρέτησης των επισκεπτών. Το συνολικό έργο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Όπως δήλωσε η Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνα Μενδώνη «Ο Κεραμεικός είναι από τους σημαντικότερους και πλέον ενδιαφέροντες αρχαιολογικούς χώρους της Αθήνας. Συγχρόνως, αποτελεί έναν ελεύθερο δημόσιο χώρο υψηλής αισθητικής και παιδευτικής αξίας. Ακολουθώντας τις αρχές του στρατηγικού σχεδίου δράσης για τον Κεραμεικό, προϊόν συστηματικής συνεργασίας των υπηρεσιών του ΥΠΠΟΑ με το Γερμανικό Αρχαιολογικό Ινστιτούτο, προχωρούμε στην αναβάθμιση των υποδομών του με στόχο την ενδυνάμωση της εμπειρίας των επισκεπτών, Ελλήνων και ξένων.

Ο ανασχεδιασμός των διαδρομών με τη χάραξη και νέας διαδρομής κατατείνει στην καλύτερη κατανόηση και θέαση του αρχαιολογικού χώρου, ενώ ενιαία αντιμετωπίζεται η ένταξη και των νέων στεγάστρων προστασίας, αναβαθμίζοντας τη συνολική άποψη του Κεραμεικού.

Η λειτουργική και αισθητική προσέγγιση της εισόδου και η δημιουργία νέας εξόδου ακολουθεί τη φιλοσοφία ενός μεταβατικού χώρου που λειτουργεί ως σημείο διασύνδεσης της πόλης και του αρχαιολογικού χώρου. Η υπάρχουσα είσοδος στον πεζόδρομο της οδού Ερμού διατηρείται.

Η έξοδος, ωστόσο, μετακινείται επί της οδού Ασωμάτων -πολύ κοντά στο Μουσείο Μπενάκη Ισλαμικής Τέχνης και την Εβραϊκή Συναγωγή- αξιοποιώντας υπάρχοντα κτίσματα, που σήμερα χρησιμοποιούνται ως αποθήκες υλικών. Με την προσέγγιση αυτή αλλάζει η ροή των επισκεπτών και επιτυγχάνεται αποσυμφόρηση, ιδιαίτερα τις περιόδους μεγάλης επισκεψιμότητας.

Για την απρόσκοπτη πρόσβαση των ΑμεΑ δημιουργείται μια ελαφρώς κεκλιμένη διαδρομή και καλύτερη περιήγηση των επισκεπτών, σε όλο τον χώρο, και όχι μόνο γύρω από το κεντρικό μονοπάτι».

Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων: Το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας παρουσιάζει ακόμη αρκετές ελλείψεις

0

Το Διοικητικό Συμβούλιο και η Επιτροπή Σιδηροδρομικών Μεταφορών του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων εκδίδουν το παρόν Δελτίο Τύπου με σκοπό την περιγραφή της ισχύουσας κατάστασης και την βαθύτερη κατανόηση των υφιστάμενων προβλημάτων στον Ελληνικό σιδηρόδρομο.

Σε συνέχεια του κειμένου των θέσεων της Επιτροπής Σιδηροδρομικών Μεταφορών του ΣΕΣ (Μάρτιος 2021) όπου περιλαμβάνονται εκτενέστερα προτάσεις βελτίωσης του Ελληνικού Σιδηρόδρομου, το παρόν κείμενο επικεντρώνεται σε ζητήματα νομοθεσίας, τεχνολογίας και έργων που έχουν ολοκληρωθεί ή που θα έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί έως σήμερα στο επίμαχο σημείο.

Οι Ελληνικές Αρχές με τον Ν.4632/2019 (ΦΕΚ 159/Α/14-10-2019) ενσωμάτωσαν στην ελληνική νομοθεσία – μεταξύ άλλων – τις Κοινοτικές Οδηγίες (ΕΕ) 2016/798 και 2016/797 για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων και τη διαλειτουργικότητα του σιδηροδρομικού συστήματος αντίστοιχα, οι οποίες αντικαθιστούσαν προηγούμενες σχετικές Οδηγίες με χρόνο ισχύος έως την 16-06-2020.

Ωστόσο σε επίπεδο τεχνικής εφαρμογής και υλοποίησης των απαιτήσεων του θεσμικού πλαισίου τα αντανακλαστικά των αρμόδιων φορέων δεν ήταν εξίσου αποτελεσματικά, διαχρονικά, δεδομένου ότι ο σχεδιασμός και η ωρίμανση τέτοιας εμβέλειας έργων υποδομής διαρκεί χρόνια.

Τα συστήματα ελέγχου και σηματοδότησης διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην κατοχύρωση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων. Για τον λόγο αυτό η ανάπτυξη του Ευρωπαϊκού Συστήματος Διαχείρισης Κυκλοφορίας Σιδηροδρόμων (European Railway Traffic Management System – ERTMS) στο ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο αποτελεί σημαντική συνεισφορά στη βελτίωση των επιπέδων ασφάλειας. Το συγκεκριμένο σύστημα, το οποίο στηρίζεται σε λογισμικό, αποτελείται από δυο επιμέρους υποσυστήματα τα οποία βρίσκονται και επενεργούν σε συνέργεια:

Το ευρωπαϊκό σύστημα ελέγχου αμαξοστοιχιών (ETCS)
Το σύστημα φωνητικής ραδιοεπικοινωνίας (GSM-R).
Κάθε τμήμα διακρίνεται περαιτέρω σε παρατρόχιο (εξοπλισμός στην υποδομή) και εποχούμενο on-board (εξοπλισμός σε κινητήριες σιδηροδρομικές μονάδες).

Στη χώρα μας, η ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε. έχει αναλάβει την υλοποίηση των έργων εγκατάστασης ERTMS κατά προτεραιότητα στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη – Προμαχώνας (ΠΑΘΕ/Π), με τους απαραίτητους κλάδους του (προς Διεθνή Αερολιμένα Ελ. Βενιζέλος, εμπορευματικό λιμένα Πειραιά, – Ικόνιο, Χαλκίδα, Καλαμπάκα) ο οποίος αποτελεί και Κύριο άξονα (Core network) του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (TEN-T network), ενώ ο ΟΣΕ αποτελεί τον Διαχειριστή Υποδομής (Infrastructure Manager – IM). Πολύ πρόσφατα εξάλλου ολοκληρώθηκε μέσω νομοθετικής ρύθμισης η αναδιάρθρωση του ΟΣΕ και της ΕΡΓΑ ΟΣΕ σε μια προσπάθεια βελτίωσης της λειτουργίας τους, της ασφάλειας και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και εξάλειψης των χρόνιων καθυστερήσεων στην ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό του δικτύου.

Ωστόσο, παρά τους σημαντικού ύψους κοινοτικούς πόρους – πάνω από 3 δις € – που διατέθηκαν τα τελευταία 20 χρόνια για σιδηροδρομικά έργα (συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ελέγχου και σηματοδότησης), κυρίως μέσω των Γ’ ΚΠΣ 2000-2006, ΕΣΠΑ 2007-2013 και ΕΣΠΑ 2014-2020, αλλά και του χρηματοδοτικού Μηχανισμού Συνδέοντας την Ευρώπη (Connecting Europe Facility – CEF), το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας παρουσιάζει ακόμη αρκετές ελλείψεις. Αυτές οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στις σημαντικές καθυστερήσεις σε όλα τα στάδια υλοποίησης των έργων, από τον σχεδιασμό, τη μελέτη και στη συνέχεια στην κατασκευή/υλοποίηση (συμπεριλαμβανομένων των εξαιρετικά χρονοβόρων διαγωνιστικών διαδικασιών), ενώ παράλληλα παρατηρούνται σημαντικές υπερβάσεις του αρχικώς εκτιμώμενου κόστους και χρονοδιαγράμματος.

24ωρη απεργία την Κυριακή σε Μετρό και ΗΣΑΠ για το δυστύχημα στα Τέμπη

Σε 24 απεργία προχωρά την Κυριακή 5 Μαρτίου, στις Γραμμές 1, 2 και 3 του Μετρό, το Σωματείο Ηλεκτροδηγών και λοιπών εργαζομένων κίνησης ΣΤΑΣΥ ΑΕ, απευθύνοντας κάλεσμα για συμμετοχή στο παλλαϊκό συλλαλητήριο στις 11 π.μ. στο Σύνταγμα.

Ταυτόχρονα, το Σωματείο ενημερώνει ότι οι συρμοί θα κινηθούν από τις 9 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα προς διευκόλυνση της προσέλευσης των διαδηλωτών στη συγκέντρωση.

Η ανακοίνωση του Σωματείου:

«Σοκαρισμένοι και βαθιά θλιμμένοι για το φρικτό δυστύχημα στα Τέμπη, μικροί μπροστά στο μέγεθος της καταστροφής, δεν έχουμε λόγια για να εκφραστούμε για την ασύλληπτου μεγέθους τραγωδία. Ο πόνος των οικείων και των συγγενών των θυμάτων του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος δεν απαλύνεται τούτες τις ώρες με λόγια παρηγοριάς. Ο θρήνος τους, έχει τη συμπαράσταση και συμπαράταξη όλων, που επεκτείνεται και πέρα από τα σύνορα της χώρας.

Παρά τις προειδοποιήσεις, γραπτές και προφορικές από τα Συνδικάτα των εργαζομένων, αναφορικά με τα προβλήματα και τα κενά ασφάλειας, την απουσία μέτρων προστασίας, τις σοβαρές ελλείψεις σε προσωπικό και εξοπλισμό, οι αρμόδιοι κώφευαν επιδεικτικά! Προφανώς, αποτελούν θιασώτες του “αν δεν προκύψει η αναποδιά, τότε δεν λαμβάνουμε μέτρα για να την αποτρέψουμε”. Και να που η αναποδιά προέκυψε και μάλιστα έλαβε δυσθεώρητες και αβάσταχτες διαστάσεις, φέρνοντας στα χείλη μας αναπάντητα “γιατί;”.

Γιατί οι τεράστιες παραλείψεις, η εγκληματική αδιαφορία σε Θέματα ασφαλείας, οι αδικαιολόγητες καθυστερήσεις να στοιχίσουν τη ζωή σε τόσους αθώους ανθρώπους και να στερήσουν μια για πάντα το χαμόγελο από τα χείλη των δικών τους; Είναι τεράστια η πολιτική ευθύνη γι αυτό και δε Θα ανεχθούμε τη μετακύλισή της σε αποδιοπομπαίους τράγους. Απαίτησή μας: Να αναζητηθούν οι ευθύνες και να αποδοθεί δικαιοσύνη!».

«Να ληφθούν άμεσα μέτρα για την αποκατάσταση και διασφάλιση αυτού που λέγεται “ασφάλεια Σιδηροδρόμου” για να μην βιώσουμε ποτέ άλλοτε τέτοιου εύρους τραγωδία! Θρηνούμε τους αδικοχαμένους συμπολίτες και συναδέλφους μας, εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στις οικογένειες τους και ως ελάχιστο φόρο τιμής συμμετέχουμε στο συλλαλητήριο που θα πραγματοποιηθεί στο Σύνταγμα την Κυριακή 5 Μαρτίου και ώρα 11 π.μ. Γι αυτό το λόγο οι συρμοί θα κινηθούν από τις 9 πμ έως τις 4μμ, προς διευκόλυνση της προσέλευσης των διαδηλωτών στη συγκέντρωση που οργανώνουν τα Σωματεία των σιδηροδρομικών» καταλήγει η ανακοίνωση του Σωματείου Ηλεκτροδηγών και λοιπών εργαζομένων κίνησης ΣΤΑΣΥ ΑΕ.

 

Μνημόσυνο της Κυριακή σε όλες τις Εκκλησίες υπέρ αναπαύσεως των θυμάτων στα Τέμπη

0

Την τέλεση μνημόσυνου υπέρ αναπαύσεως των θυμάτων της τραγωδίας στα Τέμπη, σε όλους τους ναούς της Εκκλησίας της Ελλάδος, αποφάσισε η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε, «συμμετέχουσα στη θλίψη και την οδύνη ολόκληρου του ελληνικού λαού για το τραγικό πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην περιοχή των Τεμπών, μετά το πέρας της θείας λειτουργίας της προσεχούς Κυριακής της Ορθοδοξίας, όρισε ότι θα τελεσθεί μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως των θυμάτων σε όλους τους Ιερούς Ναούς της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Προς τον σκοπό αυτό απέστειλε ήδη σχετικό εγκύκλιο σημείωμα προς την Αρχιεπισκοπή Αθηνών και τις μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος και τα μέλη της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, στον καθεδρικό ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Αθηνών, όπου θα τελεσθεί η Συνοδική Θεία Λειτουργία την Κυριακή, θα τελέσουν το ιερό μνημόσυνο για την ανάπαυση των θυμάτων, παρουσία της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου και του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη».

Έστειλαν απειλητική επιστολή με σφαίρα στο Δημαρχείο με παραλήπτη τον κ.Μπακογιάννη

0

Aποδέκτης απειλητικής επιστολής έγινε ο Κώστας Μπακογιάννης, ο οποίος έλαβε το μεσημέρι της Πέμπτης έναν φάκελο από άγνωστο αποστολέα.

Ειδικότερα, ο ύποπτος φάκελος έφτασε το μεσημέρι της Πέμπτης στο δημαρχείο, στην οδό Αθηνάς 63, και έγινε αντιληπτός κατά τον έλεγχο αλληλογραφίας, καθώς δεν υπήρχαν στοιχεία αποστολέα.

Στη συνέχεια, αποσφραγίστηκε από υπάλληλο και στο εσωτερικό βρέθηκε δακτυλογραφημένη επιστολή με απειλητικό περιεχόμενο και μια σφαίρα.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το υβριστικό μήνυμα έβαζε στο στόχαστρο τη δημοτική αστυνομία.

Ειδοποιήθηκαν το Τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών, ενώ την προανάκριση ανέλαβε η κρατική Ασφάλεια.

Συγκλονιστική η προσέλευση εργαζομένων και πολιτών στην έκτακτη αιμοδοσία της Περιφέρειας Αττικής

Πλήθος εργαζομένων και πολιτών ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Περιφέρειας Αττικής, κατόπιν σχετικής πρωτοβουλίας του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη και συμμετέχουν στην έκτακτη αιμοδοσία για την κάλυψη των αναγκών των τραυματιών από την τραγωδία στα Τέμπη.

Η αιμοδοσία, η οποία διοργανώνεται σε συνεργασία με τη μονάδα αιμοδοσίας του νοσοκομείου «Λαϊκό», πραγματοποιείται στο ισόγειο του κεντρικού κτιρίου της Περιφέρειας (Συγγρού 15-17). Λόγω αυξημένης προσέλευσης η αιμοδοσία, η οποία είχε προγραμματισθεί να ολοκληρωθεί στη 1.30 το μεσημέρι παρατείνεται μέχρι τις 3 μ.μ. Η αιμοδοσία απευθύνεται σε όλους τους εργαζόμενους της Περιφέρειας καθώς και σε όποιον πολίτη επιθυμεί να προσέλθει και να προσφέρει αίμα.

Με αφορμή την συγκλονιστική συμμετοχή των εργαζόμενων και πολιτών οι Περιφερειάρχης Αττικής επισημαίνει σχετικά:

«Η ανταπόκριση στα κάλεσμά μας είναι συγκινητική. Ευχαριστώ θερμά όλους τους συμπολίτες μας που συμμετέχουν. Η σκέψη μας είναι στις οικογένειες των θυμάτων στους οποίους εκφράζουμε τα πιο θερμά μας συλλυπητήρια και στους τραυματίες στους οποίους ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση. Εργαζόμενοι της Περιφέρειας και πολίτες συμμετείχαν στην αιμοδοσία, στηρίζοντας τους συνανθρώπους μας που μας έχουν ανάγκη και αποδεικνύουν έμπρακτα ότι αυτές τις δύσκολες στιγμές για τη χώρα, είμαστε όλοι μαζί».

Κατεπείγουσα έρευνα μετά την καταγγελία σοκ – Σύστημα σηματοδότησης δεν υπάρχει ούτε στο κομμάτι “Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο”

Ο Ηλίας Τρευλός, μέλος της ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, επιβεβαίωσε με δημόσιες παρεμβάσεις του ότι δεν υπάρχει σύστημα σηματοδότησης ούτε στο κομμάτι “Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο”, που χρησιμοποιεί ο Προαστιακός και η εταιρεία Hellenic Train.

«Ένα κομμάτι λειτουργεί, ένα κομμάτι όχι στον άξονα αυτόν. Ακόμη και να λειτουργούσε αυτό το κομμάτι ακριβώς επειδή χθες έγιναν πολλές αναφορές με όλες αυτές τις απίστευτες παραλείψεις και τα κενά που υπάρχουν, δεν λύνεται το πρόβλημα.

Ο έλεγχος της κυκλοφορίας δεν αντιμετωπίζεται μόνο με 4-5 χιλιόμετρα. Πρέπει να είναι στο σύνολό του, σε πλήρη λειτουργία και να υπάρχει στο κέντρο ελέγχου συνολική εικόνα πού βρίσκεται η κάθε αμαξοστοιχία» περιέγραψε.

Δύο εικοσιτετράωρα μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, μέλη των Σωματείων σιδηροδρομικών επισημαίνουν την εικόνα διάλυσης που επικρατεί.

Το πρωί της Πέμπτης, ο Ηλίας Τρευλός, μέλος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, κατήγγειλε ότι μέρος της διαδρομής από τον σταθμό «Δουκίσσης Πλακεντίας» μέχρι το Αεροδρόμιο, διαδρομή που εξυπηρετεί χιλιάδες πολίτες ανά εικοσιτετράωρο ελέω της πρόσβασης στο «Ελ. Βενιζέλος», δεν διαθέτει επαρκή σηματοδότηση.

Οι Ομοσπονδίες και τα Σωματεία Εργαζομένων στον σιδηρόδρομο είχαν αναδείξει με κάθε τρόπο τις σοβαρές παραλείψεις σε θέματα ασφαλείας και σήμανσης του δικτύου, λαμβάνοντας πλήρη αδιαφορία από την κυβέρνηση Μητσοτάκη και το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών.

Κατεπείγουσα έρευνα έπειτα από καταγγελίες σιδηροδρομικών

Μετά τις δημόσιες καταγγελίες εκπροσώπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών η Εισαγγελία Πρωτοδικών ξεκινά κατεπείγουσα έρευνα για τα προβλήματα σηματοδότησης σε τμήμα της διαδρομής του Προαστικού.

Με εντολή του Προϊστάμενου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αντώνη Ελευθεριάνου ξεκινά κατεπείγουσα έρευνα με αντικείμενο τις καταγγελίες στελέχους της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, σύμφωνα με το οποίο δεν υπάρχει φωτεινή σηματοδότηση στη διαδρομή του Προαστιακού που αφορά το τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρομίο.

Ο κ. Ελευθεριάνος ανέθεσε ήδη τη διενέργεια της έρευνας, που έλαβε μορφή κατεπείγουσας, καθώς αφορά θέματα ασφάλειας των πολιτών, στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Νίκο Στεφανάτο ο οποίος έχει εντολή να καλέσει άμεσα προς εξέταση τον εκπρόσωπο των εργαζομένων, ώστε να εξειδικεύσει την καταγγελία του.

 

Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η συγκλονιστική ανταπόκριση των Αθηναίων που σπεύδουν να δώσουν αίμα για τους τραυματίες (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ)

Τεράστιες ουρές στο Νοσοκομείο Ελπίς – Ανοίγει έως τις 20.30 απόψε και το Κοργιαλένειο– Από αύριο το πρωί αιμοδοσία σε τρία δημοτικά ιατρεία

Τη δυνατότητα να δώσουν αίμα και στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών Κοργιαλένειο – Μπενάκειο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός (Αθανασάκη 11, Αμπελόκηποι) έχουν από αυτήν την ώρα μέχρι και τις 20.30 το βράδυ οι Αθηναίοι.

Η απόφαση να “ανοίξει” η αιμοδοσία και στο Κοργιαλένειο, λήφθηκε καθώς ξεπέρασε κάθε προσδοκία η συγκλονιστική προσέλευση των πολιτών, που σπεύδουν από νωρίς στο Νοσοκομείο Ελπίς, ανταποκρινόμενοι στην πρωτοβουλία του Δήμου Αθηναίων.

Η προσφορά αίματος θα συνεχιστεί και αύριο σε τρία Δημοτικά Ιατρεία του δήμου, σε συνεργασία με την ΝΥ Αιμοδοσίας του Αρεταίειου Νοσοκομείου.

Οι πολίτες που θέλουν να βοηθήσουν, μπορούν να προσέρχονται από τις 10.00 – 15.00 στα εξής Ιατρεία:

1ο Δημοτικό Ιατρείο (Σόλωνος 78) – τηλ. για ραντεβού 2103626587

2ο Δημοτικό Ιατρείο (Φανοσθένους και Φρειδερίκου Σμιθ, Νέος Κόσμος) – τηλ. για ραντεβού 2109239865

5ο Δημοτικό Ιατρείο (Σαρανταπόρου 4, Πατήσια) – τηλ. για ραντεβού 2102015510

Πως μπορούμε να βοηθήσουμε τους τραυματίες του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη

0

Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας, καλεί τους πολίτες να συνδράμουν στην κοινή προσπάθεια ανακούφισης των θυμάτων της τραγωδίας στα Τέμπη, προσφέροντας αίμα στις πλησιέστερες Νοσοκομειακές Υπηρεσίες Αιμοδοσίας σε όλη τη χώρα.