Αρχική Blog Σελίδα 173

Ταινίες με θέα τα… άστρα στον Πειραιά

Το θερινό σινεμά στην παραλία Βοτσαλάκια, άνοιξε και πάλι τις πόρτες του, με δωρεάν είσοδο για όλους και προβολές ταινιών για μικρούς και μεγάλους.

Cine – Βοτσαλάκια | Αναλυτικά το πρόγραμμα των προβολών

Τετάρτη 19 Ιουλίου
10 μέρες χωρίς τη μαμά 21:00

Πέμπτη 20 Ιουλίου
10 μέρες χωρίς τη μαμά 21:00

Παρασκευή 21 Ιουλίου
Παιδική : Φάρμα των ζώων 21:00
Βραδινή : 10 μέρες χωρίς τη μαμά 22:20

Σάββατο 22 Ιουλίου
Παιδική : Φάρμα των ζώων 21:00
Βραδινή : Ζλάταν 22:20

Κυριακή 23 Ιουλίου
Παιδική : Φάρμα των ζώων 21:00
Βραδινή : Ζλάταν 22:20

Τετάρτη 26 Ιουλίου
Ζλάταν 21:00

Πέμπτη 27 Ιουλίου
Αδέρφια σε σύγκρουση 21:00

Παρασκευή 28 Ιουλίου
Παιδική : Ικαρος και Δαίδαλος 21:00
Βραδινή : Αδέρφια σε σύγκρουση 22:30

Σάββατο 29 Ιουλίου
Παιδική : Ικαρος και Δαίδαλος 21:00
Βραδινή : Αδέρφια σε σύγκρουση 22:30

Κυριακή 30 Ιουλίου
Παιδική : Ικαρος και Δαίδαλος 21:00
Βραδινή : Μυστικός πράκτορας 22:30

Τετάρτη 2 Αυγούστου
Μυστικός πράκτορας 21:00

Πέμπτη 3 Αυγούστου
Μυστικός πράκτορας 21:00

Παρασκευή 4 Αυγούστου
Παιδική : Ο πλανήτης του Γουίλι 21:00
Βραδινή : Delicieux 22:45

Σάββατο 5 Αυγούστου
Παιδική : Ο πλανήτης του Γουίλι 21:00
Βραδυνή : Delicieux 22:45

Κυριακή 6 Αυγούστου
Παιδική : Ο πλανήτης του Γουίλι 21:00
Βραδινή : Delicieux 22:45

 

*Η κράτηση θέσεων θα γίνεται στην γραμματεία του κολυμβητηρίου “Ανδρέας Γαρύφαλλος” στα Boτσαλάκια.

Τοποθετήθηκε η πεζογέφυρα στο Παλατάκι Χαϊδαρίου

Το ξημερώματα τοποθετήθηκε στη θέση της η πεζογέφυρα στο Παλατάκι και σύντομα θα παραδοθεί στη χρήση των κατοίκων. Το έργο υλοποιείται με χρηματοδότηση από την Περιφέρεια Αττικής. Παρών κατά τη διάρκεια των εργασιών ήταν και ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθηνών Ανδρέας Λεωτσάκος.

Η νέα γέφυρα επιτρέπει την ασφαλή διάσχιση της Λ. Αθηνών στο πιο κεντρικό σήμείο του Χαϊδαρίου, όπου δυστυχώς έχουν σημειωθεί πολλά δυστυχήματα με θύματα πεζούς.

Η μελέτη για την κατασκευή της πεζογέφυρας εκπονήθηκε από το Υπουργείο Υποδομών το 2010-12. Η άποψή μας και ως αντιπολίτευση το 2014-19 και ως Δημοτική Αρχή στη συνέχεια ήταν να υλοποιηθεί οπωσδήποτε το έργο, με σεβασμό στο όμορο μνημείο, τον Πύργο Παλατάκι. Η οποιαδήποτε αλλαγή θέσης της γέφυρας θα σήμαινε την απένταξη του έργου. Πετύχαμε την τροποποίηση του σχεδιασμού της γέφυρας ώστε το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα να είναι καλύτερο από τις άλλες που κατασκευάστηκαν στο πλαίσιο του ίδιου έργου στην Αττική.

Tο διπλοπαρκάρισμα «πνίγει» την Αθήνα (ΧΑΡΤΗΣ)

0

O Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας είναι σαφής: «Η στάθμευση οχήματος στο οδόστρωμα παράπλευρα άλλου οχήματος, σε στάση ή στάθμευση, απαγορεύεται εκτός αν άλλως ορίζεται με ειδική σήμανση. Κατ’ εξαίρεση, τα δίτροχα ποδήλατα, μοτοποδήλατα και μοτοσικλέτες χωρίς καλάθι καθώς και τα ΕΠΗΟ (ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα) μπορούν να σταθμεύουν το ένα παράπλευρα με το άλλο σε διπλή σειρά».

Η συγκεκριμένη παράβαση τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο 40 ευρώ. Και αν παρεμποδίζεται η λειτουργία των συγκοινωνιακών μέσων τότε ο οδηγός διαπράττει το αδίκημα της παρακώλυσης συγκοινωνιών. Σύμφωνα μάλιστα με ανακοίνωση που έκανε πριν από λίγες μέρες από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Νότης Μηταράκης, σύντομα οι άνδρες και οι γυναίκες της Τροχαίας θα είναι εξοπλισμένοι με τάμπλετ, ώστε να καταλογίζουν άμεσα τα πρόστιμα, τα οποία θα μεταβιβάζονται απευθείας στο Taxisnet.

«Τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα “στραγγαλίζουν την κυκλοφορία”. Σε ορισμένες περιπτώσεις μειώνουν έως και κατά 50% τη διοχετευτική ικανότητα μιας οδού. Επίσης, περιορίζουν την ορατότητα των οδηγών και αυξάνουν την πιθανότητα ατυχημάτων για αυτοκίνητα και πεζούς, καθώς συνήθως χρειάζεται να μπει κάποιος στην αντίθετη λωρίδα για να τα προσπεράσει. Δημιουργούν σύγχυση στους υπόλοιπους οδηγούς και εμποδίζουν την κίνηση των οχημάτων έκτακτης ανάγκης. Τέλος, επηρεάζουν τις δημόσιες συγκοινωνίες δυσχεραίνοντας την κίνηση των οχημάτων και την πρόσβαση των πολιτών στις στάσεις, με συνέπεια τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια», λέει στην «Κ» ο Στράτος Παπαδημητρίου, καθηγητής Συστημάτων Μεταφορών στο Πανεπιστήμιο Πειραιά.

«Στις αστικές περιοχές όπου ο δημόσιος χώρος είναι πολύτιμος και τον διεκδικούν πεζοί και οχήματα για διάφορες δραστηριότητες, το διπλοπαρκάρισμα δεν δυσκολεύει μόνο τη διέλευσή τους, αλλά αποτελεί δυνητικά και παγίδα για την οδική ασφάλεια, ιδίως των πεζών, που αναγκάζονται να λειτουργήσουν σε ένα περιβάλλον με περιορισμένη ορατότητα και μη “συνεπή” μορφή. Το μέγεθος του προβλήματος φανερώνει την έλλειψη παιδείας και κοινωνικής ενσυναίσθησης», επιβεβαιώνει ο πολιτικός μηχανικός και συγκοινωνιολόγος Παναγιώτης Παπαδάκος.

Xρήση νέων τεχνολογιών

Και μόνο από την περιγραφή αυτού του τόσο πολυπαραγοντικού φαινομένου κατανοεί κανείς πόσο δύσκολη –και πολύπλευρη– είναι η αντιμετώπισή του. «Ενα πρώτο βήμα πρέπει να είναι ο σαφής διαχωρισμός ανάμεσα στις εμπορευματικές και επιβατικές μεταφορές. Για τα οχήματα τροφοδοσίας και διανομής, πέρα από την ανάγκη εφαρμογής των διατάξεων για τους χρόνους εκφόρτωσης, υπάρχει πλήρης απουσία χωροθέτησης ζωνών φόρτωσης και εκφόρτωσης, έτσι ώστε να μην είναι αναγκαίο το διπλοπαρκάρισμα και να μην τοποθετούνται εμπόδια στον δρόμο για να δεσμεύεται χώρος στάθμευσης», προτείνει ο Στράτος Παπαδημητρίου.

«Σε ό,τι αφορά τις επιβατικές μεταφορές απαιτείται συνδυασμός μεθόδων και πρακτικών. Πέρα από την αστυνόμευση και την επιβολή κυρώσεων, σε ορισμένες περιπτώσεις είναι εφικτή η διαμόρφωση της οδού μέσω της διαπλάτυνσης του πεζοδρομίου ή μέσω της τοποθέτησης μιας σειράς από διαχωριστικά κολωνάκια που κάνουν το διπλοπαρκάρισμα μη δυνατό. Η χρήση νέων τεχνολογιών για τον εντοπισμό των σημείων όπου το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα έντονο και η ανάλυση των δεδομένων, στη συνέχεια, μπορούν να οδηγήσουν στη διαμόρφωση των κατάλληλων πολιτικών.

Αυτό βέβαια απαιτεί τη συνεργασία όλων των αρμόδιων φορέων: τοπικής αυτοδιοίκησης, εμπορικών συλλόγων, δημόσιων συγκοινωνιών, τροχαίας». Kαι ο πήχυς της δυσκολίας ανεβαίνει κι άλλο, με δεδομένο μάλιστα ότι στοιχεία δεν υπάρχουν. Κανείς από τους εμπλεκόμενους φορείς δεν θεώρησε σκόπιμο να ασχοληθεί με την ουσιαστική αποτίμηση του πόσο κοστίζει το διπλοπαρκάρισμα στις πόλεις μας.

«Η διαχείριση της στάθμευσης αποτελεί πολύ σημαντική παράμετρο για την εύρυθμη λειτουργία του συγκοινωνιακού συστήματος κάθε πόλης. Τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα προκαλούν μείωση της κυκλοφοριακής ικανότητας μιας οδού και κατ’ επέκταση κυκλοφοριακή συμφόρηση ειδικά σε περιοχές με υψηλό φόρτο· προβλήματα οδικής ασφάλειας λόγω της μειωμένης ορατότητας στους πεζούς αλλά και των ελιγμών που πρέπει να κάνουν τα κινούμενα οχήματα· διαταράσσουν την ομαλή κυκλοφορία των μέσων μαζικής μεταφοράς· δυσχεραίνουν τις εμπορευματικές μεταφορές, τον ανεφοδιασμό των καταστημάτων με αρνητικό αντίκτυπο στις επιχειρήσεις – άρα έχουν επιπτώσεις και στην οικονομική δραστηριότητα μιας περιοχής», συμφωνεί ο Παναγιώτης Παπαντωνίου, επίκουρος καθηγητής του Παν. Δυτικής Αττικής και πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων. «Η λύση πρέπει να έχει δύο άξονες: από τη μια την πιο έντονη αστυνόμευση, ειδικά σε σημεία όπου το πρόβλημα είναι πιο οξύ και από την άλλη εκστρατείες ευαισθητοποίησης των πολιτών σχετικά με τις αρνητικές συνέπειες της παράνομης στάθμευσης».

«Η διαχείριση της στάθμευσης και η συστηματική επιτήρηση της σωστής λειτουργίας της θα έχει θετικά αποτελέσματα και για τους πολίτες, και τις επιχειρήσεις. Η πολιτεία οφείλει να διαμορφώσει ένα πλαίσιο, λοιπόν, εστιάζοντας στις ανάγκες κινητικότητας και προσβασιμότητας για όλους. Υπάρχουν πολλές τεχνολογικές λύσεις και ευκολίες: όπως η επιτήρηση της στάθμευσης μέσω αισθητήρων στο οδόστρωμα ή μέσω διέλευσης οχήματος που διαθέτει κάμερες. Αντίστοιχες πρακτικές έχουν τεθεί με επιτυχία σε λειτουργία εδώ και χρόνια σε πολλές πόλεις σε Ευρώπη και Αμερική», καταλήγει ο Παναγιώτης Παπαδάκος.

Στη Γερμανία

Κι ενώ στην Ελλάδα αυτά τα «απλά» μοιάζουν με σενάριο επιστημονικής φαντασίας, στη Γερμανία είναι πραγματικότητα εδώ και δεκαετίες. «Στα σχολεία η οδική κυκλοφορία υπάρχει ως μάθημα, τουλάχιστον μία ώρα την εβδομάδα. Στον παιδικό σταθμό της κόρης μου μία από τις φετινές εκδρομές ήταν σε σχολή οδηγών. Κι αυτό γιατί από τεσσάρων ετών κυκλοφορούν με τα δικά τους ποδήλατα», λέει ο Ελληνας αρχιτέκτονας Λουκάς Μπαρτατίλας, που ζει και εργάζεται στο Βερολίνο.

Οσο για τα διπλοπαρκαρίσματα; «Στο κέντρο υπάρχουν πολλά φορτηγά το πρωί για εφοδιασμό των καταστημάτων, θα δεις αυτοκίνητα των Γερμανικών Ταχυδρομείων και των εταιρειών ταχυμεταφορών, αλλά όλα γίνονται σε συγκεκριμένες ώρες. Επίσης, οι περισσότεροι δρόμοι διαθέτουν μόνο μία λωρίδα για αυτοκίνητα και μία για ποδήλατα, οπότε αν θέλει να διπλοπαρκάρει κάποιος αυτό σημαίνει ότι θα κλείσει τη λωρίδα των ποδηλάτων.

Οι πολίτες δεν τολμούν να κάνουν κάτι τέτοιο, γιατί υπάλληλοι ειδικού τμήματος της δημοτικής αστυνομίας, γυρνούν όλη την ημέρα με τα ποδήλατά τους και κόβουν κλήσεις… αβέρτα. Οποιος διπλοπαρκάρει θα δει σε λίγα λεπτά το αυτοκίνητό του να απομακρύνεται με γερανό. Και δεν θα πληρώσει μόνο το πρόστιμο, αλλά και τα έξοδα του γερανού…».

Από μικρή οδό ξεκινάει «χιονοστιβάδα» προβλημάτων έως τη Συγγρού

Σε ορισμένους δρόμους της Αττικής η κατάσταση είναι χαοτική: η Πατησίων, η Αχαρνών, η Σόλωνος, η Ακαδημίας, η Αριστοτέλους, η 3ης Σεπτεμβρίου, η Φιλολάου και η Σπύρου Μερκούρη στην Αθήνα, η Ηρώων Πολυτεχνείου, η Γρηγορίου Λαμπράκη και η Γούναρη στον Πειραιά, η Θησέως στην Καλλιθέα, μεταξύ πολλών άλλων.

Ο περιφερειακός σύμβουλος Κίμων Λογοθέτης γίνεται καθημερινά μάρτυρας σκηνών απείρου κάλλους μέσα από τις 250 κάμερες του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας και Οδικής Ασφαλείας της Περιφέρειας Αττικής, του οποίου είναι υπεύθυνος. «Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η οδός Μισαραλιώτου, μικρή αλλά κομβικής σημασίας, που δημιουργεί αλυσιδωτά προβλήματα. Από εκεί διέρχονται καθημερινά δεκάδες τουριστικά λεωφορεία με επισκέπτες του Μουσείου Ακρόπολης και του Ιερού Βράχου», λέει. «Λόγω διπλοπαρκαρισμένων αυτοκινήτων, σε μόνιμη βάση, τα πούλμαν εγκλωβίζονται. Το πρόβλημα μεταφέρεται στην προέκτασή της, την Πετμεζά, που οδηγεί στη λεωφόρο Συγγρού. Η ουρά των μποτιλιαρισμένων οχημάτων στο ανοδικό ρεύμα της Συγγρού φτάνει μέχρι τη Φραντζή και τον Νέο Κόσμο».

Δύσκολη εξίσωση, αναμφίβολα, το πρόβλημα. Απαιτεί, όπως τονίζει ο κ. Λογοθέτης, «τη συνεργασία διαφόρων υπουργείων (Υποδομών και Μεταφορών, Περιβάλλοντος, Τουρισμού, Πολιτισμού – μεταξύ άλλων), της Τροχαίας, της Δημοτικής Αστυνομίας, του ΟΑΣΑ, της εφοδιαστικής αλυσίδας, των τουριστικών λεωφορείων, των ταξί και των χρηστών του οδικού δικτύου. Και, φυσικά, τη δημιουργία νέων χώρων στάθμευσης, που θα καλύπτουν τις ανάγκες των πολιτών».

«Αυτή η πολυδιάσπαση είναι η ρίζα του κακού. Το λέμε ως Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων με κάθε ευκαιρία ότι η δημιουργία ενός μητροπολιτικού φορέα με ενιαία προσέγγιση και συντεταγμένες θέσεις θα ήταν ένα πρώτο θετικό βήμα», συμφωνεί ο Παναγιώτης Παπαδάκος. «Κάθε δήμος έχει διαφορετικά προβλήματα και διαφορετική πολιτική σε θέματα κυκλοφορίας. Οι περισσότεροι δεν έχουν εικόνα του τι συμβαίνει στους δρόμους τους και ποιοι παρουσιάζουν τα εντονότερα προβλήματα. Και σε κάποιες περιπτώσεις ουσιαστικά δεν θέλουν να τα λύσουν, μια και πιστεύουν ότι η αστυνόμευση θα δυσαρεστήσει τους δημότες – ψηφοφόρους τους.

Θυμάμαι, πριν από μερικά χρόνια, δρόμο που από τη μια πλευρά του (αρμοδιότητας μεγάλου αττικού δήμου) όλα δούλευαν ρολόι και από την άλλη (αρμοδιότητας του γειτονικού δήμου) γινόταν χαμός! Και τέτοιες εικόνες δεν είναι καθόλου σπάνιες».

 

Πηγή: Τασούλα Επτακοίλη / http://www.kathimerini.gr

H έκθεση «Σύμπαν Μιρό» με έργα του Ζουάν Μιρό στην Αθήνα

Αφού περιόδευσε σε κάποιες από τις σημαντικότερες πρωτεύουσες της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής, η έκθεση «Σύμπαν Μιρό» έρχεται στην Αθήνα από τις 13 έως τις 27 Ιουλίου.

Θα παρουσιαστούν έργα του Ισπανού ζωγράφου και γλύπτη από την Καταλονία, Ζουάν Μιρό που θεωρείται από τους σημαντικότερους υπερρεαλιστές του 20ού αιώνα.

Η έκθεση θα στεγαστεί στο κτίριο που αποτελεί την έδρα του Ισπανικού Ινστιτούτου Θερβάντες στο κέντρο της Αθήνας και περιλαμβάνει έργα που ανήκουν στο Ίδρυμα Joan Miró με έδρα τη Βαρκελώνη και είναι αποτέλεσμα συμφωνίας μεταξύ του Ισπανικού Υπουργείου Εξωτερικών, της εταιρείας Abertis και των Ιδρυμάτων Abertis και Joan Miró, για την προώθηση του ισπανικού πολιτισμού και των Ισπανών καλλιτεχνών.

Είναι μικρή σε μέγεθος, αλλά μεταδίδει ένα σπουδαίο μήνυμα. Καταφέρνει να μας φέρει κοντά στην δημιουργική διαδικασία και την προσωπικότητα του καλλιτέχνη, γνωστού σε όλο τον κόσμο, Ζουάν Μιρό, μέσα από την εξερεύνηση των συμβόλων που χρησιμοποιεί στα έργα του και μας δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε το χώρο όπου «δημιούργησε» τα αριστουργήματα του ο Μιρό μέσα από τις φωτογραφίες του επιστήθιου φίλου του Χοακίμ Γκομίς.

Κλειστά το Σάββατο τα πάρκα αρμοδιότητας της Περιφέρειας Αττικής λόγω κινδύνου πυρκαγιάς

Για προληπτικούς λόγους, λόγω των μετεωρολογικών προβλέψεων για ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες-επίπεδο επικινδυνότητας 4 και υψηλό κίνδυνο εκδήλωσης πυρκαγιάς θα παραμείνουν κλειστά το Πάρκο Τρίτση, το Πεδίον του Άρεως, ο Λόφος Φινοπούλου και το Αττικό Άλσος.

Με αφορμή τις μετεωρολογικές προβλέψεις για την επικράτηση και αύριο πολύ υψηλών θερμοκρασιών, με το επίπεδο επικινδυνότητας στην Αττική να φθάνει ακόμα και το 4, με εντολή του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη για λόγους ασφάλειας και περιορισμού του κινδύνου πυρκαγιάς, αύριο Σάββατο 15 Ιουλίου από τις 9 το πρωί και για 24 ώρες, κλειστά θα είναι όλα τα πάρκα και τα άλση αρμοδιότητας της Περιφέρειας.

Ειδικότερα πρόκειται για το Πάρκο Τρίτση, το Πεδίον του Άρεως, το Λόφο Φινοπούλου και το Αττικό Άλσος. Για τους ίδιους λόγους, αναβάλλονται και οι πολιτιστικές εκδηλώσεις της Περιφέρειας που έχουν προγραμματιστεί για αύριο το βράδυ στο θέατρο του Αττικού Άλσους, «Κατίνα Παξινού».

Για τη λειτουργία των Πάρκων την Κυριακή 16 Ιουλίου θα υπάρξει ενημέρωση με νεότερη ανακοίνωση της Περιφέρειας και αφού αξιολογηθούν τα νεότερα μετεωρολογικά δεδομένα.

Drone με θερμική κάμερα κατέγραψε 82 βαθμούς Κελσίου στο κέντρο της Αθήνας (Video)

0

Drone με θερμική κάμερα κατέγραψε σε πραγματικό χρόνο τις θερμοκρασίες που επικρατούσαν το μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας, με την άσφαλτο σε ορισμένα σημεία να αγγίζει τους 82 βαθμούς Κελσίου!

Το drone που σηκώθηκε από ταράτσα ξενοδοχείου στην πλατεία Καραϊσκάκη πέρασε πάνω από την Ομόνοια και τα γύρω τετράγωνα, με τις θερμοκρασίες στην άσφαλτο, τις ταράτσες κτιρίων αλλά και τα αυτοκίνητα να ξεπερνάει κατά πολύ τους 70 βαθμούς Κελσίου.

 

Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι σε κάποια σημεία της ασφάλτου το θερμόμετρο έδειξε 82,7 βαθμούς Κελσίου, ενώ πάνω στα παρκαρισμένα οχήματα οι θερμοκρασίες έφθαναν τους 84 βαθμούς, ενώ στα πιο σκιερά μέρη η θερμοκρασία ήταν περίπου στους 36 βαθμούς Κελσίου.

Συνάντηση Γ.Πατούλη με τη Νεολαία της Παράταξης «Νέας Αρχής για την Αττική»

Σε θερμό και γεμάτο ενέργεια και δυναμισμό κλίμα, πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Περιφερειάρχη και επικεφαλής της Παράταξης «Νέα Αρχή για την Αττική» κ. Γιώργου Πατούλη, με εκπροσώπους της Νεολαίας της Νέας Αρχής. Στόχος ήταν να συζητηθούν οι τομείς στους οποίους θα δραστηριοποιηθεί, εν όψει των επερχόμενων αυτοδιοικητικών εκλογών του Οκτωβρίου, καθώς και η γενικότερη στρατηγική ενημέρωσης και διάχυσης του έργου που έχει πραγματοποιηθεί τα τέσσερα τελευταία χρόνια στην Αττική.

Ο κ. Πατούλης, υποδέχτηκε τους νέους με θέρμη και, αφού έκανε μια σύντομη αναφορά σε όλα όσα έχουν υλοποιηθεί από την τωρινή διοίκηση, τόνισε μεταξύ άλλων: «Σήμερα, δίνετε ένα ηχηρό παρών και αποδεικνύετε με τη δυναμική σας παρουσία πως η νεολαία είναι το αύριο κάθε λαού. Είστε εκείνοι οι οποίοι, έχετε έντονα ανεπτυγμένη την ευαισθησία σε ζητήματα ελευθερίας και δικαιοσύνης, και αγωνίζεστε διεκδικώντας ισότητα, ισονομία, και άρση κοινωνικών αποκλεισμών. Και είστε δίπλα μας».

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Ορφέας Γεωργίου, η
υποψήφια Βουλευτής Α’ Αθηνών με τη Νέα Δημοκρατία Μάριαμ Σακίμπ, η Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών και Λιμενικής Πολιτικής Γεωργία Αδαμοπούλου, ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας Ηλίας Γρηγορίου, η Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος για θέματα Νεανικής και Γυναικείας Επιχειρηματικότητας Φαίη Καλογήρου, καθώς και οι Πρόεδροι από τις τοπικές ΟΝΝΕΔ Αμαρουσίου Παναγιώτης Μακροποδάρας, Ελληνικού-Αργυρούπολης Ελένη Στράτη, και Δάφνης-Υμηττού Δημήτρης Καρακώνης.

Συνάντηση εργασίας του Δημάρχου Σαρωνικού με τον υποψήφιο Περιφερειάρχη Αττικής Γιάννη Σγουρό

Συνάντηση εργασίας μεταξύ της διοίκησης του Δήμου Σαρωνικού με επικεφαλής τον Δήμαρχο Χρήστο Γκίνη και του υποψήφιου Περιφερειάρχη Αττικής Γιάννη Σγουρού, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 13 Ιουλίου στο δημαρχείο Σαρωνικού.

Ο Χ. Γκίνης ενημέρωσε ενδελεχώς τον Γ. Σγουρό για τα προβλήματα που απασχολούν τον δήμο καθώς και για ζητήματα υπερτοπικού χαρακτήρα που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής των πολιτών, υπογραμμίζοντας τον μείζονα ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η Περιφέρεια στην επίλυσή τους.

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην απαραίτητη επέκταση του αποχετευτικού δικτύου, στην οδοποιία και τα απαιτούμενα κονδύλια για την αποκατάστασή της, στο ιδιοκτησιακό καθεστώς των παραλιών, στη διαχείριση των απορριμμάτων και στην εγκατάσταση χλοοτάπητα στα γήπεδα Π. Φώκαιας και Αναβύσσου.

Στη συνέχεια ο Γ. Σγουρός υπογράμμισε την πολύ μεγάλη στήριξη που είχε δώσει στο Δήμο Σαρωνικού κατά τη διάρκεια της δικής του Περιφερειακής θητείας (2011-2014), με τη χρηματοδότηση σημαντικών υποδομών.

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμητρα Ράπτη, οι Αντιδήμαρχοι Γιάννης Κυριακόπουλος, Ευάγγελος Ζεκάκος και Χρήστος Τσιγαρίδας καθώς και μέλη της παράταξης του Γ. Σγουρού.

Έως τις 27 Ιουλίου οι αιτήσεις για το πρόγραμμα «Κάλυψη» σε δικαιούχους 25-39 ετών

Τη δυνατότητα κάλυψης του ενοικίου σε νέους και οικογένειες για διάστημα τριών ετών, δίνει ο Δήμος Αθηναίων μετά από προγραμματική σύμβαση που υπέγραψε με το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και τον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ). Το πρόγραμμα με τίτλο «Κάλυψη» που διαχειρίζεται η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), αφορά σε 257 κατοικίες και απευθύνεται σε νέους ηλικίας 25-39 ετών, που είναι δικαιούχοι του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος, κατοικούν στον Δήμο Αθηναίων και δε διαθέτουν ιδιόκτητη πρώτη κατοικία.

«Είμαστε σε συνεννόηση με όλους τους αρμόδιους φορείς, δημιουργούμε συμπράξεις και αξιοποιούμε κάθε διαθέσιμο εργαλείο, ώστε να συμβάλουμε αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση του σύγχρονου προβλήματος της στέγασης. Μέσα από το πρόγραμμα “Κάλυψη” δίνεται η δυνατότητα σε δεκάδες νέες και νέους -με χαμηλά εισοδήματα- να αποκτήσουν, για τα επόμενα τρία χρόνια, δωρεάν στέγη στην Αθήνα. Η πόλη έχει ανάγκη τους νέους κι εμείς στηρίζουμε κάθε προσπάθεια που θα τούς δώσει το κίνητρο να παραμείνουν εδώ», ανέφερε σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.

Οι ενδιαφερόμενοι, που πληρούν τα κριτήρια καλούνται από τον Δήμο Αθηναίων να υποβάλουν τις αιτήσεις τους (και ηλεκτρονικά) μέχρι την Πέμπτη 27 Ιουλίου.

Για την κάλυψη των στεγαστικών αναγκών των δικαιούχων, το πρόγραμμα θα αξιοποιήσει τις ιδιωτικές κατοικίες, οι οποίες είχαν διατεθεί για τη στέγαση αιτούντων διεθνή προστασία, στο πλαίσιο των προγραμμάτων «ESTIA ΙΙ» και «ESTIA 2021».

Προτεραιότητα δίνεται σε πολύτεκνες ή τρίτεκνες οικογένειες, σε άτομα με αναπηρία, σε νοικοκυριά στα οποία υπάρχει δικαστική απόφαση έξωσης και σε μονογονεϊκές οικογένειες.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα και τον τρόπο κατάθεσης των αιτήσεων, δείτε ΕΔΩ.


Το πρόγραμμα «Κάλυψη» υλοποιείται στο πλαίσιο της Προγραμματικής Σύμβασης που έχει υπογραφεί μεταξύ του Δήμου Αθηναίων, της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων, του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ).

Η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος με τη «Νέα Αρχή για την Αττική»

Ο Περιφερειάρχης Αττικής και επικεφαλής της παράταξης «Νέα Αρχή για την Αττική» Γ. Πατούλης, ανακοίνωσε τη συμμετοχή της Αλεξάνδρας Παλαιολόγου ως υποψήφιας Περιφερειακής Συμβούλου Κεντρικού Τομέα Αθηνών στην Παράταξη «Νέα Αρχή για την Αττική».

Η κα Παλαιολόγου είναι ηθοποιός, αριστούχος της Δραματικής Σχολής Αθηνών του Γ. Θεοδοσιάδη. Από το 1991 που αποφοίτησε, υπηρετεί ανελλιπώς τον χώρο του θεάτρου, του κινηματογράφου και της τηλεόρασης. Φημισμένη και αγαπημένη στο ελληνικό κοινό, μέσα από τη συμμετοχή της σε επιτυχημένες θεατρικές και τηλεοπτικές παραγωγές, η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου κατάφερε και ενσάρκωσε απαιτητικούς ρόλους και διέπρεψε τόσο στο δραματικό, όσο και στο κωμικό στοιχείο.

Με αφορμή την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς της, ο Γ. Πατούλης την καλωσόρισε στην ομάδα της Νέας Αρχής, εκφράζοντας την ικανοποίησή του που και οι άνθρωποι της τέχνης και του πολιτισμού είναι κοντά στον πολίτη.

«Με ιδιαίτερη χαρά, καλωσορίζω στην Παράταξή μας μια καταξιωμένη ηθοποιό, που εδώ και αρκετά χρόνια έχει αφήσει το στίγμα της στον καλλιτεχνικό χώρο, μέσα από πολλές και αξέχαστες θεατρικές, κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές. Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός πως οι άνθρωποι που «ποιούν ἦθος», αποτελούν πρότυπα για το κοινό, το οποίο ταυτίζεται με τους ίδιους. Αυτοί οι άνθρωποι εκφράζουν, αναδεικνύουν και προάγουν τον Πολιτισμό και εμείς ως Περιφέρεια, κινηθήκαμε προς αυτή την κατεύθυνση, επιδεικνύοντας ένα αξιόλογο έργο και σε αυτόν τον τομέα, το οποίο δε σταματάει εδώ. Αυτούς τους ανθρώπους, τους θέλουμε μαζί μας, ως τους καθ’ ύλην απόλυτους εκφραστές του πολιτιστικού ιδεώδους. Είναι ιδιαίτερη τιμή για εμένα και την Παράταξη της Νέας Αρχής να έχουμε στην ομάδα μας την Αλεξάνδρα Παλαιολόγου. Την καλωσορίζω και πάλι και της εύχομαι καλή επιτυχία στον κοινό μας αγώνα, να δούμε την Αττική μας να αλλάζει ακόμα περισσότερο και να μεταμορφώνεται σε μια Περιφέρεια πρότυπο, σε όλους τους τομείς».

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

Η κυρία Αλεξάνδρα Παλαιολόγου μεγάλωσε στην Αθήνα και συγκεκριμένα, στην Κυψέλη. Το 1991 αποφοίτησε ως αριστούχος από την Δραματική Σχολή Αθηνών Γ. Θεοδοσιάδη και έκτοτε υπηρετεί ανελλιπώς τον χώρο του θεάτρου, του κινηματογράφου και της τηλεόρασης.
Κατά την διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας συμμετείχε σε πλήθος θεατρικών παραστάσεων με πολύ αξιόλογους συντελεστές, ενδεικτικά στα «Χορεύοντας στη Λουνάσα», «Οργισμένα Νιάτα», «Δείπνο με φίλους», «Αρκαδία», «Ήταν όλοι τους παιδιά μου», «Επάγγελμα πόρνη» και πολλές άλλες.
Επίσης συμμετείχε σε τηλεοπτικές σειρές που αγαπήθηκαν πολύ από το τηλεοπτικό κοινό, μεταξύ αυτών «Δύο ξένοι», «Επιθυμίες», «Φιλί ζωής», «Αταίριαστοι», «Βασιλιάδες» και πολλές άλλες.
Ως άνθρωπος της τέχνης θεωρεί ότι ο πολιτισμός θα έπρεπε να είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας και εκφράζει την υποστήριξή της στον Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη, γιατί στο συνδυασμό του «Νέα Αρχή για την Αττική» έχει επιδείξει πολύ σοβαρό έργο στον τομέα του πολιτισμού, θέτοντάς τον στις άμεσες προτεραιότητές του.

23 έργα σε εξέλιξη αυτή την περίοδο στον Δήμο Κηφισιάς

Τα έργα αφορούν μεταξύ άλλων σε σχολικά κτήρια, συντηρήσεις και κατασκευές ηλεκτροφωτισμού, εργολαβίες συνδέσεων με τα δίκτυα αποχέτευσης, έργα ασφαλτοστρώσεων, κατασκευής πεζοδρομίων, διανοίξεις οδών, αναπλάσεις και ανακατασκευές δημοτικών κτηρίων.

Ο Δήμαρχος Κηφισιάς Γιώργος Θωμάκος παρακολουθεί στενά την εξέλιξη των έργων και την πρόοδο του Τεχνικού Προγράμματος σε στενή συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο της Τεχνικής Υπηρεσίας Σταύρο Ζαπάντη. Τα έργα που είναι σε εξέλιξη αυτή την περίοδο είναι:

Ανάπλαση-Αναδιαρρυθμίσεις διατηρητέου και προσθήκη πτέρυγας 1ου Δημοτικού Σχολείου Κηφισιάς

Ολοκληρώθηκε η κατασκευή της νέας πτέρυγας στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς με αίθουσες διδασκαλίας, χώρο εργαστηρίων κ.α. και συνεχίζονται οι εργασίες διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου (Πρόγραμμα «Α. Τρίτσης»- Δήμος)

Νέα πτέρυγα και αποκατάσταση στο διατηρητέο κτήριο στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ερυθραίας

Συνεχίζονται οι εργασίες, στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ερυθραίας, για το έργο της «στερέωσης κι αποκατάστασης του διατηρητέου κτηρίου και προσθήκης στατικώς ανεξάρτητου κτηρίου», με συνολική δαπάνη προϋπολογισμού 3.900.000 ευρώ (Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. –Δήμος)

Δύο έργα κατασκευής Πεζοδρόμων & Πεζοδρομίων Κοινοχρήστων Χώρων και ένα κατασκευής Κοινόχρηστων Χώρων

Συνεχίζονται οι κατασκευές πεζοδρομίων σε κεντρικές αρτηρίες του Δήμου μας σε Κηφισιά, Νέα Ερυθραία και Εκάλη. Επιπλέον υπάρχει και εργολαβία κατασκευής υποδομών κοινόχρηστων χώρων όπου προχωρά σε εργασίες όπως η κατασκευή κρασπέδων κ.α..

Αντικατάσταση Προβληματικών Αγωγών Ύδρευσης Δ.Ε. Ν.Ερυθραίας

Με το έργο πραγματοποιείται αντικατάσταση παλαιών αγωγών Ύδρευσης συνολικού μήκους 7.290,00 μέτρων. (Πρόγραμμα «Α. Τρίτσης»)

Επισκευές στο Στάδιο Βαρδαξή

Εργασίες απαραίτητες για τη διεξαγωγή των αθλημάτων με ασφάλεια.

Παρεμβάσεις Βελτίωσης της Ενεργειακής Αποδοτικότητας σε Σχολεία του Δήμου Κηφισιάς

Πρόκειται για έργο αναβάθμισης των σχολικών μονάδων με μια σειρά εργασιών ενεργειακής αποδοτικότητας που αφορούν σε κτιριακές σχολικές υποδομές. (Συγχρηματοδότηση Ε.Π. Αττικής 2014-2020)

Δύο εργολαβίες Κατασκευής Εξωτερικών Διακλαδώσεων

Σε εξέλιξη είναι η κατασκευή εξωτερικών διακλαδώσεων ακινήτων και στις τρεις Δημοτικές Ενότητες του Δήμου Κηφισιάς, η θέση των οποίων προσδιορίζεται από τις αντίστοιχες αιτήσεις των ιδιοκτητών τους.

Επισκευές – Συντηρήσεις Σχολικών Κτηρίων

Έργο συντήρησης σχολικών μονάδων. Ενδεικτικά πραγματοποιούνται εργασίες που αφορούν σε επιδιορθώσεις -επισκευές, μονώσεις οροφών, εσωτερικούς- εξωτερικούς ελαιοχρωματισμούς, αντικατάσταση ειδών υγιεινής, αντικατάσταση κουφωμάτων, έλεγχος ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων, κτλ.
Δύο εργολαβίες Διανοίξεων Οδών

Σε εξέλιξη είναι το έργο διανοίξεις οδών σε διάφορες περιοχές του Δήμου Κηφισιάς.

Ανάπλαση με Βιοκλιματικό Σχεδιασμό Κοινοχρήστων Χώρων Δήμου

Ολοκληρώνονται τα έργα στην Πλατεία Μικράς Ασίας (στο εμπορικό κέντρο Νέας Ερυθραίας) ενώ προχωρούν οι εργασίες ανάπλασης στο παραδοσιακό κέντρο της Κηφισιάς και συγκεκριμένα κοντά στην Παναγίτσα Κηφισιάς.

Κατασκευή Φρεατίων Υδροσυλλογής σε Υφιστάμενους Αγωγούς Ομβρίων

Πρόκειται για κατασκευή φρεατίων υδροσυλλογής ομβρίων υδάτων, σε οδούς όπου υπάρχει κατασκευασμένο δίκτυο αγωγών ομβρίων.

Συντήρηση Ασφαλτικών Οδοστρωμάτων

Σε εξέλιξη βρίσκεται η υλοποίηση του προγράμματος ασφαλτοστρώσεων του Δήμου Κηφισιάς σύμφωνα με την μελέτη της Τεχνικής Υπηρεσίας.

Κατασκευή Ηλεκτροφωτισμού

Έργα ηλεκτροφωτισμού είναι σε εξέλιξη στον Δήμο Κηφισιάς. Στα έργα νέου δικτύου ηλεκτροφωτισμού τοποθετούνται ιστοί οδοφωτισμού με φωτιστικά σώματα υψηλής τεχνολογίας LED, με στόχο την εξοικονόμηση πόρων προς όφελος των πολιτών.

Δύο εργολαβίες Κατασκευής Αγωγών Ακαθάρτων

Συνεχίζεται το έργο κατασκευής αγωγών ακαθάρτων στον Δήμο Κηφισιάς, με γνώμονα την προστασία της δημόσιας υγείας.

Διαμόρφωση Πλατείας Περιοχής Αδαμών Δημοτικής Ενότητας Κηφισιάς

Συνεχίζονται οι εργασίες στην Πλατεία Αδαμών. Έχουν πραγματοποιηθεί αποξηλώσεις, ενώ προχωρούν οι εργασίες χάραξης των ηλεκτρολογικών γραμμών και γίνονται εκσκαφές και διαμορφώσεις για την κατασκευή των υδάτινων στοιχείων της πλατείας (Πράσινο Ταμείο- Δήμος).

Επισκευές Συντηρήσεις Δημοτικών Κτηρίων

Ξεκίνησαν οι εργασίες επισκευής και συντήρησης στο κτήριο «Μελίνα Μερκούρη». Στο έργο περιλαμβάνονται επίσης εργασίες στα κτήρια ∆ηµαρχείο Κηφισιάς, ∆ηµοτική Βιβλιοθήκη, Γ΄ ΚΑΠΗ, κτήριο Τεχνικών Υπηρεσιών του ∆ήµου και Κοιµητηρίου.

Επισκευή Ποδηλατοδρόμων Δήμου Κηφισιάς 2022

Επισκευές σε υφισταμένους ποδηλατοδρόμους, στο κέντρο και στην ευρύτερη περιοχή της Δημοτικής Ενότητας Κηφισιάς (Γούναρη, Δηλιγιάννη, Καραϊσκάκη, Καποδιστρίου, Πεντέλης και Στροφυλίου κ.α.)

Εργασίες Ανακαίνισης των ΚΕΠ του Δήμου Κηφισιάς

Ξεκινούν τη Δευτέρα 17/7 οι σημαντικές εργασίες επισκευών και συντηρήσεων και στα τρία (3) ΚΕΠ του Δήμου μας

Ανυψώσεις Φρεατίων 2023

Ολοκληρώνεται η εκτέλεση του έργου Ανύψωση φρεατίων αγωγών επί των οδοστρωμάτων του Δημοτικού Οδικού Δικτύου, βάσει μελέτης της Τεχνικής Υπηρεσίας.

Δήμος Κρωπίας: Σε πλήρη εξέλιξη η κατασκευή εκτεταμένου δικτύου ύδρευσης στη Σκάρπιζα

Συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες για την κατασκευή του νέου δικτύου ύδρευσης που θα επιλύσει οριστικά το πρόβλημα υδροδότησης του οικισμού της Σκάρπιζας Κρωπίας.

Τις επόμενες ημέρες θα γίνει μια πρώτη εκτεταμένη δοκιμή για την εύρυθμη λειτουργία του δικτύου που ήδη έχει κατασκευαστεί και αμέσως μετά θα καλυφθούν τα αυλάκια των σωληνώσεων με άσφαλτο ή τσιμέντο ανάλογα με τη μορφή του δρόμου, ώστε να περιοριστεί στο ελάχιστο η όχληση των κατοίκων από τη σκόνη.

Το δίκτυο ύδρευσης της Σκάρπιζας, έργο βασικής υποδομής για ολόκληρη την περιοχή, είναι ενταγμένο και χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης».
Μέσα στο καλοκαίρι θα ανακαινιστεί και η παιδική χαρά του οικισμού με στόχο την μέγιστη ασφάλεια των παιδιών, στην οποία θα προστεθούν νέα παιχνίδια ενώ θα γίνει και δενδροφύτευση.

Αίτημα επανεξέτασης για Σχέδιο Πόλης

Παράλληλα ο Δήμος Κρωπίας σε συνεργασία με τον όμορο δήμο Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης προχωρά σε νέο αίτημα επανεξέτασης προς το Συμβούλιο της Επικρατείας, με στόχο την ένταξη της περιοχής σε ειδικό πολεοδομικό σχέδιο, καθώς η περιοχή οικοδομήθηκε και κατοικείται πολύ πριν από το πρώτο πολεοδομικό διάταγμα προστασίας του Υμηττού.