H Χαλκιδική μάγεψε και τους Βρετανούς

Οι ελληνικές σημαίες που ανέμιζαν έξω από την κεντρική είσοδο της έκθεσης World Travel Market στο Λονδίνο, έδωσαν το στίγμα της τάσης που επικρατεί στον τουριστικό κόσμο της Ευρώπης.

Visitors at World Travel Market 2012

Η Ελλάδα βρίσκεται στην πρωτοκαθεδρία των επιλογών με δημοφιλείς και ανερχόμενους προορισμούς να διεκδικούν πτήσεις και συμβόλαια με tour operators.

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής έκανε αισθητή την παρουσία του προορισμού μέρες πριν την έναρξη της έκθεσης, σε μια ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε για τους πελάτες και τους συνεργάτες του ο Τουριστικός Οργανισμός SUNVIL. Στον εκλεπτυσμένο χώρο της Λέσχης του Δικηγορικού Συλλόγου Λονδίνου (Law Society), η Χαλκιδική παρουσιάστηκε δύο φορές ως προορισμός ιδιαίτερου ενδιαφέροντος.

Η πρωτοτυπία της παρουσίασης οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στο ότι για πρώτη φορά ένας μεγάλοςTour Operator ξεκινάει το πρόγραμμά του στον προορισμό με ναυαρχίδα τη μικρότερη γεωγραφικά περιοχή που στην περίπτωση της Χαλκιδικής είναι το νησάκι της Αμμουλιανής. Το SUNVIL προωθεί μικρά, αυθεντικά καταλύματα στην Ελλάδα και την Κύπρο και για το 2015 οργανώνει πρόγραμμα σε 15 μονάδες της Χαλκιδικής.

Ο Πρόεδρος του SUNVIL, ο οποίος είναι και Πρόεδρος της ABTA (Association of British Travel Agents) επισκέφθηκε το stand του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και συνομίλησε με τον Πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού κο Γρηγόρη Τάσιο και τον Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής και Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας κο Ιωάννη Γιώργο σχετικά με την προώθηση του προορισμού στην αγορά της Αγγλίας.

Ανέφερε χαρακτηριστικά, ότι υπάρχει μεγάλο ρεύμα επιστροφής τωνTour Operators και των Τουριστικών Πρακτόρων σε ελληνικούς προορισμούς αλλά και ότι η Χαλκιδική μπορεί να αποτελέσει έναν από τους βασικούς πόλους έλξης των Βρετανών κυρίως στη χαμηλή και τη μέση περίοδο. Η έκθεση ήταν φόντο δεκάδων συναντήσεων με τουριστικούς πράκτορες αλλά και δημοσιογράφους. Πολλοί από αυτούς επισκέφθηκαν ήδη την περιοχή με κάποιο από τα FAM TRIPS που διοργανώθηκαν ενώ όσοι δεν ήρθαν, δήλωσαν συμμετοχή για το 2015.

Η Χαλκιδική κτίζοντας σταδιακά ένα δίκτυο με κανάλια διανομής του τουριστικού προϊόντος, σταθεροποιεί την παρουσία της στην αγορά της Αγγλίας.

Το 2015, με παρουσία στις μπροσούρες των 4 μεγαλύτερων tour operators που δουλεύουν την Ελλάδα (OLYMPIC, SUNVIL, CYPLON, TUI) και δεκάδων online γραφείων, η Χαλκιδική αυξάνει σταδιακά τις σελίδες στις οποίες εμφανίζεται.

Share it!
spot_img
spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Χωρίς «Δακτύλιο» στο κέντρο της Αθήνας λόγω Πάσχα

Ποιες ημέρες δεν θα ισχύει το μέτρο για το κέντρο της Αθήνας.

Η Ταράτσα του Φοίβου Δεληβοριά επιστρέφει!

Στο Θέατρο Άλσος από 29 Μαΐου και κάθε Τετάρτη. Καλεσμένοι στις δύο πρώτες παραστάσειςη Νατάσσα Μποφίλιου και ο Βύρων Θεοδωρόπουλος.

Λευτέρης Παπαδόπουλος «Όλοι σε φωνάζαν αρχηγό»

Η μεγάλη συναυλία του «Όλοι Μαζί Μπορούμε» στις 4 Σεπτεμβρίου στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο

Στο Ναό της Αρτέμιδος στη Βραυρώνα (VIDEO)

Δεκάδες τα ευρήματα που μπορεί κανείς να δει σ’ ένα από τα ωραιότερα αρχαιολογικά Μουσεία της Αττικής.

Το Πάσχα και τα έθιμά του

Πάσχα ονομάζεται η μεγάλη γιορτή του ιουδαϊσμού η οποία καθιερώθηκε ως ανάμνηση της Εξόδου,...

Εμβολιασμός ενηλίκων: Σύμμαχος υγείας καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής μας

Ορισμένα από τα εμβόλια της παιδικής ηλικίας απαιτούν αναμνηστικές δόσεις για να διατηρήσουν την αποτελεσματικότητά τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Ταράτσα του Φοίβου Δεληβοριά επιστρέφει!

Στο Θέατρο Άλσος από 29 Μαΐου και κάθε Τετάρτη. Καλεσμένοι στις δύο πρώτες παραστάσειςη Νατάσσα Μποφίλιου και ο Βύρων Θεοδωρόπουλος.

Εμβολιασμός ενηλίκων: Σύμμαχος υγείας καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής μας

Ορισμένα από τα εμβόλια της παιδικής ηλικίας απαιτούν αναμνηστικές δόσεις για να διατηρήσουν την αποτελεσματικότητά τους.