Εικόνες από ψηλά για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της Αθήνας (Drone)

Σε ένα απέραντο εργοτάξιο έχει μετατραπεί τους τελευταίους μήνες η Αθήνα, με φόντο την περαιτέρω εξάπλωση των ραγών του Μετρό, γεγονός που θα σημάνει την περαιτέρω ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της πρωτεύουσας.

Το έργο (το μεγάλύτερο δημόσιο στην Ελλάδα) που θα αλλάξει τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας είναι η Γραμμή 4 του Μετρό, που σε πρώτο στάδιο θα προσθέσει 15 νέους σταθμούς, με γραμμή μήκους 13 χλμ.

Το εύρος και η έκταση των εργασιών στο έδαφος και το υπέδαφος της ελληνικής πρωτεύουσας έχουν προσελκύσει κάποιους χειριστές drones οι οποίοι ανά τακτά χρονικά διαστήματα καταγράφουν εντυπωσιακές εικόνες, μέσω των οποίων μπορούμε να δούμε πώς προχωρά το έργο.

Ένα τέτοιο βίντεο δημοσιεύθηκε στο κανάλι n.p. production στο Youtube και αφορά στην εξέλιξη των έργων στη Λεωφ. Βεΐκου, όπου θα υπάρχει ο σταθμός Βεΐκου, ενώ πρόκειται για την περιοχή απ’ όπου θα ξεκινήσει το ταξίδι του, προς Ευαγγελισμό, ο δεύτερος Μετροπόντικας, υπό την ονομασία «Νίκη», ο οποίος βρίσκεται υπό συναρμολόγηση.

Υπενθυμίζεται ότι σε πρώτη φάση η Γραμμή 4 (Πορτοκαλί) του Μετρό θα έχει αφετηρία το Άλσος Βεΐκου και τερματικό το Γουδή, με ενδιάμεσους σταθμούς Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Πανεπιστήμιο, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεστημιούπολη, Ιλίσια και Ζωγράφου. Η ολοκλήρωση του εν λόγω έργου τοποθετείται το 2029.

Πέρα από τη Λεωφ. Βεΐκου πυρετός εργασιών καταγράφεται και σε άλλες περιοχές όπου έχουν στηθεί εργοτάξια. Το τμήμα Α (Άλσος Βεΐκου-Γουδή) της Γραμμής 4 μετρό και έχει σχεδιασθεί με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών της πόλης και την εξυπηρέτηση πολλών σημαντικών κτιρίων και εγκαταστάσεων, όπως Νοσοκομεία, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Δικαστήρια και μεγάλα δημόσια κτίρια Oργανισμών ή Υπουργείων.

Συνολικά εκτιμάται ότι θα μετακινούνται με τη Γραμμή 4 το Μετρό περίπου 340.000 επιβάτες ημερησίως, ενώ οι μετακινήσεις με αυτοκίνητο αναμένεται να μειωθούν κατά 53.000 περίπου ημερησίως και η έκλυση διοξειδίου του άνθρακα εκτιμάται ότι θα μειωθεί κατά 318 tons/ημέρα.

Η Γραμμή 4 θα έχει συρμούς δίχως οδηγό, τρένα φιλικά προς το περιβάλλον και σχεδόν πλήρως ανακυκλώσιμα υλικά, με υπεραυτόματα και έξυπνα συστήματα λειτουργίας, υπάρχει πρόβλεψη επιστροφής αναγεννώμενης ενέργειας της πέδης των συρμών, εξελιγμένα συστήματα αυτομάτου ελέγχου όλων των ηλεκτρομηχανολογικών και σιδηροδρομικών συστημάτων και εξελιγμένα συστήματα επικοινωνιών και εξυπηρέτησης των επιβατών.

 

Πηγή: carandmotor.gr

Share it!

spot_img
spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου

O νόμος 2193/94, που δημοσιεύτηκε στις 11 Μαρτίου 1994 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (Φύλλο 32 Α') καθιερώνει την 19η Μαΐου ως Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.

«Καρφιά» από τον Θ. Κολυδά για τους μετεωρολόγους που «έφεραν» τον καύσωνα!

«Βγήκαν τα μαχαίρια» για ακόμη μια φορά στον κύκλο των μετεωρολόγων με αφορμή τις αναφορές για τον καύσωνα που τελικά δεν ήρθε.

Έκτακτα μέτρα σε 133 χιλιόμετρα εντός της Αττικής για τον Ποδηλατικό Γύρο της Ελλάδας

Πότε κλείνουν οι λεωφόροι Συγγρού και Ποσειδώνος και ποιες είναι οι εναλλακτικές διαδρομές για όσους θα κινηθούν στην Αθήνα.

Mosquito Alert: Η εφαρμογή εντοπισμού επικίνδυνων κουνουπιών

Συνεισφορά των πολιτών για τη διερεύνηση και τον έλεγχο των κουνουπιών που μεταφέρουν ασθένειες.

Red Arrows: Εντυπωσιακές εικόνες στον Φλοίσβο από τη βρετανική Βασιλική Αεροπορία (ΦΩΤΟ + VIDEO)

Πρόκειται για μία από τις πλέον κορυφαίες ομάδες ακροβατικών επιδείξεων στον κόσμο.

ΔΕΔΔΗΕ: Οι περιοχές της Αττικής που θα διακοπεί σήμερα Σάββατο το ρεύμα

Οι διακοπές ρεύματος γίνονται λόγω έργων συντήρησης ή αναβάθμισης δικτύων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου

O νόμος 2193/94, που δημοσιεύτηκε στις 11 Μαρτίου 1994 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (Φύλλο 32 Α') καθιερώνει την 19η Μαΐου ως Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.

«Καρφιά» από τον Θ. Κολυδά για τους μετεωρολόγους που «έφεραν» τον καύσωνα!

«Βγήκαν τα μαχαίρια» για ακόμη μια φορά στον κύκλο των μετεωρολόγων με αφορμή τις αναφορές για τον καύσωνα που τελικά δεν ήρθε.