Connect with us

ANTI / VIRUS

Σωματείο Greek Taverna: Στόχος ο τουρίστας με κάλτσα και σανδάλι

Έρχεται το οριστικό τέλος του ξενέρωτου club που λέγεται Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η ιστορία έχει αποδείξει πως ο Έλληνας δεν υποτάσσεται. Στην αρχή ήθελαν να μας κόψουν τα κοψίδια, τα σπηνάντερα και το τσιγάρο. Έχασαν.

Φυσικά ο πόλεμος με τους ανοργασμικούς ασπρουλιάριδες συνεχίζεται. Με το “κομμένο το χύμα τσίπουρο” και “23% ΦΠΑ στα καλαμάκια άμα έχουν αλάτι” ξέρουμε όλοι ότι θα έχουν κομμένα και τα greek islands.

Πληροφορίες αναφέρουν πως ήδη έχουν οργανωθεί οι δυνάμεις της αντίστασης. Τα πρωτοβάθμια συντονιστικά μεσημβρινής και βραδινής εστίασης όλης της χώρας που αποτελούνται από τίμιους μαγαζάτορες μαζί με το τριτοβάθμιο σωμάτιο “greek taverna” έχουν αποφασίσει να προχωρήσουν σε αντίποινα για όσους τουρίστες φορούν λευκή κάλτσα και σανδάλι.

Η δράσεις θα είναι σκληρές με μποϊκοτάζ ποιότητας στον κατεψυγμένο μουσακά και την κλασική χωριάτικη. Οι συζητήσεις συνεχίζονται ακόμα γύρω από το πως θα είναι το νέο προϊόν που θα σερβίρουν. Αρκετοί πρότειναν να χρησιμοποιούν μόνο πικρές μελιτζάνες και κιμά με 69% χοιρινό κρέας. Το υπόλοιπο 31% θα είναι random υλικά που έχουν περισσέψει από την προηγούμενη εβδομάδα. Όσο για τις σαλάτες ξεχάστε το αλάτι. Πλέον η γνωστή χωριάτικη θα έρχεται ζεστή με αγνό καμένο μηχανέλαιο και άνοστες ντομάτες θερμοκηπίου Ολλανδίας. Τα αγγουράκια θα παραμένουν από τους ίδιους προμηθευτές καθώς η ελληνική οικονομία έχει ανάγκη από στήριξη. Φυσικά η αρπαχτή γίνεται σκληρότερη με μεγάλες ανατιμήσεις στον λογαριασμό aka “λυπητερή”.

Παράλληλα ο πολυμετωπικός πόλεμος του φαγητού θα στηριχθεί από την δεύτερη γραμμή, τα σουβλατζίδικα. Οι ιδιοκτήτες σουβλακερί έχουν στείλει αγωνιστικούς χαιρετισμούς στους συντρόφους ταβερνιάριδες και επιβεβαιώνουν πως είναι έτοιμοι και αυτοί. Το πλάνο τους περιλαμβάνει 23% σε όλα τα προϊόντα τους και λειτουργία με 2 μενού. Οι Έλληνες τουρίστες θα έχουν πρόσβαση στο επίσημο ενώ οι Ευρωπαίοι θα τρώνε προχτεσινό γύρο. Τα καλαμάκια θα έχουν λιγότερο κρέας και περισσότερο αλάτι για να διψάνε. Σχετικά με το τζατζίκι, που τόσο αγαπούν, θα το χρεώνουν εξτρά με ανεστραμμένα κίνητρα κατανάλωσης. Στόχος του μέτρου είναι η ψυχολογική πίεση και η μείωση της απόλαυσης καθώς οι σπάγκοι θα αναγκάζονται να πληρώνουν για κάτι που λατρεύουν. Το αφαλατομένο νεράκι σκουριασμένης βρύσης αποτελεί παρελθόν αν δεν μιλάς ελληνικά μόνο εγχώριες μπύρες και αναψυκτικά για εισροή κεφαλαίων στη χώρα μας.11755233_866676990093159_9111808851802995988_n

Σε ότι αφορά το χύμα τσίπουρο θα συνεχίσει να υπάρχει για τους “περπατημένους”. Το σύνθημα για να το ζητήσετε είναι 1 γρήγορο κλείσιμο του αριστερού ματιού στον σερβιτόρο από μακριά. Όταν έρθει στο τραπέζι λέτε “Το γνωστό” με κλειστό το δεξί μάτι αυτή τη φορά. Όλοι οι σερβιτόροι έχουν μάθει την νέα κωδικοποίηση και είναι έτοιμοι για το πιο καυτό καλοκαίρι.

Η Ελλάδα θα κερδίσει. Ανάψτε τα τσιγάρα σας και ετοιμαστείτε να σπάσετε πιάτα και ευρωπαϊκά νεύρα.

*Το παρόν κείμενο αποτελεί προϊόν σάτιρας